• سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان
  • تبلیغات گوگل

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

فروشگاه آنلاین اینترنتی

فروشگاه آنلاین اینترنتی

فروشگاه آنلاین اینترنتی با درگاه پرداخت و دسته بندی محصولات و امکان خرید ار فروشگاه اینترنتی.

فروشگاه اینترنتی عبارت از یک وب سایت است که افراد میتوانند از طریق آن ملزومان خود را بصورت آنلاین خریداری نمایند.

فروشگاه اينترنتي,مزيت فروشگاه اينترنتي,سايت فروشگاه اينترنتي,خريد فروشگاه اينترنتي,فروش فروشگاه اينترنتي,طراحي فروشگاه اينترنتي,سئو فروشگاه اينترنتي,قيمت فروشگاه اينترنتي,هزينه فروشگاه اينترنتي,نمونه فروشگاه اينترنتي,

خرید آنلاین اساسا راهی است که افراد در آن میتوانند برای خرید کالا با قیمت مناسب بصورت اقدام نمایند.

برای برخی از افراد خرید آنلاین تبدیل به عمل روزمره آنان شده و تمام مایحتاج خود را از فروشگاه اینترنتی تهیه میکنند.

اهمیت خرید آنلاین از دو طریق مشخص میگردد:

اول اینکه درک مشتری را از خرید آنلاین بدانید.

دوم اینکه عوامل موثر بر خرید آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی را بشناسید.

چطور یک فروشگاه آنلاین را برای استفاده آنلاین تبدیل کنیم ? اگر شما یک توسعه دهنده وب حرفه‌ای نیستید , می‌توانید با استفاده از الگوهای خرید آنلاین رایگان , وب سایت خرید آنلاین خود را ایجاد کنید . این الگوها و موضوعات به طور خاص برای ایجاد وب سایت‌های تجارت الکترونیک طراحی شده‌اند . تفاوت اصلی آن‌ها از وب سایت‌های استاندارد , در دسترس بودن سبد خرید و توانایی فروش مستقیم آنلاین از طریق وب سایت است . اکثر قالب‌های آنلاین فروشگاه‌های آنلاین مبتنی بر تجارت الکترونیکی ecommerce CMS هستند : WooCommerce , Prestashop , Magento , VirtueMart Joomla , Webflow و دیگران . بنابراین , شما به مهارت‌های مناسب در الگوی CMS که می‌خواهید از آن استفاده کنید , نیاز خواهید داشت . با وجود این واقعیت که الگوهای وب سایت خرید آنلاین برای ساخت یک فروشگاه آنلاین آماده هستند , شما باید یک الگو خاص برای وظایف خود سفارشی کرده و پیکربندی کنید . 

فروشگاه آنلاین اینترنتی در صفحه اول گوگل

خرید آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی

مراکز خرید و فروشگاههای بزرگ معمولا از مراجعه حضوری مشتریان بسیار راضی هستند اما در مواقعی از سال نمیتوانند جوابگوی ازدحام مشتریان باشند.

برخی از فروشگاهها در محلی دورتر از محل زندگی شما واقع شده اند و رفت و آمد برای افراد بیمار و یا سالخورده دشوار است.

اصولا ممکن است برای تهیه یک کلا به ده فروشگاه سر بزنید و همه آنان اعلام کنند که کالای مورد نظر شما را موجود ندارند.

اینجاست که فروشگاه اینترنتی یا مرکز خرید آنلاین میتواند کارگشا باشد و شما در منزل و یا محل کار خود به سهولت دهها فروشگاه را بررسی نمایید.

طراحی فروشگاه آنلاین اینترنتی با قابلیت درگاه پرداخت آنلاین

تاثیر فروشگاه آنلاین بر فروش

برخی از کارگاهها و کارخانجات مایلند تولیدات خود را بصورت مستقیم بدست مصرف کننده برسانند اما مکان آنها در خارج از شهر است.

برخی از کارگاهها کالاهایی تولید میکنند که مورد نیاز اکثر افراد جامعه است اما توان تبلیغات ندارند یا اینکه مردم از نوع تولیدات آنان بی خبر هستند.

فرض کنید شما کالایی تولید میکنید که بسیار مرغوب و مطلوب افراد جامعه است و فقط در محل زندگی یا محل کار خود ارائه مینمایید و مایلید مشتریان جدیدی داشته باشید خب راهکار شما چیست؟

اینجاست که داشتن یک فروشگاه اینترنتی میتواند به کمک شما بیاید.

خرید آنلاین از رایانه و اتصال به شبکه جهانی وب استفاده می کند. مصرف کنندگان می توانند برای خرید طیف وسیعی از محصولات به بسیاری از فروشگاه های بزرگ مراجعه کنند و حتی مجبور نباشند آسایش خانه خود را ترک کنند. 

طراحی سایت فروشگاه آنلاین اینترنتی

عوامل موفقیت فروشگاه اینترنتی آنلاین 

افزایش نرخ تبدیل، فروش و دیده شدن آنلاین برخی از موضوعات تکراری برای صاحبان فروشگاه های آنلاین است. 

اما مسائل کلیدی که خرده فروشان آنلاین باید برای رونق حل کنند چیست؟ کدام عوامل باعث موفقیت می شوند؟

محصولات فروخته شده در فروشگاه آنلاین شما باید جذاب باشند تا موقعیت خوبی داشته باشند. این محصولات باید به یک بازار خاص برسند.

فروش آنلاین شما را قادر می سازد تا به یک تقاضای بزرگ رسیدگی کنید و بنابراین شما را قادر می سازد قیمت های جذابی را پیشنهاد دهید.

شما این امکان را دارید که محصولات خود را به روشی آسان ارائه دهید و مصرف کنندگان می توانند آن محصولات را در هر زمان خریداری کنند.

ابزارهای بازاریابی مناسب به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنید، مانند بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، تبلیغات کلمه کلیدی، بازاریابی ایمیلی.

برنامه های شریک و همچنین اقدامات روابط عمومی. تجزیه و تحلیل همچنین می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام اقدامات بازاریابی را باید انجام دهید و آنها می توانند به شما در کنترل نتایج آنها کمک کنند.

