• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

اهداف تبلیغات برای رشد تجارت را بشناسیم

اهداف تبلیغات برای رشد تجارت عنوان این صفحه از سایت جام ارژنگ مجری تبلیغات است.اهداف تبلیغات را باید دقیقا مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم روش صحیحی پیداکنیم.

tags=اهداف تبلیغات,معرفی اهداف تبلیغات,اهداف تبلیغات کدامند,شناخت اهداف تبلیغات,صفحه اهداف تبلیغات,مقاله اهداف تبلیغات,کلیدواژه اهداف تبلیغات

تبلیغات هدفمند نوعی تبلیغات اینترنتی است که پیام‌های تبلیغاتی را با توجه به ویژگی‌ها , علایق و ترجیحات خاص خود به مشتری تحویل می‌دهد . برندها این اطلاعات را با ردیابی پروفایل مصرف کنندگان و فعالیت در اینترنت دریافت می‌کنند.

اگرچه بحث در مورد اخلاق جمع‌آوری و استفاده از داده‌های شخصی برای اهداف تبلیغاتی وجود دارد , تبلیغات هدفمند کارایی خود را به عنوان یک کانال بازاریابی ثابت کرده‌است . در این مقاله , ما بیشتر در مورد این ابزار یاد می‌گیریم و تاکتیک‌های اصلی و نمونه‌های موفق تبلیغات هدفمند را بررسی می‌کنیم .

اهداف تبلیغات در بازاریابی 

تبلیغ هدفمند , در بازاریابی آنلاین , تبلیغاتی است که به مخاطبان خاصی خدمت می‌کند که می‌تواند یک جمعیت شناختی خاص , یک گروه یا یک فرد باشد . تبلیغات هدفمند تنها به این معنی است که تبلیغات برای ارتباط آن‌ها با محتوای سایت انتخاب می‌شوند , به این فرض که آن‌ها سپس به مخاطبان سایت مرتبط باشند .
تعدادی دیگر از انواع هدف‌گیری وجود دارند . در اینجا چند مثال آورده شده‌است :
تبلیغات زمینه‌ای افراد را بر مبنای رفتار آن‌ها , مانند جستجوهای جستجو که آن‌ها از آن‌ها بازدید می‌کنند , هدف قرار می‌دهد . داده‌های این رفتارها به عنوان شاخص‌هایی برای علایق فرد برای هدایت تصمیمات در مورد تبلیغات مورد توجه قرار می‌گیرند .
هدف‌گذاری رسانه‌های اجتماعی از چند روش برای انتخاب مخاطب برای تبلیغ استفاده می‌کند . برای مثال در فیسبوک , یک شرکت رسانه‌ای جریانی ممکن است تبلیغات خاصی را براساس داده‌های کاربر مانند گروه سنی , جنسیت و علایق هدف قرار دهد یا ممکن است کاربرانی را هدف قرار دهند که صفحات ویژه‌ای دارند . رویکرد دیگر این است که تبلیغات را براساس صفحات و موقعیت‌هایی که دوستانشان دوست دارند , به مردم ارائه کند .
Geotargeting شامل آگهی‌های خدمت به یک بازار خاص براساس موقعیت جغرافیایی خریداران بالقوه است . با توجه به انواع موقعیت‌ها در سراسر دنیا در هر زمان معین , شهر , کشور یا کشور اغلب می‌تواند بازار مناسبی برای محصولات یا خدمات خاص ایجاد کند .
Retargeting که به نام remarketing نیز شناخته می‌شود , شامل هدف قرار دادن افراد دارای آگهی برای محصولات یا خدمات خاص پس از بازدید از وب سایت برای کسب‌وکار است . Retargeting فن‌آوری پشت ads است که از یک سایت به سایت دیگر می‌آیند .
فرایندهای درگیر در خرید و قرار دادن آگهی‌ها از طریق تبلیغات برنامه‌ای خودکار می‌شوند , که این امکان را فراهم می‌کند تا مخاطب را برای تاثیر در زمانی که برای یک صفحه وب لازم است , هدف قرار دهیم .

اهداف تبلیغات را بشناسیم

بیش از نیمی از جمعیت جهانی هر روز از اینترنت استفاده می‌کنند . مردم به دنبال محصولات و خدمات با استفاده از موتورهای جستجو , مرور شبکه‌های اجتماعی , بازدید از فروشگاه‌های آنلاین و غیره هستند . برندها از کانال‌های مختلف بازاریابی برای ایجاد بیشتر این فعالیت‌ها استفاده می‌کنند . تبلیغات هدفمند در مقایسه با سایر روش‌های ارتقای آنلاین یک کسب‌وکار دارای مزایای زیادی است .

