• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات
  • تبلیغات ارزان

مجری گوگل

مجری گوگل

مجری گوگل کیست این سوالی است که کاربران میپرسند که وظایف یک مجری گوگل چیست و اصولا چگونه میتوان در صفحه اول گوگل قرار گرفت و برای اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم نیاز به مشاوره داریم تا ابتدا کلیدواژه خود را بشناسیم از میزان رقابت با خبر شویم تمام این سوالات توسط یک مجری گوگل به شما ارائه میگردد.
 مجری گوگل

مجری تبلیغات گوگل

مجری گوگل وظیفه انجام تبلیغات کلیکی و پولی شما را بر عهده دارد شرکت ها و موسسات و همچنین افرادی هستند که اصطلاحا پارتنر گوگل هستند به شما در ارائه تبلیغات صفحه اول گوگل راهکارهای مناسبی ارائه میدهند مانند اینکه از چه کلید واژه ای برای تبلیغات خود استفاده نمایید و پنلی را در اختیار شما قرار میدهند و بابت هر کلیکی که روی تبلیغات شما انجام شود مبلغی از شارژ شما کسر میگردد و تا زمانی که این شارژ از طرف مشتری پرداخت شود آن تبلیغات با علامت Ad در گوگل باقی میماند.
 
مجری گوگل یکی از کلید واژه های پر کار و پر جستجو است زیرا در فصولی از سال و یا مواقعی که نمایشگاههای بین المللی برگزار میشود افراد به تبلیغات زودهنگام نیاز دارند اینجاست که مجری گوگل در زمانی نزدیک به دوساعت میتواند تبلیغات شما را در صفحه اول گوگل قرار دهد.
 مجری گوگل

مراحل استفاده از تبلیغات گوگل

برای استفاده از Google AdWords ، مراحل زیر را دنبال کنید:

اهداف حساب خود را تعیین کنید. به عنوان مثال ، اگر از Google Ads خود برای ایجاد نام تجاری استفاده می کنید ، در صورت استفاده از تبلیغات برای تولید سرب ، ساختار حساب و ویژگی هایی که استفاده می کنید کاملاً متفاوت خواهد بود.

با تعیین اینکه مشتریان ایده آل شما چه کسانی هستند ، چه کاری انجام می دهند ، به دنبال چه چیزی هستند و با چه دستگاهی شخصیت مخاطب را ایجاد می کنند

برای کشف ، هزینه ، رقابت و حجم عبارات جستجو در هر مرحله از جستجوی خود ، تحقیق کلمات کلیدی را با استفاده از ابزارهای کلمه کلیدی مانند SEMrush انجام دهید

حساب AdWords خود را در کمپین های تبلیغاتی مختلف و گروه های تبلیغاتی ساختار دهید ، هر کدام دارای کلمات کلیدی و تبلیغات مرتبط هستند

هنگامی که کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را لیست کردید ، می توانید با پیشنهاد قیمت روی کلمات کلیدی ، تبلیغات خود را در نتایج جستجو قرار دهید. اگر رقابت برای کلمات کلیدی زیاد باشد ، هزینه شما برای کلیک (CPC) برای پیشنهاد دادن خیلی زیاد است. در این حالت ، بهتر است گرانول تهیه کنید و برای کلمات کلیدی طولانی مدت که مربوط به تجارت هستند پیشنهاد دهید

نسخه آگهی را ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی مرتبط ، یک عنوان جذاب ، یک دعوت به عمل واضح و پسوند تبلیغات را در آن قرار داده اید

یک صفحه فرود مناسب برای موبایل طراحی کنید که بر مزایا و ویژگی های محصول یا خدماتی که می خواهید بفروشید متمرکز شود ، دارای تصاویر با کیفیت خوب ، فرم و یک دعوت به عمل روشن باشد

برای ردیابی تبدیل کد Google Analytics را در وب سایت قرار دهید

کلید یک کمپین تبلیغاتی موفق بهینه سازی معمول و تست A / B برای کپی کردن آگهی ها و صفحه های فرود شما است .

 مجری گوگل

کمک تبلیغات گوگل به مشاغل

Google AdWords به مشاغل اجازه می دهد تا کاربران را در دو شبکه اصلی - جستجو و شبکه نمایش هدف قرار دهند.

در شبکه جستجو ، تبلیغ کنندگان کلمات کلیدی مربوطه را پیشنهاد می دهند. این به آنها تبلیغات خود را برای کاربرانی نشان می دهد که این کلمات کلیدی را به عنوان بخشی از یک جستجوی جستجو وارد Google می کنند. نتایج جستجوی پرداخت شده معمولاً در بالا و پایین صفحه نشان داده می شوند که یک نماد تبلیغات کوچک در کنار آنها قرار دارد.

از طرف دیگر ، شبکه نمایش به تبلیغ دهندگان این فرصت را می دهد تا تبلیغات بنر خود را در وب سایت هایی که بخشی از شبکه Google هستند ، نشان دهند.

 مجری گوگل

 

سیستم Google AdWords اصولاً یک حراج زنده است که در آن تبلیغ کننده برای تأمین موقعیت خاص تبلیغات "پیشنهاد" را در سیستم AdWords قرار می دهد. بسته به رقابت و پیشنهاد قیمت توسط سایر تبلیغ کنندگان ، تبلیغ کننده یا موقعیت دلخواه را بدست می آورد یا مربوط به جایگاه پایین تری است.

موقعیت واقعی تبلیغات شما توسط دو عامل تعیین می شود ، حداکثر پیشنهاد شما در نمره کیفیت شما ضرب می شود.

در حالی که حداکثر پیشنهاد مبلغی است که شما مایل به پرداخت آن هستید وقتی بینندگان بر روی تبلیغات شما کلیک می کنند ، نمره کیفیت به میزان بهینه سازی آگهی ، صفحه کیفیت کیفیت ، میزان انتظار کلیک شما و ارتباط آگهی شما با جستجوگران اشاره دارد. . هرچه رتبه تبلیغات شما بهتر باشد ، تبلیغ شما در نتایج جستجوی گوگل بالاتر نشان داده می شود.

تبلیغات با کیفیت بالا و کمپین های AdWords با عملکرد خوب همچنین توسط Google با هزینه های تخفیف برای هر کلیک ، موقعیت های بالاترین رتبه در تبلیغات جایزه می گیرند و به احتمال زیاد در بالاترین سطح از لیست های ارگانیک نشان داده می شوند.