فروشگاه اينترنتي,مزيت فروشگاه اينترنتي,سايت فروشگاه اينترنتي,خريد فروشگاه اينترنتي,فروش فروشگاه اينترنتي,طراحي فروشگاه اينترنتي,سئو فروشگاه اينترنتي,قيمت فروشگاه اينترنتي,هزينه فروشگاه اينترنتي,نمونه فروشگاه اينترنتي,

اهمیت خرید آنلاین در فروشگاه اینترنتی

اینترنت روش خرید ما را تغییر داد. نیازی به رانندگی به نزدیکترین مرکز خرید نیست. شما مجبور نیستید با مسائل مربوط به فضای پارکینگ سر و کار داشته باشید یا یک بعدازظهر کامل را برای خرید تخت تلف کنید. به سادگی گوشی هوشمند مجهز به اینترنت خود را انتخاب کنید و آنچه را که می خواهید آنلاین بخرید جستجو کنید.

در یک وب سایت خرید خوب، می توانید از تحویل همان روز لذت ببرید. با اقلامی مانند غذا، ظرف چند دقیقه تحویل می‌گیرید. وقتی نوبت به خرید می رسد، هیچ چیز به این سرعت نمی رسد. در زیر روش های بیشتری برای خرید آنلاین در زندگی ما وجود دارد.

فروشگاه اينترنتي,مزيت فروشگاه اينترنتي,سايت فروشگاه اينترنتي,خريد فروشگاه اينترنتي,فروش فروشگاه اينترنتي,طراحي فروشگاه اينترنتي,سئو فروشگاه اينترنتي,قيمت فروشگاه اينترنتي,هزينه فروشگاه اينترنتي,نمونه فروشگاه اينترنتي,

راحتی در خرید از فروشگاه آنلاین

راحتی بزرگترین هدیه خرید آنلاین به خریداران است. تصور کنید چیزی به مهمی یخچال سفارش می دهید و به شخص دیگری برای تحویل آن به خانه شما اعتماد می کنید. 50 سال پیش چنین چیزی غیر قابل تصور بود.
دلایل زیادی وجود دارد که چرا خرید آنلاین راحت است. اول، وب سایت های مدرن به راحتی قابل پیمایش هستند. می‌توانید در میان صدها محصول پیمایش کنید یا از فیلترها استفاده کنید تا دقیقاً موردی را که می‌خواهید محدود کنید. گرافیک جذاب و تصاویر محصول شفاف هستند.
هر چیزی که قصد خرید دارید به درستی در وب سایت ها تجسم می شود. جزئیات محصول به طور جامع نوشته شده است و روش‌های پرداخت انجام آنی پرداخت را آسان می‌کند.

فروشگاه اينترنتي,مزيت فروشگاه اينترنتي,سايت فروشگاه اينترنتي,خريد فروشگاه اينترنتي,فروش فروشگاه اينترنتي,طراحي فروشگاه اينترنتي,سئو فروشگاه اينترنتي,قيمت فروشگاه اينترنتي,هزينه فروشگاه اينترنتي,نمونه فروشگاه اينترنتي,

صرفه جویی در زمان از طریق فروشگاه آنلاین

راحتی به شما کمک می کند تا در راحتی روی مبل خود غذا سفارش دهید. تحویل سریع به شما کمک می‌کند تا با نپختن غذا یا رانندگی برای گرفتن غذا، در زمان صرفه‌جویی کنید. از هر نظر که به آن نگاه کنید، خرید آنلاین نسبت به خرید سنتی در زمان صرفه جویی بیشتری دارد.

مطمئناً، همه محصولات در یک روز تحویل داده نمی شوند. اما با توجه به اینکه ساخت یک سفارش کمتر از پنج دقیقه طول می کشد، خرید آنلاین اقلام به شما کمک می کند تا زمان زیادی را صرفه جویی کنید. چیزی که معمولاً روزها طول می کشد تا در اطراف شهر پیدا شود، می تواند در چند ساعت انجام شود.

اگر می‌خواهید یک لپ‌تاپ بخرید و نمی‌دانید چگونه این کار را انجام دهید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از اطراف خرید کنید. در یک سایت خرید مانند آمازون، صدها لپ تاپ وجود دارد. آنها بر اساس مشخصات آنها و آنچه که برای انجام آنها طراحی شده اند طبقه بندی می شوند.

فروشگاه اينترنتي,مزيت فروشگاه اينترنتي,سايت فروشگاه اينترنتي,خريد فروشگاه اينترنتي,فروش فروشگاه اينترنتي,طراحي فروشگاه اينترنتي,سئو فروشگاه اينترنتي,قيمت فروشگاه اينترنتي,هزينه فروشگاه اينترنتي,نمونه فروشگاه اينترنتي,

خرید از فروشگاه آنلاین باعث صرفه جویی در هزینه میشود.

اگرچه برخی افراد برای خرید اقلام گران قیمت تمام تلاش خود را می کنند، اما بیشتر مردم همیشه به دنبال راه هایی برای صرفه جویی در هزینه هستند. چه در حال خرید یک گوشی هوشمند جدید و چه به دنبال یک لباس کوکتل باشید، احتمالاً می خواهید هزینه های خود را به حداقل برسانید.

سایت های خرید آنلاین به شما کمک می کنند تا بودجه خود را به کمترین میزان ممکن کاهش دهید. مهم نیست که چیزی که می‌خواهید بخرید چقدر کمیاب باشد، پلتفرم متفاوتی وجود دارد که به شما کمک می‌کند معامله بهتری داشته باشید. حتی در یک وب‌سایت خرید، دیدن یک محصول مشابه با قیمت‌های متفاوت غیرعادی نیست.

اگر می خواهید هنگام خرید آنلاین هر چیزی در هزینه خود صرفه جویی کنید، قیمت آن را به صورت آنلاین بررسی کنید. اولین قیمتی را که پیدا کردید قبول نکنید. قیمت ها را از چندین پلت فرم خرید مقایسه کنید. اطمینان حاصل کنید که محصول دارای مشخصات یکسان در تمام وب سایت ها است. سپس، قیمت های حمل و نقل آنها را مقایسه کنید و یکی را انتخاب کنید که به شما کمک می کند بیشترین صرفه جویی را داشته باشید.

