• سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان
  • تبلیغات گوگل

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

با مجری گوگل در صفحه اول گوگل باشید

مجری صفحه اول گوگل

اگر رتبه بندی صفحه اول را کسب می کنید، به شما تبریک می گویم! اما فکر نکنید که این پایان داستان است. هنوز کار داری موقعیت بالا کلید موفقیت تولید سرنخ است. دو عامل حیاتی وجود دارد که هنوز باید به آنها توجه کنید:

1. موقعیت شما در صفحه اول مهم است. حتی اگر رتبه در صفحه اول به طور معمول به این معنی است که شما در 10 صفحه برتر قرار دارید، هنوز هم رسیدن به رتبه 1 بسیار مهم است. قرار گرفتن در موقعیت اول در صفحه تقریباً 32.5٪ از ترافیک را برای شما به ارمغان می آورد، و موقعیت دوم فقط 17.6٪ و رتبه سوم 11.4٪ را دریافت می کند. و حتی اگر ممکن است در صفحه اول باشید، اگر در جایگاه دهم باشید، فقط 2.4% ناچیز دریافت می کنید. اگرچه این ممکن است بهتر از سهم 1% ترافیکی باشد که در شماره 11 دریافت می کنید، اما باز هم کمک چندانی نمی کند. .

مجری تبلیغات گوگل

همه ما می‌خواهیم کسب‌وکارمان به خوبی پیش برود و به راحتی مشتریان جدید جذب کنیم و درآمد بیشتری کسب کنیم. شما روش های مختلفی را برای بازاریابی کسب و کار خود امتحان کرده اید و یاد گرفته اید که این روزها داشتن نمایش برجسته در صفحات نتایج موتورهای جستجو یکی از بهترین راه ها برای جذب کسب و کار است. رتبه بندی صفحه اول برای هدایت ترافیک به وب سایت شما حیاتی است. مهم ترین دلیلی که می خواهید رتبه بندی صفحه اول را به دست آورید این است که برای همه افرادی که در جستجوی محصول یا خدمات شما هستند قابل مشاهده باشید. به هر حال، گوگل موتور جستجوی شماره 1 است و تقریباً 12 میلیارد جستجو در ماه را فراهم می کند. تقریباً 1.17 میلیارد جستجوگر منحصر به فرد هر ماه از آن استفاده می کنند. در ایالات متحده بیشترین استفاده را دارد، جایی که 67.5٪ از بازار جستجوی ایالات متحده و سهم عظیم 87.1٪ از بازار جستجوی تلفن همراه را دارد. شما همچنین باید آگاه باشید که93 درصد از تصمیمات خرید با جستجوی آنلاین شروع می شود.

صفحه اول گوگل

صفحه اول گوگل

تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل

موقعیت برتر ترافیک بیشتری دریافت می کند

موقعیت برتر ترافیک بیشتری دریافت می کند
یکی از موتورهای جستجوی برتر دیگر پس از گوگل، بینگ، گزارش می دهد که وب سایت های برتر 42 درصد از ترافیک را دریافت می کنند. دومی 11 درصد و سومی فقط 8 درصد می گیرد. بنابراین، به وضوح نشان می دهد که چرا وب سایت شما باید در صدر باشد.
اساساً این تصویر در مورد سایر موتورهای جستجو از جمله گوگل یکسان است. اگر وب سایت شما در بالای صفحه قابل مشاهده باشد، این به معنای اعتبار و اعتماد بیشتر است که عناصر واضحی برای سرنخ ها و ترافیک بیشتر هستند .

موتورهای جستجو

بهینه سازی موتورهای جستجو سنگ بنای موفقیت های بازاریابی درونگرا است، اما چه زمانی وب سایت خود را واقعاً بهینه می دانید؟ بهترین بهترینها؟ بالای پشته؟

خوب، اگر نمی توانید وب سایت خود را در صفحه اول جستجوهای کلمه کلیدی مربوطه قابل مشاهده کنید، ممکن است ترافیکی از موتورهای جستجو دریافت نکنید. 