  • به مخاطبان درست ضربه بزنید . بیش از ۵۰ درصد از مشتریان احتمالی عدم تطابق برای کسب‌وکار هستند . تبلیغات هدفمند به برندها امکان تعامل با چشم اندازه‌ای را می‌دهد که بیشتر به محصولات خود علاقمند هستند . این امر شانس فروش به یک خریدار خاص را افزایش می‌دهد .
  • شخصی سازی پیشرفته . شخصی سازی برای بازاریابی آنلاین مهم است , و تبلیغات هدفمند به شما اجازه می‌دهد آن را به سطح بعدی ببرید . با دانستن ویژگی‌های مخاطبین , علایق و رفتار آن‌ها می‌توانید مناسب‌ترین محصول یا سرویس را به آن‌ها ارائه کنید .
  • هزینه کم‌تر . در مقایسه با تبلیغات آفلاین سنتی یا استراتژی‌های آنلاین پیچیده , مانند بازاریابی محتوایی , تبلیغات هدفمند ارزان‌تر است . با این حال , با استفاده از این کانال بازاریابی , شما هیچ وقت به بودجه نخواهید رفت ; به محض رسیدن به حد مجاز , یک پلتفرم تبلیغاتی جلوی تبلیغ شما را می‌گیرد .
  • نتایج فوری . بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی آنلاین برای رسیدن به اهداف خود به زمان زیادی نیاز دارند . به عنوان مثال , seo پس از شش ماه یا بیشتر نتایج مطلوب را به همراه دارد . در مقابل , تبلیغات هدفمند راه خوبی برای به دست آوردن مشتریان در اینجا و هم اکنون است .
  • پادشاه بالاتر . نشان دادن پیشنهادهای مرتبط به مخاطبین , نرخ تبدیل بالاتر , فروش بهبود یافته و افزایش درآمد را به دست می‌آورید . در همین حال , هدف‌گیری پیچیده روی سکوهای تبلیغاتی به شما اجازه می‌دهد قیمت یک کلیک را کاهش دهید . در نتیجه , شما بازده بهتری در سرمایه‌گذاری خواهید داشت .
  • تجزیه و تحلیل عمیق . اغلب سکوهای تبلیغاتی عملکرد کمپین شما را در زمان واقعی نشان می‌دهند , تجزیه و تحلیل پیشرفته ارائه می‌دهند و به شما اجازه می‌دهند تغییرات به موقع را برای دستیابی به نتایج بهتر انجام دهید .
  • نامزدی مجدد . بازدید کنندگان وب سایت اولین بار به ندرت به خریداران تبدیل می‌شوند . شما می‌توانید تبلیغات هدفمند را راه‌اندازی کنید تا دوباره این مشتریان بالقوه را دوباره با برند خود دوباره و بارها درگیر کنید . این برنامه به چشم اندازه‌ای کمک می‌کند تا خط لوله را به سمت پایین رفتن از خط لوله انتقال دهند .

تبلیغات و سرگرمی

بیایید بگوییم که شما با دختر پنج ساله خود که کارتون مورد علاقه‌اش را تماشا می‌کند , روی نیمکت نشسته‌اید . ناگهان یک تجارت اسباب‌بازی صفحه نمایش را پر می‌کند . همین الان شروع میکنه به التماس کردن برای اسباب‌بازی . این ممکن است آشنا به نظر برسد , چه شما واقعا ً والد باشید و چه اگر از کودکی خودتان به برخی خاطرات ضربه بزند . اما وقتی به آن می‌رسیم , این سناریو هر روز برای خانواده‌های سراسر جهان اتفاق می‌افتد . تبلیغات تقریبا ً همه نوع رسانه , از تلویزیون گرفته تا اینترنت را در خود جای داده‌است . و از آنجا که کودکان زیر هفت سال مشکل درک تفاوت بین تبلیغات و سرگرمی دارند , شغل شما به عنوان یک والد پیچیده‌تر می‌شود .
شرکت‌های تبلیغاتی مبالغ هنگفتی برای شرکت‌های تحقیقاتی پرداخت می‌کنند که عادت‌های کودکان و خانواده‌های آن‌ها را تحلیل می‌کنند . در نتیجه , این شرکت‌ها اطلاعات داخلی , تعداد زیادی داده دریافت می‌کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا fads جدید خود را به کودکان کوچک‌تر و جوان‌تر عرضه کنند . از آنجا که اندازه خانواده از نظر آماری در طول زمان کاهش‌یافته و درآمد افزایش‌یافته است , والدین تمایل بیشتری به شرکت کردن کودکان خود با اسباب‌بازی , بازی‌ها و دیگر کالاهای مادی دارند و تبلیغ کنندگان این موضوع را می‌دانند .

چرا باید تبلیغات کنیم؟

دنیای امروز واقعا در تبلیغات محاصره و خلاصه شده است و این ادعای بیهوده و گزافی نیست.

تمامی ورزش ها و ورزشکاران و مکان های ورزشی در چنبره تبلیغات هستند و بنوعی درگیر تبلیغات یک محصول و یا یک برند میباشند.

وقتی به معروفترین تنیسورهای جهان نگاه میکنید که در تورنمت شرکت کرده اند اگر بدقت نگاه کنید تمام حرکات آهسته ای که انجام میشود کتانی و راکت تنیس و حتی حوله و لباس آنانرا به رخ بیننده میکشد.

