• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

تبلیغات ارزان یا تبلیغات رایگان در صفحه اول گوگل

تبلیغات رایگان و تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.27 روش تبلیغات ارزان و تبلیغات رایگان در این صفحه معرفی میگردد.

کسب و کاره‌ای کوچک اغلب بودجه بازاریابی محدودی برای کار با آن‌ها دارند که می‌تواند باعث شود کسب‌وکار شما چالش برانگیز باشد . خبر خوب این است که شما راه‌های زیادی برای بازاریابی خود به مشتریان خود بدون صرف پول ( یا بیشتر ) دارید .

تبلیغات رایگان چگونه است.

تبلیغات رایگان امروزه راههای بسیار زیادی دارد.سایت های تبلیغات رایگان با درج آگهی های تبلیغاتی شما میتوانند به کسب و کار شما کمک نمایند.بسیاری از کسب و کارها بدون اینکه حتی یکریال نیز خرج کنند مدام از طریق سایت ها و پلتفرم ها در حال تبلیغات هستند.یکی از مهمترین ابزار تبلیغات رایگان در دنیای امروز بدون شک اینستاگرام است.اینستاگرام با انکانات فراوانی که دارد یکی از مراکز مهم و بزرگ تبلیغات رایگان است.

تبلیغات ارزان و رایگان در کسب و کار گوگل

تبلیغات در Google My Business

برای کسب و کاره‌ای محلی به ویژه , یک پروفایل کسب‌وکار گوگل به یکی از موثرترین استراتژی‌های بازاریابی آزاد در دسترس تبدیل شده‌است . این باید دارای بخشی از وثیقه بازاریابی باشد که به کسب‌وکار شما اجازه می‌دهد تا روی نقشه‌های گوگل , بخش محلی جستجوی گوگل , و هیات دانش سمت راست برای جستجوهای برند علامت‌گذاری شوند .
ایده‌های بازاریابی آزاد و پایین در پروفایل کسب‌وکار گوگل در نقشه‌ها , نمونه‌ای از یک پروفایل کاری گوگل است که از نقشه‌های گوگل قابل‌دستیابی است .
اما به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد نقشه‌های گوگل و یا نتایج محلی , شما باید پروفایل کاری خود را بهینه کنید , و به منظور بهینه‌سازی آن , باید مالکیت آن را تایید کنید - که از طریق حساب کسب‌وکار شما انجام می‌شود .

تبلیغات ارزان و رایگان در رسانه ها

افزایش تعامل وب سایت‌های ارتباط جمعی

افزایش تعامل وب سایت‌های ارتباط جمعی و ایجاد یک جامعه آنلاین یک راه آزاد برای رشد کسب‌وکار کوچک شما است در حالی که شخصیت برند شما و اعتماد به آن را با مخاطبین خود بیان می‌کند . حساب‌های تجاری ایجاد کرده و در سایت‌های ارتباط جمعی بزرگ - فیسبوک , اینستاگرام , linkedin , تویی‌تر , یوتیوب و بیشتر شرکت کنید . این چیزی است که شما می‌توانید هر زمان که چند دقیقه وقت دارید , انجام دهید .
می‌توانید :
posts را تبلیغ کنید که ترافیک را به وب سایت شما می‌رسانند .
گفتگو مستقیم با پیروان برای نشان دادن صدای برند و جلب مشارکت بیشتر .
رای‌گیری و بازخورد درخواست کنید .
قسمت‌هایی از فرم‌های طولانی‌تر محتوا را انتخاب کرده و posts سریع و اطلاعاتی را ایجاد کنید که هضم آن‌ها آسان‌تر است .
هر چه انگیزه شما باشد , اطمینان حاصل کنید که به طور منظم فعال و فعال هستید و در رسانه‌های اجتماعی که ایجاد می‌کنید , فعال و فعال باشید . فکر کنید : سازگاری , اجتماع , هم‌کاری و تعهد .

تبلیغات ارزان و رایگان در شبکه های

برچسب زدن در شبکه های اجتماعی

برچسب زدن مشتریان وفادار , مبلغان برند , یا حتی شرکت‌های همسایه و فروشندگان در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند دسترسی ارگانیک کسب‌وکار شما را به مخاطبان بالقوه جدید گسترش دهد , به شما کمک کند که در ادامه رشد کنید و حتی به مشتریان بیشتری برسید . شما همچنین باید پیروان خود را تشویق کنید تا در پست‌های خود به دسته رسانه‌های اجتماعی یا موقعیت کسب‌وکار خود برچسب بزنند .