گوگل، پرکاربردترین موتور جستجوی کره زمین، بزرگترین حوزه فرصت برای بازاریابان ورودی است.

در واقع، طبق SearchEngineWatch.com، وب‌سایت‌هایی که در صدر قرار دارند، 36.4 درصد از ترافیک را جذب می‌کنند که توسط وب‌سایت‌های دارای رتبه پایین‌تر از دست می‌رود.

اما سوال بعدی این است که چگونه می توان به اوج رسید؟

اگر بتوانید بهترین شیوه های سئو (و برخی از این پیشنهادها ) را پیاده سازی کنید، رسیدن به آن، پیشی گرفتن از رقبای خود یا حتی " رتبه صفر " زمان زیادی نمی برد .

رتبه های برتر هزینه کمتر

با رتبه های برتر، مجبور نخواهید بود برای تبلیغات و سرنخ ها هزینه ای بپردازید، آنها به صورت ارگانیک به سراغ شما می آیند زیرا شما اولین نتیجه ای خواهید بود که آنها هنگام جستجوی خدمات/محصول خود مشاهده می کنند. این به طور خودکار هزینه هر سرنخ شما را کاهش می دهد. به همین دلیل است که هر چه رتبه وب سایت شما در SERP ها بالاتر باشد، شانس بیشتری برای کسب سرنخ های بیشتری برای کسب و کار خود خواهید داشت.

همه سرنخ ها یکسان ایجاد نمی شوند

علاوه بر این، سرنخ هایی که از ارائه دهندگان خدمات تولید سرنخ دریافت می کنید، و سرنخ هایی که می توانید از طریق رتبه بندی برتر و سئو به دست آورید، پروفایل های بسیار متفاوتی دارند. گروه دوم سرنخ های با کیفیت بهتر هستند زیرا آنها به طور فعال در جستجوی محصول و خدمات شما هستند و برای یافتن شما ابتکار عمل را به دست گرفته اند. سرنخ هایی که می توانید خریداری کنید هیچ تضمینی برای تبدیل ارائه نمی کنند و به اندازه کسانی که به طور فعال کسب و کار شما را پیدا کرده اند به پیشنهاد شما علاقه مند نخواهند شد.

نتایج جستجو

این یک مورد نسبتاً واضح است، به خصوص پس از آماری که ما به آن اشاره کردیم. تنها .44 درصد از جستجوگران به صفحه دوم SERP ها می روند. اکثر کاربران فقط روی یک صفحه وب سایت از جستجوی خود کلیک می کنند و نتایج در بالای صفحه 42٪ از کل ترافیک را دریافت می کنند. صفحات وب در رتبه های دوم و سوم به ترتیب 11% و 8% را به خود اختصاص داده اند. به عبارت دیگر، اگر در بین سه نتیجه برتر نیستید، احتمالاً توسط اکثر کاربرانی که به دنبال محصول یا خدمات شما هستند، پیدا نخواهید شد.
اگر وب سایت خود را در بالای SERP ها قابل مشاهده کنید، این سیگنالی برای کاربران خواهد بود که کسب و کار شما قابل اعتماد و معتبر است، که عناصر کلیدی برای دریافت سرنخ و ترافیک بیشتر هستند.

صفحه اول گوگل رونق تجارت

با حضور در صفحه اول گوگل، کسب و کار خود را به مشتریان جدید نشان دهید:

هر زمان که هر چیزی را در گوگل جستجو می کنیم، فقط 10 نتیجه را در صفحه اول نشان می دهد. این مفهوم تقریباً به این صورت است که تنها 10 نفر برتر جایی برای تجارت خود در جاده اصلی پیدا می کنند و دیگران در یک خیابان فرعی و بدون ترافیک جایی پیدا می کنند. بنابراین وقتی به اوج رسیدید، درهای زیادی از فرصت ها را برای کسب و کارتان باز می کند.

