• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات
  • تبلیغات ارزان

تبلیغات موثر با مجری گوگل

تبلیغات موثر با مجری گوگل

مجری گوگل چه وظایفی دارد مجری میتواند راهکارهای مناسبی در انتخاب کلیدواژه های مناسب و موثر ایفا کند و با اجرای دقیق تبلیغات تاثیر بیشتری در بازدهی تبلیغات داشته باشد.

مجری گوگل فعالیت های تبلیغاتی یک شرکت و کارکنان آن را به سمت توسعه کمپین های تبلیغاتی خاص و خاص با نام تجاری هدایت می کند. آنها بر سایر کارمندان نظارت و کار می کند ، اهداف پروژه را تعیین می کند و وضعیت و تأثیر یک پروژه را نظارت ، تأیید و ارزیابی می کند.

 مجری تبلیغات گوگل

حجم مخاطبین تبلیغات گوگل

یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از گوگل به عنوان یک بستر تبلیغاتی ، دسترسی بسیار زیاد آن است. Google در هر ثانیه بیش از 40،000 جستجوی جستجو را کنترل می کند ، در مجموع بیش از 1.2 تریلیون جستجو در وب در هر سال. همانطور که گوگل به طور فزاینده ای پیچیده می شود - تا حدی به اعتماد روزافزون خود به هوش مصنوعی اختصاصی و فناوری یادگیری ماشین ، RankBrain - این حجم جستجوی شگفت انگیز همراه با پتانسیل تبلیغات برای دسترسی به مشتریان جدید احتمالاً افزایش می یابد. 
به بیان ساده ، هیچ موتور جستجوی دیگری نمی تواند مخاطبان بالقوه Google را ارائه دهد. این منبع بالقوه گسترده مشتری های احتمالی به تنهایی Google را به عنوان یک افزودنی عالی به استراتژی بازاریابی دیجیتال شما تبدیل می کند ، اما وقتی با نتایج جستجوی فزاینده دقیق گوگل همراه شود ، به راحتی می توان فهمید که چرا AdWords محبوب ترین و پرکاربردترین پلت فرم PPC در جهان است. 
 مجری گوگل چه وظایفی دارد

تبلیغات کاربری مجری گوگل

یکی از بزرگترین تصورات غلط در میان تازه واردان PPC این است که هرکسی بیشترین بودجه تبلیغاتی را داشته باشد به طور خودکار در تبلیغات Google "برنده" می شود . خوشبختانه هیچ چیز نمی توانست دور از حقیقت باشد زیرا AdWords در درجه اول بر کیفیت و ارتباط تبلیغات متمرکز است ، نه مبلغی که تبلیغ کنندگان هزینه می کنند. 
 
هرچه تبلیغات بیشتر به کاربر مرتبط باشد ، به احتمال زیاد تجربه کاربر بهتر خواهد بود - و بنابراین ، احتمال ادامه کار با Google به عنوان موتور جستجوی خود بیشتر است. به همین دلیل ، Google AdWords بیش از همه عوامل مرتبط با کیفیت و کیفیت پاداش می دهد. به همین دلیل است که تبلیغ کنندگان هوشمند با تبلیغات مرتبط ، بهینه و با کیفیت بالا به ندرت مجبور هستند به اندازه تبلیغ کنندگان با تبلیغات ضعیف تر ، پیشنهاد دهند. 
 
برخی از کلمات کلیدی ممکن است هزینه بیشتری نسبت به سایر کلمات داشته باشند - مانند کلمات کلیدی در صنعت مالی ، که در میان گرانترین بخشهای حرفه ای ، سنتی هستند - اما اینکه مبلغی که تبلیغ دهندگان باید پیشنهاد دهند ، بستگی زیادی به کیفیت و ارتباط تبلیغات آنها دارد. برخی از معیارها برای Google در ارزیابی کیفیت و ارتباط خود بیش از سایر موارد مهم هستند ، مانند نرخ کلیک ، که به عنوان یک شاخص قابل اعتماد از کیفیت و جذابیت کلی یک تبلیغ در نظر گرفته می شود. 
 

