• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل در مقابل تبلیغات فیسبوک

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل و تبلیغات فیس بوک

تا همین اواخر بسیاری از تبلیغ کنندگان تبلیغات گوگل و تبلیغات فیس بوک را به شکل خصمانه تماشا می‌کردند . رقابت طولانی‌مدت این دو شرکت , اغلب با خروجی‌های رسانه‌های تکنولوژیکی , به عنوان مدرک انکارناپذیر تلقی می‌شد مبنی بر این که این دو سکو در رقابت مستقیم با یکدیگر بودند ; یک دوگانگی اشتباه که برای افراد جدید تبلیغات آنلاین گیج‌کننده و گمراه‌کننده است .

اگرچه این دو سکو اغلب به عنوان رقیب قرار می‌گیرند , هیچ چیز نمی‌تواند از حقیقت به یک مفهوم عملی فراتر رود . بسیاری از کسب و کارها از نقاط قوت تبلیغات در گوگل و تبلیغات فیس بوک استفاده می‌کنند تا به حداکثر قابلیت دید , افزایش هدایت و فروش برسند, و مشتریان جدیدی را پیدا کنند, استراتژی‌های متفاوتی را اتخاذ کنند که با قابلیت هر سکو همخوانی داشته باشند و بازده قابل‌توجه هزینه‌های تبلیغاتی شان را ببینند .
در این راهنما ، ما چیزی را بررسی خواهیم کرد که گوگل تبلیغات و تبلیغات فیس بوک را از هم جدا می‌کند ، این دو سکوی تبلیغ چگونه کار می‌کنند ، و چرا شما باید استفاده از هر دو را به عنوان بخشی از استراتژی گسترده‌تر بازاریابی خود در نظر بگیرید .

تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغ گوگل , که قبلا ً به نام گوگل ادوردز شناخته می‌شد, بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین پلت فرم تبلیغاتی PPC است . این دو واژه به جای یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند , حتی اگر سیستم‌عامل‌های دیگر مانند بینگ آگهی‌ها به روش مشابهی کار می‌کنند .
گوگل ادوردز در مقابل فیس بوک تبلیغ مفهومی ادوردز آگهی خود را روی هدف‌گیری کلمات کلیدی و استفاده از تبلیغات مبتنی بر متن متمرکز می‌کند . تبلیغات با استفاده از پیشنهاد گوگل در کلمات کلیدی و عبارات ویژه شامل در جستجوهای جستجوی وارد شده توسط کاربران گوگل ، به این امید که تبلیغات آن‌ها در کنار نتایج جستجو برای این پرس و جو‌ها نمایش داده خواهد شد . برای هر بار یک کاربر روی آگهی کلیک می‌کند ، آگهی استخدام - یک موضوع پیچیده است ، و پس از محدوده این راهنما ، کاربران برای یافتن مشتریان جدید براساس کلمات کلیدی و عبارات جستجو که وارد گوگل می‌شوند ، پول پرداخت می‌کنند .

