واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.
5 تا ازبهترین روش های تبلیغات آنلاین
5 تا از بزرگترین و بهترین روش های تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین,تبلیغات آنلاین ارزان,تبلیغات آنلاین گوگل,تبلیغات آنلاین فیسبوک,تبلیغات آنلاین اینستاگرام,تبلیغات آنلاین تلگرام,تبلیغات آنلاین یوتیوب,تبلیغات آنلاین رایگان,تبلیغات آنلاین مجازی,تبلیغات آنلاین دیجیتال.
درآمد تبلیغات اینترنتی سال گذشته به 31 میلیارد دلار رسید. سه ماهه چهارم با افزایش 20 درصدی هزینه ها نسبت به مدت مشابه در سال 2010، بهترین نتیجه سه ماهه تاریخ را با 9 میلیارد دلار تجربه کرد.
بهترین روش های تبلیغات آنلاین تنها در صورتی می تواند بهترین باشد که شما در واقع یک برنامه درست و حساب شده برای کمپین تبلیغاتی خود داشته باشید. چه سئو یا رسانه های اجتماعی. واقعیت ساده این است که اگر به صورت آنلاین بدون دقت و توجه کافی پیش بروید، میتوانید با سرمایهگذاری هنگفتی در زمان و یا پول بدون بازدهی کم یا بیبازده، دست به کار شوید.
اهداف تبلیغات آنلاین چیست
تبلیغات آنلاین اکنون یک بخش ضروری - و کم هزینه - از بازاریابی یک کسب و کار کوچک است. مطالعات نشان می دهد که بیش از سه چهارم مصرف کنندگان بریتانیا قبل از خرید، تحقیقات آنلاین انجام می دهند. این آمار قابل توجه اهمیت ایجاد یک حضور آنلاین برای کسب و کار شما را نشان می دهد و پتانسیل دسترسی به مشتریان و مشتریانی را که به دنبال خرید محصولات و خدماتی مانند شما هستند وجود دارد.
شرکت های زیادی وجود دارند که خدماتی را برای تبلیغ کسب و کار شما به صورت آنلاین ارائه می دهند. اما با داشتن یک استراتژی تبلیغاتی مؤثر ، احتمالاً می توانید بیشتر این تبلیغات را خودتان با هزینه بسیار کم یا حتی رایگان انجام دهید.
5 تا از بهترین روش های تبلیغات آنلاین امروزی
1. وب سایت ها و وبلاگ ها
اگر می خواهید بهترین استفاده را از تبلیغات آنلاین داشته باشید، باید یک وب سایت یا وبلاگ داشته باشید. بیشتر تبلیغات آنلاین برای هدایت افراد به وب سایت شما، در صورت تمایل، یک مرکز مرکزی طراحی شده است. درصد زیادی از کاربران اینترنت از اینترنت به عنوان گزینه ترجیحی خود برای یافتن اطلاعات در مورد کالاها و خدمات استفاده می کنند. وب سایت یا وبلاگ شما یک ویترین مغازه دائمی است که 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در دسترس است.
نکته: داشتن یک وب سایت یا وبلاگ به این معنی نیست که ترافیک، سرنخ، فروش دریافت خواهید کرد. قبل از شروع ، باید 100% هدف وبلاگ خود را روشن کنید .
2. وب سایت های رسانه های اجتماعی
وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و یوتیوب دائما به دنبال افزایش درآمد تبلیغاتی خود هستند. هر دو جزئیات کاملی از امکانات تبلیغاتی خود را در وب سایت های خود ارائه می دهند.
فیس بوک به شما امکان می دهد مخاطبان خود را بر اساس مکان، سن و علایق انتخاب کنید و تبلیغات ساده مبتنی بر تصویر و متن را آزمایش کنید. این نشان می دهد که شرکت هایی که در فیس بوک تبلیغ می کنند می توانند:
- صفحه وب خودشان را تبلیغ کنند
- با ایجاد تبلیغات مرتبط تقاضا برای محصولات خود ایجاد کنید
- رویدادی مانند معرفی محصول یا سالگرد را به اطلاع عموم برسانید.
پرداخت یا با "پرداخت به ازای کلیک" یا "نمایش" انجام می شود (بازدیدکنندگان آگهی را می بینند چه روی آن کلیک کنند یا نه). شما می توانید یک بودجه روزانه را تنظیم کنید که می تواند در هر زمانی بالا یا پایین تنظیم شود.
