• سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان
  • تبلیغات گوگل

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل چه اهمیتی دارد چگونه میتوانیم با حضور در صفحه اول گوگل به کارو کسب خود رونق ببخشیم.

چگونه میتوانیم با تبلیغات در صفحه اول گوگل به کار و کسب خود رونق ببخشیم.

صفحه اول گوگل یک نمایشگاه جهانی است که یصورت شبانه روزی جوابگوی بازدیدکنندگان خود است.سایت هایی که در صفحه اول گوگل هستند مخاطبان زیادی دارند.وقتی سایت شما در صفحه اول گوگل باشد همواره در دسترس هستیدوتعطیلات و بیکاری برای شما معنایی ندارد.

در این صفحه از سایت ارژنگ در باره اهمیت تبلیغات صفحه اول گوگل مطالب مفیدی را برای کاربران عزیز قرار داده ایم.

اهمیت صفحه اول گوگل را بهتر بشناسیم.

میلیونها وبلاگ نویس ،سئوکار و مجری طراحی سایت در تلاش هستند تا خود را به صفحه اول گوگل برسانند.رقابت برای رسیدن به صدر نتایج جستجوی گوگل بسیار سخت و شدید است.میلیونها کلیدواژه وجود دارد اعم از کلیدواژه های صنعتی،علمی و آموزشی در تلاش هستند تا بتوانند وارد صفحه اول گوگل بشوند.آمارها نشان میدهد معمولا کاربران رغبت چندانی ندارند تا از صفحات دوم و سوم بازدید نمایند.

برخی احساس میکنند فقط با انجام چند تکنیک ساده سئو میتوانند خود را به صفحه اول گوگل برسانند اما پس از مدتی تلاش خود را شکست خورده میبینند.

براستی چگونه باید به صفحه اول گوگل رسید؟این کار نیاز به ممارست و پشتکار فراوانی دارد.نباید توقع داشت به آسانی به صفحه اول گوگل برسیم.

صفحه اول گوگل با مجری تبلیغات و سئو

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید جام ارژنگ با کلیدواژه مجری گوگل در صدر قرار دارد و اینکار از روی شانس یا تصادف نبوده است ساعتها کار انجام شده و دقیقا تکنیک های بهینه سازی موتورهای جستجو رعایت شده تا این نتیجه بدست آمده است.

امروزه که همه ما گوشی تلفن همراه داریم آمارها نشان میدهد بیش از 3/5 میلیارد جستجو در روز از طریق گوگل انجام میشود.این حجم را بدقت بخوانید.3/5 میلیارد جستجو در روز یک رقم بسیار بالا و افسانه ای است.اگر سایت شما در صفحه اول گوگل باشد واقعا چه اتفاقی برای شما پیش می آید؟

تصور کنید فقط صدنفر روزانه با شما تماس بگیرند و از شما محصولات و خدماتتان را درخواست کنند.چه اتفاقی برای کار و کسب شما میفتد؟

صفحه اول گوگل سکوی پرتاب کار و کسب شماست.راه صدساله را میتوان از طریق تبلیغات صفحه اول گوگل یکشبه طی کرد.

اما اینکه چگونه باید به صفحه اول گوگل رسید و چه مسیری را باید طی کنیم تا به این مهم نائل آییم داستان دیگری دارد که در این صفحه از سایت جام ارژنگ آنرا به بحث میپردازیم.

نقش صفحه اول گوگل در بازاریابی

رسیدن به صفحه اول گوگل و ظاهر شدن در نتایج یک نقطه عطف بزرگ و هدف اصلی تمام وبلاگ نویسان است.صفحه دوم و صفحات بعدی اصلا راضی کننده نیست.آمار نشان میدهد که کاربران چندان تمایلی به مشاهده صفحات دوم به بعد را ندارند.

