• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات
  • تبلیغات ارزان

مجله دیجیتال

مجله دیجیتال

مجله دیجیتال یک نشریه الکترونیکی است که بر روب وب منتشر میشود و قابلیت پخش مدیا دارد میتوانید روی آن فیلم و ویدئو و تصاویر و گالری های بسیار زیبایی ایجاد کنید مجله دیجیتال میتواند مربوط به یک صنف خاص باشد و اشتراک پذیری و عضو گیری داشته و قابلیت اخذ آگهی و تبلیغات را نیز داشته باشد در این صفحه از سایت جام ارژنگ بطور کامل و گسترده در باره مجله دیجیتال میگوییم.
مجله دیجیتال

ارتباط مجله دیجیتال و بازاریابی

 ارتباط مجله دیجیتال و بازاریابی اینترنتی امروزه تبدیل به یک منبع بزرگ کسب درآمد شده است بعنوان مثال شما یک وب سایت دارید که با کلیدواژه مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل است خب اینجا شما میتوانید از کسانیکه در کار چاپ و طراحی و نشر مجله دیجیتال چه به صورت چاپی و چه بصورت نشریه آنلاین هستید از طریق درج آگهی آنان کسب درآمد نمایید حالا فرض کنید یک نشریه آنلاین الکترونیکی یا همان مجله دیجیتال دارید و این نشریه شما مختص آگهی است و شما با پذیرش صدها آگهی در سایت خود چه مبلغ میتوانید گسب درآمد نمایید این روش گونه ای از بازاریابی دیجیتال است.

مجله دیجیتال

مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل

چگونه با مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل باشیم؟نگاهی به ایندگس کلیدواژه مجله دیجیتال اهمیت حضور در صفحه اول گوگل با عنوان مجله دیجیتال آشکار میگردد هزاران سایت تحت عنوان مجله آنلاین یا نشریه آنلاین در گوگل فعالیت دارند که همگی نام مجله دیجیتال را برای خود برگزیده اند.
صاحبان چاپخانه هایی که با ماشین آلات دیجیتال کار میکنند نیز با عنون مجله دیجیتال تلاش دارند تا در صفحه اول گوگل باشند.
آگهی نامه هایی که بصورت آنلاین در جذب اشتراک و دریافت آگهی هستند نیز از کلید واژه مجله دیجیتال استفاده میکنند.
چنانچه این سه گروه بتوانند با کلمه مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل قرار بگیرند سطح جستجوی آنان به جایی میرسد که از طرف کاربران دیده شده و همین امر باعث جذب مشتریان جدیدی میشود در این صفحه از سایت جام ارژنگ اهمیت مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل را بررسی میکنیم.
مجله دیجیتال

مجله دیجیتال یا نشریه الکترونیکی

يك مجله دیجیتال نشريه‌اي الکترونیکی است كه ويژگيهاي مجلات چاپي را حفظ نموده، با عنواني مشخص در شماره‌هاي پياپي و منظم از نويسندگان گوناگون به صورت الكترونيكي توليد و توزيع مي‌شود و داراي قابليتهاي مختلف جستجو ، ذخيره ، چاپ و بازيابي اطلاعات بوده و همواره روزآمد باشد. نوع اينترنتي اين مجلات را مجلات اينترنتي مي‌گويند. انواع مختلفي از اين مجلات به صورت لوح هاي فشرده (CD)، سايتهاي اينترنتي، پايگاههاي اطلاعاتي و .... وجود دارد كه همراه با نسخه چاپي منتشر ‌مي‌شود. لازم به ذكر است گاهي از روي اشتباه عبارت مجلات الكترونيكي به منظور تعريف مجلاتي كه به طور محض ديجيتالي هستند و فقط به صورت پيوسته وجود دارند و نسخه‌ چاپي از آنها منتشر نمي‌شود نيز اطلاق مي‌گردد.
مجله دیجیتال

 انتشار مجله دیجیتال

بسیاری از نشریات، مجلات و نیز روزنامه‌های چاپی به جهت تبلیغ و حضور در دنیای دیجیتال، نسخه‌ای از سند چاپی خود را به صورت دیجیتال بروی سایت‌های مختلف ارائه می‌کنند. این نسخه گاهی به صورت دریافت حق اشتراک نیز جهت دانلود و مطالعه ارائه می‌شود. معمولاً نسخه دیجیتال، نسخه‌ای اصلاح شده از یک نشریه چاپی است، زیرا بنا به نیازهای وب سایت مانند سرعت بارگذاری یا ابعاد نمایشگر دستگاه، نیاز به اصلاح فونت، ابعاد تصویر و کیفیت خروجی برای نسخه دیجیتال می‌باشد تا بصورتی مناسب بارگذاری و ارائه گردد. با پیدایش وب جهان گستر در اوایل سال 1990 میلادی، برخی نشریات هم‌زمان با نسخه چاپی به نشر دیجیتال ساده اطلاعات خود بروی درگاه وب نیز میکردند. در این زمان اصطلاح ایزین به معنای الکترونیک مگزین یا مجله دیجیتال مطرح شد و به نشریات دیجیتالی کوچکی گفته میشد که قابلیت ارسال از طریق رابطهای الکترونیکی مثل ایمیل را نیز داشته باشند. این اصطلاح به صورت cyberzine یا hyperzine نیز به معنای مجلات دیجیتالی با امکانات چندرسانه‌ای بیشتر از یک نشر دیجیتال ساده نیز مطرح شد و امروزه کاربرد نسبی دارد.