اختلاف تبلیغات گوگل با تبلیغات فیس یوک در چیست

تبلیغات فیس بوک یک نمونه اصلی از چیزی است که به عنوان " اجتماعی پرداخت‌شده " یا عمل تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود . فیسبوک با بالاترین تعداد کاربران فعال در هر شبکه اجتماعی در جهان , به یک عنصر بسیار رقابتی و بالقوه سودآور بسیاری از استراتژی‌های تبلیغاتی دیجیتال تبدیل شده‌است .
گوگل ادوردز در مقابل تبلیغات فیس بوک با این حال تبلیغ در فیس بوک می‌تواند شبیه تبلیغات گوگل تصور شود ، که تبلیغ کنندگان با استفاده از هر دو سیستم‌عامل در اصل تجارت خود را از طریق اینترنت ترویج می‌کنند ، این جایی است که تشابه‌ات بین این دو وجود دارد. بر خلاف جستجوی پرداخت‌شده ، که به کسب و کارها کمک می‌کند تا مشتریان جدید را از طریق کلمات کلیدی پیدا کنند، به کاربران کمک می‌کند کسب و کارها را براساس چیزهایی که آن‌ها به آن‌ها علاقه‌مند هستند و راه‌هایی که آن‌ها به صورت آنلاین رفتار می‌کنند ، پیدا کنند .
آگهی‌های گوگل به شما کمک می‌کند تا مشتریان جدیدی پیدا کنید ، در حالی که فیس بوک به مشتریان جدید کمک می‌کند تا شما را پیدا کنند .
حالا که ما اختلاف ابتدایی بین گوگل و تبلیغات فیس بوک ( یا جستجوی پرداخت‌شده و پرداخت‌شده ) را پوشش دادیم ، اجازه دهید نقاط قوت هر سکو و اینکه چگونه این ابزارهای بازاریابی آنلاین می‌توانند به طور موثر استفاده شوند را بررسی کنیم .

قدرت تبلیغات کلیکی گوگل

گوگل به عنوان محبوب‌ترین و گسترده‌ترین موتور جستجوی دنیا , به عنوان رهبر بالفعل در تبلیغات آنلاین شناخته می‌شود . گوگل در هر روز بیش از ۳.۵ میلیارد پرس و جو را جستجو می‌کند , گوگل به مخاطبان بالقوه بی‌نظیر و بی‌نظیر از کاربرانی که به طور فعال به دنبال کالا و خدمات هستند , دسترسی دارد .
اصول اولیه بازار جستجوی گوگل اشتراک خدمات تبلیغاتی گوگل به دو شبکه اصلی تقسیم می‌شوند - شبکه جستجو و شبکه نمایش . شبکه جستجو شامل کل گوگل به عنوان موتور جستجو است و تبلیغ کنندگان می‌توانند با استفاده از میلیون ‌ها کلمات کلیدی و عبارات برای هدف قرار دادن مشتریان احتمالی ، تلاش کنند .
شبکه نمایش گوگل ، که تبلیغ کنندگان بیشتر تبلیغاتی مانند بنرها را ارایه می‌دهد ، تقریبا ً ۹۸ % از شبکه جهانی اینترنت را پوشش می‌دهد ، و این گزینه را به عنوان انتخابی عالی برای تبلیغ کنندگان که لزوما ً به عنوان تبدیل ads PPC ، مانند بالا بردن آگاهی از برند در مقیاس بزرگ با استفاده از تبلیغات بنر ، انتخاب می‌کنند .

تبلیغات گوگل راحتتر است

یکی از مزایای اصلی استفاده از گوگل به عنوان پلت فرم تبلیغاتی , دسترسی بسیار زیاد آن است . گوگل هر ثانیه بیش از ۴۰,۰۰۰ پرس و جوی جستجو را مدیریت می‌کند که در مجموع بیش از ۱.۲ هزار جستجوی وب در هر سال است . همانطور که گوگل به طور فزاینده‌ای پیچیده می‌شود - به سهم روزافزون خود در زمینه هوش مصنوعی و فن‌آوری یادگیری ماشین , RankBrain - این حجم جستجوی شگفت‌انگیز , همراه با پتانسیل تبلیغ کنندگان برای رسیدن به مشتریان جدید , افزایش خواهد یافت .
به عبارت ساده‌تر ، هیچ موتور جستجوی دیگری نمی‌تواند شنوندگان بالقوه ای که گوگل می‌تواند داشته باشد را ارائه دهد . این منبع بالقوه بالقوه مشتریان بالقوه ، گوگل را به یک استراتژی بازاریابی دیجیتالی شما اضافه می‌کند ، اما هنگامی که با نتایج جستجوی دقیق گوگل ترکیب می‌شود ، درک این که چرا ادوردز محبوب‌ترین و گسترده‌ترین سکوی PPC در جهان است ، آسان است .

