• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات
  • تبلیغات ارزان

کمپین سئو

با کمپین سئو بیشتر آشنا شویم

کمپین سئو چیست چگونه میتوانیم با ایجاد کمپین سئو در صفحه اول گوگل قرار بگیریم جام ارژنگ مجری تبلیغات شما را به خواندن این مقاله دعوت میکند.

کمپین سئو 

کمپین سئو می تواند یک روند کاملاً پیچیده باشد. اگر می خواهید یک کمپین موفق و موثر برای بهبود رتبه بندی سئو وب سایت خود انجام دهید ، باید آن را به روش صحیح شروع کنید - از طریق انجام تحقیقات دقیق و دقیق کلمات کلیدی. 
وقتی می خواهید یک کمپین سئو راه اندازی کنید ، اولین کاری که باید انجام دهید انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای هدف گذاری است. این تعیین می کند که آیا کلیک های بیشتری به یک صفحه مقصد یا یک پست وبلاگ دریافت خواهید کرد یا نه ، اما مهمتر از همه ، هدف قرار دادن اصطلاحات جستجو به جذب مخاطب مورد نظر شما کمک می کند. 
بدون درک پتانسیل یک کلمه کلیدی ، ممکن است مقدار قابل توجهی از وقت ، تلاش و پول خود را صرف سرمایه گذاری در یک کلمه کنید که ROI قابل توجهی ندارد. مهم است که شما بیاموزید چگونه تحقیق مناسب کلمات کلیدی را انجام دهید تا بهترین سایت را محدود کنید.
 

کمپین سئو چیست

کمپین سئو یک تلاش برنامه ریزی شده برای بهینه سازی یک صفحه یا وب سایت برای بهبود رتبه بندی گوگل سئو خود است. این اغلب یک پروژه بلند مدت است که شامل اجزای مختلفی مانند تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، حسابرسی وب ، تجزیه و تحلیل سئو بهینه سازی صفحه ، ایجاد لینک و بسیاری موارد دیگر است.هر نوع مارک یا کسب و کار می تواند از یک کمپین سئو به خوبی اجرا شود ، خواه یک کارآفرین انفرادی باشید یا یک بازاریاب دیجیتال برای یک شرکت بزرگ چند ملیتی. 
اینترنت اقیانوسی گسترده از وب سایت ها است. رقابت با شرکت های بزرگ به عنوان یک شرکت کوچک کاملاً غیرممکن به نظر می رسد. بنابراین ، به جای تمرکز تلاش خود برای تلاش برای ساختن آن در یک اقیانوس باز ، ابتدا باید سلطان یک برکه کوچک باشید. به همین دلیل ، بهتر است به دنبال کلمات کلیدی مرتبط (با سه کلمه یا بیشتر) با رقابت کم باشید ، به همین دلیل کلمات کلیدی دم طولانی بسیار مهم هستند.
 

راه اندازی وب سایت فعلی خود را تجزیه و تحلیل کنید

قبل از شروع ، شما باید اطلاعات اولیه در مورد وب سایت خود را بدانید. در اینجا مواردی است که هنگام تجزیه و تحلیل تنظیمات باید به دنبال آنها باشید:

بستر وب سایت شما چیست؟ - شما باید بدانید که سایت شما مبتنی بر یک سیستم عامل مدرن است یا منسوخ شده. یک پلت فرم مدرن مانند HubSpot سریع ، ایمن و بهینه سازی آن بسیار آسان تر است. همچنین هنگام طراحی و ایجاد تغییرات کوچک در وب سایت ، انعطاف پذیری بیشتری دارد. اگر سیستم عامل شما قدیمی است ، من اکیداً پیشنهاد می کنم به HubSpot یا یک سیستم عامل مدرن دیگر مانند WordPress یا Marketo بروید. مهاجرت به سیستم عامل ها گاهی ارزان تر از پرداخت هزینه به شخصی برای بهینه سازی یک سیستم قدیمی و گیج کننده است.

آیا لازم است طرح فعلی خود را تغییر دهید؟ - تصمیم گیری در مورد اینکه آیا شما نیاز به تغییر طراحی وب سایت خود دارید یا خیر می تواند یک تصمیم سخت باشد. شما ممکن است کاملاً به طراحی فعلی خود وابسته باشید ، اما ممکن است کاربرپسندترین وب سایت با طراحی مناسب برای اهداف SEO نباشد. اگر در حال تغییر به یک سیستم عامل جدید هستید ، این می تواند یک فرآیند آسان باشد زیرا شما می توانید فقط آن را به یک موضوع جدید تغییر دهید و آن را به دلخواه خود تنظیم کنید.