رتبه بندی گوگل ممکن است به بسیاری از مسائل مانند سرعت سایت ، سئو، بک لینک یا نرخ پرش بستگی داشته باشد . بنابراین مهم است که آن را در صفحه اول گوگل قرار دهید زیرا کسب و کار شما را در مقابل مشتریان جدید قرار می دهد.

 

مزایای حضور در صفحه اول گوگل

صفحه جستجوی گوگل به عنوان جام مقدس SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) در نظر گرفته می شود . این به این دلیل است که مردم این روزها حتی به خود زحمت نمی دهند صفحه دوم گوگل را بررسی کنند. اگر موضوعات مرتبط خود را در صفحه اول پیدا نکردند، به سادگی عبارات جستجوی خود را تنظیم می کنند. بنابراین رتبه بندی بهتر گوگل برای تبلیغ کسب و کار شما ضروری است. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مزایای زیادی مانند ترافیک بیشتر به وب سایت شما، مشتریان جدید و افزایش تعامل دارد.

وقتی وب سایت کسب و کار شما در صفحه اول گوگل نمایش داده نمی شود، شانس کمتری برای کسب بازده سرمایه گذاری بیشتر دارید. حضور در صفحه اول گوگل به شما حداکثر دید آنلاین و فروش بیشتر را می دهد.

برای شکست دادن رقبا، کسب و کار شما باید به راحتی در اینترنت پیدا شود. و تنها یک رتبه بهتر در گوگل می تواند در این زمینه به شما کمک کند. این مقاله به اهمیت حضور در صفحه اول گوگل و اینکه چگونه یک رتبه بندی بهتر گوگل می تواند به شما در افزایش شناخت برندتان کمک کند، توضیح می دهد.

چرا صفحه اول گوگل بسیار مهم است

چرا صفحه اول گوگل بسیار مهم است؟

هنگامی که برخی از جستجوهای گوگل ده ها صفحه نتیجه را ارائه می دهند، ظاهر شدن وب سایت شما در صفحه دوم یا سوم ممکن است به اندازه کافی خوب به نظر برسد. با این حال، سه دلیل خوب برای تمرکز بر روی صفحه اول وجود دارد. نتایج صفحه اول گوگل لذت می برند:

  • برجسته میزان کلیک ها . نرخ کلیک یا CTR، درصد افرادی را که با دیدن لینک به وب سایت شما روی آن کلیک می کنند، اندازه گیری می کند. پنج نتیجه ارگانیک اول دارای CTR هستند که از 7.5٪ تا 34٪ متغیر است . با این حال، از صفحه دوم به بعد، CTR می تواند به 0.5٪ یا کمتر کاهش یابد. هرچه رتبه بالاتری داشته باشید، می توانید انتظار داشته باشید که CTR شما بالاتر باشد.
  • قرار گرفتن در معرض عالی . ویژگی Snippet گوگل تکه‌هایی از متن را از وب‌سایت‌های با رتبه برتر درست در بالای صفحه نتایج جستجو نمایش می‌دهد. اگر وب سایت شما در این نقطه برجسته نمایش داده شود، برای جستجوگران غیرممکن خواهد بود که آن را از دست بدهند. سایت شما همچنین بلافاصله اعتبار بیشتری به دست خواهد آورد زیرا قرار دادن نشان می دهد که دارای اطلاعات معتبر و قابل اعتماد است.
  • ترافیک عالی . ترافیک وب سایت به تعداد بازدیدکنندگانی که یک سایت دریافت می کند اشاره دارد. سایت هایی که در صفحه اول نتایج گوگل قرار دارند 71 درصد از کل ترافیک جستجوی  این موتور را دریافت می کنند، بنابراین کسب رتبه بالا باعث بازدید بیشتر از صفحه شما می شود.