استادیومهای ورزشی با صدها نوع تبلیغات و با جلوه های ویژه و چشم نواز نظر بینندگان را به خود جذب مینمایند.

تبلیغات نمایشی که قبل و بعد از مسابقات بزرگ فوتبال و سایر رشته های ورزشی برای بینندگان پخش میشود.

هنگام مسافرت به تابلوهای نصب شده توجه کنید شاید هزاران تابلوی تبلیغاتی را در مسیر خود خواهید دید.

تمام اینها نشاندهنده این است که انسان امروزی غرق در تبلیغات شده است و این تبلیغات بتدریج نطریات و سلیقه های افراد را بنوعی عجیب تحت تاثیر قرار میدهد.

تبلیغات میتواند ذائقه ها را تغییر دهد بعنوان مثال وقتی یک آب میوه بنوعی خاص برای شما تبلیغ میشود و شما پس از خرید و استفاده کم کم به آن گرایش پیدا کرده و دیگر آب میوه مشابه نمیتواند رضایت شما را جذب نماید.

بسیاری از افراد فقط به یک توع بستنی و یا نوشیدنی وابسته میشودند مثلا میگویند ما فقط پپسی کولا مینوشیم.

بسیاری از افراد کفش و کلاه و لباس خود را فقط از یک برند خاص تهیه میکنند.

این قدرت تبلیغات را نشان میدهد که میتواند ذهنیت انسان را بهم ریخته و دوباره مطابق میل تبلیغات کننده تغییر دهد.

تبلیغات بر روی تصمیم گیری های افراد یک جامعه نیز تاثیر به سزایی دارد مثلا در هنگام انتخابات شما کاندیداهایی را میبینید که لباسی و ظاهری آراسته دارند و بنوعی حرف میزنند که برای شما جذاب بنظر میرسند و روی رای و نظر شما تاثیر میگذارند.

بسیاری از خودروهای معروف جهان از یک هنرپیشه بزرگ سینما و یا یک ورزشگار معروف برای تبلیغات خود استفاده میکنند.

تبلیغات امروزه دارای تاکتیک های پیچیده ای است و صدها دانشگاه بزرگ جهان مشغول تدریس آن هستند.

میلیونها سایت و وبلاگ تبلیغاتی در اینترنت و شبکه های مجازی مشغول به اشتراک گذاری مطالب و محتوای مورد نظر خود هسستند.

باید به تبلیغات به گونه ای دیگر نگاه کرد تا بتوان به اهداف تبلیغات و تبلیغات کننده پی برد.

 

اهمیت تبلیغات در جهت رشد تجارت را بشناسیم

اهمیت تبلیغات در جهت رشد تجارت و رسیدن به اهداف تبلیغاتی بسیار مهم است.اهمیت تبلیغات امروزه بر کسی پوشیده نیست.

کلیدواژه هایی که در این پست مورد بررسی قرار میگیرند عبارتند از:

اهمیت تبلیغات ، اهداف تبلیغات،تبلیغات و تجارت،روش های تبلیغات،چگونه تبلیغات کنیم،تبلیغات چیست

تبلیغات چه تعریفی دارد؟

تبلیغات بهترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان است . تبلیغات به اطلاع مشتریان از برنده‌ای موجود در بازار و انواع محصولات مفید برای آن‌ها کمک می‌کند . تبلیغات برای همه از جمله بچه‌ها , جوانان و سالمندان است . این کار با استفاده از انواع مختلف رسانه با تکنیک‌ها و روش‌های مختلف انجام می‌شود.

تبلیغات 4 هدف اصلی دارد

  • تغییر
  • آزمایش
  • شهرت برند
  • برگشت مشتریان

آزمون تبلیغات

آزمون : شرکت‌هایی که در مرحله معرفی خود قرار دارند به طور کلی برای این هدف کار می‌کنند . هدف آزمایشی , متقاعد کردن مشتریان برای خرید محصول جدید معرفی‌شده در بازار است . در اینجا , تبلیغ کنندگان از تبلیغات پر زرق و برق و جذاب برای جلب توجه مشتریان به محصولات و خرید برای آزمایش‌ها استفاده می‌کنند.

تداوم تبلیغات

تداوم : این هدف در مورد حفظ مشتریان موجود برای چسبیدن به محصول است . تبلیغ کنندگان در اینجا عموما ً به آوردن چیزی جدید در محصول و تبلیغات ادامه می‌دهند تا مشتریان موجود به خرید محصولات خود ادامه دهند .

کلید برند در تبلیغات

کلید برند : این هدف اساسا ً برای شرکت‌هایی است که می‌خواهند مشتریان رقبا را جذب کنند . در اینجا , تبلیغ کنندگان سعی می‌کنند مشتریان را متقاعد کنند که از برند موجود که آن‌ها از آن استفاده می‌کنند به محصول خود سوئیچ کنند .