اگر هر یک از این موارد وجود داشته باشد ، ضروری است که قبل از مرحله بهینه سازی از آنها مراقبت شود. اگر وب سایت شما ضعیف ، به روز و کاربر پسند نیست ، یک کمپین سئو تأثیر بسیار کمی دارد. برای موفقیت به موارد دیگری بیش از فقط یک کلمه کلیدی خوب و استراتژی بهینه سازی نیاز دارید.

مهمترین نکته در کمپین سئو

مهمترین نکته در کمپین سئو ، قرار دادن کلمات کلیدی است ، زیرا این نیز بخشی جدایی ناپذیر از موفقیت کمپین جستجوگرها است. بسیاری از افراد به راحتی تصور می کنند که این کلمات کلیدی برای رتبه بندی آنها نیز تأثیرگذار است. واقعیت این است که الگوریتم موتور جستجو نیز آنها را بر اساس جایگذاری آنها مشاهده و تحلیل می کند. بسیار مهم است که کلمات کلیدی خود را در این قسمت قرار دهید: 
عنوان صفحه 
URL ها 
توضیحات متا 
عنوان ها و عنوان های فرعی 
این کار برای اطمینان از این است که الگوریتم Google هنگام جستجوی سایت شما قادر به مشاهده واژه ها به وضوح است. جدا از اینکه شما با الگوریتم به شما امتیاز براونی بدست آورید ، به چشم آمدن کلمات کلیدی برای بینندگان نیز کمک می کند. 
اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی خود را در مکان های منطقی قرار دهید که کیفیت محتوای شما را بهبود می بخشد. در غیر این صورت ، می توان آن را به عنوان پر کردن کلمات کلیدی علامت گذاری کرد که در واقع می تواند به طور قابل توجهی به رتبه شما آسیب برساند. اکثر پست های وبلاگ معمولاً حدوداً 0.5٪ تا 2.5٪ کلمه کلیدی دارای تراکم هستند ، بنابراین مطمئن شوید که محتوای خود را در حدود این حد بهینه کرده اید.  

 

کمپین سئو عامل تقویت تجارت

 

اولین قدم برای کمپین سئو داشتن یک وب سایت برای تجارت خود اولین قدم است اما قبل از اینکه بتوانید حضور آنلاین بسیار قدرتمندی داشته باشید ، چندین مرحله مهم دیگر طول می کشد. بهینه سازی موتور جستجو یا سئو راه را برای رسیدن به بالای این نتایج جستجو باز می کند و یک عنصر بسیار مهم برای موفقیت آنلاین شماست. با استفاده از مجموعه فرآیندهایی که شامل یک کمپین جامع جستجوگرها است ، کسب و کار شما می تواند به سطح بالاتری از آگاهی از برند دست یابد و وب سایت شما می تواند سهم بازدید کنندگان هدف خود را دریافت کند. 
 
درک کامل الگوریتم هایی که موتورهای جستجو برای تعیین اینکه کدام صفحات وب باید در بالای نتایج جستجو قرار بگیرند استفاده می کنند ، امری کاملاً پیچیده و فنی است که فقط تعداد کمی از مردم می توانند آن را درک کنند. آنچه این مقاله قصد دارد انجام دهد این است که درک اساسی از سئو چیست و اینکه چگونه می تواند ابزاری بسیار مهم برای فعالیت های بازاریابی اینترنتی شما باشد ، در اختیار شما قرار دهد. 

 

مدیریت کمپین سئو چیست

مدیریت کمپین SEO چیست ؟. 
تعریف: سئو یا بهینه سازی موتور جستجو ، هنری است که باعث افزایش دید سایت (یا رتبه بندی) در نتایج برگشتی توسط موتورهای جستجو به نام SERPS (صفحات نتایج موتور جستجو) می شود. هدف نهایی دستیابی به جایگاه شماره 1 در SERPS برای طیف وسیعی از کلمات کلیدی مرتبط برای افزایش بازدیدکنندگان وب سایت برای افرادی است که برای این اصطلاحات ترافیک "ارگانیک" یا "طبیعی" نیز نامیده می شوند. 
در سال 2019 سئو مدرن به طور قابل توجهی تغییر کرده است و الگوریتم مورد استفاده موتورهای جستجو برای رتبه بندی وب سایت ها اکنون شامل سیگنالهای EAT (تخصص ، اقتدار ، قابلیت اطمینان) ، اقتدار نام تجاری ، معیارهای اجتماعی ، فناوری وب سایت ، سرعت صفحه ، طول و ارتباط محتوا و معتبر بودن را فراموش نمی کند. 
SEO Campaign Management فرایند پیاده سازی یک استراتژی SEO است که تمام عناصری را تحت تأثیر قرار می دهد که اکنون بر رتبه بندی وب سایت ها در SERPS تأثیر می گذارند. 