پیشنهادات تبلیغاتی مجری گوگل

پیشنهادات تبلیغاتی مجری گوگل در دو شبکه اصلی تقسیم شده است - شبکه جستجو و شبکه نمایش. شبکه جستجو شامل کل Google به عنوان یک موتور جستجو است و تبلیغ کنندگان می توانند برای هدف قرار دادن مشتریان احتمالی ، میلیون ها کلمه کلیدی و عبارت را پیشنهاد دهند. 
Google Display Network که تبلیغات بصری بیشتری مانند آگهی ها را به تبلیغ دهندگان ارائه می دهد ، تقریباً 98٪ از شبکه جهانی وب را در بر می گیرد ، و این گزینه ای عالی برای تبلیغاتی است که می خواهد اهداف بازاریابی را انجام دهد که لزوماً به عنوان اهداف هدایت تبدیل نیست. تبلیغات PPC ، مانند افزایش آگاهی از برند در مقیاس وسیع با استفاده از تبلیغات بنری . 
 

نقش مجری گوگل در تبلیغات کلیکی

Google Ads یک بستر تبلیغاتی پولی است که تحت کانال بازاریابی موسوم به پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) قرار دارد ، جایی که شما (تبلیغ کننده) برای هر کلیک یا هر نمایش (CPM) یک تبلیغ پرداخت می کنید. 
 
Google Ads روشی م toثر برای سوق دادن ترافیک واجد شرایط یا مشتریان مناسب به سمت کسب و کار شما است در حالی که آنها در جستجوی محصولات و خدماتی مانند محصولات پیشنهادی شما هستند. با Google Ads می توانید بازدید وب سایت خود را افزایش دهید ، تماس تلفنی بیشتری دریافت کرده و بازدیدهای داخل فروشگاه خود را افزایش دهید. 
 
Google Ads به شما امکان می دهد تبلیغات به موقع (از طریق تلفن همراه و دسک تاپ) را در میان مخاطبان خود ایجاد و به اشتراک بگذارید. این بدان معناست که در لحظه ای که مشتریان ایده آل شما از طریق جستجوی Google یا Google Maps به دنبال محصولات و خدماتی مانند شما هستند ، کسب و کار شما در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) نشان داده می شود. به این ترتیب ، وقتی منطقی است که مخاطب با تبلیغ شما روبرو شود ، به مخاطب خود می رسید. 
 
توجه : تبلیغات از پلت فرم می توانند در کانال های دیگر نیز پخش شوند ، از جمله YouTube ، Blogger و Google Display Network . 
 
با گذشت زمان ، Google Ads همچنین به شما کمک می کند تا آن تبلیغات را تجزیه و تحلیل و بهبود دهید تا به افراد بیشتری برسد تا کسب و کار شما بتواند به همه اهداف کمپین پرداخت شده شما برسد . 
 

 

روش های کسب درآمد از طریق مجری گوگل

روش های مختلفی برای کسب درآمد از برنامه تلفن همراه شما وجود دارد. هر زمان کسی تصمیم به نصب برنامه شما بگیرد ، می توانید یک برنامه پولی برای کسب درآمد ایجاد کنید. شما می توانید یک برنامه رایگان یا پولی ایجاد کنید که خریدهای درون برنامه ای (IAP) را برای موارد ، اعتبارات یا ویژگی های اضافی ارائه دهد. یا می توانید تبلیغاتی را در برنامه خود نمایش دهید که به شما امکان می دهد از طریق کلیک تبلیغات یا با تشویق کاربران برای ارتقا از یک برنامه رایگان به نسخه برنامه پولی ، درآمد کسب کنید. 
 
