• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات
  • تبلیغات ارزان

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل را چگونه مدیریت کنیم اهمیت حضور وب سایت ما در صفحه اول گوگل چه تاثیری در رشد کسب و کار و رونق تجارت ما دارد از چه راههایی میتوانیم در صفحه اول گوگل گوگل قرار بگیریم آیا سئو بهتر یا تبلیغات کلیکی در صفحه اول گوگل در این صفحه از سایت جام ارژنگ به تمام این سوالات پاسخ داده ایم.

 

اولین تکنیک تبلیغات صفحه اول گوگل

اگر می خواهید به هدفی برای رسیدن به بالای گوگل دست پیدا کنید ، در درجه اول این هدف باید در دسترس شما باشد. بر این اساس ، شما باید کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید. 
این یک فرایند کاملاً فردی است. اگر شغلی هستید که دارای اجزای آجر و ملات است ، احتمالاً می خواهید روی کلمات کلیدی جغرافیایی تمرکز کنید (در این مورد بیشتر در زیر بخوانید). از طرف دیگر ، اگر شما فقط یک تجارت آنلاین هستید ، ممکن است کمی سخت تر باشد. 
شما می خواهید کلمات کلیدی متناسب با تجارت خود را پیدا کنید اما آنقدر رقابتی نباشد که رتبه بندی در کنار هم غیرممکن باشد. از تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود صرف نظر نکنید. این احتمالاً مهمترین قسمت رتبه بندی در موتورهای جستجو است. 
 

استراتژی تبلیغات صفحه اول گوگل

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، دستیابی به یک استراتژی مبتنی بر مکان بسیار آسان تر از دستیابی به رتبه بندی جهانی موتور جستجو است. این جایی است که مشاغل محلی ممکن است از مزیت زیادی نسبت به سایر مشاغل برخوردار باشند. 
تعدادی از تاکتیک ها وجود دارد که می توانید هنگام ثبت جستجو در محلی ، مشاغل خود را در لیست قرار دهید ، از جمله: 
از کلمات کلیدی جغرافیایی در عنوان صفحه ، پیوندها و استراتژی محتوای خود استفاده کنید. 
صفحه Google Places خود را ادعا کنید. این هر زمان که شخصی نام تجاری یا نوع تجارت شما را در منطقه محلی شما جستجو می کند ، لیست شما را در اولویت قرار می دهد. 
در فهرست راهنمای جستجوی محلی فهرست شوید. این می تواند به سادگی لیست های تجاری روزنامه محلی شما ، وب سایت اتاق بازرگانی یا حتی صفحه دفتر بازدید کننده باشد. 
امروزه بیش از نیمی از افرادی که به دنبال محصول یا خدمات محلی هستند به Google مراجعه می کنند. ثبت نام در این نتایج باعث رونق سریع تجارت شما خواهد شد. 
 

هدف از تبلیغات صفحه اول گوگل

گوگل مدت هاست که هدف خود از ارائه نتایج موتور جستجو را ارائه مفیدترین و مرتبط ترین اطلاعات ممکن به جستجوگران می داند. با گذشت زمان ، Google در تحقق این هدف بهتر و بهتر می شود. 
ایجاد محتوای با کیفیت برای افراد مختلف به معنای چیزهای مختلف است ، اما ویژگی های مشترکی که باید روی آنها تمرکز کنید عبارتند از: 
افزودن ارزش اطمینان حاصل کنید که محتوایی که ارسال می کنید برای بازدیدکنندگان شما واقعاً مفید است. این امر همچنین به ایجاد پیوندهای ورودی کمک می کند ، که به نوبه خود باعث افزایش رتبه شما در Google می شود. 
افزایش خوانایی مطمئن شوید که از دستور زبان و هجی درست استفاده می کنید. بیاموزید که چگونه محتوا را برای وب تولید کنید ، این به معنی پاراگرافهای کوتاه ، جملات کوتاه و فضای سفید زیادی در صفحه است. 
از تبلیغات بالای صفحه خودداری کنید. یکی از جدیدترین اقدامات گوگل مربوط به پایین آوردن رتبه بندی سایت هایی است که از تبلیغات بالاتر از حد مجاز استفاده می کنند. تا زمانی که درآمد قابل توجهی از تبلیغات شخص ثالث کسب نکنید ، این مسئله نباید مسئله ساز باشد. 
با روندهای گوگل نیز همراه باشید ، بنابراین می دانید که آنها محتوای با کیفیت را درک می کنند. 
 

صفحه اول گوگل را اینگونه تسخیر کنید

1. انتشار مطالب مرتبط 
محتوای با کیفیت راننده شماره یک در رتبه بندی موتور جستجوگر شما است و هیچ جایگزینی برای محتوای عالی وجود ندارد. محتوای با کیفیت ایجاد شده به طور خاص برای کاربر مورد نظر شما بازدید سایت را افزایش می دهد ، که باعث بهبود اعتبار و اعتبار سایت شما می شود. مهارت های خود را در نوشتن وب دقیق کنید . 
 
کلید واژه ها 
برای هر صفحه در وب سایت خود یک عبارت کلیدی کلیدی خاص را شناسایی و هدف قرار دهید. به این فکر کنید که خواننده شما چگونه می تواند آن صفحه خاص را با عبارات جستجو مانند: 
 
کارشناسی ارشد مدیریت مهندسی 
مهندسی پزشکی چیست؟ 
منابع عنوان IX 
شفق شمالی 
چگونه می توان برای بورس تحصیلی اقدام کرد؟ 
مهلت درخواست 
عبارات کلمه کلیدی چندگانه 
برای یک صفحه وب دستیابی به رتبه بندی موتور جستجو برای چندین عبارت کلیدی بسیار دشوار است - مگر اینکه این عبارات بسیار شبیه باشند. یک صفحه ممکن است بتواند هم برای "مشاغل مهندسی پزشکی پزشکی" و هم "مشاغل مهندسی پزشکی پزشکی" رتبه بندی شود. رتبه بندی برای "امور دانشجویی" و "رئیس دانشجو" یا "تبعیض جنسیتی" و "رویه های گزارش خشونت" با یک صفحه بعید است. 
 
اگر می خواهید برای چندین عبارت کلیدی در وب سایت خود رتبه بندی کنید ، باید برای هر عبارت کلمه کلیدی که هدف قرار داده اید یک صفحه وب جداگانه ایجاد کنید . 
 