مجله دیجیتال یا اینترنتی

از زمانی که مجله دیجیتال ظاهر خود را به دست آورده‌است، مردم می‌گویند که مجلات چاپی و چاپ به طور کلیدر حال مرگ هستند. اما این شایعه برای مدتی در حال بررسی است، و با این حال، خدمات چاپ کتاب هنوز سودآور هستند.پس چگونه چاپ آن هنوز در حال بررسی است زمانی که پیش‌بینی‌ها در مورد برنامه‌ریزی مراسم تدفین آن صحبت می‌کردند؟به یاد داشته باشید زمانی که تصاویر متحرک شروع به رشد کرده‌اند. زمانی که تلویزیون در دسترس قرار گرفت و بعدا مقرون‌به‌صرفه شد، چطور؟ همه می‌گفتند که تئاتر شانسی برای این کار ندارد.در سال ۲۰۱۷ ما در اینجا هستیم و نمایش‌های تئاتر بیشتر از همیشه مورد قدردانی قرار می‌گیرند و تلویزیون هنوز هم تاثیر زیادی در زندگی مردم دارد. دلیل اصلی این وضعیت این واقعیت است که تلویزیون، سینما و سینما، معمولا گروه‌های هدف متفاوتی دارند. آن‌ها کاملا متفاوت نیستند، اما محل تقاطع آن‌ها بسیار کوچک است. این امر برای دیجیتال در برابر چاپ نیز صادق است .
مجله دیجیتال

جایگاه مجله دیجیتال در گوگل

مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل از جایگاه خاصی برخوردار است ایندکس واژه مجله دیجیتال بیش از یک میلیارد است و این نشاندهنده اهمیت آن است صفحه اول گوگل امروزه جایگاه بسیار مناسب و قدرتمندی برای فعالیت های اقتصادی و خدماتی و آموزشی است میلیونها کاربر روزانه کارهای خود را از طریق موتوز جستجوی گوگل که قویترین موتور جستجوی جهان است انجام میدهند معمولا دو گروه هستند که در گوگل سعی میکنند تا با واژه مجله دیجیتال خود را سئو کرده تا بتوانند بر رقبای خود پیشی گرفته و جزو ده لینک برتر صفحه اول گوگل باشند.
 
گروه اول کسانی هستند که که در کار چاپ و نشر مجله دیجیتال هستند یعنی چاپخانه دارند و با استفاده از دستگاههای پیشرفته چاپ دیجیتال انجام میدهند این گروه سعی دارند در صفحه اول گوگل نمایان گشته و بتوانند مشتریان جدید و بیشتری را جذب نمایند.
 
گروه دوم کسانی هستند که مجله دیجیتال آنلاین دارند و سعی در جذب آگهی و فروش اشتراک دارند مجله دیجیتال اینترنتی میتواند حاوی مطالبی بر اساس مالتی مدیا و نمایش فیلم و موزیک و تصاویر جالبی باشد البته طراحان سایت مجله دیجیتال نیز مهمولا در همین دسته بندی می گنجند. 
مجله دیجیتال

بسته انتشار مجله دیجیتال

معرفی بستر قدرتمند انتشارات مجله تلفن همراه
FlipHTML5 دیگر تنها نرم افزار مجله دیجیتال نیست ، بلکه بستر انتشار مجله تعاملی تلفن همراه برای همه است. شما می توانید به راحتی مجلات PDF ثابت را بصورت آنلاین بارگذاری کرده و با منابع آنلاین اصلاح کنید. در نتیجه ، می توانید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا خوانندگان شما بتوانند به راحتی محتوای تعاملی را با دستگاه های تلفن همراه بدون توجه به مکان آنها بخوانند.
در این بستر انتشار مجله های تلفن همراه ، می توانید مجله های واگرد آنلاین را به راحتی با قفسه کتاب واقع بینانه مدیریت کنید. علاوه بر این ، در هر زمان که بخواهید می توانید تنظیمات کلی را ویرایش کنید. همچنین برای شما راحت است که با آمار دسترسی آنلاین از رفتار خوانندگان مطلع شوید

 

محتوای مجله دیجیتال

اولین و بارزترین مزیت این است که یک نشریه دیجیتالی هنوز راهی را برای ناشران برای ارائه محتوای تنظیم شده فراهم می کند. همه ما می دانیم که چه چیزی در برنامه ریزی انتشار یک دیجیتال قرار دارد. از ایجاد استراتژی های محتوا و برنامه های تولیدی تا طرح و طراحی تا تبلیغات ؛ وقت و منابع لازم است اما نتیجه نهایی را فراموش نکنیم: تیم شما این فرصت را دارد تا تصویری کامل از سازمان ، ارزش ها و محصولات شما برای خوانندگان شما ایجاد کند که ممکن است از مشاهده گاه به گاه وب سایت شما به دست نیاورد.

مطالب تخصصی مجله دیجیتال

وب سایت ها برای ارائه یک نمای کلی از سازمان شما عالی هستند ، اما همچنین باید به افرادی که قبلاً هرگز به وب سایت شما مراجعه نکرده اند خدمات ارائه دهد. این نوعی مانند حضور در میکسر تجاری است که در آن نیمی از افراد را می شناسید و نیمی دیگر را نمی شناسید. اگر با شخصی که می شناسید شروع به مکالمه کنید ، می توانید بلافاصله درباره مشخصات سازمان خود و نحوه ارتباط آن با او بحث کنید زیرا آنها قبلاً می دانند شما کی هستید. اگر با کسی که نمی شناسید مکالمه برقرار کردید ، باید ابتدا با معرفی خود و سازمان خود صحبت های کوچک ناجور را شروع کنید و به طور تصادفی نوشیدنی خود را بر روی آنها بریزید.

اتصال با خوانندگان

مزیت دیگر این است که انتشارات دیجیتال راهی عالی برای ناشران برای ارتباط و تعامل با خوانندگان خود است.

به عنوان خواننده انتشارات دیجیتال ، می توانم با اطمینان بگویم که یکی از مزایایی که بیشتر از انتشارات دیجیتال بهره مند می شوم ، احساس موفقیت است. به ندرت یک وب سایت را ترک می کنم با این احساس که هر گوشه و کنار را جستجو کرده و در همه اسرار آن جستجو کرده ام. اما من مجلات را برای پوشش جلد خوانده ام. مقالات مورد علاقه من را علامت گذاری کرد ، به اشتراک گذاشت و برجسته کرد و شماره های مورد علاقه من را ذخیره کرد.