تبلیغات ارزان و رایگان در پلتفرم ها

تاکتیک هشتگ گذاری

یک تاکتیک بازاریابی رایگان دیگر که می‌تواند دسترسی شما را گسترش دهد , گنجاندن hashtags در پست‌های رسانه‌های اجتماعی شما - در اینستاگرام , تویی‌تر , و TikTok به طور مطمئن اما برای facebook و linkedin است .
hashtags های گسترده یا روند می‌توانند به شما کمک کنند هویت برند خود را تقویت کنید , اما آن‌ها نباید تنها hashtags باشند که استفاده می‌کنید . hashtags خاص ( مانند کلمات کلیدی دم بلند ) برای زمانی که منابع یا مشاوره ارائه می‌کنید , مناسب هستند . اگر شما یک کسب‌وکار محلی هستید , hashtags مبتنی بر مکان یک اجبار هستند . مخلوطی از انواع برچسب را در پست‌های خود به کار ببرید تا آن‌ها بتوانند به افرادی که به معنای آن‌ها هستند برسند .

تبلیغات ارزان و رایگان در لینکدین

linkedin یک سایت رسانه‌ای اجتماعی است

linkedin یک سایت رسانه‌ای اجتماعی است که اغلب مورد استفاده قرار می‌گیرد . تنها ارتباطات شبکه را اضافه نکنید و امضا نکنید ; وارد گفتگو با ارتباطاتی که ایجاد می‌کنید شوید , پست‌های وبلاگ خود را به اشتراک بگذارید و پیشنهاد دهید , به فروم ها ملحق شوید و محتوای کیفیت دیگران را به اشتراک بگذارید .

بهترین بخش در مورد الگوریتم گوگل این است که طراحی شده‌است تا به بهترین , با کیفیت بالا و محتوای مربوط به هر پرس و جوی داده‌شده , عمل کند . این بازی پول بازی نمی‌کند , بنابراین این سطح بازی را محدود می‌کند و تجارت‌های کوچک را قادر می‌سازد تا با رقبای بزرگی برای صفحه یک ملک رقابت کنند .
سئو محلی آزاد است , اما اکنون زمان می‌برد و کار را ادامه می‌دهیم . در اینجا برخی از سئو محلی وجود دارند :
واژه‌های کلیدی مبتنی بر مکان را اضافه کنید ( فکر کنید : " تبلیغات ارزان در تهران " ) به عناوین , عناوین و محتوای بدن صفحات وب سایت اصلی شما .
فهرست را در دایرکتوری‌های آنلاین قرار دهید , اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شما در سراسر پلتفرم ها یک‌سان است .
صفحات یا پست ها را به ویژه در مناطقی که خدمت می‌کنید , منتشر کنید .

تبلیغات ارزان ایمیلی

بازاریابی ایمیلی یک راه عالی برای کسب بازدیدکنندگان جدید است که با کسب‌وکار شما درگیر هستند و همچنین روابط خود را با مشتریان موجود حفظ می‌کنند . و اگر چه بازاریابی ایمیلی جدید نیست , اما هنوز هم یکی از راه‌های قابل‌اعتماد برای دستیابی به بازده قوی در سرمایه‌گذاری بازاریابی است . در اینجا به این نتیجه می‌رسیم که :
فکر و خلاقیت را در خطوط subject بگذارید .
اطمینان حاصل کنید که هر ایمیل پیشنهادی دارد که خوانندگان شما را تشویق می‌کند تا گام بعدی را بردارند .
تست‌های عملکرد خود را پی‌گیری کنید و یک تست / b اجرا کنید تا ببینید چه نسخه‌ای از آن با لیست شما همخوانی دارد.

تبلیغات رایگان از طریق اینفوگرافیک

اینفوگرافیک دیوانه‌وار به عنوان ابزارهای بازاریابی قدرتمند هستند . آن‌ها آب‌نبات چشم بصری هستند , هضم آن‌ها آسان است , و مردم دوست دارند آن‌ها را به اشتراک بگذارند , بنابراین راه خوبی برای بالا بردن ترافیک و لینک‌های ارجاع هستند .
استخدام یک طراح برای اینکه شما را به یک + تبدیل کند می‌تواند کیف پول شما را سخت کند , اما شما می‌توانید با ابزارهای رایگان مانند Canva , کیت‌های بردار رایگان خشت , یا لوازم مورد علاقه شخصی ما , Visme , که همه عناصر را فراهم می‌کنند , ارزان کنید . مطمئن نیستی از کجا شروع کنی ? Visual.ly را برای الهام بررسی کنید. آن‌ها نمونه‌های مبتدی و پیشرفته برای مرور دارند .

