بهینه سازی موتورهای جستجو، که بیشتر به آن سئو می گویند، یکی از حیاتی ترین جنبه های بازاریابی است. به این ترتیب، اگر برای بازاریابی وبلاگ یا کسب و کار خود تلاش می کنید، باید بدانید سئو به چه معناست و قوانین و راه های موفقیت در سئو چیست. در حالی که یک استراتژی موفق سئو یک علم دقیق نیست، و عملکرد آن در طول سال ها در بسیاری از جنبه ها به چالش کشیده شده است، دانستن اصول اولیه هنوز برای یک کمپین بازاریابی موثر مهم است. برای اطلاعات بیشتر در مورد سئو و نحوه گنجاندن آن در تلاش های بازاریابی خود، به مقدمه سئو زیر برای مبتدیان مراجعه کنید:
سئو به فرآیندی اطلاق می شود که یک وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو بیشتر دیده شود. برای روشن شدن موضوع، یک استراتژی عالی سئو، وب سایت یک شرکت را در بالای لیست در صفحه جستجوی گوگل قرار می دهد، بنابراین احتمال بازدید افراد از سایت را افزایش می دهد. موتورهای جستجو تلاش می کنند مرتبط ترین نتایج را برای شخصی که جستجو می کند ارائه دهند، به طوری که وقتی یک فرد جستجوی اینترنتی را برای "کاپ کیک" انجام می دهد، اولین چیزی که ظاهر می شود یک فروشگاه کوکی نیست، بلکه یک نانوایی است که در کیک های کوچک تخصص دارد. و همچنین تعریفی از دسر. به عبارت دیگر، سئو به ایجاد جستجوی مرتبط با کاربر کمک می کند و می تواند در هدایت ترافیک به سایت شما بسیار مهم باشد.
موتورهای جستجو با جستجو در اینترنت برای یافتن متنی که معیارهای خاصی را دارد کار می کنند. این متن به عنوان کلمات کلیدی شناخته می شود و به مهمترین موضوع(های) وب سایت، شرکت یا محصول اشاره دارد. جستوجو در دنیای آنلاین برای یافتن کلمات کلیدی به همین دلیل است که، مانند مثال بالا، جستجوی «کاپ کیک» نتیجهای از صفحات متعدد درباره کیکها است، نه کوکیها. موارد مهم دیگری که یک موتور جستجو برای رتبه بندی یک وب سایت استفاده می کند عبارتند از عناوین، سرفصل ها و لینک هایی که محتوای صفحات وب سایت را تشکیل می دهند. موتورهای جستجو همچنین از فهرست بندی موتورهای جستجو برای یافتن، هضم و ذخیره محتوای یک وب سایت استفاده می کنند. فهرست موتورهای جستجو به مجموعه داده هایی اشاره دارد که برای استناد به نتایج جستجوی نهایی استفاده می شود.
یکی دیگر از بخش های مهم مقدمه سئو، درک اهمیت کلمات کلیدی است. در بالا توضیح دادیم که کلمات کلیدی، کلمات یا مجموعهای از کلمات هستند که به بهترین وجه موضوع یا مفهوم کلی یک ایده، وبسایت، تجارت یا محصول را توصیف میکنند. کلمات کلیدی کلماتی هستند که افراد هنگام جستجو از آنها استفاده می کنند و باید کلماتی باشند که در محتوای صفحه وب شما گنجانده شوند. انتخاب کلمات کلیدی مناسب می تواند به جذب ترافیک به سایت شما، جذب مشتریان بالقوه و بهبود رتبه سئوی شما کمک کند.
هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه چه کلمات کلیدی را باید در متن خود بگنجانید، باید مواردی مانند مرتبط بودن کلمه کلیدی (ها) با وب سایت و شرکت خود و همچنین رقبای که از همان کلمه کلیدی (ها) استفاده می کنند را در نظر بگیرید (شما می توانید این را بررسی کنید. با جستجوی سریع کلمات کلیدی منتخب در گوگل و دیدن سایت هایی که در بالای لیست ظاهر می شوند). برای کشف ارزش کلمات کلیدی خود، می توانید یک کمپین نمونه از گوگل ادوردز خریداری کنید که به شما امکان می دهد ترافیک ایجاد شده توسط کلمات کلیدی انتخابی خود را آزمایش کنید. اگر هر سه مورد بررسی می شوند - کلمات کلیدی مربوط به وب سایت شما هستند، رقبا با کلمات کلیدی مشابه موفقیت را تجربه می کنند، و یک کمپین نمونه ترافیک بالایی ایجاد می کند - باید در حرکت رو به جلو با کلمات کلیدی اطمینان داشته باشید.