 

بنابراین ... آیا باید برای محتوای خود یک نشریه دیجیتال یا وب سایتی ایجاد کنم؟

 

و این یکی از بهترین توصیه هایی است که می توانم به شما بدهم. نباید فکر کنید که جواب باید یا / یا باشد ؛ می تواند هر دو باشد / و. در دنیای انتشارات ، نشریات دیجیتال و حتی چاپی می توانند با همکاری و تغذیه یکدیگر اتحادی استراتژیک ایجاد کنند که حداکثر نتیجه را داشته باشد: خوانندگان و تبلیغ کنندگان خوشحال تر.

 

ممکن است برخی از اطلاعات و محتوای مناسب برای یک وب سایت وجود داشته باشد و همچنین اطلاعاتی که برای یک انتشار دیجیتال مناسب تر باشد ، اما چرا خود و خوانندگان را به یک نقطه توزیع محتوا محدود کنید؟ شما این فرصت را دارید که داستانهای عمیقی را در نشریه دیجیتال خود ایجاد کنید که بتواند به وب سایت شما پیوند داده شود و برای خوانندگانی که می خواهند با محتوای شما عمیق تر شوند ، در وب سایت شما برای انتشار دیجیتال خود اشتراک دارند.

 

مجلات دیجیتال از مرزهای منطقه ای به خوانندگان می رسند

مجلات دیجیتالی می توانند در مقیاس جهانی به خوانندگان برسند زیرا آنها به روشی کاملاً جذاب برای جلب توجه خواننده تبدیل شده اند و در عین حال وفاداری را حفظ می کنند حتی اگر خوانندگان به مکان دیگری بروند. مجله های دیجیتال به ناشران اجازه می دهند محتوا را برای خوانندگان بدون توجه به جایی که هستند ارسال کنند.

 

انتشار و توزیع سریعتر

مجلات دیجیتالی در مدت زمان بسیار کمی به مخاطبان خود می رسند. علاوه بر این ، خوانندگان آنلاین اغلب نسخه را در همان روزی که توزیع می شود ، مصرف می کنند.

 

انعطاف پذیری محتوا

یکی از مزایایی که مجلات دیجیتال دارند این است که ممکن است از افزایش تعداد صفحات بدون نیاز به تغییر طرح یا متراکم کردن متن برای کار با یک قالب خاص پشتیبانی کنند. علاوه بر این ، ناشران هزینه اضافی برای کاغذ یا چاپ صفحات اضافی در نسخه دیجیتالی یک مجله ندارند. این بدان معنی است که هیچ هزینه اضافی به تبلیغ دهندگان پرداخت نمی شود.

 

 

درک بهتر خوانندگان

رضایت واقعی مشتری اغلب به ارتباط دو طرفه بستگی دارد. نرم افزار نشر دیجیتال به مجلات دیجیتال امکان ردیابی تعامل خواننده و همچنین شناسایی موضوعات برگزیده را می دهد. این امر می تواند باعث انتشار نشریات در آینده شود. وقتی محتوا بر اساس علایق مخاطب طراحی می شود ، بیشتر با آنچه مصرف می کنند درگیر می شوند. با این کار کلیک روی تبلیغاتی که در کل مطالب توزیع می شود احتمال بیشتری را ایجاد می کند.

 

بدون از دست دادن درآمد از نسخه هایی که فروخته نمی شوند

با وجود مجله هایی که در قالب دیجیتال هستند ، ناشران نگران هزینه و تدارکات مربوط به نسخه های فروخته نشده نیستند. باز هم ، هرچه ناشری بیشتر پس انداز کند ، میزان پس انداز بیشتری به تبلیغ دهندگان منتقل می شود.

 

معیارهای داخلی

در نتیجه فناوری مدیریت تبلیغ و تبلیغ آگهی ، ناشران ممکن است به تبلیغ دهندگان بگویند که دقیقاً چه تعداد خواننده روی پیوندهای آگهی کلیک کرده اند. علاوه بر این ، تبلیغ کنندگان به پیوندهای متنی ساده محدود نمی شوند ، زیرا اکنون می توانند از رسانه های ثروتمند مانند فیلم ها و همچنین پیوندهای تعاملی از رسانه های ثروتمند استفاده کرده و گزارش را دریافت کنند.

 

مجلات دیجیتالی تجربه تبلیغاتی با نام تجاری بهبود یافته ای را ارائه می دهند زیرا خواننده را در یک زمینه ویرایشی کاملاً مناسب طراحی می کنند که علاوه بر قصد خرید ، مشارکت خواننده را نیز در پی خواهد داشت. ناشران می توانند از نرم افزار ویژه ردیابی استفاده کنند که درک درستی از نحوه ارتباط مخاطبان با سرمقاله ها و همچنین محتوای تبلیغاتی پیدا می کند. این نتیجه نهایی این است که به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد کمپین های آینده را برای بهترین نتایج ممکن تنظیم کنند.

استفاده آسان از مجله دیجیتال 

امروزه تلفن های همراه بر عصر دیجیتال فناوری حاکم هستند. انزجار شدید از برخورد با واقعیت ، بدون شک از این واقعیت که نسل بشر با سرعت کامل دستگاه های تلفن همراه پیش رفته است آگاه شدید. تلفن های هوشمند در مدت زمان نسبتاً کوتاهی مورد توجه قرار گرفتند که تأثیر قابل توجهی در علاقه مشتری دارد. علاوه بر این ، این افزایش استفاده از داده های تلفن همراه است که باعث افزایش قابل توجهی در مصرف محتوای دیجیتال شده است. انتشار مجله موبایل داغترین موضوع رویه های صنعت در سیستم عامل های انتشار دیجیتال است که شکوفا می شود و شرکای قابل توجه خرده فروشی مزایای مختلفی دارند. FlipHTML5 بستری است که در آن می توانید اسناد دیجیتالی خود را از طریق مجلات تعاملی تلفن همراه به اشتراک بگذارید.