رسیدن به صفحه اول گوگل از دو راه امکان پذیر است :

  1. تبلیغات کلیکی یا پولی که به PPc مشهور است و بابت هرکلیک روی لینک سایتتان مبلغی از شما کسر میگردد.
  2. سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو که ماندگاری بسیاری دارد.

 تحقیقات نشان داده است که ترافیک ارگانیک 90 درصد از طریق سئو و تنها 10 درصد از طریق تبلیغات کلیکی بعمل می آید.این امر نشاندهنده اهمیت سئو برای ورود به نتایج جستجو میباشد.

بازاریابی بسیار آسانتر میشود .اصولا دیگر نیازی ندارید به دنبال مشتری جدید بگردید.مشتریان از طریق موتورهای جستجو وارد سایت شما میشوند.کالا و خدمات شما دیگر نیازی به واسطه فروش ندارد و مشتریان مستقیم و بی واسطه با شما در ارتباط خواهند بود و این افزایش فروش و در نتیجه درآمد بیشتری را برای شما همراه خواهد داشت.

روش های رسیدن به صفحه اول گوگل

مردم امروزه بسیار به گوگل متکی هستند.

گوگل مرجع جستجوی کاربرانیست که روزانه بدنبال مسایل علمی،فنی،صنعتی،آموزشی،ورزشی،سینمایی و هم چنین فروشگاههای آنلاین برای خرید کالا و محصولات بهداشتی و خوراکی و مواد غذایی هستند.

در این بخش ما چند روش را برای حضور در صفحه اول گوگل را معرفی کرده و تک ـک آنان را بررسی کرده و از مزایا و معایب هرگدام باخبر میشویم.

تبلیغات کلیکی اولین راه حضور در صفحه اول گوگل است

تبلیغات کلیکی یا PPC همانگونه که از نام آن پیداست بابت هر کلیک از شما وجهی دریافت میشود.یعنی ابتدا شما در یکی از سایت هایی که مجری تبلیغات گوگل هستند ثبت نام کرده و پس از پرداخت تعرفه و هرینه تبلیغات یک پنل در اختیار شما گذارده میشود و شما کلیدواژه های خود را معرفی کرده و در صفحه اول گوگل به نمایش گذارده میشوید.

تا وقتی که شما هزینه را پرداخت کنید و به اصطلاح شارژ کنید تبلیغ شما پابرجا خواهد بود.ماندگاری این تبلیغات به نوع کلیدواژه انتخابیتان دارد چنانچه از کلیدواژه عام مثل کفش ،کتاب،فیلم و نظایر این استفاده کنید خیلی بسرغت شارژ شما به اتمام میرسد.باید این نکته را اذعان کرد که تبلیغات کلیکی تاثیر چندانی بر روی رتبه وب سایت شما نخواهد داشت.

تبلیغات کلیکی معمولا با علامت AD نمایش داده میشود و در بالا یا پایین صفحه قرار میگیرد که تعرفه آن متغیر است یعنی بالای صفحه گرانتر از پایین صفحه میباشد.

تبلیغات صفحه اول گوگل توسط مجری سئو

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید یک تبلیغ در صفحه اول گوگل وجود دارد که با علامت آگهی مشخص شده است.معمولا پس از سفارش و پرداخت هزینه زمان چندانی طول نخواهد کشید و سایت شما در صفحه اول گوگل ظاهر خواهد شد.

حضور تبلیغاتی با گوگل مپ

دومین راه برای اینکه در نتایج صفحه اول گوگل ظاهر شویم استفاده از گوگل مپ است.ابتدا باید در گوگل مپ ثبت نام کردن آدرس دقیق خود را وارد کنید تا گوگل بتواند محل دقیق شما را روی نقشه پیداکند سپس شماره تلفن و کلیدواژه های خود را وارد کرده و همچنین نامی را که با آن شناخته میشوید را نیز تعیین میکنید.

مثلا شما در گوگل مپ وقتی جام ارژنگ را وارد کنید دقیقا محل دفتر کار جام ارژنگ را نمایش میدهد.