 

نقش کلمات کلیدی در کمپین سئو

روی کلمات کلیدی دم بلند تمرکز کنید

اینترنت اقیانوسی گسترده از وب سایت ها است. صادقانه بگویم ، رقابت با شرکت های بزرگ به عنوان یک شرکت کوچک کاملاً غیرممکن به نظر می رسد. بنابراین ، به جای تمرکز تلاش خود برای تلاش برای ساختن آن در یک اقیانوس باز ، ابتدا باید سلطان یک برکه کوچک باشید. به همین دلیل ، بهتر است به دنبال کلمات کلیدی مرتبط (با سه کلمه یا بیشتر) با رقابت کم باشید ، به همین دلیل کلمات کلیدی دم طولانی بسیار مهم هستند.

 

به عنوان مثال ، اگر نام تجاری شما کفش ورزشی می فروشد ، نباید روی کلمات کلیدی مانند "کفش های کتانی" یا "مربیان" تمرکز کنید. این احتمال وجود دارد که شما مجبور به رقابت با نایک و آدیداس باشید. بهتر است در عوض بر روی کلمات کلیدی مانند "کفش های آموزش کفش های تخت ساکرامنتو" تمرکز کنید ، زیرا این باعث می شود نام تجاری شما در مقایسه با رقبای شما جدا شود.

 

این یک فرآیند از قبل واجد شرایط بودن بازدید است ، به این معنی که کسانی که از این کلمات کلیدی به سایت شما مراجعه می کنند ، به احتمال زیاد از این طریق تبدیل شده و برای شما درآمد کسب می کنند. این همچنین به معنای این است که کلمات کلیدی long tail دارای پتانسیل تبدیل بالاتری برای بازدیدکنندگان وب شما هستند که به مشتریان منجر به پرداخت یا پرداخت می شوند.

 

روند کمپین سئو

کمپین های جستجوگرها می تواند یک روند کاملاً پیچیده باشد. اگر می خواهید یک کمپین موفق و موثر برای بهبود رتبه بندی سئو وب سایت خود انجام دهید ، باید آن را به روش صحیح شروع کنید - از طریق تحقیق دقیق و کامل در مورد کلمات کلیدی. 
هنگامی که به دنبال راه اندازی یک کمپین سئو هستید ، اولین کاری که باید انجام دهید انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای هدف گذاری است. این تعیین می کند که آیا کلیک های بیشتری به یک صفحه مقصد یا یک پست وبلاگ دریافت خواهید کرد یا نه ، اما مهمتر از همه ، هدف قرار دادن اصطلاحات جستجو به جذب مخاطب مورد نظر شما کمک می کند. 
بدون درک پتانسیل یک کلمه کلیدی ، ممکن است مقدار قابل توجهی از وقت ، تلاش و پول خود را صرف سرمایه گذاری در یک کلمه کنید که ROI قابل توجهی ندارد. مهم است که شما بیاموزید چگونه تحقیق مناسب کلمات کلیدی را انجام دهید تا بهترین موارد را برای سایت خود محدود کنید. 
کمپین سئو چیست 
کمپین سئو یک تلاش برنامه ریزی شده برای بهینه سازی یک صفحه یا وب سایت برای بهبود رتبه بندی Google سئو خود است. این اغلب یک پروژه بلند مدت است که شامل اجزای مختلفی مانند تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، حسابرسی وب ، تجزیه و تحلیل سئو ، بهینه سازی صفحه ، ایجاد پیوند و بسیاری موارد دیگر است. 
هر نوع مارک یا کسب و کار می تواند از یک کمپین سئو به خوبی اجرا شود ، خواه یک کارآفرین انفرادی باشید یا یک بازاریاب دیجیتال برای یک شرکت بزرگ چند ملیتی. 

 

استراتژی کمپین سئو

استراتژی کمپبن سئو

سئو مجموعه ای از ابزارها و بهترین شیوه ها است که به وب سایت شما کمک می کند تا در نتایج موتور جستجو رتبه بالاتری داشته باشد ، در نتیجه بازدید بیشتری را به سایت شما و بالقوه تجارت بیشتری را به همراه داشته باشد.

 

با این حال ، اگرچه SEO زمانی شامل افزودن کلمات کلیدی به سایت شما برای یافتن موتورهای جستجو بود ، سئو در سال 2018 بسیار پیچیده تر است و دامنه ملاحظات بسیار گسترده تری را شامل می شود.

 

امروزه سئو یک شغل تمام وقت برای مشاغل کوچک است و بسیاری از آنها برای پشتیبانی از متخصصان طراحی وب سایت و بازاریابی مانند Pronto روی آورده اند.