ده مزیت مجله دیجیتال

1. دسترسی آسان به محتوا 
مهمترین دلیل در مورد ترجیح مجله های دیجیتال این است که ما وقت زیادی را به صورت آنلاین می گذرانیم. محدود به هیچ زمانی از روز ، عادات مطالعه ما شامل استفاده گسترده از اطلاعات آنلاین است. انتشارات دیجیتال برای ما ساده تر است که مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنیم ، آنها را به اشتراک بگذاریم  یک انجمن ایجاد کنیم و به صورت آنلاین بحث کنیم. 
2. دسترسی فوری 
خرید و خواندن مجلات دیجیتال بدون شک روندی سریع و آسان است. نشسته در راحتی خانه ما ، شخص می تواند فوراً نسخه دیجیتال دلخواه خود را بخرد. در هر زمان و هر مکان - در هنگام مسافرت ، استراحت ناهار یا هنگام انتظار در کافی شاپ ، می توان به آن دسترسی داشت و آن را خواند. به جای دست زدن به انبوهی از کتاب ها ، می توان بلافاصله در نوک انگشتان خود به اطلاعات دسترسی پیدا کرد. 
3. قابل حمل و راحت 
مجلات دیجیتال قابل حمل هستند و در صورت راحتی کاربر می توان به آنها دسترسی داشت. با استفاده از مجلات دیجیتال ، یک خواننده می تواند به جای حمل چندین مجله چاپی ، چندین شماره را با هم حمل کند. 
4. حضور جهانی 
پس از انتشار ، یک مجله دیجیتال به صورت جهانی در دسترس خواهد بود. یک نویسنده می تواند به مخاطبان سراسر جهان برسد تا داستان و افکار خود را به اشتراک بگذارد. مرزهای جغرافیایی دیگر مانعی ندارند. 
علاوه بر این ، خوانندگان ممکن است به راحتی مجلات دیجیتال را در میان دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند ، که باعث افزایش بیشتر کاربران در انتشارات می شود. 
5. تعامل 
مجلات دیجیتالی با تعاملی بیشتر از نسخه های چاپی ، تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهند. علاوه بر افزودن تصاویر ، صدا و فیلم بسیار جذاب ، می توان با نمایش جذاب 360 درجه نمایش ، پنجره های بازشو ، پیوندهای وب و بسیاری از عناصر تعاملی ، علاقه کاربران را برانگیخت. 
یک نویسنده می تواند با امکان برقراری ارتباط دو طرفه ، با استفاده از اطلاع رسانی های فشاری و فرم های بازخورد ، تعامل کاربر را بیشتر ارتقا دهد. 
6. مقرون به صرفه 
هنگامی که با فرآیندهای مشابه مجلات چاپی مقایسه می شود ، روند ایجاد و توزیع مجلات دیجیتال بسیار مقرون به صرفه است. برای چاپ ، صحافی و تحویل هزینه اضافی وجود ندارد. و بله ، درست فهمیدید ، به دلیل نسخه های فروش نرفته ، خسارتی رخ نمی دهد. 
7. تجزیه و تحلیل 
خدمات تجزیه و تحلیل دیجیتال به نویسندگان کمک می کند تا درک عمیقی از رفتار و آمار استفاده از کاربر داشته باشند. به راحتی می توان بررسی کرد چه کسی روی صفحات کلیک می کند ، محتوا را می خواند ، دوست ندارد یا دوست ندارد و در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد. دریافت این سطح از تجزیه و تحلیل استفاده فقط برای مجلات چاپی سنتی امکان پذیر نیست. خدمات تجزیه و تحلیل دیجیتال به نویسندگان کمک می کند تا عمیق شوند .
8. پایداری 
با یک عمر بی نهایت ، یک نشریه دیجیتالی حتی پس از سالها استفاده به همان شکل باقی مانده است. مجله های چاپی هر سال که می گذرد خراب می شوند. همچنین احتمال سبکتر شدن چاپ ، تخریب کیفیت کاغذ و موارد مشابه وجود دارد. 
9. کسب درآمد 
نویسندگان می توانند انواع فضاهای مناسب تبلیغاتی را بفروشند یا خدمات یا محصولات خود را تبلیغ کنند. آنها نه تنها می توانند از ویژگی های دیجیتال برای ایجاد تبلیغات تعاملی استفاده کنند ، بلکه می توانند مخاطبان خود را نیز بهتر هدف بگیرند و در نتیجه منجر به تبدیل بهتر و فروش بیشتر شوند. 
10. به روز رسانی آسان است 
ویرایش متن در یک مجله چاپی چیزی کمتر از یک کابوس نیست. پس از چاپ نسخه ها ، اصلاح هر چیزی غیرممکن می شود. در این صورت ، تنها راه حل چاپ نسخه کاملاً جدید است. ویرایش یک مجله دیجیتال ، بسیار آسان است. یک نویسنده به راحتی می تواند متن را ویرایش کند ، و طرح و تعداد صفحات را یکسان نگه دارد. بنابراین ، یک مجله به روز موضوع چند مورد به روزرسانی شده است. 
به طور خلاصه ، مجلات دیجیتالی الگوی کاملاً جدیدی را ارائه می دهند و آنها انقلابی در روند انتشار قدیمی ایجاد کرده اند. از ارائه تعاملی تا راحتی ، آنها همیشه به روز هستند و ارزش پول را ارائه می دهند. اکثر ناشران مجله قبلاً این تحول دیجیتال را در پیش گرفته اند تا در بالای منحنی صنعت قرار بگیرند. پس برای چی منتظری؟ امروز اهداف خود را تعیین کنید و با اتخاذ راهکارهای مناسب برای انتشار یک مجله دیجیتال ، شانس خود را به نفع خود تغییر دهید. 