مجری تبلیغات در صفحه اول گوگل

در تصویر بالا همانگونه که مشاهده میکنید گوگل مپ دقیقا مکان دفتر جام ارژنگ را نمایش میدهد و مشتریان ما با وارد کردن عبارت جام ارژنگ ما را پیدا خواهند کرد.

شما میتوانید در گوگل مپ نام دلخواهتان را وارد کنید مثل کفش فروشی،لباس ورزشی،آرایشگاه زنانه و یا هر عبارتی که مایلید کاربران شما را بشناسند.

لازم به ذکر است که ثبت نام در گوگل مپ و تبلیغات در آن کاملا رایگان میباشد.

استفاده از کلمات کلیدی دم دراز

همانطور که میدانید رقابت در صفحه اول گوگل بسیار فشرده است بعضی اوقات سایت ها را مشاهده میکنید که مرتب جایگاهشان در حال جابجایی است.امروز نفر اول هستند فردا نفر چهارم میشوند و نفر پنجم میآید و اول میشود.

دقیا مانند یک بازی شطرنج مرتب جای مهره ها عوض میشود این بخاطر این است که صاحبان این وب سایت ها در حال تلاش بیشتری هستند مطالب خود بروز رسانی میکنند نقاط صعف خود را پوشانده و نقاط قوت خود را تقویت میکنند.

در این حالت شما فکر میکنید مثلا یک وب سایت فقط با کلیدواژه مجری گوگل شروع کرده است در حالیکه اینگونه نیست.

ابتدا عباراتی نظیر "مجری تبلیغات در صفحه اول گوگل " یا "چکونه با مجری گوگل تبلیغات کنیم" و یا "نقش و جایگاه یک مجری تبلیغات در صحه اول گوگل" را بعنوان کلیدواژه دم دراز برگزیده اند.

کلیدواژه طولانی یا دم بلند عبارت است از کلیدواژه هایی که دارای رقابت فراوانی نیستند مثلا شما اگر بخواهید با کلیدواژه سئو عالی در صفحه اول گوگل قرار بگیرید زمان زیادی لازم است اما اگر با عبارت"چگونه با سئو عالی در گوگل باشیم"را انتخاب کنید رقابت کمتر است و میتوانید در زمان کمتری در صفحه نتایج ظاهر شوید.

با سئو عالی در صفحه اول گوگل باشیم

 در تصویر بالا دقت کنید.ما ابتدا کلیدواژه "سئو عالی دارای چه مشخصاتی است"را بعنوان هدف قرار دادیم و کم کم بر بثر رعایت نکات دقیق سئو توانستیم نفر اول گوگل بشویم.

برای رسیدن به صفحه اول گوگل چمدان عجول و بی صبر نباشید باید با حوصله کار کنید و مطالب جالب بنویسید .

کلمات کلیدی دم دراز بهترین راه ممکن است تا بتوانید بدون فشار رقابت کارخود را توسعه دهید.

برای زسیدن به صفحه اول گوگل صبر و حوصله و پشتکار لازم است روی کلمات کلیدی دم دراز تحقیق کنید و خود را وارد میدان رقابت کنید با نوشتن محتوای خوب کم کم میتوانید از طریق عبارات طولانی به صدر گوگل برسید.

سئو دوستانه راه رسیدن به صفحه اول گوگل است.

اکنون به بخش حساسی رسیدیم.

سئو دوستانه.

به طور مختصر میتوان گفت سئو باعث تقویت وب سایت شما در بالای نتایج موتورهای جستجو بویژه گوگل است.بع غبارت دیگر مورد گوگل میشوید و در نزد این موتور جستجو صاحب اعتبار میشوید.