 

با مجری گوگل در تبلیغات

همه ما می خواهیم تجارت ما خوب پیش برود و مشتری های جدید را به راحتی جذب کنیم و درآمد بیشتری کسب کنیم. شما روش های مختلف بازاریابی کسب و کار خود را امتحان کرده اید و یاد گرفته اید که این روزها در معرض دید گسترده در صفحات نتیجه موتور جستجو یکی از بهترین روش ها برای جذب کسب و کار است. رتبه بندی صفحه اول برای هدایت بازدید به وب سایت شما حیاتی است. مهمترین دلیلی که می خواهید رتبه بندی صفحه اول را بدست آورید این است که در معرض دید هرکسی باشید که محصول یا خدمات شما را جستجو می کند. به هر حال گوگل موتور جستجوی شماره 1 است و تقریباً 12 میلیارد جستجو در ماه را در اختیار شما قرار می دهد. تقریباً هر ماه 1.17 میلیارد جستجوگر منحصر به فرد از آن استفاده می کنند. بیشترین کاربرد در ایالات متحده است که سهم 67.5٪ از بازار جستجوی ایالات متحده و 87.1٪ سهم بازار جستجوی تلفن همراه را دارد. شما نیز باید از این موضوع آگاه باشید93٪ از کل تصمیمات خرید با جستجوی آنلاین شروع می شود. 
کلید اصلی رانندگی برای مراجعه به وب سایت شما از طریق گوگل دستیابی به رتبه بندی صفحه اول است زیرا وب سایت های صفحه اول 91.5٪ از ترافیک گوگل را به خود اختصاص می دهند . اکثر مصرف کنندگان واقعاً زحمتی نمی کشند که از صفحه اول عبور کنند. اگر وب سایت شما در صفحه دوم است ، باید 4.8٪ از ترافیک را با سایر وب سایت های آن صفحه به اشتراک بگذارید. در صفحه 3 ، درصد ترافیک به 1.1٪ کاهش می یابد. 
 مجری گوگل

مزایای تبلیغات گوگل

برای تیبلغات در گوگل یا گوگل ادوردز فواید و مزایای زیادی ذکر می کنند که مهم ترین انها عبارتند از:

 

– نمایش در صفحه اول گوگل

طبیعی است که مهم ترین مزیت تبلیغات در گوگل ادوردز ، نمایش در صفحه اول و اصلی گوگل باشد و همه کسب و کارها علاقه شدیدی دارند تا کلمات کلیدی آنان در صفحه اول باشد . در اینجا سئو و یا میزان کلیک خوری سایتتان دیگر اهمیتی برای گوگل ندارد شما پول داده اید و موتورجستجوی گوگل تعهد کرده تا سایتتان را در صفحه اول خود نمایش دهد و این اتفاق می افتد و سایت و کسب و کارتان در صفحه اول به مخاطبان نمایش داده می شود.

 

در واقع قرارگیری سایت در صفحه اول جستجوی گوگل بدون سئو و صرف وقت و در کمترین زمان ممکن، یکی از مزایای گوگل ادوردز می باشد.

 

– نمایش تبلیغ در گوگل بر اساس کلید واژه انتخابی

تبلیغات در گوگل طبق کلید واژه مربوط به سایت و کسب و کارتان نمایش داده می شود و این کار موجب می شود تا آگهی شما در نهایت بازدهی بالا مشاهده شود . این کار ضمن افزایش ترافیک برای سایتتان ، مو جب می شود تا مشتریان بالقوه وارد سایت شوند. فرضا شما یک سایت« کسب درآمد از اینترنت » دارید وقتی کاربری کلمه کسب درآمد اینترنتی را جستجو کند تبلیغات سایت شما را مشاهده خواهد کرد.

 

خوب این اتفاق یعنی نمایش تبلیغات به صورت هدفمند و بر اساس کلید واژه ها ، تاثیر بالایی دارد و موجب افزایش کسب درآمد اینترنتی می شود.

 

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی : هفت ویژگی برای میلیونر شدن

– امکان تنظیم تبلیغات در گوگل

گوگل ادوردز برای سفارش دهنده تبلیغات تنطیمات متعدد و مختلفی در پنل مشتریان قرار داده است طوری که می توانند شرایط تبلیغ را مشخص کنند. تنظیماتی مثل : زمان نمایش ( چه ساعتی از شبانه و روز ، چند ساعت و یا نمایش در ساعات پربازدید )، انتخاب منطقه جغرافیایی ( کدام کشورها ، کدام شهرها و حتی ساکنین خاص یک منطقه )، انتخاب هزینه روزانه ( مبلغ هر روز را برای تبلیغات مشخص کنید و با تمام شدن آن، تبلیغات متوقف می شود و در صورت عدم استفاده، ذخیره می شود)

 

حتی می توانید تعداد هزینه برای هر کلیک را مشخص کنید. و همچنین می توانید دستگاه نمایش دهنده تبلیغات (کامپیوتر ، تبلت ، موبایل ) را هم مشخص کنید. در واقع همه چیز را خود شما به اختیار می توانید تنظیم کنید .

 

– گزارش تحلیلی دقیق و لحظه ای

موتور جستجوی گوگل یک غول اینترنتی بزرگ و بسیار مدرن بین المللی است و کاملا طبیعی است که شیوه ارائه خدمات و آمار دهی آن هم خاص و ویژه باشد. در هر لحظه که اراده کنید گزارش آمار تبلیغات به صورت فایل اکسل یا نمودار خطی آماده است و می توانید تعداد کلیک ها و یا هزینه ها را به طور دقیق مشاهده کنید.

 

آمارهایی مثل ، چه تعداد کلیک خورده است و اینکه چه مقدار از هزینه ها تا کنون صرف شده است . مجموعه تحلیل های آماری که برای بررسی تاثیرگذاری تیلبغات اینترنتی نیاز است را به صورت کامل در اختیار دارید. این ارائه گزارش مداوم برای برنامه ریزی تبلیغات هم تاثیر گذار است.

 

– نمایش رایگان تبلیغات در گوگل

خوبی گوگل این است که تبلیغات در صفحات گوگل رایگان نمایش داده می شود و هیچ هزینه ای بابت این نمایش پرداخت نمی شود وفقط زمانی که کاربری روی لینک کلیک کرد و وارد سایت شما شد، گوگل هزینه را محاسبه می کند. به عبارتی هزینه در ازای کلیک روی تبلیغات کم می شود.

 

– نمایش در بهترین قسمت گوگل

آگهی ها در سمت راست موتورجستجوی گوگل و در قسمت بالای صفحه موتورجستجو و کلیه سایتهای مرتبط با آگهی شما که با گوگل قرارداد دارند، به نمایش در می آید. در واقع تبلیغات در بهترین مکان و در بهترین حالت برای تبلیغات فارسی زبانان نمایش داده می شود.