رتبه بندی صفحه اول چه سودی برای کسب و کار شما دارد؟

رتبه بندی صفحه اول چه سودی برای کسب و کار شما دارد؟

مطمئن نیستید تأثیری که در بالا توضیح داده شد چگونه به مزایای ملموس برای تجارت شما تبدیل می شود؟ قرار دادن سایت خود در صفحه اول گوگل:

  • دید شما را بهبود می بخشد . وب سایت های صفحه اول به طور تصاعدی توسط افراد بیشتری دیده می شوند تا سایت هایی که به این موقعیت نمی رسند.
  • سرنخ های با کیفیت بیشتری تولید می کند . کاربرانی که چیزی خاص را جستجو می کنند، اغلب قصد خرید بالایی دارند. اگر بتوانید برای عبارات جستجویی که این افراد استفاده می کنند رتبه خوبی کسب کنید، می توانید سرنخ های آماده فروش را به سایت خود جذب کنید و آنها را به سرعت تبدیل کنید.
  • تعامل را افزایش می دهد . Google اطلاعات زیادی را در وب‌سایت‌های کسب‌وکار با رتبه‌بندی برتر نشان می‌دهد، از جمله ساعات کاری فروشگاه، نقشه موقعیت مکانی شما و اطلاعات اضافی در بخش « افراد همچنین می‌پرسند ». این به مردم راه‌های زیادی را برای تعامل با برند شما در صفحه نتایج جستجو می‌دهد.
  • ترافیک وب سایت را افزایش می دهد . ترافیک بالاتر یک پیشرفت بسیار مطلوب برای کسب و کار شما است. هرچه کاربران بیشتری از سایت شما بازدید کنند، شانس بیشتری برای تبدیل آنها به مشتریان پولی خواهید داشت.
  • اقتدار صنعت شما را افزایش می دهد . گوگل رتبه های برتر خود را برای سایت هایی که منابع معتبر و مملو از اطلاعات موثق می داند، محفوظ می دارد. اگر بتوانید وب سایت خود را به رتبه خوبی برسانید، به عنوان یک نقطه تماس مهم برای اخبار، داده ها و نظرات مرتبط با صنعت شما تلقی می شود.
  • اعتماد مصرف کننده را ایجاد می کند . الگوریتم های گوگل برای از بین بردن سایت های اسپم با کیفیت پایین از طرف کاربران طراحی شده اند. قرار گرفتن وب سایت شما در صفحه اول به مصرف کنندگان ثابت می کند که تجارت شما قانونی و قابل اعتماد است.
  • مخاطب شما را می سازد . برای رسیدن به صفحه اول نتایج گوگل نیاز به محتوای همیشه سبز با کیفیت بالا دارد. این نوع محتوا بی‌زمان است و همیشه برای کاربران مرتبط است، بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که در کنار رشد بایگانی‌های خود شاهد رشد مداوم ترافیک بالایی باشید.
  • چرخه فروش شما را تسریع می کند . کاربرانی که به دنبال اطلاعات با کیفیت از سایت شما بازدید می کنند، قبلاً وارد قسمت بالای قیف فروش شما شده اند. اکنون که آنها این تماس اولیه را با کسب و کار شما داشته اند، می توانید آنها را با محتوای مناسب هدف قرار دهید تا آنها را به سمت پایین تر حرکت دهید و در نهایت آنها را متقاعد کنید که خرید کنند.

سایت خود را برای مرور موبایل بهینه کنید

سایت خود را برای مرور موبایل بهینه کنید

از آنجایی که اکثر جستجوها در حال حاضر بر روی گوشی های هوشمند و تبلت ها انجام می شود، گوگل از نمایه سازی موبایل اول برای تعیین رتبه های جستجوی خود استفاده می کند. طراحی سازگار با موبایل برای یک وب سایت با رتبه بالا ضروری است. طراحی واکنشگرا به شما امکان می دهد تا مرور را در هر دستگاهی، صرف نظر از اندازه صفحه نمایش، به راحتی انجام دهید. همچنین در صورت تمایل می توانید یک نسخه جداگانه بهینه شده برای موبایل از سایت خود ایجاد کنید.