YouTube مجموعهای از منابع مانند راهنمای «چگونه» و کتابهای آموزشی تبلیغکنندگان را ارائه میکند که دقیقاً به شما نشان میدهد چگونه اولین کمپین بازاریابی موفق خود را با آن راهاندازی و اجرا کنید.
توییتر همچنین اخیراً اعلام کرد که به کاربران اجازه می دهد تبلیغات خود را ارائه دهند. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تبلیغات توییتر کسب کنید
نکته: هر گونه تبلیغات در شبکه های رسانه های اجتماعی فقط باید به عنوان بخشی از یک استراتژی هماهنگ رسانه های اجتماعی انجام شود. اگر هنوز مطمئن نیستید این را بخوانید: 13 دلیل استفاده از رسانه های اجتماعی برای تجارت غیرقابل مذاکره
3. بنرها و تبلیغات نمایشی
بنرهای نمایشی یا تبلیغات بنری اولین روش اصلی مورد استفاده برای تبلیغات آنلاین بودند. تا سال 2009، آنها به کمتر از 23 درصد از هزینه تبلیغات آنلاین کاهش یافتند زیرا تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا کلمه کلیدی به نیروی غالب تبدیل شد.
بنرهای نمایشی هنوز هم شایستگی دارند و برای پیشنهادات ویژه یا برای تقویت یک برند خوب هستند. تبلیغات بنری تبلیغات کوچکی هستند که معمولاً به شکل های مستطیلی مختلف ارائه می شوند. آنها در وبسایتها ظاهر میشوند و بهعنوان پیوندی مستقیم به وبسایت آگهیدهنده عمل میکنند: وقتی روی یک بنر کلیک میکنید مرورگر شما فوراً شما را به آن سایت هدایت میکند.
محبوبیت تبلیغات بنری تا حدودی به این دلیل است که تولید و انتشار آنها ساده است. آنها همچنین بسیار قابل اندازه گیری هستند. بسته به آگهی و تولیدکننده یا خدمات، تبلیغکنندگان میتوانند هزینه هر فروش را محاسبه کنند - این مقدار پول تبلیغاتی است که برای انجام یک فروش هزینه میشود.
4. پرداخت به ازای کلیک (PPC) یا تبلیغات کلمه کلیدی
موتورهای جستجو و بسیاری از وبسایتها (از جمله سایتهای شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک و یوتیوب)، آگهیهای کوچکی را با URLهای تعبیهشده حمل میکنند. هنگامی که شخصی روی این تبلیغات کلیک می کند، شرکتی که آنها را در آنجا قرار داده است هزینه دریافت می کند. بسیاری این روش را بهترین روش تبلیغات آنلاین می دانند و با سرعت قابل توجهی در حال رشد بوده است. برخلاف تبلیغات سنتی پرداخت به ازای کلیک کاربر فعال می شود. کاربران آن را دوست دارند، زیرا هیچ هزینه ای برای آنها ندارد و فقط در صورتی از آن استفاده می کنند که چیزی باشد که آنها را جذب کند.
مزیت پرداخت به ازای کلیک برای تبلیغ کنندگان این است که آنها فقط هزینه کلیک واقعی را به سایت خود پرداخت می کنند. با روش های دیگر تبلیغات، چه آفلاین و چه آنلاین، شما هیچ ایده خاصی در مورد هزینه جذب هر بازدیدکننده برای شما ندارید. کاربری که وارد سایت شما می شود احتمالاً به آنچه شما می خواهید بگویید علاقه مند می شود، زیرا این کاربران فعالانه به دنبال اطلاعات یا تحقیق در مورد آنچه شما باید بگویید، خدمات محصول یا پیشنهاد شما هستند.
بزرگترین تبلیغکننده پرداخت به ازای کلیک، گوگل است و آنها کتابخانه بزرگی از اطلاعات در دسترس دارند تا صاحبان کسبوکارهای کوچک را در فرآیند شروع یک کمپین موفق PPC راهنمایی کنند. گوگل
نکته: به همان اندازه که داشتن مشتریان فوری امیدوارکننده و هیجان انگیز به نظر می رسد، فکر نکنید PPC آنقدر که به نظر می رسد آسان است! هنگام طراحی و اجرای یک کمپین موفق PPC، جنبه های مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. که اگر نادیده بگیرید یا کمی اشتباه کنید می تواند تأثیر قابل توجهی بر سرمایه گذاری شما داشته باشد.
5. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
با افزایش عظیم شرکتهایی که به صورت آنلاین فعالیت میکنند و در اینترنت فروش میکنند، رقابت بین شرکتها برای جذب بازدیدکنندگان به وبسایتهایشان افزایش چشمگیری پیدا کرده است. هنگام انجام تحقیقات، اکثر مردم فقط به صفحه اول نتایج جستجو و اغلب فقط به دو یا سه صفحه اول نگاه می کنند.
مقالهای در سایت دیدهبان موتور جستجو نشان میدهد که ۳۶.۴ درصد از افراد روی اولین نتیجه کلیک میکنند و تنها ۲.۲ درصد روی نتیجه شماره ده کلیک میکنند، آخرین نتیجه در صفحه اول.
اطمینان از اینکه سایت شما در نتایج جستجو بالا می رود برای موفقیت وب سایت شما مهم است. راههایی برای بهبود رتبهبندی موتورهای جستجو وجود دارد و بهینهسازی موتور جستجو روشی برای انجام این کار است.
نکته: بهینه سازی موتورهای جستجو یک استراتژی بلند مدت است که مستلزم توجه مداوم است. (زمانی که وب سایت شما شروع به حرکت بالاتر در رتبه بندی می کند، آنهایی که جابجا می شوند سعی می کنند جایگاه خود را بازیابی کنند.)
حقیقت سخت اینجاست: هر نوع تبلیغاتی این پتانسیل را دارد که به طور موثر شرکت شما را تبلیغ کند. با این حال، اینکه آیا باید یک استراتژی را نسبت به استراتژی دیگر دنبال کنید یا نه، به اهداف شما، تلاش برای رسیدن به چه کسانی و پیشنهاد شما بستگی دارد.
در پایان روز، هر کانال بازاریابی می تواند نتایجی را برای شرکت شما ایجاد کند. با وجود همه احتمالات مختلف، نکته کلیدی این است که بر روی کانالهای اصلی تمرکز کنید که برای کسبوکار شما بهترین کار را دارند و در نهایت بر نتیجه نهایی تأثیر میگذارند.
اگر این به نظر طاقت فرسا به نظر می رسد، شما تنها نیستید. حتی بهترین بازاریاب ها هم برای همگام شدن با دنیای همیشه در حال تغییر تبلیغات دیجیتال تلاش می کنند.
بازاریابی شبکه های اجتماعی یکی از موثرترین راه ها برای ارتباط آنلاین با مشتریان ایده آل شماست.
چرا؟ همه چیز به توجه می رسد.
و واقعیت این است که اساساً امروزه همه در رسانه های اجتماعی حضور دارند و چشمان خود را به صفحه نمایش خود چسبانده اند.
به همین دلیل است که حضور شما در پلتفرم های کلیدی که مشتریان شما در آن هستند بسیار مهم است. شما باید آنها را در جایی که هستند ملاقات کنید.
چه به دنبال ایجاد یک دنبال کننده ارگانیک باشید یا شروع به اجرای تبلیغات پولی کنید، پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، یوتیوب، پینترست، اسنپ چت، تیک تاک و حتی چند مورد دیگر احتمالا فرصت های زیادی را برای کسب و کار شما فراهم می کنند.
بنابراین، چگونه می توانید از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ آنلاین شرکت خود استفاده کنید؟
ما توصیه های خود را در مورد نحوه انجام بازاریابی رسانه های اجتماعی رایگان و پولی در زیر به شما می دهیم. اما ابتدا باید بدانید که مشتریان شما چه کسانی هستند و کجا به صورت آنلاین پاتوق می کنند.
هنگامی که بدانید آنها چه کسانی هستند و به چه چیزی علاقه دارند، می توانید پلتفرم اجتماعی را انتخاب کنید که به بهترین وجه مطابقت دارد و شروع به تولید محتوا یا اجرای تبلیغات کنید تا توجه آنها را جلب کنید.
رسانه های اجتماعی ارگانیک
رسانه های اجتماعی ارگانیک به سادگی تمام پست هایی هستند که در فید خبری خود از دوستان و شرکت هایی که دنبال می کنید می بینید. این رسانه اجتماعی کلاسیک است.