 

– نمایش درست و هدف دار تبلیغات

آگهی ها درست برای کسانی نمایش داده می شود که به دنبال محصول، کالا و یا خدمات شما هستند و گوگل کاملا مشتریان و بازدیدکنندگان سایت تبلیغ دهنده را هدف قرار می دهد.

 

– سایر مزایای تبلیغات در گوگل

به جز موارد بالا ، مواردی مثل : نمایش تبلیغات در کوتاه ترین زمان ممکن و در سریع ترین زمان ، قرار گرفتن در صدر جستجوها در کوتاه مدت ، نمایش برای فارسی زبان داخل کشور، امکان تعیین صفحه که مخاطبان اینترنت آن را مشاهده کنند، سهولت دستیابی به تعداد زیادی از مخاطبان اینترنتی، نداشتن محدودیت در انتخاب کلمات کلیدی و… از دیگر مزایای تبلیغات در گوگل می باشد.

 مجری گوگل

نقش محتوا در رسیدن به رتبه اول گوگل

با گذشت سال ها ، الگوریتم های جستجوی گوگل همچنان در حال پیشرفت هستند. به این تغییرات بسیار توجه کنید ، زیرا آنها به شما می گویند چگونه می توانید از طرف Google خوب باشید و به صفحات خود کمک می کنید تا در رتبه های برتر SERP قرار بگیرند. 
 
محتوای سئو هرگونه محتوا نیست ، بلکه باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و برای بازدید کننده مفید باشد. تجربه کاربر عامل مهمی در چگونگی تصمیم گیری گوگل برای تعیین محتوای مورد نظر در موتورهای جستجو برای موقعیت های برتر است. متأسفانه ، محتوای بد زیادی در اینترنت وجود دارد. 
 
به عنوان مثال ، اگر وبلاگی دارید ، بهترین راه برای رتبه بندی پست های وبلاگ شما ، نوشتن محتوایی است که از منظر دیگری به موضوع نزدیک شود یا ارزش بیشتری نسبت به وب سایت های دیگر داشته باشد که در مورد همان موضوع نوشته اند. 
 
برای نوشتن محتوای SEO ، باید چند اصل را بدانید. 
 
طول - نمایش داده شده است که قطعات محتوای طولانی تر (1000+ کلمه) در موتورهای جستجو رتبه بهتری دارند. با این حال ، کوتاه نگه داشتن پاراگراف ها در پست های وبلاگ و سایر محتوای وب سایت مهم است. پاراگرافها را در 1-2 سنسور یا حداکثر 3-4 جمله تجزیه کنید. 
 
خوانایی - Google محتوایی را که سطح خواندن مشخصی داشته باشد ترجیح می دهد تا خوانندگان با درک آن راحت تر شوند. برخلاف گول زدن مطالب شما ، بیشتر به باز کردن آن برای مخاطبان گسترده تر است که می توانند در آن ارزش نیز پیدا کنند. 
 
صدای صدا - حفظ صدای ثابت صدا در نوشتن به خواننده کمک می کند تا دیدگاهی را که از آن می نویسید درک کند. این عوامل در خوانایی نیز هست. 
 
قالب بندی - نحوه قالب بندی نوشتار شما نقش مهمی در سئو سایت دارد. استفاده از عناوین در کل مقاله به خواننده کمک می کند تا مطالب را بهتر هدایت کند. استفاده از bullet point امکان فهرست بندی آسانتر مواردی را که خواننده باید به آنها توجه کند فراهم می کند. اطمینان حاصل کنید که تصاویری برای شکسته شدن ادامه مطلب دارید. 
 
کلمات کلیدی - برای کشف اینکه کلمات توسط کاربران بیشتر جستجو می شوند ، ما به تحقیق در مورد کلمات کلیدی اعتماد می کنیم. کلمات کلیدی به موتورهای جستجو کمک می کنند تا درک کنند که محتوای شما درباره یک موضوع خاص است. اگر حجم جستجوی بیشتری وجود داشته باشد ، به این معنی است که شانس بیشتری برای افراد برای خواندن محتوای شما خواهید داشت. 
 
پیوند دادن - گوگل گفته است که پیوند داخلی با صفحات دیگر در وب سایت شما و بک لینک از وب سایت های دیگر نیز می تواند سئو را بهبود بخشد. این امر همچنین اعتبار محتوای شما را فراهم می کند ، زیرا منابع بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. 
 مجری گوگل

تبلیغات کلیکی و پولی گوگل

Google AdSense Payments

Google از طریق سپرده مستقیم پرداخت می کند یا هر ماه درآمد شما از 100 دلار می رسد یا بیشتر از آن را بررسی می کند. اگر در یک ماه 100 دلار درآمد کسب نکنید ، درآمد شما جمع می شود و به ماه بعد اضافه می شود. با هر بار رسیدن به آستانه 100 دلار ، Google در دوره پرداخت بعدی پرداختی را صادر می کند. 1 از طریق حساب AdSense خود ، می توانید درآمد فعلی خود ، تبلیغاتی که بیشترین کلیک را ایجاد می کند و سایر اطلاعات مفید را مشاهده کنید.

 

کسب درآمد با AdSense

کسب درآمد قابل توجه با AdSense به یک برنامه نیاز دارد. در اینجا نکاتی برای به حداکثر رساندن درآمد AdSense آورده شده است:

 

قوانین گوگل را بخوانید و به آنها پایبند باشید: مدیران سایت باید از خط مشی های مدیر سایت Google و همچنین خط مشی برنامه AdSense پیروی کنند .

روی تبلیغات خود کلیک نکنید یا از دیگران بخواهید روی آنها کلیک کنند: ایجاد انگیزه برای کلیک ، خرید فضای پرداخت به ازای کلیک (PPC) یا استفاده از برنامه ای که برای هدایت ترافیک به صفحات AdSense طراحی شده مغایر قوانین است. به یاد داشته باشید ، گوگل در مورد زیر پا گذاشتن قوانین بسیار بخشنده نیست ، بنابراین حتما به آنها پایبند باشید.

محتوای بسیار خوبی داشته باشید که بازار هدف شما می خواهد بخواند: در نهایت ، چه با استفاده از AdSense یا سایر روش های کسب درآمد ، با تهیه محتوای ارزشمند و بازدید با کیفیت به وبلاگ یا وب سایت خود ، درآمد کسب می شود.

از تکنیک های بازاریابی وب سایت صادقانه و ارگانیک ایجاد کننده ترافیک استفاده کنید: بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی مقاله در جابجایی رایگان بازدید از سایت شما موثر است.