کلمات کلیدی تنها بخشی از یک کمپین سئو موفق نیستند، اگرچه مطمئناً مهم هستند. موارد دیگری که باید در هنگام توسعه یک استراتژی سئو در نظر بگیرید عبارتند از پیوندها، عناوین، توضیحات متا، سرفصلها، عنوانهای فرعی، اصالت محتوا، تصاویر و ویدیوها و مخاطبان شما. مهم ترین چیزی که باید در هنگام تأمل در این مقدمه سئو به خاطر بسپارید این است که یک عامل واحد موفقیت سئو را تعیین نمی کند. بلکه موفقیت سئو به کل محتوای شما بستگی دارد.
هنگام نوشتن محتوای خود، زمان مساوی را صرف تلاش کنید تا محتوای خود را تا حد امکان طبیعی جلوه دهید و سئو را در پشت ذهن خود قرار دهید. استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی، ایجاد جملات عجیب و غریب یا غیرطبیعی با امید به بهبود سئو یا استفاده از محتوای غیراصلی می تواند بیشتر از اینکه برای تلاش های سئو شما مفید باشد، مضر باشد. محتوا باید همیشه جالب و جذاب باشد، کوتاه و مختصر باشد، از کلمات کلیدی عاقلانه استفاده کند، تصاویر بهینه شده با عناوین عالی را شامل شود، عناوین جذاب داشته باشد، قالب بندی شده و خوانا باشد و پیوندهای مرتبط را در بر بگیرد. در واقع، ممکن است بخواهید حتی شرکت در تبادل لینک را در نظر بگیرید، که به فرآیند تبادل لینک با سایر وب سایت های مرتبط به منظور افزایش سئو اشاره دارد.
محتوا تاثیر زیادی بر سئو دارد. هرچه محتوای شما مرتبط تر باشد، محتوا به روزتر است و هر چه محتوای شما جذاب تر باشد، رتبه بالاتری خواهد داشت. همیشه محتوای خود را از قبل برنامه ریزی کنید، از شخصی بخواهید قبل از ارسال آن را ویرایش کند، از سرفصل ها و زیرعنوان ها استفاده کنید، در مورد طرح بندی فکر کنید، و عکس ها و یا فیلم ها را اضافه کنید. همچنین، شما باید محتوا و وب سایت خود را طوری طراحی کنید که اشتراک گذاری آن از طریق رسانه های اجتماعی آسان باشد.
علاوه بر ابزارهای ارائه شده توسط گوگل، می توانید سایر ابزارهای آنلاین را نیز جستجو کنید، یا حتی شرکتی را استخدام کنید که در بازاریابی سئو تخصص دارد، وب سایت خود را طراحی کند و آن را سئو پسند کند.
سئو بخش مهمی از بازاریابی در دنیای آنلاین است و عوامل زیادی دارد که می تواند بر موفقیت آن تأثیر بگذارد. به منظور بهبود سئوی وب سایت خود، روی ایجاد محتوای عالی ، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، پیوند دادن در صورت لزوم و همیشه نوشتن محتوای خلاقانه و بدیع تمرکز کنید. علاوه بر این، به یاد داشته باشید که سئو یک فرآیند مداوم است و به محض ارسال محتوا به پایان نمی رسد. در عوض، مرتبط و به روز نگه داشتن یک وب سایت با ارسال مکرر و مداوم محتوای جدید و با کیفیت به همان اندازه مهم است.
صنعت جستجو همیشه در مورد اینکه چگونه رسانه های اجتماعی می توانند بر سئو تأثیر بگذارند سر و صدا است.
سئوی رسانه های اجتماعی به این موضوع اشاره دارد که چگونه فعالیت های رسانه های اجتماعی می توانند ترافیک ارگانیک وب سایت شما را از طریق موتورهای جستجو افزایش دهند.
این موضوعی در مورد چندین مطالعه موردی است که هرگز قدیمی نمی شود.
دلیل ساده بودن آن: رسانه های اجتماعی از چند جهت برای سئو مهم هستند. این نه تنها فعالیت های سئوی شما را موثر می کند بلکه سودآور نیز می کند.