تبلیغات گوگل با کیفیت است

یکی از بزرگ‌ترین تصورات نادرست در میان افراد جدید به PPC این است که هر کسی که بیش‌ترین بودجه تبلیغاتی را دارد به طور خودکار در تبلیغات گوگل " برنده " می‌شود . خوشبختانه هیچ چیز نمی‌تواند از حقیقت دورتر باشد چرا که تبلیغات گوگل عمدتا ً بر روی کیفیت و ارتباط تبلیغات تمرکز می‌کند , نه اینکه تبلیغ کنندگان تا چه حد خرج می‌کنند .
هرچه یک آگهی مربوط به کاربر باشد ، تجربه بهتری که کاربر می‌تواند داشته باشد - و بنابراین احتمال بیشتری وجود دارد که آن‌ها به استفاده از گوگل به عنوان موتور جستجوی خود ادامه دهند . به همین دلیل ، گوگل تبلیغات مربوط به کیفیت و کیفیت بالاتر از همه عوامل دیگر است . به همین دلیل است که تبلیغ کنندگان هوشمند با تبلیغات مناسب ، بهینه و با کیفیت بالا به ندرت به عنوان تبلیغ کنندگان با تبلیغات فقیرتر رقابت می‌کنند .
کلمات کلیدی خاص ممکن است بیش از سایرین هزینه داشته باشند - مانند آن‌هایی که در صنعت مالی هستند ، که در میان گران‌ترین بخش حرفه‌ای سنتی هستند - اما این که چه میزان تبلیغ کنندگان باید تلاش کنند تا حد زیادی به کیفیت و ارتباط تبلیغات آن‌ها بستگی دارد . بعضی از معیارها برای گوگل در ارزیابی کیفیت و ارتباط با دیگران مهم‌تر هستند ، مانند نرخ کلیک رپ ، که نشانه معتبری از کیفیت کلی تبلیغ و درخواست می‌باشد .

فرمت های تبلیغات گوگل متنوع است

طیف گسترده‌ای از قالب‌های تبلیغ زمانی که ادوردز برای اولین بار در سال ۲۰۰۰ راه‌اندازی شد ( با مجموع بیش از ۳۵۰ تبلیغ کنندگان ) ، تبلیغات مبتنی بر متن که گوگل در کنار نتایج جستجو آن کار می‌کرد ابتدایی بود ، تا حداقل - اما آن‌ها شامل بسیاری از مولفه‌های یکسانی بودند که در تبلیغات امروزی دیده می‌شوند .
اگرچه تبلیغات PPC در ادوردز همچنان مبتنی بر متن باقی می‌ماند ، تبلیغ کنندگان می‌توانند از تعداد بسیار زیادی از ویژگی‌ها استفاده کنند تا تبلیغات آن‌ها را جذاب‌تر و فریبنده کند . Ad ، sitelinks ، proofing اجتماعی مانند مرور کاربر ، هدف قرار دادن محل ، تبلیغات خرید ، و میزبانی دیگر ویژگی‌ها برای تبلیغ کنندگان در دسترس است ، که سطح بی نظیری از سفارشی سازی و کنترل تبلیغ کنندگان را ارایه می‌دهد . گوگل حتی فرمت های تبلیغاتی را با نیازهای منحصربفرد انواع خاص تجاری ، مانند سازندگان خودرو و هتل‌ها معرفی کرده‌است ، که فراتر از تجربه تبلیغاتی مبتنی بر متن معمول و ترکیب عناصر بصری غنی مثل تصاویر با رزولوشن بالا و داده‌های نقشه تعاملی است .
فرقی نمی‌کند که چه چیزی می‌فروشید و چه کسی ، شانس خوب است که یک فرمت تبلیغ یا ویژگی وجود داشته باشد که محصولات و یا خدمات شما را برای بازار هدف جذاب کند . گوگل به طور مستمر فرمت های تبلیغاتی جدید و ویژگی‌ها را اجرا می‌کند و تبلیغ کنندگان را برای دسترسی به مخاطبان جدید و راه‌اندازی کسب‌وکار جدید توانمند می‌سازد .