 

نحوه ایجاد استراتژی سئو

 

آنچه را که فکر می کنید در مورد سئو می دانید فراموش کنید و به عنوان یک زمینه همیشه در حال پیشرفت فکر کنید. با پیشرفت رفتارهای کاربران و قابلیت های موتورهای جستجو ، استانداردها در یک چشم به هم زدن می آیند و می روند.

 

با این فرض که می توانید از SEO در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود صرف نظر کنید و فقط "با بالاترین حالت" ممکن است شما را از رسیدن به پتانسیل کامل کسب و کار باز دارد.

 

این فقط صنعت بازاریابی آنلاین نیست که در حال پیشرفت است. صنعت تجارت شما نیز در حال بلوغ است.

 

بنابراین وقتی صحبت از سئو می شود ، واقعاً نمی توانید آن را "تنظیم کنید و فراموش کنید". شما باید نظارت و پیگیری کنید که همه چیز چطور کار می کند ، بنابراین همیشه یک قدم جلوتر از رقابت هستید.

 

مکانیک سئو

 

8 عنصر اصلی که باید هنگام برنامه ریزی استراتژی SEO خود در نظر بگیرید:

 

شماره 1: چه کسی در بازار هدف شما قرار دارد؟

 

سئو امروز صرفاً جذب هرچه بیشتر ترافیک نیست بلکه در عوض جذب بازدیدکنندگان با ارزش است که به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند.

 

از نظر جمعیتی ، بازار شما به دنبال چیست؟ آنها چگونه جستجوهای وب را انجام می دهند؟ آنها کجا واقع شده اند؟

 

هرچه پاسخ های شما مشخص تر باشد ، سرمایه گذاری های شما در سئو با ارزش تر می شود. Google Analytics مکان خوبی برای شروع تحقیقات شما است!

 

شماره 2: بیشتر افراد در دستگاه های تلفن همراه جستجو می کنند

 

شما نیازی به آمار ندارید تا به شما نشان دهد در چند سال گذشته بازار موبایل آنلاین منفجر شده است و سالها پیش از میز کار پیشی گرفته است. اگر می خواهید در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه خوبی داشته باشید ، بهینه سازی وب سایت ها برای مرورگرهای تلفن همراه بسیار مهم است. اگر مطمئن نیستید که چگونه وب سایت شما اندازه گیری می شود ، URL سایت خود را در Google Test-Mobile-Friendly وارد کنید.

 

شماره 3: موتورهای جستجو در حال گسترش هستند

 

وقتی کسی از موتورهای جستجو نام می برد ، آیا شما به طور خودکار تصور می کنید که در مورد Google صحبت می کنند؟ این غول فناوری چنان سهم بزرگی از بازار را در اختیار دارد که «Googling» به یک فعل تبدیل شده است. با این حال ، بخش قابل توجهی از جستجوها در سایت های جایگزین مانند Microsoft's Bing انجام می شود.

 

برای جستجوی سایت خود در Google گزینه ها نکته ای را بیان کنید تا ببینید در چه رتبه ای قرار دارید. فقط ارتقاment تعامل در شبکه های اجتماعی و افزودن برچسب های متا ممکن است تمام کاری باشد که برای ارتقا ranks رتبه شما در بینگ انجام می دهد.

 

 

شماره 4: مخاطبان شما به دنبال چه هستند؟

 

همین چند سال پیش ، یک کاربر عادی برای درک س questionsالات گفتگو به موتورهای جستجو اعتماد نکرد. آنها با عبارات نامطلوبی مانند "تحویل گل نیویورک" جستجو می کردند. اکنون مردم احساس راحتی می کنند در نوشتن مواردی مانند "چه کسی گل های رز را در نزدیکی من تحویل می دهد؟"

 

 

تغییر در عادات جستجوگر معمولاً جزئی است ، اما تأثیر می گذارد که کدام یک از کلمات کلیدی برای سایت شما بیشترین ارزش را دارند. به جای تمرکز روی کلمات کلیدی که بازدید شما را بیشتر می کند ، روی کلماتی که به تبدیل ، درآمد و سود تبدیل می شوند تمرکز کنید.

 

 

شماره 5: ناوبری ساده سلطنت می کند و محتوای با کیفیت سلطان است

 

یک وب سایت کاربر پسند ، با اطلاعات جالب و آسان برای یافتن ، بازدیدکننده شماست. هر صفحه باید با مضامین کلمات کلیدی ، با محتوای منحصر به فرد ساخته شود ، بنابراین موتورهای جستجو می توانند به راحتی فهرست شما را فهرست بندی کرده و رتبه بالاتری کسب کنند.

