• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

فهرست مطلب

اهداف سئو برای رسیدن به صفحه اول گوگل را بشناسیم

اهداف سئو برای رسیده به صفحه اول گوگل عنوان این صفحه از سایت جام ارژنگ مجری تبلیغات ارزان است.اهداف سئو چیست و چگونه باید به اهداف سئو دست پیدا کنیم.

tags=اهداف سئو,شناخت اهداف سئو,معرفی اهداف سئو,فرآیند  اهداف سئو,مقاله اهداف سئو,اهداف سئو در گوگل,اهداف سئو وب سایت,اهداف سئو وبلاگ,اهداف را سئو بشناسیم.

اهداف سئو اهداف خاص و قابل‌اندازه‌گیری هستند که هدف شما رسیدن به آن در طول یک دوره زمانی است . هر هدف باید به هدف seo کمک کند : دسترسی به کاربران آینده‌نگر از طریق جستجوی ارگانیک و تبدیل آن‌ها به مشتریان .

چرا اهداف سئو مهم هستند؟

اهداف سئو مهم هستند چون با ارائه هدف روشن , تمرکز و شفافیت را به استراتژی شما می‌آورند . اگر اهداف seo را ندارید , در تاریکی عکاسی می‌کنید . این هرگز ایده خوبی نیست چون بعید است به چیزی دست پیدا کنید مگر اینکه هدف آن باشد .

چگونه اهداف سئو را تعیین کنیم

بازاریابان اغلب اشتباه در تعیین اهداف دل‌خواه سئو مانند " ترافیک بیشتری دریافت می‌کنند . "مساله اصلی این نوع هدف این است که به طور کامل آنچه و چگونگی آن را نادیده می‌گیرد . چه کار می‌خواهید بکنید تا این اتفاق بیفتد ؟
یک هدف نتیجه ایجاد کنید. این چیزی است که می‌خواهید به آن برسید و زمانی که می‌خواهید به آن برسید . به آن به عنوان تورنمنت که سعی دارید برنده شوید فکر کنید .
هدف نتیجه را به اهداف عملکردی تقسیم کنید. اینها اهداف کوچک‌تری هستند که هر کدام به نتیجه کمک می‌کنند . به این ها به عنوان مسابقات انفرادی در این مسابقات فکر کنید .
شکستن اهداف عملکرد به اهداف فرآیند . اینها حتی اهداف کوچک‌تری هستند که ۱۰۰ % در کنترل شما هستند . با ادامه مقایسه فوتبال , این کسی است که می‌خواهید بازی کنید و در کجا می‌خواهید بازی کنید .
ایده این است که همه چیز را به زیر پا گذاشتن سنگ بشکنید تا هدف کلی تان را به دست آورید . همانطور که اهداف فرآیند را کامل می‌کنید , برای رسیدن به اهداف عملکرد خود , موقعیت خوبی دارید . همانطور که اهداف عملکرد خود را کامل می‌کنید , به احتمال زیاد به هدف نهایی خود برسید .

ترافیک ارگانیک از مهمترین اهداف سئو است

ترافیک ارگانیک یکی از معیارهایی است که می تواند بیش ترین میزان موفقیت سئو شما را نشان دهدزمانی که ترافیک ارگانیک وب سایت خود را افزایش می دهید، نه تنها حجم بیشتری از مشتریان بالقوه را باز می کند، بلکه به موتورهای جستجو نشان می دهد که محتوای شما ارزشمند است.

فرض کنید در طول یک سال گذشته وبلاگ خود را راه اندازی کرده اید و در طول یک ماه حدود ۷ درصد رشد ترافیک داشته اید. البته برخی ماه ها بهتر از ماه های دیگر بوده اند، اما هیچ گاه به ۱۰ درصد هم نرسیده اید. در این صورت یک هدف معقول برای رشد ترافیک سایت در سال جدید وجود دارد.