چه در مورد فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین یا تیک تاک صحبت کنیم، هر پلتفرمی به افراد و کسب و کارها این امکان را می دهد که یک نمایه ایجاد کنند و به صورت رایگان پست کنند.
البته، استفاده از رسانه های اجتماعی ارگانیک برای تبلیغ شرکت شما دارای مزایا و معایبی است.
اول، نکات مثبت.
این برای کمک به شما برای ایجاد یک دنبال کننده آنلاین وفادار و توزیع محتوایی مانند ویدیوها، وبلاگ ها و مطالعات موردی بسیار عالی است. شما می توانید منابع مفیدی را در اختیار فالوورهای خود قرار دهید و با درگیر شدن با آنها در نظرات، آگاهی از برند خود را افزایش دهید.
با پست کردن مداوم، برند شما توسط مشتریان بالقوه معتبر و قابل اعتماد تلقی می شود و به شما کمک می کند تا آنها را در قیف فروش خود حرکت دهید.
در حالی که هسته اصلی رسانه های اجتماعی ثابت مانده است، همیشه ویژگی های جدیدی معرفی می شوند که به شما کمک می کند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.
برای مثال، هم فیسبوک و هم اینستاگرام (و حتی لینکدین و یوتیوب) پخش زنده و استوری را به پلتفرمهای خود اضافه کردهاند که به شما امکان میدهد به روشی کاملاً جدید با مخاطبان خود درگیر شوید.
پخش زنده می تواند راهی عالی برای تعامل سریع با دنبال کنندگان شما باشد و به آنها نشان دهید که چگونه محصول/خدمت شما می تواند به بهبود زندگی آنها کمک کند. این یک راه عالی برای تولید سریع محتوا است زیرا نیاز به تنظیم، اسکریپت یا ویرایش پس از تولید کمی دارد. و به شما این امکان را می دهد که مستقیماً با مخاطبان خود صحبت کنید و به سؤالات آنها پاسخ دهید.
استفاده از پخش زنده می تواند به شرکت شما کمک کند تا محبوبیت و اعتماد شما را افزایش دهد و چهره ای انسانی برای برند شما ایجاد کند.
داستان ها نیز ارزش شناختن دارند زیرا می تواند راه بسیار خوبی برای جلب توجه مخاطبان شما باشد. آنها به اندازه پست های فید خبری معمولی محبوب شده اند، بنابراین این منطقه ای است که نمی خواهید از دست بدهید.
استوری های فیس بوک و اینستاگرام می توانند برای قرار دادن محتوای کوتاه عالی باشند. ما مخصوصاً دوست داریم که بتوانید نظرسنجی، آزمونها و سوالاتی از داستانهای خود بپرسید تا با مخاطبان خود درگیر شوید و مکالمه را شروع کنید.
با این حال، ایجاد یک مخاطب به صورت ارگانیک در هر پلتفرمی نیاز به سرمایه گذاری زمانی زیادی دارد و شما باید با تلاش خود سازگار باشید.
برای اینکه رسانه های اجتماعی ارگانیک را به درستی انجام دهید و در واقع نتایج معنی داری را برای کسب و کار خود به ارمغان بیاورید، نمی توانید فقط برای پست ها برنامه ریزی کنید و آن را یک روز اعلام کنید.
این یک «تاکتیک» نیست، بلکه تغییری در فلسفه بازاریابی شماست، و ماهها تا حتی یک یا دو سال طول میکشد تا واقعاً نتایج را ببینید.
با این حال، هنگامی که هزاران فالوور آنلاین داشته باشید که به دلیل تلاش های رسانه های اجتماعی شما، برند شما را بشناسند، لایک کنند و به آن اعتماد کنند، زمان بسیار آسان تری برای فروش به آنها خواهید داشت.
رسانه های اجتماعی پولی
بازاریابی رسانه های اجتماعی پولی یکی از محبوب ترین راه ها برای هدایت ترافیک به وب سایت شما و ایجاد سرنخ است.
نکته مهم در مورد آن این است که به شما این امکان را می دهد که از تمام کارهای سنگین مورد نیاز برای دستیابی به هزاران نفر در این پلت فرم ها فقط با استفاده از شبکه های اجتماعی ارگانیک عبور کنید. و شما می توانید انتخاب کنید که هر چقدر که می خواهید خرج کنید.
به این معنی که صرف نظر از اندازه کسب و کار یا بودجه شما، فرصت های زیادی برای شما وجود دارد که بتوانید وارد عمل شوید.