 مزایای مجله دیجیتال برای ناشران

مجلات دیجیتال مزایای بسیاری را به ناشر و مصرف کننده ارائه می دهند ، برخی از این مزایا را در زیر ذکر کردم. 
• گنجاندن رسانه های غنی - بیشتر بخوانید چرا محتوای رسانه های غنی برای بازاریابی شما ضروری است در اینجا. 
• کمپین های بازاریابی مبتنی بر مکان - توانایی هدف قرار دادن مصرف کنندگان با محتوای چند رسانه ای بر اساس موقعیت مکانی آنها با استفاده از فناوری GPS. 
• انعطاف پذیر - می توانید هر زمان که لازم باشد در انتشارات آنلاین خود تغییراتی ایجاد کنید. 
• یکپارچه سازی از طریق کانال 
• ادغام رسانه های اجتماعی 
• اثربخشی هزینه - در مقایسه با نشریات چاپی ، انتشارات آنلاین را می توان با کسری از هزینه تولید و تحویل داد. 
• قابل اندازه گیری - از طریق استفاده از تجزیه و تحلیل گوگل. 
• کار مداوم - عامل راحتی مصرف کننده. 
این یک ارزیابی عادلانه است که بگوییم عصر دیجیتال به یک روش یا دیگری بیشتر زندگی ما را تحت تأثیر قرار داده است. ظهور اینترنت ، انفجار کانالهای دیجیتال که به طور گسترده در دسترس هستند و پیشرفت مداوم در فن آوری ، همگی به تغییرات عمده در رویکردهای مارک های بازاریابی کمک کرده اند. 
در جامعه دیجیتال امروزی ، درصد بالایی از مردم تلفن هوشمند و یا رایانه لوحی و درصد حتی بیشتر تلفن همراه دارند. دستگاه های متصل و نفوذ آنها در زندگی روزمره ما هر روز که می گذرد رشد می کنند. برای اینکه کسب و کارها به رشد خود ادامه دهند و از فضای آنلاین که همیشه در حال رشد است و مزایای بی شماری که به همراه دارد بهره ببرند. 
 

مجله دیجیتال چیست؟

مجله الکترونیکی یا دیجیتال دارای بسیاری از مشخصات یک مجله چاپی است، اما از فناوری نشر دیجیتال استفاده می‌کند، بنابراین می‌تواند در یک دستگاه الکترونیکی مانند رایانه ، رایانه لوحی یا تلفن همراه نمایش داده شود.

استفاده از مجله دیجیتال مزایای زیادی دارد. ازجمله این مزایا می‌توان صرفه‌جویی در هزینه‌های چاپ و سازگاری با محیط‌زیست را نام برد. مجلات دیجیتال بسته به فناوری استفاده شده می‌توانند از مزایای زیبایی و عملکردی خاصی نیز برخوردار باشند. به عنوان مثال، ممکن است حاوی انیمیشن، ویدئو و سایر محتواهای دیجیتال دیگر باشند.

جالب است بدانید که اولین مجلات دیجیتال در واقع در دهه 1980 تولید شده‌اند! دیسکین‌ها (یا دیسک های بزرگ) مجله‌هایی بودند که از طریق پست بر روی دیسک‌های فلاپی توزیع و از طریق کامپیوتر خوانده می‌شدند. PCLife از اولین کسانی بود که مجله‌هایی با این فرمت ایجاد کرد. این مجله یک برنامه اجرایی بود که شامل موسیقی، انیمیشن و اشکال مختلف چندرسانه‌ای بود.

مجله آنلاین چیست؟

مجلات آنلاین (یا مجلات الکترونیکی، مجلات دیجیتال، وب سایت‌ها) مجلات دیجیتالی هستند که به صورت آنلاین توزیع و خوانده می‌شوند. اگر چه آن‌ها برخی ویژگی‌های مشترک با روزنامه‌ها و وبلاگ‌های آنلاین دارند، اما روش تحریریه آن‌ها بیشتر شبیه یک مجله سنتی است.

انواع مجلات دیجیتال

مجله الکترونیکی | Digital Magazine - شرکت شازین

مجله الکترونیکی | Digital Magazine – شرکت شازین

امروزه مجلات آنلاین را می‌توان در قالب‌های مختلفی یافت. آن‌ها می‌توانند نشریاتی مستقل در وب باشند یا می‌توانند در قالب نرم‌افزارهایی در گوشی موبایل طراحی شوند. 

مجلات فلش | Flash magazines

Flash یک فناوری بود که در ابتدا توسط Macromedia ایجاد شد و بعدا توسط Adobe خریداری شد. این قالب در اوایل دهه 2000 برای بسیاری از مجلات آنلاین محبوب بود.

مجلات پی دی اف | PDF Magazines

اکثر مجلات آنلاین PDF هستند. ارائه مجلات به‌صورت آنلاین هم آسان است و هم هزینه اندکی دارد. با PDF می‌توانید یک نسخه دقیق و مشابه از نسخه چاپی خود ایجاد کنید و تقریباً همه نرم‌افزارهای طراحی مجلات می‌توانند در قالب پی دی اف ارائه شوند.

مجلات Flipbook | Flipbook magazines

با گسترش مجلات آنلاین، برداشت جدیدی از PDF ها به نام PDF های قابل انعطاف (یا قابل مرور) ظاهر شد. این اسناد PDF به طور معمول در وب سایت‌ها تعبیه شده‌اند و می توانند ورق زدن صفحات را مانند نمونه چاپی شبیه‌سازی کنند. اساساً، آن‌ها به عنوان یک کپی دیجیتالی عمل می‌کنند.

