• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

راهکار روزانه سئو که باید یک سئوکار انجام دهد

سئو روزانه یا کارهایی که باید یک سئوکار هر روز برای بهبود سئو وب سایت انجام دهد در این صفحه از سایت جام ارژنگ مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

سئو روزانه,وظایف روزانه سئو,لیست روزانه سئو,سئو در روز,اعمال روزانه سئو,چک لیست سئو,لیست اعمال سئو

وظایف روزانه سئو مجموعه عملیاتی است که باید هر روز روی یک وب سایت انجام شود.

در گوگل از این اعمال بعنوان چک لیست سئو یاد میشود یعنی شما باید بر اساس یک استراتژی روزانه سئو سایت خود را مراقبت کنید.

هر متخصص سئو ممکن است به دلیل تلاش مداوم خود برای دیدن نتیجه , از زمان به لحظه دچار سردرگمی شود . این تعهد طولانی‌مدت است . هیچ راه میان‌بر وجود ندارد و شما باید به دنبال نتایج آینده باشید , نه در حال حاضر .  این یک نبرد دائمی برای بالا نگه داشتن رتبه‌بندی‌ها است . سئو کلاه سیاه همیشه سعی خواهند کرد که راه آسان را پیدا کنند . ما امروز در مورد آن‌ها صحبت نخواهیم کرد ; ما آن‌هایی را که سعی دارند به دنبال کلاه سفید باشند , مورد خطاب قرار خواهیم داد .

سئو روزانه(مرحله اول)

سایت خود را از محتوای تکراری پاک کنید

سایت خود را از محتوای تکراری پاک کنید , چون محتوای تکراری , بهترین روش سئو نیست , اگر این مورد باشد , باید شروع کنید به تمیز کردن سایت خود , بنابراین در گوگل جریمه نمی‌شوید . یک راه سریع برای شناسایی این موضوع , دسترسی به ابزارهایی برای بررسی سایت شماست .
تجزیه و تحلیل سایت و فاکتورهای خارج از صفحه برای رتبه‌بندی گوگل کلمات کلیدی تحقیق و رتبه‌بندی Tracking محتوا در تحلیل عمق سنجی عمیق و بسیاری دیگر .
شروع آزمایش آزاد با استفاده از برچسب‌های استاندارد راه دیگری برای جلوگیری از داشتن محتوای تکراری است . شما باید از این ارتباط استفاده کنید تا به گوگل بگویید که این مکان‌ها یکی و دیگری هستند .

سئو روزانه(مرحله دوم)

دنبال کردن کلمات کلیدی

کلمات کلیدی را دنبال کنید - فهرستی از کلمات کلیدی را پی‌گیری کنید تا رتبه‌بندی که می‌خواهید تا حد امکان بالا رتبه دهید را بررسی کنید تا همیشه باید کلمات کلیدی را دنبال کنید تا ببینید سایت شما چگونه اجرا می‌شود . اول , باید تحقیق کنید و لیستی از کلمات کلیدی که می‌خواهید برای آن‌ها رتبه‌بندی کنید تهیه کنید . مجبور نیستید به صورت دستی آن‌ها را بررسی کنید . ابزارهای زیادی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند . بعد از آن , شما باید آن‌ها را در یک سیستم سازگار نگه دارید تا آن‌ها را پایش کنید, حتی اگر ممکن باشد . شما می‌توانید از یک ابزار ردیابی درجه برای انجام این کار استفاده کنید چون وقت و صرفه‌جویی در پول است .
هر خط نشان‌دهنده عملکرد هر کلمه کلیدی پایش شده می‌باشد . در پایین می‌توانید این دوره را انتخاب کنید ; اگر بر روی هر خط معلق باشید , کلید واژه , موقعیت , نشانی اینترنتی و تاریخ را به شما نشان خواهد داد . برای دیدن خطوط روند باید کلمات کلیدی را اول اضافه کنید . در اینجا می‌توانید راهنما را پیدا کنید .