برگشت تبلیغات

راه رفتن : این هدف برای شرکت‌هایی است که می‌خواهند مشتریان قبلی خود را برگردانند که به رقبای خود روی‌آورده اند . تبلیغ کنندگان از راه‌های مختلفی برای جذب مشتری مانند فروش تخفیف , تبلیغات جدید , برخی اصلاحات انجام‌شده بر بسته‌بندی و غیره استفاده می‌کنند .

نگاهی به اهمیت تبلیغات

تبلیغات نقش بسیار مهمی در عصر رقابت امروز ایفا می‌کند . تبلیغات چیزی است که در زندگی روزمره امروز برای همه ضرورت پیدا کرده‌است , چه تولید کننده , تجار و چه مشتری . تبلیغات بخش مهمی است . بیایید نگاهی به اهمیت تبلیغات بیندازیم :

تبلیغات نقش مهمی در زندگی مشتریان دارد

فقط تلویزیون یا روزنامه یا یک کانال رادیویی را بدون آگهی تصور کنید ! نه , هیچ‌کس نمیتونه این را تصور کنه . تبلیغات نقش بسیار مهمی در زندگی مشتریان ایفا می‌کند. مشتریان افرادی هستند که تنها پس از اطلاع از محصولات موجود در بازار , محصول را می‌خرند . اگر محصول تبلیغ نشود , مشتری نخواهد فهمید که چه محصولاتی در دسترس هستند و حتی اگر محصول به نفع آن‌ها باشد , محصول را خریداری نخواهد کرد . یک چیز دیگر این است که تبلیغات به مردم کمک می‌کند تا بهترین محصولات را برای خودشان , فرزندانشان و خانواده خود پیدا کنند . زمانی که آن‌ها از دامنه محصولات مطلع می‌شوند , قادر به مقایسه محصولات و خرید هستند تا پس از صرف پول ارزشمند خود , آنچه را که می‌خواهند بدست آورند . بنابراین تبلیغات برای مشتریان مهم است .

این صفحه که در باره اهمیت تبلیغات آورده شده است در مجموع 500 کلمه دارد.حداقل کلمات برای یک سئو مناسب موتورهای جستجو باید 500 کلمه باشد.

مجری تبلیغات کیست؟هدف مجری تبلیغات چیست

مجری تبلیغات را بشناسیم و از عملکرد مجری تبلیغات در پیشبرد اهداف استراتژیک برای رونق تجارت آگاه شویم.مجری تبلیغات کیست؟

مجری تبلیغاتی رابط بحرانی بین مشتریان و سرکتها هستند . در بخش کسب‌وکار , آن‌ها مشتریان جدید و مفاهیم تبلیغ را درخواست می‌کنند . آن‌ها در سمت خلاق روی پیام اصلی کمپین کار می‌کنند . در نهایت , آن‌ها تلاش می‌کنند تا نیازهای مشتریان را در بودجه برآورده سازند .

هدف کلی از موقعیت‌های اجرایی یک مجری تبلیغات , کمک به شرکت‌ها برای توسعه فرصت‌های کسب‌وکار سودآور و افزایش درآمد است . تبلیغات به کسب و کارها کمک می‌کند تا پایه مشتریان خود را افزایش دهند . مدیران تبلیغاتی ممکن است مدت‌زمان زیادی را صرف مذاکره با مشتریان احتمالی و بستن قراردادهای فروش کنند . آن‌ها برای فروش فضای تبلیغاتی با روزنامه , مجله و ناشران وب سایت و نیز شرکت‌های پخش رادیو و تلویزیونی مذاکره می‌کنند .

بسیاری از کارفرمایان به دنبال یافتن راهی برای موقعیت‌های اجرایی تبلیغاتی هستند که مدرک کارشناسی یا کارشناسی‌ارشد در مدیریت کسب‌وکار با تمرکز در بازاریابی دارند . برخی از کارفرمایان افرادی را با مدرک در تبلیغات یا روزنامه‌نگاری استخدام می‌کنند. داشتن فروش , بازاریابی , تبلیغات و تجربه کاری روابط‌عمومی برای افرادی که مشتاق به کسب مشاغل اجرایی تبلیغاتی هستند , مفید است . با این حال , برخی کارفرمایان آموزش شغلی را برای مدیران اجرایی تبلیغات سطح ورود پیشنهاد می‌کنند.

وظایف مجری تبلیغات

ایجاد و حفظ روابط استراتژیک با مشتریان .
مدیریت توسعه و اجرای برنامه‌ها و بودجه‌ها .
درباره قیمت‌ها و محدودیت‌های اعتباری مذاکره کنید .
ارائه مشاوره و توصیه‌های راهبردی از نظر ارتباطات , بودجه‌ها , پیش‌بینی‌ها و موقعیت یابی .
ترجمه , فروش و بازاریابی ایده‌های بازاریابی به طیف گسترده‌ای از بخش های سازمان است .