برای اینکه بتوانید خود را به صفحه اول گوگل برسانید چند نکته را باید رعایت کنید که عبارتند از :

  1. ربات های گوگل باید بتوانند بخوبی محتوای شما را تجزیه و تحلیل نمایند.
  2. وب سایت شما در بهترین شرایط برای نمایش در نتایج جستجوی گوگل باشد.
  3. مطالب شما باید دقیقا منطبق با عنوان صفحه شما باشد.
  4. کمک گرفتن از ابزارهای گوگل برای رفع ایرادات سایت و رسیدن به نتایج جستجو در بالای صفحه.
  5. حذف لینک های شکسته و خراب که باعث سردرگمی موتورهای جستجو میشود.
  6. کپی نکردن محتوای سایت های دیگر که نوعی سرقت ادبی بشمار میرود.
  7. طراحی سایت بگونه ای که در تمامی سیستم های بویژه موبایل قابل نمایش باشد.
  8. کلمات کلیدی را در جای مناسب قرار دهید تا جمله مفهوم خود را از دست ندهد.

اهمیت نوشتن محتوای خوب یکی از اساسی ترین نکاتی است که موتورهای جستجو بر روی آن تاکید دارند.قبل از اینکه محتوا نویسی را شروع کنید ابتدا تحقیق کنید سپس برداشت های خود را بنویسید.محتوای شما باید باعث افزایش تجربه کاربری گردد.

گوگل پادشاه است

میلیون ‌ها نفر در سراسر دنیا از جستجوی گوگل برای پاسخ دادن به سوالات خود استفاده می‌کنند . وب سایت‌هایی که در بالای صفحات نتایج جستجو قرار دارند مزایای ترافیک حجم بالا را دریافت می‌کنند که وب سایت‌های دیگر از دست می‌دهند . هر کسی می‌خواهد در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل باشد . به این دلیل که ۷۵ درصد از کاربران هرگز غیر از صفحه اول گوگل به دنبال نتایج جستجو نمی‌روند .

هر روز , بیلیون ‌ها نفر از گوگل برای جستجوی طیف گسترده‌ای از اطلاعات استفاده می‌کنند - یک کافی‌شاپ محلی , نکات تعمیرات خانه , روند مد , اخبار ستاره‌ها و غیره .
موتور جستجو به راحتی نقطه بالایی خود را به عنوان محبوب‌ترین موتور جستجو در جهان حفظ کرده‌است ، که بیش از ۷۵ % از سهم بازار جستجو را نگه می‌دارد، و تنها در حال افزایش است . در حقیقت ، گفته می‌شود که گوگل در روز حدود ۵.۶ میلیارد نفر را در روز دریافت می‌کند و درصد زیادی از این پرس و جو‌ها دارای نیت محلی هستند . این به آن معنی است که بسیاری از جستجوها توسط افرادی انجام می‌شوند که به دنبال مکان‌هایی در اطراف خود می‌گردند .

اجازه دهید نگاهی به فواید برتر بودن گوگل , محبوب‌ترین موتور جستجو در جهان بیاندازیم . به راحتی پیدا شدن به صورت آنلاین در زمانی که افراد در یک عبارت یا کلید واژه در حال حاضر بسیار مهم هستند این است که شرکت‌ها می‌توانند به دلیل نتایج خود در جستجوی گوگل افزایش یابند که مشتریان به دنبال محصولات و خدماتی هستند که شما می‌فروشید . یکی از موثرترین استراتژی‌های بازاریابی , بهترین نتیجه موتور جستجو است , به همین دلیل است که شرکت شما در راس موتور جستجوی گوگل قرار دارد . در اینجا برخی فواید برتر بودن گوگل وجود دارد .

تبلیغات صفحه اول گوگل باعث رونق کسب و کار است

گوگل ۱۰ نتیجه برتر را از سراسر جهان در اولین صفحه نمایش می‌دهد زمانی که کسی برای هر عبارت و کلمات کلیدی جستجو می‌کند , نتایج مبتنی بر رتبه‌بندی صفحات , اطلاعات مرتبط , پیوندهای بازگشتی و بیشتر هستند . بنابراین اگر شما بتوانید اولین صفحه گوگل را امتحان کنید , بهترین فرصت برای شما و کسب و کارتان برای کسب اعتماد به افراد و اثبات اینکه شما متخصص در زمینه کار شما هستید , باشد .

