• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

فهرست مطلب

سئو گوگل مپ (آرتیکل 1) 

وقتی به سئو گوگل مپ می‌رسد , نقشه‌های گوگل عامل مهمی در نظر گرفتن هستند . هر شرکت به دنبال داشتن کسب‌وکار خود در مورد نتایج جستجوی گوگل است . داشتن کسب‌وکار شما در نقشه‌های گوگل به این معنی است که لیست کسب‌وکار شما شانس بهتری در رتبه‌بندی محلی گوگل دارد .

بازاریابی نقشه‌های گوگل تضمین می‌کند که شما نتایج جستجوی محلی را رتبه‌بندی می‌کنید . بهینه‌سازی لیست GMB ممکن است تضمین کند که شما در نقشه‌های گوگل رتبه دارید , اما سوالی که در اینجا باید بپرسید این است که چگونه در نقشه‌های گوگل رتبه بالاتری بگیرید ?
شما ممکن است به خوبی از رقابت شدید بین تجارت‌های محلی برای حضور در گروه محلی گوگل آگاه باشید . به این دلیل است که فهرست کسب‌وکار در گروه ۳ محلی بیش‌ترین نوردهی را دارد و در نتیجه ترافیک و تبدیل وب سایت بیشتر است.

سئو گوگل مپ چه تاثیری دارد


دلیل اصلی برای کسب و کارتان در گوگل , ایجاد آگاهی درباره کسب‌وکار شما است . تعدادی تاکتیک هست که شما می‌توانید به آن‌ها کار کنید تا گوگل کسب‌وکار را در صدر فهرست محلی قرار دهد .
گوگل مکان‌ها همه کسبوکارهای آن اطراف را روی یک نقشه نشان می‌دهد که کاربران جستجوی مربوطه را انجام می‌دهند . در سمت راست نتایج جستجو محلی / فهرست محلی هنگام مرور از طریق یک رومیزی و در بالای فهرست محلی هنگام مرور از طریق موبایل ظاهر می‌شود .
بهینه‌سازی کار گوگل و رتبه‌بندی در نقشه‌های گوگل راهی است که برای کسب و کارهای محلی برای افزایش بازدید وجود دارد .
بهینه‌سازی موتور جستجو به وب سایت‌ها کمک می‌کند تا محتوای خود را در بالای گوگل SERP رتبه‌بندی کنند . همانطور که قبلا ً می‌دانید , هر موقعیت خارج از صفحه اول گوگل معمولا ً یک قبرستان متروک محسوب می‌شود .
اگر شما صاحب یک کسب‌وکار محلی هستید , همین قوانین برای رتبه‌بندی در مورد گوگل و گزینه جستجوی گوگل استفاده می‌شوند . اگر کسب‌وکار شما در رده بالایی قرار دارد , این ها محرک‌های ترافیک عظیم به وب سایت / فروشگاه و یا فروشگاه شما هستند .
بهینه‌سازی لیست کسب‌وکار گوگل به قدری قوی است که شما را بدون اینکه لزوما ً یک معامله بزرگ در مورد سئو داشته باشید , تحریک می‌کند .

هر چه در لیست کاری بهتر باشد , قابل‌اعتمادتر می‌شوید . هر چه اعتماد بیشتری به دست آورید , تاثیر کسب‌وکار شما بر مخاطب هدف قوی‌تر خواهد بود.
همانطور که قبلا ً اشاره کردیم , یک وب سایت ساده پیش‌شرط ایجاد یک حساب تجاری من یا اضافه کردن کسب‌وکار شما به نقشه‌های گوگل نیست . با این حال , همیشه برای داشتن یک وب سایت تجاری در طولانی‌مدت مفید است .
بنابراین , اگر شما در مورد اینکه چطور در نقشه‌های گوگل ظاهر شوید , درک کسب‌وکار گوگل و فاکتورهای رتبه‌بندی مکان‌های گوگل ضروری است . ما امیدواریم که شما این پست را دنبال کنید تا یاد بگیرید که چطور کسب‌وکار خود را در گوگل انجام دهید تا رتبه بالاتری را کسب کرده و رتبه‌بندی را از طریق لیست کسب‌وکار محلی گوگل انجام دهید .