فروشگاه اينترنتي,مزيت فروشگاه اينترنتي,سايت فروشگاه اينترنتي,خريد فروشگاه اينترنتي,فروش فروشگاه اينترنتي,طراحي فروشگاه اينترنتي,سئو فروشگاه اينترنتي,قيمت فروشگاه اينترنتي,هزينه فروشگاه اينترنتي,نمونه فروشگاه اينترنتي,

تنوع کامل در فروشگاه آنلاین

محصولات را در معرض دید قرار دهند. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی می خواهید بخرید، تنوع زیاد اقلام آنلاین در واقع می تواند گیج کننده باشد.

جستجوی چیزی به سادگی یک تلفن هزاران نتیجه به دست می دهد. تنها زمانی که مشخص کنید که آیفون می‌خواهید، لیست قابل کنترل‌تری از تلفن‌ها برای خرید دریافت می‌کنید. این تقریباً برای همه محصولات صدق می کند. از لوازم آشپزخانه گرفته تا مبلمان اداری، محصولات دارای تنوع زیادی به صورت آنلاین هستند.

در حالی که تنوع بسیار زیاد اقلام می تواند یک کابوس برای خریداران باشد، ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند دقیقا همان چیزی را که می خواهید بخرید. این روزها تقریباً هر سایت خرید دارای فیلترهایی است که به شما کمک می کند به راحتی در کاتالوگ محصولات پیمایش کنید.

جدای از فیلترها، "10" وب سایت و "فهرست" نیز می توانند به شما کمک کنند تا از طریق موارد متعددی که آنلاین پیدا می کنید، بگردید. 10 وب سایت برتر، 10 محصول برتر را در هر دسته رتبه بندی می کنند. اگر به دنبال ماشین ظرفشویی هستید، می توانید 10 ماشین ظرفشویی برتر را بخوانید و یکی از آنها را خریداری کنید. وب سایت های لیست از معیارهای یکسانی استفاده می کنند و محصولات را در لیست رتبه بندی می کنند.

فروشگاه آنلاین به یافتن محصولات با کیفیت کمک میکند.

نه تنها وب‌سایت‌های آنلاین به شما کمک می‌کنند تا سریع و راحت خرید کنید، بلکه تا جایی که می‌توانید به شما در یافتن محصولات با کیفیت کمک می کند
مطمئنا، اینترنت اولین سایت تخلیه محصولات بی کیفیت است. اما در داخل آن تعداد زیادی پلت فرم خرید وجود دارد که فقط محصولات قانونی را می فروشند. قدرت بررسی آنلاین همچنین به این معنی است که شما فقط مجبور نیستید به آنچه فروشنده به شما می گوید گوش دهید.

اگر یک جفت کفش ورزشی ایر جردن اصل می‌خواهید، وب‌سایت رسمی نایک آن‌ها را دارد. اگر به دنبال موتور سیکلت یاماها هستید، این شرکت محصولاتی برای محصولات خود دارد. علاوه بر وب‌سایت‌های رسمی، می‌توانید محصولات باکیفیت را در سایت‌های خرید معتبر مانند eBay، Amazon و Walmart.com نیز بیابید.

از سوی دیگر، بررسی های آنلاین به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا محصول یک برند را انتخاب کنید یا محصول دیگری. با خواندن نظرات در مورد محصولات، متوجه می شوید که آیا آنها طبق تبلیغات کار می کنند یا ارزش قیمت آنها را ندارند.

 

افزایش تبدیل با قابلیت استفاده مناسب

علاوه بر ساختار فروشگاه آنلاین شما، چند جنبه که فروشگاه آنلاین شما را برای استفاده آسان و پاسخگو به نیازهای مصرف کننده می کند عبارتند از: شفافیت پیشنهاد محصول، عملکرد جستجوی ارائه نتایج مورد انتظار، وضوح فرآیند سفارش، نشان دادن کامل قیمت ها ( شامل هزینه های حمل و نقل)، عبارت صحیح برای حق انصراف.

افزایش اعتماد به نفس با مراجع جدی

اعتماد به نفس کلیدی در تجارت الکترونیک است. از آنجایی که یک فروشگاه آنلاین اغلب برای مصرف کننده ناشناخته است و محصول قابل مشاهده نیست، پرداخت و حفظ حریم خصوصی داده ها بیشتر به عنوان یک خطر در نظر گرفته می شود.

شما باید به مصرف کننده نهایت آرامش را بدهید تا یک بازدیدکننده را به خریدار تبدیل کنید. ارجاعات شخص ثالث مناسب مانند مهر و موم با کیفیت اثبات شده (به عنوان مثال علامت اعتماد فروشگاه های معتمد ) و نظرات مشتریان قطعا به شما کمک خواهند کرد.

خدمات کامل به مشتریان را تضمین کنید

هنگامی که بازدیدکننده را به خریدار تبدیل کردید، باید خدمات برجسته ای ارائه دهید تا آنها را به عنوان یک مشتری دائمی نگه دارید. اطمینان حاصل کنید که پرداخت ها به درستی انجام شده است و پس از تکمیل آن اقدام، مصرف کننده را مطلع کنید.

اطلاعات وضعیت حمل و نقل و اطلاعات فرآیند بازگشت را ارائه دهید. در غیر این صورت، مشتری شما، و شاید دیگر مشتریان بالقوه، ممکن است به وب سایت شما باز نگردند. خدمات اضافی مانند ضمانت بازگشت وجه و خدمات عالی مشتری رضایت کامل مصرف کننده را به همراه دارد.

بر اساس آمار سال 2019، به نظر می رسد تجارت الکترونیک محبوب تر شده است و انتظار می رود تا پایان سال جاری 13.7 درصد از خرده فروشی های جهانی را خرده فروشی آنلاین تشکیل دهد. 

این آمار به وضوح نشان می دهد که صاحبان فروشگاه های خرده فروشی فروش آنلاین را برای فروش بیشتر ترجیح می دهند. 

از آنجایی که خرده فروشان بیشتر و بیشتر بر فروش آنلاین تمرکز می کنند، صنعت تجارت الکترونیک با رقابت سختی روبرو است. بنابراین، برای ایجاد جایگاه خود در تجارت الکترونیک، باید چندین استراتژی را با در نظر گرفتن مهمترین عوامل برای هک موفقیت آمیز پیاده سازی کنید.  