هدف اصلی یک حساب تبلیغاتی ارتباط بین مشتری و تیم خلاق است . آن‌ها بودجه را مدیریت می‌کنند , از پیروی از دستورالعمل‌های برند اطمینان حاصل می‌کنند و به دنبال کسب و کاره‌ای جدید در طول خط لوله فروش هستند . آن‌ها می‌توانند مسئول مدیریت پروژه باشند و اطمینان حاصل کنند که مشاوران خلاق به سرعت کار می‌کنند . مدیران حساب نیز باید در آوردن مشتریان جدید و بستن قرارداد ماهر باشند .

مجری تبلیغات چه مهارتهایی دارد

مهارت‌های یک مدیر و مجری تبلیغات منعکس‌کننده توانایی‌های فرد برای انجام وظایف ضروری این شغل است . از آنجا که مدیران تبلیغات حساب‌های تبلیغاتی را اداره می‌کنند , زمان قابل‌توجهی را صرف امنیت مشتریان یا شرکای تبلیغاتی می‌کنند . مدیران تبلیغات توانایی اولویت‌بندی کار , دستیابی به بازه‌های زمانی و تولید نتایج کارآمد را دارند . داشتن مهارت‌های ارتباطی و جزئیات محور برای مدیران تبلیغات و همچنین نشان دادن خدمات مشتری و مهارت‌های فروش مهم است .

مجری تبلیغات ممکن است با سرپرستان فروش و مدیران بازاریابی که استراتژی‌های تبلیغاتی و مبارزات تبلیغاتی را اجرا می‌کنند کار کند. مدیران تبلیغات فروش را توسعه می‌دهند و مشتریان بالقوه را جذب می‌کنند . آن‌ها اغلب برای تامین سهمیه‌های فروش مورد نیاز هستند , که ممکن است آن‌ها را ملزم به کار از ۴۰ ساعت در هفته زمان‌بندی کار کنند . آن‌ها همچنین حساب‌های تبلیغاتی را اداره می‌کنند و سوابق فروش را پی‌گیری می‌کنند .

برای موفقیت در این نقش باید بتوانید موانع را پیش‌بینی کنید و احساس فوریت داشته باشید . توانایی پرداختن به نگرانی‌ها , مسائل و بازخورد مشتریان و ارائه پروژه‌های تکمیل‌شده تا پایان مهلت, ویژگی مهمی برای مدیران حساب تبلیغات است . همانطور که اغلب بر روی چندین حساب کار می‌کنند , توجه به جزئیات و مهارت‌های سازمانی نیز ضروری است , بنابراین هیچ چیز زیر رادار می‌لغزد .
بخش بزرگی از مدیریت پروژه نیازمند توانایی خوب با افراد است . مدیران حساب تبلیغات باید مهارت‌های بین فردی عالی داشته باشند و باید بتوانند با شخصیت‌های مختلف هم در سمت مشتری و هم در سمت خلاق ارتباط برقرار و درگیر شوند . آن‌ها باید مهارت‌های ارتباطی و ارائه خوبی داشته باشند . کارفرمایان همچنین به دنبال خلاقیت و درک صنعت تبلیغات و بازاریابی و رونده‌ای فعلی هستند .
یک مجری تبلیغاتی حرفه‌ای است که برای یک آژانس تبلیغاتی کار می‌کند و به عنوان رابط بین آژانس تبلیغاتی و مشتریانش خدمت می‌کند . مدیر اجرایی , که گاهی به عنوان یک نماینده فروش تبلیغات اشاره می‌کند , مسئول رسیدگی و هماهنگی تبلیغاتی برای مشتریان است که شامل بازاریابی , تبلیغات , طراحی خلاقانه و روابط‌عمومی می‌باشد . یک مدیر تبلیغاتی معمولا ً به مدیر تبلیغات گزارش می‌دهد و ممکن است همزمان چندین حساب را اداره کند . به طور معمول , فرد حرفه‌ای حداقل مدرک کارشناسی دارد و برای کار بیشتر از ۴۰ ساعت در هفته در محیط رقابتی مورد نیاز است .

یک مدیر تبلیغات با مشتریان خود هم‌کاری نزدیکی دارد و باید درک کند که چگونه نیازها و اهداف آن‌ها را برآورده کند . قبل از شروع یک کمپین تبلیغاتی , مدیر باید درباره محصول یا سرویس مشتری یاد بگیرد , و سپس مشخص کند که مخاطب هدف برای آن محصول یا سرویس کیست . مدیر اجرایی مسئول تدوین یک برنامه بازی است که به استراتژی‌های بازاریابی و فرصت‌های مشتری خود می‌پردازد . تبلیغات تبلیغاتی ممکن است شامل تبلیغات در رسانه‌های مختلف از جمله تلویزیون , رادیو , مجله و روزنامه باشد.