با تبلیغات درون برنامه ای درآمد کسب کنید 
کلید کسب درآمد از طریق نمایش تبلیغات تا حد زیادی توسط مدل درآمد اصلی شما تعیین می شود. آیا قصد دارید عمدتا به خود کلیک های تبلیغاتی اعتماد کنید؟ یا از تبلیغات نمایشی برای تشویق کاربران خود برای ارتقا به نسخه پولی برنامه خود استفاده می کنید؟ 
 
 
اگر تصمیم دارید روی مدل کلیک آگهی متمرکز شوید ، بهتر است یک برنامه رایگان ایجاد کنید که به طور مرتب بسیار مفید یا سرگرم کننده باشد. تبلیغات نمایش داده شده در برنامه شما باید بدون مزاحمت باشد ، اما همچنان به اندازه کافی پررنگ است تا توجه کاربر را به خود جلب کند. 
 
عملکرد آگهی را آزمایش کنید 
بین رسیدن تبلیغات در برنامه شما برای رسیدن به اهداف درآمدتان در مقابل نمایش تبلیغات بسیار زیاد که کاربران شما را از آن دور می کند ، یک خط بسیار خوب و اغلب مشکل وجود دارد. 
 
 
به همین دلیل ما به شما توصیه می کنیم گزینه های مختلف نمایش آگهی را برای تبلیغات درون برنامه ای خود آزمایش کنید. به عنوان مثال ، می توانید مکانها ، قالبها و زمانهای نمایش مختلف را برای نمایش تبلیغات آزمایش کنید تا ببینید کدام ترکیب بیشترین کلیک یا ارتقا را دارد بدون اینکه در حفظ و نگهداری یا منجر به حذف نصب برنامه شود. 
 
یک تجربه کاربری عالی ایجاد کنید 
هرچه آزمایش بیشتری انجام دهید ، به احتمال زیاد می توانید تعادل مناسبی بین درآمدزایی و تجربه کاربری عالی پیدا کنید. علاوه بر نظارت بر تجزیه و تحلیل برنامه ، ما همچنین شما را به خواندن نظرات و نظرات درباره برنامه خود در فروشگاه برنامه ها تشویق می کنیم - اغلب اوقات بازخورد خاصی از کاربران درباره احساس واقعی آنها نسبت به برنامه و تجربه تبلیغات شما به طور کلی دریافت خواهید کرد . 
 
 
هنگامی که این تعادل را بین تولید درآمد آگهی و حفظ یک تجربه کاربری عالی پیدا کردید ، این یک چرخه فضیلت شکل می گیرد که منجر به بررسی مثبت کاربر ، بارگیری بیشتر و در نهایت درآمد بیشتر می شود. برای یادگیری جدیدترین نوآوری های محصول و داستان های موفقیت مشتری برای کسب درآمد از برنامه ، به وبلاگ Google AdMob مراجعه کنید . 
 

5 مرحله عملکرد تبلیغاتی مجری گوگل

مراحل فوق الذکر در تمام کمپین های Google Ads سازگار است. هر دو کمپین دقیقاً شبیه هم نیستند. در واقع ، پنج نوع مجزا از Google Ads وجود دارد: 
 
کمپین شبکه جستجو . از طریق یک کمپین Search Network ، تبلیغ شما نه تنها در جستجوی Google و Maps بلکه در صدها شریک دیگر جستجوی Google ، از جمله YouTube و Google Shopping ، نمایش داده می شود. در هر یک از این سایت ها ، وقتی کاربران عبارات مربوط به یک کلمه کلیدی را برای کمپین شما جستجو می کنند ، تبلیغ شما را مشاهده می کنند. 
 
کمپین نمایش شبکه . از طریق یک کمپین Display Network می توانید در مقابل افرادی که از محصولات موجود در Google Display Network از جمله Gmail و YouTube استفاده می کنند ، تبلیغات بصری دریافت کنید. 
 
کمپین خرید . از طریق یک کمپین خرید ، Google به جای کلمه کلیدی کاربر ، از اطلاعات محصول فروشگاه وب شما استفاده می کند تا تعیین کند که چگونه و در کجای Google Shopping تبلیغ شما نشان داده شود. 
 
کمپین ویدیویی . از طریق یک کمپین ویدئویی ، شرکت شما از طریق یک آگهی ویدیویی نمایش داده شده در YouTube و سایر ویژگی های شبکه نمایش Google تبلیغ می شود. 
 
