• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

فهرست مطلب

تبلیغات اینترنتی و تبلیغات آنلاین

تبلیغات اینترنتی و تبلیغات آنلاین چیست

تبلیغات اینترنتی مجموعه‌ای از ابزارها برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی به مردم در سراسر جهان است که از اینترنت به عنوان یک بس‌تر بازاریابی جهانی استفاده می‌کند.

همانطور که تکنولوژی‌های وب در دهه ۱۹۹۰ تکامل یافتند , تبلیغات اینترنتی به صورت یک معادل مجازی برای روش‌های بازاریابی سنتی مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی , تبلیغات روزنامه‌ای , بیلبوردها و غیره ظاهر شد .
بیایید ببینیم چرا تبلیغات آنلاین بسیار محبوب شده‌است و رایج‌ترین نوع بازاریابی موتور جستجو , بازاریابی ایمیلی , تبلیغات رسانه‌ای اجتماعی , تبلیغات نمایشی , تبلیغات بومی , و غیره است .

تبلیغات اینترنتی و آنلاین

تبلیغات اینترنتی آنلاین چه مزایا و معایبی دارد

بیش از ۴ میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان وجود دارند . این امر باعث افزایش چشمگیر تبلیغات اینترنتی می‌شود . مردم با استفاده از موتورهای جستجو , به دنبال برند های مورد علاقه خود در رسانه‌های اجتماعی , و اطلاع‌رسانی در مورد campaigns از طریق پست الکترونیکی و push به دنبال محصولات می‌گردند . فرصت‌های تبلیغاتی بسیار زیاد هستند , اما استفاده از آن‌ها به درستی این کار آسانی نیست . بنابراین , نگاهی نزدیک‌تر به مزایا و معایب تبلیغات اینترنتی دارند .

مزایای تبلیغات اینترنتی

پوشش جهانی آسان . امروزه مردم عادت دارند از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل , بینگ و دیگران به دنبال اطلاعات درباره محصولات و خدمات بگردند . تبلیغات اینترنتی راهی برای نشان دادن پیشنهادهای شما در مقابل بیش از ۴.۳ میلیارد کاربر وب در سراسر جهان است . شما می‌توانید به راحتی تمام دنیا را از طریق اینترنت هدف قرار دهید .

برای هر بودجه مقرون‌به‌صرفه است. با توجه به بازاریابی ساده , حداقل هزینه برای رسیدن به مخاطبان , سه برابر ارزان‌تر از روش‌های تبلیغات سنتی است , بنابراین هر شرکتی از یک کسب‌وکار خانوادگی کوچک به یک شرکت بزرگ می‌تواند از تبلیغات آنلاین استفاده کرده و بیش‌ترین منابع مالی خود را کسب کند .

ترافیک را به یک وب سایت هدایت می‌کند . هرچه بازدید کنندگان بیشتری به سایت مراجعه کنید , مشتریان احتمالی بیشتری دارید که منجر به افزایش فروش خواهد شد . هدف تبلیغات اینترنتی جلب توجه کاربران و ارسال آن‌ها به وب سایت شما است . پیشنهادهای نشان‌داده‌شده در تبلیغات دیجیتال باید کنجکاو شوند و به مردم دلیل خوبی برای کلیک کردن از طریق سایت شما بدهند .

اجازه هدفگیری را می‌دهد . برخلاف رسانه‌های بازاریابی سنتی که بدون فیلتر کردن تبلیغ می‌کند , تبلیغات اینترنتی به مخاطبان هدف خاصی می‌دهد - افرادی که به احتمال زیاد به مشتریان تبدیل می‌شوند . برای مثال , یک شرکت تجهیزات مسافرتی ممکن است از تبلیغات رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغات به کاربرانی استفاده کند که مشتاق سفر , تشویق کردن و سهام هستند .

تبلیغات اینترنتی آنلاین

retargeting . تبلیغات اینترنتی راهی برای گفتن هستند : " هی , به نظر می‌رسد چند روز پیش شما این توستر را چک کردید . من اینجا برای تو خیلی جالب است ! " اگر بسیاری از چشم اندازه‌ای از فروشگاه‌های آنلاین لوازم خانگی خود بدون خرید چیزی بازدید می‌کنند , آن‌ها را به یاد برند خود با تبلیغات بنر که در وب سایت‌هایی که مرور می‌کنند می‌اندازد .