به گوگل بگویید کلمات کلیدی شما چیست

به گوگل بگویید کلمات کلیدی شما چیست

اگر از برچسب‌های فنی خاص برای توضیح بیشتر در مورد استراتژی کلمات کلیدی خود استفاده کنید، گوگل رویکرد SEO شما را بهتر درک خواهد کرد . کلمات کلیدی باید در موارد زیر ظاهر شوند:

  • برچسب ها متا شما . عنوان متای شما (عنوانی که هم در بالای صفحه شما و هم در بالای نتیجه جستجوی وب سایت شما نمایش داده می شود) و توضیحات متا شما (خلاصه ای که در زیر عنوان یک صفحه در نتایج جستجو ظاهر می شود) باید کلمه کلیدی اصلی را برای هر کدام نشان دهد. صفحه
  • URL شما . گنجاندن کلمات کلیدی در URL شما نه تنها به گوگل کمک می کند تا بفهمد وب سایت شما چیست، بلکه به کاربران نشان می دهد که سایت شما ساده و قابل اعتماد است.
  • دگرساز برچسب ها شما . تگ‌های Alt یا متن جایگزین برای تصاویر، به Google اجازه می‌دهد محتوای بصری سایت شما را درک کند. موتور جستجو بدون این توضیحات نوشته شده نمی تواند تصاویر سایت شما را در الگوریتم رتبه بندی خود قرار دهد. این برچسب ها برای کاربران معلولی که نمی توانند تصاویر را ببینند یا پردازش کنند نیز مفید است.

چرا گوگل نمی تواند تمام صفحات وب را بخزد؟

چرا گوگل نمی تواند تمام صفحات وب را بخزد؟

طبق InternetLiveStats ، امروزه بیش از 1.2 میلیارد وب سایت وجود دارد که هر یک از آنها می توانند از چند تا میلیون ها صفحه برای فهرست بندی داشته باشند. با شمارش همه منابع، از تصاویر گرفته تا css، که گوگل سعی در تجزیه و تحلیل و درک آنها دارد، حجم عظیمی از داده را برای بازجویی نشان می دهد. واضح است که حتی با وجود صدها مرکز داده، گوگل باید در کاوش خود دست به انتخاب بزند این انتخاب‌ها بر الگوریتم‌ها و مجموعه‌ای از معیارها تکیه می‌کنند که دانستن و تسلط آنها برای افزایش تلاش‌های سئوی شما مهم است.
گوگل باید 4 میلیون صفحه را در ثانیه تجزیه و تحلیل کند تا تمام فهرست خود را در 1 سال (تخمین زده شده به 130 هزار میلیارد صفحه) و تنها برای یک به روز رسانی منحصر به فرد در سال و هر صفحه پوشش دهد.

این غیرممکن است و یک به روز رسانی منحصر به فرد در سال و در هر صفحه برای گوگل مفید نیست!

واکشی همه صفحات برای حفظ تازگی و کامل بودن ایندکس - و دادن بهترین پاسخ ممکن - به این معنی است که چندین بار در روز به همان صفحات بازگردید. منطقاً از نظر زمان پردازش و انرژی گسترده است. بنابراین هر شرکتی می داند که بهینه سازی هزینه های عملیاتی برای اطمینان از مقرون به صرفه بودن مهم است. برنامه ریزی خزیدن و اولویت بندی با توجه به اهمیت صفحات مهم است.