چرا رتبه بالا در گوگل مپ مهم است

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید که محصولات و خدمات را به مخاطبان محلی می‌فروشد , تامین یکی از ۳ نقطه برتر در فهرست نقشه‌های گوگل , که به نام بسته‌های نقشه‌های گوگل نیز شناخته می‌شود , بسیار مهم است .
رتبه بالاتر در گروه نقشه‌های گوگل که در میان ۳ موقعیت برتر گروه نقشه‌ها ظاهر می‌شوند , به کسب‌وکار شما یک نوردهی آنلاین بزرگ نمی‌دهد , بلکه باعث بهبود علائم , بازدید از سایت , تماس‌های تلفنی و دیگر تبدیلات مطلوب نیز می‌شود .
برای مثال , اگر یک رستوران در افسریه تهران داشته باشید , اگر در ۳ نقطه بالا در جستجوی محلی گوگل در آن ناحیه قرار بگیرید , صدای پای بیشتری خواهید داشت .
دلیل آن زمانی است که مردم محلی در جستجوی " رستوران‌های نزدیک من " هستند , لیست تجاری شما حتی قبل از اولین لیست ارگانیک به عنوان بخشی از گروه محلی گوگل در صدر قرار می‌گیرد .
پیش‌تر , گوگل ۷ فهرست محلی برتر را در فهرست نقشه‌های گوگل نشان می‌داد . با این حال , اکنون تنها سه گزینه انتخاب می‌کند که بهترین آن‌ها برای جستجوی مرتبط است . اگر می‌خواهید نتایج بیشتری ببینید , باید روی گزینه " نتایج بیشتر " کلیک کنید .
بنابراین برای دستیابی به حداکثر نوردهی , اعتبار بهتر , تناسب بیشتر و جریان ترافیک بالا , کسب‌وکار شما باید در ۳ نقطه برتر در جستجوهای محلی گوگل ظاهر شود .
اگرچه چندین فاکتور رتبه‌بندی گوگل برای بررسی وجود دارد , عوامل خاصی می‌توانند مستقیما ً بر رتبه‌بندی گوگل شما تاثیر بگذارند .

مزایای رتبه بالای گوگل مپ

  • هر چه اعتبار کسب‌وکار شما بیشتر باشد , احتمال بیشتری وجود دارد که در نتایج جستجوی بالا در بسته نقشه‌های گوگل ظاهر شود .
    عوامل خاصی می‌توانند بر دید محلی کسب‌وکار شما در صفحه نتایج جستجوی محلی گوگل تاثیر بگذارند . این موارد ممکن است شامل اشاراتی در رسانه‌های اجتماعی , دیگر وب سایت‌ها و برچسب‌های رسانه‌های اجتماعی از influencers باشند.
    علاوه بر این , داشتن استناد به راهنماهای محلی نیز می‌تواند نقش مهمی در ارتقا رتبه کسب‌وکار شما در فهرست بسته‌های نقشه‌های گوگل داشته باشد.
  • گوگل برای تعیین رتبه کسب‌وکار شما در گروه محلی گوگل , حساب درستی از بازبینی‌های مثبت می‌گیرد . بازبینی‌های مثبت آنلاین به اعتبار کسب‌وکار شما اضافه می‌شوند و منجر به تبدیلات بیشتر و بخش بالا می‌شوند .
  • این یک واقعیت شناخته‌شده است که کسب و کارتان در صفحه اول نتایج موتور جستجو می‌تواند به طور بالقوه ترافیک وب را به وب سایت شما افزایش دهد .
    به طور مشابه , کسب رتبه کسب‌وکار شما در صدر جدول فهرست نقشه‌های گوگل , در نهایت ترافیک مشتریان را به فروشگاه تجاری شما افزایش خواهد داد و conversions را افزایش خواهد داد. قرار دادن کسب‌وکار شما بر روی نقشه‌های گوگل راه را برای دسترسی آنلاین بهتر به کسب‌وکار شما هموار می‌کند .
    از آنجا که فهرست نقشه‌های گوگل شامل دستورها به فروشگاه شما است , افراد بیشتری علاوه بر افزایش دسترسی و تبدیلات ارگانیک , از فروشگاه‌های کسب‌وکار شما بازدید خواهند کرد .
    بنابراین , اگر در مورد رتبه‌بندی بالاتر روی نقشه گوگل و یا اینکه چگونه در گوگل لیست شوید , باید سه مرحله لازم را دنبال کنید تا کسب و کارتان در میان سه موقعیت برتر قرار گیرد .