کمپین برنامه . از طریق یک کمپین برنامه ، تبلیغ شما در جستجوی Google ، YouTube ، Google Play ، AdMob ، شبکه نمایش Google ، Google Discover ، شرکای جستجوی Google و بسیاری از ناشران دیگری که تبلیغات برنامه را نمایش می دهند ، نمایش داده می شود. 
مهم نیست که کدام نوع کمپین را انتخاب کنید ، احتمالاً شامل بیش از یک گروه تبلیغاتی خواهد بود. هر گروه تبلیغاتی ممکن است محصول متفاوتی را که می خواهید برای مخاطبان یکسان بازاریابی کند ، نشان دهد و هر گروه تبلیغاتی ممکن است یک مجموعه کلمه کلیدی منحصر به فرد داشته باشد. 
 

رتبه اول گوگل با سئو حرفه ای

رتبه اول گوگل فقط با سئو حرفه ای امکانپذیر است در این صفحه از سایت جام ارژنگ راههای رسیدن به صفحه اول گوگل و رتبه اول گوگل را مورد بررسی قرار داده ایم.
اینها الزاماتی نیستند اما برای استفاده بیشتر از این راهنما - و داشتن بیشترین شانس برای رتبه بندی در صفحه اول - وب سایت شما باید باشد:
موبایل پسند ؛
بارگیری سریع
استفاده آسان (ناوبری واضح ، UX خوب و غیره) ؛
امن (یعنی HTTPS نه HTTP ) ؛
خوش ساخت
بدون سایر مشکلات فنی SEO .
نه تنها برخی از این عوامل رتبه بندی مستقیم گوگل هستند ، بلکه اگر وب سایت شما از نظر استاندارد نباشد ، روند زیر اجرای آن چالش برانگیزتر خواهد بود.
 
شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید . برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟ آره. این کار به کار ، ساختن محتوا به مرور زمان و دانستن جزئیات وظیفه شما از کلمات کلیدی بهینه سازی موتور جستجو تا نتایج جستجوی Google نیاز دارد.

 

الگوریتم بروز رسانی گوگل

اولین چیزی که باید بدانید این است که Google تقریباً هر روز الگوریتم های گوگل را به روز و اصلاح می کند. بعضی از اینها کاملاً شناخته شده هستند (مانند پاندا ، که برای مجازات کردن سایتهایی با محتوای بی کیفیت طراحی شده است در حالی که از سایتهایی با محتوای جذاب و با کیفیت بالا طرفداری می کند) اما اکثر آنها بدون هیچ سر و صدایی پخش می شوند. 
به روزرسانی اصلی ، به روزرسانی است که در آن غول جستجو "تغییرات گسترده و قابل توجهی در الگوریتم ها و سیستم های جستجوی جستجو " ما ایجاد می کند تا "اطمینان حاصل کند که به طور کلی ، ما وظیفه خود را برای ارائه محتوای مرتبط و معتبر به جستجوگران انجام می دهیم." 
این تغییرات گسترده ای است که می تواند منجر به اثرات قابل توجهی شود (به عنوان مثال ، افت یا افزایش در صفحات نتایج موتور جستجو). اگر سایت شما غوطه ور است ، وحشت نکنید! یک تغییر اساسی ممکن است بر رتبه بندی گوگل شما تأثیر بگذارد ، اما همانطور که Google توصیه می کند ، "ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که [وب سایت ها] سعی در اصلاح موارد اشتباه ندارند. علاوه بر این ، ممکن است اصلاً چیزی برای اصلاح وجود نداشته باشد. " 
Google از قیاس لیست 100 فیلم برتر سال 2015 استفاده می کند. اگر این لیست را در سال 2019 به روز کنید ، طبیعتاً فیلم های جدید و فوق العاده ای اضافه می شوند. شاید آنها سزاوار جایگاه بالاتر در لیست باشند. این لیست تغییر می کند ، "و فیلم هایی که قبلا در لیست بالاتری قرار داشتند و به سمت پایین می روند ، بد نیستند. به سادگی فیلم های شایسته تری وجود دارند که پیش از آنها قرار دارند. " بنابراین ، به عبارت دیگر ، شاید برخی از صفحات وب سایت جدیدتر وجود داشته باشد که شایسته رتبه بندی بالایی در نتایج موتور جستجو هستند. 
پیام اینجاست که آرام باشید. اگر شما قوانین وب مستر را نقض نکرده اید ، دیگر جای نگرانی نیست. هنوز هم ... شما می خواهید در صفحه اول Google جایی داشته باشید! چگونه این کار را در سال 2021 انجام می دهید؟ 
 

