• سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان
  • تبلیغات گوگل

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

10 مزیت کلیدی سئو برای کسب و کار شما

10 مزیت کلیدی سئو برای کسب و کار شما

اگر به دنبال ایجاد آگاهی بلندمدت از برند، گسترش مخاطبان هدف و کسب درآمد بیشتر هستید، بهینه سازی برای موتورهای جستجو بسیار مهم است. بیایید به 10 مزیت مهم سئو برای کسب و کار شما و نحوه تحقق آنها نگاه کنیم.

1. اعتبار شما را افزایش می دهد

سایتی که در صفحات نتایج موتورهای جستجو رتبه بالایی دارد معمولاً توسط موتورهای جستجو با کیفیت بالا و قابل اعتماد در نظر گرفته می شود و این به نوبه خود اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد. زمانی را صرف بهبود و افزودن محتوا به سایت خود کنید، سرعت سایت خود را افزایش دهید و در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید تا به رتبه سایت شما حتی بالاتر رود.

2. لازم نیست برای شما هزینه ای داشته باشد

به غیر از زمان، اگر خودتان آن را مدیریت کنید، سئو مانند سایر استراتژی های بازاریابی مانند پرداخت به ازای کلیک هزینه ای ندارد. موتورهای جستجو به صورت 24 ساعته در سایت شما می خزند و محتوای مفید را تبلیغ می کنند و به شما کمک می کنند تا مشتریان جدید را به طور ارگانیک پیدا کنید. برای اینکه از تلاش‌های خود در سئو نهایت استفاده را ببرید، مقداری از زمان خود را به بررسی محتوا در سایت‌های با رتبه بالاتر در جایگاه خود اختصاص دهید و سعی کنید محتوایی بهتر از آنها بنویسید. سپس، محتوای خود را در سیستم عامل های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

3. از بازاریابی محتوا پشتیبانی می کند

محتوای اصلی و سئو دست به دست هم می دهند. با ایجاد محتوای مفید برای بازدیدکنندگان، از جمله متن، تصویر و ویدیو، سایت شما در نتایج جستجو رتبه بهتری خواهد داشت. اما سئو می تواند از تلاش های بازاریابی محتوای شما نیز پشتیبانی کند. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما کیفیت بالایی دارد و برای کلمات کلیدی که می خواهید رتبه بندی کنید بهینه شده است و از آنجایی که موتورهای جستجو تازگی را دوست دارند، محتوای خود را به طور منظم به روز کنید.

4. کمپین های PPC را به حداکثر می رساند

استراتژی های بازاریابی بدون پرداخت (SEO) و پولی (PPC) به خوبی با هم کار می کنند. PPC به سایت شما کمک می کند تا در بالای نتایج جستجوی پولی ظاهر شود، در حالی که SEO به صورت ارگانیک همین کار را انجام می دهد. ظاهر شدن هر دو نتیجه در بالای صفحه نتایج موتور جستجو، اعتبار برند شما را افزایش می‌دهد و نشان می‌دهد که شما صرفاً برای اینکه در صدر قرار بگیرید، برای تبلیغات پول خرج نمی‌کنید. شما می‌توانید از SEO برای به حداکثر رساندن کمپین‌های PPC خود استفاده کنید – برای مثال، اگر یک صفحه با رتبه بالا از آن به عنوان بخشی از تبلیغات PPC استفاده کنید، بهتر عمل می‌کند، به خصوص اگر کلمه کلیدی هزینه به ازای هر کلیک پایینی داشته باشد.

 

5. به شما یک مزیت رقابتی می دهد

رقبای شما احتمالاً در سئو سرمایه گذاری خواهند کرد، به این معنی که شما نیز باید سرمایه گذاری کنید. کسانی که سرمایه گذاری زیادی روی سئو می کنند اغلب در نتایج موتورهای جستجو از رقبا پیشی می گیرند و سهم بازار را به دست می آورند. اگر فکر می کنید که نتایج در صفحه اول جستجوی گوگل بیش از 90 درصد از ترافیک را دریافت می کنند، نمی توانید در آنجا حضور نداشته باشید، به خصوص اگر رقبای شما هستند. با شناسایی رقبای خود، تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف آنها و ایجاد و مدیریت شهرت آنلاین خود شروع کنید. سپس، مطمئن شوید که سایت شما سریع بارگذاری می شود و سازگار با موبایل است، بهترین محتوای ممکن را ایجاد کنید و بر ارائه بهترین تجربه کاربری تمرکز کنید.

6. می تواند به شما کمک کند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید

در حالی که بسیاری از کمپین های بازاریابی تمایل دارند بر روی یک مخاطب هدف تعریف شده تمرکز کنند، سئو می تواند به شما کمک کند هر کسی را با هدف در یک مقطع زمانی خاص جذب کنید، صرف نظر از اینکه در چه مرحله ای از قیف خرید هستند. با تبلیغات PPC یا اجتماعی، می توانید بالقوه های بیشتری را جذب کنید که ممکن است علاقه مند به تجارت با شما باشند.