اطمینان حاصل کنید که وب سایت / وبلاگ شما برای موبایل بهینه شده است (پاسخگو): تعداد افرادی که از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند زیاد است. همچنین اطمینان حاصل کنید که از تبلیغات پاسخگو استفاده می کنید تا Google بتواند اندازه تبلیغات مناسب را به دستگاه های موبایلی که سایت شما را مشاهده می کنند ارسال کند.

انواع آگهی ها و محل قرارگیری آنها را امتحان کنید تا گزینه هایی را که به بیشترین درآمد می رسند پیدا کنید : با اندازه های استاندارد (300 × 250 ، 728 × 90 و 160 × 600) شروع کنید و سپس آنها را خاموش کنید تا ببینید آیا یک اندازه منجر به کلیک های بیشتر می شود یکی دیگر.

حداکثر جایگذاری تبلیغات خود: سه صفحه تبلیغات استاندارد در هر صفحه مجاز هستید. از همه آنها برای حداکثر سود استفاده کنید.

تبلیغات بالای صفحه داشته باشید: این بخشی از صفحه شما است که بدون پیمایش قابل مشاهده است.

یک آگهی تبلیغاتی تابلوی راهنما در زیر هدر / آرم خود داشته باشید: به جای قرار دادن آگهی در بالای صفحه ، آن را در نزدیکی آرم خود قرار دهید که احتمالاً بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

تبلیغات در محتوا را برای مشاهده قرار دهید: این به معنای داشتن تبلیغات در مقالات شما است که می تواند باعث افزایش کلیک شود زیرا در طول خواندن پست مشاهده خواهد شد.

نتایج خود را کنترل کنید: Google می تواند با استفاده از ابزار و بازخورد شما را تحت فشار قرار دهد اما تمام تلاش خود را می کند تا داده های شما را تجزیه و تحلیل کند تا ببیند در مورد نتایج شما چه می گوید ، بنابراین می توانید بیشترین تلاش خود را انجام دهید.

ایمیل را از Google بخوانید: این امر می تواند از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد اگر Google در مورد چیزی که دوست ندارد در سایت شما هشدار ارسال کند. عدم رسیدگی به شکایات گوگل منجر به خاتمه یافتن برنامه می شود.

نکات پیشرفته AdSense

وقتی تبلیغات خود را در سایت خود اجرا کردید ، باید مطمئن شوید که بیشترین استفاده را از برنامه AdSense خود می کنید. در اینجا چند نکته اضافی وجود دارد که باید هنگام افزایش درآمد AdSense خود در نظر بگیرید:

 

آزمایشات را اجرا کنید: می توانید A / B تبلیغات خود را از طریق AdSense تست کنید.

با رنگ پیوند و جعبه آزمایش کنید: اگر رنگهای شما با موضوع شما مطابقت دارد ، آنها را تغییر دهید تا ببینید آیا بر نتایج تأثیر دارد

فعال کردن هدف گذاری قرار دادن : این به تبلیغات اجازه می دهد تا محل نمایش تبلیغات خود را انتخاب کند.

راه اندازی کانال های سفارشی : این به شما درک بهتری از کارکردن و کار نکردن برای درآمدزایی در سایت می دهد.

 مجری گوگل

رتبه اول گوگل

رتبه بندی در صفحه اول منجر به بازدید بیشتر و نرخ کلیک بالاتر یا CTA می شود. این به معنای هدایت های جدیدتر و امیدوارم مشتریان جدیدتری برای شرکت شما باشد. در واقع ، نتایج جستجوی گوگل حتی به اندازه کافی پیشرفته است که می تواند شامل سوالات مرتبط با قابلیت توسعه ، پانل های دانش ، نتایج جستجوی محلی باشد. مردم برای کارهای کوچک و بزرگ به گوگل اعتماد می کنند. از پیدا کردن یک دستورالعمل ساده تا پیدا کردن چگونگی شروع مراحل دادرسی طلاق. بنابراین ، اگر به مثال وکالت DUI خود برگردیم ، در اینجا چند نمونه از قطعه هایی که گوگل در نتایج جستجو نشان می دهد ، آورده شده است. قطعه و سوالات متداول ویژه در جستجوی گوگل به همین دلیل مهم است که کسب و کارها فقط حضور وب ندارند ، بلکه باید بر روی رتبه بندی خود برای عبارات جستجوی مرتبط تمرکز کنند. بیایید یک مثال دیگر بزنیم. اگر در حقوق خانواده در سان آنتونیو تخصص دارید ، می توانید رتبه "وکیل طلاق در سن آنتونیو" یا "وکیل حمایت از فرزند سن آنتونیو" را بدست آورید. مهم نیست که بر روی کدام اصطلاحات جستجو تمرکز کنید ، مهم است که در صفحه اول برای آنها رتبه بندی کنید. هرچه کلمات کلیدی مرتبط و با جستجوی بالا رتبه بندی کنید ، کلیک های بیشتری به وب سایت خود خواهید گرفت. علاوه بر CTR بالاتر ، صفحات وب که در صفحه اول گوگل نشان داده می شوند.

 مجری گوگل

حضور در رتبه اول گوگل

هنگامی که مشتریان بالقوه در جستجوی اصطلاحات مربوط به تجارت شما هستند ، مهم است که پیوند شما در صفحه اول نشان داده شود. اما اگر وب سایت شما در صفحه دو Google قرار گیرد چه اتفاقی می افتد؟ آیا همه چیز بد است؟ مطمئناً ، ممکن است شما یک فرد موردی را پیدا کنید که تصمیم بگیرد بیشتر عمیق شود و همه گزینه های خود را ارزیابی کند ، اما اکثریت صفحه دو نتیجه را بررسی نمی کنند. در واقع ، وقتی از موقعیت دهم یا پایین صفحه یک به بالای صفحه دو رسیدید ، میزان ترافیک جستجو 140٪ کاهش می یابد . این بدان معناست که اگر وب سایت شما بعد از صفحه یک ظاهر شود ، دیگر TONS از ترافیک جستجو را از دست خواهید داد. اکنون که اهمیت حضور در صفحه اول Google را فهمیدید ، در اینجا چطور می توانید وب سایت خود را در رتبه بالاتری قرار دهید 

 