 

 

رفتارهای مثبت بازدید کنندگان سایت بهترین شرط شما برای رتبه بندی بهتر است ، بنابراین مطالب را طبیعی و متمرکز نگه دارید. از پر کردن اصطلاحات و اصطلاحات کلیدی برای جلوگیری از عدم رضایت کاربران از سایت و آسیب رساندن به رتبه بندی آن ، جلوگیری کنید.

 

 

شماره 6: پیوندهای سایت شما بسیار ارزشمند است

 

وقتی وب سایت دیگری به وب سایت شما لینک می شود ، موتورهای جستجو این شاخص را در نظر می گیرند که سایت شما حاوی محتوای ارزشمندی است. چندی پیش ، دریافت ده ها لینک از سایت های بی کیفیت تمام آنچه برای ارتقا ranking رتبه شما لازم بود بود. امروز ارزش پیوند به سایت شما به کیفیت سایتی بستگی دارد که به شما پیوند داده شده است. فقط چند لینک به سایت کسب و کار شما از سایت های پر بازدید معجزه ای برای رتبه بندی شما می کند!

 

 

اگر هم در زمینه ایجاد لینک و هم در ایجاد محتوای منحصر به فرد به کمک نیاز دارید ، خدمات SEOpro ما را بررسی کنید.

 

 

شماره 7: رسانه های اجتماعی نقش محوری دارند

 

نکته آخر اینکه ، رسانه های اجتماعی یک پلتفرم در حال تکامل است که از یک بستر ارتباطی اساسی به یک کانال بازاریابی بسیار سودآور تبدیل شده است. بسیاری از کاربران جستجوهای خود را در شبکه های اجتماعی آغاز می کنند و به سایت کسب و کار راه می یابند. به اشتراک گذاری محتوای به روز ، جذاب و شخصی ، افراد بیشتری را به سمت نمایه شما و در نهایت به وب سایت شما جذب می کند.

 

 

شماره 8: اهداف SEO خود را تعیین و پیگیری کنید

 

نظارت بر رتبه بندی شما در موتورهای جستجو برای دستیابی به نتایج بهتر کلیدی است.

 

 

با پیگیری مهمترین معیارهای وب سایت شروع به تنظیم یک پایه برای عملکرد خود می کنید. تغییرات محتوای کمی ایجاد کنید و ببینید آیا در ترافیک سایت خود افزایش یافته اید.

 

کمپین سئو برای بهینه سازی سایت

کمپین سئو یک تلاش برنامه ریزی شده برای بهینه سازی یک صفحه یا وب سایت برای بهبود رتبه بندی Google SEO خود است. این اغلب یک پروژه بلند مدت است که شامل اجزای مختلفی مانند تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، حسابرسی وب ، تجزیه و تحلیل سئو ، بهینه سازی صفحه ، ایجاد لینک و بسیاری موارد دیگر است.

کمپین جستجوگرها

هر نوع مارک یا کسب و کار می تواند از یک کمپین SEO به خوبی اجرا شود ، خواه یک کارآفرین انفرادی باشید یا یک بازاریاب دیجیتال برای یک شرکت بزرگ چند ملیتی.

 

نقش کلمات کلیدی در کمپین سئو

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید ، قرار دادن کلمات کلیدی است ، زیرا این نیز بخشی جدایی ناپذیر از موفقیت کمپین جستجوگرها است. بسیاری از افراد به راحتی تصور می کنند که این کلمات کلیدی برای رتبه بندی آنها نیز تأثیرگذار است. واقعیت این است که الگوریتم موتور جستجو آنها را نیز بر اساس جایگاه آنها مشاهده و تحلیل می کند. مهم است که کلمات کلیدی خود را در این قسمت قرار دهید:

  • عنوان صفحه
  • URL ها
  • توضیحات متا
  • عنوان ها و عنوان های فرعی

این کار به منظور اطمینان از اینکه الگوریتم Google قادر به مشاهده واژه ها هنگام جستجو در سایت شما است ، می باشد. جدا از اینکه شما با الگوریتم به شما امتیاز براونی بدست آورید ، به چشم آمدن کلمات کلیدی برای بینندگان نیز کمک می کند.

اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی خود را در مکان های منطقی قرار دهید که کیفیت محتوای شما را بهبود می بخشد. در غیر این صورت ، می توان آن را به عنوان پر کردن کلمات کلیدی علامت گذاری کرد ، که در واقع می تواند به طور قابل توجهی به رتبه شما آسیب برساند. اکثر پستهای وبلاگ معمولاً در حدود 0.5٪ تا 2.5٪ کلمات کلیدی دارند ، بنابراین مطمئن شوید که محتوای خود را در حدود این حد بهینه کرده اید.

