• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

فهرست مطلب

استراتژی سئو گوگل مپ

آیا شما از خودتان این سوال را می‌پرسید : " من در گوگل بالاتر از این قرار دارم ? " اگر اینطور است , هر مالک وب سایت به امید یافتن پاسخ به هر مالک وب سایت پیوسته . همه سعی دارند در گوگل بالاتر رتبه‌بندی کنند . این که آیا این یک تازه‌وارد به بازار یا یک برند جهانی ثابت است یا خیر , یک جنگ مداوم برای ضربه زدن به آن نقطه بالا در جستجوهای گوگل وجود دارد .
برای کسب و کاره‌ای محلی , یک جنبه وجود دارد که می‌تواند نقش مهمی در تلاش‌های محلی سئو ایفا کند : نقشه‌های گوگل . با راهنمای گوگل , در هیچ زمانی یک متخصص خواهید شد .

سئو گوگل مپ چه تاثیری در مشاغل دارد

چطور می‌توانید کسب‌وکار خود را در گوگل بالاتر ببرید . اگر در این فکر هستید که چطور کسب‌وکار خود را بالاتر از گوگل رتبه‌بندی کنید , عنصر نقشه پلتفرم می‌تواند همه تفاوت را ایجاد کند . دو دلیل اصلی برای این امر وجود دارد . یکی از آن‌ها, مردم از نقشه‌های گوگل مستقیما ً برای جستجوی تجارت‌های محلی استفاده می‌کنند . دوم اینکه , رتبه‌بندی نقشه‌های گوگل به این معنی است که کسب‌وکار شما شانس بهتری برای حضور در نتایج جستجوی " ۳ " دارد .

رتبه بندی در گوگل مپ

وقتی به نحوه رتبه‌بندی در کسب‌وکار من در گوگل نگاه می‌کنید , باید تعدادی از عوامل رتبه‌بندی را در بازی ببینید .
چندین عامل مهم محلی seo وجود دارند که نقش حیاتی در رتبه‌بندی نقشه‌های گوگل شما ایفا می‌کنند. خبر خوب این است که ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا بیشتر در مورد نحوه رتبه‌بندی روی نقشه‌های گوگل بدانید . این راهنمای نقشه‌های گوگل ۲۰۲۲ شما را از تمام نقشه‌های گوگل ۲۰۲۲ تکنیک عبور داده و بهترین استراتژی گوگل را کشف خواهد کرد.
این موارد شامل backlinks , ارتباط وب سایت روی صفحه , استناد و بازبینی است.
ما تمام این عوامل رتبه‌بندی گوگل seo را با جزئیات بیشتر بررسی خواهیم کرد.

نقش بک لینک در سئو گوگل مپ

هر راهنمای محلی که متخصصان گوگل بنویسند همیشه توصیه خواهد کرد که اگر می‌خواهید رتبه‌بندی نتایج محلی خود را در گوگل بهبود بخشید , این یک اجبار است . وقتی به سراغ افراد حرفه‌ای سئو می‌روید , شروع این کارها آسان است . آن‌ها آگاهی دارند که چگونه در جستجوی محلی گوگل با استفاده از backlinks , از جمله آن به طور طبیعی با محتوا , انتشار آن در وب سایت‌هایی که بیش‌ترین ترافیک را به شما می‌دهند و شهرت شما را با گوگل بالا می‌برند , رتبه‌بندی کنند .

تاکتیک های سئو گوگل مپ

تا آنجا که استراتژی‌های نقشه سئو گوگل پیش می‌روند , اگر شما عوامل مربوط به وب سایت روی صفحه را ملاقات نکنید , شما نمی‌توانید دور شوید . نقشه‌های گوگل و تاکتیک‌های سئو در صفحه به دست می‌آیند . شما باید به a رتبه گوگل نگاه کنید تا ببینید قبل از انجام این تغییرات کجا هستید تا ببینید چقدر می‌توانید تفاوت ایجاد کنید .

رتبه بالا در گوگل مپ

با توجه به بالا بردن رتبه‌بندی نتایج محلی در گوگل , استنادها نقش بزرگی ایفا می‌کنند . این نشان‌دهنده اطلاعاتی در مورد محل کسب و کارتان , نام , آدرس خیابانی , شهر , ایالت , کد پستی و نشانی اینترنتی است . سپس با توجه به این موضوع در کنار نقشه گوگل  سال ۲۰۲۲ شما شانس بیشتری برای تبدیل بازدید کنندگان به وب سایت خود به مشتریان دارید .

تاثبر نظرات کاربران در سئو گوگل مپ

برای داشتن شانس بهتر در یک رتبه بالاتر در نقشه‌های گوگل , شما باید مطمئن شوید که در مورد کسب‌وکار خود نظرات فراوانی دارید . این نشان می‌دهد که شما می‌توانید مورد اعتماد باشید . شما باید مراقب باشید که نظرات منفی باعث آسیب زیادی نمی‌شوند , اما از نگاه کردن به فرد یا دو فرد نترسید . شما می‌توانید به شیوه‌ای حرفه‌ای به آن‌ها پاسخ دهید , و به مشتریان نشان می‌دهد که شما مشتاق دریافت بازخورد و بهبود محصولات یا خدمات خود هستید .

