• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

آموزش سئو توسط نیل پاتل

نیل پاتل متخصص معروف سئو مطالب مهمی در سایت خود در باره آمزش سئو و تکنیک های آن قرار داده است.

در این صفحه ترجمه مطلب راهنمای گام به گام سئو توسط نیل پاتل را قرار داده ایم.

می خوای همه چیز رو درباره سئو بدونی ؟ قبل از اینکه به شما یاد بدهم که چطور کار می‌کند و چگونه این کار را انجام دهید , بیایید ابتدا به تعریف سئو بپردازیم و سپس به نحوه کار سئو می‌پردازیم .

سئو چیست (نیل پاتل)

سئو مخفف بهینه‌سازی موتور جستجو است. سئو فرآیند برداشتن گام‌هایی برای کمک به وب سایت یا بخشی از رتبه محتوای بالاتر در گوگل است .
تفاوت کلیدی بین سئو و تبلیغات پرداخت‌شده این است که سئو شامل رتبه‌بندی " ارگانیک " است که به این معنی است که شما در آن فضا پول نمی‌دهید . برای ساده‌تر کردن آن , بهینه‌سازی موتور جستجو به معنای گرفتن یک قطعه از محتوای آنلاین و بهینه‌سازی آن است , بنابراین موتورهای جستجو مانند گوگل آن را به بالای صفحه نشان می‌دهند وقتی کسی دنبال چیزی می‌گردد .
از این طرف نگاش کن . وقتی کسی " lasagna گیاهی " را در گوگل تایپ می‌کند , به احتمال زیاد به دنبال دستور پخت , مواد اولیه و دستورالعمل در مورد چگونگی ساخت آن است . اگر مقاله‌ای در مورد درست کردن lasagna گیاهی بنویسید , می‌خواهید که مردم دستورالعمل شما را پیدا کنند . برای هر کسی که آن را پیدا کند , باید بالاتر از همه وب سایت‌های دیگر با دستور العمل‌های مربوط به lasagna گیاهی قرار دهید . کار آسانی نیست , اما این چیزی است که بازاریابی سئو در مورد آن است .

اجازه دهید آن را حتی بیشتر بشکنیم : اکثر جستجوهای آنلاین با یک موتور جستجو مانند گوگل آغاز می‌شوند . در واقع , ۷۵ درصد از این جستجوها در گوگل آغاز می‌شوند .
برای درک بهتر اینکه چطور می‌توانید محتوای خود را در موتورهای جستجو بالاتر رتبه‌بندی کنید , ابتدا باید بدانید که چگونه جستجو انجام می‌شود.
هدف نهایی این مقاله این است که به شما کمک کند که نکات و نکات جستجو را درک کنید تا بتوانید مقدار خود را در گوگل بالاتر ببرید و بیشتر در پست‌های خود چشم پیدا کنید .

سئو داخل صفحه و سئو خارج صفحه

زمانی که به سئو گسترده‌تر می‌رسد , دو مسیر به همان اندازه مهم وجود دارد : سئو در صفحه و سئو خارج صفحه .
سئو در صفحه در مورد محتوای ساخت برای بهبود رتبه‌بندی شماست . این موضوع برای گنجاندن کلمات کلیدی در صفحات و محتوای شما , نوشتن محتوای با کیفیت بالا به طور منظم , اطمینان از این که metatags و عناوین شما غنی از کلمات کلیدی و خوب نوشته شده در میان عوامل دیگر هستند , پایین می‌آید .
سئو خارج از صفحه , بهینه‌سازی است که خود وب سایت شما اتفاق می‌افتد , مانند کسب backlinks . این بخش از معادله شامل ایجاد روابط و ایجاد افراد محتوایی است که می‌خواهند به اشتراک بگذارند . با وجود اینکه این کار خیلی از زمان را به خود می‌گیرد , اما به موفقیت seo بستگی دارد .

سئو کلاه سیاه در مقابل سئو کلاه سفید

من همیشه بازی کارآفرینی بلند مدت را بازی کرده‌ام , و معتقدم که راه رفتن است . با این حال , این مورد با همه نیست . برخی افراد ترجیح می‌دهند که به جای دیگری دست به دست یابند و به چیز دیگری منتقل شوند .
سئو کلاه سیاه به این دلیل است که به دنبال سود سریع , کسانی که کلاه سیاه را اجرا می‌کنند , به استفاده از تاکتیک‌های موذیانه مانند پر کردن کلمات کلیدی و scraping لینک به سرعت اشاره دارند . ممکن است برای کوتاه‌مدت کار کند و کمی ترافیک را به سایت شما برساند , اما پس از مدتی , گوگل به penalizing و حتی لیست سیاه سایت شما ختم می‌شود تا شما هرگز مقام خود را رتبه‌بندی نکنید .
از سوی دیگر , سئو کلاه سفید به شیوه ایجاد یک کسب‌وکار آنلاین پایدار است . اگر این کار را به این ترتیب انجام دهید , بر روی مخاطبان انسانی خود تمرکز می‌کنید .
شما سعی می‌کنید بهترین مقدار ممکن را به آن‌ها بدهید و با توجه به قوانین موتور جستجو آن را به راحتی در دسترس قرار دهید .

این تصویر از شرکت بازاریابی داخلی , کار استثنایی ای برای شکستن آن انجام می‌دهد , اما اجازه دهید کمی نور اضافی بر این موضوعات shine :
محتوای تکراری : زمانی که کسی سعی می‌کند برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه دهد , ممکن است محتوای آن را در سایت خود تکرار کنند تا آن کلید واژه را بارها و بارها در متن خود پیدا کنند . سایت‌های گوگل penalizes که این کار را می‌کنند .
متن نامرئی و سرشار از کلمات کلیدی : سال‌ها پیش , یک استراتژی کلاه سیاه شامل یک تن کلمات کلیدی در پایین مقاله تان بود , اما آن‌ها را به رنگ پس‌زمینه تبدیل کرد . این استراتژی به سرعت در لیست سیاه قرار می‌گیرد . همین موضوع برای پر کردن کلمات کلیدی که به آن‌ها تعلق ندارند نیز صدق می‌کند .
Cloaking و تغییر مسیر : زمانی که به مسیر دیگری می‌رسد , یک راه درست و غلط برای انجام آن وجود دارد . روش اشتباه خریدن یک دسته از دامنه‌های پر از کلمات کلیدی و هدایت تمام ترافیک به یک سایت است .
شیوه‌های ارتباطی ضعیف : بیرون رفتن و خرید یک بسته Fiverr که به شما قول می‌دهد که ۵۰۰۰ لینک در ۲۴ ساعت ایجاد کنید , راهی مناسب برای ایجاد پیوندها نیست . شما باید با محتوا و سایت‌های مرتبط در niche ارتباط داشته باشید که ترافیک خود را دارند .

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page