این کار به شما اجازه می‌دهد تا با مخاطبین خود touchpoints مختلف ایجاد کنید . تبلیغات اینترنتی به شما کمک می‌کند که در زمان مناسب در مکان مناسب برای ارتباط با مخاطبین خود ظاهر شوید . اگر یک نانوایی کوچک دارید , از socials مانند اینستاگرام و Pinterest برای نشان دادن محصولات استفاده کنید . برای به اشتراک گذاشتن اخبار و ایجاد روابط طولانی‌مدت با مخاطبین خود , آن‌ها را با بازاریابی ایمیلی تقویت کنید . با ترکیب انواع مختلف تبلیغات دیجیتال عاقلانه می‌توانید نشان دهید که شرکت شما همیشه حاضر و آماده خدمت است .
قابل‌اندازه‌گیری است . برخلاف بازاریابی برون‌خط , که در آن هزینه‌ها و اثربخشی تا حدودی تقریبی هستند , شما می‌توانید به طور دقیق بازده تلاش‌های خود و کارایی بازاریابی اینترنتی را با سکوهای تجزیه و تحلیل وب مانند تجزیه و تحلیل گوگل پی‌گیری کنید .

تبلیغات اینترنتی آنلاین

معایب تبلیغات اینترنتی و آنلاین

 رقابت بالا . البته , این به موقعیت شما بستگی دارد , اما اگر شما چیزی جدید را ابداع کردید , باید برای جلب توجه مشتریان رقابت کنید . این بازار به ویژه برای کسب و کاره‌ای تجارت الکترونیک , oversaturated است , بنابراین شما باید نیازهای مشتریان خود را از قبل قرار دهید و به طور مرتب محصول خود را بهبود دهید تا آن را رقابتی کنید .

اشتباه‌ات گران هستند . هدف قرار دادن افراد اشتباه , انتخاب کلمات کلیدی بسیار رقابتی , و رها کردن کمپین تبلیغاتی شما پس از خاموش‌کردن آن , رایج‌ترین اشتباهاتی هستند که می‌توانند برای شما یک ثروت هزینه کنند . برای از بین بردن این اشتباه‌ات , شما به متخصص ارشد یا تجربه زیادی نیاز دارید . هر دو متغیر نیازمند سرمایه‌گذاری هستند.

تجزیه و تحلیل پیچیده . برای تجزیه و تحلیل عملکرد تبلیغات اینترنتی , شما به یک پلت فرم سوم مانند تجزیه و تحلیل گوگل و برخی تجربیات برای تفسیر درست نتایج نیاز دارید . شرکت‌های متوسط و برنده‌ای بزرگ تحلیل گران دارند که آگهی‌ها را بیشتر هدفمند و موثرتر کنند .
نابینایی . این اصطلاح مربوط به نابینایی بنر است . کاربران هر بار که یک صفحه وب را باز می‌کنند , تبلیغات می‌بینند . به همین دلیل آن‌ها به سادگی بنرها را نادیده می‌گیرند و حتی متوجه آن‌ها نمی‌شوند. برای مبارزه با این هدف , دقت کنید که بنرها افراد مناسب را هدف قرار دهند که به پیشنهاد شما نیاز دارند .

تبلیغات اینترنتی آنلاین

تبلیغات آنلاین گوگل

نوار جستجو نقطه شروع سفر خریدار است . ورود به یک کلمه کلیدی , مردم عمدتا ً بر نتایج صفحه اول تمرکز دارند . بازاریابی موتور جستجو تماما ً در مورد دریافت صفحات وب سایت تان تا بالای ( صفحه نتایج موتور جستجو ) است , چه به صورت ارگانیک و چه به روش پرداخت دست‌مزد .
تبلیغات گوگل نتایج پرداختی را براساس حراج رتبه آگهی نشان می‌دهد . شرکت‌ها قیمت شان را برای یک کلمه کلیدی خاص نامگذاری می‌کنند , در حالی که گوگل کیفیت و ارتباط محتوای آن را تحلیل می‌کند . در اینجا فرمول رتبه آگهی آمده‌است :

این فن‌آوری به شما اجازه می‌دهد تا هر زمان که آنلاین هستند توجه کاربران را جلب کنید . این پیام‌ها در گوشه صفحه نمایش شما ظاهر می‌شوند , و یک کلیک روی آن کاربر را به یک صفحه وب خاص تغییر می‌دهد . به عنوان مثال , یک کافی‌شاپ می‌تواند یک اطلاعیه صبحگاهی درباره تخفیف ۲۰ درصدی سفارش قبل از ۱۰ صبح برای کاربران آمریکایی ارسال کند تا notifications را برای تماس با برند فشار دهند و اولین کسی باشند که اخبار و به روز رسانی ‌ها را می‌شناسند .
اگر منبع خبری دارید , می‌توانید از وب پوش monetization نیز استفاده کنید . به این معنی است که مشترکین شما مطالب مرتبط را از شرکت‌های دیگر به شکل اطلاعیه فشار وب همراه با تبلیغات دریافت خواهند کرد.