بله، رسانه های اجتماعی و سئو ممکن است متفاوت به نظر برسند، اما شکی نیست که آنها به یکدیگر کمک می کنند.
با این حال، برخلاف تصور عمومی، رسانه های اجتماعی مستقیماً به سئو کمک نمی کنند.
به عبارت دیگر، سیگنال های رسانه های اجتماعی به طور مستقیم به رتبه بندی موتور جستجوی شما کمک نمی کنند.
پیوندهایی که در توییتر، فیس بوک و پینترست به اشتراک می گذارید ممکن است به برند شما کمک کند تا در معرض دید بیشتری قرار گیرد، اما توسط گوگل یا الگوریتم بینگ به عنوان سیگنال رتبه بندی دیده نمی شوند.
حالا موضوع اینجاست: اگرچه رسانههای اجتماعی یک عامل رتبهبندی در سطح سطحی نیستند، اما اگر عمیقتر نگاه کنید، اهمیت دارد.
به طور غیرمستقیم، تأثیر مثبتی بر رتبه بندی جستجوی صفحه دارد.
بنابراین بله، ارتباط قطعی بین موقعیت یک سایت در SERP و تعداد سیگنال های اجتماعی آن وجود دارد.
اگر وبسایتهایی را که رتبههای برتر را در جستجوهای گوگل دارند مطالعه کنید، متوجه خواهید شد که بسیاری از آنها دارای سیگنالهای اجتماعی قوی هستند.
آیا گوگل پروفایل ها/صفحات رسانه های اجتماعی را از فیس بوک، توییتر و لینکدین می خزند و فهرست می کند؟ البته این کار را می کند.
آیا یک قسمت از محتوا و پیوندهای منتشر شده روی آنها را متفاوت می بیند؟ نه، با آنها مانند یک صفحه HTML معمولی یک وب سایت رفتار می کند.
با توجه به سیگنالهای اجتماعی، Google هنگام رتبهبندی یک دارایی وب، تعداد اشتراکگذاریها یا دنبالکنندگان رسانههای اجتماعی را در نظر نمیگیرد.
زیرا برای هر کسی بسیار آسان خواهد بود که سیستم را فریب دهد و یک سایت ناشایست بالاتر از یک سایت شایسته قرار گیرد.
همچنین، مهم است که توجه داشته باشید که اشتراکگذاری رسانههای اجتماعی 24/7 انجام میشود.
و سریعتر از آنچه گوگل بتواند به آن برسد انجام میشوند، که خزیدن و پیگیری آنها را برای غول موتور جستجو دشوار میکند.
ما نمی دانیم که گوگل به چه مقدار داده از سایت های اصلی رسانه های اجتماعی "باید وارد شوید" دسترسی دارد و مطمئن نیستیم که آنها از آن برای اهداف رتبه بندی استفاده می کنند یا خیر.
آنچه ما می دانیم این است که رسانه های اجتماعی نقشی غیرمستقیم در کمک به مردم برای یافتن برند شما در نتایج موتورهای جستجو دارند.
و در حال حاضر، این تنها چیزی است که اهمیت دارد.
از سوی دیگر، بازاریابی رسانه های اجتماعی در مورد استفاده حداکثری از شبکه های اجتماعی و یافتن افراد مناسب در آنها است.
هر دوی آنها ممکن است متفاوت به نظر برسند اما اهداف همپوشانی دارند. در اصل آنها با هم کار می کنند.
به همین دلیل است که موتورهای جستجو اجتماعی تر می شوند و شبکه های اجتماعی به موتورهای جستجوی ارزشمند تبدیل می شوند.
یک استراتژی موثر رسانه های اجتماعی باید یک برنامه سئو قوی داشته باشد زیرا هر دوی آنها دست به دست هم می دهند.
بیایید به سه دلیل معتبر در مورد اینکه چرا باید تلاش خود را بر روی رسانه های اجتماعی متمرکز کنید، اگر می خواهید نتایج سئوی خود را افزایش دهید، بررسی کنیم.
نوع مناسب محتوای رسانه های اجتماعی که به طور منظم منتشر می شود می تواند تفاوت زیادی در کمپین بازاریابی محتوای شما ایجاد کند.
و وقتی متوجه می شوید که پست های رسانه های اجتماعی شما می توانند توسط عنکبوت های موتورهای جستجو خزیده شوند و ایندکس شوند، اوضاع بهتر می شود.