صفحه اول گوگل باعث اصالت میشود

بودن در بالای صفحه اول نه تنها کسب‌وکار شما را افزایش می‌دهد بلکه باعث می‌شود کسب‌وکار شما هم معتبر باشد . ۹۰ % از افرادی که گوگل را جستجو می‌کنند فکر می‌کنند که اولین وب سایت‌ها از صفحات نتیجه جستجو معتبر ترند ، که این یک مزیت است . با این حال ، بودن در بالای لیست ، آنقدرها هم آسان نیست ، به خصوص وقتی که شما مقدار زیادی از رقبای خود را دارید . بنابراین آیا کسب‌وکار شما یک کسب‌وکار بزرگ است یا کسب‌وکار کوچکی که به رتبه بالایی می‌رسد و قطعا ً اعتبار کسب‌وکار شما را افزایش می‌دهد.

صفحه اول گوگل یک تصویر قابل احترام است

رسیدن به بالای صفحه نتایج موتور جستجو به معنی یک تصویر خوب برای چشمان مشتریان است. امروزه , اینترنت یکی از پرطرفدارترین بازار برای هر بازاریاب داخلی است , اما در یک زمان کوتاه به راحتی می‌توان در صدر جدول قرار گرفت . اما زمانی که به رتبه‌بندی بالای نتایج موتور جستجو رسیدید , موفقیت به سمت شما خواهد آمد . با این حال , برای دادن یک تصویر قابل احترام به کسب‌وکار خود در میان مشتریان و رقبا , فشار را خواهید دید که رتبه وب سایت خود را در بین ۱۰ نتایج وب اول قرار دهید .

اگر در مورد موقعیت رتبه‌بندی فعلی خود نگران هستید , اقداماتی را برای بهبود موقعیت رتبه‌بندی خود انجام دهید . ثابت شده‌است که اگر شما بتوانید در ۱۰ صفحه اول موتور جستجو قرار بگیرید , پس کسب‌وکار شما ده برابر بهتر از رقیب تان خواهد شد .

موقعیت‌های بالا در نتایج جستجو توسعه شرکت را تسهیل کرده و مزایای بیشتری نسبت به نوع دیگر ارتقا ایجاد می‌کنند . این روزها SEO به یکی از رایج‌ترین انواع تبلیغات وب سایت آنلاین است . شرکت‌ها ثروت‌ها را برای رسیدن به بهترین موقعیت‌های در نتایج جستجو خرج می‌کنند . اما آیا واقعا ً مهم است که در گوگل برتری داشته باشید  .

صفحه اول گوگل مکان برتر جستجو

امروزه , بسیاری از مردم به دنبال اطلاعات به روش سنتی نیستند . به جای جستجوی اخبار در روزنامه , به کتابخانه بروید و کتاب‌های زیادی را مطالعه کنید , آن‌ها به کامپیوتر می‌رسند و تور را مرور می‌کنند . اینترنت به قدرتمندترین و رایج‌ترین رسانه تبدیل شده‌است . کاربران به طور مرتب از موتورهای جستجو برای دستیابی به محتوایی که برای آن‌ها جالب است بهره می‌برند . برای بسیاری از آن‌ها , این منبع اصلی اطلاعات در مورد هر موضوعی است . موتورهای جستجو به encyclopedias , فرهنگ‌های لغت , دایرکتوری‌های کسب‌وکار و یا کتاب‌های آشپزی عوض شده‌اند . افراد برای یافتن پیشنهادها شغلی , نکات مختلف , دستور العمل‌های مختلف , بررسی محصولات , خدمات , شرکت‌های خاص و بسیاری دیگر را جستجو می‌کنند . زمانی که به صورت آنلاین خرید می‌کنید , اغلب فروشگاه‌های آنلاین را به جای مراکز خرید و ملات سنتی انتخاب می‌کنند . پتانسیل موتور جستجو هر روز افزایش می‌یابد , بنابراین اگر می‌خواهید کاربران اینترنت را تشویق کنید که از پیشنهاد شما بهره‌مند شوند و کالاهای شما را بخرند , بسیار مهم است که در نتایج جستجو رتبه بالایی داشته باشید .