 

درک اصول یک کمپین سئو

نرخ توسعه فن آوری که امروز جهان تجربه کرده به سادگی گیج کننده است. تلاش برای کسب دانش به طرز حیرت انگیزی همچنان ادامه دارد و مردم خواستار دسترسی فوری نه تنها به اطلاعات ، بلکه به محصولات و خدمات نیز هستند. مارک هایی که می توانند این نیاز را برآورده کنند ، بلافاصله در خط مقدم موفقیت قرار می گیرند ، و از هر بازار یک مارک خاص در آن رقابت می کنند ، قطعه قابل توجهی می گیرند.

و در دنیای آنلاین ، این بدان معنی است که کسب و کار شما در جلوی صفحه های نتایج موتور جستجو (SERP) از محبوب ترین موتورهای جستجو ذکر شده است.

داشتن یک وب سایت برای مشاغل خود اولین قدم است اما قبل از اینکه بتوانید حضوری کاملاً آنلاین داشته باشید ، چندین مرحله مهم دیگر طول می کشد. بهینه سازی موتور جستجو یا سئو راه را برای رسیدن به بالای این نتایج جستجو باز می کند و یک عنصر بسیار مهم برای موفقیت آنلاین شماست. با استفاده از مجموعه فرآیندهایی که شامل یک کمپین جامع جستجوگرها است ، کسب و کار شما می تواند سطح بالاتری از آگاهی از برند را به دست آورد و وب سایت شما می تواند سهم بازدید کنندگان هدف خود را دریافت کند.

درک کامل الگوریتم هایی که موتورهای جستجو برای تعیین اینکه کدام صفحات وب باید در بالای نتایج جستجو قرار بگیرند استفاده می کنند ، امری کاملاً پیچیده و فنی است که فقط تعداد کمی از مردم می توانند آن را درک کنند. آنچه که این مقاله قصد انجام آن را دارد این است که درک اولیه ای از SEO داشته باشد و اینکه چگونه می تواند ابزاری بسیار مهم برای فعالیت های بازاریابی اینترنتی شما باشد.

مراحل یک کمپین سئو را بشناسید

شرایط اساسی SEO

قبل از اینکه بتوانید در مورد مبارزات قابل توجه سئو شرکت کنید ، این بزرگترین مزیت شما خواهد بود که با اصطلاحات اصلی SEO که به احتمال زیاد با عمیق و عمیق شدن در عرصه بازاریابی اینترنتی مواجه خواهید شد ، آشنا شوید.

  • SERP ها

SERP مخفف صفحه نتایج موتور جستجو است و میدان اصلی جنگ برای همه فعالیت های موجود در کمپین های جستجوگرها است. هر جستجوی جستجوی انجام شده از طریق یک موتور جستجوی خاص ، این صفحات SERP را برمی گرداند. هدف کلی سئو این است که صفحات وب شما در SERP ها بر اساس مجموعه خاصی از کلمات کلیدی رتبه بالایی داشته باشند و در نهایت به چندین صفحه اول این نتایج بروید ، جایی که همه آنها مهم هستند

  • سئو در صفحه

سئو در صفحه یا همان آنچه دیگر بازاریابان از آن با عنوان سئو سایت در سایت یاد می کنند ، به مجموعه فرآیندهایی گفته می شود که برای بهینه سازی عناصر داخلی صفحات وب طراحی شده اند تا از موتور جستجوگرانه تر باشند. بهینه سازی این عناصر صفحه باعث ایجاد ارتباط بیشتر در صفحات وب ، استفاده آسان تر و پیمایش آسان تر می شود و به کاربران بازدید کننده سایت شما تجربه کاربری بهتری می دهد. این نوبت به موتورهای جستجو علامت می دهد تا اهمیت رتبه بندی بهتری به صفحات شما بدهند. عناصر موجود در صفحه شامل: برچسب های عنوان ، توضیحات همسر ، برچسب های h1 ، تراکم کلمات کلیدی و غیره

  • سئو خارج از صفحه

سئو خارج از صفحه یا خارج از سایت فرآیند بهینه سازی صفحات وب شما و ایجاد رتبه بهتر در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) با بهبود محبوبیت پیوند این صفحات وب به عبارات خاص کلیدی است. ایجاد تعداد زیادی لینک بک لینک نباید تنها مورد توجه در جستجوگرها خارج از صفحه باشد ، بلکه از سایت های مربوطه ، ترجیحاً وب سایت هایی که قبلاً مورد اعتماد موتورهای جستجو بوده اند ، لینک های برگشتی ایجاد می کند.