مجری تبلیغات در صفحه اول گوگل

 نتایج مداوم Google Ads دشوارتر است. بسیاری از افراد قبلاً خود را مشروط کرده اند که نتیجه تبلیغ را نادیده بگیرند و مستقیماً به اولین نتیجه آلی بروند. با این وجود ، تبلیغات Google Ad می تواند بسیار مفید باشد. اساساً ، شما کلمات کلیدی را پیشنهاد می دهید که به عنوان نتیجه برتر شما را نشان می دهد - به عنوان یک تبلیغ ذکر شده است. Google Ads تعداد معیارهایی را به شما پیشنهاد می دهد تا بتوانید موفقیت خود را تجزیه و تحلیل کنید. به طور معمول ، به یک استراتژی seo که فقط از Google Ads استفاده می کند اعتماد نکنید ، بلکه از آن به عنوان بخشی از استراتژی استفاده کنید که همچنین به ایجاد محتوا و سایر عناصر سازگارتر و ROI بهتر متکی است. 
به هر نتیجه ای در جستجوی Google که به صورت استاندارد و لیست های ارگانیک نشان داده نشود ، ویژگی های Google SERP گفته می شود. آنها تقریباً در هر صفحه جستجو قرار می گیرند. اینجا چندتایی هستند: 
Rni Featured Snippets یک نتیجه را تجسم می بخشد تا خواندن آن آسان تر شود ، مثلاً وقتی میانگین بررسی 4.5 ستاره با پنج ستاره با چهار و نیم طلای پر نشان داده می شود. 
نتایج پرداخت شده Google Ads را پوشش می دهد ، جایی که پیشنهاد کلمات کلیدی را می دهید. 
نتایج جهانی سایر نتایج ارگانیک مانند تصویر ، اخبار ، نتایج ویدئو یا نتایج مربوط به هر بخش دیگری از جستجوی Google است. 
نتایج خرید در جستجوی محصولات در بالای صفحه نشان داده می شود ، برای کسانی که می خواهند مستقیماً به بررسی یک خرید احتمالی بپردازند ، امکان دسترسی آسان را فراهم می کند. 
توییت ها اغلب در رابطه با یک رویداد در حال انجام ، جستجوی یک فرد مشهور یا سوالات ورزشی نشان داده می شوند. 
بدیهی است که همه این موارد مربوط به Google Ads نیستند ، اما به شما ایده می دهند که ویژگی های Google SERP در دسترس است. 
 

چرا با مجری گوگل در صفحه اول باشیم

از زمان تاسیس گوگل در سال 1998 ، دنیای بازاریابی بیش از هر زمان دیگری مختل شده است. گوگل چنان تأثیر بزرگی داشته است که تنها پس از 4 سال ، "گوگل" در سال 2002 توسط انجمن آمریکایی گویش به عنوان مهمترین کلمه سال شناخته شد. مصرف کنندگان متوجه شده اند که قبل از خرید می توانند تقریباً در مورد هر چیزی تحقیق کنند و این کار را انجام می دهند دریغ نکنید به همین دلیل ، اطمینان از اینکه موتورهای جستجو محتوای آنها را می یابند و در نهایت کمک به آنها در صفحه اول Google قرار دارد باید اولویت اصلی هر سازمان باشد. چگونه می توان این کار را انجام داد؟ بهینه سازی موتور جستجو (SEO). 
 