قرار دادن کلمات کلیدی 
پس از انتخاب عبارت کلیدی برای یک صفحه مشخص ، این س questionsالات را در نظر بگیرید: 
 
آیا می توانم بخشی یا کل عبارت کلیدی را در URL صفحه (با استفاده از کلمات کلیدی در پوشه ها) استفاده کنم؟ 
آیا می توانم بخشی یا کل عبارت کلیدی را در عنوان صفحه استفاده کنم؟ 
آیا می توانم بخشی یا کل عبارت کلیدی را در عنوان صفحه و زیرعنوان استفاده کنم؟ 
پاسخ مثبت به این س questionsالات می تواند رتبه شما در موتور جستجو را بهبود بخشد. شود طبیعی و کاربر پسند ، هر چند. به عنوان مثال ، شما نمی خواهید کلمه "مهندسی" سه یا چند بار در URL نشان داده شود یا عبارت Northern Lights در عنوان صفحه و هر عنوان تکرار شود. قابلیت خواندن و قابلیت استفاده هنوز هم بهینه سازی موتور جستجو را خراب می کند. 
 
محتوا 
فراتر از URL صفحه ، عنوان و عنوان ، محتوا بیشترین تأثیر را در رتبه بندی موتور جستجو دارد. عبارت کلمه کلیدی خود را چندین بار در سراسر صفحه تکرار کنید - یک یا دو بار در پاراگراف های باز و بسته و دو تا چهار بار دیگر در محتوای باقیمانده. 
 
فراموش نکنید که برای برجسته سازی این عبارات کلیدی از برچسب های پررنگ ، اریب ، سربرگ (مخصوصاً H1) و سایر برچسب های تأکید استفاده کنید - اما در این کار زیاده روی نکنید هنوز می خواهید زبان و سبک نوشتاری شما به طور طبیعی خوانده شود. هرگز نوشتن خوب را فدای سئو نکنید. بهترین صفحات برای کاربر نوشته شده است ، نه برای موتور جستجو. 
 
2. محتوای خود را به طور منظم به روز کنید 
احتمالاً متوجه شده اید که ما نسبت به محتوا کاملاً قوی احساس می کنیم. موتورهای جستجو نیز چنین می کنند. محتوای به طور منظم به روز شده به عنوان یکی از بهترین شاخص های مرتبط بودن یک سایت مشاهده می شود ، بنابراین حتماً آن را تازه نگه دارید. محتوای خود را بر اساس یک برنامه مشخص (به عنوان مثال ترم) حسابرسی کرده و در صورت لزوم به روزرسانی کنید. 
 
3. فراداده 
هنگام طراحی وب سایت خود ، هر صفحه شامل فاصله ای بین برچسب برای درج فراداده یا اطلاعات مربوط به محتوای صفحه شما است. اگر سایت CMS دارید که در اصل توسط تیم وب UMC تولید شده است ، این داده ها را از قبل برای شما جمع می کند. با این حال ، برای شما مهم است که با تغییر مرور سایت خود ، Metadata را مرور و به روز کنید. 
 
فراداده عنوان 
متادیتای عنوان مسئول عناوین صفحه ای است که در بالای پنجره مرورگر و به عنوان عنوان نتایج موتور جستجو نمایش داده می شود. این مهمترین فراداده در صفحه شما است. 
 
برای کسانی که دارای وب سایت CMS هستند ، تیم وب یک سیستم خودکار برای ایجاد عنوان متا برای هر صفحه وب بر اساس عنوان صفحه شما ایجاد کرده است. این امر به اهمیت استفاده از عناوین صفحه ای کاملاً فکر شده و غنی از عبارات کلیدی می افزاید . 
 
فراداده توضیحات 
فراداده توضیحات توصیف متنی است که ممکن است یک مرورگر در بازگشت صفحه شما استفاده کند. تصور کنید که این صفحه نمایش پنجره سایت شماست - توصیف مختصر و جذاب آنچه در آن وجود دارد ، با هدف تشویق افراد به ورود. یک توصیف متا خوب معمولاً شامل دو جمله کامل است. موتورهای جستجو ممکن است همیشه از متا توضیحات شما استفاده نکنند ، اما مهم است که به آنها این گزینه را بدهید. 
 
فراداده کلمه کلیدی 
فراداده کلید واژه به ندرت برای ترسیم رتبه بندی موتورهای جستجو استفاده می شود. با این حال ، شما باید عبارات کلمه کلیدی خود را از قبل بدانید ، بنابراین افزودن آنها به فراداده کلمات کلیدی ضرری نخواهد داشت. شما می خواهید عبارات متنوعی را وارد کنید. به عنوان یک قاعده کلی ، سعی کنید آن را در حدود 3-7 جمله با هر عبارت متشکل از 1-4 کلمه حفظ کنید. یک مثال عالی می تواند "مدرک علوم کامپیوتر" باشد. 
 
4. یک سایت مناسب لینک داشته باشید 
بر ایجاد پیوندهای مرتبط در متن تمرکز کنید. به جای داشتن پیوندهای "اینجا کلیک کنید" ، سعی کنید نام مقصد را بنویسید. "اینجا را کلیک کنید" هیچ ارزش موتور جستجو فراتر از URL پیوست ندارد ، در حالی که "Michigan Tech Enterprise Program" غنی از کلمات کلیدی است و باعث بهبود رتبه بندی موتور جستجو و همچنین رتبه بندی صفحه ای می شود که به آن پیوند می دهید. همیشه با پیوند دادن کلمات کلیدی از پیوندهای توصیفی استفاده کنید - این نه تنها بهینه سازی موتور جستجو را بهبود می بخشد ، بلکه به خوانندگان شما ، از جمله افراد دارای معلولیت یا افرادی که از صفحه خوان استفاده می کنند ، ارزش افزوده دارد. 
 
5. از برچسب های alt استفاده کنید 
همیشه رسانه های تصویری و تصویری خود را با استفاده از برچسب های alt یا توصیف متن جایگزین توصیف کنید. آنها به موتورهای جستجو اجازه می دهند صفحه شما را پیدا کنند ، که بسیار مهم است - به ویژه برای کسانی که از مرورگرهای فقط متن یا خوانندگان صفحه استفاده می کنند. 
 

