• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

بازاریابی آنلاین را بیشتر بشناسیم

بازاریابی آنلاین و اینترنتی در صفحه اول گوگل

تعریف بازاریابی آنلاین

بازاریابی اینترنتی که به آن بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی آنلاین نیز می گویند، شامل تبلیغ یک برند و محصولات یا خدمات آن برای مخاطبان آنلاین با استفاده از اینترنت و رسانه های دیجیتال است.

با بازاریابی اینترنتی، شما از ترکیبی از استراتژی‌های آنلاین استفاده می‌کنید تا به شما کمک کند روابط بهتری با مخاطبان خود ایجاد کنید و سرنخ‌های علاقه‌مند بیشتری را جذب کنید.

سئو ابزار بازاریابی آنلاین است

سئو ابزار بازاریابی آنلاین است

1. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
 
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرآیند بهینه سازی وب سایت شما برای رتبه بالاتر در نتایج جستجو است. این استراتژی به شما کمک می کند در نتایج جستجوی مرتبط تری ظاهر شوید، بنابراین می توانید ترافیک واجد شرایط بیشتری را به سایت خود هدایت کنید.
 
بیشتر سئو شامل افزایش رتبه شما در جستجو با استفاده از تکنیک هایی است که به شرح زیر است:
 
تحقیق کنید و عبارات جستجو ( کلمات کلیدی ) را که مخاطبان هدف شما استفاده می کنند در محتوای خود بگنجانید
محتوای باکیفیت تولید کنید که پاسخ‌های مرتبط به سؤالاتی را که مخاطبان شما مطرح می‌کنند، ارائه دهد
بهبود تجربه کاربری با بهبود طراحی وب
برای کسب شهرت آنلاین از منابع معتبر در صنعت خود بک لینک کسب کنید
 
 

بازاریابی آنلاین چه ابزاری دارد

بازاریابی محتوا

2. بازاریابی محتوا
استراتژی بازاریابی محتوا  بر به اشتراک گذاری اطلاعات ارزشمند و مرتبط با صنعت با مخاطبان شما تمرکز دارد. با محتوای باکیفیت و مرتبط، می‌توانید مخاطبان توجهی ایجاد کنید و آنها را وادار کنید تا کسب و کار شما را بررسی کنند.
محتوا به اشکال متعددی از جمله:
  • پست های وبلاگ
  • اینفوگرافیک
  • فیلم های
  • کتابهای الکترونیکی
  • پادکست ها
  • و بیشتر
نکته مهمی که در استراتژی بازاریابی محتوا باید به خاطر بسپارید این است که اغلب محتوا ایجاد کنید. بازاریابی محتوا همه چیز در مورد ثبات است. هرچه بیشتر به صورت آنلاین پست کنید، بازاریابی محتوای شما به افراد بیشتری دسترسی پیدا می کند.
برای اینکه بازاریابی محتوای شما بهترین نتایج را ایجاد کند، محتوای شما باید با کیفیت باشد، به این معنی که محتوای شما:
  • خواندن آسان:  واژگان در حدود سطح خواندن کلاس هشتم است
  • تحقیق شده:  کلمات کلیدی مورد نظر شما را یکپارچه می کند و به سوال مخاطبان شما به طور واضح، مختصر و دقیق پاسخ می دهد.
  • منحصر به فرد:  اطلاعات مرتبط را به سبک خود شما به بحث اضافه می کند
  • جالب:  تجربه خوبی برای خواننده شما ایجاد می کند
  • بدون خطا:  از نظر گرامری صحیح است

بازاریابی آنلاین چیست

3. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC).

تبلیغات آنلاین پولی معمولاً شامل تبلیغات جستجوی پولی و تبلیغات نمایشی است. بیشتر کارکردهای تبلیغات آنلاین پولی بر اساس پرداخت به ازای کلیک انجام می‌شود، جایی که کسب‌وکارها فقط زمانی که کاربران کلیک می‌کنند، برای تبلیغ پرداخت می‌کنند.

بسیاری از مزایای تبلیغات آنلاین از این واقعیت ناشی می شود که بیشتر تبلیغات آنلاین نسبت به همتایان تبلیغاتی سنتی خود مانند بیلبوردها یا تماس سرد، نفوذ کمتری دارند.

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی برای هدایت سریع ترافیک به سایت شما با هزینه کم است. با تبلیغات PPC، می توانید به راحتی در نتایج جستجو بالا ظاهر شوید و بازدهی بالایی دارد زیرا فقط زمانی پرداخت می کنید که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند.

4. تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات رسانه های اجتماعی نیز یکی دیگر از استراتژی های بازاریابی اینترنتی مقرون به صرفه برای شروع حضور آنلاین است.

اگر می‌خواهید از تبلیغات رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید، باید انتخاب کنید که از کدام پلتفرم‌ها برای دسترسی به مخاطبان خود استفاده کنید. پلتفرم های محبوب تبلیغات رسانه های اجتماعی عبارتند از:

فیس بوک
اینستاگرام
توییتر
پینترست
لینکدین
یوتیوب
پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی اطلاعات زیادی را در مورد کاربران جمع‌آوری می‌کنند که می‌توانید از آن‌ها برای هدف قرار دادن مخاطبان ایده‌آل خود استفاده کنید - آن‌هایی که بیشتر به آنچه شما ارائه می‌دهید علاقه‌مند هستند.

جذب این مخاطبان با طیف گسترده ای از انواع تبلیغات جذاب رسانه های اجتماعی، ترافیک و تعامل و همچنین فروش و تبدیل شما را افزایش می دهد.

