• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

فهرست مطلب

تجارت دیجیتال را بشناسیم 

تجارت دیجیتال عمدتا ً در زمینه تبدیل دیجیتال , بهینه‌سازی کلی کسب‌وکار , اختلال و هم‌گرایی / هم‌گرایی استفاده می‌شود . اما این خیلی بیشتر از آن است . همچنین در مورد تبدیل بازاریابی دیجیتال , تجارت اجتماعی و - همانطور که ما هرگز نمی‌توانیم عنصر انسانی را که در میان بهمن فن‌آوری‌های جدید نادیده گرفته می‌شود فراموش کنیم - افزایش انسان و به سادگی تجارت بین افراد با تکنولوژی به عنوان رابط / توانا .
بخش کلیدی IT تمامی اطلاعات است که به کار می‌رود , که نیازمند مدیریت جامع اطلاعات و رویکرد مدیریت داده و ایجاد ارزش برای خلق ارزش بیشتر در سرتاسر کل اکوسیستم است .

از آنجا که تکنولوژی‌های دیجیتال راه‌های جدیدی برای اتصال , هم‌کاری , انجام کسب‌وکار و ایجاد پل بین افراد ارائه می‌دهند , مرکز همه کارکردهای کسب‌وکار را لمس می‌کند و حتی راه‌هایی را که سازمان‌ها مدیریت می‌کنند , لمس می‌کند .
تکنولوژی‌های دیجیتال مدل‌های کسب‌وکار موجود را به چالش کشیده‌اند و به این کار ادامه می‌دهند . یکی از نیروهای محرکه اصلی آن ظرفیت نوآوری است و در تجارت دیجیتال آن نیز نقش دارد .

این تفاوت کلیدی بین مدل‌های کسب‌وکار سنتی و دیجیتال است . به عنوان مثال , فوق‌العاده باشید . Uber مثالی از یک کسب‌وکار دیجیتال موفق است که قادر به تبدیل صنعت تاکسی و ارائه خدمات کم‌هزینه به مصرف کنندگان در حین توسعه عملکرد و درآمد خود بود .
به طور سنتی , ارائه دهندگان تاکسی وسایل نقلیه‌ای را در اختیار داشتند که خدمات تاکسی را ناکارآمد و گران می‌کردند . برای مشتریان , زمان و مکان مهم‌ترین مشکلات یافتن یک تامین‌کننده تاکسی اقتصادی بودند .
Uber از فن‌آوری‌های دیجیتال و سیستم‌های اطلاعاتی مختلفی مانند ناوبری gps , الگوریتم‌های بزرگ داده و مکانیسم‌های پرداخت مطمئن استفاده می‌کند تا یک پلتفرم کسب‌وکار دیجیتال بسازد که رانندگان و مشتریان را از طریق گوشی‌های هوشمند به یکدیگر متصل می‌کند .
آن‌ها از هر جایی به هر جایی می‌روند و قیمت براساس تقاضای سواری و عرضه رانندگان تعیین می‌شود . مدل کسب‌وکار دیجیتال آن‌ها هزینه سفر را به صورت پویا با ارزیابی عرضه و تقاضا در زمان واقعی تغییر می‌دهد : " اگر تاکسی کمتری نسبت به مشتریان وجود داشته باشد و اگر تعادل به روش دیگر نوسان کند , ارزان‌تر است .

کسب‌وکار دیجیتال در حال تغییر روشی است که سازمان‌ها از آن استفاده می‌کنند و به فن‌آوری فکر می‌کنند , فن‌آوری را از یک بازیکن پشتیبان به یک بازیکن پیشرو در نوآوری , درآمد و رشد بازار منتقل می‌کنند.

 

 

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page