تبلیغات اینترنتی آنلاین

راههای تبلیغات اینترنتی رایگان

سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. مردم سراسر جهان هر ثانیه گوگل را جستجو می‌کنند . آن‌ها به دنبال اخبار , محصولات , دستور العمل‌های , دستورالعمل‌ها , نکات خانه‌داری و چیزهای دیگر هستند . شما می‌توانید علاقه آن‌ها را برآورده کنید و مشتریان جدید را به همراه بیاورید . برخی از تحقیقات کلیدی را انجام دهید و برای شروع seo سوالات رقابت پایین را انتخاب کنید . ما در وبلاگ خود یک استراتژی seo را مطرح کردیم که سایت شما را به بالای جستجو می‌رساند .

کمپین ‌های ایمیل بفرستید . با کمک آن‌ها می‌توانید به مشتریان خود آموزش دهید , محصولات خود را تبلیغ کنید , اخبار و به روز رسانی کنید , مشتریان را از دستورها خود آگاه سازید و تشخیص برند را افزایش دهید . تمام این موارد و بیشتر برای رایگان بودن سرویس ایمیل SendPulse ممکن است . اگر تا ۵۰۰ مشتری در لیست پستی خود دارید , می‌توانید هر ماه ۱۵,۰۰۰ ایمیل برای آن‌ها ارسال کنید .

پست‌های مهمان بنویسید . وبلاگ‌های معتبر با یک مخاطب بزرگ پیدا کنید که ممکن است به محصولات شما علاقمند باشند . یک قطعه ارزشمند از مطالب را به آن‌ها بدهید , نکاتی را به اشتراک بگذارید , مطالعات موردی را ارائه دهید و به آن‌ها مشاوره بدهید . به وب سایت خود بازگردید و شما به قدرت حوزه خود ارتقا پیدا خواهید کرد . به این ترتیب , شما پیام خود را به مخاطبین هدف و افزایش آگاهی از برند خود منتقل خواهید کرد .

تبلیغات اینترنتی آنلاین

استفاده از قدرت رسانه‌های اجتماعی . حداقل دو دلیل وجود دارد که شما باید از آن‌ها استفاده کنید : بیشتر سکوها رایگان هستند و مردم به دنبال برند در socials هستند . اگر بودجه زیادی دارید , تبلیغات لازم نیست . پروفایل برند خود را ایجاد کنید , عکس‌ها و ویدئوهای محصولات خود را اضافه کنید , اخبار را در مورد به روز رسانی ‌های اخیر به اشتراک بگذارید , و از مشتری بازخورد بخواهید . علاوه بر این , شما می‌توانید یک chatbot برای فرستاده فیس بوک ایجاد کنید تا به الفق مشتریان پاسخ دهید و به آن‌ها کمک کنید تا سفارش خود را تنظیم کنند . SendPulse یک سازنده بصری و آزاد chatbot ارائه می‌دهد .

وبلاگ خود را آغاز کنید . وبلاگ جایی است که می‌توانید تخصص خود را نشان دهید و هم‌زمان برند خود را ارتقا دهید . به طور منظم پست کنید تا اخبار مربوط به شرکت خود را به اشتراک بگذارید , به مخاطبین خود آموزش دهید , توصیه‌های تخصصی بدهید و برخی از پشت‌پرده را نشان دهید . شما حتی می‌توانید با ارسال محتوای با کیفیت بالا از شرکت‌های دیگر که ممکن است برای مخاطبین شما مفید باشند , از وبلاگ خود پول کسب کنید .

آگهی‌های موتور جستجو . هزینه متوسط برای هر کلیک در تمام صنایع دلار است . این قیمت به حجم کلید واژه بستگی دارد - چند بار در ماه مردم به دنبال یک کلمه یا عبارت خاص , سطح رقابت , یعنی تعداد شرکت از این واژه کلیدی استفاده می‌کنند .