نرخ رشد قبلی تنها چیزی نیست که شما باید هنگام تعیین اهداف رشد ترافیک ارگانیک به آن نگاه کنید . مهم است که اندازه مخاطبین و رقابت خود را نیز در نظر بگیرید . اگر شما در حال حاضر بخش قابل‌توجهی از مخاطبین خود را با طرح‌های فعلی ثبت کرده‌اید , پس حفظ رشد ترافیک ارگانیک ۵ - ۱۰ % ثابت یک هدف خوب خواهد بود .
همانند رقابت شما : انتظار نداشته باشید که در صورت وجود یک کارفرما که سهم قابل‌توجهی از بازار دارد , تاثیر معناداری بر اهداف ترافیک ارگانیک خود داشته باشید .
در هر صورت , افزایش ترافیک آلی شما احتمالا ً مهم‌ترین هدف سئو است که می‌توانید برای سال جدید تعیین کنید . 

یکی دیگر از اهداف مهم سئو کسب بک لینک است

به دست آوردن بک لینک با کیفیت بالا به وب سایت شما به افزایش قدرت دامنه و همچنین پتانسیل رتبه‌بندی کلی شما کمک می‌کند . وقتی این هدف سئو را تعیین می‌کنید , نه تنها به تعداد پیوندهایی که می‌خواهید به دست آورید , بلکه به وب سایت‌هایی که می‌خواهید از آن‌ها نیز به دست آورید , فکر کنید .
فقط به یاد داشته باشید که ساخت بک لینک همه درباره کیفیت است - تعداد پیوندهایی که دارید یک تست  عالی برای محبوبیت محتوای شما است , اما پیوندهای معتبر کم‌تر در دراز مدت به شما کمک خواهند کرد . وقتی این هدف را تنظیم می‌کنید , به دنبال وب سایت‌های خاصی بگردید که می‌خواهید این بک لینک را از آن به دست آورید . از آنجا , شما می‌توانید محتوای آن‌ها را کاوش کنید تا ببینید چه نوع محتوایی که معمولا ً به آن پیوند می‌دهند و سپس به دنبال اشتراکات می‌گردند .

افزایش قدرت دامنه یکی از اهداف سئو است

افزایش قدرت دامنه شما می‌تواند تاثیر زیادی بر پتانسیل رتبه‌بندی شما داشته باشد . موتورهای جستجوی معتبر بیشتر سایت شما را می‌بینند , اولویت بیشتری در SERP خواهید داشت . اگر این یکی از اهداف seo برای سال آینده است , اولین کاری که باید انجام دهید این است که به چه متغیرهایی برای محاسبه این امتیاز بپردازید .
مولفه اصلی مرجع دامنه مستقیما ً به کیفیت محتوای سایت شما مربوط می‌شود . اساسا , هر چه بازدیدکنندگان بیشتری بخوانند , با محتوای خود تعامل داشته باشند , شانس بیشتری برای افزایش امتیاز خود خواهید داشت. برای اینکه واقعا ً تاثیر بگذارد , نگاهی به آنچه که در حال حاضر با ارزشمندترین ترافیک همراه است بیاندازید . سپس , دلیل کار کردن آن را بشکنید , و آن دانستنی ها را برای استراتژی خلق محتوا خود بکار ببرید .
موتورهای جستجو همچنین کیفیت سایت شما را براساس پیوندهایی که دارید اندازه‌گیری می‌کنند , بنابراین افزایش قدرت دامنه شما یک هدف عالی برای استفاده پشت سر هم با بهبود پروفایل backlink است . زمانی که شروع به فکر کردن در مورد استراتژی‌هایی برای بالا بردن امتیاز خود می‌کنید , به یاد داشته باشید که حذف هر backlinks با قدرت پایین نیز دامنه شما را تقویت خواهد کرد .
این یکی از آن اهدافی است که جنبه‌های مختلف استراتژی سئو را کنار هم قرار میدهد , بنابراین تلاش برای تاثیر مثبت بر اهداف دیگر به حرکت دادن این یکی به جلو کمک می‌کند .