تبلیغات صفحه اول گوگل یا google ads چیست

تبلیغات گوگل ادز مسیری برای فروش بیشتر محصول و یا خدمات شما است. زمانی که شما قصد فروش محصول و یا ارائه خدمتی را دارید، نیاز به بیشتر دیده شدن پیدا خواهید کرد. تبلیغات گوگل ادز شما بیشتر در معرض دید قرار خواهند داد و به این ترتیب می توانید مشتریان بیشتری را پیدا کرده و محصولات بیشتری را به فروش برسانید. اگرچه انجام این خدمات توسط گوگل ادوردز برای شما هزینه هایی را در پی خواهد داشت، اما باید توجه داشته باشید که میزان سود و درآمد شما از تبلیغات گوگل ادز، بیش از هزینه هایی است که شما برای انجام تبلیغات در نظر میگیرید. در این بین گوگل ادوردز فرصت و امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت. 
این فرصت خوبی است تا پیش از پرداختن به توضیحات بیشتر، Adwords Express را به شما معرفی کنیم. Adwords Express یک محصولات تبلیغات گوگل ادز است که برای صاحبان کسب و کارهای کوچک ایجاد شده است. در صورتی که کسب و کار شما، محدود به فروش محصولی خاص و یا تنها ارائه یک خدمت است، استفاده از این امکان می تواند فرصت بسیار مطلوبی را از طریق تبلیغات گوگل ادز برای شما فراهم کند. یکی از دلایل محبوبیت Adwords Express آن است که تبلیغات گوگل ادز را به صورت خودکار و بدون نیاز به مدیریت روزانه انجام می دهد. این نسخه از گوگل ادوردز بسیار کم حجم بوده و تنها قادر است یک قابلیت از خود نمایش دهد. این فرصت تبلیغات گوگل ادز تکها یک فرایند را پوشش داده اما سرعت نمایش آن محصول و فرآیند را افزایش می دهد. به طور کلی اگر شما می خواهید یک محصول و یا خدمت را به مشتریان خود ارائه دهید، این نسخه می تواند شما بیشتر در معرض نمایش قرار دهد و به این ترتیب شما فروش بیشتری را خواهید داشت. Google Adwords Express در حال حاضر به عنوان یکی از جذابترین نسخه های گوگل ادوردز به شمار می آید. چرا که تبلیغات گوگل ادز به کمک این نسخه به سرعت نمایش داده می شود. همچنین ایت قابلیت در گوگل ادوردز به دلیل آن که مدیریت حساب کاربری در ادوردز دارای پیچیدگی های بسیار زیادی است و برای انجام تبلیغات در صفحه اول گوگل ادز، کاربر نیاز دارد تا زمان و تلاش بیشتری را به کار بگیرد تا به بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی خود بپردازد، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

 

تبلیغات موثر در گوگل

Google Ads یک بستر تبلیغاتی پولی است که تحت کانال بازاریابی موسوم به پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) قرار دارد ، جایی که شما (تبلیغ کننده) برای هر کلیک یا هر نمایش (CPM) یک تبلیغ پرداخت می کنید. 
 
Google Ads روشی موثر برای سوق دادن ترافیک واجد شرایط یا مشتریان مناسب به سمت کسب و کار شما است در حالی که آنها در جستجوی محصولات و خدماتی مانند محصولات پیشنهادی شما هستند. با Google Ads می توانید بازدید وب سایت خود را افزایش دهید ، تماس تلفنی بیشتری دریافت کرده و بازدیدهای داخل فروشگاه خود را افزایش دهید. 
 
Google Ads به شما امکان می دهد تبلیغات به موقع (از طریق تلفن همراه و دسک تاپ) را در میان مخاطبان خود ایجاد و به اشتراک بگذارید. این بدان معناست که در لحظه ای که مشتریان ایده آل شما از طریق جستجوی Google یا Google Maps به دنبال محصولات و خدماتی مانند شما هستند ، کسب و کار شما در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) نشان داده می شود. به این ترتیب ، وقتی منطقی است که مخاطب با تبلیغ شما روبرو شود ، به مخاطب خود می رسید. 
 
توجه : تبلیغات از پلت فرم می توانند در کانال های دیگر نیز پخش شوند ، از جمله YouTube ، Blogger و Google Display Network . 
 
با گذشت زمان ، Google Ads همچنین به شما کمک می کند تا آن تبلیغات را تجزیه و تحلیل و بهبود دهید تا به افراد بیشتری برسد تا کسب و کار شما بتواند به همه اهداف کمپین پرداخت شده شما برسد . 
 
کشف کنید که HubSpot چگونه می تواند به شما در مدیریت بهتر تبلیغات Google خود کمک کند. 
 
علاوه بر این ، بدون توجه به اندازه کسب و کار یا منابع موجود ، می توانید تبلیغات خود را متناسب با بودجه خود تنظیم کنید. ابزار Google Ads به شما این فرصت را می دهد که در محدودیت ماهانه خود بمانید و حتی در هر لحظه از زمان مکث یا هزینه تبلیغات خود را متوقف کنید. 
 
اکنون ، روی یک سوال مهم دیگر: آیا Google Ads واقعاً م effectiveثر است؟ برای پاسخ به این ، بیایید چند آمار را در نظر بگیریم: 
 
نرخ تبلیغات Google Ads نزدیک به 8٪ است. 
تبلیغات نمایشی هر ماه 180 میلیون بار نمایش دارد. 
برای کاربرانی که آماده خرید هستند ، تبلیغات پولی در Google 65٪ کلیک را دریافت می کنند. 
43٪ از مشتریان چیزی را خریداری می کنند که در یک تبلیغ YouTube دیده اند. 

 

مزایای تبلیغات صفحه اول گوگل

انجام تبلیغات در گوگل مزایای فوق العاده زیادی دارد. از جمله این که شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای برای بهینه سازی صفحات وب، رتبه سایت خود را کاهش داده و به راحتی و در کمترین زمان ممکن، در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. نکته جذاب تر این است که شما برای نمایش تبلیغات خود در صفحات مختلف گوگل، نیازی به پرداخت هزینه ندارید. شما در صورتی هزینه خاصی را برای تبلیغات کلیکی گوگل، می بایست پرداخت کنید که کاربران گوگل پس از مشاهده تبلیغ شما، بر روی آن کلیک کرده و وارد صفحه فرود شما می شوند و خوب همان طور که می بینید، این موضوع بسیار عالی است. شما این امکان را خواهید داشت که تبلیغات خود را تنها برای کاربران یک کشور خاص به نمایش بگذارید تا بتوانید مخاطبان واقعی خود را پیدا کنید. همچنین امکان تعیین صفحه فرود نیز وجود دارد و شما می توانید صفحه دلخواه خود را به نمایش بگذارید. حتما می دانید که در ساعات خاصی از شبانه روز پیک کاربران و بازدیدکنندگان در گوگل و دیگر وب سایت ها، اتفاق می افتد؛ بنابراین شما می توانید آگهی تبلیغاتی خود را تنها در همان ساعات مشخص منتشر کرده و با این کار بازدید کنندگان بیشتری را جذب نمایید. شما می توانید تعداد کلیک مد نظر خود را به صورت دلخواه تعیین کنید. برای مثال شما می توانید در ابتدا هزینه ۱۰۰۰ کلیک را به گوگل پرداخت کنید. بنابراین تا زمانی که ۱۰۰۰ کلیک بر روی تبلیغ شما انجام نگیرد، تبلیغ شما از صفحات گوگل حذف نمی شود .
 