سئو روزانه(مرحله سوم)

توضیحات متا عامل مهم سئو است

توضیحات متا را با کم‌تر از ۱۵۶ کاراکتر بنویسید که در آن لازم است هر صفحه را داشته باشید . برای هر توصیف متا , شما باید پاسخ آنچه که کاربر در حال فکر کردن است داشته باشید : " چه چیزی برای من در آن است ? " . در این مرحله , شما باید خود را از رقبا متمایز کنید و پیشنهاد ارزشی را پیش ببرید . قبل از اینکه تصمیم بگیرید , دقت کنید که آن چه را جستجو کرده‌اید که بهترین گزینه را از تمام چیزهایی که می‌توانید به آن فکر کنید , پیدا کرده‌اید .
دقت کنید که لحن درست را انتخاب کرده‌اید , از آن استقبال می‌کنید , این یک تماس برای عمل است , آن منحصر به فرد است و کلید واژه کلیدی را دارد .
بعد از اینکه چیزی را که در نهایت ۱۵۶ کاراکتر بیان کردید , می‌توانید meta را ذخیره کنید . مهم است که تنها ۱۵۶ کاراکتر دارد , زیرا این حداکثر گوگل در موتور جستجو برای هر پرس و جو نشان خواهد داد .

چک لیست روزانه سئو چیست

چک لیست روزانه سئو چیست؟بهینه‌سازی موتور جستجو در حال حاضر فرآیندی در بازاریابی دیجیتال است که حقیقتا ً نمی‌تواند از آن اجتناب شود . در درون نقش ضروری , برای جذب , جمعیت هدف را هدف قرار دهید و مرتبط و معتبر باقی بمانید , ثبات کاره‌ای seo کلید است .
ثبات در بازاریابی دیجیتال می‌تواند مزایای زیادی برای کسب و کارها ارائه دهد . از توسعه در سرتاسر استانداردهای هیات‌مدیره برای تحویل محتوا و تعهدات قابل‌شناسایی , ورودی مداوم حیاتی است . روشن است که با یک استراتژی بلند مدت , مشخص است که چگونه چنین تلاش‌هایی می‌تواند انجام شود .
داشتن یک استراتژی بلند مدت برای سئو بسیار مهم است , تا جهت و هدف را پشت کاره‌ای seo فراهم کنید . با این حال , در رویکرد , چنین استراتژی‌هایی را می‌توان برای صاحبان مشاغل شلوغ , به خصوص در حالی که با چشم‌انداز همیشه در حال تغییر seo ترکیب شده‌است , دشوار کرد .
برای کم کردن چنین فشاری , برخی وظایف و اهدافی هستند که می‌توانید برای حفظ کیفیت و ورودی seo به آن‌ها اشاره کنید .

سئو باید روزانه انجام شود

برای بدست آوردن نتایج از طریق سئو , تلاش‌های تجمعی باید سرمایه‌گذاری شود . گام‌های کوچک اما تاثیرگذار می‌توانند به ایجاد و مدیریت یک استراتژی بلند مدت سئو با تحویل در ذهن کمک کنند. درست است , شما باید در زمان سرمایه‌گذاری در سئو بلندمدت فکر کنید , با این حال با تعهد تمرکز مداوم .
برای مثال , ایجاد محتوا باید یک فعالیت مداوم در بازاریابی دیجیتال باشد . در حالی که platforms که محتوای شما را میزبانی می‌کنند ممکن است راکد و معتبر باشند , ریزش خلق و نشر محتوا باید به تعریف چنین reputability ادامه دهد .
در ایجاد محتوا , از تحقیقات کلید واژه به لینک ساختن و برچسب محتوا , ورودی سئو قرار می‌گیرد. هر قطعه از محتویات به ورودی سئو نیاز دارد .
با این حال , به تنهایی , نتایج کارهای سئو ممکن است در مقایسه با برنامه محتوای کلی شما حداقل باشد . با این حال , با اضافه کردن تلاش‌های تمام محتوا و وظایف سئو نهفته بعدی , آگاهی , تعامل و نرخ تبدیل چنین محتوایی می‌تواند اهداف بازاریابی دیجیتال را به ارمغان آورد .
جهان آنلاین ۲۴ / ۷ است , به طور مداوم در حال تغییر , پیوسته درگیر و پیوسته در حال رقابت است. برای تبدیل تلاش‌ها به تعهدات ارزشمند , کارهای سئو باید سازگار و مرتبط باقی بمانند , به دنبال رونده‌ای کلیدی و تکامل سئو .