جذب مشتری با حضور در صفحه اول گوگل

این ابزار رایگان اساساً یک فهرست کسب و کار است. از Google Maps و نتایج جستجو برای کمک به مشتریان محلی در یافتن شما استفاده می کند. برای داشتن حداکثر دید حتماً تمام اطلاعات کسب و کار خود را پر کنید. نام تجاری خود را ثابت نگه دارید و در صورت لزوم اطلاعات خود را به روز کنید. حتی می توانید از مشتری های قبلی یا مشتریان قبلی بخواهید که برای شما لیست لیست خود را بررسی کنند. نکته حرفه ای: پس از داشتن حساب Google برای کسب و کار من ، با در نظر گرفتن پنج بررسی ستاره با استفاده از نرم افزاری مانند Feedback Automatic ، آن را به بالای نتایج جستجو برسانید.، که از مشتریان شما می خواهد نظرات خود را بگذارند و سپس نظرات درخشان را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارد. بر موقعیت کسب و کار خود تأکید کنید اگر می خواهید در جستجوهای مبتنی بر مکان خود را نشان دهید ، باید وب سایت خود را برای جستجوهای محلی بهینه کنید. وب سایت شما باید به وضوح از شهر یا منطقه خدمات شما نام برد. به عنوان مثال ، این جزئیات را در صفحه مخاطب ، صفحات خدمات و حتی پست های وبلاگ خود ذکر کنید. این به افراد کمک می کند تا "صنعت شما + شهر شما" را جستجو کنند. به عنوان مثال ، افراد معمولاً فازهایی مانند "موسسه حقوقی املاک و مستغلات" + "سینسیناتی" را جستجو می کنند. یکی از دلایل رتبه بندی بیش از 90٪ وب سایت های TitleTap در صفحه 1 Google است . ما هنگام راه اندازی وب سایت خود اطمینان حاصل می کنیم که وب سایت شما برای این امر بهینه شده باشد. مرتبط ترین کلمه کلیدی را برای هر صفحه و پست در سایت خود تعیین کنید به عباراتی که مشتریان شما برای یافتن شما استفاده می کنند ، فکر کنید. فقط به نام خدمات و موقعیت مکانی خود فکر نکنید. به عنوان مثال ، "شرکت حقوقی ورشکستگی در اورلاندو" عالی است ، اما بر اساس اطلاعاتی که مشتریان بالقوه شما به دنبال آن هستند ، کلمات کلیدی را عمیق تر و هدفمند کنید. به عنوان مثال ، "چگونه می توان ورشکستگی را در اورلاندو ثبت کرد" یا "چگونه می دانم که آیا باید ورشکستگی را در فلوریدا اعلام کنم." پس از دانستن اینکه کدام کلمات کلیدی برای تجارت شما مناسب هستند ، حتماً آنها را در سرتاسر وب سایت خود بگنجانید. آنها را در عنوان پست های وبلاگ و صفحات وب ، توضیحات متا و در ساختار URL (در صورت لزوم) کار کنید. محتوای خود را برای افراد واقعی نه ربات بنویسید آسان است که درگیر کار کردن چند کلمه کلیدی در سایت خود شوید. به یاد داشته باشید که در پایان روز ، شما برای انسان ها می نویسید. و انسانها به دنبال اطلاعاتی هستند که به آنها کمک کند و آنها را درک کنند. محتوای کاربردی ، قابل اعتماد و جذاب ارائه کنید که افراد از خواندن آن لذت ببرند. رسیدن به بالای Google IS امکان پذیر است. بدون توجه به اندازه تجارت شما. فقط مایل باشید وقت بگذارید و تلاش کنید وب سایتی را که شایسته آن است ، ارائه دهید. این چیزی است که تیم ما در آن تخصص دارد. ما صدها وب سایت ساخته ایم که رتبه خوبی در Google دارند . علاوه بر این ، بیشتر برنامه های وب سایت ما شامل پست ها و فیلم های وبلاگ برای کمک به شما در رتبه بندی موارد رایج است که مشتریان هدف شما در رابطه با کسب و کار شما جستجو می کنند. 

 مجری گوگل

با مجری گوگل تبلیغات کنید

بازاریاب های ورودی رتبه گوگل را بالاتر از هر چیز دیگری در این زمینه قرار می دهند. این یک عامل اندازه گیری واقعی است که به سایر عناصر تجاری رونق می بخشد. آگاهی از نام تجاری از پشت بام عبور می کند ، کلیک ها افزایش می یابد و باعث می شود مزایای اضافی از طریق آن جریان یابد. 
بعضی از آنها بلافاصله احساس می شوند در حالیکه ممکن است دیگران برای تولید خودشان وقت بگذارند. اعتبار شرکت همیشه از طریق دامنه رتبه بندی گوگل در معرض خطر است. 
زدن این علامت وظیفه ای است که همه به خودی خود انجام می دهند. سئو می تواند شکسته شود و با توجه به تعداد پیوندها و از چه منابعی مورد بررسی قرار گیرد. این ساختار بر اساس استراتژی کلمات کلیدی و نحوه اجرای آنها در سرفصل ها ، عناوین و توضیحات ساخته می شود. 
سپس موضوع نه چندان کم محتوا وجود دارد . چه مقدار تولید می شود؟ از چه مرجعی استفاده می شود؟ آیا محتوا شامل ابزارهای چندرسانه ای مانند تصاویر و فیلم است؟ 
همه این قسمتهای فعال در طرح بزرگتر نقش دارند. Googlebots دائماً در حال بررسی و رتبه بندی وب سایت ها در هر جای ممکن است ، و SEO را به عنوان یک اولویت اصلی برای سازمانی که مایل به جذب بیشتر است ، قرار می دهد. 
 

نظریه یک مجری گوگل

کریس می نویسد ، "به نظر من نوآوری های گوگل (و سایر موتورهای جستجوگر برتر) در جستجوی محلی همراه با افزایش درج داده های لیست کسب و کار در صفحات نتایج موتور جستجو (" SERP ") باعث تغییر رفتار کاربران می شود. کاربران در حال یافتن هستند اطلاعات بیشتر و بیشتری را که آنها به طور مستقیم در SERP جستجو می کنند ، رد می کند و نیازی به یافتن صفحات زرد اینترنت نیست. " 
از نظر بسیاری از بازاریابان که به یک بازار هدف محلی خدمت می کنند ، بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی با پرداخت هر کلیک می تواند یک منطقه ترسناک و گران قیمت باشد. نکته مهم در مورد راه های مختلف برای شروع در بازاریابی موتور جستجو این است که شما می توانید ساده و کم هزینه را شروع کنید و از همانجا کار خود را ادامه دهید. برای بهینه سازی موتور جستجو می توانید از ابزار SEO رایگان Website Grader استفاده کنید و برای Google Adwords می توانید تبلیغات خود را طوری تنظیم کنید که فقط در یک منطقه محلی نمایش داده شوند و برای مدیریت بودجه خود محدودیت روزانه هزینه خود را انتخاب کنید. قبل از شروع ، فقط مطمئن شوید که تفاوت بین جستجوی پولی و ارگانیک را درک کرده اید . سرانجام ، باید این مقاله درباره تبلیغات رایگان Google را نیز بخوانید - این مورد برای هر مشاغل محلی ضروری است. 
در این دنیای جدید بازاریابی ، استراتژی های بازاریابی خارج از کشور در مقایسه با روش های بازاریابی ورودی - فقط مواردی مانند SEO ، PPC و تبدیل شدن به یک شرکت کننده فعال در وبلاگستان و رسانه های اجتماعی ، مانعی ندارند. هرچه در کارکرد همه جنبه های بازاریابی ورودی بهتر باشید ، احتمال حضور در صفحه اول Google بیشتر است. 
 مجری گوگل