نام تجاری خود را ثابت کنید:  تغییر نام فروشگاه آنلاین به طور مداوم بر اعتبار شما به عنوان یک تجارت تأثیر می گذارد و منجر به حجم کم ترافیک می شود. نام برند شما هویت فروشگاه شماست. وقتی نامی را انتخاب کردید، آن را تغییر ندهید مگر اینکه لازم باشد. 

طراحی فروشگاه آنلاین

طراحی جذاب:  وقتی صحبت از ظاهر و ظاهر ویترین می شود، طراحی باید مشتریان را مجذوب خود کند. شما باید فروشگاه ها را با آخرین ویژگی ها بسازید و مجموعه ای از محصولات را به شیوه ای زیبا به نمایش بگذارید. 

ایجاد یک رابط کاربری آسان:  رابط کاربری چیز شگفت انگیزی است که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. شما می توانید فروشگاه را به گونه ای طراحی کنید که مشتریان به راحتی محصولات را بیابند و در مدت زمان کوتاهی خرید را تکمیل کنند. 

شفافیت در اطلاعات شما: شما باید اطلاعات تماس خود را در هر صفحه از فروشگاه به وضوح نمایش دهید تا مشتریان بتوانند در هر لحظه با شما ارتباط برقرار کنند. سایر جزئیات فروشگاه مانند قیمت محصول، هزینه های حمل و نقل، زمان ارسال باید به صورت دقیق نمایش داده شوند زیرا شفافیت باعث ایجاد اعتماد می شود.

تبلیغ در رسانه های اجتماعی: طبق آمار، 3.2 میلیارد کاربر رسانه های اجتماعی در سراسر جهان وجود دارد. از این رو می توانید از این فرصت عالی برای تبلیغ فروشگاه خود استفاده کنید. ایجاد یک صفحه تجاری فیس بوک و اینستاگرام می تواند حضور آنلاین برند شما را تقویت کند . 

بازاریابی محتوا: بازاریابی محتوا یکی از انواع استراتژی های تجارت الکترونیک است که در آن می توانید خریداران جدیدی را جذب کنید. ایجاد محتوا در مورد محصولات و انتشار آنها در صفحه وب شما یک مزیت اضافی برای سایت شما است. همچنین، ساخت یک ویدیوی YouTube در مورد بررسی محصول به جذب ترافیک بیشتر به فروشگاه آنلاین شما کمک می کند.

بازاریابی ایمیلی:  ایمیل یکی از بهترین مکان های بازاریابی است که می توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. شما می توانید وضعیت فعلی فروشگاه خود را از طریق ایمیل برای خریداران به روز کنید. 

تجارت الکترونیک و خرید

بسیاری از مصرف کنندگان با انجام بیشتر خریدهای خود به صورت آنلاین از دردسرهای خرید در فروشگاه اجتناب می کنند. مقالاتی مانند کتاب، پوشاک و اجناس خانگی که به راحتی از طریق وب سایت های تجارت الکترونیک خریداری می شوند، از زمان ایجاد اینترنت به یک تجارت محبوب و سودآور تبدیل شده اند. زندگی پرمشغله و نیاز به درآمد دو والد، نیاز به خرید اینترنتی را یک ضرورت کرده است. درباره تجارت الکترونیک و خرید آنلاین و نحوه سودمندی آنها بیشتر بدانید.

تفاوت خرید سنتی با خرید آنلاین

هنگام خرید سنتی می توان قیمت ها را با فروشگاه های دیگر مقایسه کرد، اما خریداران باید به چندین فروشگاه مختلف بروند. به جای پیاده روی، خرید آنلاین به شما این امکان را می دهد که در حالی که در یک منطقه هستید، بسیاری از فروشگاه ها را جستجو کنید. مشتریان می توانند بهترین معامله را از فروشگاه های مختلف دریافت کنند. وقتی خریداران در یک فروشگاه بزرگ خرید می‌کنند و کالای گران‌قیمتی را پیدا می‌کنند که واقعاً می‌خواهند، اما توانایی خرید آن را ندارند، نمی‌توانند قبل از خرید کالای سنتی، در مورد قیمت بهتر تحقیق کنند. با خرید آنلاین، می توانید آن اقلام را در سراسر جهان برای بهترین معامله جستجو کنید. بسیاری از خریداران اغلب اجناس بامزه ای را در فروشگاه ها پیدا می کنند، اما وقتی متوجه می شوند که در اندازه آنها نیست، غمگین می شوند. هنگامی که آنها برای مقایسه قیمت ها به صورت آنلاین جستجو می کنند، فرصت پیدا کردن اندازه مورد علاقه خود نیز داده می شود. آنها محدود به یک فروشگاه محلی نیستند یا وقت خود را برای رفتن از فروشگاهی به فروشگاه دیگر تلف نمی کنند.

چگونه فروشگاه آنلاین اینترنتی را به گوگل معرفی نماییم

مزیت داشتن فروشگاه اینترنتی آنلاین

از طریق فروشگاه اینترنتی و ارائه کالای مرغوب و با کیفیت و قیمت مناسب میتوانید مشتریان ثابتی برای خود داشته باشید.

با مشتریان خود میتوانید ارتباط مستقیم و بدون واسطه داشته باشید.

با ارسال هدایای تبلیغاتی ارزان به همراه کالای خریداری شده میتوانید روی مشتریان تاثیرات مثبتی بگذارید.

دسترسی کاملی میتوانید به مشتریان خود داشته باشید مانند آدرس ایمیل ، شماره تلفن ، آدرس منزل یا محل کار و ایجاد یک پروفایل کامل برای هرمشتری که همواره دسترسی شما را امکان پذیر مینماید.

ذکر این نکته ضروری است که ایجاد کانال فروش مستقیم مشکلات خاص خود را دارد. تلاش‌های فروش و بازاریابی باید درونی شوند، زیرا یک شرکت چند میلیارد دلاری نخواهید داشت که این کار را برای شما انجام دهد. این کار بسیار است، اما مزایای آن بسیار زیاد است.

اگر کسب و کار شما در حال رشد است و به دنبال آن هستید که برای 5 تا 10 سال آینده از این شتاب استفاده کنید، ضروری است که با ایجاد راهی که مستقیماً شما را با مشتریان خود مرتبط می کند، تجارت خود را در آینده اثبات کنید.