به طور معمول , مجری تبلیغات هر روز در طول یک کمپین تبلیغاتی با مشتریان ملاقات می‌کند . مدیر اجرایی اطلاعات جمع‌آوری‌شده از جلسات با مشتریان و به طور موثر و فشرده اطلاعات را به کارکنان خلاق در آژانس تبلیغاتی , از جمله طراحان گرافیک , نویسندگان , و عکاسان که تبلیغات را طراحی خواهند کرد , منتقل خواهد کرد . زمانی که تبلیغات ایجاد شد , مدیر اجرایی با موکلش ملاقات خواهد کرد تا تاییدیه بگیرد یا برای تغییرات ضروری بازخورد دریافت کند. در حین نظارت و هماهنگی یک کمپین تبلیغاتی , یک مدیر تبلیغات مسئول اطمینان از این خواهد بود که کمپین با محدودیت‌های زمانی مواجه شود و در بودجه مشتری بماند . همچنین , مدیر حساب مشتریان را در پیش‌بینی‌های فروش برای کمپین تبلیغاتی خلاصه خواهد کرد.

سایر وظایف مجری تبلیغات شامل بررسی اثربخشی تبلیغات تبلیغاتی است . او همچنین اطمینان حاصل خواهد کرد که این حساب‌ها برای آژانس تبلیغاتی او سود می‌برند . کار در تبلیغات یک شغل ثابت نیست ; اگر یک آژانس تبلیغاتی حساب اصلی را از دست بدهد , عامل فروش تبلیغات ممکن است رها شود .

مجری تبلیغاتی نیز ممکن است مسئول ایجاد کسب‌وکار جدید در آژانس تبلیغاتی خود باشد . این کار ممکن است از طریق تماس یا ملاقات با مشتریان احتمالی انجام شود . دیگر راه‌های اجرایی در حساب , تجارت جدید است که از طریق شرکت در کنفرانس‌ها و سمینارهای تجاری برگزار می‌شود .

بیشتر مدیران حساب تبلیغات سابقه قوی در تبلیغات و فروش دارند . متخصصان عموما ً در تبلیغات , بازاریابی , هنرهای لیبرال , یا مدیریت کسب‌وکار مهم هستند. برخی افراد در این زمینه مدرک کارشناسی‌ارشد در مدیریت کسب‌وکار کسب می‌کنند. مدیران حساب ممکن است در این شغل با تبدیل شدن به سرپرست حساب یا مدیر تبلیغات پیشرفت کنند.


مجری تبلیغات یوتیوب 

با اینکه ممکن است شما مالک یک وب سایت خیره‌کننده باشید , از بهینه‌سازی موتور جستجو استفاده کنید , و هنوز یک گنجینه مزایایی وجود دارد که می‌توانید از تبلیغات یوتیوب کسب کنید .
در این صفحه , ما از فواید تبلیغات یوتیوب , آمار تبلیغات یوتیوب , و مشخصات تبلیغ فیلم یوتیوب برای کمک به شما برای ایجاد موثرترین تبلیغات در یوتیوب خواهیم پرداخت .
اینکه آیا آماده تبلیغ روی یوتیوب هستید یا شما هنوز روی حصار هستید , این مقاله برای شما است . اگر شما قبلا ً هستید , فراموش نکنید که خدمات تبلیغاتی یوتیوب خود را بررسی کنید !