اهمیت سئو 
هیچ راهی بهتر از به اشتراک گذاشتن واقعیت های سخت و سرد ، برای تأکید بر اهمیت سئو وجود ندارد. وجود دارد: 
 
بیش از 40،000 جستجوی گوگل در هر ثانیه 
30،000 مورد از این جستجوها منجر به ترافیک ارگانیک می شود. 
3.5 میلیارد جستجو در روز در گوگل ؛ 
1.2 تریلیون جستجوی گوگل در سراسر جهان. 
SEO مهم است ... آیا لازم است بیشتر بگوییم؟ در صورتی که هنوز فکر می کنید سئو داشتن یک وب سایت خوب است: 
 
90٪ کلیکها در Google در 3 نتیجه برتر جستجو انجام می شود 
75٪ از کاربران هرگز از صفحه اول نتایج Google کلیک نمی کنند 
15٪ از کل درخواستهای جستجو قبلاً هرگز جستجو نشده است 
با گوگل بیش از 500 بار در سال الگوریتم خود را تغییر می دهید (با 9 به روزرسانی عمده در اینجا به یک خط حافظه بروید ) و جستجوی ارگانیک طبیعی که 94٪ کلیک موتور جستجو را تشکیل می دهد ، نمی توانیم به اندازه کافی بر اهمیت استراتژی SEO تأکید کنیم. 
 
چه معیارهایی باعث موفقیت در رتبه بندی گوگل می شوند؟ و از چه ابزاری می توانید برای کمک استفاده کنید؟ 
موفقیت در رتبه بندی گوگل اغلب به آگاهی و اندازه گیری سئو در سایت و خارج از شرکت توسط یک شرکت بستگی دارد. همچنین پرهیز از مجازات های گران قیمت اعمال شده توسط گوگل برای استفاده از تاکتیک های کلاه سیاه مانند خرید پیوندها یا سایر تاکتیک هایی که برای دستکاری الگوریتم است ، مهم است. 
 
به منظور درک اطلاعات در دسترس بازاریابان در تلاش برای به حداکثر رساندن موفقیت در جستجوگرها ، ما لیستی از مواردی را که باید برای بهبود موفقیت در رتبه بندی Google خود استفاده کنید و ابزارهایی که برای کمک به هر تیم بازاریابی توصیه می کنیم ، تهیه کرده ایم. اطمینان از موفقیت برای SEO در سایت و خارج از سایت و همچنین گزارش اطلاعات و تجزیه و تحلیل. 
 
لینک سازی 
ایجاد لینک و مدیریت پیوند برای سئو بسیار مهم است. وب سایت را به عنوان گره ای در یک وب گسترده در نظر بگیرید. هرچه ارتباط وب سایت بیشتر باشد ، مورد اعتماد موتور جستجو است. اعتماد سریع ترین راه برای بهبود اعتبار دامنه است که منجر به بهبود رتبه کلمات کلیدی می شود. 
 
ابزارهای پیشنهادی برای ایجاد لینک 
Ahrefs (با شروع از 99 دلار در ماه) - این بزرگترین پایگاه داده پیوندهای خزیده است که کل پروفایل لینک دهنده وب سایت را نمایش می دهد. این اجازه می دهد تا یک شرکت لینک های ورودی خود و همچنین رقبای خود را ببیند. این ابزار از یک الگوریتم منحصر به فرد برای امتیاز دهی به کیفیت هر بک لینک استفاده می کند. 
Raven Tools (شروع با قیمت 99 دلار در ماه) - این ابزار می تواند برای مدیریت پیوند در میان موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرد. یکی از ویژگی های اصلی توانایی هشدار به سازنده پیوند در هنگام تنظیم پیوند روی فعال یا غیرفعال است. این کار با دیدن به ثمر رسیدن پیوندها و تعیین اینکه چه کسی به هدف گذاری لینک کمک کرده است ، به تعیین ROI در تلاش برای ایجاد پیوند کمک می کند. 
علائم اجتماعی / مارک 
سیگنالهای اجتماعی توسط فیسلرها دریافت می شوند که گوگل برای تعیین اهمیت یک نام تجاری ، تعداد افرادی که با نام تجاری درگیر می شوند و میزان اعتماد به نام تجاری از آنها استفاده می کند. این امر مرتب سازی بر اساس کلمات کلیدی اغلب سریعتر از لینک سازی انجام می شود. افزایش میزان سیگنال های مثبت اجتماعی و تجاری برای رشد حضور آنلاین یک شرکت بسیار مهم است. 
 