تا آنجا که به ما مربوط می شود، این یک معامله بسیار شیرین است.
بنابراین، دقیقاً چه چیزی اجتماعی پرداخت می شود؟
جزئیات بر اساس پلتفرم متفاوت است، اما به طور خلاصه به شما امکان می دهد تبلیغات بسیار هدفمندی را برای مخاطبان ایده آل خود اجرا کنید تا بتوانید با پیام مناسب در زمان مناسب مقابل آنها قرار بگیرید.
دو چیز اصلی وجود دارد که تبلیغات پولی رسانه های اجتماعی را بسیار موثر می کند. اولین مورد، قابلیت های هدف گذاری پلتفرم هایی است که به شما امکان می دهد تبلیغات خود را به افرادی نشان دهید که قبلاً به محصول یا خدمات شما علاقه نشان داده اند یا با گروه های جمعیتی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید مطابقت دارد. فیسبوک به تنهایی 52000 نقطه داده برای هر کاربر دارد.
مهم نیست که شرکت شما چقدر جایگاه ویژه ای دارد، وقتی می گوییم برای فیس بوک به اندازه کافی جا افتاده نیست، به ما اعتماد کنید.
دومین مورد، توانایی های تولید سرنخ است که این پلتفرم ها به کسب و کار شما ارائه می دهند. یک تبلیغ بسیار شبیه به یک پست معمولی است، بنابراین شما آزاد هستید که از کپی جذاب و هر تصویر و ویدیوی خلاقانهای استفاده کنید که تیم شما میتواند توجه افراد را جلب کند و آنها را به پیشنهاد شما تبدیل کند.
در پایان روز، بازاریابی (دیجیتال یا غیر دیجیتال) اساساً به مخاطبان و پیشنهادات مربوط می شود. فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، اسنپ چت، تیک تاک داده های زیادی در مورد هر کاربر دارند که به شما امکان می دهد دقیقاً نوع شخصی را که به خدمات شما علاقه مند است هدف قرار دهید. و شما این توانایی را دارید که پیشنهاد خود را بر اساس علایق و رفتار آن شخص تنظیم کنید.
مطالعه موردی رسانه های اجتماعی
پوشیدنیهای محافظ الجی در آغاز شیوع کووید-19 به سراغ ما آمد تا به آنها کمک کند از رسانههای اجتماعی برای افزایش فروش تجهیزات محافظ شخصی خود (PPE) استفاده کنند. ما توانستیم مخاطبانی مانند کارگران سالن، معلمان و حتی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها را مورد هدف قرار دهیم و آزمایش کنیم.
پس از چند هفته آزمایش و بهینه سازی، نقطه شیرین خود را پیدا کردیم.
هر KPI مهم شروع به عبور از سقف کرد - نرخ کلیک، نرخ تبدیل در محل، میانگین ارزش سفارش، سفارشات روزانه، بازده هزینه تبلیغات (ROAS)، و ROI کلی آنها از تعامل با DSM.
تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC).
در حال حاضر، رسانه های اجتماعی تنها راه برای نمایش آنلاین مشتریان شما نیستند. در واقع، بعید میدانم.
اگر به شما بگوییم که نه تنها راههای دیگری برای حضور آنلاین مشتریان ایدهآلتان وجود دارد، بلکه میتوانید درست زمانی که در حال تحقیق درباره محصول یا خدمات هستند و آماده خرید هستند، این کار را انجام دهید؟
بله این درست است. گوگل ادز را وارد کنید
Google Ads پلتفرم تبلیغاتی Google Pay Per Click (PPC) است. با PPC، شما فقط زمانی پرداخت می کنید که کاربر واقعاً روی تبلیغ شما کلیک کند، که در نهایت باعث صرفه جویی در مقدار زیادی تغییر می شود (مدیر مالی شما قطعاً فقط یک مشت پایین را در آنجا پمپاژ می کند).
مشابه تبلیغات پولی رسانه های اجتماعی، Google Ads به شما این امکان را می دهد که تمام کارهای سئوی مورد نیاز برای رتبه بندی وب سایت خود را در بالای گوگل دور بزنید و در عوض برای هر کلمه کلیدی که می خواهید هدف قرار دهید به بالای نتایج جستجو بروید. این مانند دریافت یک Fastpass در Six Flags است، اما احتمالاً چندان هیجان انگیز نیست.