هدف گذاری تبلیغات گوگل

هدف گذاری به شما امکان می دهد تبلیغات خود را برای دستیابی به افراد با علایق خاص - یعنی افرادی که به محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند - نشان دهید و تبلیغات مربوطه را به آنها نشان دهید. 
Google Ads روشهای مختلفی را برای هدف قرار می دهد که بعداً با جزئیات بیشتر آنها را مرور خواهیم کرد. در حال حاضر ، در اینجا نگاهی می اندازیم به گزینه هایی که با تبلیغات آنلاین دارید و می تواند مبارزات بازاریابی شما را بیشتر هدف قرار دهد: 
کلمات کلیدی: کلمات یا عبارات مربوط به محصولات و خدمات شما ، که برای نشان دادن تبلیغات شما در هنگام جستجوی مشتری برای این اصطلاحات یا بازدید از وب سایت های مربوطه استفاده می شوند. 
مکان آگهی: تبلیغات خود را در صفحات نتایج جستجوی Google و وب سایت هایی که بخشی از شبکه های جستجوی Google و نمایش هستند نشان دهید. 
سن ، مکان و زبان: سن ، موقعیت جغرافیایی و زبان مشتریان خود را انتخاب کنید. 
روزها ، زمان ها و تعداد دفعات: تبلیغات خود را در ساعات یا روزهای خاصی از هفته نشان دهید و میزان نمایش تبلیغات خود را مشخص کنید. 
دستگاه ها: تبلیغات شما می تواند در انواع دستگاه ها نمایش داده شود و می توانید در کدام دستگاه ها و چه زمان تبلیغات خود را تنظیم کنید. 

 

کمپین تبلیغات گوگل

در ابتدایی ترین سطح خود ، راه اندازی یک کمپین Google Adwords یک روش موثر برای هدایت بازدید از موتور جستجو به وب سایت شما است. 
همچنین می تواند نقشی حیاتی در افزایش میزان دسترسی به کمپین بازاریابی شما داشته باشد ، خصوصاً اگر یک کمپین بازاریابی کوتاه مدت باشد و نه بلند مدت ، که سئو و سایر فناوری های بازاریابی دیجیتال نیز می توانند سهم خود را بازی کنند. 
مطمئناً ، اگر تخصص داخلی ندارید ، می تواند ارزش یک Google Partner را برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی و راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی جستجوی Google یا یک بازاریابی بازاریابی از طرف شما داشته باشد. 
مهم نیست که چه کسی تبلیغات شما را تنظیم می کند ، به شرطی که آنها بداند چه کاری انجام می دهد و با گذشت زمان قادر به نظارت و اصلاح تبلیغات شما هستند. 
هنوز قانع نشده اید؟ خوب ، شما باید باشید. 
افرادی که در معرض تبلیغات نمایشی هستند ، 155٪ بیشتر احتمال دارد که عبارت های خاص مارک و بخش را جستجو کنند و مارک متوسط ​​به ازای هر 1 دلار که در تبلیغات جستجوی Google سرمایه گذاری می کنند ، 2 دلار درآمد کسب می کند. 
SEO ارگانیک نیز همیشه آن را کاهش نمی دهد. در حقیقت ، برای رقابتی ترین کلمات کلیدی ، سه نقطه برتر تبلیغات حدود 40٪ از کل کلیک های صفحه را دریافت می کنند. 
Google هم از طریق دو میلیون سایت شریک شبکه نمایش خود و هم از تبلیغات متنی در صفحه نتایج موتور جستجو خود از تبلیغات نمایشگاهی پشتیبانی می کند. تخمین زده می شود که این شرکت 18٪ سهم از کل تبلیغات رسانه ای ، چه بصورت آنلاین و چه غیر فعال داشته باشد. 
 

افزایش مخاطب با تبلیغات گوگل

یکی دیگر از مزیت های اصلی تبلیغات موتور جستجو این است که می توانید از مخاطبان بالقوه زیادی استفاده کنید. 
وقتی نام تجاری برای اولین بار شروع به کار می کند ، یکی از بزرگترین چالش های اولیه ، آگاهی از برند است. در گذشته ، ساختن یک برند فرایند طولانی و آهسته ای بود که به زمان ، هزینه و پشتکار نیاز داشت. 
مخاطبان زیادی را افزایش دهید 
این روزها هرکسی می تواند سرش را به دور Google Adwords Express ، تبلیغات فیس بوک ، تبلیغات متنی و پیچیدگی های شبکه نمایش گوگل بپیوندد. 
این خبر خوبی برای معلمان فریبنده بازاریابی است زیرا زمینه بازی را مساوی می کند. چه یک برند بین المللی باشید و چه یک تجارت محلی ، به همان مجموعه مشتریان بالقوه دسترسی دارید. 
مشاغل کوچک تر ، که شانس استفاده از یک متخصص تبلیغات تمام وقت را ندارند ، همچنین می توانند مارک های شریک گوگل را جستجو کنند و کسی را استخدام کنند تا درباره کلمات کلیدی تحقیق کند و از طرف آنها یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کند.

 

نقش تبلیغات صفحه اول گوگل در کمک به مشاغل

Google Ads از تبلیغات متنی استفاده می کند که در بالای صفحات نتایج جستجوی Google نشان داده می شود ، جایی که مشاغل می توانند برای نمایش اطلاعات شرکت خود و جابجایی بازدید به وب سایت خود با پرداخت هزینه پرداخت کنند. اگر تا به حال در Google جستجو کرده اید ، قطعاً با آنها روبرو شده اید. در اینجا شکل آنها به شرح زیر است: 
 
Google Ads 
همچنین ممکن است متوجه شده باشید که این تبلیغات همیشه بر اساس آنچه جستجو کرده اید تغییر می کنند. دلیلش این است که این تبلیغات بر اساس کلمات کلیدی هستند انتخاب شده و مختص به مشاغل پیشنهادی برای آنها است و باعث می شود تا آنها برای مخاطبانی که در نهایت مشاهده می شوند بسیار مرتبط باشد. 
 