تبلیغات اینترنتی آنلاین


9 گروه تبلیغات آنلاین اینترنتی 

همانطور که اینترنت رشد می‌کند , گزینه‌های تبلیغات آنلاین نیز وجود دارند . در واقع , امروزه , انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که شما می‌توانید با یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ادغام شوید . با تغییر چشم‌انداز تبلیغات دیجیتال , مهم است که تا به امروز در جدیدترین روندها , تکنیک‌ها و استراتژی‌ها قرار بگذاریم . این گزینه‌های مختلف تبلیغات آنلاین می‌توانند برای تشکیل یک کمپین ۳۶۰ درجه ترکیب شوند , یا می‌توانند به صورت جداگانه استفاده شوند .
اگر می‌خواهید درباره هر دو نوع تبلیغات آنلاین و فرمت های تبلیغاتی مختلف که می‌توانید استفاده کنید , یاد بگیرید , به خواندن ادامه دهید !

تبلیغات اینترنتی آنلاین

تبلیغات آنلاین بومی

۱. تبلیغات بومی این عبارت با نوع قراردادی کمتری از تبلیغات آنلاین همراه است . این استراتژی از یک استراتژی استفاده می‌کند که از تبلیغات بنر و یا محتوای پشتیبانی شده در تلاش برای به دست آوردن اعتماد کاربر با ارائه راه‌حل به مشکلات آن‌ها استفاده می‌کند . ابزارهای زیادی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید , اما ساده‌ترین آن‌ها در حال ایجاد یک وبلاگ است . در وبلاگ خود , در مورد موضوعات مربوط به بخش خود صحبت کنید , اما don't فقط تبلیغ می‌کند . شامل یک چیز مفید و جالب برای کاربران خود باشد . از آنجا , با استفاده از seo , بازاریابی ایمیلی , و nurturing , شما می‌توانید با موفقیت محتوای درست را مطابق با مرحله خروج مشتریان بالقوه قیف فروش عرضه کنید. بهترین چیز در مورد تبلیغات بومی این است که به طور کلی, مردم و مردمی که از مسدود کننده‌های تبلیغ استفاده می‌کنند , به شدت تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند .

تبلیغات اینترنتی آنلاین

تبلیغات آنلاین sem

با این نوع مبارزات , هدف دستیابی به آگاهی بیشتر برند در زمان بسیار کوتاهی است . تنها چیزی که نیاز دارد تبلیغ با عنوان , توصیف و فراخوانی برای عمل است ( اطمینان حاصل کنید که به شدت به استفاده از کلمات کلیدی تکیه کنید ) . بسته به کیفیت وب سایت و cpc ایجاد شده , آگهی زمانی نشان داده خواهد شد که کاربران کلمات کلیدی انتخاب‌شده شما را در یک موتور جستجو تایپ کنند . در این مورد , یک پیشنهاد ( معمولا ) براساس cpc ایجاد می‌شود .

تبلیغات نمایشی آنلاین

۳. نمایش تبلیغات در میان فرمت های تبلیغاتی آنلاین بصری بیشتر تبلیغات نمایشی هستند . آن‌ها را تبلیغات نمایشی می‌نامند , زیرا عموما ً حاوی تصاویر یا ویدیوها هستند و در مکان‌های تعیین‌شده در هر وب سایت , مانند یک وبلاگ , منتشر می‌شوند .
آن‌ها می‌توانند مستقیما ً یا از طریق platforms مانند گوگل ادوردز خریداری شوند . هزینه توسط cpc یا cpm برآورد می‌شود.

تبلیغات آنلاین موبایلی

۴. تبلیغات تلفن همراه اگرچه انواع مختلفی از تبلیغات تلفن همراه وجود دارد , همه تبلیغات تبلیغاتی باید با سکوهای موبایل تطبیق داده شوند , یا حداقل از گونه‌شناسی پاسخگو پیروی کنند که اجازه می‌دهد صفحات به اندازه هر صفحه نمایش داده‌شده قالب‌بندی شوند . امروزه هر کسی یک تلفن و یا تبلت دارد که دائما ً از آن استفاده می‌کنند . در واقع گوگل گفته‌است که از سال ۲۰۱۶ ترافیک موبایل از کامپیوترهای رومیزی پیشی گرفته‌است . بنابراین اگر هنوز در سکوهای موبایل سرمایه‌گذاری نمی‌کنید , وقت آن است که شیرجه بزنید . نه تنها دسترسی بهتر و تعامل کاربر بهبود یافته خواهید داشت , بلکه از طریق الگوریتم اول موبایل گوگل در ads که در وب سایت خود نشان می‌دهید , seo را بهبود خواهید بخشید .

