• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

فهرست مطلب

مجری تبلیغات یوتیوب 

با اینکه ممکن است شما مالک یک وب سایت خیره‌کننده باشید , از بهینه‌سازی موتور جستجو استفاده کنید , و هنوز یک گنجینه مزایایی وجود دارد که می‌توانید از تبلیغات یوتیوب کسب کنید .
در این صفحه , ما از فواید تبلیغات یوتیوب , آمار تبلیغات یوتیوب , و مشخصات تبلیغ فیلم یوتیوب برای کمک به شما برای ایجاد موثرترین تبلیغات در یوتیوب خواهیم پرداخت .
اینکه آیا آماده تبلیغ روی یوتیوب هستید یا شما هنوز روی حصار هستید , این مقاله برای شما است . اگر شما قبلا ً هستید , فراموش نکنید که خدمات تبلیغاتی یوتیوب خود را بررسی کنید !

تبلیغات یوتیوب یکی از بهترین استراتژی‌ها است که شما می‌توانید به عنوان یک بازاریابان انجام دهید . ببینید چرا با مزایای تبلیغات یوتیوب که در زیر لیست شده‌اند .
۱. تبلیغات یوتیوب مقرون‌به‌صرفه است اگر با تبلیغات PPC آشنا باشید , می‌دانید که این یک استراتژی بسیار مقرون‌به‌صرفه است . اگر با PPC آشنا نیستید , درک اینکه چرا سودآور است آسان است - شما فقط زمانی حقوق می‌دهید که کسی تبلیغ شما را کلیک کند .
نه تنها این , بلکه دقیقا ً انتخاب می‌کنید که وقتی کسی کلیک می‌کند چقدر می‌خواهید پرداخت کنید .
این دو ویژگی به این معنی است که شما هرگز بیش از حد صرف تبلیغات PPC نخواهید کرد و هرگز پول را صرف فضای تبلیغاتی نخواهید کرد.
اما چرا ما در یک صفحه در مورد تبلیغات یوتیوب صحبت می‌کنیم ?
تبلیغات یوتیوب از یک مدل PPC پیروی می‌کند که به همان روش کار می‌کند و آن را بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌سازد .
۲. تبلیغات یوتیوب هدف بسیار targeted برای یک کمپین موفق بسیار مهم است , و تبلیغات یوتیوب به شما اجازه می‌دهد تا وقتی که به هدف قرار دادن مخاطبان دقیق که می‌خواهید به آن برسید , به شدت دقیق شوید .
شما می‌توانید مخاطبین خود را به صورت زیر هدف قرار دهی�� :
جمعیت شناختی : کاربران هدف براساس عواملی مانند مکان , سن , جنسیت , وضعیت والدین و بیشتر .
موضوعات : دستیابی به مخاطبان براساس موضوعات مورد علاقه .
تطابق مشتری : با استفاده از داده‌های آنلاین و آفلاین اولین طرف , شما می‌توانید با مشتریانی که در گذشته به شرکت شما علاقه نشان داده‌اند , دوباره درگیر شوید .
مخاطبان مشابه : هدف قرار دادن مخاطبان مشابه به شما این امکان را می‌دهد که از داده‌های تطابق مشتری برای هدف قرار دادن کاربرانی استفاده کنید که شبیه آن‌هایی هستند که معمولا ً علاقه به تبلیغات شما را نشان می‌دهند .
remarketing ویدئو : کاربران هدف که در گذشته با ویدئوهای شما یا تبلیغات یوتیوب تعامل داشته‌اند .
مخاطبان تمایلی : مخاطب تمایلی شما را هدف قرار دهید , که شامل کاربرانی می‌شود که علاقه شدیدی به موضوعات مربوط به کسب‌وکار شما دارند .
مخاطبان تمایلی سفارشی : کاربران هدف به روشی حتی دانه‌ای با مخاطبان تمایلی سفارشی که به شما اجازه می‌دهند گروهی از کاربران را با مجموعه‌ای بسیار خاص از علایق مربوط به برند خود هدف قرار دهید .
مخاطبان بازار : مخاطبان بازار خود را با تبلیغات به کسانی که در حال حاضر به دنبال محصولات یا خدماتی هستند که ارائه می‌کنید , هدف قرار دهید .
رویداده‌ای زندگی : کاربران هدف براساس رویداده‌ای زندگی که اخیرا ً تجربه کرده‌اند . رویداده‌ای زندگی شامل مراحل مهم مانند حرکت , ازدواج یا بچه‌دار شدن است .
با گزینه‌های هدف‌گیری یوتیوب , شما می‌توانید یک گروه فوق‌العاده خاص از کاربران , یا گروه‌های کلی‌تر را براساس نوع محصولاتی که می‌خواهید بفروشید , هدف قرار دهید .
این کار می‌تواند امتحان و خطا برای تصمیم‌گیری در مورد نحوه هدف قرار دادن مخاطبین خود داشته باشد , اما یک آژانس تبلیغاتی یوتیوب مانند WebFX می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری در مورد گزینه‌های هدف عالی برای یک کمپین موفق کمک کند .