یکی از اهداف مهم سئو بهینه سازی ساختار اتصال داخلی است

هدف سئو # ۱ : بهینه‌سازی ساختار اتصال داخلی شما یک ساختار پیوند داخلی نقشه لینک‌های داخلی در صفحات وب شما است که خوانندگان را به صفحات یا منابع مرتبط دیگر سایت شما می‌آورد .
پیوندهای داخلی اغلب برای نگهداری بازدیدکنندگان در وب سایت‌ها برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرند , اما آن‌ها همچنین نقش کلیدی در سئو دارند .
ساختار اتصال شما باید به sitemap یا سازمان رسمی وب سایت شما مربوط شود که به موتورهای جستجو ارسال شده‌است .
این کار به خزنده های وب کمک می‌کند تا ساختار سایت شما را درک کنند و اینکه چگونه اطلاعات با هم مرتبط هستند , چه ده صفحه یا چندین هزار صفحه .
ساختار اتصال شما باید منطقی باشد و منطق تنظیم‌شده توسط sitemap را دنبال کنید .
بازدید کنندگان و وب خزنده های هر دو از اتصال سود می‌برند و هر چه پیوندهای داخلی بیشتری داشته باشید , ساختار شما قوی‌تر به نظر می‌رسد .

جذب مخاطب از اهداف سئو است

تبدیل , یا اقداماتی که یک مشتری انجام می‌دهد که آن‌ها را در طول قیف به سمت تصمیم خرید حرکت می‌دهد , معیار مهمی برای ارزیابی تاثیر تلاش‌های بازاریابی شما بر روی هدایت و چشم‌انداز و چگونگی اثربخشی روش‌های شما هستند .
این معیار به تیم‌های داخلی کمک می‌کند تا بفهمند که شکاف‌ها در کجا هستند و همچنین به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا رتبه‌بندی کنند که اطلاعات شما برای بازدیدکنندگان چقدر مفید است .
وقتی می‌توانید نرخ تبدیل خود را افزایش دهید , گوگل و دیگر موتورهای جستجو می‌دانند که می‌توانید به بازدیدکنندگان وب پاسخ‌های مورد نیاز خود را بدهید و ثابت کنید که ترافیک شما به چیزی دست یافته‌است .

نگهداشتن کاربر در سایت شما از اهداف سئو است

محتوای شما باید کاری بیش از کشیدن افراد در صفحه انجام دهد - باید آن‌ها را در صفحه نگه دارد .
زمانی که بازدید کنندگان را دارید که برای مدت‌زمان زیادی در صفحات وب می‌مانند , می‌توانید موتورهای جستجو را ثابت کنید که محتوایی که ارائه می‌دهید آنقدر ارزشمند است که بتوانید از طریق آن بخوانید .
راه‌های مختلفی برای رسیدن به این هدف وجود دارد , اما بزرگ‌ترین نکته بهبود کیفیت و طول محتوای شما است .
صفحه‌ای که می‌تواند در عرض چند ثانیه خوانده شود , بازدیدکنندگان را به اندازه کافی در صفحه نگه نمی‌دارد تا موتورهای جستجو را تحت‌تاثیر قرار دهند .
همچنین تعدادی از بهترین روش‌ها برای پیروی از طرح‌های صفحه و وبلاگ شما وجود دارند که می‌توانند بازدیدکنندگان را برای مدت طولانیتری , مانند تصاویر جالب , مرتبط , ساختارهای محتوای بهینه و پیوندهای داخلی مانند بالا نگه دارند .

اقتدار وب سایت از مهمترین اهداف سئو است

مرجعی که موتورهای جستجو در حوزه شما پیدا می‌کنند یکی از جنبه‌های سئو است که می‌تواند تاثیر مهمی بر رتبه‌بندی داشته باشد .
وقتی موتورهای جستجو معتقدند که سایت شما معتبر است , شما نسبت به سایر سایت‌های صنعت خود اولویت خواهید داشت و در صفحات نتایج موتور جستجو بیشتر به نظر خواهید رسید .
اختیارات دامنه شما باید با کیفیت محتوا در سایت شما و تعاملات بازدیدکنندگان شما با محتوای شما ارتباط داشته باشد .
هر چه نظرات , سهام و مشتریان درگیر با محتوای شما بیشتر باشد , می‌تواند اقتدار شما را بهبود بخشد و تجربیات بهتری برای هدایت و چشم‌انداز ارائه دهد .
ایجاد یک استراتژی محتوای موثر بهترین راه برای بهبود قدرت دامنه است .
نگاهی به موضوعات و formats که بالاترین عملکرد را دارند و استراتژی خود را برای پاسخ به سوالات و ارائه اطلاعات مربوط به آن گروه‌های موضوعی توسعه دهید .
شما می‌توانید اقتدار خود را بسازید و بر مشتریان خود تاثیر مثبت بگذارید .