تبلیغات اینترنتی آنلاین

تبلیغات آنلاین شبکه های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی بخش بسیار مهمی از زندگی روزمره ما هستند . بنابراین ایجاد تبلیغات تبلیغاتی در این سکوها به منظور ایجاد آگاهی از برند و کسب مشتریان جدید بالقوه ضروری است . با توجه به امکانات بخش‌بندی گسترده شبکه‌های اجتماعی , آن‌ها می‌توانند بهترین مکان‌ها برای راه‌اندازی محصولات / خدمات جدید با هدف مخاطبان بسیار خاص باشند . صرف‌نظر از اینکه هدف شما تبدیل شدن یا اجرای استراتژی برندسازی است , تبلیغات اجتماعی انتخاب خوبی هستند !

تبلیغات آنلاین Remarketing

یادآوری مشتریان یا کاربرانی که علاقه خود را به شرکت شما نشان داده‌اند , یک استراتژی محکم برای تبدیل آن‌ها است . Remarketing نشان می‌دهد که banner شما در هر وب سایتی که پیش از این به سایت شما مراجعه کرده بودند , ظاهر شود ( به شرطی که این سایت‌ها فضاهای remarketing ارائه کنند ) . این نوع تبلیغات برای فروش و افزایش آگاهی از برند خوب هستند , که بر حضور یک شرکت در فرآیند خرید مصرف‌کننده تاکید می‌کند .
این تبلیغات را می‌توان از طریق ابزارهای مدیریت تبلیغات موتور جستجو مانند google adwords خریداری کرد . قیمت‌ها معمولا ً توسط معیارهای cpc تعیین می‌شوند .

تبلیغات اینترنتی آنلاین

تبلیغات آنلاین ایمیلی

۷. بازاریابی ایمیلی ایمیل چیز جدیدی نیست , اما با یک اثر جدید دوباره ظاهر شده‌است . این نوع کمپین دارای تبدیل‌های بالا است . با توجه به بسیاری از ابزارهای اتوماسیون که در دسترس هستند , می‌توانید تبدیل بسیار سودآوری بگیرید . اگر شما فکر می‌کنید که گرفتن یک مشتری جدید بیش از ۷ برابر گران‌تر از نگه داری یک مشتری جدید است , می‌توانید مطمئن باشید که بازاریابی ایمیل ایده خوبی است .

===================

اگرچه نام ممکن است زنگ نباشد , اما این فرمت در حال به دست آوردن زمین است . این تحول تکنولوژیکی تبلیغات در فضای باز سنتی است . از آن در بیلبورد , MUPIs , ویترین , ایستگاه اتوبوس , یا هر جایگاه دیگری که صفحه نمایش دارد استفاده می‌شود. کارایی این نوع تبلیغات در توانایی آن برای جلب توجه مشتریان بالقوه در طول  بخش‌های روز خود است .

محتوای ویدئو برای کاربران بسیار سرگرم‌کننده است , که از ویدئوها به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی ایده فوق‌العاده‌ای استفاده می‌کند . ایده دیگر این است که با YouTubers شریک شوید که ویژگی و محصول یا سرویس شما ( مشابه تبلیغات بومی ) را مورد بحث قرار می‌دهد . همچنین می‌توانید با محتوای ویدئو اصلی بالا بیایید تا به شما کمک کند که یک وضعیت بهتر و more به seo بدهید . با به اشتراک گذاشتن این ویدیوها , می‌توانید ترافیک وب مستقیم بیشتری را به دست آورید و شانس ابتلا به ویروس را افزایش دهید . با ویدئوها , احتمالات بی‌شماری وجود دارند اگر به یاد داشته باشید که به زودی حدود ۸۰ % از اینترنت محتوای ویدیویی خواهد بود .