تکلیف روزانه سئو و ایجاد محتوا

ایجاد محتوا باید فعالیتی مستمر باشد . زمانی که یک وبلاگ جدید آپلود کردید , که برای رتبه‌بندی سئو تشکیل شده‌است , زمان آن رسیده که روی بخش بعدی محتوا کار کنید .
متناوبا , به روز رسانی محتوای موجود نیز گزینه‌ای برای حفظ پیش‌بینی‌های سئو و نقاط صحبت صنعت است . چنین سطحی از سازگاری به شما کمک خواهد کرد تا مخاطبین خود را مشغول نگه دارید , موتورهای جستجو را که فعال , جدی و حاضر هستید , برجسته خواهد کرد و همچنین به مدیریت نگهداری سایت کمک خواهد کرد .
نگهداری و نگهداری سایت خود وظیفه‌ای است که با خلق و نشر محتوا به خوبی جفت می‌شود و به تناسب زمانی که تجربه و تعامل کاربر در نظر گرفته می‌شود , بستگی دارد . شما به عنوان یک تکلیف روزانه سئو ایستاده و برخی حوزه‌های کلیدی را برای حفظ و تمرکز بر روی آن قرار دهید , در حالی که یک برنامه محتوای فعال را نیز راه‌اندازی می‌کنید .

تجزیه و تحلیل روزانه سئو

اندازه‌گیری , تجزیه و تحلیل و تغییر استراتژی‌های سئو بسیار مهم است . به عنوان تغییر , سازگاری و رقابت کاملاً شایع است , لازم است که یک چشم نزدیک به این که چطور محتوای شما و تلاش‌های سئو در حال اجرا هستند , داشته باشید .
استفاده از تجزیه و تحلیل گوگل به یک عادت روزانه تبدیل می‌شود تا حوزه‌های بهبود را در نظر بگیرد , از نرخ‌های بازدید سایت تا کلیک و سرعت صفحه ( بافندگی به نگهداری سایت ) .

کنترل روزانه سئو فنی

سئو فنی ممکن است به حوزه تخصص خود برود . با این حال , یکی از ۵ کار روزانه سئو که شما باید انجام دهید این تلاش‌ها را احاطه کرده‌است که در واقع می‌تواند از طریق برخی کاره‌ای روتین کاهش یابد .
این وظایف می‌توانند از مدیریت اندازه تصویر , ارزیابی ضرورت صفحات وب و مدیریت کیفیت ورودی سئو باشند .

وظایف روزانه سئو برای رقابت

تکنیک‌ها و فرآیندهای سئو می‌توانند بسیار پیچیده باشند , به خصوص در حالی که تلاش می‌کنند هر هدف و معیاری را برآورده کنند.
این قابل‌درک است که شما حتی ممکن است توصیه‌های بالا را طاقت‌فرسا بدانید , به خصوص اگر صاحب کسب‌وکار مشغول هستید یا فاقد بینش سئو هستید .
از ایجاد محتوای جدید و تبلیغ ایده‌های جدید , حفظ کیفیت سایت , کپی موجود و ترافیک , و انجام چنین تلاش‌هایی در تمام حوزه‌های بازاریابی دیجیتال , به شما کمک میکند تا وظایف سئو را به طور مداوم مدیریت کنید .
کار روزانه سئو که باید انجام دهید تنها برخی از عکس‌های بزرگ‌تر هستند , از تقویت استراتژی شما برای پیاده‌سازی خدمات حمایتی .
برای بحث در مورد اینکه چگونه کارهای سئو به طور مداوم مدیریت می‌شوند , در خانه می‌تواند به نفع کسب‌وکار شما باشد . ربط همه چیز با سئو است . اطمینان حاصل کنید که حداقل زمان کار را برای رقابت در میان موتورهای جستجو و سکوهای آنلاین انجام می‌دهید .


وظایف روزانه سئو

درست مثل کار کردن , سئو هر روز بهتر است . استراتژی‌های بلند مدت سئو به شدت به انفجارهای کوتاه کاری تکیه دارند که می‌توانند هر روز انجام شوند . در حالی که این یک فهرست جامع نیست ( البته , تحقیق کلید واژه و قصد جستجو همه در نتیجه استراتژی شما بازی می‌کنند ! در اینجا چند کار سریع وجود دارد که می‌توانید انجام دهید تا در دراز مدت موفق شوید .