اهداف سئو بصورت فهرست وار

هدف  اول سئو

ساختار اتصال داخلی شما برای کمک به بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو برای درک چیدمان و نقشه‌برداری سایت شما مهم است .
به همان اندازه ساختار backlinking شما مهم است , که تعداد لینک‌های دیگر است که ترافیک را از سایت اصلی و وب سایت شما هدایت می‌کنند .
Backlinks برای استراتژی‌های seo مهم هستند چون قدرت دامنه را افزایش می‌دهند و پتانسیل رتبه‌بندی شما را با گفتن موتورهای جستجو که سایت شما یک مرجع صنعتی و منبع معتبر اطلاعات است , بهبود می‌بخشند .
استراتژی‌های متفاوتی برای افزایش backlinks وجود دارد , اما بهبود تلاش‌های شما برای کسب اختیارات بیشتر مهم است .
شما می‌توانید به سایر شرکت‌های مورد احترام در صنعت خود دسترسی داشته باشید و به وبلاگ مهمان در سایت خود پیشنهاد دهید , یا بر روی استراتژی محتوای خود کار کنید تا محتوایی را ایجاد کنید که سایر سایت‌ها به طور طبیعی در پست‌های خود استفاده خواهند کرد ( مانند یک آزمون تعاملی فوق‌العاده ) .

دومین هدف سئو

ترافیک ارگانیک به ترافیک اشاره دارد که از موتورهای جستجو به سایت شما می‌آید , به جای اینکه کسی در آدرس وب شما تایپ کند یا از طریق یک آگهی یا backlink وارد شود .
ترافیک آلی اغلب به عنوان اولین شاخص موفقیت seo استفاده می‌شود , به عنوان مقدار بالای ترافیک آلی به این معنی است که شما در موتورهای جستجو به اندازه کافی بالا هستید که توسط سوالات ورودی پیدا شوید .
کسب‌وکار شما باید شاهد افزایش مداوم ترافیک ارگانیک باشد.
کاهش قابل‌توجه در معیارهای ترافیکی آلی شما اغلب نتیجه جریمه‌های سئو است که اگر بهترین روش‌های سئو را نقض کنید ممکن است رخ دهد .
همچنین می‌توانید کاهش ترافیک ارگانیک را ببینید اگر استراتژی محتوای شما علامت را از دست بدهد و دامنه شما قدرت خود را از دست می‌دهد .
یک راه برای بهبود ترافیک ارگانیک , بهینه‌سازی قصد جستجو است .
این بدان معناست که محتوای نوشتاری که به پرسش‌های مستقیم که جستجوگران در حال تایپ کردن موتورهای جستجو هستند و زمینه جستجوی بیشتر می‌پردازد, می‌پردازد .
برای مثال , اگر شما " چگونه یک ایمیل بزرگ " را در گوگل بنویسید , نتایج بهترین راه برای نوشتن ایمیل‌های بازاریابی را نشان می‌دهد , حتی اگر بازاریابی هرگز در جستجو استفاده نمی‌شد .
این الگوریتم به اندازه کافی توسعه‌یافته است تا هدف جستجو را درک کند و شما باید استراتژی‌های خود را براساس آن تنظیم کنید .