محبوبیت صفحه اول گوگل در تمام کشورها

در حال حاضر گوگل در اکثر کشورها در مورد محبوبیت موتورهای جستجو برتری دارد . در لهستان , حدود ۹۷ % از تمام کاربران اینترنت انتخاب می‌شوند . از نظر بین‌المللی , همچنین در میان موتورهای جستجو روی دستگاه‌های رومیزی با امتیاز of % قرار دارد . هر روز , میلیاردها کاربر از این موتور جستجو برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز خود استفاده می‌کنند . اکثر فعالیت‌های انجام‌شده برای بهبود موقعیت‌های سایت در نتایج جستجو برای گوگل طراحی شده‌است که می‌تواند الگوریتم ‌های بسیار هوشمند و ابزارهایی را نشان دهد که به آن کمک می‌کنند محتوای صفحه را بهتر درک کند. به همین دلیل است که کیفیت محتوای وب سایت بسیار مرتبط است .

قدرت جستجو در صفحه اول گوگل

تنها در یک ثانیه , حدود ۲.۳ میلیون نفر در گوگل جستجو می‌کنند ! با این حال , اکثر کاربران اینترنت تمایل دارند سایت‌هایی را انتخاب کنند که در اولین صفحه نتایج برای کلمات کلیدی خاص هستند . طبق تحقیقات , نتایج در صفحه اول گوگل ۹۲ % ترافیک وب سایت را تولید می‌کند . تنها چند درصد از مردم از صفحات بعدی دیدن می‌کنند . هر چه موقعیت وب سایت بیشتر باشد , احتمال کمتری وجود دارد که یک مشتری احتمالی به آن دسترسی داشته باشد . بنابراین رتبه‌بندی بالا در گوگل حیاتی است . حتی اگر کاربران تصمیم نمی‌گیرند از صفحه شما بازدید کنند , قطعا ً متوجه آن در نتایج جستجو خواهند شد که تاثیر مثبتی بر آگاهی و درک برند شما خواهند داشت .

اهمیت سئو برای رسیدن به صفحه اول گوگل

فرآیند سئو به درستی مدیریت می‌شود . صادق بودن , هیچ آگهی رادیویی , تلویزیون , یا روزنامه‌ها وجود ندارد که چنین اثرات قابل‌توجهی را به عنوان یک موقعیت برتر در نتایج جستجو ارائه دهد . علاوه بر این , این نیز ارزان‌ترین گزینه است  . اولین و مهم‌ترین چیز این است که رتبه‌بندی در نتایج جستجو به شما شانس افزایش تعداد بازدیدهای وب سایت و رسیدن به بسیاری از مشتریان احتمالی را می‌دهد . به شدت مهم است که رقابت بازار به طور مداوم در حال رشد است . به نمایش گذاشته شدن برای کلمات کلیدی متعدد , شناسایی برند در میان مشتریان را بهبود می‌بخشد . شرکت شما بیشتر و بیشتر محبوب می‌شود و با افزایش تعداد افراد شناخته می‌شود . علاوه بر این, پست‌های عالی در رتبه‌بندی گوگل , صفحه شما را جذاب و حرفه‌ای می‌سازد . این روش , شما می‌توانید مزیت رقابتی را نسبت به رقبای بازار به دست آورید . سئو به افزایش سود کمک کرده و فرصت‌های توسعه مناسبی برای شرکت‌های کوچک و متوسط فراهم می‌کند . تعداد رو به افزایشی از وب سایت به فروش بزرگ‌تر تبدیل می‌شود . بنابراین سرمایه‌گذاری در سئو به سرعت پرداخت می‌شود .
امکان رسیدن به ترجیحات کاربران یک مزیت مهم دیگر است . چرا ؟ زمانی که سئو را انجام می‌دهید ، از کلمات کلیدی مناسب استفاده می‌کنید . به لطف آن‌ها ، شما می‌توانید یاد بگیرید که چه چیزی بارها در این صنعت جستجو می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد تا با گرایش‌های در حال تغییر باقی بمانید . اگر این فرآیند را با تجزیه و تحلیل ترکیب کنید ، می‌توانید دانش زیادی در مورد رفتار مشتری به دست آورید و از آن به سود خود استفاده کنید .