ابزارهای پیشنهادی برای علائم اجتماعی / تجاری 
Oktopost (هزینه متفاوت است) - این ابزار یک بستر ارسال یک در همه برای رسانه های اجتماعی است که بر تعامل رسانه های اجتماعی و علائم تجاری نظارت می کند. همچنین کارمندان یک شرکت را مجاب می کند تا پست های وبلاگ ، مقالات پرطرفدار و سایر اطلاعات را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. 
کیفیت محتوا 
محتوای با کیفیت نمونه پیوند ایجاد است. بدون محتوای با کیفیت ، دستیابی به پیوندهای با کیفیت تقریباً غیرممکن است. محتوای با کیفیت منحصر به فرد ، جاری و مورد توجه بازار هدف است. گرچه هیچ ابزاری وجود ندارد که به طرز جادویی محتوای با کیفیت ایجاد کند (خوب نیست؟) ، ابزارهایی وجود دارند که به بهینه سازی محتوای فعلی و اطمینان از دریافت بالاترین درجه ممکن توسط موتورهای جستجو کمک می کنند. 
 
ابزارهای پیشنهادی برای کیفیت محتوا 
افزونه Yoast SEO برای وردپرس (قیمت متفاوت است) - افزونه ای برای وردپرس که محتوای مربوط به کلمه کلیدی اصلی انتخاب شده را تجزیه و تحلیل می کند. این الگوریتم به طور مداوم به روز می شود تا با بهترین روش های همیشه در حال تغییر Google مطابقت داشته باشد. 
 
 
تعامل کاربر 
تعامل و تعامل کاربر برای موفقیت شرکت بسیار مهم است. صرف هدایت حجم بالای بازدید به وب سایت باعث بهبود سئو نمی شود. Google با توجه به ارتباط تعداد بازدیدکننده با یک صفحه ، مدت زمانی که بازدیدکننده در کل وب سایت و مدت زمان بازدید کننده در هر صفحه می تواند تعیین کند که کاربر چقدر با یک سایت درگیر است. درک و بهینه سازی مسیرهایی که کاربران از طریق یک سایت دنبال می کنند برای درگیر کردن آن کاربران ضروری است. 
 
ابزارهای پیشنهادی برای تعامل کاربر 
CrazyEgg (با شروع از 9 دلار در ماه) - یک نقشه حرارتی برای وب سایت شما که می تواند بازدیدکنندگان را بررسی کند ، مدت زمانی را که در بخشهای مختلف می گذرانند ، جایی که آنها را رها می کنند و غیره 
 
 
تحقیق و انتخاب کلید واژه 
انتخاب کلمات کلیدی مناسب وب سایت برای موفقیت در سئو بسیار مهم است. بدون این ، تولید محتوا بسیار دشوار خواهد بود ، هرچقدر که محتوا از کیفیت بالایی برخوردار باشد ، مخاطبان را به خود جذب می کند. بسیار مهم است که بدانید آیا رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی امکان پذیر است یا نه. استراتژی SEO بسته به رقابت کلمات کلیدی مورد هدف متفاوت خواهد بود. بعضی اوقات ممکن است سالها طول بکشد تا کلمات کلیدی رتبه بندی بالایی داشته باشند ، این بستگی به این دارد که سازمان به چه میزان زمین نیاز دارد و رقبای برتر چه قدرتی دارند. 
 