اگر می‌خواهید کسب‌وکار خود را روی نقشه‌های گوگل قرار دهید , باید اطلاعات کسب و کارتان را به روزرسانی کنید - این امر قابلیت دید شما را افزایش می‌دهد , بنابراین شانس بهتری برای رتبه‌بندی دارید . این نیاز به دقیق و جذاب بودن دارد - شما بهتر است مطمئن شوید که آن نیز کامل است . گوگل از عوامل خود برای تعیین محل رتبه‌بندی شما استفاده می‌کند .

پس از اینکه رتبه‌بندی را شروع کردید , می‌توانید به رتبه بالاتری برسید و به آن موقعیت برتر برسید که در آن افراد بیشتر به وب سایت شما مراجعه می‌کنند . این به این معنی است که به چه فاکتورهایی مواجه هستید که در حال ملاقات هستید اما نیاز به بهبود دارید و باید بیشتر بر روی آن تمرکز کنید . برای مثال , ممکن است تصاویر و یا بازنگری‌های کافی بر روی لیست تان نداشته باشید .

درک رتبه بندی در گوگل مپ

حالا که درک می‌کنید چگونه در نقشه‌های گوگل بهتر رتبه‌بندی کنید , زمان آن است که نام تجاری گوگل خود را مطالبه کنید یا تهیه کنید - اگر قبلا ً این کار را نکرده اید . مهم است که توجه داشته باشید که فقط به این دلیل که خودتان یکی از آن‌ها را درست نکرده‌اید , به این معنی نیست که در حال حاضر فهرست کسب‌وکار من گوگل وجود ندارد .
برای اینکه ببینید آیا کسب‌وکار شما در حال حاضر در گوگل وجود دارد یا خیر , به سادگی یک جستجوی سریع از نام تجاری خود انجام دهید . اگر در یک لیست در سمت راست صفحه ظاهر شود , باید این موضوع را به صورت فوری نشان دهد : " این کسب‌وکار را داشته باشید ? " اگر این درخواست ظاهر نشود , ممکن است قبلا ً فهرست GMB را تنظیم کرده باشید . متناوبا , ممکن است شخص دیگری ادعا کرده باشد . در مورد دوم , شما گزینه تماس با گوگل و درخواست مالکیت را دارید .
اگر فهرستی وجود ندارد و شما آماده ایجاد پروفایل جدید هستید , به سادگی از صفحه کسب‌وکار گوگل من بازدید کنید .
زمانی که به حساب گوگل خود وارد می‌شوید , برای تکمیل پروفایل GMB به یک فرم منتقل خواهید شد . از اینجا , شما باید اطلاعاتی مانند نام تجاری , شماره‌تلفن , آدرس و مقوله کسب‌وکار ( هم اولیه و هم ثانویه ) وارد کنید .
وقتی وارد این موارد می‌شوید , سعی کنید همان جزئیات را در وب سایت خود بازتاب کنید . اگر آدرس کسب‌وکار شما در سایت تان به عنوان " خیابان تاج گذاری " نمایش داده شود , نمی‌خواهید " مراسم تاج گذاری و غیره " را در پروفایل GMB تایپ کنید . ثبات توسط گوگل پاداش داده می‌شود , بنابراین از هرگونه اختلاف اجتناب کنید - حتی اگر بی‌اهمیت به نظر برسند .

یکی از توصیه‌ها در صورتی که شما به دنبال رتبه‌بندی در گوگل باشید , استفاده از یک کنترل‌کننده درجه تجاری گوگل است . شما می‌توانید کشف کنید که در حال حاضر کجا هستید و چقدر بیشتر باید بالا بروید . اگر به این فکر کرده‌اید که چطور در گوگل بالاتر از کسب‌وکار خود قرار بگیرید , باید ببینید که در حال حاضر کجا هستید ; در غیر این صورت , شما نمی‌توانید اهداف را تنظیم کرده و کمپین ها را به دست آورید .

راه‌اندازی پروفایل کسب‌وکار من گوگل یک چیز است , اما شما باید بدانید چگونه برای نقشه‌های گوگل بهینه‌سازی کنید . خوشبختانه , گام‌های مختلفی وجود دارد که شما را به سطح بعدی نقشه‌های گوگل می‌رساند . این روش بهینه‌سازی نقشه‌های گوگل است .

انتخاب رده مناسب برای کسب‌وکار شما در GMB ضروری است . با انتخاب مقوله‌ای که بهترین نماینده شرکت شما است , به گوگل و مشتریان خود می‌گویید دقیقا ً چه کار می‌کنید . این به این معنی است که کسب‌وکار شما در میان نتایج جستجوی درست ظاهر خواهد شد.
برای اکثریت بزرگ کسب و کارها , تصمیم دسته آسان است . برای کسانی که تحت طیف وسیعی از مقوله‌ها قرار می‌گیرند , انتخاب دشوارتر می‌شود . در این مورد , مقوله اصلی را انتخاب کنید تا نشان دهید کسب‌وکار شما برای چه چیزی شناخته شده‌است , و از چندین دسته ثانویه برای لیست کردن تمام خدمات دیگر استفاده کنید. از نظر نحوه کسب و کارها در نقشه‌های گوگل , این آسان‌ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید .

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page