لیستی از کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید ایجاد کنید. سپس، از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی برای گسترش آن استفاده کنید. در نهایت، از تحقیقات رقابتی برای اصلاح لیست خود با شناسایی اینکه رقبای شما چه کسانی هستند، برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می شوند و کجا بک لینک دارند، استفاده کنید و از این اطلاعات برای ایجاد یک استراتژی سئو بهتر استفاده کنید.

7. به شما کمک می کند در جستجوهای محلی رتبه بهتری کسب کنید

جستجوهای محلی مانند "لوله کشان نزدیک من" رایج تر می شوند . و نزدیک به 80٪ از جستجوهای محلی در تلفن همراه منجر به تبدیل می شود. استراتژی های سئوی محلی می تواند به شما در جذب این جستجوگران که اغلب آماده خرید هستند کمک کند. اولین قدم برای شروع با استراتژی های سئوی محلی ایجاد یک حساب Google My Business است. سپس، شروع به درخواست بررسی از مشتریان خود کنید. با اطمینان از داشتن نام، آدرس و شماره تلفن صحیح، فهرست های خود را بهینه کنید. همچنین مطمئن شوید که فهرست خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید، به این معنی که محتوای غنی و قانع کننده را با لحنی مکالمه بنویسید که به اکثر سوالات رایج پاسخ می دهد و راه حل هایی برای مشکلات جستجوگران ارائه می دهد. برخی از مراحل دیگر شامل در نظر گرفتن دقیق کلمات کلیدی محلی و ایجاد فهرست در فهرست های کسب و کار محلی است.

8. قابلیت استفاده از وب سایت را بهبود می بخشد

سئو به معنای سازگاری سایت شما با موتورهای جستجو است، اما همچنین می تواند تجربه مشتری را هنگام بازدید از وب سایت شما بهبود بخشد. اگر برای تولید محتوای مفید و باکیفیت کار کنید، سایت خود را سریع‌تر و واکنش‌گراتر کنید، بک لینک‌ها را اضافه کنید و هر صفحه را بهبود ببخشید، معمولاً یک وب‌سایت عالی علاوه بر وب‌سایتی که برای موتورهای جستجو بهینه شده است، دریافت می‌کنید. عواملی که قابلیت استفاده را بهبود می بخشد عبارتند از ساختار قوی سایت و ناوبری، که هر دو عاملی در رتبه بندی یک سایت توسط موتورهای جستجو هستند.

9. نتایج قابل اندازه گیری دریافت می کنید

با سئو، می توانید تغییرات در رتبه بندی، تبدیل ها و ترافیک وب سایت را دنبال کنید. پلتفرم‌هایی مانند Google Analytics مجموعه جامعی از اطلاعات را ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد تا سطح فوق‌العاده‌ای را بررسی کنید. برای مثال، می‌توانید سفر خرید هر کاربر وب‌سایت را مشاهده کنید - از جمله صفحاتی که با آنها درگیر شده‌اند، کلمات کلیدی که برای جستجو استفاده کرده‌اند و اینکه آیا اقدامات خاصی را انجام داده‌اند یا خیر. شما می توانید از این بینش ها برای تنظیم و بهبود استراتژی SEO خود استفاده کنید.

10. نرخ تعامل کاربر را بهبود می بخشد

یک سایت بهینه شده ترافیک باکیفیتی به ارمغان می آورد. اگر سایتی با محتوای مفید دارید که با هدف جستجوگر مطابقت دارد، احتمالاً زمان بیشتری را صرف مرور می‌کند که در نهایت می‌تواند منجر به تبدیل بیشتر و افزایش بازگشت سرمایه شود. مشتریانی که مدت طولانی تری با یک وب سایت ارتباط برقرار می کنند، تمایل بیشتری به ارتباط با برند دارند - این می تواند منجر به حمایت از مشتری و درآمد طولانی مدت شود. برای بهبود نرخ تعامل کاربر، از یکی از ابزارهای آنلاین متعدد برای ممیزی سایت خود استفاده کنید و سپس مواردی مانند عنوان و متا تگ های خود را بهینه کنید. همچنین، مطمئن شوید که یک وب سایت امن و سازگار با موبایل ارائه می دهید.

افکار نهایی

سئو مزایای عمده ای برای وب سایت ها دارد و می تواند منجر به رشد تصاعدی بلند مدت شود. برندهایی که در سئو سرمایه گذاری می کنند می توانند اعتبار و اعتماد مخاطبان را ایجاد کنند و آن را به بخشی اساسی از استراتژی بازاریابی دیجیتال تبدیل کنند.

 

 

با 5 مزیت برتر سئو آشنا شویم

با 5 مزیت برتر سئو آشنا شویم

سئو به دلیل اثربخشی به طور گسترده ای به عنوان یک استراتژی بازاریابی آنلاین پذیرفته شده است. در حالی که مزایای سئو بسیار زیاد است، در اینجا 5 مورد برتر آورده شده است.