بروزرسانی محتوا از وظایف روزانه سئو است

محتوای کیفی به شما این امکان را می‌دهد که در نتایج جستجو رتبه بالاتری کسب کنید . با این حال , محتوای منظم کیفیت شما را بر روی نتایج بالا قرار می‌دهد و شما را در آنجا نگه می‌دارد . به یاد داشته باشید که " مضمون " پادشاه و کیفیت تاج است , در حالی که ثبات ثبات امپراطوری است " . شما مجبور نیستید هر روز را منتشر کنید , فقط یک برنامه بریزید و به آن بچسبید . این می‌تواند به شما در ترافیک کمک کند !
بنابراین , محتوای تازه بعد از آن برای برنده شدن در قلب و ذهن از نتایج جستجو گوگل استفاده می‌شود . سعی کنید مشتریان را بر روی وبلاگ خود داشته باشید و با آن‌ها هم تعامل داشته باشید تا بیش‌ترین نتایج را کسب کنید ( همچنین روابط مشتری بهتری ایجاد می‌کند ) !

=====================

بیایید دوباره از استعاره پادشاه استفاده کنیم . اگر محتوا شاه و همه اینها باشد , پس پیوند ساختار , مهمانی‌های تجملی است که پادشاه برای تحت‌تاثیر قرار دادن بازدیدکنندگان نگه می‌دارد . هنگامی که سایت شما رشد می‌کند , پس باید ساختار اتصال شما : به یاد داشته باشید که لینک‌های داخلی خود را بررسی کرده و مطمئن شوید که هیچ محتوایی یتیم باقی نمانده است.
در حالت ایده‌آل , شما می‌خواهید چیزها را به محتوای سنگ بنای خود مرتبط کنید . به سادگی , به یاد داشته باشید که هرگز هیچ چیز یتیم را ترک نکنید مگر اینکه کاملا ً قصد داشته باشید .

آیا ترجیح می‌دهید یک هفته‌ای یک هفته‌ای یک راست به خانه خود بروید یا هر روز شنبه یک یا دو ساعت تمیز کنید ? اگر شما گزینه اول را انتخاب کنید , احتمالا ً تعداد زیادی مهمان در آن ندارید و وب سایت شما یک فاجعه است که به آن نگاه کنید .
کارهایتان را انجام دهید و تعداد صفحات را مدیریت کنید در حالیکه هنوز کوچک است و اطمینان حاصل کنید که هیچ یک از محتویات شما با یکدیگر رقابت نمی‌کند .

توصیه های روزانه سئو

اغلب سئوکاران متوجه می‌شوند که بهینه نگه داشتن سایت‌ها و دویدن در بهترین حالت یک کار کوچک نیست , بلکه یک پروژه پایان‌ناپذیر است که نیازمند نگهداری و نظارت کامل است . اینجا هیچ تئوری جادویی - گلوله وجود ندارد . درست زمانی که فکر می‌کنید همه چیز را کشف کرده‌اید , موتورهای جستجوی اصلی ( من به شما نگاه می‌کنم , گوگل ) یک توپ منحنی پرتاب می‌کنند و الگوریتم‌های آن‌ها را به روز می‌کنند .

اما امیدی هست ! خوشبختانه , اگر هر روز زمانی را برای انجام کاره‌ای درست اختصاص دهید , نه تنها در عملکرد کلی بهتر عمل خواهید کرد , بلکه در زمان اعتصاب آن‌ها برای انجام کاره‌ای درست آماده خواهید شد و کم‌تر تحت‌تاثیر به روز رسانی ‌های مهم قرار خواهید گرفت . نتایج یک شب اتفاق نمی‌افتد , اما در طول زمان با محتوای کیفی , یک استراتژی هوشمند , و اجرای معتبر اتفاق نمی‌افتد ( ببخشید , روزه‌ای پر کردن و برچسب گذاری کلمات کلیدی به خوبی از بین رفته‌اند ) .

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو

پروفایل ‌های اجتماعی خود را مرور کنید و الگوهای جدید ایجاد کنید که بحث‌های زیادی در مورد تاثیرات رسانه‌های اجتماعی بر seo وجود دارد , هم کسانی که باور دارند این برای سئو و کسانی که این کار را نمی‌کنند , ضروری است . چه " سیگنال‌های اجتماعی " حقایق سخت سردی باشند و چه نباشند , بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به خودی خود برای سئوکاران مفید است - شما برند خود را با مخاطبان گسترده‌تر مرتبط می‌کنید , و به شما اجازه می‌دهد که با افرادی درگیر شوید که می‌توانند به اشتراک گذاشتن محتوای واقعی شما کمک کنند .