هدف سئو بازاریابی است

هدف فقط به اندازه تفکر خلق آن مفید است .
مانند بسیاری از اصطلاحات و کلیشه‌های بازاریابی , یک " هدف " می‌تواند تبدیل به یک کلمه تحقیرآمیز یا بی‌معنی یا هدف بی‌هدف شود .
کارفرمایان ممکن است آن‌ها را بدون درک کامل امکان‌سنجی موفقیت به آن‌ها واگذار کنند. کارمندان ممکن است احساس کنند که برای رسیدن به اهداف تعیین‌شده , واقع گرایانه یا غیرواقعی , بدون برنامه‌ای برای رسیدن به آن‌ها تحت فشار هستند .
به طور خاص , رهبری بازاریابی اغلب از اهداف سئو چشم‌پوشی می‌کند اگر آن‌ها فرض کنند که ارگانیک یک کانال اکتساب بدون هزینه است که به طور خودکار برای آن‌ها پشت صحنه کار خواهد کرد .
کسانی که حتی برای مدت کوتاهی در سئو کار کرده‌اند می‌دانند که این شیوه کار نیست .

سئو خود را به خشنودی فوری نمی‌دهد . استراتژی‌های هوشمند و پایدار سئو برای پیاده‌سازی و شروع نتایج تولید وقت می‌گیرند . به جای سرعت به ماراتون فکر کن . این بدین معنی نیست که شما پیشرفت‌های افزایشی را در اوایل مبارزات انتخاباتی خود تجربه نخواهید کرد , اما پیشرفت واقعی در طول زمان رخ می‌دهد . تعیین انتظارات واقع‌بینانه برای اهداف سئو به تیم شما کمک خواهد کرد , و سهامداران شما صبور باقی می‌مانند در حالی که به دستاوردهای تجمعی به سمت هدف دست پیدا می‌کنید .

اگر شروع به جستجوی بازاریابی آنلاین کردید , احتمالا ً درباره بهینه‌سازی موتور جستجو ( seo ) شنیده‌اید . اگر این کار را نکنید , یک راه سریع برای دیدن وضعیت سئو در سایت تان ورود به نشانی اینترنتی شما در اینجا است . در حالی که از طریق مقالات درباره اینکه سئو چیست و چگونه کار می‌کند , شما بدون شک صفحه را بعد از صفحه مشاهده کرده‌اید که بر اهمیت کلمات کلیدی و طراحی وب خوب برای سئو تاکید دارد .

سئو با بهینه‌سازی صفحات وب سایت شما برای رتبه‌بندی در بالای نتایج موتور جستجو برای کلمات کلیدی مربوط به کسب‌وکار شما کار می‌کند . برای مثال , اگر هارد درایو را می‌فروشید , می‌خواهید که کسب‌وکار شما در بالای صفحات نتایج موتور جستجو ( SERPs ) ظاهر شود , زمانی که افراد به دنبال کلمات کلیدی مرتبط با محصولات خود می‌گردند .این هدف نهایی سئو است که رهبری , فروش و درآمد آنلاین شما را افزایش می‌دهد .

انتخاب بهترین اهداف سئو برای بازاریابی دیجیتال

انتخاب بهترین اهداف سئو برای سایت کسب‌وکار شما اولین گام مهم در کمپین بازاریابی دیجیتال شماست . همانند هر تلاش بلند مدت , دانستن اهداف نهایی بازاریابی و کار مستقیم با آن‌ها باعث صرفه‌جویی در زمان , پول و استرس می‌شود.
سئو خوب در خلا نمی‌تواند انجام شود . آن به اهداف کسب‌وکار , نیازهای تیم فروش و پشتیبانی مشتری و دانش نزدیک به چشم‌انداز رقابتی که در آن کار می‌کنید بستگی دارد . سهامداران مهم را در هر حوزه از کسب‌وکار خود درگیر کنید و با هم‌کار کنید تا لیستی از نیازها تهیه کنید . ممکن است از اینکه سئو چگونه می‌تواند به هر تیم کمک کند تا اهداف خود را برآورده کند شگفت‌زده شوید .
مهم است که قبل از اجرای هر استراتژی سئو اهداف درست را انتخاب کرده و از تیم خود خرید مداوم داشته باشید . ایده‌ها را ترکیب کرده و دسته‌بندی کنید تا آن‌هایی را که بازاریابی دیجیتال برای آن‌ها مناسب است پیدا کنید. در صورت امکان , اهداف " آسان " را انتخاب کرده و شروع به جمع کردن سریع برد با تیم خود کنید . این کار شما را برای استراتژی‌های بلند مدت که سئو برای آن مناسب است , خریداری می‌کند. 

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page