۳. تبلیغ در یوتیوب با ویدئو به شما کمک می‌کند با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید, پس از تماشای یک آگهی تجاری یا دیدن یک قطعه الحاقی در روزنامه محلی تان , احساس ارتباط بیشتری با یک برند دارید ؟
بیشتر آن‌ها می‌گویند پس از تماشای یک برند در عمل بیشتر احساس پیوند می‌کنند . آن‌ها با چهره‌هایی که نشان تجاری را نشان می‌دهند , ارتباط برقرار می‌کنند , نگرش آن‌ها به عنوان یک شرکت را بهتر درک می‌کنند , و ببینید که چگونه یک محصول یا خدمت کار می‌کند .
نه تنها آن , تبلیغات تصویری یوتیوب شما را قادر می‌سازد تا با روشن کردن دوربین بر روی خود , حقیقتا ً با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید .
در ذهن داشته باشید , فرمت های تبلیغاتی مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آن انتخاب کنید , اما وقتی آن را درست انجام می‌دهید , می‌توانید با استفاده از هر فرمت با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید .
4- سنجش معیارهای تبلیغاتی یوتیوب آسان است اگر شما موفقیت هر کمپین بازاریابی را اندازه‌گیری نکنید , شما زمان خود را به هدر می‌دهید . بدون اینکه بدانید یک برنامه تبلیغاتی چگونه انجام می‌شود, شما در مورد اینکه چطور می‌توانید پیشرفت کنید , آگاهی ندارید .
به گفته این, مهم است که تبلیغ تبلیغاتی یوتیوب شما را آنالیز کنید و این کار را به راحتی انجام دهید .