اهمیت سئو گوگل مپ

باز کردن حساب GMB و ادعای کسب‌وکار شما در نقشه‌های گوگل اولین گام برای انجام سئو گوگل مپ برای کسب‌وکار شماست .
زمانی که شما در تمام اطلاعات خود در کنار انتخاب مقوله کسب‌وکار مناسب پر کردید , گوگل با ارسال یک کارت‌پستال به آدرس اضافه‌شده در لیست نقشه‌های گوگل , کسب‌وکار شما را بررسی خواهد کرد .
کارت پستالی که دریافت می‌کنید شامل یک گیره تایید محرمانه است که باید برای تکمیل فرآیند تایید کسب‌وکار من وارد شود .
همچنین می‌توانید گزینه‌هایی مانند تایید ایمیل , تایید تلفن , یا تایید فوری برای تکمیل فرآیند تایید کسب‌وکار خود در صورت وجود انتخاب کنید .
تکمیل فرآیند تایید به شما کمک می‌کند مالکیت کسب‌وکار خود را به دست آورید . وقتی حساب تان تایید شود می‌توانید هر چه می‌خواهید در لیست کسب‌وکار تغییر کنید . شما باید به طور منظم به حساب خود نگاه کنید تا کل کلیک , مشترکین و برداشت‌های دریافتی برای لیست کسب‌وکار خود را چک کنید .
تعاملات و فعالیت‌های مکرر در گوگل من نشان می‌دهد که کسب‌وکار شما ارزش نمایش روی مجموعه نقشه‌های گوگل را دارد . با این حال , لیست کردن یک کسب‌وکار در گوگل کسب‌وکار من تنها چیزی نیست که برای سئو محلی لازم است . شما باید بر روی صفحه و خارج از صفحه سئو نیز نظارت کنید.

اهمیت کسب رتبه در گوگل مپ

انتظار می‌رود که بیش از ۵ میلیارد جستجوی گوگل هر روز انجام شود و نتایج سریع و قابل اعتمادی به دست دهد . برای شروع , شما می‌خواهید که کسب‌وکار شما در نقشه‌های گوگل رتبه بالاتری داشته باشد , زیرا بدین ترتیب ترافیک ورودی را افزایش داده و مخاطبین خود را گسترش دهید . در واقع , یک مطالعه اخیر نشان می‌دهد که ۶۷ % مشتریان از نقشه‌های گوگل به عنوان برنامه ناوبری ترجیحی خود استفاده می‌کنند .
گوگل , مانند سایر موتورهای جستجو , از الگوریتم ‌های تنظیم‌شده مناسب برای تعیین اینکه چه چیزی را به مشتریان خود نشان دهند , استفاده می‌کند . در حالی که آن‌ها به طور مداوم به روز می‌شوند , این الگوریتم‌ها کاملا ً قابل‌پیش‌بینی هستند . درک آنچه که الگوریتم اولویت‌بندی می‌کند, کلید بهینه‌سازی رتبه‌بندی نقشه‌های گوگل و در نتیجه گسترش کسب‌وکار شما است .
دلیل دیگری نیز وجود دارد که چرا رتبه‌بندی بالای نقشه‌های گوگل مفید است . در صورت امکان , سه فهرست نقشه‌های گوگل بالا در جستجوهای گوگل منظم مشتریان ظاهر خواهند شد.