  • لینک سازی

لینک سازی فرآیند تولید پیوندهایی است که به آدرس اصلی وب سایت شما یا صفحات و پست های خاص در سایت بازمی گردد. این پیوندهای خارجی مانند "رای" عمل می کنند که به موتورهای جستجو ارتباط صفحات وب شما با برخی کلمات کلیدی را نشان می دهد ، وب سایت شما را در SERP برای آن مجموعه خاص از کلمات کلیدی رتبه بندی می کند.

  • عنوان عنوان

Title tag عنصری HTML است که حاوی عنوان برای یک صفحه وب خاص است که به نوبه خود هنگام نمایش آن صفحه خاص ، در نوار عنوان یک مرورگر وب نمایش داده می شود. این یک عنصر بسیار مهم برای سئو است زیرا شامل کلمات کلیدی است که به عنوان پیوندهای قابل کلیک در SERP ظاهر می شود. به هر سند یا صفحه وب فقط یک برچسب عنوان مجاز است به همین دلیل ایجاد برچسب های عنوان حاوی کلمات کلیدی مرتبط با محتوای آن صفحه وب خاص مهم است.   

  • توضیحات متا

قطعه اطلاعاتی که در زیر برچسب های عنوان در SERP نشان داده می شود ، توصیف متا نامیده می شوند و در اصل ویژگی های HTML هستند که آنچه را که یک صفحه خاص ممکن است داشته باشد توصیف یا خلاصه می کند. اندازه مطلوب توصیفات متا 150 تا 160 نویسه است و باید با این هدف نوشته شود که جستجوگران بتوانند از اطلاعات یا محتوای مورد نظرشان در این صفحه وب خاص مطلع شوند.

  • تحقیق کلمات کلیدی

به فرآیند تجزیه و تحلیل و شناسایی کلمات واقعی کاربران موتور جستجو هنگام جستجوی اطلاعات مربوط به نام تجاری ، محصول یا خدمات ، کلمه کلیدی تحقیق می گویند. این مجموعه از کلمات کلیدی را می توان با استفاده از ابزار تحقیق مختلف کلمه کلیدی رایگان یا پولی موجود در بازار شناسایی کرد.

  • کلمات کلیدی هدف

هنگامی که کلمات کلیدی مرتبط با نام تجاری ، محصول یا خدمات شما توسط ابزار تحقیق کلمات کلیدی مورد نظر شما شناسایی شدند ، مرحله بعدی ایجاد کلمات کلیدی هدف است که به عنوان نقاط کانونی کل فرآیند بهینه سازی موتور جستجو عمل می کنند. کلمات کلیدی هدف معمولاً یک عبارت کلیدی هستند که ممکن است شامل برند ، محصول یا خدمات واقعی شما باشند.

  • رتبه بندی

رتبه بندی به موقعیت واقعی یک صفحه وب خاص در صفحات نتایج موتور جستجو با استفاده از یک یا چند کلمه کلیدی اشاره دارد. هرچه رتبه بندی بالاتر باشد ، شانس بیشتری دارد که یک صفحه وب بازدید بیشتری را هدف قرار دهد. عوامل مختلفی وجود دارد که موتور جستجو برای رتبه بندی وب سایت ها از آنها استفاده می کند و بیشتر این موارد را می توان از طریق ترکیب تکنیک های SEO کلاه سفید انجام داد.

3 جنبه مهم SEO

کل فرآیند جستجوگرها فرآیندی بسیار پیچیده و طاقت فرسا است که به سازگاری ، تکنیک های موثر و ویژگی های تحلیلی خوب نیاز دارد. یک کمپین خاص جستجوگرها ممکن است نتواند تمام عناصری را که می توانند بر رتبه بندی SERP تأثیر بگذارند حل و فصل کند یا شامل آنها شود ، اما بازاریابان اینترنتی باید 3 جنبه مهم زیر را که باید در هر کمپین گنجانده شود ، مورد توجه قرار دهند:

1. محتوای وب

الگوریتم های موتور جستجو به طور منظم تغییر می کنند اما یک عامل وجود دارد که در کل سازگار است - و آن محتوای خوب و اصلی وب است. کیفیت محتوای وب سایت شما نه تنها در بازدید از صفحه و بازدید از سایت دیده می شود ، بلکه می تواند اعتبار وب سایت شما را به عنوان منبع محتوای مربوطه که مشتریان هدف آن را بسیار مفید می دانند ، افزایش دهد و دوباره به آن بازگردد.

