• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

فهرست مطلب

رتبه بالا با گوگل مپ 

به طور خلاصه , بازاریابی نقشه‌های گوگل فرآیند استفاده از قابلیت‌های نقشه‌های گوگل برای آسان‌تر کردن کسب‌وکار شما است .
اگرچه این امر می‌تواند برای شرکت‌های بزرگ بسیار مفید باشد , اما حتی برای کسبوکارهای کوچک‌تر ضروری است .
اگر بتوانید کسب‌وکار خود را در بالای حوزه نقشه‌ها نشان دهید , به جای رقبای خود , مقدار قابل‌توجهی از تماس‌های مشتری جدید و بازدید وب سایت از کسب‌وکار خود ایجاد خواهید کرد .

گوگل که قبلا ً به عنوان مکان‌های گوگل شناخته می‌شد, صاحبان کسب‌وکار را قادر می‌سازد تا ادعای فهرستی ( معروف به صفحه پروفایل ) برای کسب و کارشان داشته باشند .
عملا ً هر نوع کسب و کاری ( به استثنای برخی از موسسات ) می‌تواند ادعا کند که لیست کسب‌وکار من , که اطلاعاتی را نمایش می‌دهد که جستجوگران ممکن است بخواهند بدانند , مانند آدرس , ساعات افتتاح , شماره تلفن , لینک وب سایت , بازبینی‌های مشتری و غیره .

با این حال , گوگل مپ تنها یک سرویس نگاشت وب مستقل نیستند که به مردم کمک می‌کند تا در مسیر خود به مقصد خود گم شوند , همچنین یک حوزه بسیار برجسته از ترافیک آلی را برای هر پرس و جوی جستجو تشکیل می‌دهد که در آن گوگل قصد جستجو دارد که نشان‌دهنده یک تجارت محلی است .
به عنوان مثال , اگر شما ایده‌های " مرده " تایپ می‌کنید واقعا ً هیچ قصدی برای صحبت کردن با یک کسب‌وکار محلی وجود ندارد , زیرا شما اساسا ً از گوگل " هی گوگل " می‌خواهید یاد بگیرید چطور یک میز در خانه ایجاد کنید , آیا می‌توانید به من ایده بدهید؟

اهمیت بازاریابی نقشه‌های گوگل ۷۲ % از مصرف کنندگانی که یک جستجوی محلی را انجام می‌دهند , یک کسبوکار را در ۵ مایلی آنهاست .
۵۰ % از جستجوهای مصرف‌کننده در نقشه‌های گوگل منجر به ѕtore viѕitѕ در یک روز می‌شود .
۷۸ % از ѕearcheѕ تلفن همراه در حالت برون‌خط
شرکت‌هایی که اطلاعات کاملی درباره پروفایل ‌های Buѕineѕѕ گوگل خود دارند , ۲ x هستند که به احتمال زیاد توسط conѕumerѕ مشهور در نظر گرفته می‌شوند .
اضافه کردن رسانه غنی ( photoѕ & ) به GMB liѕting ۴۲ % بیشتر درخواست برای " رانندگی رانندگی " و ۳۵ % وب سایت بیشتر از گوگل مپ گه باعث افزایش سطح بازاریابی میگردد.

آغاز همه بازاریابی نقشه‌های گوگل با راه‌اندازی کسب‌وکار خود شروع به تایید پروفایل تجاری گوگل می‌کند .
بهترین راه برای تایید پروفایل تجاری گوگل با یک کارت‌پستال است .
با رفتن به business.google.com و ارسال تمام اطلاعات به یک GMB اشاره کنید . سپس گوگل از شما درخواست می‌کند که " تایید کنید که کسب‌وکار شما در صورتی وجود دارد که با ارسال یک کارت‌پستال با یک کد تایید ۵ رقمی  انجام میشود.

حوزه توصیف کسب‌وکار فرصتی است برای شما که به طور خلاصه کسب‌وکار خود را برای خریداران بالقوه شرح دهید .
همانند همه چیزهای seo , شما می‌خواهید این را به درستی و کامل پر کنید , با استفاده از جزئیات و تغییرات کلید واژه ( هر دو سرویس مربوط به آن و ژئو مرتبط ) برای توصیف کسب‌وکار خود به مصرف کنندگان , در حالی که به گوگل nuggets از اطلاعات مربوط به شما مربوط می‌شود .

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page