موقعیت این تبلیغات به طور تصادفی انتخاب نشده بلکه براساس حراج انجام می شود. هر کسب و کار مرتبط ترین کلمات کلیدی را پیشنهاد می دهد را پیشنهاد می دهد و پیشنهاد بالاتر و مناسب بودن آن کلمه کلیدی رتبه برتر را کسب می کند. حتی اگر مشاغل دیگر بیش از شما پیشنهاد دهند ، اگر از کلمات کلیدی بسیار مرتبط استفاده کنید ، تبلیغ شما همچنان می تواند در موقعیتی بالاتر و با قیمت پایین تر قرار بگیرد. 
 
آیا Google Ads برای مشاغل کوچک کار می کند؟ 
وقتی می پرسید آیا Google Ads برای مشاغل کوچک مناسب است ، پاسخ مثبت است. به این دلیل که Google Ads مزایایی را ارائه می دهد که مختص مشاغل کوچک است: 
 
می توانید به صورت محلی هدف قرار دهید 
به عنوان یک تجارت کوچک ، شما ممکن است یک فروشگاه فیزیکی داشته باشید که مردم باید از آن بازدید کنند تا بتوانید به آنها خدمات دهید. با Google Ads می توانید تبلیغات خود را هدف قرار دادن افراد در یک محدوده جغرافیایی خاص قرار دهید . با تبلیغات برای افراد در موقعیت جغرافیایی خود و نه دیگران ، مطمئن می شوید که تبلیغات شما فقط به بالاترین مشتری های بالقوه رسیده است. 
 
شما مشتریان خود را می شناسید 
برای ایجاد م effectiveثرترین تبلیغات جستجوی Google ، باید بدانید که مشتریان شما به دنبال چه چیزی هستند - و هیچ کس بهتر از مشاغل کوچک مشتریان خود را نمی شناسد. وقتی آگهی خود را تنظیم می کنید ، باید بهترین کلمات کلیدی را پیشنهاد دهید که نه تنها به تجارت شما مربوط می شوند بلکه به مشکلاتی که مشتریان شما برای حل مشاغل شما دارند ، نیز رسیدگی می کنند. برای یافتن کلمات کلیدی مناسب باید مانند مشتریان خود فکر کنید . 
 
به عنوان مثال ، اگر کسب و کار شما لامپ های شیشه ای رنگ آمیزی می فروشد ، می توانید کلمات کلیدی خود را گسترده نگه دارید تا با عباراتی مانند "وسایل روشنایی سفارشی" یا "لامپ های زیبا" ، به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید یا می توانید تبلیغات خود را در مقابل مخاطب بیش از حد مرتبط قرار دهید با استفاده از عبارات خاص تر مانند "سایه های لامپ های شیشه ای" یا "لامپ های سبک تیفانی" 
 
دانستن تعادل مناسب کلمات کلیدی ، رتبه برتر شما را کسب خواهد کرد و تبلیغات خود را حتی بیشتر هدف قرار دهید تا در آن لحظه از زمان در مقابل افرادی که به کسب و کاری مانند شما نیاز دارند ، ظاهر شوند. 
 
انعطاف پذیری زمان 
یکی دیگر از مزایای استفاده از Google Ads این است که شما برای اجرای آنها جدول زمانی تعیین می کنید. اگر تنها شما هستید که ابتکارات بازاریابی یا کسب و کار خود را اداره می کنید ، این می تواند یک ضرورت باشد. تعطیلات می گیرید؟ هر زمان که نیاز دارید می توانید این تبلیغات را روشن و خاموش کنید. تجارت فصلی؟ تنظیم کنید که تبلیغات شما یک ماه قبل از بسته شدن کارتان به پایان برسد. 
 
انعطاف پذیری بودجه 
Google Ads از نوعی تبلیغات استفاده می کند که با نام های "پرداخت به ازای هر کلیک" یا "تبلیغات PPC" نیز شناخته می شود. این بدان معناست که شما فقط زمانی هزینه تبلیغات را پرداخت می کنید که شخصی روی آن کلیک کند. اگر مطمئن نیستید بودجه تبلیغاتی شما خیلی زودتر به نظر می رسد ، نگران نباشید. مبلغی که صرف می کنید کاملاً به خود شما بستگی دارد. با Google Ads می توانید بودجه خود را پیش از موعد تنظیم کنید و آن را با قیمت مشخصی محدود کنید. به این ترتیب ، شما هرگز بیشتر از آنچه می توانید کنار بگذارید ، هزینه نخواهید کرد. 
 
Google مشاغل کوچک را به رسمیت می شناسد 
Google هنگام ایجاد Google Ads مشاغل کوچک را در نظر داشت. آنها حتی با طراحی فناوری موجود در Google Ads برای دارندگان مشاغل کوچک ، "کمپین های هوشمند" را ایجاد کردند . با استفاده از کمپین های هوشمند ، می توانید در عرض چند دقیقه تبلیغات موثری ایجاد کنید که نتیجه می دهد - مانند اینکه مشتریانی با کسب و کار شما تماس می گیرند ، از وب سایت شما بازدید می کنند یا وارد فروشگاه شما می شوند. اتمام چگونه دیگر کسب و کارهای کوچک با استفاده از گوگل آگهی . 
 
برای شروع استفاده از Google Ads ، فقط یک حساب AdWords ایجاد کنید . این سایت شما را در شناسایی اهداف ، ایجاد تبلیغ شما ، تنظیم مشخصات هدف و هزینه و ارسال آگهی های خود به مکان مناسب راهنمایی می کند. 
 
از نظر نگهداری ، رویکرد "تنظیم کن و فراموشش کن" است. تبلیغات شما تا زمانی که نشان می دهید اجرا می شود یا بودجه شما ضربه نمی خورد. سپس می توانید نحوه عملکرد آنها را در حساب AdWords خود مرور کرده و برنامه ریزی تبلیغ بعدی خود را شروع کنید. 
 
مشاغل کوچک نیازهای منحصر به فردی دارند 
واقعیت این است که ، به عنوان یک کسب و کار کوچک ، شروع یک ابتکار بازاریابی خاص آسان تر است ، به احتمال زیاد شما قادر به انجام موفقیت آمیز آن خواهید بود. با توجه به اینکه بسیاری از مشاغل فقط یک نفر را به طور کامل آنها را اداره می کند ، شما باید مکان خود را انتخاب کرده و انتخاب کنید و پیش بینی کنید که آیا این تلاش ارزش نتیجه را دارد. 
 
Google Ads اتاق کوچک و انعطاف پذیری مورد نیاز مشاغل کوچک را با تعهد کم و بازدهی زیاد فراهم می کند. 
 
آیا نمی خواهید در این زمان متعهد به صرف هزینه شوید؟ بررسی کنید که چگونه می توانید با استفاده از SEO ، کسب و کار خود را در Google به صورت رایگان نشان دهید . 
 

