با سلام خدمت کاربران گرامی. کانال پشتیبانی تلگرام جام ارژنگ بطور دائم آماده پاسخگویی به کاربران و مراجعه کنندگان گرامی است.
وبلاگ جام ارژنگ
فهرست مطلب
وبلاگ جام ارژنگ
وبلاگ جام ارژنگ اختصاص به شعر و ادب ،مقالات متنوع،طراحی سایت،سئو ،اخبار روز،بازی،ورزش و پیام های اخلاقی و اجتماعی دارد.
وبلاگ چیست؟
وبلاگ کوتاه وبلاگ , یک صفحه وب به روز شده است که برای تفسیر شخصی یا محتوای کسبوکار استفاده میشود . بلاگ ها اغلب تعاملی هستند و شامل بخشهایی در پایین پستهای وبلاگ انفرادی هستند که خوانندگان میتوانند در آنها نظرات خود را رها کنند .
بیشتر آنها به سبک محاورهای نوشته شدهاند تا بازتاب صدا و دیدگاههای شخصی وبلاگ نویس باشند . برخی از شرکتها از وبلاگها برای ارتباط با مخاطبان هدف و فروش محصولات استفاده میکنند.
بلاگ ها در اصل وبلاگها نامیده میشدند که وب سایتهایی بودند که شامل مجموعهای از ورودیهای مرتب شده به ترتیب زمانی معکوس بودند , بنابراین جدیدترین پستها در بالا ظاهر شدند . آنها اغلب با اطلاعات جدید در مورد موضوعات مختلف به روز میشوند .
بلاگ های امروز به احتمال زیاد یک مجله آنلاین شخصی یا گزارش مربوط به یک کسبوکار هستند که اغلب به روز شده و برای مصرف عمومی در نظر گرفته میشود . بلاگ ها هنوز اغلب با فرمت خود تعریف میشوند , که شامل مجموعهای از ورودیها است که به یک صفحه به ترتیب ترتیب زمانی معکوس ارسال میشوند . بسیاری از وبلاگها مشارکتی هستند و اغلب نویسندگان متعددی را در یک تم واحد مانند Engadget , یک وبلاگ فنآوری با چندین نویسنده در بر میگیرند .
وبلاگ معمولا ً به موضوع مورد علاقه مخاطبان هدف مانند مد , سیاست یا فنآوری اطلاعات اختصاص دارد. بلاگ ها را میتوان به عنوان ارائه گزارش مداوم در مورد یک تم در نظر گرفت . آنها قصد دارند با جامعهای درگیر شوند که علاقهمند به موضوع و شخصیت یا محصولات وبلاگ نویس یا حمایت از کسبوکار است . وبلاگ نویسان اغلب نامهای دامنه منحصر به فردی را انتخاب میکنند که موضوع را در دست دارند , مانند یک نمایش آشپزی دیگر , یک وبلاگ غذایی .
وبلاگ نویسان محتوای خود را کنترل میکنند و برای انتشار نظرات خود و ارتباط با مخاطب مجبور نیستند به خروجیهای دیگر تکیه کنند . استراتژیهای Monetization به وبلاگ نویسان اجازه میدهند که از نوشتن خود پول بگیرند و گاهی اوقات تمام مشاغل خود را بسازند .
وبلاگ چه کاری انجام میدهد؟
اولین وب سایتهای وبلاگ اساسا ً یادداشتهای شخصی آنلاین یا مجلات بودند . آنها برای به روز رسانی محتوای منظم , دیدگاه شخصی , تجمع پیوندهای جالب , و فرصت شرکت در بخش نظرات با وبلاگ نویس و مخاطبان خود محبوب شدند .
بلاگ ها از روزهای اولیه خود به عنوان مجلات آنلاین راه درازی را طی کردهاند , با این حال هنوز هم یک دلیل محبوب برای خلق وبلاگ است . آنها همچنین به یک روش مهم برای خریداران برای جمعآوری اطلاعات درباره محصولات و خدماتی که در حال تحقیق هستند تبدیل شدهاند .
به گفته گارتنر , اغلب مشتریان تحقیقات خرید خود را به صورت آنلاین انجام میدهند و تنها ۵ درصد از زمان خود را با نمایندگان فروش سپری میکنند . در پاسخ به این روند , وبلاگ نویسی راهی موثر برای سازمانها برای ایجاد محتوای معتبر جذاب برای خریداران است که تحقیقات خود را انجام میدهند . بیشتر وبلاگهای تجاری با تبلیغ محصولاتشان به امید اینکه خوانندگان آماده خرید پس از خواندن و یادگیری از وبلاگ باشند , پایان مییابند .