برنامه فروش بلند مدت شما چگونه است؟ چگونه خود را با عصر تجارت دیجیتال وفق می دهید؟ آیا تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار می دهید؟ آیا واقعاً مالک و کنترل عملیات کسب و کار خود هستید؟ اینها سوالاتی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

خلاصه مزایای داشتن فروشگاه آنلاین

برای بهره مندی از فرصت های کسب و کار آنلاین، لازم نیست کل کسب و کار خود را از طریق اینترنت راه اندازی کنید. کسب و کارهای کوچک ممکن است برای برقراری ارتباط الکترونیکی با مشتریان، مشتریان و تامین کنندگان خود تنها به یک آدرس ایمیل نیاز داشته باشند. سایر مشاغل ممکن است از وب سایت خود برای انجام کل تجارت خود به صورت آنلاین استفاده کنند.

بسیاری از مزایای کسب و کار آنلاین عبارتند از:

دسترسی جهانی، 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته
بهبود خدمات مشتری از طریق انعطاف پذیری بیشتر
صرفه جویی در هزینه
تحویل سریعتر محصولات
افزایش حرفه ای بودن
ضایعات کاغذ کمتر
فرصت هایی برای مدیریت کسب و کار خود در هر نقطه از جهان.
مشتریان ممکن است ترجیح دهند به جای بازدید حضوری از وب سایت شما برای اطلاع از محصولات و خدمات شما بازدید کنند. آنها همچنین انتظار دارند آدرس وب سایت و ایمیل شما را در کارت های ویزیت و سایر مواد تبلیغاتی ببینند.

فرصت های کسب و کار آنلاین

نحوه مدیریت کسب و کار خود به صورت آنلاین به محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید بستگی دارد. ممکن است بتوانید از اینترنت برای موارد زیر استفاده کنید:

یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید
تامین کنندگان خود را مدیریت کنید
با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و بازخورد آنها را در مورد کسب و کار خود دریافت کنید
ارائه خدمات آنلاین
به مشتریان اجازه رزرو یا قرارهای آنلاین را بدهید
امور مالی خود را مدیریت کنید، مانند بانکداری آنلاین، مالیات و پرداخت کارمندان
رقبای تحقیق

فرصت های کسب و کار

به خاطر داشته باشید که کسب و کار شما و همچنین انواع ابزارهای آنلاین موجود، دائما در حال تغییر و تحول است. در حالی که ممکن است برنامه‌ای نداشته باشید که بلافاصله پس از شروع به کار یک وب‌سایت داشته باشید، اما هنوز هم ایده خوبی است که در مورد اینکه آیا در آینده به آن نیاز خواهید داشت و برای چه کاری از آن استفاده خواهید کرد، فکر کنید.

هنگامی که در حال برنامه ریزی جنبه های آنلاین کسب و کار خود هستید، باید:

در مورد رقبای خود و سایر مشاغلی که از ابزارهای آنلاین استفاده می کنند تحقیق کنید
تصمیم بگیرید که چه جنبه هایی از کسب و کار آنلاین به سود کسب و کار شما خواهد بود
بودجه خود را بررسی کنید تا بفهمید که چه چیزی می توانید از پس آن برآیید
با قوانین و مقرراتی که برای فعالیت های تجاری آنلاین شما اعمال می شود آشنا شوید
نیازهای خود را در نظر بگیرید، از جمله اینکه به چه نرم افزاری نیاز دارید و چه نوع تجهیزات کامپیوتری برای اجرای آن نیاز دارید
برای خطراتی مانند ویروس های رایانه ای، کلاهبرداری، سرقت داده ها و از دست دادن یا آسیب دیدن سخت افزار برنامه ریزی کنید
به آموزش هایی که ممکن است شما یا کارکنانتان نیاز داشته باشید فکر کنید
در مورد زمان و بودجه ای که برای مدیریت جنبه های آنلاین کسب و کار خود نیاز دارید واقع بین باشید.

فروشگاه اینترنتی ایجاد مجموعه مشتریان بزرگتر

ممکن است در حال حاضر بخشی از بودجه کسب و کار خود را به دستیابی به مشتریان جدید اختصاص دهید، مانند قرار دادن تبلیغات در روزنامه های محلی یا خرید مکان هایی در رادیو یا تلویزیون در بازار خود. یکی از مزیت‌های فروشگاه آنلاین این است که شما می‌توانید به مشتریان بیشتری نسبت به گذشته دسترسی پیدا کنید که به سادگی از درهای خود عبور کنید. یک فروشگاه آنلاین موانع سفر، پارکینگ و گم شدن در مسیر را که می تواند برخی از مشتریان را دور کند، برطرف می کند. در حالی که مطمئناً می‌توانید به بازاریابی برای پایگاه مشتریان محلی خود ادامه دهید، به صورت آنلاین این گزینه را دارید که به طرفداران محصول یا خدمات خود که مایل‌ها - یا حتی قاره‌ها - دورتر هستند، غذا بدهید. مرزهای فروشگاه های آنلاین فقط مواردی مانند نرخ حمل و نقل، مالیات برون مرزی و انتظاری است که مشتری ممکن است تا رسیدن سفارشش درب منزل داشته باشد.

عرضه بر اثر تقاضا در فروشگاه اینترنتی

فروشگاه آنلاین شما پایگاه شما در اینترنت است، اما مجازی است. در یک فروشگاه فیزیکی، مشتریان انتظار دارند که بتوانند با ژاکتی که به تازگی خریداری کرده‌اند، آنجا را ترک کنند، اما در یک فروشگاه آنلاین، یک دوره انتظار انتظار می‌رود. شما مجبور نیستید ریسک خرید 300 عدد از یک کالا را بپذیرید تا در صورت وجود عجله قبل از تعطیلات آخر هفته در فروشگاه، در انبار داشته باشید. در عوض، می‌توانید یک تصویر از یک کالا را نشان دهید و کارمندان خود را موظف کنید که مراقب موجودی باشند. برنامه‌های نرم‌افزاری می‌توانند به شما هشدار دهند که چه چیزی در حال کاهش است یا اینکه آیا تقاضا برای یک کالای خاص افزایش یافته است. خواه اقلامی را که در محل می فروشید بسازید یا از فروشنده دیگری خریداری کنید، می توانید با تقاضا مطابقت داشته باشید زیرا دقیقاً می دانید تقاضا چقدر است.