چشم انداز دیجیتال در چند سال گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است، اما سئو همچنان یک استراتژی بازاریابی موثر و مهم است. در حالی که مزایای زیادی برای یک استراتژی سئو خوب وجود دارد ، ما 5 مورد برتر را برای کمک به درک (یا یادآوری!) چرایی عالی بودن سئو ارائه کرده ایم.

افزایش ترافیک  – موقعیت های برتر در صفحات نتایج موتور جستجو اکثر بازدیدها و کلیک ها را دریافت می کنند، بنابراین رتبه بندی در این موقعیت های برتر می تواند منجر به افزایش قابل توجه ترافیک برای وب سایت شما شود. سئو همچنین بر ایجاد برچسب‌های عنوان و توضیحات متا مرتبط با کلمه کلیدی و اطلاعاتی تمرکز دارد که در صفحات نتیجه نمایش داده می‌شوند. داشتن برچسب‌ها و توضیحات بهینه به افزایش نرخ کلیک کمک می‌کند، که همچنین باعث افزایش ترافیک وب واجد شرایط می‌شود.

ROI  – سئو نتایج قابل ردیابی و اندازه گیری را ارائه می دهد، صرف نظر از اینکه شما یک سایت تجارت الکترونیکی هستید یا غیر تجارتی، بنابراین در مورد بازگشت سرمایه هیچ تردیدی وجود ندارد. آژانس های سئومی توانند تقریباً تمام جنبه های استراتژی سئوی خود مانند افزایش رتبه بندی، ترافیک و تبدیل را دنبال کنند. تجزیه و تحلیل جامع همچنین این امکان را برای افرادی که با وب سایت شما در تعامل بوده اند، در یک سطح دقیق و مشاهده اطلاعات جمعیت شناختی و سایر معیارهای تعامل فراهم می کند. سایت‌های تجارت الکترونیک، آژانس‌های سئو می‌توانند ببینند که کاربران چه مسیرهایی را برای تکمیل فروش طی می‌کنند، تا اینکه کدام کلمه کلیدی را قبل از خرید برای شما جستجو کرده‌اند. برای سایت‌های غیر تجارت الکترونیک، می‌توانید مقادیری را به تبدیل‌های سرنخ خود نسبت دهید، مانند پر کردن فرم «تماس با ما»، و ارزش استراتژی سئوی خود را از این طریق محاسبه کنید.

مقرون به صرفه بودن  – سئو یکی از مقرون به صرفه ترین استراتژی های بازاریابی است زیرا کاربرانی را هدف قرار می دهد که فعالانه به دنبال محصولات و خدمات شما به صورت آنلاین هستند. ماهیت ورودی SEO به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند، برخلاف استراتژی‌های خروجی مانند تماس سرد. در حالی که تماس سرد هنوز هم می تواند یک استراتژی موثر باشد، سرنخ های ایجاد شده 61 درصد بیشتر از سرنخ های تولید شده توسط یک استراتژی ورودی مانند SEO هزینه دارند. و از آنجایی که سئو کاربرانی را نیز هدف قرار می دهد که به طور فعال محصولات و خدماتی مانند شما را جستجو می کنند، ترافیک ناشی از سئو نسبت به بسیاری از استراتژی های بازاریابی دیگر واجد شرایط تر است و در نتیجه باعث صرفه جویی در هزینه شرکت ها می شود.

افزایش قابلیت استفاده سایت  – در یک تلاش برای آسان‌تر کردن وب‌سایت شما برای موتورهای جستجو، سئو به طور همزمان کمک می‌کند تا وب‌سایت شما را برای کاربران قابل پیمایش‌تر کند. سئو شامل تنظیم مجدد معماری سایت و پیوندها برای آسان کردن صفحات درون وب سایت برای یافتن و پیمایش است. این نه تنها خزیدن سایت شما و یافتن صفحات را برای موتورهای جستجو آسان تر می کند، بلکه یافتن اطلاعات در وب سایت شما را برای کاربران آسان تر می کند.

آگاهی از برند  – از آنجایی که رتبه‌بندی موقعیت‌های برتر منجر به برداشت‌های قابل‌توجهی می‌شود، قرار گرفتن وب‌سایت شما در این موقعیت‌های برتر در صفحات نتیجه به معنای قرار گرفتن بیشتر برای وب‌سایت شما است. به علاوه، قرار گرفتن در صفحه اول برای کلمات کلیدی هدفمند شما نه تنها به کاربران کمک می کند تا نام تجاری شما را با آن کلمات کلیدی مرتبط کنند، بلکه اعتماد را القا می کند زیرا شرکت های صفحه اول معمولاً قابل اعتمادتر هستند. هرچه صفحات و محتوای شما در موتورهای جستجو در جایگاه های بالایی قرار بگیرد، شانس بیشتری برای کاربران برای دیدن محتوای شما و ارتباط با برند شما خواهید داشت.