 

تبلیغات گوگل و فیسبوک چه تفاوتهایی دارند

گوگل یک شرکت بسیار بزرگ‌تر از فیس بوک است . در واقع , این شرکت ۴ برابر تعداد کارمندان در سراسر جهان است , در حالی که فیس بوک ۵۲۰۰۰ نفرشان است .
Googlers به اندازه شرکت به عنوان یکی از چالش‌های اصلی کار در آنجا اشاره کرده‌است . از آنجا که این شرکت بسیار بزرگ است , کارمندان تجربیاتی را تجربه کرده‌اند که در آن احساس کرده‌اند برای پروژه‌های مشابه مجبور به مبارزه هستند .
آن را از دیوید و سایر reviewers بگیرید :
گوگل واقعا ً بزرگ است . تیم‌های متعددی وجود دارند که این کار را انجام می‌دهند و درباره یکدیگر چیزی نمی‌دانند . تیم‌هایی وجود دارند که به شدت معتقدند تیم‌های دیگر وجود ندارند . بخش‌های عظیمی از گوگل وجود دارند که به دلیل انحراف فرهنگ و تحصیل به عنوان " غیر گوگل " توصیف شده‌اند . وقتی به مهمانی تعطیلات می‌روید , شما ۹۵ % از مردم آنجا را نمی‌شناسید .
در حالی که گوگل چالش‌های خود را دارد که از اندازه شرکت نشات می‌گیرد, فیس بوک با این تفاوت که یک رویکرد leaner برای منابع دارد , متفاوت است که به این معنی است که کارمندان با توجه به پروژه‌های اختصاص‌داده‌شده به آن‌ها مسئولیت‌های بیشتری می‌گیرند . به هر حال , این می‌تواند به این دلیل مثبت باشد که فرصت بیشتری برای به چالش کشیدن خود و رشد حرفه خود وجود دارد ; با این حال , از آنجا که وزن بیشتر بر روی هر فرد برای اجرای کارها قرار می‌گیرد , بسیاری اشاره کرده‌اند که آن‌ها ساعت‌های طولانی کار می‌کنند و با تعادل زندگی کاری مشکل دارند .

تبلیغات گوگل و فیسبوک(آرتیکل 2)

تا همین اواخر بسیاری از تبلیغ کنندگان تبلیغات گوگل و تبلیغات فیس بوک را به شیوه‌ای خصمانه نگاه می‌کردند . رقابت طولانی‌مدت دو شرکت , که اغلب توسط خروجی‌های رسانه‌ای تکنولوژی می‌شد , به عنوان مدرک غیرقابل‌انکار در نظر گرفته شد که دو سیستم‌عامل در رقابت مستقیم با یکدیگر بودند , و اینکه برای کسب و کاره‌ای همه اندازه‌ها ضروری بود , یک دوگانگی اشتباه که برای آن تبلیغات آنلاین جدید گیج‌کننده و گمراه‌کننده است .
گوگل ادوردز در مقابل تبلیغات فیس بوک اگرچه این دو سیستم‌عامل اغلب به عنوان رقبا قرار می‌گیرند , هیچ چیز نمی‌تواند بیشتر از واقعیت در یک مفهوم عملی باشد . بسیاری از کسب و کارها از قدرت تبلیغات در تبلیغات گوگل و فیس بوک در کنسرت برای دستیابی به حداکثر دید , افزایش مشتریان و مشتریان جدید استفاده می‌کنند و استراتژی‌های مختلفی را اتخاذ می‌کنند که با عملکرد هر سکو همسو شده و بازده قابل‌توجهی را صرف هزینه تبلیغاتی می‌کنند .
در این راهنما , ما آنچه را که تبلیغات گوگل و تبلیغات فیس بوک را از هم جدا می‌کند , بررسی می‌کنیم , و اینکه چرا شما باید هر دو را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال گسترده‌تر در نظر بگیرید .

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page