تبلیغات آنلاین در گوگل

عناصر بسیاری وجود دارند که به تبلیغات آنلاین می پردازند . شما قالب های تبلیغاتی زیادی برای انتخاب دارید و روش هایی که می توانید با آن به مخاطبان هدف دسترسی پیدا کنید بسیار نامحدود است. .اما ، اگر در مورد تبلیغات آنلاین مجبور به انتخاب دو رقیب بزرگ هستید ، تبلیغات جستجو و نمایش از مهمترین کانالهای تسلط بر آنها هستند. 
 
بنابراین ، تفاوت چیست و کدام یک بهتر است؟ آیا می توانید از هر دو برای به حداکثر رساندن تبلیغات آنلاین خود استفاده کنید؟ از آنجا که جستجو و نمایش در کمپین های تبلیغاتی نقش اصلی را بازی .می کنند ، بهتر است بدانید چه زمانی و چگونه از آنها در اقدامات بازاریابی خود استفاده کنید. 
 
در این مقاله ، ما در مورد همه مواردی که باید هم در مورد شبکه های Display و Search بدانید و هم اینکه چگونه می توانید از آنها برای بازاریابی خود استفاده کنید صحبت خواهیم کرد. 
 
نمایش و جستجو: تفاوت چیست و نقاط قوت آنها چیست؟ 
باور کنید یا نکنید ، اگر این دو نفره پویا به درستی انجام شود ، می تواند با هم کار کند تا نتایج بهتری نسبت به نتیجه ای که از انجام هر یک به تنهایی می گیرید ، کسب کند. 
 
اما ، قبل از اینکه بتوانید نمایش و جستجو را در یک استراتژی بازاریابی قرار دهید ، بهتر است بدانید که هر یک از آنها چگونه کار می کنند تا به مخاطبان هدف خود برسند. در زیر در مورد نقاط قوت منحصر به فرد هر یک صحبت خواهیم کرد و اینکه چگونه می توانید از آن برای سود خود استفاده کنید. بیا یک نگاهی بیندازیم! 
 
تبلیغات موتور جستجو 
مهم نیست که شغل شما چقدر باورنکردنی باشد ، سایت شما چقدر بهینه باشد یا مشتریان شما چقدر شما را دوست دارند - اگر شما یک نیروگاه تجاری مانند Sephora ، LuLu Lemon یا Ford نیستید که احتمالاً در تلاش برای حضور در آن هستید بالای صفحه نتایج موتور جستجو . این امر به ویژه درصورتی که بخواهید در جستجوی بسیار رقابتی رتبه بندی کنید ، جایی که مشتری ها به دنبال محصولات خاص هستند ، این امر صادق است. 
 
همانطور که گفته شد ، شما باید سایت خود را کاملاً برای جستجو بهینه کنید. 
 
تبلیغات موتور جستجو نوعی تبلیغات پولی است که با عنوان PPC نیز شناخته می شود و کسب و کار شما را در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) پیدا می کند. این نوع تبلیغات یک روش عالی برای انحصار مخاطبان هدف شما از طریق موتورهای جستجو مانند Google است که به مشتریان بالقوه امکان می دهد محصولات و خدمات شما را پیدا کنند. 
 
از برخی جهات می توانید به شبکه های جستجو مانند صفحات قدیمی Yellowbook فکر کنید. 
 
 
 
تبلیغات موتور جستجو یک فرآیند کاملاً ساده است. به عنوان مثال ، بگویید شما یک شرکت پوشاک تی شرت دارید که "گفته های" سفارشی را روی پیراهن ها می سازد. شما باهوش بودید و پیراهن هایی درست کردید که در فصل زمستان گفته های "لیسانسه" روی خود داشتند که می خواهید برای فصل عروسی آینده در بهار در Google تبلیغ کنید. 
 
وقتی شخصی که به دنبال آنلاین پیراهن های مجردی است و "پیراهن های مجلسی" را تایپ می کند ، یک کلمه کلیدی که امیدوارید پیشنهاد دهید ، جستجوی او باعث می شود تبلیغ شما در بخش حمایت نتایج جستجو ظاهر شود. اگر به طرز ماهرانه ای تبلیغات خود را با تصاویر با کیفیت بالا و متن تبلیغاتی جذاب ایجاد کرده اید ، جستجوگر بر روی تبلیغات شما کلیک می کند ، از سایت شما بازدید می کند و امیدوارم نوع اقدام خود را انجام دهید ، یک خرید انجام دهید! 
 
مانند این مثال ، این تبلیغات به شما امکان مشاهده سریع و مقرون به صرفه صفحه جستجو را می دهد! علاوه بر این ، تبلیغات جستجو به شما یک مزیت اضافی می دهد: 
 
به شما یک امتیاز رقابتی می دهد تا با رقابت رتبه بندی کنید 
این به شما توانایی دانه ریزی می دهد تا اثربخشی بازاریابی خود را بهینه کنید 
به شما امکان می دهد مخاطبان را بر اساس اهداف ، علایق و مکانها بیش از حد هدف قرار دهید 
این تست سریع دارد تا به سرعت بفهمد که وب سایت و دعوت به عمل شما چقدر م effectiveثر (یا ناکارآمد) است 
به شما این امکان را می دهد تا سریعاً تصمیمات مبتنی بر داده را اتخاذ کنید ، اطمینان حاصل کنید که دلار بازاریابی شما درآمد شما را به همراه دارد 
تبلیغات جستجو مانند پاسخ سریع به مشکلات سریع یا س questionsالات آنلاین است. اگر راه حل مستقیم می خواهید ، جستجوی شبکه تنها شرط شماست! 
 