مجلات با برنامه‌های بومی | Native app magazines

برخی از ناشران تصمیم می گیرند برنامه بومی خود را برای مجله ایجاد کنند. منظور از برنامه بومی برنامه‌ای است که می‌توانید آن را از فروشگاه برنامه Apple یا فروشگاه Google Play برای دستگاه iOS یا Android خود بخرید. این موارد را نمی‌توان در رایانه رومیزی یا لپ تاپ استفاده کرد.

برنامه‌های اشتراک مجله | Magazine subscription apps

فروشگاه مطبوعاتی Google Play و فروشگاه مطبوعاتی اپل به‌ترتیب متوقف شده اند و به ترتیب با Google News و Apple News جایگزین شده‌اند. با این حال، هنوز برخی از رقیبان اصلی در فضای اشتراک مجله ازجمله Amazon’s Kindle Newsstand ، Zinio ، Texture ، Magzter ، Readly و موارد دیگر نیز وجود دارند.

مجلات HTML5 | HTML5 magazines

مجلات دیجیتالی‌ای هستند که از وب سایت ها استفاده می‌کنند. آن‌ها در هر نوع مرورگری قابل استفاده می‌باشند. به همین دلیل برای کامپیوتر و دستگاه‌های تلفن همراه نیز مناسب هستند.

 محتوای مجله دیجیتال

محتوای دیجیتال آینده رسانه های اینترنتی است. ما با پرورش نوآوری های فناوری در حال ورود به دوره جدید هستیم. امروزه ممکن است طی 5-10 سال آینده مجلات چاپ شده کاملاً از بین بروند. مجلات در حال پیشرفت سریع و آنلاین هستنددشوار است به دنیایی فکر کنیم که همه اطلاعات و داده های مهم ما به صورت ایمن و دیجیتالی ذخیره شده باشد. فکر و مفهوم استفاده مجدد و "برو سبز" هر روز قویتر است ، به همین دلیل واقعی یک مجله دیجیتال کاملاً منطقی است صنعت مجله در مرحله شروع Resurgence است. مجلات دیجیتال داغترین موضوع رویه های صنعت هستند ، سیستم عامل های انتشار مجله های دیجیتال شکوفا می شوند و شرکای بزرگ خرده فروشی از جمله گوگل ، آمازون و اپل ناشران مجله را با آهنگ های دوست داشتنی آژیر خود فریب می دهند

چه تعداد از مزایای دیجیتال شدن چیست؟

مجلات دیجیتال در لبه بالایی انقلاب وب 2.0 قرار دارند. آنها ارزش متعارف خواننده خود را با تعامل عالی ، طول عمر ، به موقع بودن ، ارزش و رفتارهای محیطی ایجاد می کنند. متأسفانه بسیاری از اصحاب صنعت تبلیغات و رسانه هنوز از این امر آگاهی ندارند و برتری و تأثیر متعاقب آن را در مجلات دیجیتال درک نکرده اند

دیجیتال شدن چندین مزیت دارد. با استفاده از مجلات دیجیتال ، سازمان ها می توانند فرآیند چاپ وقت گیر و پرهزینه را نادیده بگیرند. این کمک می کند تا وقایع مهم را به روشی به موقع پوشش دهید. فضای چاپ با تعداد محدودی صفحه دیگر با مجله دیجیتال محدود نمی شود

مجله دیجیتال: فراتر از یک صفحه وب ساده

 

مجلات چاپی و دیجیتال - هر دو از اهمیت زیادی برخوردار هستند. در گرفتن بهترین از دنیای چاپی و دیجیتال ، یک مجله دیجیتال یک پیشنهاد ارزش منحصر به فرد ارائه می دهد که آهسته فقط توسط تبلیغ کنندگان و بازاریاب ها قابل درک است.

 

صنعت نشر در عصر امروز در حال تغییر است و فرصت ها برای جنبه های مختلف صنعت بسیار زیاد است. فارغ از پتانسیل های درخشان ، فناوری مدرن به تبلیغ کنندگان و ناشران ارائه می دهد ، برندگان واقعی در نهایت کاربران نهایی خواهند بود. خوانندگان بسیار مشتاقانه منتظر آینده نزدیک هستند و پتانسیل های آن حتی آغاز نشده است. در میان چندین مزیت اضافی که رسانه مجله دیجیتال در مقایسه با چاپ سنتی در اختیار خوانندگان قرار می دهد ، در اینجا مجموعه ای از 7 مزیت برتر سرمایه گذاری در مجله دیجیتال آورده شده است.

 

پایداری: تا زمانی که ناشر بخواهد و اجازه دهد مجلات دیجیتال در دسترس هستند. به همین ترتیب ، پیام یک تبلیغ دهنده بیش از آنچه در چاپ باشد ، به راحتی در دسترس می ماند. مجلات آنلاین با اهدای مقاومت استقامت می کنند. بسیاری از ناشران مسائل عقب مانده را که به صورت آنلاین در دسترس هستند حفظ می کنند ، به طوری که مخاطبان یک موضوع خاص با گذشت زمان همچنان رشد می کنند.

 

سازگار با محیط زیست: در مجلات دیجیتال از جوهر ، کاغذ یا مواد شیمیایی استفاده نشده است. آنها هیچ زباله دانی را مسدود نمی کنند. حتی در مجلات کوچک می توان گفت که داشتن 65 صفحه و تیراژ محدود 20 کیلوگرم ، بیش از 12 تن کاغذ را با هر شماره مصرف می کند.

 

تعاملی: مجلات دیجیتال می توانند پیوندهایی را برای دسترسی سریع یا سفارش سریع به وب سایت شما ارائه دهند. علاوه بر این ، پیام تصویری شما می تواند با استفاده از ویدئو یا انیمیشن برای تأثیرات حساس و شخصی بهبود یابد.