اکنون، این بدان معنا نیست که هر توییت یا پستی که ایجاد میکنید راه خود را به فهرست گسترده گوگل پیدا میکند.
باید به اندازه کافی مرتبط باشد تا توسط افرادی که محتوای مشابه را جستجو می کنند پیدا شوند.
به عنوان مثال، اگر اپرا وینفری را جستجو کنید، بیشتر نتایج برتر پروفایل ها/صفحات رسانه های اجتماعی او هستند.
زیرا به پرس و جوی جستجو مرتبط است.
حتی بهتر از آن این است که رسانه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند تا محتوای وب سایت خود را سریعتر ایندکس کنید زیرا موتورهای جستجو چگونه با محتوای رسانه های اجتماعی برخورد می کنند.
اگر پست وبلاگ شما در فیس بوک یا توییتر توجه زیادی را به خود جلب کند، در نهایت با سرعت بیشتری در فهرست قرار می گیرد.
عنکبوت های موتورهای جستجو به دلیل عامل اجتماعی به راحتی می توانند چنین محتوایی را پیدا کنند.
بنابراین اگر پست شما در رسانه های اجتماعی ویروسی شود، امواج را می توان در صفحات نتایج موتور جستجو احساس کرد.
دلیل شماره 2: رسانه های اجتماعی به ایجاد اقتدار کمک می کنند
موتورهای جستجو به اعتبار یک وب سایت اهمیت زیادی می دهند و آن را به یک فاکتور حیاتی SEO برای تمرکز بر آن تبدیل می کند.
از نظر موتورهای جستجو، اگر صفحه یا دامنه شما دارای ارزش بالایی باشد، از اعتبار بالایی برخوردار است.
و شانس بهتری برای رتبه بالاتر از سایت هایی با اقتدار نه چندان قوی.
اعتبار یک صفحه وب یا سایت در طول زمان افزایش می یابد.
همانطور که به انتشار محتوای درجه یک ادامه می دهید و بک لینک های مرتبط بیشتری به دست می آورید، قدرت شما همچنان افزایش می یابد.
محتوایی که منتشر میکنید، اگر ارزشمند باشد، به مخاطبان شما چیزی را میدهد که به دنبال آن هستند.
این به نوبه خود باعث کسب بک لینک برای شما می شود و تعدادی رای مثبت به شما می دهد.
زمانی که رسانه های اجتماعی وجود نداشتند، دنیای لینک سازی متفاوت بود.
به سرعت به امروز، شما نمی توانید رسانه های اجتماعی را نادیده بگیرید هنگامی که در مورد نکات موثر ایجاد لینک صحبت می کنید .
چرا؟ زیرا بخش خوبی از محتوا در وب از طریق رسانه های اجتماعی توزیع می شود.
این بزرگترین موتور توزیع محتوا است، به این معنی که نفوذ یا اقتدار شما در سایت های شبکه های اجتماعی تأثیر مستقیمی بر سطح قدرت دارد.
به همین دلیل است که در استراتژی بازاریابی محتوای شما حیاتی تلقی می شود.
با تمرکز بر ایجاد شبکه ای متشکل از دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی، محتوای شما مکان های مرتبط تری برای زندگی دارد.
و هر چه مکانهای مرتبطتری در آن زندگی کند، اقتدار بیشتری کسب میکنید.
به عنوان مثال، اگر محتوایی در مورد یوگا ایجاد کنید و از وبلاگ هایی که به طور خاص در مورد یوگا می نویسند، بک لینک دریافت کنید، امتیاز بیشتری از گوگل و سایر موتورهای جستجو دریافت خواهید کرد.
آنها می دانند که شما محتوایی را منتشر می کنید که به مخاطبان مرتبط دسترسی پیدا می کند.
دلیل شماره 3: رسانه های اجتماعی افراد واقعی را درگیر می کنند
در حالی که سئو جنبه فنی دارد، این تنها چیزی نیست که باید روی آن تمرکز کنید.
بسیاری از روشهای سئو غیراخلاقی یا کلاه سیاه ماهیت فنی دارند، اما در درازمدت نتیجه نمیدهند زیرا «کاربر» را از معادله خارج میکنند.
این روش ها در مورد افرادی نیستند که موتورهای جستجو به طور خاص به دنبال لمس انسانی هستند.