ارتقای وب سایت توسط مجری گوگل

کسب و کار شما به تازگی وب سایت کاملاً جدید خود را برای ایجاد ترافیک و تبلیغات راه اندازی کرده است ، اما نمی توانید آن را در صفحه اول Google پیدا کنید. زمان وحشت؟ لازم نیست. استفاده از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به طور موثر مستلزم صرف وقت زیادی برای محتوای اصلی است که در سایت خود بارگذاری می کنید. واقعیت این است که ، هیچ آژانس بازاریابی نمی تواند سایت شما را راه اندازی کند و در صفحه اول نتایج موتور جستجو نمایش داده شود. به همین دلیل است: 
رتبه بندی در Google نیاز به حضور مداوم وب دارد 
هیچ راه حل یا سرویس یکبار مصرفی وجود ندارد که اطمینان حاصل کند سایت شما با گذشت زمان از نظر ارگانیک در رتبه بالا قرار دارد. گوگل و سایر موتورهای جستجو همچنان الگوریتم های جستجوی خود را تغییر می دهند تا بهترین نتایج جستجو را برای کاربران خود ارائه دهند. 
اساساً ، سایت کسب و کار شما باید دائماً از طریق وبلاگ ها ، مطالعات موردی و سایر اطلاعات آموزشی محتوای مفید و اصلی تولید کند . اگر Google سایت شما را برای کاربران خود مفید بداند ، به شرط ادامه تولید محتوای جدید ، با گذشت زمان رتبه شما افزایش می یابد. 
نزدیکی بر رتبه شما تأثیر می گذارد 
از آنجا که جستجوی موبایل به عادی بسیاری از کاربران موتور جستجو تبدیل شده است ، Google ارائه نتایج جستجو را بر اساس مکان فیزیکی جستجوگر آغاز کرده است. در نتیجه ، نتایج جستجوی محلی کاربران به مکان آنها بستگی دارد. اگر مکان کسب و کار شما در مجاورت جستجوگر نباشد ، شانس شما برای رتبه بندی در صفحه اول به طور قابل توجهی کاهش می یابد. 
در این زمینه روشهای SEO وجود دارد که برای مشاغل انجام خدمات بسیار دور از مکان فیزیکی خود انجام می دهند. صفحات مکان روش موثری برای بهبود نتایج جستجوی شما در شهرهای دیگری است که تجارت شما در آن خدمت می کند. این صفحات فرود در وب سایت های مشاغل ایجاد می شود تا یک منطقه جغرافیایی خاص را برجسته کرده و مصرف کنندگان آن را هدف قرار دهد. بسته به تجارت در شهرهای اطراف آنها برای هر شرکتی ضروری است. 
 

تبلیغات گوگل چه اهمیتی دارد

تبلیغات دیجیتال از یک رویکرد خوب برای شرکتهای نوآور به یک بخش حیاتی در هر استراتژی بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است.این روزها ، مشاغل در هر شکل و اندازه ، از فروشگاه های کوچک "مادر و پاپ" گرفته تا مارک های عظیم بین المللی ، به سمت تبلیغات Google روی آورده اند تا مشتریان جدیدی را از طریق بزرگترین موتور جستجو در جهان به ارمغان آورند.اما فقط به این دلیل که مشاغل درگیر نمایش تبلیغات و تبلیغات گوگل هستند ، لزوما به این معنی نیست که شما باید کورکورانه از این الگو پیروی کنید.بازاریابی دیجیتال به معنای دستیابی به مشتریان بالقوه در مکان مناسب و با پیام مناسب در زمان مناسب است. استفاده از یک بستر تبلیغاتی می تواند به شما در دستیابی به این هدف کمک کند ، اما همچنین اگر کمپین شما از کلمات کلیدی بی ربط استفاده می کند یا مخاطبان اشتباهی را مخاطب قرار می دهد ، می تواند هدر دادن پول زیادی باشد.خبر خوب این است که اگر به فکر راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی گوگل بوده اید ، به مکان مناسبی رسیده اید.بیایید غواصی کنیم و نگاهی دقیق به مزایای استفاده از تبلیغات Google برای ایجاد ترافیک بیشتر بیندازیم.

 

مجری تبلیغات گوگل کیست

مجری تبلیغات گوگل یک بازاریاب در زمان واقعی است که برای خرید و فروش تبلیغات با Google Display Network همکاری می کند . این یک بازار دیگر برای تبلیغ کنندگان است که می توانند تبلیغات نمایشی را از طریق اینترنت پیشنهاد دهند. وقتی کمپینی دارید که Display Network را هدف قرار می دهد ، به طور خودکار به سایت های ناشر Ad Manager که با دستورالعمل های Google Ads مطابقت دارند دسترسی خواهید داشت.اگر در اوج تابستان به شکار پروانه بروید ، هرچه تور پروانه شما بزرگتر باشد ، پروانه های بیشتری خواهید گرفت. در مورد مشتریان شما نیز همین طور است: اگر از شبکه گسترده تری استفاده می کنید ، ممکن است بتوانید مشتریانی را از قسمتهای پرترافیک وب که قبلاً در دسترس شما نبوده ، جذب کنید. به همین دلیل نمایش تبلیغات شما در سایت های ناشر Ad Manager می تواند به شما کمک کند مشتریانی جدید بیاورید که قبلاً قادر به دسترسی به آنها نبودید.نحوه کار آن در اینجا است:تا زمانی که Display Network را برای کمپین خود هدف قرار داده اید ، تبلیغات شما می توانند علاوه بر آنهایی که از طریق Google AdSense در دسترس هستند ، در سایت های ناشر Ad Manager نیز نشان داده شوند .در حالی که دسترسی بالقوه شما به سایتهای ناشر اضافی گسترش می یابد ، هدف گذاری ، گزارش دهی و سایر فرآیندهای حساب Google Ads که قبلاً با آنها آشنا شده اید ثابت می مانند.ناشران Ad Manager که می خواهند تبلیغات Google را نمایش دهند باید به خط مشی های برنامه Google AdSense پایبند باشند .