چه به تازگی کسب‌وکار خود را به صورت آنلاین جابه‌جا کرده‌اید و یا اینکه متوجه شوید که وب سایت شما خیلی سخت است , ممکن است تعجب کنید که چطور می‌توانید در صفحه اول گوگل وارد شوید . هیچ سری نیست که صفحات وب در اولین صفحه موتور جستجوی صفحات ( SERPS ) بیش از آن‌هایی که نیستند ترافیک وب سایت بیشتری دریافت می‌کنند . در حقیقت , ۷۵ % از کاربران هرگز از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی‌کنند . به عبارت ساده‌تر , این بدان معنی است که اغلب کسب و کارها نباید توان خرید سئو را داشته باشند .

گوگل ابزار بسیار ارزشمندی است و به طور کلی اولین جایی است که اکثر کاربران اینترنت به منظور یافتن اطلاعات , مکان‌ها و کسب و کارها به آن متوسل می‌شوند . به این ترتیب , یک حضور خوب آنلاین با تمرین خوب سئو و استراتژی گرفتن این ترافیک , متقاعد کردن کاربران برای بازدید وب سایت شما بر روی رقبا و تبدیل آن بازدید کنندگان به مشتریان کلیدی است .
رسیدن به اولین صفحه جستجوی گوگل آسان نیست ؛ صبر و نگهداری مرتب است . سئو یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است ، بنابراین برای آن‌هایی که می‌خواهند در صفحه اول وارد شوند و ترافیک ارگانیک را راه‌اندازی کنند.

الگوریتم های صفحه اول گوگل

هر کدام از جدیدترین الگوریتم ‌های هسته گوگل مربوط به انسان‌ها و تجربه آن‌ها با موتورهای جستجو است . به عنوان مثال ، تمرکز اخیر بر روی وب سایت اصلی حول محور تجربه کاربر و ایجاد وب سایت شما برای کاربران است . این به ما نشان می‌دهد که کاربران گوگل از همه چیزهای دیگر استفاده می‌کنند ، بنابراین ارایه یک تجربه کاربر خوب ، کلید رتبه‌بندی خوب در موتورهای جستجو است . این می‌تواند شامل موارد زیر باشد :

  1. در حال ایجاد محتوا حول قصد کاربر ( بیشتر در آن زمان )
  2. بهبود زمان بار صفحه
  3. اطمینان از اینکه وب سایت شما همراه با موبایل است و بیش از نیمی از ترافیک وب سایت شما از تلفن همراه است
  4. محتوی ساختار به گونه‌ای که برای اسکن کردن با استفاده مناسب از برچسب‌های heading , منطقی و آسان باشد .
  5. ارائه متن توصیفی به تصاویر که قابلیت دسترسی را بهبود می‌بخشد.
  6.  ایجاد یک تجربه کاربر بدون درز برای کاربران برای ایجاد تجربه‌ای که مردم می‌خواهند با دیگران به اشتراک بگذارند ، حیاتی است . آن باید همیشه بخش مهمی از استراتژی سئو باشد .