موتورهای جستجو همیشه سعی کرده اند راه بهتری برای ارائه خدمات به کاربران بیابند و فراتر از موارد فنی حرکت کنند.
اگر می خواهید یک دارایی وب را در سال 2019 رتبه بندی کنید، نمی توانید برای سئو و بهینه سازی فقط به عوامل فنی مانند تحقیق کلمات کلیدی وابسته باشید.
سئوی شما باید یک عنصر انسانی در خود داشته باشد تا بتواند نتایج واقعی را به دست آورد.
یا در غیر این صورت توسط کسی که برای ایجاد محتوای ارزشمند وقت گذاشته است شکست خواهد خورد.
با رشد سریع رسانه های اجتماعی، به بخشی اجتناب ناپذیر از سئو تبدیل می شود، به خصوص به این دلیل که از افراد واقعی تشکیل شده است.
پس از محتوا، رسانه های اجتماعی را می توان به عنوان یک عامل جدایی ناپذیر در جستجو در نظر گرفت. به شما این امکان را می دهد که مخاطبان خود را جدا کرده و افرادی را که می خواهید هدف قرار دهید.
در واقع، رسانههای اجتماعی یکی از سریعترین راهها برای شناخت مخاطبان شماست.
یک گروه، کانال پشتیبانی مشتری، یا صفحه تبلیغاتی – هر هدفی که برای کسب و کار شما خدمت می کند، دریافت بازخورد برای شما آسان خواهد بود.
این به شما یک دید پرنده از همه چیز می دهد.
شما میدانید که محتوای شما کجاست، چه کسانی مصرف میکنند و توسط چه کسانی به اشتراک گذاشته میشوند، و نوع تاثیری که میگذارد، که اگر از ما بپرسید، از نظر سئو بسیار زیاد است.
در اینجا آمده است که چگونه رسانه های اجتماعی به سئو کمک می کنند
اکنون که مشخص شده است رسانههای اجتماعی یک عامل مستقیم رتبهبندی گوگل نیستند، در اینجا پنج راه وجود دارد که رسانههای اجتماعی واقعاً به شما کمک میکنند تا رتبه بهتری کسب کنید.
لینک های با کیفیت بیشتری دریافت کنید
بک لینک ها همیشه یکی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل بوده اند .
هم کیفیت و هم کمیت بک لینک ها تاثیر زیادی روی رتبه سایت شما دارد.
با تمرکز تلاشهای خود بر بازاریابی رسانههای اجتماعی بهتر، احتمال بیشتری برای جذب نوع مناسب فرصتهای بک لینک دارید.
زمانی که محتوای شما تعداد اشتراکگذاریهای رسانههای اجتماعی بیشتری داشته باشد، مورد توجه قرار میگیرد.
نه تنها توسط اینفلوئنسرها/کاربران قدرتمند، بلکه توسط بسیاری از وب مسترها/وبلاگرهای مرتبط که ممکن است بخواهند به شما لینک دهند.
روزهایی که رسانه های اجتماعی فقط به اشتراک گذاری بودند، گذشته است. امروز، در مورد ایجاد اهرم است.
این در مورد این است که محتوای خود را به اندازه کافی جذاب کنید تا نه تنها توسط هر کسی، بلکه توسط افراد مناسب به اشتراک گذاشته شود و دیده شود.
با توجه به اینکه شما در حال انتشار و به اشتراک گذاری محتوای با کیفیت در رسانه های اجتماعی هستید، محتوای شما باید بتواند میزان تعامل و بک لینک بیشتری ایجاد کند.
یک مخاطب یا دنبال کننده قوی بسازید
ایجاد یک محصول عالی بدیهی است که اولین گام برای دستیابی به اهداف بازاریابی عالی است.
با این حال، برای اینکه واقعاً محصول یا خدمات خود را موفقیت آمیز بنامید، مهم است که این خبر را در میان مخاطبان هدف خود - به ویژه پذیرندگان اولیه - پخش کنید.
به یاد داشته باشید، اگر مخاطبان شما از پیشنهاد شما اطلاعی ندارند، به همان اندازه خوب است که آن را نداشته باشید.
بازار امروز بسیار رقابتی است، جایی که مشاغل آماده سرمایه گذاری واقعی برای به دست آوردن سهم خود از کیک هستند.
به همین دلیل است که باید تلاش بیشتری را برای دستیابی به مخاطبان هدف خود انجام دهید.