 

 گوگل ادز یا تبلیغات کلیکی گوگل

Adwords برای اولین بار در سال 2000 آغاز شد و منحصراً بستری برای اجرای تبلیغات متنی در جستجوی دسک تاپ بود. سپس به منبع اصلی درآمد گوگل تبدیل شد و به تبلیغ دهندگان این فرصت را داد تا به سرعت تبلیغات آنلاین بسازند و اجرا كنند كه به راحتی قابل اندازه گیری باشند و اهداف و بودجه آنها را برآورده كنند. همانطور که انتظار می رفت ، با گذشت سالها AdWords تغییر کرد و همچنین بازاریابی آنلاین نیز تغییر کرد. برای همراهی با انبوه تغییرات ، ویژگی ها و قالب های بیشتری به متن ، خرید ، ویدئو و نصب برنامه به AdWords اضافه شدند. این قالب های جدید فراتر از جستجو نیز قابل مشاهده بوده و در سایر محصولات مانند Gmail ، Maps و سایت ها یا برنامه های شریک نیز به چشم می خورد. نام AdWords واقعاً متناسب با نسخه های جدید این پلتفرم نبود و بنابراین تصمیم گرفته شد که Google Ads مناسب تر باشد و سردرگمی کمتری ایجاد کند. Google Ads جدید و بهبود یافته اساساً به مشاغل اجازه می دهد تا کاربران را با استفاده از سیستم پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) به یک صفحه وب مورد نظر هدایت کنند. Google Ads برای مشاغل خرده فروشی یا کسانی که مایل به تبلیغ محصول یا خدمات خاصی هستند بسیار مناسب است.   

 

شما می توانید مخاطبان خاص را از طریق کلمات کلیدی مناسب و انواع مطابقت هدف قرار دهید ، در حالی که این پتانسیل را دارید که حتی برای بودجه های کوچک نیز هزینه زیادی بدست آورید (بستگی به میزان رقابت در بازار شما دارد.)

اما ، شما فقط نمی توانید تنظیم کنید و فراموش کنید. برای گرفتن بهترین نتیجه از مبارزات خود ، باید همیشه به آنها چشم داشته باشید و آنها را بهینه کنید. شما نمی خواهید بدون توجه به هدر رفتن بودجه ، و همچنین نمی خواهید از آگهی های با کیفیت بالاتر غافل شوید.این همان جایی است که مدیران PPC وقت خود را می گذرانند: کار کردن در مورد آنچه که کار نمی کند و کار نکردن ، تنظیم بودجه و جستجوی فرصت های جدید.

برای پاسخگویی به همه افراد در این قایق ، از تازه کارها گرفته تا جوان های باتجربه ، که همه وقت بسیار کمی دارند ، ابزارهای مدیریت Google Ads زیادی وجود دارد. همه آنها ادعا می کنند که به شما کمک می کنند ، اما این که کمک کنند یا نباشند متفاوت است. همه می خواهند زندگی خود را آسان کنند. اما قبل از یافتن برنامه مناسب خود ، آنچه را که می خواهید از یک مدیر Google Ads بخواهید انجام می دهد.

 

تجربیات یک مجری تبلیغات گوگل

الکسا کورتز ، استراتژیست بازاریابی و متخصص تبلیغات پولی برای WebTek ، Google Ads را چنین تعریف کرد: "یک پلت فرم تبلیغاتی منحصر به فرد که برای کسب و کارهای کوچک طراحی شده است ، اما برای شرکت های بزرگ نیز موثر است." 
به گفته سارکیس هاکوپدجانیان ، مدیر استراتژی و مدیر کلینیک تجارت ، Google Ad Manager یک سرویس جدید معرفی شده در ژوئن 2018 است که ترکیبی از DoubleClick for Publishers و DoubleClick Ad Exchange است . 
وی گفت: "این می تواند به عنوان سرور تبلیغات مورد استفاده قرار گیرد ، اما همچنین ویژگی های دیگری برای مدیریت فروش تبلیغات آنلاین با استفاده از یک تیم فروش اختصاصی فراهم می کند." 
کاری که این واقعا انجام می دهد افزایش تجربه کاربر برای جستجوی تلفن همراه است ، زیرا مردم بیشتر از هر زمان دیگری روی تلفن های خود می گذرانند. این کانال کاملی از درآمد بود که ممکن است کسب و کارهای کوچک از طریق تبلیغات از دست بدهند ، زیرا افراد قادر به جستجوی نتایج فوری در تلفن های خود نبودند. آنها باید منتظر بمانند تا در نزدیکی میز کار قرار بگیرند تا جستجوهای خود را انجام دهند. با استفاده از Ad Manager ، کاربران می توانند به تبلیغات شما در هر مکانی که مشغول فعالیت هستند ، از جمله در تلویزیون ها ، YouTube و برخی از برنامه های تلفن همراه دسترسی پیدا کنند. 
ثبت نام در Google Ads آسان است. می توانید این کار را مستقیماً در وب سایت Google Ads انجام دهید ، وب سایت گام به گام در آن گشت و گذار می کند. اگر می خواهید بازی خود را با Google Search Ads 360 تقویت کنید ، برای ثبت نام باید از طریق یک تماس فروش Google مراجعه کنید. 
 
 

 

دانیل دیجیامو ، مدیرعامل بودجه خیابان بیکر ، گفت: "در مورد مدیریت Google Ads شرکت شما دو مدرسه وجود دارد ." "شما می توانید برای مدیریت تبلیغات خود در خارج از شرکت ها استخدام کنید یا شخصی را در خانه انجام دهید که تمام وقت این کار را انجام دهد. به چند دلیل ما تصمیم می گیریم که آن را در خانه نگه داریم. تجارت ما دارای نرخ PPC بالایی است و دائما در حال تغییر است. ما کسی داریم که کلیک های ما ، قیمت گذاری و میزان بازدهی که به شرکت ما وارد می شود را کنترل می کند ، همه در زمان واقعی. در تجارت من ، به طور متوسط ​​حدود 10 کلیک در روز داریم ، شاید دو مورد از آنها کلیک های قابل قبول باشد. "

Digiaimo همچنین اشاره کرد که ماندن در بالای هزینه تبلیغات شرکت و محتوای آن چقدر مهم است. "اگر فقط آن را تنظیم کنید و فراموشش کنید ، در نهایت با اسکناس گران قیمت و سرسام آور روبرو خواهید شد و چیزی برای نشان دادن آن وجود ندارد."