شروع کار با تبلیغات گوگل و تبلیغات PPC نسبتاً ساده است. شما فقط به گوگل میگویید که چه کلمات کلیدی را میخواهید هدف قرار دهید، بودجه روزانهتان چقدر است و سپس شروع به نوشتن سرفصلها و توضیحاتی درباره کسبوکارتان و پیشنهادات اصلی آن میکنید که در هنگام جستجوی همان کلمات کلیدی به افراد نشان داده میشود.
البته، یک تن بیشتر در آن وجود دارد، اما این یک نسخه ساده شده از آن است.
چیزی که در مورد تبلیغات PPC عالی است این است که نه تنها باید برای تبلیغاتی که در واقع کلیک دریافت می کنند، هزینه پرداخت کنید، بلکه ردیابی نتایج و اندازه گیری بازگشت سرمایه نیز آسان است. Google Ads بینش های زیادی را در مورد اینکه چه تبلیغات و کلمات کلیدی باعث جذب شما می شوند ارائه می دهد، و با این اطلاعات، می توانید کمپین خود را برای حفظ سرنخ ها تنظیم کنید.
گوگل همچنین امتیاز کلی «بهینه سازی» را برای کمپین های شما به شما ارائه می دهد. گوگل به شما می گوید که کمپین شما در مقیاس 1 تا 100 درصد چقدر خوب جمع شده است. همانطور که گوگل بیشتر در مورد کمپین های شما می آموزد، راه های مختلفی را برای بهینه سازی کمپین های شما برای بهبود عملکرد توصیه می کند. با تشکر، گوگل!
مطالعه موردی تبلیغات گوگل
یک گروه آپارتمان مجلل نزد ما آمدند و به دنبال کمک برای هدایت مستاجران جدید به ساختمانهای آپارتمانی خود در نیوجرسی مرکزی و شمالی بودند. هنگامی که به حساب Google Ads آنها دسترسی پیدا کردیم، توانستیم امتیاز بهینه سازی کلی آنها را از اواسط دهه 50 به بیش از 90 درصد افزایش دهیم.
رسانه چاپی
اگرچه تعدادی از کسب و کارها شروع به تخصیص مجدد بودجه تبلیغات خود به طور کامل به شبکه جهانی کرده اند، هرگز رسانه های چاپی را به عنوان یک پلت فرم تبلیغاتی در نظر نگیرید.
با وجود اینکه این سوال مطرح شده است که آیا تبلیغات چاپی هنوز ارزش این پول را دارد یا خیر، هنوز یک گزینه مناسب است.
یکی، رسانه های چاپی ملموس است. ماندگاری تبلیغات آنلاین در بهترین حالت کوتاه مدت است، در حالی که تبلیغات چاپی این پتانسیل را دارند که تا زمانی که چارلز بارکلی یک نوسان گلف مناسب نصف راه را بدست آورد (مشکی است هرگز) آن را حفظ کند.
ماهیت فیزیکی چاپ واقعاً میتواند به برند شما کمک کند که برجسته شود و به آن دسته از اعضای بازار هدف شما دسترسی پیدا کند که زمان زیادی را آنلاین نمیگذرانند.
تبلیغات چاپی همچنین به عنوان یک پوشش امنیتی عمل می کنند. با وجود تعداد شگفت انگیزی از تبلیغات آنلاین که در گوشه و کنار فضای مجازی در کمین هستند، تعیین اینکه آیا یک محصول واقعی به شما پیشنهاد می شود یا یک کلیک با معرفی انواع بدافزارها به سیستم عامل خود فاصله دارید، دشوار است.
در واقع، شما به طور کلی از کلیک کردن روی آنها اجتناب می کنید. من نمی توانم تضمین کنم که هیچ چیز فریبنده ای در مورد یک تبلیغ چاپی وجود ندارد، اما می توانم قول بدهم که اصلاً هرزنامه یا خطری برای رفاه شما نیست.
اگرچه هزینه رسیدن به 1000 نفر از طریق روزنامه یا مجله گران است زیرا همه گناهان 20 تا 30 دلار است، قیمت ها به دلیل دور شدن از تبلیغات رسانه های چاپی کاهش می یابد. این هم برای محصول و هم برای کیف پول شما مفید است، زیرا با تبلیغات چاپی کمتر در ترکیب، تبلیغ شما می تواند در مرکز توجه قرار گیرد.