راه اندازی کسب و کار گوگل

گوگل کار من Google My Business اساسا ً به شما این امکان را می‌دهد که یک مجموعه تنظیمات تجاری را راه‌اندازی کنید که در آن زمان به طور محلی , در گوگل جستجوی گوگل و گوگل مپ , هنگامی که کاربران به دنبال کسب‌وکار شما می‌گردند , ظاهر شود . در پروفایل شما می‌توانید اطلاعات بسیار مهم در مورد کسب‌وکار خود بیان کنید.

یک لیست تجاری گوگل برای سئو مفید است , زیرا به مشتریان در کشف کسب‌وکار شما کمک می‌کند و به آن‌ها می‌گوید که کجا قرار دارید و چگونه از شما خرید کنید . در این فهرست , مشتریان می‌توانند نظرات خود را ترک کنند که اثبات اجتماعی را می‌سازد و به مشتریان بالقوه دیگری ثابت می‌کند که شما یک کسب‌وکار قانونی هستید.

بروزرسانی عامل رسیدن به صفحه اول گوگل

به روز رسانی محتوای وب سایت تان به طور مرتب کلیدی برای رتبه‌بندی بهتر است . این تنها به افزودن محتوای جدید و جدید محدود نمی‌شود , اگر چه این یک روش است . تعمیر و تعمیر محتوای قدیمی می‌تواند به همان اندازه موثر باشد . این به این دلیل است که محتوای اصلی با زمان و تازگی محتوا کم‌تر مرتبط می‌شود و یکی از عواملی است که گوگل برای تعیین کیفیت و رتبه‌بندی وب سایت خود استفاده می‌کند .
یک کار دیگر که می‌توانید انجام دهید این است که تحقیق کنید که رقبای خود را به بهترین شکل انجام دهید و آن را بهتر کنید . اگر در حال حاضر یک مقاله در مورد یک موضوع مشابه دارید ، اما آن‌ها در رتبه بهتری قرار می‌گیرند ، در مورد آنچه که در محتوای آن‌ها گنجانده شده‌است ، فکر کنید .

پیوندها یکی از مهم‌ترین عوامل مورد استفاده گوگل و دیگر موتورهای جستجو برای تعیین رتبه صفحه هستند . گوگل همچنین از لینک‌هایی برای کشف محتوای جدید استفاده می‌کند و همچنین پیوندهای با کیفیت بالا مانند رای اعتماد در وب سایت شما هستند .
در SEO ، فرآیند کسب لینک‌های ورودی از وب سایت‌های دیگر مرتبط با وب سایت شما است . به بیان ساده ، لینک‌های بیشتری با وب سایت خود را به گوگل نشان دهید که شما یک منبع موثق و معتبر هستید و در مورد موتورهای جستجو رتبه بهتری خواهید داشت . این می‌تواند منجر به ترافیک بیشتر شود .

اهمیت حضور در شبکه های اجتماعی

وب سایت‌های ارتباط جمعی باید بخش اساسی استراتژی کسب‌وکار و SEO باشد . در حال حاضر بیش از هر زمان , موتورهای جستجو به اشتراک گذاری و لایک های رسانه‌های اجتماعی هستند که به افزایش تدریجی ترافیک شما کمک می‌کنند .
اگرچه لینک‌های وب سایت‌های ارتباط جمعی به عنوان نشانه رتبه‌بندی استفاده نمی‌شوند , رسانه‌های اجتماعی از تلاش‌های SEO به روش‌های دیگر پشتیبانی می‌کنند چرا که به ایجاد قدرت و اعتبار کمک می‌کند . به طور کلی با الگوریتم‌های اجتماعی اجتماعی , تعامل بیشتر به معنی شفافیت بیشتر است که باعث افزایش آگاهی نسبت به برند می‌شود. زمانی که محتوای ارزشمند و منحصر به فرد برای رسانه‌های اجتماعی خود ارسال می‌کنید که به طور طبیعی تعامل را جذب می‌کند , این معمولا ً منجر به افزایش طرفداران , ترافیک وب سایت و رشد جامعه در اطراف برند شما می‌شود .