• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

4 دلیل برای سئو صفحات وب سایت

سئو تک تک صفحات وب سایت ضروریست و باید تمام صفحات وب سایتمان را جداگانه سئو کنیم.سئو مخفف بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو است.

4 دلیل وجود دارد برای اینکه بدانیم چرا باید تک تک صفحات وب سایتمان را سئو کنیم.

سئو فرآیند زمانبری است که یک شبه رسیدن به اهداف آن محقق نمیشود در ادامه دلایل سئو صفحات را بررسی میکنیم.

دلیل اول سئو صفحات سایت

سئو شامل این می‌شود که چگونه موتورهای جستجو صفحات شما را برخلاف بازدید کنندگان انسانی سایت شما درک می‌کنند , موتورهای جستجو نمی‌توانند از اطلاعات و محتوای بصری استفاده کنند تا مشخص کنند که یک صفحه چگونه است . در عوض , آن‌ها به عناصر متن و html برای تعیین موضوع هر کدام تکیه می‌کنند .
موتورهای جستجو این اطلاعات را ایندکس می‌کنند, و زمانی که کاربران کلمات یا عبارات خاص را جستجو می‌کنند, آن‌ها مرتبط‌ترین صفحات را در پایگاه‌داده خود ارائه می‌دهند . هر موتور جستجو الگوریتم خود را برای رتبه‌بندی صفحات دارد , اما افرادی چون google و بینگ با استفاده از صدها عامل برای تعیین این که چگونه نتایج را ترتیب دهند استفاده می‌کنند .
اگر صفحه شما تمام اطلاعات لازم را فراهم نمی‌کند که یک موتور جستجو نیاز دارد آن را درک کند , احتمالا ً رتبه خوبی در نتایج جستجو ندارد . حتی بدتر از آن, سایت‌هایی که به احتمال زیاد به رقبای شما تعلق دارند.
این بدان معنی است که اگر می‌خواهید به مشتریان بالقوه برسید , موتورهای جستجو نیاز دارند که محل شما را درک کنند . و هرچه صفحات بیشتری را بهینه کنید , بهتر است این کار را انجام دهید .

دلیل دوم سئو تک تک صفحات سایت

هر صفحه می‌تواند برای کلمات کلیدی متفاوت رتبه دهد , هرچند قدرت حوزه شما بر چگونگی رقابت صفحات شما با سایر مکان‌ها تاثیر می‌گذارد , آن‌ها می‌توانند هر رتبه را برای کلمات کلیدی و عبارات مختلف رتبه‌بندی کنند . این بدان معنی است که اگر سایت شما ۱۰۰ صفحه مختلف دارد , می‌توانید به طور بالقوه برای ۱۰۰ جستجو مختلف تلاش کنید .
برای انجام این کار لازم است که هر صفحه را برای کلمات کلیدی منحصر به فرد بهینه‌سازی کنید . این ممکن است خسته‌کننده به نظر برسد , اما موتورهای جستجو مانند گوگل فقط یک صفحه از هر سایت داده‌شده در نتایج جستجو برای بیشتر جستجو نشان می‌دهند . این بدان معنی است که اگر پنج صفحه برای یک کلمه کلیدی بهینه کنید , آن‌ها با یکدیگر رقابت خواهند کرد .
انتخاب کلمات کلیدی مختلف برای هر صفحه بسیار موثرتر است . به این ترتیب , صفحات شما به جای رقابت با یکدیگر می‌توانند با سایر سایت‌های موجود در صنعت شما رقابت کنند .

دلیل سوم سئو صفحات سایت

واژه‌های کلیدی به بازدیدکنندگان کمک می‌کنند تا آنچه را که می‌خواهند در زمانی که مشتریان بالقوه شما جستجو را برای چیزهایی که نیاز دارند , آغاز کنند , آن‌ها احتمالا ً از اصطلاحات عمومی مرتبط با آن محصولات و خدمات استفاده می‌کنند . آن‌ها گزینه‌های مختلفی را که شما و رقبای شما ارائه می‌دهند و احتمالا ً یک خرید را در آن زمان و آنجا انجام می‌دهند , تحقیق خواهند کرد.
با این حال , احتمال بیشتری وجود دارد که آن‌ها گزینه‌های خود را مورد تحقیق قرار دهند و سپس به چیز دیگری منتقل شوند . بعدها , آن‌ها نام سایت‌هایی را که بازدید کرده بودند به یاد خواهند آورد و می‌خواهند بیشتر یاد بگیرند . آن‌ها نام یکی از شرکت‌ها را به همراه اصطلاح " قیمت‌گذاری " یا " نقد " در یک موتور جستجو تایپ می‌کنند .
اگر به خاطر این کلمات کلیدی بهینه‌سازی‌شده باشید , به راحتی می‌توانید صفحه مربوطه را در سایت خود پیدا کنید . اگر این کار را نکنید , ممکن است روی یک صفحه مختلف کلیک کرده و زمانی را برای پیدا کردن آن صرف کنید .
یا اینکه آن‌ها نام یک شرکت متفاوت را در موتور جستجو تایپ می‌کنند و با اطلاعاتی که پیدا کردن آسان‌تر است بروید - و این خطری نیست که شما باید قبول کنید .

دلیل چهارم برای سئو سایت

برچسب‌های عنوانی منحصر به فرد و توضیحات متا می‌توانند از طریق میزان دو از آسان‌ترین عناصر برای بهینه‌سازی در هر صفحه , برچسب عنوان و متا توصیف شوند . آن‌ها به ترتیب کوتاه ( 55 و ۱۵۵ کاراکتر به ترتیب ) هستند و به موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان می‌گویند که این صفحه چگونه است .
استفاده از کلمات کلیدی در برچسب‌های عنوان شما می‌تواند به صفحات شما در رتبه بالاتری برای این کلمات کلیدی کمک کند . و اگرچه توضیحات متا به طور مستقیم بر رتبه‌بندی‌ها تاثیر نمی‌گذارد , آن‌ها می‌توانند آهنگ کلیک را برای صفحات که در نتایج موتورهای جستجو رتبه‌بندی شده‌اند , بهبود بخشند .
این ممکن است به نظر یک مزیت سئو باشد , زیرا معمولا ً بهینه‌سازی برای بهبود رتبه‌بندی انجام می‌شود .
با این حال , هدف دستیابی به رتبه‌بندی‌های بالا در نهایت جذب مشتریان بالقوه به سایت شما است . و اگر شما بتوانید این کار را به سادگی با تغییر توضیحات meta صفحات خود انجام دهید , قطعاً ارزش تلاش را دارد .
به عنوان یک پاداش افزوده , بالا ممکن است یک سیگنال مثبت برای الگوریتم ‌های موتور جستجو باشد . این به این معنی است که هر چه کلیک بیشتری به دست آورید , بالاتر می‌توانید رتبه دهید . بنابراین اگر چه آن‌ها یک عامل جستجو مستقیم نیستند , بهینه‌سازی توصیفات صفحات شما یک حرکت سئو است .

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page