بنابراین ، چه کسی باید کمپین های شبکه جستجو را اجرا کند؟ اگر تعجب می کنید که آیا این کار برای شما مناسب است ، به برخی از مواردی که باید در نظر بگیرید نگاه کنید: 
 
بودجه تبلیغات کمی دارید: به طور کلی ، هنگامی که مشتری ها به بودجه کمی محدود می شوند ، ما در اخلالگر توصیه می کنیم با شبکه جستجو شروع کنید. ما این کار را انجام می دهیم زیرا این قالب تبلیغات احتمالاً باعث تبدیل مستقیم می شود که به راحتی قابل ردیابی هستند. پس از تسلط بر تبلیغات جستجو ، می توانید تلاش های PPC خود را به نمایش در بیاورید که می تواند باعث افزایش دید شما شود. 
ترافیک ارگانیک شما Blah است: متأسفانه بسیاری از مشاغل دیگر نمی توانند به ترافیک ارگانیک اعتماد کنند . نتایج ارگانیک بر محتوای مقایسه ای متمرکز است در حالی که تبلیغات می تواند مردم را مستقیماً به راه حل های مختلف برساند. 
شما یک محصول "اضطراری" یا "خاص" می فروشید : اغلب وقت ها ، بهترین مشاغل برای جستجو مشاغل خاص و "در هنگام نیاز" هستند. اگر شما یک لوله کش ، قفل ساز ، وکیل یا خدمتی هستید که مردم باید در زمان های مشخص ، تقریباً بلافاصله آن را پیدا کنند ، باید در شبکه جستجو تبلیغ کنید. 
شما می خواهید سرنخ های با کیفیت تولید کنید: تبلیغات جستجو برای تبدیل مشتریانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است. 
نمایش تبلیغات 
از طرف مقابل ، در حالی که تبلیغات جستجو کاملاً مربوط به گوگل است ، شبکه نمایش هیچ ارتباطی با جستجو در سیستم عامل موتور جستجو ندارد. 
 
در حالی که تبلیغات Google Display Network در رابط Google Ads کار می کنند ، تبلیغات نمایشی بسیار متفاوت از نمونه های جستجوی پولی آنها هستند. بزرگترین تفاوت در این است که تبلیغات شما محدود به نمایش در یک مکان نخواهد بود بلکه در وب سایت های مختلفی که کاربران در حال مرور در وب هستند نمایش داده می شود . 
 
نمایش تبلیغات به شما امکان می دهد تبلیغ خود را مستقیماً در مقابل مشتریان قرار دهید بدون اینکه منتظر باشید آنها شما را پیدا کنند. به شما امکان می دهد در مرحله کشف قیف فروش فعالیت بیشتری داشته باشید ، حتی اگر مردم هرگز نمی دانستند که به کالای مورد نیاز خود نیاز دارند ، محصول خود را به شما معرفی می کنند ! 
 
تفاوت در این است که تبلیغات نمایشی برای هدف کار نمی کنند ، آنها در تلاشند تا آگاهی از برند شما را به صورت آنلاین افزایش دهند ! تبلیغات نمایشی فقط برای وب سایت ها نیست و می تواند در قالب های زیر نمایش داده شود: 
 
متن - عنوان ، دو خط متن و یک URL. اغلب در ستون های فرعی وب سایت ظاهر می شوند 
بنر - این شامل تصاویر و رسانه های غنی است ، بنابراین می توان از انیمیشن ها و طرح های سفارشی استفاده کرد 
Gmail - در صندوق های ورودی شخصی ظاهر می شود 
برنامه - دسته های خاص برنامه تلفن همراه را هدف قرار می دهد 
اکنون ، قبل از اینکه احساس کنید این گزینه فقط "تیراندازی در تاریکی" است ، Google گزینه های مختلفی را برای هدف قرار می دهد ، از مکان های مدیریت شده (سایت های خاص توسط تبلیغ دهنده انتخاب می شود) تا گروه بندی وب سایت ها بر اساس ویژگی های مخاطب. 
 
به عنوان مثال ، من قطعاً طی چند هفته گذشته و در طول روز کار خود لباس Modcloth را خریداری کرده ام ، به نظر می رسد هر وب سایتی که بازدید می کنم یک تبلیغ Modcloth در جایی از سایت دارد. این به این دلیل است که ModCloth از من می خواهد مارک آنها را به یاد بیاورم ، در صورتی که نیاز به پیدا کردن یک لباس زیبا یا لوازم جانبی برای برخی از رویدادها دارم. 
 
این تبلیغات نمایشگر است ، مردمان! 
 
هنگامی که مشتری شما آنلاین است ، مهم است که برند خود را تا آنجا که ممکن است در مقابل آنها قرار دهید. همه تبلیغات نیازی به هدف گذاری ندارند ، گاهی اوقات بهتر است وقتی مردم مشغول جستجوی شایعات مشهور و بررسی آمار ورزشی هستند ، به افراد دسترسی پیدا كنند! چرا؟ خوب ، اکثر مردم وقت خود را صرف گشت و گذار در وب می کنند و به دنبال ویژگی های خاص نیستند ، اما همچنین یک فشار نرم برای کشف نام تجاری شما است. با این اوصاف ، مهم است که شما از وقت آنها استفاده کنید! 
 
بنابراین ، چه کسی باید کمپین های شبکه نمایش را اجرا کند؟ اگر تعجب می کنید که آیا این کار برای شما مناسب است ، برخی از مواردی که باید در نظر داشته باشید: 
 
شما می خواهید آگاهی از نام تجاری خود ایجاد کنید: بسیاری از تبلیغ کنندگان از تبلیغات نمایشی به عنوان راهی برای آشنایی مردم با نام تجاری خود استفاده می کنند. از آنجا که شبکه نمایش گوگل بسیار گسترده است ، مکان های زیادی را به شما ارائه می دهد که مردم می توانند تبلیغات خود را برای مخاطبان خود تبلیغ کنند ، بنابراین حجم زیادی از ترافیک را هدایت می کند! با حضور در سایت های معتبری که در بین مخاطبان مورد نظر شما محبوب هستند ، می توانید تأثیر بسیار خوبی بگذارید! 
شما یک محصول فروش فوری ندارید: اغلب اوقات ، مشاغلی در آنجا وجود دارند که خدمات و محصولی دارند که به احتمال زیاد بلافاصله خریداری نمی شود ، بنابراین برای دور زدن "افت" می توانید از بالا نگه داشتن نام تجاری خود اطمینان حاصل کنید. با توجه به اینکه خرید را در نظر می گیرند ، منتظر آینده نگران باشید. این کار از طریق هدف گیری مجدد در سراسر Goole Display Network انجام می شود! 
شما موارد عکاسی دارید: امتیاز استفاده از شبکه Google Display این است که می توانید از تصاویر در تبلیغات خود استفاده کنید! این یک روش عالی برای تبلیغات برای کالاهایی است که ممکن است به نمایش بصری بیشتری نسبت به یک تبلیغ جستجوی فقط متنی مانند دکوراسیون منزل ، پوشاک یا رویدادها نیاز داشته باشند! 
راهنمای پوشش کلمات کلیدی: تبلیغات نمایشی به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد تا به سرعت شکاف موجود در پوشش کلمات کلیدی و موجودی کالا را کاهش دهند. 
نمایش و جستجو: نحوه همکاری آنها 
بنابراین ، شما ممکن است به تفاوت ها نگاه کنید و فکر کنید ، "مرد ، هر دو می توانند گزینه های خوبی برای جمع آوری هر یک از مواردی که برای رسیدن به شماره فروش خود نیاز دارم را به من بدهند" ، اما این خطرناک است وقتی آنها را به روش صحیح ترکیب نکنید! شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که گام های مناسب را برای اطمینان از مکمل بودن و تمیز بودن آنها نه تنها برای مخاطبان بلکه برای سوابق جمع آوری داده هایتان برداشته اید! 
 