هرچه در رویکرد خود فعال تر باشید، نتایج بهتری خواهید دید.
رسانه های اجتماعی ایجاد حضور در وب را برای شما آسان می کند.
این به شما امکان می دهد با مخاطبانی ارتباط برقرار کنید که نه تنها آماده شنیدن صحبت های شما هستند بلکه می خواهند با شما تجارت کنند.
امروزه، بیشتر کاربران آنلاین به نوعی در رسانه های اجتماعی حضور دارند، این فقط در مورد یافتن بهترین پلتفرم های رسانه اجتماعی است که مخاطبان هدف شما بیشتر با آنها ارتباط برقرار می کنند.
و سپس روی تولید محتوای اجتماعی کار کنید که شما را وادار کند تا در سطح احساسی خاصی با آنها ارتباط برقرار کنید.
تعداد جستجوهای برند را افزایش دهید
رشد مخاطبان و ایجاد یک برند قوی بخش بزرگی از هر کمپین بازاریابی آنلاین است، بازاریابی رسانه های اجتماعی تفاوتی ندارد.
پروفایل ها و صفحات رسانه های اجتماعی شما به شما کمک می کند تا با مجموعه ای از مخاطبان انتخابی خود ارتباط برقرار کنید.
با به روز رسانی مداوم رسانه های اجتماعی شما و با ارائه اطلاعات با کیفیت به طور منظم به آنها، آنها برند شما را می شناسند.
آنها می دانند که شما چه کسی هستید و چه نوع محتوایی ایجاد می کنید. و شروع به دیدن شما به عنوان یک منبع قابل اعتماد کنید.
زمانی که بازاریابی شبکه های اجتماعی به درستی انجام شود، به شما کمک می کند تا آگاهی از برند خود را افزایش دهید.
وقتی افراد بیشتری از محصول یا خدمات شما آگاه شوند، تعداد بیشتری از آنها را با کلیک بر روی محتوای شما در صفحات نتایج موتور جستجو خواهید دید.
از آنجایی که گوگل و سایر موتورهای جستجو اهمیت زیادی به نرخ کلیک می دهند، این می تواند به طور قابل توجهی بر رتبه بندی شما تأثیر بگذارد و دید شما را افزایش دهد.
همچنین، به خاطر داشته باشید که این کلیک ها از نظر G بزرگ بسیار ارزشمندتر هستند زیرا نرخ پرش کمتری دارند.
چرا؟ از آنجا که این افراد از قبل از برند شما آگاه هستند، به این معنی که تعداد کمتری از آنها پس از بازدید از صفحه شما، دکمه "بازگشت" را فشار می دهند.
از آنجایی که نرخ پرش با رتبه یک وب سایت مرتبط است، کاهش آن به شما برتری نسبت به سایر سایت های رقیب می دهد.
با ایجاد آگاهی از برند در رسانه های اجتماعی، افراد بیشتری را به طور خاص برای برند شما جستجو می کنند.
سپس این کار باعث افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک به وب سایت شما و همچنین صفحات/پروفایل های رسانه های اجتماعی شما می شود.
یاد بگیرید که مخاطب شما چه می خواهد
در حالی که اهمیت استراتژی کلمات کلیدی در سئو یکسان است، روش تحقیق در مورد آنها در طول سال ها تکامل یافته است.
امروزه، یافتن و انتخاب کلمات کلیدی مناسب مستلزم درک قوی «نیت کاربر» است.
بدون درک قصد جستجوگر، کلمات کلیدی انتخاب شده ممکن است نتایجی را که به دنبال آن هستید به شما ارائه ندهند.
اگر «عکاسی منظره» را جستجو کنید، گوگل می خواهد بداند چرا این کار را انجام داده اید تا مرتبط ترین نتایج را ارائه دهد.
آیا علاقه مند به یادگیری نحوه عکاسی از مناظر مختلف هستید؟ یا فقط علاقه مند به خواندن بیشتر در مورد آن هستید؟
راههای زیادی برای یادگیری خواستههای مخاطبان وجود دارد، مانند نظرسنجیهای ایمیلی، اما میتوانید همین کار را با گوش دادن به شبکه اجتماعی انجام دهید.
با ردیابی و بررسی انواع مختلف مکالماتی که مخاطبان شما در رسانه های اجتماعی دارند، می توانید بینشی در مورد نیازها و خواسته های آنها به دست آورید.