اولین حرکت سئو گوگل مپ

یک نکته ساده برای رتبه‌بندی بالاتر در سئو گوگل مپ شامل تعداد کمی از کلمات کلیدی مربوط به کسب‌وکار شما به نام تجاری GMB است . این می‌تواند محل کسب‌وکار شما یا خدمات یا محصولاتی باشد که ارائه می‌دهد . این کلمات کلیدی باید هدف مشتریان شما در نقشه‌های گوگل باشد .
با این حال , وقتی کسب‌وکار GMB را تغییر می‌دهید تا کلمات کلیدی اصلی را در نظر بگیرید , مطمئن شوید که این همان نام کسب‌وکار واقعی شماست .
به عبارت دیگر , باید همان نامی باشد که در وب سایت و اسناد خود استفاده می‌کنید . GMB مختلف و نام‌های تجاری واقعی , و همچنین stuffing کلید واژه , مخالف سیاست گوگل هستند و می‌توانند فهرست شما را به حالت تعلیق درآورند .

دومین حرکت سئو گوگل مپ


دسته کسب‌وکار اولیه خود را عاقلانه انتخاب کنید , چون این باید هسته کسب‌وکار شما و آنچه که باید ارائه دهد را نشان دهد . در اینجا , شما می‌خواهید تا حد ممکن خاص باشید , در حالیکه هنوز کل کسب‌وکار خود را در بر می‌گیرد . به این ترتیب , شما با رقبای کمتری رقابت خواهید کرد .
پس از انتخاب یک مسیر کسب‌وکار اولیه , می‌توانید تا ۵ دسته دیگر را نیز در نظر بگیرید . همچنین ایده خوبی است که تا جایی که می‌توانید از دسته‌های مختلفی استفاده کنید , با دسته‌های ثانویه که اطلاعات اضافی در مورد آنچه که کسب‌وکار شما ارائه می‌دهد را به اشتراک می‌گذارند .
لطفا ً توجه داشته باشید که گوگل مپ به شما اجازه افزودن هیچ طبقه‌بندی سفارشی را نمی‌دهد . با این حال , وقتی شروع به تایپ کردن می‌کنید , یک منوی پایین افتادنی از گزینه‌ها برای انتخاب از آن دریافت می‌کنید .

سومین حرکت سئو گوگل مپ

موقعیت محلی کسب‌وکار شما نقش مهمی در رتبه‌بندی محلی سئو دارند . شما به اندازه بسیاری از مقالات روزنامه محلی و پست‌های وبلاگ می‌خواهید که به برند شما اشاره‌ای مثبت داشته و اطلاعات صحیح را در آن بگنجانید .
هرچه وب سایت‌های محلی معتبرتر به شما استناد کنند , رتبه بالاتری را در نقشه‌های گوگل نشان می‌دهند . استنادها باید سازگار باشند و تغییرات کمی داشته باشند, یعنی نوسانات .
نوسانات در موقعیت , بیشتر شبیه به بازار سهام , رتبه‌بندی نقشه‌های گوگل شما را کاهش خواهد داد .
یک راه برای به حداقل رساندن نوسانات گوگل مپ , نظارت دقیق و پی‌گیری مسیر کسب‌وکار شما است . باید هر نوع تغییراتی را که پیدا می‌کنید تمیز کنید .

سئو گوگل مپ را بیشتر بشناسیم

زمانی که اولین قدم خود را برای ایجاد شرکت خود بردارید , کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید به طور فعال نوردهی آنلاین را هل دهید . رتبه‌بندی کسب‌وکار گوگل من در گروه گوگل مپ می‌تواند به شرکت راه‌اندازی شما که نیاز دارد را بدهد .
خب , نه . سایر اشکال جستجو می‌توانند بسیار مهم باشند و این روش را بسیار پرهزینه می‌کنند . در حالی که مهم است که کلمات کلیدی بلند دم خود را بردارید و سئو را در صفحه اول خود بگیرید , مسئولیت رتبه‌بندی شما آنجا متوقف نمی‌شود .
یکی از حوزه‌های جستجو که نیازمند توجه شما است , جستجوی محلی است که اغلب به برنامه‌های کاربردی نقشه ( معمولا نقشه‌های گوگل ) متکی است. هر برند با اشتیاق برای برتری در یک منطقه خاص احمق خواهد بود که به چه زمانی و چگونه در جستجوی نقشه ظاهر می‌شوند .
اما ممکن است بپرسید چرا : چه چیزی رتبه‌بندی محلی را دقیقا ً مهم می‌کند . به همین دلیل است که شما باید به نحوه رتبه‌بندی در نقشه‌های گوگل توجه کنید .