اشتباه شماره 1 که بسیاری از مشاغل مرتکب می شوند ، هدف قرار دادن هر دو شبکه جستجو و نمایش با یک کمپین تبلیغاتی است. 
 
مشکلی که هنگام انجام این کار بوجود می آید مطمئناً شما تبلیغات خود را به شماره می رسانید ، اما آنها را در مقابل شماره های مناسب قرار نمی دهید بنابراین برای تأثیرگذاری باید این دو را از هم جدا کنید. برای استفاده واقعی از مزایای تلاش مشترک Display و Search ، باید Display و Search را به کمپین های جداگانه و خاص شبکه تقسیم کنید . این مفید است زیرا: 
 
با این کار می توانید پیام های خود را به بهترین روش برای دستیابی به افرادی که تبلیغ شما را می بینند ، بسازید. 
با این کار می توانید بودجه ها و پیشنهادات مشخصی را برای هر شبکه تعیین کنید. 
این به شما کمک می کند تا داده های خود را مرتب نگه دارید تا اطمینان حاصل کنید که با هر قالب بهینه سازی های تأثیرگذاری انجام می دهید. 
به عنوان مثال ، اگر به نرخ کلیک (CTR) یک تبلیغ نگاه کنید ، ممکن است آن نمایش و نمایش جستجو را ببینید و چیزهای مختلفی در مورد کمپین خود بگویید. تبلیغات نمایشی معمولاً CTR کمتری نسبت به جستجو نشان می دهد زیرا زمینه ای برای نمایش تبلیغات وجود ندارد ، بنابراین اگر کمپین ها تقسیم بندی نشوند ، ممکن است بینش CTR به هم بخورد و تجزیه و تحلیل عملکرد را به چالش بکشد! 
 
نحوه تنظیم تبلیغات جستجو 
ابتدا Google Ads را باز کنید. از داشبورد "مبارزات" ، روی دکمه آبی " + " کلیک کنید. اکنون نوع مبارزاتی را انتخاب کنید که به بهترین وجهی اهداف شما را تأمین کند. از آنجا که اینجا هستید ، بیایید نوع کمپین "جستجو" را انتخاب کنیم. 
 
اکنون می توانید اهداف خود را برای کمپین خود براساس معیارهای موفقیت خود انتخاب کنید ، خواه این یک تماس تلفنی یا خرید باشد. اگر استفاده از اهداف را انتخاب کنید ، Google Ads توصیه هایی برای ویژگی ها و تنظیمات ارائه می دهد که می تواند به شما در دستیابی به آن اهداف کمک کند. این روش Google برای فشار دادن به تبلیغ دهندگان برای استفاده بیشتر از بهینه سازی های یادگیری ماشین خودکار است که می تواند برای تبلیغ کنندگان مبتدی مفید باشد. 
 
ایجاد یک کمپین بدون هدف دسترسی به همه ویژگی های یک کمپین جستجو را فراهم می کند. این بیشترین انعطاف پذیری و فرصت های سفارشی سازی را برای تبلیغ کنندگان فصلی فراهم می کند. 
 
پس از انتخاب هدف کمپین ، سپس می توانید نامی برای کمپین خود وارد کنید. حتماً نامی را انتخاب کنید که موضوع کمپین را به وضوح توصیف کند. 
 
در مرحله بعد ، شبکه خود را انتخاب کنید. تنظیمات شبکه نشان می دهد که شما می خواهید تبلیغ شما بر اساس نوع کمپین انتخابی شما نشان داده شود. با استفاده از شبکه جستجوی Google ، تبلیغ شما می تواند در سایت های جستجوی Google و سایت های جستجوی غیر Google (مانند CNN) که برای نمایش تبلیغات جستجو با Google شریک هستند ، ظاهر شود. به این سایتها "Search Partners" گفته می شود. برای دستیابی به نتایج مطلوب ، کمپین های جستجو را فقط در شبکه جستجو اجرا کنید. 
 
در مرحله بعد ، مکان های خود را انتخاب کنید. اگر می خواهید مکانهای مختلفی اضافه کنید یا شعاع اطراف یک مکان خاص را هدف قرار دهید ، می توانید "Advanced Features" را انتخاب کرده و هدف گذاری خود را اضافه کنید. 
 
پس از انتخاب مکان هایی که می خواهید تبلیغات شما در آن نشان داده شوند ، بودجه و روش تحویل خود را تنظیم کنید. هنگام انتخاب نوع تحویل ، دو گزینه پیش رو دارید: استاندارد و سریع. 
 
تحویل استاندارد بودجه شما را در یک روز مشخص به طور مساوی خرج می کند 
تحویل سریع هرچه سریعتر بودجه شما را خرج می کند ، به این معنی که بودجه شما می تواند تا پایان روز تخلیه شود. 
در مرحله بعدی ، پیشنهاد خود را تنظیم کنید. تمرکز اصلی بهینه سازی کمپین خود را انتخاب کنید: 
 
تبدیل ها: عملی که با تعامل با تبلیغ شما اندازه گیری می شود. به عنوان مثال ، یک ثبت نام یا یک خرید. 
ارزش تبدیل: ارزش مالی هر تبدیل 
کلیک: شخصی روی صفحه شما کلیک می کند 
نکاتی که باید در نظر بگیرید: 
ابزارهای مختلف به شما کمک می کند کلمات کلیدی یا عبارات خاصی را که توسط مخاطبان شما استفاده می شود ، پیدا کنید. برای استفاده از ابزاری مانند Keyword Discovery می توانید هزینه پرداخت کنید ، اما یک روش رایگان و آسان برای فهمیدن این موضوع استفاده از Google Keyword Tool است (با ورود به سیستم AdWords در دسترس است). 
با این حال ، یک مبارزات عالی PPC منجر به تولید نمی شود - فروش بالایی را ایجاد می کند. برای اینکه واقعاً از تبلیغات PPC خود بیشترین بهره را ببرید ، باید تعیین کنید که مقدار مناسب و کیفیت مناسب کسب و کار شما چیست. 
پرورش سرب می تواند سودآوری تلاش های PPC شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد. به سادگی اجرای یک کمپین قطره ای از طریق ایمیل می تواند شما را در فروش اضافی قرار دهد.