Kurtz توضیح داد که پیگیری تبدیل در Google Ads چقدر آسان است. "[این] یک روش عالی برای ردیابی بازده سرمایه گذاری شما است. مدیر Google Ads به شما امکان می دهد هنگام تنظیم ردیابی تبدیل ، جزئیات خاصی مانند ارزش سرب را وارد کنید. با تشکر از این اطلاعات ، هنگامی که شروع به تولید سرنخ می کنید ، می تواند در مورد فقط چقدر می توانید از تبلیغات سود کسب کنید. "

آیا واقعاً Google Ad Manager برای مشاغل کوچک کار می کند؟

به گفته بسیاری از کسانی که از آن استفاده کرده اند ، واقعاً استفاده می شود.

کارشناس بازاریابی و تبلیغات ، تیفانی ک. شرین گفت که کاملاً م works ثر است . "Google Ads یک فروشگاه یک مرحله ای است تا داستان برداشت های انجام شده از وب سایت شرکت شما [و] زمان هر صفحه ای را که آنها برای اندازه گیری تعامل و نرخ تبدیل محصولات و خدمات صرف می کنند ، بیان کند."

به گفته کیت بیلینسکی ، مدیر ارشد حساب در ارتباطات بازاریابی ساترلند وستون ، در حالی که اجماع عمومی این است که این کار مفید است ، داشتن اهداف و یک استراتژی منطبق مهم است .

 

وی گفت: "این تبلیغات ، چه در Google Ads و چه در سیستم عامل های برنامه ای ارائه شود ، فقط کاربران را به سایت می آورد." "آگهی دهنده باید آماده باشد تا کاربر را با محتوای مرتبط و جذاب تبدیل کند. این همچنین هزینه های تبدیل شما را بهبود می بخشد ، زیرا بخشی از سیستم پیشنهادی Google سایتها را از نظر کیفیت و رتبه [و] مربوط به آنها رتبه بندی می کند."

کورتز خاطرنشان کرد که بسیاری از مشتریانی که او در آژانس بازاریابی خود با آنها کار می کند مشاغل کوچک و محلی با بودجه اندک هستند.

وی گفت: "در حالی که اجرای تبلیغات PPC برای برخی از افراد در چرخ نیست ، آنهایی که با سر و کله به سرمایه گذاری می پردازند تقریباً همیشه شاهد بازگشت سرمایه هستند و آن را سریع می بینند." "برای این شرکتهای ارائه دهنده خدمات محلی ، تبلیغات Google PPC بخاطر هدف گذاری ویژه ای که بستر تبلیغاتی ارائه می دهد بسیار خوب عمل می کند. امکان محدود کردن آمارهای جمعیتی شما منجر به هدایت های واجد شرایط و در نهایت فروش بیشتر است."

آیا مشاغل کوچک باید با متخصصان تبلیغات کار کنند؟

در حالی که مشاغل کوچک می توانند تبلیغات خود را ایجاد ، اجرا و بهینه سازی کنند ، بسیاری از آنها توصیه می کنند برای مدیریت همه تلاش های تبلیغات دیجیتال با یک متخصص مشورت کنید. یکی از این طرفداران Rhianna Taniguchi ، استراتژیست بازاریابی دیجیتال در iQ 360 است .

وی گفت: "چرا؟ زیرا به طور کلی ROI بهتری خواهید یافت و از نام تجاری خود محافظت خواهید کرد." "یک بازاریاب دیجیتال حرفه ای همچنین ممکن است به شما در توصیه هایی در مورد چگونگی بهینه سازی صفحات فرود خود ، آموزش بهترین روش ها و برتری در برابر رقبا ، به شما کمک کند."

تانيگوچي همچنين توصيه مي کند هنگام انتخاب آژانسي براي مديريت تبليغات خود به دنبال يك شريك گوگل گواهي باشيد ، زيرا Google Partners دائماً از نظر عملكردهايي كه مديريت مي كنند ارزيابي مي شوند. آنها همچنین تجربه آگهی های قاچاق و آگاهی از پلت فرم و تبلیغات بی نظیر Google را دارند.

کورتز گفت: "کار با یک شریک گواهی شده گوگل برای مدیریت کمپین تبلیغاتی پرداخت شده شما دارای یک دنیا مزایاست." "چیزی که مشتریان ما بیشتر از آن لذت می برند این است که خیال راحت دانستن اینکه تبلیغات PPC آنها خوب است. به عنوان یک کسب و کار کوچک ، یا هر کسی که تصمیم به شراکت با شرکتی ارائه می دهد که خدمات تبلیغات حرفه ای را ارائه می دهد ، می توانید مطمئن باشید که اینکه شما در حالی که شغل خود را مدیریت می کنید شریک زندگی شما را مدیریت می کند. اینکه بتوانید به نمایندگی PPC خود اعتماد کنید یک برد بزرگ است. "

تبلیغات برنامه ای چیست؟

تبلیغات برنامه ای ، خرید یا فروش خودکار تبلیغات دیجیتال است. این تیم در Moz می گوید که "این عنصر انسانی غافلگیرانه و ناکارآمد را از بین می برد و به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا دقیقاً در مکان مناسب به افراد مناسب برسند."

به گفته ریانا یانگ ، مشاور بازاریابی دیجیتال در Living Online ، تبلیغات برنامه ای مربوط به کارایی رانندگی در هزینه ها و منابع است.

وی گفت: "به جای داشتن بازاریاب ، هدف گذاری و قرارگیری تبلیغات بنر را در Google Display Network به صورت دستی انتخاب کنید ، تبلیغات برنامه ای با استفاده از هوش ماشین ، مکان های تبلیغاتی را برای شما خریداری می کند." "بیش از این ، شما می توانید دسترسی خود را به مکان های وب سایت بیشتر از کسانی که فقط به تبلیغات Google وابسته هستند ، گسترش دهید."

مدیریت رسانه های اجتماعی چگونه وارد عمل می شود؟

"مدیریت رسانه های اجتماعی از PPC متفاوت است، و باید مراقب بود تا رسم یک خط می شود، گفت:" بازی، Yaniv مسجدی، CMO در Nextiva . "یک مدیر شبکه های اجتماعی قصد دارد همیشه و به طرز مناسب با مخاطبان شما درگیر شود ، نه اینکه فقط تبلیغات پرداختی را برای نرخ کلیک بالا پرتاب کند."

با این حال ، این به معنای مدیریت رسانه های اجتماعی و Google Ads کاملاً بی ارتباط است.

تیم Moz می گوید: "خواه در حال انجام یک مشاغل کوچک محلی باشید و یا در سطح جهانی در سطح یک شرکت تلاش کنید ، مشتریان شما آنلاین هستند [و] از طریق کانال های اجتماعی با دوستان ، همکاران و مارک های دیگر ارتباط برقرار می کنند."