حذف فاصله از طریق فروشگاه اینترنتی

این روزها تقریباً هر چیزی می تواند یک فروشگاه باشد، از گاراژ یک نفر گرفته تا کیوسک در یک مرکز خرید و یک انبار بزرگ. اما هر یک از این مکان‌ها هزینه‌های مرتبطی مانند اجاره، بیمه، امنیت و دکوراسیون را به همراه دارد. فروشگاه‌های آنلاین ممکن است هزینه‌های مربوط به خود را داشته باشند، مانند هزینه‌های میزبانی وب و دامنه، طراحی گرافیک و اینکه آیا افرادی را برای انجام عکس‌های خود استخدام می‌کنید، یا کارهای کپی و طراحی را انجام می‌دهید، اما شما می‌توانید تا جایی که می‌خواهید گسترش دهید. سرورها اجازه می دهند. برای مثال، مجبور نیستید غذاهای ویژه زمستانی و تابستانی خود را در گوشه ای از مغازه با هم ترکیب کنید. در عوض، یک صفحه وب جداگانه -- یا چند -- برای هر کدام ایجاد کنید. مشتریان برای کاوش در فروشگاه شما نیازی به نقشه، آسانسور یا مسیرهای متحرک ندارند. آن‌ها می‌توانند با صفحه‌کلید و ماوس‌هایشان بر روی فضای آن کلیک کنند.

فروشگاه اینترنتی همواره باز است

مگر اینکه فروشگاه شما یک پمپ بنزین، فروشگاه رفاه یا فروشگاه بزرگ کالاهای خرده فروشی باشد، حاکمیت دارایی آن را ملزم به تعطیلی آن می کند، چه در یک شب یا در روزهای تعطیل خاص. صاحبان فروشگاه هایی که به طور کامل آنلاین فعالیت می کنند، از این محدودیت ها عاری هستند. چراغ ها روشن است و مغازه باز است حتی زمانی که شما خواب هستید یا کارمندان شما برای یک روز به خانه رفته اند. مشتریان بالقوه می توانند در حالی که منتظر خواب فرزندان خود هستند یا در بین آگهی های تبلیغاتی هنگام تماشای تلویزیون، لباس خواب خود را خرید کنند. صاحبان فروشگاه های آنلاین حتی لازم نیست نگران پرداخت اضافه کاری یا قبض برق شبانه روزی باشند، اما در عوض از این واقعیت لذت می برند که درهای فروشگاه آنها هرگز بسته نمی شود.

ساخت فروشگاه اینترنتی با ووکامرس

درک از عنوان , الگوهای فروشگاهی آنلاین برای توسعه فروشگاه‌های آنلاین دشوار نیست . اما همه الگوهای فروشگاه دارای کارکرد مشابه نیستند . این مساله در درجه اول به CMS که مورد استفاده قرار می‌گیرد بستگی دارد . دادن یک سوال قطعی غیر ممکن است - چه نوع از قالب‌های تجارت الکترونیکی بهترین شکل خواهند بود . انتخاب یک CMS برای یک فروشگاه آنلاین یک موضوع سلیقه و اولویت شخصی شما براساس تجربه قبلی شما است . اگر قبلا ً با WooCommerce کار کرده‌اید , پس بهتر است که یک الگوی WooCommerce رایگان انتخاب کنید . 

با در نظر گرفتن تقاضای زیاد برای توسعه آزاد فروشگاه‌های الکترونیکی ، ما ده‌ها نمونه از قالب‌های آنلاین رایگان را در وب مورد بررسی قرار دادیم و ۳۰ مورد از بهترین آن‌ها را انتخاب کردیم . بسیاری از این الگوها به عنوان قالب‌های مربوط به تجارت الکترونیک توسعه داده شدند ، اما بعد توسعه دهندگان آن‌ها آن‌ها را آزاد کردند . بنابراین برخی از آن‌ها پس از ثبت‌نام نیاز به خرید ۰ دلار دارند . البته ، هیچ پرداختی وجود ندارد - الگوی فروشگاه کاملا ً رایگان است . اما اغلب قالب‌های وب سایت - شما می‌توانید تنها با کلیک روی دکمه بارگیری ، که در صفحه الگو واقع شده‌است ، دانلود کنید . توجه : قبل از دانلود هر یک از قالب‌های تجارت الکترونیک ، توصیه می‌کنیم که شرایط استفاده را بررسی کنید .

جذابیت خرید از فروشگاه اینترنتی

در حالی که موبایل یک جنبه است , خرده فروشان باید بر قابلیت استفاده کلی پلت فرم تجارت الکترونیکی خود تمرکز کنند .
بررسی PwC پیشنهاد می‌کند که " اصطکاک کم‌تر در طول سفر خرید ، مصرف کنندگان بیشتر خرید می‌کنند و بیشتر خرج خواهند کرد ."
کشش زیاد خرید آنلاین این است که آسان و سریع است . یک تجربه خرید در زندگی واقعی ، با موانعی بین مشتری و خرید آن‌ها سیخ می‌شود : ترافیک ، پارکینگ ، جمعیت ، صف ، صف ، کیف سنگین ، مشتریان دیگر . خرید آنلاین همه اینها را حذف می‌کند - و نباید هیچ مشکل دیگری که مشتری را هل می‌دهد را اضافه کند .
اگر وب سایت شما برای جهت‌یابی امکان پذیر نیست ، مشتری شما به جایی دیگر نگاه خواهد کرد - و فکر کنید که کلیک کردن بر روی یک صفحه وب چقدر آسان است . شما می‌خواهید مشتری به جای عصبانیت و عصبانیت سایت شما را پر از خریدها کند .
با ساده کردن سفر خرید ، دست‌اندازها را در وب سایت خود بمالید . به عنوان مثال ، زمان بارگذاری باید سریع باشد ، تابع جستجو و categorisation محصول با متاداده و کلمات کلیدی خوب پاک شود و یک گزینه انجام شد .
مهم‌تر از همه ، نیازهای مخاطبین خود را درک کنید ، چیزی که آن‌ها می‌خواهند خرید کنند، و چرا آن‌ها به مغازه آنلاین شما خواهند آمد . اگر یک وب سایت را از دیدگاه خریدار بسازید یا آن را توسعه دهید ، 