تبلیغات اینترنتی آنلاین

مزایای تبلیغات آنلاین

اینترنت بخش مهمی از راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی است زیرا افراد بیشتر و بیشتر وقت خود را به صورت آنلاین صرف می‌کنند . همه برندها می‌خواهند در دنیای دیجیتال حضور داشته باشند , اما مزایا در تبلیغات آنلاین چیست ?
تاثیر توانایی بخش‌بندی دقیق‌تر آنلاین , گزینه‌ها و کانال‌های بیشتری ایجاد کرده‌است که می‌توانید از طریق آن‌ها به مخاطبین هدف خود برسید . این باعث می‌شود که تاثیر grater بر آن‌ها داشته باشد .
اندازه‌گیری و پی‌گیری مبارزات تبلیغاتی آنلاین می‌تواند به راحتی با توجه به ابزارهایی که امروزه وجود دارند , اندازه‌گیری شود . بر خلاف تبلیغات سنتی , که در آن معیارهای تقریبی یا محدود به بخش کوچکی از جمعیت هستند , آمار تبلیغات آنلاین واقعا ً دقیق هستند .
با این حال , مانند فعالیت‌های برون‌خط , وظیفه مهم برنامه‌ریزی استراتژی و ایجاد مواد ممکن است مدتی طول بکشد , تبلیغات آنلاین می‌تواند به سرعت اجرا شود . در عرض چند دقیقه , تبلیغات می‌توانند در رسانه‌های آنلاین مختلف راه‌اندازی و منتشر شوند .
انعطاف‌پذیری یکی از ویژگی‌های تبلیغات دیجیتال انعطاف‌پذیری آن است . تصاویر , ویدئو و متن را می‌توان برای رسیدن به مخاطبین هدف در هر زمانی از روز استفاده کرد . اگر در زمان مناسب بر روی شبکه مناسب منتشر شود , احتمال تبلیغ بسیار زیاد است . وقتی به تبلیغات بومی می‌رسد , گزینه‌ها تقریبا ً نامحدود هستند .
همه اینها را می ‌توان از هر جایی در دنیا اجرا کرد . تنها چیزی که نیاز دارید کامپیوتر و اینترنت است .
هزینه پایین در مقایسه با بودجه مورد نیاز برای تبلیغات آفلاین , هزینه تبلیغات اینترنتی بسیار پایین است .
تعامل با کاربران , اینترنت وسیله‌ای است که امکان تعامل با کاربران را فراهم می‌کند . برندها نه تنها پیام‌ها را ارسال می‌کنند , بلکه می‌توانند نظرات , دوست , سوال و غیره را از کاربران دریافت کنند. این کار امکان ارتباط سریع‌تر و سیال را فراهم می‌کند. اگر چه نیاز به توجه بیشتر از طرف شرکت دارد , مزایای زیادی مانند درک منافع کاربران , نگرانی‌ها , نظرات و غیره وجود دارد .

استراتژی تبلیغات آنلاین

زمانی که زمان طراحی استراتژی تبلیغاتی شرکت تان فرا می‌رسد , به یاد داشته باشید که برنامه‌ریزی دقیق یک اجبار است . علاوه بر این , شما باید تصمیم بگیرید که کدام فرمت تبلیغاتی که می‌خواهید از آن استفاده کنید و آن‌هایی که قصد استفاده ندارید .
بخشی از این فرآیند شامل اختصاص درصد بودجه شما به هر فرمت می‌شود . سناریوی ایده‌آل برای انجام تجزیه و تحلیل , یکپارچه‌سازی مسیرهای تبلیغاتی مختلف به منظور افزایش دسترسی و بهبود نتایج است .
نکته مهم دیگری که باید در نظر گرفته شود , اندازه‌گیری اقداماتی است که هر کدام از استراتژی‌ها شامل می‌شوند. به عنوان مثال , ممکن است نتایج حاصل از یک پلتفرم تبلیغاتی را به دست آورید , اما فراتر از انتظار بر روی دیگر باشید . با انجام یک تجزیه و تحلیل داده‌ها , شما قادر خواهید بود این نظیمات لازم را برای تغییر جهت گیری سرمایه‌گذاری‌ها به سمت تبدیل بهتر انجام دهید .
در پایان روز , شما همیشه اختیار دارید که خود را در دستان یک آژانس تبلیغاتی حرفه‌ای و باتجربه قرار دهید که می‌تواند بودجه و مبارزات شما را بهینه کند .
آیا آماده هستید که بیش‌ترین فرمت های مختلف تبلیغات آنلاین را برای شرکت خود داشته باشید ؟


تبلیغات آنلاین اینترنتی به چه مفهوم است 

تبلیغات آنلاین هنر استفاده از اینترنت به عنوان وسیله‌ای برای رساندن پیام‌های بازاریابی به مخاطبان شناسایی‌شده و مورد نظر است . این کار برای جذب ترافیک وب سایت و نوردهی برند مفید است , اما ابتدا و مهم‌تر از همه , تبلیغات آنلاین برای متقاعد کردن مشتری هدف برای مشارکت در یک اقدام خاص , خرید طراحی شده‌است .