خزیدن گوگل واقعا چگونه کار می کند؟

خزیدن گوگل واقعا چگونه کار می کند؟ 

خزیدن گوگل مجموعه ای از مراحل ساده است که به صورت بازگشتی برای هر سایت عمل می کند. هدف آن پر کردن دقیق و جامع شاخص آن است. هر خزیدن فقط یک لیست از urlهایی است که باید واکشی شوند تا به‌روزرسانی‌های آنها تأیید شود. این فهرست از آدرس‌های اینترنتی از قبل تهیه شده است و برای جلوگیری از واکشی اسناد کمتر مهم باید بهینه شود.
با توجه به طرح‌های زیر که توسط Google Search Appliance Documentation ( منبع ) منتشر شده است، Google تنها در صورتی می‌تواند به‌طور صحیح و سریع به یک درخواست پاسخ دهد که فهرست تحقیقاتی صفحات شما را از طریق خزیدن بسازد. این روش ظاهراً برای نمایه سازی وب نیز استفاده می شود.
قبل از اینکه هر کسی بتواند از Google Search Appliance برای جستجوی محتوای سازمانی شما استفاده کند، ابزار جستجو باید فهرست جستجو را ایجاد کند که امکان تطبیق سریع عبارت‌های جستجو با نتایج را فراهم می‌کند. همانطور که در مثال زیر نشان داده شده است، برای ایجاد فهرست جستجو، ابزار جستجو باید محتوای سازمانی شما را مرور یا «خزیدن» کند.
1-همه لینک های موجود در صفحه را شناسایی می کند. این هایپرلینک ها به عنوان «URLهای جدید کشف شده» شناخته می شوند.
2- لینک ها را به لیستی از URL ها برای بازدید اضافه می کند. این لیست به عنوان "صف خزیدن" شناخته می شود.
3-از URL بعدی در صف خزیدن بازدید می کند.

الگوریتم گوگل چگونه کار می کند؟

الگوریتم گوگل چگونه کار می کند؟ 

آیا می دانستید بیش از 1.7 میلیارد وب سایت آنلاین وجود دارد؟ با اضافه شدن هر دقیقه وب‌سایت‌های جدید و به‌روزرسانی سایت‌های موجود، شما به راهی برای سازماندهی، جستجو و درک همه این داده‌ها نیاز دارید. اینجاست که الگوریتم جستجوی گوگل وارد می‌شود. این الگوریتم به گونه‌ای طراحی شده است که همه چیز را در فهرست جستجوی خود بخزد و مفیدترین نتایج را تقریباً فوراً به اشتراک بگذارد. هدف به اشتراک گذاری مرتبط ترین اطلاعات برای درخواست جستجوی هر کاربر است.  به عنوان مثال، اگر شخصی یک DUI در تامپا دریافت کند و «وکیل مدافع جنایی در تامپا» را جستجو کند، گوگل لیستی از شرکت های حقوقی را در منطقه جستجوگر نمایش می دهد. مرتبط ترین و قابل اعتماد ترین صفحات وب در نتایج جستجو بالاتر نشان داده می شوند.   
گوگل به طور مداوم الگوریتم های خود را به روز می کند تا به روزترین، با کیفیت ترین و مرتبط ترین نتایج جستجو را برای کاربران به اشتراک بگذارد. الگوریتم‌ها برای ارائه نتایج بهتر و حذف وب‌سایت‌هایی که سعی می‌کنند کاربران را فریب دهند تا از سایت‌ها بازدید کنند بدون هیچ ارزشی برای جستجوگر تکامل می‌یابند. به همین دلیل مهم است که بر تولید محتوای باکیفیت تمرکز کنید نه تلاش برای فریب دادن موتورهای جستجو برای به اشتراک گذاری صفحه وب شما. نکته حرفه ای: صفحه اول همچنین خانه تبلیغات پولی گوگل است، اما برای این پست، ما روی رتبه بندی ارگانیک تمرکز خواهیم کرد. نتایج جستجوی ارگانیک به طور طبیعی و بدون هزینه برای وب سایت رتبه بندی ظاهر می شوند زیرا با عبارات جستجوی کاربر مرتبط هستند.