• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

فهرست مطلب

تبلیغات اینترنتی و تبلیغات آنلاین

9 گروه تبلیغات آنلاین اینترنتی 

همانطور که اینترنت رشد می‌کند , گزینه‌های تبلیغات آنلاین نیز وجود دارند . در واقع , امروزه , انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که شما می‌توانید با یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ادغام شوید . با تغییر چشم‌انداز تبلیغات دیجیتال , مهم است که تا به امروز در جدیدترین روندها , تکنیک‌ها و استراتژی‌ها قرار بگذاریم . این گزینه‌های مختلف تبلیغات آنلاین می‌توانند برای تشکیل یک کمپین ۳۶۰ درجه ترکیب شوند , یا می‌توانند به صورت جداگانه استفاده شوند .
اگر می‌خواهید درباره هر دو نوع تبلیغات آنلاین و فرمت های تبلیغاتی مختلف که می‌توانید استفاده کنید , یاد بگیرید , به خواندن ادامه دهید !

تبلیغات اینترنتی آنلاین

تبلیغات آنلاین بومی

۱. تبلیغات بومی این عبارت با نوع قراردادی کمتری از تبلیغات آنلاین همراه است . این استراتژی از یک استراتژی استفاده می‌کند که از تبلیغات بنر و یا محتوای پشتیبانی شده در تلاش برای به دست آوردن اعتماد کاربر با ارائه راه‌حل به مشکلات آن‌ها استفاده می‌کند . ابزارهای زیادی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید , اما ساده‌ترین آن‌ها در حال ایجاد یک وبلاگ است . در وبلاگ خود , در مورد موضوعات مربوط به بخش خود صحبت کنید , اما don't فقط تبلیغ می‌کند . شامل یک چیز مفید و جالب برای کاربران خود باشد . از آنجا , با استفاده از seo , بازاریابی ایمیلی , و nurturing , شما می‌توانید با موفقیت محتوای درست را مطابق با مرحله خروج مشتریان بالقوه قیف فروش عرضه کنید. بهترین چیز در مورد تبلیغات بومی این است که به طور کلی, مردم و مردمی که از مسدود کننده‌های تبلیغ استفاده می‌کنند , به شدت تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند .

تبلیغات اینترنتی آنلاین

تبلیغات آنلاین sem

با این نوع مبارزات , هدف دستیابی به آگاهی بیشتر برند در زمان بسیار کوتاهی است . تنها چیزی که نیاز دارد تبلیغ با عنوان , توصیف و فراخوانی برای عمل است ( اطمینان حاصل کنید که به شدت به استفاده از کلمات کلیدی تکیه کنید ) . بسته به کیفیت وب سایت و cpc ایجاد شده , آگهی زمانی نشان داده خواهد شد که کاربران کلمات کلیدی انتخاب‌شده شما را در یک موتور جستجو تایپ کنند . در این مورد , یک پیشنهاد ( معمولا ) براساس cpc ایجاد می‌شود .

تبلیغات نمایشی آنلاین

۳. نمایش تبلیغات در میان فرمت های تبلیغاتی آنلاین بصری بیشتر تبلیغات نمایشی هستند . آن‌ها را تبلیغات نمایشی می‌نامند , زیرا عموما ً حاوی تصاویر یا ویدیوها هستند و در مکان‌های تعیین‌شده در هر وب سایت , مانند یک وبلاگ , منتشر می‌شوند .
آن‌ها می‌توانند مستقیما ً یا از طریق platforms مانند گوگل ادوردز خریداری شوند . هزینه توسط cpc یا cpm برآورد می‌شود.

تبلیغات آنلاین موبایلی

۴. تبلیغات تلفن همراه اگرچه انواع مختلفی از تبلیغات تلفن همراه وجود دارد , همه تبلیغات تبلیغاتی باید با سکوهای موبایل تطبیق داده شوند , یا حداقل از گونه‌شناسی پاسخگو پیروی کنند که اجازه می‌دهد صفحات به اندازه هر صفحه نمایش داده‌شده قالب‌بندی شوند . امروزه هر کسی یک تلفن و یا تبلت دارد که دائما ً از آن استفاده می‌کنند . در واقع گوگل گفته‌است که از سال ۲۰۱۶ ترافیک موبایل از کامپیوترهای رومیزی پیشی گرفته‌است . بنابراین اگر هنوز در سکوهای موبایل سرمایه‌گذاری نمی‌کنید , وقت آن است که شیرجه بزنید . نه تنها دسترسی بهتر و تعامل کاربر بهبود یافته خواهید داشت , بلکه از طریق الگوریتم اول موبایل گوگل در ads که در وب سایت خود نشان می‌دهید , seo را بهبود خواهید بخشید .