تبلیغات یوتیوب یکی از بهترین استراتژی‌ها است که شما می‌توانید به عنوان یک بازاریابان انجام دهید . ببینید چرا با مزایای تبلیغات یوتیوب که در زیر لیست شده‌اند .
۱. تبلیغات یوتیوب مقرون‌به‌صرفه است اگر با تبلیغات PPC آشنا باشید , می‌دانید که این یک استراتژی بسیار مقرون‌به‌صرفه است . اگر با PPC آشنا نیستید , درک اینکه چرا سودآور است آسان است - شما فقط زمانی حقوق می‌دهید که کسی تبلیغ شما را کلیک کند .
نه تنها این , بلکه دقیقا ً انتخاب می‌کنید که وقتی کسی کلیک می‌کند چقدر می‌خواهید پرداخت کنید .
این دو ویژگی به این معنی است که شما هرگز بیش از حد صرف تبلیغات PPC نخواهید کرد و هرگز پول را صرف فضای تبلیغاتی نخواهید کرد.
اما چرا ما در یک صفحه در مورد تبلیغات یوتیوب صحبت می‌کنیم ?
تبلیغات یوتیوب از یک مدل PPC پیروی می‌کند که به همان روش کار می‌کند و آن را بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌سازد .
۲. تبلیغات یوتیوب هدف بسیار targeted برای یک کمپین موفق بسیار مهم است , و تبلیغات یوتیوب به شما اجازه می‌دهد تا وقتی که به هدف قرار دادن مخاطبان دقیق که می‌خواهید به آن برسید , به شدت دقیق شوید .
شما می‌توانید مخاطبین خود را به صورت زیر هدف قرار دهی�� :
جمعیت شناختی : کاربران هدف براساس عواملی مانند مکان , سن , جنسیت , وضعیت والدین و بیشتر .
موضوعات : دستیابی به مخاطبان براساس موضوعات مورد علاقه .
تطابق مشتری : با استفاده از داده‌های آنلاین و آفلاین اولین طرف , شما می‌توانید با مشتریانی که در گذشته به شرکت شما علاقه نشان داده‌اند , دوباره درگیر شوید .
مخاطبان مشابه : هدف قرار دادن مخاطبان مشابه به شما این امکان را می‌دهد که از داده‌های تطابق مشتری برای هدف قرار دادن کاربرانی استفاده کنید که شبیه آن‌هایی هستند که معمولا ً علاقه به تبلیغات شما را نشان می‌دهند .
remarketing ویدئو : کاربران هدف که در گذشته با ویدئوهای شما یا تبلیغات یوتیوب تعامل داشته‌اند .
مخاطبان تمایلی : مخاطب تمایلی شما را هدف قرار دهید , که شامل کاربرانی می‌شود که علاقه شدیدی به موضوعات مربوط به کسب‌وکار شما دارند .
مخاطبان تمایلی سفارشی : کاربران هدف به روشی حتی دانه‌ای با مخاطبان تمایلی سفارشی که به شما اجازه می‌دهند گروهی از کاربران را با مجموعه‌ای بسیار خاص از علایق مربوط به برند خود هدف قرار دهید .
مخاطبان بازار : مخاطبان بازار خود را با تبلیغات به کسانی که در حال حاضر به دنبال محصولات یا خدماتی هستند که ارائه می‌کنید , هدف قرار دهید .
رویداده‌ای زندگی : کاربران هدف براساس رویداده‌ای زندگی که اخیرا ً تجربه کرده‌اند . رویداده‌ای زندگی شامل مراحل مهم مانند حرکت , ازدواج یا بچه‌دار شدن است .
با گزینه‌های هدف‌گیری یوتیوب , شما می‌توانید یک گروه فوق‌العاده خاص از کاربران , یا گروه‌های کلی‌تر را براساس نوع محصولاتی که می‌خواهید بفروشید , هدف قرار دهید .
این کار می‌تواند امتحان و خطا برای تصمیم‌گیری در مورد نحوه هدف قرار دادن مخاطبین خود داشته باشد , اما یک آژانس تبلیغاتی یوتیوب مانند WebFX می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری در مورد گزینه‌های هدف عالی برای یک کمپین موفق کمک کند .

۳. تبلیغ در یوتیوب با ویدئو به شما کمک می‌کند با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید, پس از تماشای یک آگهی تجاری یا دیدن یک قطعه الحاقی در روزنامه محلی تان , احساس ارتباط بیشتری با یک برند دارید ؟
بیشتر آن‌ها می‌گویند پس از تماشای یک برند در عمل بیشتر احساس پیوند می‌کنند . آن‌ها با چهره‌هایی که نشان تجاری را نشان می‌دهند , ارتباط برقرار می‌کنند , نگرش آن‌ها به عنوان یک شرکت را بهتر درک می‌کنند , و ببینید که چگونه یک محصول یا خدمت کار می‌کند .
نه تنها آن , تبلیغات تصویری یوتیوب شما را قادر می‌سازد تا با روشن کردن دوربین بر روی خود , حقیقتا ً با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید .
در ذهن داشته باشید , فرمت های تبلیغاتی مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آن انتخاب کنید , اما وقتی آن را درست انجام می‌دهید , می‌توانید با استفاده از هر فرمت با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید .
4- سنجش معیارهای تبلیغاتی یوتیوب آسان است اگر شما موفقیت هر کمپین بازاریابی را اندازه‌گیری نکنید , شما زمان خود را به هدر می‌دهید . بدون اینکه بدانید یک برنامه تبلیغاتی چگونه انجام می‌شود, شما در مورد اینکه چطور می‌توانید پیشرفت کنید , آگاهی ندارید .
به گفته این, مهم است که تبلیغ تبلیغاتی یوتیوب شما را آنالیز کنید و این کار را به راحتی انجام دهید .