 

موتور جستجوی دوستانه: بزرگترین مزیت مجلات دیجیتال این است که می توانند توسط موتورهای جستجوگر برجسته به راحتی نمایه شوند ، و راهی دیگر برای فریب خوانندگان به پیام هدف شما فراهم می کند. خوانندگانی که آخرین اطلاعات خاص را می خواهند می توانند همانطور که ممکن است در یک وب سایت مشاهده کنند یا به صفحه مجله دیجیتال برسند.

طراحی مجله دیجیتال

طراحی برای یک مجله دیجیتال مشابه طراحی برای یک مجله چاپی است ، اما گزینه های دیگری وجود دارد که باید در نظر بگیرید. تعامل مهم است ، اما سهولت در خواندن و پیمایش از اهمیت بیشتری برخوردار است اگر در طراحی مجله تازه کار هستید ، یک الگوی یک مکان منطقی برای شروع است. الگوهای مجله ارزش بالایی دارند و به شما امکان می دهند مستقیماً به سفارشی کردن مجله خود بپردازید بدون اینکه مجبور شوید با صفحات اصلی ، شماره صفحات یا سبک های عنوان مبارزه کنید. اکثر الگوها در اندازه های استاندارد موجود هستند و برای چاپ بهینه شده اند.

یک مجله دیجیتال با طراحی خوب دارای عناصر سازگار است که از کل جلد تا جلد دیگر در کل طرح به اشتراک گذاشته می شود. چنین طرح های موضوعی مشخصه یک مجله حرفه ای و با برنامه ریزی دقیق است.بنابراین اگر کاملاً با روند ایجاد مجلات دیجیتال آشنایی ندارید ، در اینجا یک چک لیست برای کمک به شما در ایجاد ظاهر زیبا و سازگار طراحی شده است:جلد مجله نقش مهمی در جذب خوانندگان دارد - به عنوان یک ابزار قدرتمند بازاریابی کار می کند. بله ، مجلات واقعاً براساس جلد قضاوت می شوند. بنابراین با استفاده از عکاسی با تأثیر بالا و هدر چشم نواز مطمئن شوید جلد شما جذاب است. یک قانون کلی خوب این است که یک عنوان اصلی نمایش دهید و بیش از پنج عنوان فرعی برای اطمینان از یک طرح تمیز وجود ندارد.پالت رنگ - یک تا سه رنگ را انتخاب کنید و به طور مداوم از آنها برای عناوین ، متن ها و پس زمینه ها استفاده کنید. بسیاری از طراحی های موثر مجله از رنگ به میزان کم استفاده می کنند ، نشان می دهد که پاپ ساده با رنگ پررنگ می تواند از یک پالت روشن رنگین کمان چشمگیرتر باشد.

به خوانندگان فراتر از مرزهای منطقه ای دسترسی پیدا کنید مجلات دیجیتالی توانایی دستیابی به خوانندگان در مقیاس جهانی را دارند. آنها به روشی جذاب و جذاب تبدیل شده اند تا ضمن حفظ وفاداری ، علاقه خواننده را حفظ کنند ، حتی وقتی خوانندگان به مکان دیگری نقل مکان کرده اند. مجله های دیجیتال به ناشران اجازه می دهند محتوا را برای خوانندگان صرف نظر از مکان آنها ارسال کنند

 انتشار و توزیع سریعتر:مجلات دیجیتالی در مدت زمان بسیار کمی به مخاطبان خود می رسند و خوانندگان آنلاین اغلب نسخه را در همان روز توزیع آن مصرف می کنند

انعطاف پذیری مطالب:یکی از مزایای مجلات دیجیتال این است که می توانند حاوی افزایش تعداد صفحات باشند بدون تغییر طرح و یا متراکم کردن متن برای کار با یک قالب خاص. همچنین ، ناشران برای کاغذ یا چاپ صفحات اضافی در نسخه دیجیتالی یک مجله هزینه اضافی ندارند ، این بدان معنی است که هیچ هزینه اضافی به تبلیغ دهندگان پرداخت نمی شود

 مجلات دیجیتال نسخه های چاپ شده را نمی کشند

برخی معتقدند که انتشارات دیجیتال جای چاپ را می گیرد کسانی که به خواندن مجله در یک دستگاه تلفن همراه علاقه مند هستند هنوز یک نسخه چاپی را می خواهند. داشتن نشریه دیجیتالی یک مجله باعث نمی شود خوانندگان نسخه چاپی را نیز بخواهند

 درک بهتر خوانندگان:رضایت واقعی مشتری غالباً به ارتباط دو طرفه متکی است و نرم افزار نشر دیجیتال به مجلات دیجیتال اجازه می دهد تا میزان تعامل خواننده را ردیابی کرده و موضوعات برگزیده را شناسایی کنند ، که این امر می تواند انتشارات آینده را افزایش دهد. وقتی محتوا بر اساس علایق مخاطبان ایجاد می شود ، آنها بیشتر سرگرم می شوند و بیشتر می توانند روی تبلیغات توزیع شده در کل مطالب کلیک کنند

 عدم از دست دادن درآمد حاصل از نسخه های فروش نرفته با مجلات دیجیتال ، ناشران نگران هزینه و تدارکات مربوط به نسخه های فروخته نشده نیستند. باز هم ، هرچه ناشر پول بیشتری پس انداز کند ، پس انداز بیشتری نیز به تبلیغ دهندگان منتقل می شود

 معیارهای داخلی:به لطف فناوری مدیریت تبلیغات و تبلیغ تبلیغات ، ناشران می توانند به تبلیغ دهندگان بگویند که دقیقاً چه تعداد خواننده روی پیوندهای تبلیغات کلیک کرده اند. تبلیغ کنندگان همچنین به پیوندهای متنی ساده محدود نمی شوند بلکه اکنون می توانند از رسانه های ثروتمند مانند ویدئوها و پیوندهای تعاملی استفاده کرده و گزارش گیری کنند