تبلیغات اینترنتی آنلاین

تبلیغات آنلاین شبکه های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی بخش بسیار مهمی از زندگی روزمره ما هستند . بنابراین ایجاد تبلیغات تبلیغاتی در این سکوها به منظور ایجاد آگاهی از برند و کسب مشتریان جدید بالقوه ضروری است . با توجه به امکانات بخش‌بندی گسترده شبکه‌های اجتماعی , آن‌ها می‌توانند بهترین مکان‌ها برای راه‌اندازی محصولات / خدمات جدید با هدف مخاطبان بسیار خاص باشند . صرف‌نظر از اینکه هدف شما تبدیل شدن یا اجرای استراتژی برندسازی است , تبلیغات اجتماعی انتخاب خوبی هستند !

تبلیغات آنلاین Remarketing

یادآوری مشتریان یا کاربرانی که علاقه خود را به شرکت شما نشان داده‌اند , یک استراتژی محکم برای تبدیل آن‌ها است . Remarketing نشان می‌دهد که banner شما در هر وب سایتی که پیش از این به سایت شما مراجعه کرده بودند , ظاهر شود ( به شرطی که این سایت‌ها فضاهای remarketing ارائه کنند ) . این نوع تبلیغات برای فروش و افزایش آگاهی از برند خوب هستند , که بر حضور یک شرکت در فرآیند خرید مصرف‌کننده تاکید می‌کند .
این تبلیغات را می‌توان از طریق ابزارهای مدیریت تبلیغات موتور جستجو مانند google adwords خریداری کرد . قیمت‌ها معمولا ً توسط معیارهای cpc تعیین می‌شوند .

تبلیغات اینترنتی آنلاین

تبلیغات آنلاین ایمیلی

۷. بازاریابی ایمیلی ایمیل چیز جدیدی نیست , اما با یک اثر جدید دوباره ظاهر شده‌است . این نوع کمپین دارای تبدیل‌های بالا است . با توجه به بسیاری از ابزارهای اتوماسیون که در دسترس هستند , می‌توانید تبدیل بسیار سودآوری بگیرید . اگر شما فکر می‌کنید که گرفتن یک مشتری جدید بیش از ۷ برابر گران‌تر از نگه داری یک مشتری جدید است , می‌توانید مطمئن باشید که بازاریابی ایمیل ایده خوبی است .

===================

اگرچه نام ممکن است زنگ نباشد , اما این فرمت در حال به دست آوردن زمین است . این تحول تکنولوژیکی تبلیغات در فضای باز سنتی است . از آن در بیلبورد , MUPIs , ویترین , ایستگاه اتوبوس , یا هر جایگاه دیگری که صفحه نمایش دارد استفاده می‌شود. کارایی این نوع تبلیغات در توانایی آن برای جلب توجه مشتریان بالقوه در طول  بخش‌های روز خود است .

محتوای ویدئو برای کاربران بسیار سرگرم‌کننده است , که از ویدئوها به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی ایده فوق‌العاده‌ای استفاده می‌کند . ایده دیگر این است که با YouTubers شریک شوید که ویژگی و محصول یا سرویس شما ( مشابه تبلیغات بومی ) را مورد بحث قرار می‌دهد . همچنین می‌توانید با محتوای ویدئو اصلی بالا بیایید تا به شما کمک کند که یک وضعیت بهتر و more به seo بدهید . با به اشتراک گذاشتن این ویدیوها , می‌توانید ترافیک وب مستقیم بیشتری را به دست آورید و شانس ابتلا به ویروس را افزایش دهید . با ویدئوها , احتمالات بی‌شماری وجود دارند اگر به یاد داشته باشید که به زودی حدود ۸۰ % از اینترنت محتوای ویدیویی خواهد بود .

