• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

فهرست مطلب

سئو گوگل مپ تا چه حد مهم است 

اهمیت سئو گوگل مپ بسیار زیاد است.سئو گوگل مپ امروزه یک کار سخت و زمانبر برای تمام صاحبان کسب و کار محلی است.
هر چه بیشتر بتوانید برای یک کلید واژه محلی رتبه‌بندی کنید , درآمد کسب و کارتان بیشتر خواهد بود ( در تئوری ) . با این حال , برای بهبود رتبه‌بندی شما به یک نقشه گوگل قوی برای ساخت سئو نیاز خواهید داشت .
در حالی که ایده خوبی است که مطمئن شوید وب سایت شما برای هر موتور جستجو بهینه شده‌است , اولویت باید در اکوسیستم گوگل قرار گیرد .
چرا ? چون گوگل پادشاه است . به طور متوسط , بیش از ۹۹,۰۰۰ جستجو در گوگل هر ثانیه انجام می‌شود .
این بدان معنی است که در زمانی که شما را برای خواندن این دور در این مقاله به کار می‌برد , گوگل بیش از نیم‌میلیون جستجو انجام داده‌است .

 گوگل مپ فقط جزئی از سئو محلی است . با سئو گوگل مپ , شما باید citations , بهینه‌سازی در صفحه , تحقیق کلمه کلیدی و ساختار وب سایت را مدیریت کنید .
سئو گوگل مپ به این دلیل است که همه شما نگران این هستید که فهرست شما در گوگل لیست شود . فاکتورهای سئو محلی در این مورد هستند, اما شما تنها نگران یک موتور جستجو هستید که در صفحه اول آن قرار بگیرید.
بهینه‌سازی لیست کسب‌وکار گوگل کاری آسان نیست و باید به طور نیمه منظم نگه داری شود . اما بیشتر آن‌ها احتمالا ً موافق هستند که این شدت کم‌تر از بهینه‌سازی یک وب سایت است .
اما حتی نقشه‌های گوگل نیز مانند رتبه‌بندی وب سایت شما در گوگل SERP نیست . از لحاظ فنی , باید با رتبه‌بندی آن در بخش نقشه‌ها انجام شود که محلی - متمرکز است .

تا کنون ساده‌ترین راه برای نظارت بر نقشه‌های گوگل شما استفاده از یک ابزار است . در حالت ایده‌آل , شما از یک ابزار پرداخت‌شده برای این کار استفاده می‌کنید .
بزرگ‌ترین اشکال استفاده از ابزارهای رایگان این است که معمولا ً رده‌های تاریخی را پی‌گیری نمی‌کنند . شما باید هر روز به سایت بروید , با یک کلید واژه به نشانی اینترنتی خود مشت بزنید , و ببینید کجا می‌روید .
سپس , آن رتبه‌بندی را بردارید و آن‌ها را در یک صفحه گسترده لیست کنید . در طول زمان , شما ایده بهتری از محل ایستادن خواهید داشت .
صادقانه بگویم , برای انجام این کار نیازی به هیچ ابزاری ندارید . تنها کاری که واقعا ً باید انجام دهید این است که کلید واژه خود را به داخل جعبه جستجو ( در یک پنجره ناشناس یا خصوصی ) وارد کنید و یادداشتی از جایی که وب سایت شما در آن ظاهر می‌شود بسازید .
رتبه شما می‌تواند براساس چند تغییر تغییر کند , بنابراین مطمئن شوید که هر بار که جستجو می‌کنید از واژه دقیق استفاده می‌کنید . در غیر این صورت , رتبه‌بندی شما می‌تواند وحشیانه کج شود و نتایج بسیار متفاوتی به دست آورد .

برای رتبه‌بندی بالاتر در گوگل , اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک وب سایت داشته باشید که برای جستجوی محلی بهینه شده‌است . این شامل تحقیق کلمه کلیدی محلی , صدا در صفحه , و غیره و ساختار فنی خوب است .
با فرض اینکه همه این اجزا را دارید , گام بعدی این است که به لیست محلی خود برسید و چند چیز دیگر را از آن خارج کنید .
به عنوان یک هشدار سریع , لازم به ذکر است که هیچ یک از این گزینه‌ها " آن را تنظیم و فراموش نکنند " .

اولین چیز . اگر قبلا ً پروفایل کسب‌وکار گوگل خود را ادعا نکرده اید , باید این کار را انجام دهید . توقف کامل .
اگر مطمئن نیستید که ادعا کرده‌اید یا نه , فقط یک جستجوی محلی برای کسب‌وکار خود انجام دهید . در لیست سمت راست صفحه , یک جعبه می‌بینید . در داخل آن , یا عبارتی را خواهید دید که می‌گوید " فهرست بندی خود را مدیریت کنید " یا " این کسب‌وکار را داشته باشید ? "
یک جعبه که هیچ کدام از این گزینه‌ها را ندارد به این معنی است که فهرست توسط شخص دیگری ادعا شده‌است . اگر می‌خواهید پروفایل را کنترل کنید , باید با گوگل و صاحب فعلی برای انتقال مالکیت کار کنید .

بسیاری از ابزارهای گوگل برای انجام کاره‌ای مختلف طراحی شده‌اند , اما دو نوع از محصولات آن‌ها به نظر مشابه هستند : Finder محلی گوگل و نقشه‌های گوگل .
هر دو اطلاعات تجاری محلی را ارائه می‌کنند , که این پرسش را مطرح می‌کند - چگونه این کار را انجام می‌دهند و چه زمانی در جستجوی یک ابزار بر روی دیگری است ؟

دلیل داشتن دو سیستم در واقع بسیار ساده است . همه اینها به قصد کاربر برمی گردد :
جستجوی محلی گوگل نتایج را در یک منطقه جغرافیایی کوچک باز می‌گرداند و پیدا کردن کسب و کاره‌ای نزدیک را آسان می‌کند . آن به پروفایل ‌های کسب‌وکار گوگل بسته شده‌است و معمولا ً با کلیک کردن کاربر بر روی نتیجه بسته محلی تحریک می‌شود.
نقشه‌های گوگل رویکرد وسیع‌تری به نتایج دارند و به اندازه یک منطقه جغرافیایی کوچک متمرکز نیستند . این به این دلیل است که در اصل به عنوان موتور نقشه‌برداری تصور می‌شد ; ابزاری که می‌تواند به شما کمک کند سفر خود را برنامه‌ریزی کرده و خدماتی مانند ایستگاه‌های گاز , هتل‌ها و رستوران‌ها را در مسیر خود پیدا کنید .
به طور خلاصه , نقشه‌ها برای جستجوهای گسترده‌تر هستند و یابنده محلی برای جستجو است که در آن قصد خاصی برای یافتن نوع خاصی از کسب‌وکار محلی وجود دارد .

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page