اعتماد خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی

اعتماد همیشه با هر تراکنش کاری مهم است . شکستن اعتماد بین مشتری و خرده‌فروش به وفاداری به برند یا محصول منتهی می‌شود که می‌تواند منجر به کاهش فروش شود .
ایجاد و حفظ اعتماد برای خرید آنلاین مهم‌تر است . براساس یک نظرسنجی از سایت آمازون ، بیش از ۹۰ درصد از مصرف کنندگان گفتند که اعتماد عامل مهمی در فرآیند تصمیم‌گیری خرید آنهاست .
نگرانی مصرف‌کننده طبیعی با خرید آنلاین فقدان ارتباط انسانی است . وب سایت‌ها رابط‌های بدون صورت هستند . این به یک عنصر اعتماد خاصی نیاز دارد تا حتی بر روی یکی از آن‌ها کلیک کند ، بنابراین مهم است که خرده فروشان مشتریان را با شک در reputability بترسانند .
نقد کنندگان یک روش واضح هستند که خرده فروشان می‌توانند اعتماد به برند و محصول خود را افزایش دهند. بسیاری از مصرف کنندگان حتی نظرات را قبل از شرح محصول مطالعه خواهند کرد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که دسترسی به آن‌ها آسان است . در حقیقت ، هر محتوای تولید شده توسط کاربر ، آن تمبر مورد نیاز را ایجاد می‌کند که ، بله ، این شرکت قابل‌اعتماد است . Reviews معادل آن لاین از دهان است .
وارد کردن عنصر انسان نیز می‌تواند اعتماد را افزایش دهد . به عنوان مثال ، بسیاری از سایت‌های تجارت الکترونیک یک گپ زنده برای پرس و جوهای مشتری ارائه می‌کنند ، و یا یک فرد حقیقی یا یک ربات در طرف دیگر هستند. اگر این یک گزینه نیست ، مطمئن شوید که اطلاعات و یا فرم‌های تماس با آن‌ها آسان است .
توصیفات محصول حرفه‌ای و عکاسی می‌تواند به مشتریان اطمینان دهد و همچنین گزینه‌های پرداخت ایمن و ردیابی تحویل را تضمین کند .
تنها به این دلیل که مردم می‌خواهند آنلاین خرید کنند به این معنا نیست که آن‌ها می‌خواهند محصولات را از یک روبات خریداری کنند . یک تجربه خرید شخصی و قابل‌اعتماد هنوز هم مطلوب است ، بنابراین خرده فروشان باید به ابزارهای تکنولوژیکی برای تقلید از انسان تبدیل شوند .

چه سنتی و چه دیجیتالی , دنیای تجارت باید همیشه تجربه مشتری را در اولویت قرار دهد . همانطور که این ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید , مشتری همیشه درست می‌گوید . در نهایت این مشتری است که قدرت را به کار می‌برد و رضایت آن‌ها می‌تواند تاثیر زیادی بر فروش داشته باشد .

درک کنید که چطور می‌توانید تجربه مشتری را با تحقیق درباره اینکه رقبا چگونه وب سایت خود را می‌سازند ، افزایش دهید - سایت آمازون اغلب از روش‌هایی مانند آزمایش B / B و یا نظرسنجی‌های رضایت مشتری استفاده می‌کند .
مهم‌تر از همه ، خرده فروشان باید پلتفرم تجارت الکترونیک خود را به اندازه خود محصولات اولویت‌بندی کنند . ایجاد یا توسعه یک وب سایت یک کار مهم است اما می‌تواند همه تفاوت را با فروش انجام دهد .
وب سایت تنها یک سکو برای فروش محصول نیست . این یک ابزار است . وب سایت شما فروشنده تان است . اگر برای این کار آماده نباشد ، باید بهبود یابد .

با مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی آشنا شویم

مزایای خرید آنلاین با افزایش استفاده از اینترنت , اینترنت تاثیر زیادی بر جامعه ما گذاشته‌است . ما از اینترنت برای تقریبا ً همه چیز استفاده می‌کنیم , از جمله ارتباطات , خرید , اخبار جهان , و حتی مدرسه . رزرو کردن بلیت هواپیما و یا یک هتل از طریق اینترنت راه برای صرفه‌جویی در پول و زمان است . افراد بدون استفاده از آژانس‌های مسافرتی می‌توانند برای هتل‌ها و پروازه‌ای مختلف کار کنند . به خاطر دارم که با مادرم خرید می‌کردم و یک لیست خواربار و کوپن انعام تهیه می‌کردم . اکنون وب سایت‌هایی برای استفاده از این کوپن‌ها وجود دارد . اینترنت قطعا ً کار اضافی نگاه کردن به این همه روزنامه را قطع کرده‌است . خرید اینترنتی ممکن است محبوب‌ترین راه خرید کردن باشد . اینترنت یک منبع عالی برای خریداران است که به دنبال گسترش … نشان دادن محتوای بیشتر هستند … این امکان وجود دارد که قیمت‌ها را با سایر فروشگاه‌های در زمان خرید سنتی مقایسه کنیم , اما خریداران مجبور خواهند بود تا چندین فروشگاه مختلف راه بروند . به جای پیاده‌روی , خرید آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که بسیاری از فروشگاه‌ها را در یک منطقه جستجو کنید . مشتریان می‌توانند بهترین معامله را از فروشگاه‌های مختلف دریافت کنند . زمانی که خریداران در یک فروشگاه بخش خرید می‌کنند و یک مورد گران‌قیمت را پیدا می‌کنند که واقعا ً آرزویش را دارند اما توان مالی آن را ندارند , آن‌ها نمی‌توانند قبل از خرید کالای مورد نیاز برای خرید سنتی تحقیق کنند . با خرید آنلاین , شما می‌توانید این موارد را در سرتاسر دنیا برای بهترین معامله جستجو کنید . بسیاری از خریداران اغلب اقلام با نمک را در فروشگاه‌ها پیدا می‌کنند , اما به حدی تبدیل به تخریب می‌شوند که درک کنند که این اقلام به اندازه آن‌ها نمی‌رسد . زمانی که آن‌ها به صورت آنلاین جستجو می‌کنند تا قیمت‌ها را مقایسه کنند, فرصتی برای پیدا کردن اندازه آن‌ها نیز داده می‌شود . آن‌ها محدود به یک فروشگاه محلی یا زمان هدر رفتن از فروشگاه به فروشگاه نیستند . purchasers از این نمایشگاه‌های بی‌پایان استفاده می‌کنند … کالاهای بیشتری را نشان می‌دهند … خریداران محدودیت‌های کمتری نسبت به خرید سنتی دارند . خرید سنتی استرس خطوط طویل و ساعات کاری محدود دارد . در حالی که خرید آنلاین به خریداران قابلیت مقایسه قیمت‌ها , فروشگاه ۲۴ / ۷ و بدون دردسر در صف‌های طولانی را می‌دهد . فروشگاه‌های آنلاین فروشگاه انواع مختلفی از اقلام : پوشاک , غذا , الکترونیک , ابزار , 1 ) و وسایل بهداشتی و زیبایی را عرضه می‌کنند . فروشگاه‌های آنلاین همچنین ارسال رایگان , حمل و نقل , بازده آسان , تطبیق قیمت و پیش سفارش را ارائه می‌دهند . چرا همه می‌خواهند به خرید سنتی بروند وقتی که شما دنیای خرید را در اختیار دارید.