اگر هیچ داده اصیل , اختصاصی برای استفاده در یک اینفوگرافیک ندارید , می‌توانید داده‌های موجود را پیدا کرده و زندگی جدیدی را به آن بکشید . برای داده‌های دولتی , data.gov یا اداره آمار را بررسی کنید . آمار جهانی را می‌توان از طریق یونیسف و سازمان بهداشت جهانی یافت . در نهایت , شما باید داده‌های منبع را پیدا کنید که مربوط به علایق صنعت و مخاطب شما باشد . اما یک تن داده‌های آزادانه در دسترس وجود دارد !

در حالی که فعالیت‌های تبلیغاتی گسترده ممکن است از بودجه کسب‌وکار کوچک شما خارج باشد , اغلب تخفیف و کوپن‌های مختلف برای فیس بوک یا گوگل وجود دارد . برخی خدمات میزبانی وب , کده‌ای تخفیف آگهی را به عنوان بخشی از پیشنهادها عضویت خود ارائه می‌کنند . چک کنید و ببینید که آیا شما این کار را انجام می‌دهید یا نه. البته , دریافت این آگهی آسان است , اما شما هنوز می‌خواهید مهارت‌های PPC خود را با بهترین نتایج و بینش‌های حضار به دست آورید . 

اکثر صنایع جوایز تجاری دارند که شما می‌توانید برنده شوید, و یک نشان آنلاین که می‌توانید در وب سایت خود جای دهید را به شما ارائه می‌دهد . Badges مانند اینها می‌توانند اعتبار را افزایش دهند و در نتیجه , فروش را افزایش دهند . در اینجا چند نکته در مورد نحوه فروش یک جایزه و بیشتر آن ارائه شده‌است .

اگر هیچ جایزه‌ای برای صنعت شما وجود ندارد , میزبان خودتان باشید ! شما از دیگر تجارت‌های صنعتی که می‌خواهند برای جایزه تان درخواست کنند , که به معنای ارتباطات بیشتر و هم‌کاری‌های آتی بیشتر است , توجه خواهید کرد!

بازاریابی چریکی بر خلاقیت بر بودجه تاکید دارد و استراتژی‌ها اغلب ارزان و آسان هستند , به ویژه در صورت محلی بودن . دسته تویتر خود را با گچ پیاده‌رو پخش کنید , از مغازه داران رها شده به عنوان یک بوم برای هنر خیابانی استفاده کنید , یا برچسب سفارشی گچی بر دکوراسیون شهری که باعث می‌شود کسانی که با نگاه دو بار قدم می‌زنند , بزنید .

بازاریابی محتوایی , اگر با دقت انجام شود , یک تاکتیک بسیار موثر است که به بودجه بسیار زیادی نیاز ندارد . نه تنها این کار برای نشان دادن قدرت , تخصص و تمایل واقعی شما به سود دادن به مخاطبین خود عمل می‌کند ; بلکه , گوگل محتوای کیفی بالایی را اولویت‌بندی می‌کند که بهترین پاسخ را به پرسش‌های کاربران می‌دهد . بنابراین وب سایت شما را در گوگل بیشتر قابل‌رویت می‌کند و ترافیک رایگان بیشتری را به ارمغان می‌آورد .
فکر می‌کنی نوشتن نقطه strong نیست ? به یاد داشته باشید, محتوای خوب به آموزش حضار از طریق زبان ساده , آسان و قابل‌درک کمک می‌کند , اما در عوض , اصطلاحات مورد نظر مخاطب شما برای دستیابی به سوالات مربوط به محصولات یا خدمات شما استفاده می‌کند . پس سعی نکنید که فکر کنید , فقط تخصص خود را به اشتراک بگذارید !

اغلب چیزهایی که طبیعت دوم شما هستند اغلب برای مشتریان خارجی هستند . شما متخصص هستید ! محتوای اصلی , معتبر و مفید در اینجا کلیدی است - چگونه - tos , ده لیست برتر , مجموعه انعام , بهترین تجارب , بینش داده , قطعات رهبری اندیشه , و فهرست ادامه دارد ( برخی از این موارد بعدا ً در این پست ذکر خواهند شد ) .
technical را در ذهن داشته باشید اگر در مقیاس محتوا ایجاد می‌کنید , یک شبکه تحویل محتوا ممکن است ارزش جستجو برای نگهداری سریع بارگذاری سایت را داشته باشد . برخی از CDNs به عنوان خدمات جداگانه در دسترس هستند در حالی که برخی دیگر به عنوان بخشی از cms شما هستند .