این می تواند به شما کمک کند محتوایی را ایجاد کنید که نیازهای آنها را برآورده کند، که به نوبه خود به گوگل و سایر موتورهای جستجو آنچه را که به دنبال آن هستند می دهد.
روی جستجوی محلی ضربه بزنید
اگر یک کسب و کار کوچک یا متوسط با آدرس فیزیکی هستید، نمیتوانید و نباید قدرت سئوی محلی را نادیده بگیرید .
گوگل اهمیت جغرافیا و ارتباط آن با ارائه تجربه کاربری بهتر به مردم را می داند.
با توجه به اینکه اکثر کاربران اینترنت برای کسب و کارهای محلی در دستگاه های تلفن همراه خود جستجو می کنند، جستجوهای محلی رشد خواهند کرد.
بنابراین، مطمئن شوید که هر پروفایل را با آدرس فعلی، شماره تلفن، نام شرکت و غیره به روز نگه دارید.
اطلاعات یکسانی در تمام نمایه ها داشته باشید، که به نوبه خود باید با اطلاعات سایت شما مطابقت داشته باشد.
در غیر این صورت ممکن است رتبه های پایین تری را تجربه کنید و مشتریان بالقوه را از دست بدهید.
بهترین روش ها برای سئو رسانه های اجتماعی
هر قدمی که برای بهبود تلاشهای بازاریابی رسانههای اجتماعی برمیدارید باید با استراتژی سئوی شما همسو باشد.
چرا؟ زیرا نمی خواهید ترافیک را از هر طرف از دست بدهید.
در اینجا برخی از بهترین شیوه های سئوی رسانه های اجتماعی وجود دارد که اگر می خواهید به موفقیت برسید، نباید آنها را نادیده بگیرید.
انتشار مطالب با کیفیت بالا
بهینه سازی موتورهای جستجو دیگر آن چیزی نیست که قبلا بود. بسیار بالغ تر و قابل دسترس تر است.
اگر میخواهید محتوای رسانههای اجتماعی شما برای کلمات کلیدی مناسب رتبهبندی شود، باید روی ایجاد محتوای تازه و اصلی تمرکز کنید که ارزش زیادی به مخاطبان هدف شما میدهد.
پر کردن محتوای اجتماعی خود با کلمات کلیدی را فراموش کنید.
در عوض، روی تولید محتوایی تمرکز کنید که به طور طبیعی لینک ها را جذب می کند، دقیقا همان چیزی را که مردم به دنبال آن هستند می دهد، و بدون زحمت از نردبان موتور جستجو بالا می رود.
مهمترین قدم برای انتشار محتوای باکیفیت این است که در جایگاه مخاطبان هدف خود قرار بگیرید و بفهمید که آنها به دنبال چه هستند.
این فقط در مورد اینکه محتوای خود را با چه کسی به اشتراک می گذارید نیست، بلکه در مورد آنچه که به اشتراک می گذارید نیز اهمیت دارد.
این باید به نحوی برای مشتریان بالقوه یا بالقوه شما مفید یا کارآمد باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چرا باید محتوای با کیفیت منتشر کنید، 25 مزیت برتر بازاریابی محتوا را بخوانید .
اشتراک گذاری اجتماعی را آسان کنید
هدف از تشویق به اشتراک گذاری اجتماعی این است که اطمینان حاصل شود که محتوای شما به افراد بیشتری می رسد.
مخاطبان هدف شما قبلاً به محتوایی که ایجاد می کنید نیاز دارند.
با اتصال نام تجاری خود به بخش بزرگ تری از وب اجتماعی از طریق محتوای هدفمند، دسترسی پیام خود را افزایش می دهید، که همچنین دید برند را بهبود می بخشد.
برای اینکه افراد بتوانند محتوای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند، باید از افزودن دکمه های رسانه اجتماعی به سایت خود فراتر بروید.
شما باید روی این کار کنید که محتوای خود را به اندازه کافی مفید، سرگرم کننده و فریبنده کنید تا آنها در مورد آن صحبت کنند.
شما باید به مردم انگیزه دهید تا محتوای شما را با فالوورهایشان به اشتراک بگذارند.
پروفایل های اجتماعی خود را بهینه کنید
در حالی که عوامل زیادی وجود دارند که بر نتایج سئوی رسانه های اجتماعی شما تأثیر منفی می گذارند، یکی از آن ها بهینه سازی نکردن پروفایل های رسانه های اجتماعی شما است.