خرید یکی از بزرگ‌ترین صنایع جهان است . برای افرادی که تصمیم به خرید اینترنت می‌گیرند باید با معایب زیادی مواجه شوند . بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند در مراکز خرید خرید کنند چون آن‌ها قادر به دیدن و احساس بافت چیزهایی هستند که قبل از خرید آن می‌خواهند . معمولا ً زمانی که یک محصول را به صورت آنلاین از طریق اینترنت خریداری می‌کنید , مردم نمی‌دانند که آن‌ها واقعا ً چه چیزی دارند . شاید تصویر یا نحوه توصیف محصول در اینترنت غیر دقیق و نادرست باشد . هنگام خرید در مراکز خرید , مشتریان می‌توانند با افراد فروش تعامل داشته باشند و بتوانند بالاترین کیفیت خدمات را دریافت کنند . تکنولوژی ممکن است بخش مهمی از زندگی ما باشد , اما هرگز زندگی روزمره ما را نخواهد گرفت . کامپیوترها منبع بسیار ارزشمندی از تکنولوژی برای انسان‌ها در این روزها هستند . افراد روزمره از این ماشین‌ها برای انجام کار خود استفاده می‌کنند , اما وقتی به خرید می‌رسد , تجربه متفاوتی است . خرید در اینترنت ممکن است یک راه آسان برای بیرون رفتن از ترافیک و مراکز خرید شلوغ باشد , اما هیچ چیز نمی‌تواند بر تجربه خرید غلبه کند . خرید در مراکز خرید به مصرف کنندگان امکان استفاده از چهار حس را می‌دهد : نگاه کردن, احساس , بو و شنیدن . مصرف کنندگان قادر هستند به هر جزئیاتی که در مورد محصولی که آن‌ها قبل از خرید آن می‌خواهند , نگاه کنند . جایی که , زمانی که از اینترنت استفاده می‌کنید , مصرف‌کننده تنها قادر است تصویر کوچکی از آنچه که آن‌ها بدون جزئیات می‌خواهند ببیند . همچنین مصرف‌کننده می‌تواند کیفیت محصول خود را که در حال خرید هستند , احساس کند . در اینترنت , احساس هیچ چیزی غیر ممکن است , اما یک کامپیوتر شخصی .

هزینه ایجاد فروشگاه آنلاین کمتر است

یکی از مهمترین دغدغه های افراد کسب درآمد است تا بتوانند خرج زندگی خود را تامین کنند.

اما واقعا همه افراد توانیی خرید مغازه و یا برپایی یک کارگاه تولیدی را دارند؟

آیا همه کسانیکه تجربه آموزشی دارند میتوانند یک آموزشگاه راه اندازی کنند؟

جواب سوال واضح است که همه افراد قادر به انجام چنین کاری نیستند.

فروشگاه اینترنتی آنلاین این مشکل را حل نموده است.

شما با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی براحتی میتوانید کالا و خدمات خود را به دیگران بفروشید.

امروزه طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی بسیار سهل و آسان شده است و با کمترین هزینه میتوانید یک فروشگاه با قابلیت پرداخت آنلاین ایجاد نمایید.

تمام دریافتهای از طریق فروشگاه آنلاین در یک سیستم حسابداری منسجم و متمرکز ثبت میشود و برای خریدار فاکتور خرید صادر میگردد.

موجودی انبار و کالای شما در فروشگاه اینترنتی ثبت میگردد و برای تمام مشتریان و خریدارانتان یک سابقه جداگانه ایجاد میگردد.

کنترل فروشگاه اینترنتی از راه دور 

کنترل فروشگاه آنلاین اینترنتی از راه دور یکی از مزیت های مهم طراحی سایت فروشگاهی است.

فرض کنید شما در مسافرت باشید چه کسی از فروشگاه شما حفاظت میکند؟چه کسی کالاهای شمارا میفروشد؟طبیعی است باید برای اینکار پرسنل مورد اعتماد استخدام کنید.

فرض کنید زمانی مشتری به شما مراجعه میکند که شما مغازه یا فروشگاه خود را بسته اید در این هنگام شما یک شانس فروش را از دست میدهید.

با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی آنلاین هرگز چنین مسایلی شما را نگران نمیکند.

همواره از طریق گوشی تلفن همراه و یا تبلت و کامپیوتر میتوانید فروشگاه خود را کنترل و مدیریت نمایید.

هیچگاه فروشگاه شما تعطیل نیست و همواره مشتریان میتوانند براحتی به آن مراجعه نمایند.
فروشگاه آنلاین اینترنتی در تمام اوقات میتواند برای شما کسب درآمد کند.
اصلا نیازی به پرسنل ندارید و هیچگاه نگران کم شدن کالای خود نیستید.
موجودی کالای شما هرگز دچار اشتباه در شمارش نمیشود.