سالم سازی لینک ها

حتی اگر شما نگران آوردن ترافیک محلی نیستید , مهم است که listings را در سرتاسر وب بهینه و بهینه کنید . مهم است که اعتبار برند را با اطلاعات دقیق و ارتباط با کسب‌وکار شما مشخص کنیم . هر چه بیشتر از تصحیح تمام این آدرس کوچک و یا خطاهای تلفنی در سایت‌های لیست محلی اجتناب کنید , در درازمدت برای اصلاح آن‌ها سخت‌تر خواهد بود . فهرستی از سایت‌ها همیشه اطلاعات را از یکدیگر می‌گیرند , به طوری که یک سایت که نشانی اینترنتی سایت قدیمی شما را دارد , ممکن است به دست آورده شود و آن داده‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارد … و قبل از اینکه بدانید شرکت شما با یک لینک نامناسب در گوگل یا بینگ قرار دارد .

اگر احساس می‌کنید که از بهینه‌سازی آب‌میوه با نکات بالا خارج شده‌اید , زمانی را صرف ایجاد شبکه‌ای از تماس‌ها می‌کنید که می‌تواند به گسترش کلمه و لینک کمک کند , در مورد برند تان به شیوه‌ای سنتی‌تر . با گذشت زمان , موتورهای جستجو باهوش‌تر می‌شوند . آن‌ها یاد می‌گیرند که کدام محتوا برای کاربران ارزشمند است و کدام محتوا آشغال است . تعداد لینک‌های خالص که به دست می‌آورید دیگر شما را تضمین نمی‌کند که رتبه یا قدرت بالایی داشته باشید . ایجاد محتوایی که برای مخاطبین مفید , آموزنده , جالب و مفید است می‌تواند به شما کمک کند تا پیوندهای خارجی با کیفیت بالا را به دست آورید و اشتراک اجتماعی را تشویق کنید . داشتن یک شبکه قوی از رهبران یا طرفداران تفکر صنعتی به شما کمک می‌کند تا آخرین بخش محتوا را ارجاع دهید و به آن پا بگذارید .

4 دلیل برای سئو صفحات وب سایت

سئو تک تک صفحات وب سایت ضروریست و باید تمام صفحات وب سایتمان را جداگانه سئو کنیم.سئو مخفف بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو است.

4 دلیل وجود دارد برای اینکه بدانیم چرا باید تک تک صفحات وب سایتمان را سئو کنیم.

سئو فرآیند زمانبری است که یک شبه رسیدن به اهداف آن محقق نمیشود در ادامه دلایل سئو صفحات را بررسی میکنیم.

دلیل اول سئو صفحات سایت

سئو شامل این می‌شود که چگونه موتورهای جستجو صفحات شما را برخلاف بازدید کنندگان انسانی سایت شما درک می‌کنند , موتورهای جستجو نمی‌توانند از اطلاعات و محتوای بصری استفاده کنند تا مشخص کنند که یک صفحه چگونه است . در عوض , آن‌ها به عناصر متن و html برای تعیین موضوع هر کدام تکیه می‌کنند .
موتورهای جستجو این اطلاعات را ایندکس می‌کنند, و زمانی که کاربران کلمات یا عبارات خاص را جستجو می‌کنند, آن‌ها مرتبط‌ترین صفحات را در پایگاه‌داده خود ارائه می‌دهند . هر موتور جستجو الگوریتم خود را برای رتبه‌بندی صفحات دارد , اما افرادی چون google و بینگ با استفاده از صدها عامل برای تعیین این که چگونه نتایج را ترتیب دهند استفاده می‌کنند .
اگر صفحه شما تمام اطلاعات لازم را فراهم نمی‌کند که یک موتور جستجو نیاز دارد آن را درک کند , احتمالا ً رتبه خوبی در نتایج جستجو ندارد . حتی بدتر از آن, سایت‌هایی که به احتمال زیاد به رقبای شما تعلق دارند.
این بدان معنی است که اگر می‌خواهید به مشتریان بالقوه برسید , موتورهای جستجو نیاز دارند که محل شما را درک کنند . و هرچه صفحات بیشتری را بهینه کنید , بهتر است این کار را انجام دهید .