در آنجا , می‌توانید بیشتر در مورد بینندگان خود و اینکه هر ویدئوی ویژه چگونه انجام می‌دهد , بیاموزید .
اگر می‌خواهید دیدگاه‌ها , هزینه‌ها , و جزئیات بودجه مربوط به تبلیغات یوتیوب را دنبال کنید , می‌خواهید از حساب آگهی‌های گوگل بازدید کنید .
۵. تبلیغات youtube پس از اینکه یوتیوب بیش از ۲ میلیارد کاربر ماهانه دارد , نتایج سریعی را ارایه می‌دهد , درک اینکه چرا شما این نتایج سریع را خواهید دید , آسان است .
گرفتن آگهی‌های شما در مقابل افراد بیشتر به این معنی است که شما می‌توانید تعداد بیشتری کلیک تبلیغاتی , ترافیک وب سایت و فروش را در طول زمان دریافت کنید .
با پایگاه باور نکردنی که یوتیوب ایجاد کرده‌است , برای یک پلتفرم تبلیغاتی فوق‌العاده که شما " به سرعت نتایج را خواهید دید , ایجاد می‌کند .
به عنوان مثال , اگر شما تنها ایمیل‌ها را به ۱۰ نفر ارسال کنید , شما خیلی طول می‌کشد تا نتایج را مشاهده کنید . این به آن معنی است که تنها ۱۰ کاربر تبلیغ شما را می‌بینند . البته , فهرست‌های مشترک ایمیل معمولا ً بیش از ۱۰ نفر از مشترکان را به یک استراتژی بازاریابی خوب تبدیل کرده‌اند .
با این حال , با چنین حجم عظیمی از کاربران , youtube نتایج سریعی را تضمین می‌کند , چرا که مخاطبان زیادی به برند شما علاقمند هستند .
و صحبت درباره مخاطبان بزرگ …
۶. تبلیغات یوتیوب شما را در مقابل میلیاردها ایده قرار می‌دهد که تفاوت در عبور از flyers به عابران را در مغازه محلی خود در یک شهر کوچک در نظر بگیرید . شما ممکن است شانس کسب ۲۰ flyers را در یک بعد از ظهر داشته باشید - به این دلیل که تعداد زیادی از افرادی که از فروشگاه شما عبور می‌کنند وجود ندارد .
youtube یک فرصت برای کسب و کاره‌ای کوچک و کسب و کاره‌ای تجاری برای رسیدن به کاربران بیشتر از قبل ایجاد می‌کند - به این دلیل که این یک پایگاه کاربر عظیم را ارائه می‌دهد . ( بیش از ۲ میلیارد کاربر باید دقیق باشند ) .
حتی اگر شما به طور خاص مخاطب را هدف قرار دهید , شما هنوز تبلیغات خود را در مقابل افراد بیشتری نسبت به روش‌های دیگر می‌گیرید - مگر اینکه شما ۲ میلیارد مشترک ایمیل و یا ۲ میلیارد نفر از پیروان خود را در فیس بوک داشته باشید ( که شما تبلیغات را نیز راه‌اندازی می‌کنید ) .
مشخصات آگهی ویدئویی یوتیوب برای کمک به شما در دریافت بیشتر تبلیغات یوتیوب چنانچه می‌خواهید در یوتیوب تبلیغ کنید و می‌خواهید این کار را با موفقیت انجام دهید , باید از مشخصات آگهی تصویری صحیح استفاده کنید .
اگر از مشخصات توصیه‌شده در سایت یوتیوب پیروی نکنید , می‌توانید به آن پایان دهید :
آگهی‌های تبلیغاتی دانه‌ای که آگهی‌های تلویزیونی خود را پر نمی‌کنند که اعتماد کاربر را کاهش می‌دهد کپی آگهی را کاهش می‌دهد.

اگر هنوز در مورد مزایای تبلیغات یوتیوب در حصار هستید , شاید آمار تبلیغات یوتیوب ما شما را متقاعد کند که این یکی از بهترین راه‌های بازاریابی آنلاین کسب‌وکار شما است !
youtube دومین وب سایت بازدید شده پس از گوگل است .
یوتیوب در سال ۴.۹۶ 4.96 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی داشته‌است .
یوتیوب به بیش از هر شبکه پخش یا کابلی در موبایل به ۱۸ تا ۴۹ سال می‌رسد .
۶ کاربر از ۱۰ کاربر سکوهای ویدئویی آنلاین را به تلویزیون زنده ترجیح می‌دهند .
۷۸. 8 % بازاریابان می‌گویند که یوتیوب موثرترین سکوی بازاریابی ویدیویی در سطوح فعلی هزینه است , یوتیوب بازده بالاتری را در سرمایه‌گذاری ( roi ) نسبت به تبلیغات تلویزیونی در ۷۷ % مطالعات ارائه می‌دهد .
۷۰ % خریداران می‌گویند که آن‌ها برای یادگیری محصولات از brands که در یوتیوب می‌بینند , باز هستند .
۵۹ % مدیران ترجیح می‌دهند به جای خواندن متن یک ویدئو تماشا کننند.
حالا زمان تبلیغات یوتیوب است که مزایای زیادی برای تبلیغات یوتیوب وجود دارد , و اگر آماده باشید که سوار شوید , WebFX می‌تواند کمک کند !
ما با مشتریان در صنایع مختلف کار می‌کنیم تا به آن‌ها کمک کنیم تا به اهداف بازاریابی خود با خدمات تبلیغاتی یوتیوب برسند .
تمام مبارزات تبلیغاتی از طریق حساب آگهی گوگل مشتری مدیریت می‌شوند و مشتری دسترسی مدیر / مالک تمام مبارزات گوگل تجزیه و تحلیل را حفظ می‌کند و پی‌گیری نتایج مربوط به ارسال پیام اختصاصی برای تست عملکرد صفحه فرود استراتژیک مدیریت پیشنهاد پیشنهاد پیشنهادی را تایید می‌کند .

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page