بازاریابی آنلاین در گوگل

5. بازاریابی رسانه های اجتماعی
شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی به دلیل آسانی استفاده از شبکه‌ها برای اشتراک‌گذاری اطلاعات، فرصت خوبی برای بازاریابی آنلاین فراهم می‌کنند. به همین دلیل  بازاریابی شبکه های اجتماعی  یک گزینه عالی برای کسب و کار شما است.
با استفاده از رسانه های اجتماعی می توانید:
  • آگاهی از برند را افزایش دهید:  رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهند حضور آنلاین بیشتری داشته باشید. شما می توانید هویت برند خود را بسازید و به عنوان یک علاقه مرتبط برای مخاطبان خود نشان دهید. وقتی مخاطبان شما حضور شما را در شبکه های اجتماعی ببینند، با برند شما بیشتر آشنا می شوند.
  • تعامل با اعضای مخاطب:  رسانه های اجتماعی پلتفرم های مفیدی را برای تعامل با مخاطبان خود یک به یک فراهم می کنند. هر زمان که مخاطبان شما سوالات، نگرانی‌ها یا افکاری دارند که می‌خواهند به اشتراک بگذارند، شما می‌توانید در همان لحظه حضور داشته باشید تا تعاملی با کیفیت ارائه دهید. تعامل شما با مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند تا از رقبای خود متمایز شوید و نشان دهید که به مخاطبان خود اهمیت می دهید.
  • صدای برند خود را بسازید:  رسانه های اجتماعی یکی از بهترین مکان ها برای نشان دادن چیزی است که شما را منحصر به فرد می کند. شما می توانید نشان دهید که چگونه محصولات و خدمات با کیفیت شما زندگی مخاطبان را بهبود می بخشد. همچنین می توانید محتوای مرتبطی را که تولید می کنید به نمایش بگذارید.
رسانه‌های اجتماعی ابزاری ضروری برای تعامل با مشتریان، ساختن صدای برند و هویت شما و ارائه خدمات عالی به مشتریان را فراهم می‌کنند.
6. بازاریابی ایمیلی
ایمیل مارکتینگ شما را قادر می سازد تا با افراد علاقه مند به محصولات یا خدمات شما یک به یک ارتباط برقرار کنید.
انواع مختلفی از ایمیل ها وجود دارد که می توانید ارسال کنید، اما برخی از محبوب ترین آنها عبارتند از:
  • خبرنامه ها
  • خدمات مشتری
  • پیگیری
  • وفاداری/پاداش
  • توصیه ها
  • تبلیغات
همچنین می‌توانید از گزینه‌های هدف‌یابی و شخصی‌سازی پیشرفته که با استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی ایمیلی ارائه می‌شوند، بهره ببرید. با ایمیل‌ها، می‌خواهید کاربران را در زمانی که به احتمال زیاد آماده تبدیل هستند، با یادآوری‌ها و معاملات مواجه کنید.
از شخصی سازی ایمیل برای ارسال ایمیل به مخاطبان خود در موارد زیر استفاده کنید:
  • شما محتوای جدیدی را منتشر می کنید که ممکن است آنها دوست داشته باشند:  می توانید محتوای جدید خود را به نمایش بگذارید و مخاطبان خود را وادار کنید تا با برند شما تعامل داشته باشند. نشان دهید که با آنها وجه اشتراک دارید.
  • آنها به محصولات و خدمات شما نگاه می کنند:  می توانید برای آن محصولات یا خدمات تبلیغاتی ارسال کنید یا موارد مشابهی را که ممکن است به آنها علاقه مند باشند توصیه کنید.
  • آنها یک سبد از محصولات را رها می کنند:  می توانید موارد موجود در سبد خرید را به آنها یادآوری کنید تا شانس خرید را افزایش دهند.
  • این روز تولد آنها یا یک رویداد خاص دیگر است:  تخفیف ها و کوپن های ارسال شده در این روزها برای جذب مخاطبان شما عالی است.
وقتی ایمیلی را شخصی می‌کنید، حتماً نام مشترک را درج کنید. این باعث می شود که آنها احساس کنند با شما ارتباط دارند و به اندازه کافی به آنها اهمیت می دهید تا آنها را بشناسید. افزودن نام آنها باعث می‌شود که آنها بیشتر درگیر شوند زیرا می‌دانند محتوای ایمیل مختص علایقشان است.

طراحی وب ابزار بازاریابی آنلاین

7. طراحی وب
طراحی وب سایت شما برای بازاریابی آنلاین حیاتی است . وب سایت شما به عنوان مرکز مرکزی کسب و کار شما عمل می کند. حضور و فعالیت‌های شما در سایر پلتفرم‌های آنلاین اغلب مشتریان شما را به وب‌سایت شما هدایت می‌کند تا بتوانند در آنجا تبدیل شوند.
بخش خوبی از بازاریابی وب سایت بر ساخت وب سایت هایی تمرکز دارد که برای مخاطبان شما جذاب باشد و آنها را وادار می کند تا در صفحه شما به تعامل ادامه دهند.
داشتن یک طراحی خوب به این معنی است که مطمئن شوید تجربه کاربری (UX) شما بی عیب و نقص است. طراحی UX شامل جنبه هایی مانند:
ایجاد یک طراحی مدرن منحصر به فرد برای کسب و کار شما
پیاده سازی ناوبری و طرح بندی با استفاده آسان
طراحی پاسخگو در هر دستگاهی
ایمن سازی اطلاعات کاربر
ارائه زمان بارگذاری سریع

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page