ابزارهای پیشنهادی برای تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی 
برنامه ریز کلمات کلیدی (رایگان با AdWords) - برنامه ریز کلمات کلیدی AdWords به کاربران امکان می دهد کلمات یا عبارات مربوط به محصولات یا خدمات شما را جستجو کنند و برای پیدا کردن کلمات کلیدی که بیشترین ارتباط را با تجارت شما دارند ، کار می کند. 
 
 
معماری وب سایت 
با ظهور سیستم های مدیریت محتوا (CMS مانند وردپرس ، مگنتو و ...) ، معماری وب سایت در دسترس تر و تسلط آن آسان تر شده است. بسیاری از افراد از نظر سهولت استفاده با مزایای استفاده از CMS آشنا هستند. با این حال ، آنها با مزایای سئو از استفاده از یک پلت فرم دوستانه SEO مانند وردپرس آشنا نیستند. CMS های دوستانه سئو به صورت خودکار برچسب های سرصفحه (H1 ، H2 ، H3) را برای پست ها و صفحات تشکیل می دهند ، شامل زمینه های ورودی برای عناوین و توضیحات متا هستند و به ساختار محتوا در یک سلسله مراتب منطقی که توسط Google قابل خزیدن است کمک می کنند. 
 
ابزارهای پیشنهادی برای معماری وب سایت 
وردپرس (رایگان) - وردپرس بیش از هر CMS دیگری برای وب سایت ها و وبلاگ ها استفاده می شود. این یک معماری را ارائه می دهد که به طور مداوم برای Google بهینه شده و به راحتی توسط آن پیمایش می شود. 
 
 
مرجع دامنه و صفحه 
اختیارات دامنه و صفحه توسط پیوندهای اصلی و سیگنالهای اجتماعی تعیین می شود. با این حال ، عوامل دیگری نیز وجود دارد که تأثیر می گذارد. مرجع دامنه با فاصله گرفتن از صفحه اصلی در رابطه با طبقه بندی ، از ارزش هر صفحه کاسته می شود. به امتیاز صفحه فردی که مربوط به مرجع دامنه است ، مرجع صفحه گفته می شود. 
 
ابزارهای پیشنهادی برای دامنه و صفحه اختیارات 
Moz Pro (شروع با قیمت 99 دلار در ماه) - Moz گزارش متراکم را از انواع ابزارها ارائه می دهد که پیشرفت اقتدار دامنه را با توانایی مقایسه مستقیم با رقبا نشان می دهد. 
 
 
تجزیه و تحلیل اطلاعات 
معیارهای زیادی وجود دارد که توسط بازاریابان در ابزارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در نهایت ، همه این ابزارها برای کسب بینش استفاده می شوند تا با افزایش رتبه بندی موتورهای جستجو ، ترافیک بیشتری ایجاد کنند. آزمون و خطا یک مهارت اساسی برای موفقیت در سئو است. تلاش زیادی برای امتحان چیزهای جدید ، نظارت بر این موارد جدید و سپس موفقیت یا شکست چندین ماهه انجام می شود. گزارش ها ، درک عوامل کلیدی این امر را بسیار ساده تر می کنند. 
 
ابزارهای پیشنهادی برای تجزیه و تحلیل اطلاعات 
Google Analytics (رایگان) - این مواردی را که در یک وب سایت اتفاق می افتد بیان می کند و اجازه ایجاد اهداف ، ردیابی بازدیدکنندگان و گزارش KPI وب سایت را می دهد. 
به سئو سایت خود توجه کنید 
صفحه اول در گوگل 
بنابراین به همین 8 دلیل ذکر شده در بالا ، و به دلیل اینکه گوگل چنین گفته است (و اجازه دهید با این واقعیت روبرو شویم ... همه ما بازاریاب های دیجیتال واقعاً فقط برای گوگل کار می کنیم ، درست است؟) ، برای سازمان ها بسیار مهم است که از محتوای خود اطمینان حاصل کنند توسط موتورهای جستجو یافت می شود. از این گذشته ، هیچ مارکی نمی خواهد در سرزمین هیچکس گم شود.