تبلیغات اینترنتی آنلاین

مزایای تبلیغات آنلاین

اینترنت بخش مهمی از راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی است زیرا افراد بیشتر و بیشتر وقت خود را به صورت آنلاین صرف می‌کنند . همه برندها می‌خواهند در دنیای دیجیتال حضور داشته باشند , اما مزایا در تبلیغات آنلاین چیست ?
تاثیر توانایی بخش‌بندی دقیق‌تر آنلاین , گزینه‌ها و کانال‌های بیشتری ایجاد کرده‌است که می‌توانید از طریق آن‌ها به مخاطبین هدف خود برسید . این باعث می‌شود که تاثیر grater بر آن‌ها داشته باشد .
اندازه‌گیری و پی‌گیری مبارزات تبلیغاتی آنلاین می‌تواند به راحتی با توجه به ابزارهایی که امروزه وجود دارند , اندازه‌گیری شود . بر خلاف تبلیغات سنتی , که در آن معیارهای تقریبی یا محدود به بخش کوچکی از جمعیت هستند , آمار تبلیغات آنلاین واقعا ً دقیق هستند .
با این حال , مانند فعالیت‌های برون‌خط , وظیفه مهم برنامه‌ریزی استراتژی و ایجاد مواد ممکن است مدتی طول بکشد , تبلیغات آنلاین می‌تواند به سرعت اجرا شود . در عرض چند دقیقه , تبلیغات می‌توانند در رسانه‌های آنلاین مختلف راه‌اندازی و منتشر شوند .
انعطاف‌پذیری یکی از ویژگی‌های تبلیغات دیجیتال انعطاف‌پذیری آن است . تصاویر , ویدئو و متن را می‌توان برای رسیدن به مخاطبین هدف در هر زمانی از روز استفاده کرد . اگر در زمان مناسب بر روی شبکه مناسب منتشر شود , احتمال تبلیغ بسیار زیاد است . وقتی به تبلیغات بومی می‌رسد , گزینه‌ها تقریبا ً نامحدود هستند .
همه اینها را می ‌توان از هر جایی در دنیا اجرا کرد . تنها چیزی که نیاز دارید کامپیوتر و اینترنت است .
هزینه پایین در مقایسه با بودجه مورد نیاز برای تبلیغات آفلاین , هزینه تبلیغات اینترنتی بسیار پایین است .
تعامل با کاربران , اینترنت وسیله‌ای است که امکان تعامل با کاربران را فراهم می‌کند . برندها نه تنها پیام‌ها را ارسال می‌کنند , بلکه می‌توانند نظرات , دوست , سوال و غیره را از کاربران دریافت کنند. این کار امکان ارتباط سریع‌تر و سیال را فراهم می‌کند. اگر چه نیاز به توجه بیشتر از طرف شرکت دارد , مزایای زیادی مانند درک منافع کاربران , نگرانی‌ها , نظرات و غیره وجود دارد .

استراتژی تبلیغات آنلاین

زمانی که زمان طراحی استراتژی تبلیغاتی شرکت تان فرا می‌رسد , به یاد داشته باشید که برنامه‌ریزی دقیق یک اجبار است . علاوه بر این , شما باید تصمیم بگیرید که کدام فرمت تبلیغاتی که می‌خواهید از آن استفاده کنید و آن‌هایی که قصد استفاده ندارید .
بخشی از این فرآیند شامل اختصاص درصد بودجه شما به هر فرمت می‌شود . سناریوی ایده‌آل برای انجام تجزیه و تحلیل , یکپارچه‌سازی مسیرهای تبلیغاتی مختلف به منظور افزایش دسترسی و بهبود نتایج است .
نکته مهم دیگری که باید در نظر گرفته شود , اندازه‌گیری اقداماتی است که هر کدام از استراتژی‌ها شامل می‌شوند. به عنوان مثال , ممکن است نتایج حاصل از یک پلتفرم تبلیغاتی را به دست آورید , اما فراتر از انتظار بر روی دیگر باشید . با انجام یک تجزیه و تحلیل داده‌ها , شما قادر خواهید بود این نظیمات لازم را برای تغییر جهت گیری سرمایه‌گذاری‌ها به سمت تبدیل بهتر انجام دهید .
در پایان روز , شما همیشه اختیار دارید که خود را در دستان یک آژانس تبلیغاتی حرفه‌ای و باتجربه قرار دهید که می‌تواند بودجه و مبارزات شما را بهینه کند .
آیا آماده هستید که بیش‌ترین فرمت های مختلف تبلیغات آنلاین را برای شرکت خود داشته باشید ؟

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page