بهعنوان یک شرکت مدیریت رسانههای اجتماعی که در طول سالها با صدها مشتری کار کرده است، میدانیم که میخواهید افراد بیشتری هنگام جستجو، برند شما را پیدا کنند.
با بهینه سازی نمایه های خود با محتوای مرتبط، چندین "در" برای مردم ایجاد می کنید تا درباره شما و کسب و کار شما بیاموزند.
اطمینان از اینکه پروفایل های اجتماعی شما با وب سایت شما سازگار است، ساده ترین راه برای رتبه بندی و تسلط بر صفحات نتایج موتور جستجو است که برابر با تعداد کلیک بیشتر و افزایش ترافیک ارگانیک است.
تصاویر خود را برای سئو و اجتماعی بهینه کنید
تصاویر در انتقال یک پیام و بیان افکار شما قدرتمند هستند.
اما حوزه دیگری وجود دارد که در آن نقش کلیدی ایفا می کنند و آن بهینه سازی موتورهای جستجو است.
درست است - اگر تصاویر را به نفع متن نادیده گرفته اید، اشتباه می کنید.
واقعیت این است که اگر بتوانید آنها را به خوبی بهینه کنید، تصاویر می توانند تأثیر زیادی در کمک به شما برای هدایت ترافیک ارگانیک به سایت خود داشته باشند.
با بهینه سازی تصاویر خود برای جستجو با استفاده از کلمه کلیدی در نام فایل، افزودن متن جایگزین مناسب و استفاده از متن اطراف مرتبط شروع کنید.
در عین حال، باید با اطمینان از اینکه الهامبخش هستند، در قالب مناسبی هستند و در تمام پلتفرمهای رسانههای اجتماعی که برند شما در آن قرار دارد، پست میشوند، آنها را برای اشتراکگذاری اجتماعی بهینه کنید.
این چیزها ممکن است ساده یا بی اهمیت به نظر برسند، اما در دراز مدت تفاوت زیادی ایجاد می کنند.
شروع کنید و بخشی از مکالمات فعال باشید
ایجاد رابطه با مخاطبان هدف اولین قدم برای درک خواسته های آنهاست.
با استفاده از رسانه های اجتماعی، ایجاد و پرورش روابط با درگیر شدن در گفتگوهای مرتبط با مخاطبان آسان می شود.
اما لازم نیست منتظر بمانید تا این اتفاق بیفتد.
به عنوان یک برند، میتوانید سؤال بپرسید، اطلاعات مفیدی ارسال کنید، به سؤالات پاسخ دهید یا از هشتگهای پرطرفدار استفاده کنید.
هدف شما باید پاسخ دادن به هر نظر در اسرع وقت برای ایجاد یک برداشت مثبت باشد.
زمانی که به شما نیاز دارند در کنار آنها باشید.
هنگامی که با فالوورهای خود صحبت می کنید، حس اجتماعی رشد می کند و منجر به پیوند قوی تر می شود.
این مکالمات تعاملی بخش مهمی از تلاشهای سئوی رسانههای اجتماعی شما هستند، زیرا به شما کمک میکنند تا در حین ارائه ارزش، اقتدار داشته باشید.
و از اینکه در صنعت خود یک مرجع باشید چه چیزی به دست خواهید آورد؟ به عنوان مثال، زمانی که شرکت شما یک بیانیه مطبوعاتی یا اعلامیه ای منتشر می کند، سایت های خبری اغلب اخبار را نشان می دهند.
و این سایت های خبری در نهایت آن را در حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک خواهند گذاشت.
به غیر از مخاطبان برند شما، دنبال کنندگان آنها نیز اخبار را می بینند و احتمالاً آن را با افراد دیگر به اشتراک می گذارند.
ببینید، تاثیر اخبار بسیار بیشتر خواهد بود.
اگر همه چیز به خوبی پیش برود، مخاطبان شما نیز تمایل بیشتری به انجام بازاریابی شفاهی برای برند شما خواهند داشت.
از آنجایی که افراد بیشتری در رسانه های اجتماعی به شما اعتماد می کنند، ممکن است به دلیل اشاره های مثبتی که در وبلاگ ها و وب سایت ها کسب می کنید، تأثیر آن را بر سئوی خود مشاهده کنید.
ممکن است این یک استراتژی کند به نظر برسد، اما در دراز مدت ارزش آن را دارد.