انواع تبلیغات اینترنتی آنلاین

انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین وجود دارد - یا تبلیغات اینترنتی / تبلیغات اینترنتی همانطور که در غیر این صورت شناخته می‌شود - و دانستن محل شروع آن دشوار است . برای کمک , ما برخی از مهم‌ترین انواع تبلیغات آنلاین را برای شما برجسته کرده‌ایم :

تبلیغات آنلاین در شبکه های مجازی

زمانی که یک استراتژی بازاریابی رسانه‌ای شفاف را تاسیس کردید , می‌توانید تبلیغات را در سکوهای رسانه اجتماعی در نظر بگیرید . اغلب وب سایت‌های ارتباط جمعی به راحتی به تبلیغ کنندگان اجازه می‌دهند تا از دسترس خود استفاده کنند و محصولات خود را از درون پلتفرم ارتقا بخشند . آن‌ها همچنین ابزارهای تجزیه و تحلیل خوبی را برای ارزیابی موفقیت سرمایه‌گذاری در نظر می‌گیرند . این ممکن است شامل یک توییت یا پست ترفیع , تبلیغ محتوای تولید شده توسط کاربر و یا حتی یک فعالیت کامل باشد که از طریق کانال‌های متعدد اجتماعی منتشر می‌شود . شما می‌توانید تبلیغات را روی سکوهای رسانه اجتماعی در نظر بگیرید . اغلب وب سایت‌های ارتباط جمعی به راحتی به تبلیغ کنندگان اجازه می‌دهند تا از دسترس خود استفاده کنند و محصولات خود را از درون پلتفرم ارتقا بخشند . آن‌ها همچنین ابزارهای تجزیه و تحلیل خوبی را برای ارزیابی موفقیت سرمایه‌گذاری در نظر می‌گیرند . این ممکن است شامل یک توییت یا پست ترفیع , تبلیغ محتوای تولید شده توسط کاربر و یا حتی یک فعالیت کامل باشد که از طریق کانال‌های متعدد اجتماعی منتشر می‌شود .

تبلیغات اینترنتی از طریق بازاریابی آنلاین

بازاریابی محتوایی یک راه عالی دیگر برای دریافت یک برند و پیام در مقابل افراد مناسب است . تمرکز اصلی این برنامه جذب ترافیک ارگانیک به یک وب سایت با بهبود وضعیت seo است , اما زمانی که استراتژی و محتوای آن را در جای خود دارید , می‌توانید دسترسی و تعامل خود را با پرداخت بابت محتوای وب سایت‌های مرتبط افزایش دهید . تبلیغات پرداختی می‌تواند به افزایش بازدهی بازاریابی محتوایی کمک کند - یعنی بدون ارتقا , هزینه‌های تولید اغلب می‌تواند از بازده بالقوه آن مهم‌تر باشد .
تبلیغات بومی , شکلی از رسانه پرداختی , روش هوشمندانه ای برای ایجاد یک تبلیغ است که به دنبال موضوع محل قرار می‌گیرد یعنی به صورت عمدی طراحی شده‌است تا شبیه رسانه باشد که در آن ظاهر می‌شود, و گاهی اوقات به عنوان یک محتوای حمایتی یا حمایت‌شده نیز شناخته می‌شود .

تبلیغات آنلاین از طریق ایمیل

بازاریابی ایمیلی باید بخش مهمی از ارتباطات آنلاین شما باشد چون این یک راه مهم برای ارتباط با مشتریان موجود شما است . به این ترتیب , توجه و سرمایه‌گذاری باید قطعا ً بر روی رادار شما باشد . چه عاشق شوید و چه از آمازون متنفر باشید , بدون شک آن‌ها یکی از رهبران هستند وقتی که برای ارسال کمپین ‌های هدفمند ایمیلی می‌آید و همه ما می‌توانیم در این زمینه چیزهای زیادی از آن‌ها یاد بگیریم . 

تبلیغات آنلاین از طریق بازاریابی موتورهای جستجو

بازاریابی موتور جستجو برای افزایش قابلیت رویت وب سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو ( SERP ) با توجه به موتورهای جستجو مانند گوگل طراحی شده‌است . با seo اشتباه نمی‌شود ( بهینه‌سازی موتور جستجو ) که هنر ظاهر شدن تا حد ممکن در موتورهای جستجو بدون نیاز به پرداخت آن است . برای مثال , از sem اغلب به نام PPC ( پرداخت ازای هر کلیک ) استفاده می‌شود . اثربخشی سرمایه‌گذاری بطور کلی با cpc تعیین می‌شود ( هزینه هر کلیک ) یا cpi ( هزینه هر تاثیر ) .