یک راه عالی برای راضی کردن محتوا بخشی از تلاش‌های بازاریابی شما این است که یک وبلاگ راه‌اندازی کنید .
شرکت‌های کوچک از وبلاگ نویسی برای رانندگی در وب سایت خود استفاده می‌کنند , تعامل کاربر را افزایش می‌دهند, دید آنلاین خود را بهبود بخشیده و seo را تقویت می‌کنند . این یک روش کاملا ً رایگان برای تبلیغ کسب‌وکار کوچک خود است , از طریق داستان‌هایی درباره کسب‌وکار شما و اطلاعات مفیدی که مشتریان بالقوه شما به دنبال آن هستند .
پست‌های وبلاگ باید بلند و پیچیده باشند - با اصطلاحات ساده صحبت کنید , یک موضوع متفاوت را با هر پست مورد هدف قرار دهید و واژه‌های کلیدی را که در هر پست به شیوه‌ای طبیعی مورد هدف قرار می‌دهید , ترکیب کنید .

با یک کسب‌وکار مرتبط با صنعت خود ( اما نه یک رقیب مستقیم ) برای یک پروژه مشترک هم‌کاری کنید. این کار را می‌توان از طریق یک نوع رویداد خاص یا آنلاین ( که هنوز می‌تواند به صورت محلی باشد ) و یا به صورت آنلاین انجام داد.
هم‌کاری با یک کسب‌وکار دیگر به معنای دو برابر توجه و مواجهه با تمام مخاطبان جدید مرتبط با موقعیت شما است.
شراکت صنعت یک تاکتیک بازاریابی عالی است زیرا به صاحبان تجارت‌های کوچک اجازه می‌دهد تا به پایگاه‌های دانش , فن‌آوری و مشتری دسترسی داشته باشند که خودشان نمی‌توانستند به آن‌ها دست یابند . اگر می‌خواهید یک مشارکت سودآور ایجاد کنید باید فکر و تلاش دقیق بکنید . روشن کردن انتظارات , درگیر شدن و انجام کاره‌ای مختلف , ارزیابی نحوه هم‌کاری با یکدیگر و داشتن چندین مکالمه قبل از رسمی کردن امور .

ویدئو یک رسانه بسیار محبوب برای مصرف کنندگان است , و در حالی که می‌تواند هزینه زیادی برای گرفتن یک ویدئو حرفه‌ای تولید و آپلود کند , شما مجبور نیستید یک حرفه‌ای استخدام کنید . بازاریابی ویدیویی DIY با وسایل شخصی امروزی و برنامه‌های رسانه‌ای اجتماعی مانند اینستاگرام , فیس بوک و TikTok آسان است .

تبلیغات ارزان و رایگان ویدئویی

ویدئوهای آموزشی و تیزرهای های محصول - در پشت صحنه , پوشش خبری آنچه دوست دارد در مصاحبه کاری خود با کارکنان یا متخصصان صنعت تان انجام دهد , با تصاویر و توضیحات , پیام برندسازی و یا پیام شخصی را که مناسب است , اضافه می‌کند . شفاف باشید . با یک تماس قوی به عمل پایان دهید ( برای مثال ما را تماس بگیرید تا قرار ملاقات را تنظیم کنید ! یا امروز سفارش کیک تولدش را بگذارید ! ) , و سپس ویدیو را در وب سایت خود , یوتیوب و سایر مکان‌های میزبانی ویدئویی , کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و حتی در ایمیل‌ها پخش کنید .
کارمندان را تبدیل به سفرای برند برای بسیاری از شرکت‌های کوچک کنید , تبلیغات شفاهی یکی از بهترین استراتژی‌های بازاریابی برای افزایش فروش است . تحقیقات نشان می‌دهد که اگر مشتریان از غریبه‌ها آگاهی داشته باشند , احتمال بیشتری برای خرید یک محصول یا خدمت وجود دارد .
با رفتار با کارمندان خوب و تشویق آن‌ها به تبدیل شدن به سفرای برند , می‌توانید به پتانسیل باورنکردنی شبکه‌ها خود برسید . کارمندان شما علاقه واقعی به کسب‌وکار شما دارند , پس چرا نباید از voices و شبکه‌های اجتماعی برای رسیدن به مخاطب بزرگ‌تر استفاده کنید ?
در مورد میزبانی یک فروش انحصاری منحصر بفرد مثل " دوستان و خانواده " فکر کنید . نحوه استفاده از فیس بوک برای کسب‌وکار خود را یاد بگیرید , کارمندان را دعوت کنید , و از کارمندان خود بخواهید که آن را با تماس‌های شخصی و حرفه‌ای خود به اشتراک بگذارند . آن‌ها را تشویق کنید که وضعیت را به اشتراک بگذارید و به افراد برچسب بزنید تا دسترسی به رویداد شما را افزایش دهند.

 

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page