دلیل دوم سئو تک تک صفحات سایت

هر صفحه می‌تواند برای کلمات کلیدی متفاوت رتبه دهد , هرچند قدرت حوزه شما بر چگونگی رقابت صفحات شما با سایر مکان‌ها تاثیر می‌گذارد , آن‌ها می‌توانند هر رتبه را برای کلمات کلیدی و عبارات مختلف رتبه‌بندی کنند . این بدان معنی است که اگر سایت شما ۱۰۰ صفحه مختلف دارد , می‌توانید به طور بالقوه برای ۱۰۰ جستجو مختلف تلاش کنید .
برای انجام این کار لازم است که هر صفحه را برای کلمات کلیدی منحصر به فرد بهینه‌سازی کنید . این ممکن است خسته‌کننده به نظر برسد , اما موتورهای جستجو مانند گوگل فقط یک صفحه از هر سایت داده‌شده در نتایج جستجو برای بیشتر جستجو نشان می‌دهند . این بدان معنی است که اگر پنج صفحه برای یک کلمه کلیدی بهینه کنید , آن‌ها با یکدیگر رقابت خواهند کرد .
انتخاب کلمات کلیدی مختلف برای هر صفحه بسیار موثرتر است . به این ترتیب , صفحات شما به جای رقابت با یکدیگر می‌توانند با سایر سایت‌های موجود در صنعت شما رقابت کنند .

دلیل سوم سئو صفحات سایت

واژه‌های کلیدی به بازدیدکنندگان کمک می‌کنند تا آنچه را که می‌خواهند در زمانی که مشتریان بالقوه شما جستجو را برای چیزهایی که نیاز دارند , آغاز کنند , آن‌ها احتمالا ً از اصطلاحات عمومی مرتبط با آن محصولات و خدمات استفاده می‌کنند . آن‌ها گزینه‌های مختلفی را که شما و رقبای شما ارائه می‌دهند و احتمالا ً یک خرید را در آن زمان و آنجا انجام می‌دهند , تحقیق خواهند کرد.
با این حال , احتمال بیشتری وجود دارد که آن‌ها گزینه‌های خود را مورد تحقیق قرار دهند و سپس به چیز دیگری منتقل شوند . بعدها , آن‌ها نام سایت‌هایی را که بازدید کرده بودند به یاد خواهند آورد و می‌خواهند بیشتر یاد بگیرند . آن‌ها نام یکی از شرکت‌ها را به همراه اصطلاح " قیمت‌گذاری " یا " نقد " در یک موتور جستجو تایپ می‌کنند .
اگر به خاطر این کلمات کلیدی بهینه‌سازی‌شده باشید , به راحتی می‌توانید صفحه مربوطه را در سایت خود پیدا کنید . اگر این کار را نکنید , ممکن است روی یک صفحه مختلف کلیک کرده و زمانی را برای پیدا کردن آن صرف کنید .
یا اینکه آن‌ها نام یک شرکت متفاوت را در موتور جستجو تایپ می‌کنند و با اطلاعاتی که پیدا کردن آسان‌تر است بروید - و این خطری نیست که شما باید قبول کنید .

دلیل چهارم برای سئو سایت

برچسب‌های عنوانی منحصر به فرد و توضیحات متا می‌توانند از طریق میزان دو از آسان‌ترین عناصر برای بهینه‌سازی در هر صفحه , برچسب عنوان و متا توصیف شوند . آن‌ها به ترتیب کوتاه ( 55 و ۱۵۵ کاراکتر به ترتیب ) هستند و به موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان می‌گویند که این صفحه چگونه است .
استفاده از کلمات کلیدی در برچسب‌های عنوان شما می‌تواند به صفحات شما در رتبه بالاتری برای این کلمات کلیدی کمک کند . و اگرچه توضیحات متا به طور مستقیم بر رتبه‌بندی‌ها تاثیر نمی‌گذارد , آن‌ها می‌توانند آهنگ کلیک را برای صفحات که در نتایج موتورهای جستجو رتبه‌بندی شده‌اند , بهبود بخشند .
این ممکن است به نظر یک مزیت سئو باشد , زیرا معمولا ً بهینه‌سازی برای بهبود رتبه‌بندی انجام می‌شود .
با این حال , هدف دستیابی به رتبه‌بندی‌های بالا در نهایت جذب مشتریان بالقوه به سایت شما است . و اگر شما بتوانید این کار را به سادگی با تغییر توضیحات meta صفحات خود انجام دهید , قطعاً ارزش تلاش را دارد .
به عنوان یک پاداش افزوده , بالا ممکن است یک سیگنال مثبت برای الگوریتم ‌های موتور جستجو باشد . این به این معنی است که هر چه کلیک بیشتری به دست آورید , بالاتر می‌توانید رتبه دهید . بنابراین اگر چه آن‌ها یک عامل جستجو مستقیم نیستند , بهینه‌سازی توصیفات صفحات شما یک حرکت سئو است .

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page