مجلات دیجیتال تجربه تبلیغاتی با نام تجاری پیشرفته ای را ارائه می دهند زیرا آنها خواننده را در یک زمینه تحریری بسیار طراحی شده قرار می دهند که باعث ایجاد تعامل و خرید خواننده می شود. سپس ناشران می توانند از نرم افزار ویژه ردیابی استفاده کنند که بینش عملی درباره چگونگی تعامل مخاطبان با محتوای سرمقاله و تبلیغات را کشف می کند ، که به تبلیغ کنندگان امکان می دهد کمپین های آینده را برای کسب حداکثر نتایج تنظیم کنند

 

 

یک مجله دیجیتال بهترین محصول چند منظوره برای تجارت شما است. این فرصت های زیادی را برای توسعه فعالیت های بازاریابی و تقویت استراتژی توزیع محتوا به شما می دهد . و پس از ایجاد آن ، می توانید از آن برای اهداف مختلف استفاده کنید:ایجاد ارتباط گسترده تر: این یک روش عالی برای افراد بیشتر است تا در مورد شما و محصولات و خدمات شما اطلاعات کسب کنند. شما می توانید مجلات خود را از طریق همه کانالهایی که در اختیار دارید به اشتراک بگذارید ، اعم از وبلاگ ، رسانه های اجتماعی ، وب سایت یا خبرنامه . در مورد بهترین ایده ها برای بخش های خبرنامه های یک و دو در ادامه مطلب بخوانید ایجاد روابط: مجلات باعث ایجاد اعتماد بین تجارت و مخاطبان شما می شوند. مجلات ارزش زیادی را به مشتریان علاقه مند ارائه می دهند ، مشتریانی که به راحتی می توانند اطلاعاتی در مورد خدمات ، صنعت و تجارت شما کسب کنند.وضعیت تخصصی: داشتن یک مجله با کیفیت به شما فرصت بزرگی می دهد تا به عنوان یک متخصص و تأثیرگذار در جایگاه خود شهرت پیدا کنید. این کار بیشتر از یک وبلاگ است ، اما اگر واقعاً به دنبال آن باشید ، سود بیشتری خواهید داشت

کاربرد مجله دیجیتال

کم شدن مبلغ چاپ و پخش کردن : چاپ کننده قادر است مجله الکترونیک خود را از طرق گوناگون پخش کند و بر عکس توزیع مجلات چاپی که مبالغی مانند انبار داری و بسته‌بندی و تحویل به آدرسی مخصوص را در بر دارد ، نشریات الکترونیکی را قادریم از راه کپی سی دی یا ایمیل مارکتینگ به مشتریان عرضه کنیم توانایی بایگانی و پایداری: عکس چاپ مجله کاغذی که پس از گذشت زمان دستخوش ساییدگی ، خوردگی یا تغییر رنگ در کاغذ می شوند ، مجلات دیجیتال عمری درازی دارند و در حجم یک فایل کوچک دیجیتال امکان بایگانی شدن دارند.

چرا مجله دیجیتال داشته باشیم

چرا مجله دیجیتال داشته باشیم؟تحقیقات نشان می‌دهد که خواندن اخبار یک فعالیت محبوب برای کاربران لوح است. حدود ۶۴ درصد از کاربران تبلت هر هفته اخبار هفتگی و ۳۷ درصد این کار را انجام می‌دهند. این درصدها به کاربران گوشی‌های هوشمند در هر روز ۶۲ درصد و در هر روز ۳۶ درصد است. از آنجا که حتی افراد بیشتری در هر سال از گوشی‌های هوشمند و تبلت خود استفاده خواهند کرد، به احتمال زیاد مجلات دیجیتال نیز محبوبیت بیشتری پیدا خواهند کرد.انجام انتشار نام تجاری؟ مجلات دیجیتال از همیشه منطقی‌تر هستند. بسیاری از بازاریابان از مجلات مشتری به عنوان یک ابزار موثر برای ایجاد رابطه عمیق‌تر بین برندها و مشتریان استفاده می‌کنند. به همین دلیل است که شما باید یک مجله دیجیتال را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خود ایجاد کنید

 

مجله دیجیتال از ایندکس و ترافیک بالایی در صفحه اول گوگل برخوردار است نگاهی به آمار جستجوی کلیدواژه مجله دیجیتال اهمیت آنرا نشان میدهد سایت های فروانی هستند که در کار طراحی و چاپ مجله دیجیتال اعم از چاپی و یا اینترنتی و اصطلاحا نشریه آنلاین هستند اما صفحه اول گوگل برای 10 سایت بیشتر جای ندارد و این دغدغه تمامی کسانی است که مایلند با عنوان مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل قرار بگیرند برای کار دو راه وجود دارد اول سئو کردن سایت برای رسیدن به گوگل با عنوان مجله دیجیتال و دوم تبلیغات کلیکی که بسیار پر هزینه است ارژنگ هاست با عنوان مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل آماده طراحی سایت و سئو کاربران و بازدیدکنندگان محترم است

حضور مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل برای چند گروه بسیار حیاتی و مهم است یکی از گروههایی که نیاز دارند وب سایت آنان با کلید واژه مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل باشد دارندگان چاپخانه هایی است که در کار چاپ مجله دیجیتال هستند زیرا بسیاری از ناشران کتاب و مجلات تبلیغاتی و نمایشگاهی مایلند از مکان و تعرفه و چگونگی طراحی و چاپ باخبر باشند دسته دوم کسانی هستند که مجله دیجیتال آنلاین روی وب دارند اینگونه سایت ها برای دریافت بازدید بیشتر و کاربر فراوان و دریافت آگهی و اشتراک لازمست که در صفحه اول گوگل باشند تا بخوبی دیده شوند دسته سوم طراحان وب سایت هستند همچنین سئوکارانی که قادر به سئو کردن واژه مجله دیجیتال میباشند ایندکس این کلیدواژه در گوگل سرسام آور است نزدیک به 4 میلیارد سرچ برای