رونق تجارت الکترونیک , برای برخی , اهمیت موقعیت کسب‌وکار را از بین برده‌است . زمانی که می‌توانید سفارش دهید و محصولاتی را در هر جای دنیا تحویل دهید , آیا مهم است که کسب‌وکار شما کجا قرار دارد ؟
خلاصه , بله و نه . در حالی که بسیاری از جنبه‌های کسب‌وکار را می‌توان به صورت آنلاین مانند حمل و نقل و عملیات هماهنگ کرد , اما هنوز برای بسیاری از شرکت‌ها اهمیت دارد . این امر به ویژه برای کسانی که از خدمات محلی مانند رستوران‌ها یا شرکت‌های مشاوره شخصی بهره می‌برند , صادق است .
این را در نظر بگیرید : با گذشت هر سال , ترافیک موبایل یک تکه بزرگ‌تر از پای کلی را تشکیل می‌دهد . روندها نشان می‌دهند که در حال حاضر حدود ۶۰ درصد جستجوهای گوگل از دستگاه‌های تلفن همراه صورت می‌گیرد .
ما به گوشی‌های هوشمند و ارتباطات داده‌های سرعت بالا ۲۴ / ۷ تکیه می‌کنیم به طوری که انتظارات ما اساسا ً از جستجوهای رومیزی عمومی سنگین و به سمت تجربیات شخصی و شخصی موبایل منتقل شده‌اند .
و از آنجا که گوگل مدتی پیش اشاره کرد که نزدیک به یک سوم جستجوهای موبایل دارای نیت محلی هستند , به سادگی با این ارقام به این نتیجه می‌رسد که نزدیک به پنجمین جستجوهای گوگل , جستجوهای سیار خاص مکانی هستند .

گوگل مپ ابزار قدرتمندی است که می‌تواند برای یافتن مسیر از یک مکان به مکان دیگر استفاده شود . همچنین می‌تواند برای اهداف سئو محلی استفاده شود . سئو گوگل مپ فرآیند بهینه‌سازی لیست کسب‌وکار شما بر روی نقشه‌های گوگل است به طوری که در نتایج جستجو بیشتر به نظر می‌رسد . این مهم است چون ظاهر بالاتر در نتایج جستجو باعث می‌شود که مشتریان بالقوه فهرست شما را ببینند و از کسب‌وکار شما بازدید کنند . عوامل متعددی وجود دارند که به سئو موفق گوگل مپ کمک می‌کنند , از جمله ایجاد لیست‌های دقیق و کامل , اضافه کردن عکس و ویدئو , و مدیریت فعال بازبینی مشتری . با صرف زمان برای بهینه کردن فهرست نقشه‌های گوگل , می‌توانید اطمینان حاصل کنید که کسب‌وکار شما توسط مشتریان احتمالی که در جستجوی کسب و کارهایی مانند کسب‌وکار شما هستند , دیده می‌شود .

جستجوی سیار برای کسب و کاره‌ای محلی با سرعتی سریع‌تر از رومیزی رشد کرده‌است . با ۸۰ % کاربران اینترنت که گوشی‌های هوشمند دارند , ضروری است که شما در این دنیا از طریق بازاریابی نقشه‌های گوگل حضور داشته باشید تا مشتریان شما بتوانند راه خود را به جایی که نیاز دارند پیدا کنند !
نقشه‌های گوگل با موقعیت برجسته خود بر روی دستگاه‌های تلفن همراه فرصتی را برای کسب و کارها فراهم می‌کند تا برند و خدمات خود را تبلیغ کنند . زمانی که کاربران در نزدیکی محل زندگی یا کار خود جستجو می‌کنند , نوردهی تبلیغاتی باور نکردنی ارائه می‌دهد که پیدا کردن جاه‌ای دیگر آنلاین - به ویژه با دیگر سکوها - دشوار است .
تمرکز گوگل عمدتا ً معطوف به ارائه اطلاعات در مورد محصولات / خدمات موجود در نزدیکی به جای هدایت مستقیم افراد به وب سایت شما است .

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page