صحبت در مورد محتوای وب با کیفیت بسیار مهم است که نیاز به مقاله اختصاصی در مورد آن دارد تا توضیحات بیشتری در مورد چگونگی استفاده از آنها برای کمپین SEO خود ارائه دهد. در ضمن ، موارد زیر ویژگی های برتر محتوای وب سایت شما را توصیف می کند:

  • محتوا باید جدید و اصلی باشد - چیزی که مطمئناً بر موتورهای جستجو تأثیر می گذارد تا صفحات وب شما را در SERP بالاتر قرار دهد محتوای منحصر به فرد ، اصلی و به طور منظم به روز شده است. عنکبوت های موتور جستجو برای یافتن محتوای تازه و اصلی که مربوط به مجموعه خاصی از کلمات کلیدی است ، به وب می پردازند. هر زمان کسی این کلمات کلیدی خاص را جستجو کند ، برای این صفحات اهمیت زیادی قائل می شوند.
  • محتوا باید مرتبط باشد - در یک کمپین بازاریابی اینترنتی موثر ، محتوای صفحات وب شما باید به طرق صنعت ، برند ، محصول یا خدمات شما مرتبط باشد. محتوای مربوطه که به طور منظم منتشر می شود ، وب سایت شما را به عنوان مرجعی برای یک موضوع خاص یا مجموعه ای از کلمات کلیدی ایجاد می کند ، به شما اجازه می دهد موتورهای جستجو صفحات وب شما را در نتایج SERP بالاتر قرار دهند.
  • محتوا باید قابل اشتراک باشد - محتوایی که به اندازه کافی مناسب و مناسب برای به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی و سایر کانال های آنلاین باشد ، اعتبار صفحات وب شما را افزایش می دهد ، هرچه افراد سایت های شما را در حساب های مختلف رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند ، فعالیت اجتماعی بهتر موتورهای جستجو می تواند برای سایت شما شناسایی کند. که در نهایت باعث اقتدار سایت شما در جایگاه شما خواهد شد.

2. بک لینک

همانطور که قبلاً گفته شد ، ایجاد لینک به معنای ایجاد هرچه بیشتر بک لینک نیست ، زیرا تعداد بک لینک تنها عاملی نیست که بر نحوه رتبه بندی یک صفحه وب خاص توسط موتورهای جستجو تأثیر می گذارد. کیفیت بک لینک ها برای موتورهای جستجو بسیار مهم است ، به ویژه اگر این پیوندها از وب سایت های مرتبط و مرتبط باشد که قبلاً در SERP ها بالاتر هستند.

روشهای زیادی برای ایجاد بک لینک وجود دارد و بحث در مورد همه آنها با جزئیات بیشتر ممکن است بسیار جامع باشد و به مجموعه دیگری از مقالات نیاز داشته باشد. برای این منظور خاص ، لیست زیر وب سایت های مربوطه را نشان می دهد که ثابت شده است لینک دهنده های با کیفیتی ایجاد می کنند که موتورهای جستجو بسیار مرتبط می دانند. این شامل:

  • بازاریابی محتوا
  • وبلاگ نویسی مهمان
  • نظرات وبلاگ با کیفیت
  • بازاریابی اینفوگرافیک
  • بازاریابی ویدئویی

3. فعالیت های اجتماعی (ذکر ، اشتراک ، دنباله های اجتماعی)

رسانه های اجتماعی جایگاه قابل توجهی پیدا کرده اند که بر روند بازاریابی اینترنتی تأثیر می گذارد. این ماده به عنوان یک عنصر بسیار مهم در بهینه سازی موتور جستجو تکامل یافته و ابزاری بسیار مهم و بسیار مهم برای ایجاد پیوندها ، بهبود اعتبار آنلاین و درخواست مشارکت کاربران آنلاین شده است.

موتورهای جستجو به شبکه های اجتماعی اهمیت بیشتری در الگوریتم خود می دهند. محتوای با کیفیتی که از صفحات وب شما به اشتراک گذاشته می شود و در کانال های مختلف رسانه های اجتماعی مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد ، از قدرت بیشتری برخوردار می شود و موتورهای جستجو آنها را در SERP ها برای مجموعه خاصی از کلمات کلیدی و موضوعات بالاتر قرار می دهند. رسانه های اجتماعی همه چیز درمورد تعامل است و ثابت شده است که این یک عامل بسیار مهمی است که می تواند تا حد زیادی بر روی SEO شما تأثیر بگذارد.

بهینه سازی موتور جستجو همچنان که موتورهای جستجو معیارها و الگوریتم های خود را ساده می کنند در تلاش برای ارائه اطلاعات آنلاین به کاربران آنلاین است که اثبات می شود برای آنها بسیار مهم است. درک اصول یک کمپین SEO خوب که نتایج را ارائه می دهد ، به ویژه هدف نهایی رتبه بندی در بالای سوالات موتور جستجو ، اولین قدم مهم در بهبود و بهینه سازی وب سایت های شما است - و حضور پررنگ آنلاین را برای شما فراهم می کند که مهم نیست بازدید کنندگان خود را اما به موتورهای جستجو نیز هست.