تبلیغات آنلاین نمایشی

تبلیغات نمایشی زمانی است که تبلیغ شما - که معمولا ً از عکس‌ها , ویدیوها , گرافیک یا محتوای رسانه‌ای غنی ساخته می‌شود - در وب سایت‌های طرف سوم قرار می‌گیرد , که وقتی کلیک می‌کنید , کاربر را به وب سایت خود ارجاع دهید . مهم است که سفر کاربر را هنگام کلیک بر روی یک آگهی در نظر بگیریم چون زمان , تلاش و پول هدر می‌رود تا ترافیک وب را جذب کند که به کسب‌وکار تبدیل نمی‌شود , زیرا UX در صفحه فرود درست نیست . "
یکی از امن‌ترین راه‌ها برای تبلیغ آنلاین , از طریق وب سایت انتخابی با دقت انتخاب شده‌است که موقعیت یابی برند شما را تکمیل خواهد کرد . به این معنی است که شما همیشه در سایت‌هایی ظاهر خواهید شد که در واقع می‌خواهید در آن‌ها باشید , نه سایت‌هایی که توسط یک سکوی طرف سوم انتخاب شده‌اند . این می‌تواند زمان بر باشد , بنابراین سایر گزینه‌ها شامل " هدف‌گیری زمینه‌ای " هستند که فرآیند خودکار انتخاب وب سایت‌های مرتبط براساس کلمات کلیدی مورد نظر و " هدف‌گیری موضوعی " است که براساس داشتن محتوای مشابه انتخاب سایت است .
یکی از موثرترین اشکال تبلیغات نمایشی , retargeting یا remarketing است که در غیر این صورت شناخته می‌شود . برخلاف دیگر تبلیغات بنر , تبلیغات retargeted برای کاربرانی که از قبل وب سایت شما را بازدید کرده‌اند یا یک تماس موجود در پایگاه‌داده شما هستند , سرو می‌شود .

تبلیغات آنلاین موبایلی

با توجه به اینکه بسیاری از ما چنین بخش بزرگی از روز خود را با استفاده از گوشی هوشمند خود خرج می‌کنیم , تعجبی ندارد که تبلیغ کنندگان از تبلیغات تلفن همراه برای رسیدن به مشتریان خود استفاده می‌کنند . با این حال , این امر در حال تبدیل شدن به یک راه رو به افزایشی برای محصولات و خدمات بازار است , بنابراین باید با احتیاط نزدیک شود . انواع مختلف بازاریابی ویژه موبایل شامل تبلیغات از طریق اپلیکیشن موبایل , notifications هل دادن, sms / پیامک و mms می‌شود .

تبلیغات آنلاین دیجیتال

بازاریابی برنامه‌ای , فرآیند خودکار کردن خرید فهرست تبلیغات دیجیتال در زمان واقعی , پدیده‌ای رو به رشد ( و پیچیده ) است . این الگوریتم از الگوریتم‌ها برای افشای محصول یا سرویس advertiser برای یک مشتری خاص , در یک زمینه مرتبط استفاده می‌کند . به عبارت ساده‌تر , یک عرصه را برای مزایده فضای تبلیغات به بالاترین پیشنهاد دهنده فراهم می‌کند ; همه در روی یک دکمه کلیک کنید . تا زمانی که شفافیت اهداف بازاریابی دیجیتالی شما را روشن کرده باشید , آنگاه بازاریابی برنامه‌ای می‌تواند یک کمک مفید برای خودکارسازی روند تبلیغات آنلاین باشد .

تبلیغات آنلاین اکنون بخش بزرگی از بودجه کلی بازاریابی سالانه را نشان می‌دهد , بنابراین نباید اهمیت آن نادیده گرفته شود . با این حال , مصرف کنندگان به طور فزاینده‌ای تحت‌تاثیر حواس‌پرتی ناخواسته تبلیغات آنلاین قرار می‌گیرند , بنابراین ضروری است که بیش از حد interruptive نباشند .
تبلیغات آنلاین باید بر اهداف مورد نظر متمرکز شود و مخاطبان را تحریک کند . ما با کسب و کارها کار می‌کنیم تا تلاش‌های تبلیغاتی آنلاین خود را به طور موثر برنامه‌ریزی کنیم تا به پیام برند حساس باشد , در عین حال بهترین بازگشت را ارائه دهد . ما با شما کار می‌کنیم تا بودجه خود را برنامه‌ریزی کرده و به هماهنگ کردن محتوا و نحوه و محل انتشار آن کمک کنیم .

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page