در آنجا , می‌توانید بیشتر در مورد بینندگان خود و اینکه هر ویدئوی ویژه چگونه انجام می‌دهد , بیاموزید .
اگر می‌خواهید دیدگاه‌ها , هزینه‌ها , و جزئیات بودجه مربوط به تبلیغات یوتیوب را دنبال کنید , می‌خواهید از حساب آگهی‌های گوگل بازدید کنید .
۵. تبلیغات youtube پس از اینکه یوتیوب بیش از ۲ میلیارد کاربر ماهانه دارد , نتایج سریعی را ارایه می‌دهد , درک اینکه چرا شما این نتایج سریع را خواهید دید , آسان است .
گرفتن آگهی‌های شما در مقابل افراد بیشتر به این معنی است که شما می‌توانید تعداد بیشتری کلیک تبلیغاتی , ترافیک وب سایت و فروش را در طول زمان دریافت کنید .
با پایگاه باور نکردنی که یوتیوب ایجاد کرده‌است , برای یک پلتفرم تبلیغاتی فوق‌العاده که شما " به سرعت نتایج را خواهید دید , ایجاد می‌کند .
به عنوان مثال , اگر شما تنها ایمیل‌ها را به ۱۰ نفر ارسال کنید , شما خیلی طول می‌کشد تا نتایج را مشاهده کنید . این به آن معنی است که تنها ۱۰ کاربر تبلیغ شما را می‌بینند . البته , فهرست‌های مشترک ایمیل معمولا ً بیش از ۱۰ نفر از مشترکان را به یک استراتژی بازاریابی خوب تبدیل کرده‌اند .
با این حال , با چنین حجم عظیمی از کاربران , youtube نتایج سریعی را تضمین می‌کند , چرا که مخاطبان زیادی به برند شما علاقمند هستند .
و صحبت درباره مخاطبان بزرگ …
۶. تبلیغات یوتیوب شما را در مقابل میلیاردها ایده قرار می‌دهد که تفاوت در عبور از flyers به عابران را در مغازه محلی خود در یک شهر کوچک در نظر بگیرید . شما ممکن است شانس کسب ۲۰ flyers را در یک بعد از ظهر داشته باشید - به این دلیل که تعداد زیادی از افرادی که از فروشگاه شما عبور می‌کنند وجود ندارد .
youtube یک فرصت برای کسب و کاره‌ای کوچک و کسب و کاره‌ای تجاری برای رسیدن به کاربران بیشتر از قبل ایجاد می‌کند - به این دلیل که این یک پایگاه کاربر عظیم را ارائه می‌دهد . ( بیش از ۲ میلیارد کاربر باید دقیق باشند ) .
حتی اگر شما به طور خاص مخاطب را هدف قرار دهید , شما هنوز تبلیغات خود را در مقابل افراد بیشتری نسبت به روش‌های دیگر می‌گیرید - مگر اینکه شما ۲ میلیارد مشترک ایمیل و یا ۲ میلیارد نفر از پیروان خود را در فیس بوک داشته باشید ( که شما تبلیغات را نیز راه‌اندازی می‌کنید ) .
مشخصات آگهی ویدئویی یوتیوب برای کمک به شما در دریافت بیشتر تبلیغات یوتیوب چنانچه می‌خواهید در یوتیوب تبلیغ کنید و می‌خواهید این کار را با موفقیت انجام دهید , باید از مشخصات آگهی تصویری صحیح استفاده کنید .
اگر از مشخصات توصیه‌شده در سایت یوتیوب پیروی نکنید , می‌توانید به آن پایان دهید :
آگهی‌های تبلیغاتی دانه‌ای که آگهی‌های تلویزیونی خود را پر نمی‌کنند که اعتماد کاربر را کاهش می‌دهد کپی آگهی را کاهش می‌دهد.

اگر هنوز در مورد مزایای تبلیغات یوتیوب در حصار هستید , شاید آمار تبلیغات یوتیوب ما شما را متقاعد کند که این یکی از بهترین راه‌های بازاریابی آنلاین کسب‌وکار شما است !
youtube دومین وب سایت بازدید شده پس از گوگل است .
یوتیوب در سال ۴.۹۶ 4.96 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی داشته‌است .
یوتیوب به بیش از هر شبکه پخش یا کابلی در موبایل به ۱۸ تا ۴۹ سال می‌رسد .
۶ کاربر از ۱۰ کاربر سکوهای ویدئویی آنلاین را به تلویزیون زنده ترجیح می‌دهند .
۷۸. 8 % بازاریابان می‌گویند که یوتیوب موثرترین سکوی بازاریابی ویدیویی در سطوح فعلی هزینه است , یوتیوب بازده بالاتری را در سرمایه‌گذاری ( roi ) نسبت به تبلیغات تلویزیونی در ۷۷ % مطالعات ارائه می‌دهد .
۷۰ % خریداران می‌گویند که آن‌ها برای یادگیری محصولات از brands که در یوتیوب می‌بینند , باز هستند .
۵۹ % مدیران ترجیح می‌دهند به جای خواندن متن یک ویدئو تماشا کننند.
حالا زمان تبلیغات یوتیوب است که مزایای زیادی برای تبلیغات یوتیوب وجود دارد , و اگر آماده باشید که سوار شوید , WebFX می‌تواند کمک کند !
ما با مشتریان در صنایع مختلف کار می‌کنیم تا به آن‌ها کمک کنیم تا به اهداف بازاریابی خود با خدمات تبلیغاتی یوتیوب برسند .
تمام مبارزات تبلیغاتی از طریق حساب آگهی گوگل مشتری مدیریت می‌شوند و مشتری دسترسی مدیر / مالک تمام مبارزات گوگل تجزیه و تحلیل را حفظ می‌کند و پی‌گیری نتایج مربوط به ارسال پیام اختصاصی برای تست عملکرد صفحه فرود استراتژیک مدیریت پیشنهاد پیشنهاد پیشنهادی را تایید می‌کند .

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page