بازی خود را با ترکیب کانالها در یک تبلیغ واحد با افزودن کدهای QR که کاربران را به صفحه اصلی شما، صفحه فرود هدایت میکند یا به آنها امکان دسترسی به یک پیشنهاد ویژه را میدهد، ارتقا دهید.
16 بهترین استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی که باید در سال 2022 امتحان کنید
1. با محتوای خود آموزش دهید
محتوا مدت زیادی است که پادشاه بوده است و سال 2019 تفاوتی نداشت.
رابین بارندسن، رئیس بازاریابی دیجیتال در شرکت اجاره فضای اداری WehaveAnyspace، با استناد به ارقام گزارش روندهای سال 2019 موسسه بازاریابی محتوا، خاطرنشان کرد که 77 درصد از بازاریابان B2B از بازاریابی محتوا استفاده می کنند.
او گفت: «در واقع، اکثر بازاریابان محتوای B2B از داراییهای آموزشی برای پرورش سرنخها و ایجاد اعتماد مخاطبان استفاده میکنند، که برای بازاریابی درونگرا کاملاً ضروری است. "در مورد وبلاگ های اطلاعاتی، مقالات سفید یا آزمون ها فکر کنید."
2. پیام های بازاریابی خود را شخصی سازی کنید
پیتر ویلفارت، مدیر عامل آژانس دیجیتال Versandgigant، گفت که بازاریابان باید هر پیامی را در سال 2020 با کاوش در تجزیه و تحلیل و درک جمعیتشناسی، دستههای وابسته و بخشهای درون بازار شخصیسازی کنند. در یک لحظه بیشتر در مورد آن
او گفت: «تنها تعداد بسیار کمی از برندها استراتژی پیامرسانی شخصیسازی شده را اجرا میکنند. "و ما در مورد افزودن نام کوچک به پیام تبریک ایمیل خود صحبت نمی کنیم ... واقعاً در ذهن مشتری احتمالی خود جستجو کنید و کشف کنید که از چه چیزی می ترسند، آرزو می کنند و می خواهند."
در حالی که براک موری، مدیر عامل آژانس بازاریابی دیجیتال seoplus+، موافق است که مصرفکنندگان باید احساس خاص بودن کنند، او استدلال میکند که اتوماسیون راهی است که میتوان پیش رفت، زیرا به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا تبلیغاتی ایجاد کنند که به صورت پویا بر اساس هر کسی که جستجو میکند تغییر کند. و موری گفت، نتایج نشان می دهد که مصرف کنندگان این نوع سفارشی سازی را می خواهند.
موری افزود: «با این گفته، بهموقع بودن بخش مهمی از هر استراتژی است، زیرا کاربران ثابت کردند که هنوز نمیخواهند با محتوا بمباران شوند، به خصوص اگر حتی به آنها مربوط نباشد». "به طور کلی، تمام محتوا و نشانه گذاری شما باید مختصر و به راحتی قابل درک باشد تا اطمینان حاصل شود که کاربران شما با هر تعامل ارزش دریافت می کنند. شفافیت و احترام به حریم خصوصی کاربران نیز باید جزء حیاتی هر استراتژی بازاریابی دیجیتال باشد."
فرانک اسپیر، بازاریاب محتوا در پلاگین مسابقه وردپرس RafflePress، گفت که شخصی سازی استراتژی بازاریابی او را بسیار فراتر از انتظاراتش در سال 2019 تقویت کرد.
او گفت: «ما سعی کردیم محتوای شخصیسازی شده را تقریباً در همه جنبههای استراتژی خود پیادهسازی کنیم. «تبلیغات انتخابی ما بر اساس محتوایی که کاربران قبل از راه اندازی پنجره بازشو خوانده اند تغییر می کند. تبلیغ مرتبط برای این طراحی شده است که به مصرف کنندگان نشان دهد که ما نقاط درد آنها را درک می کنیم و می خواهیم به آنها کمک کنیم. ما به مشتریان خود اجازه میدهیم وقتی در کمپینهای بازاریابی ایمیلی ما مشترک میشوند، نوع محتوایی را که میخواهند از ما دریافت کنند انتخاب کنند.»
سام وایت، مدیر بازاریابی در سایت CBD Soul CBD گفت، شخصیسازی مؤثر نتیجه تلاشهایی مانند تقسیمبندی رفتاری ، یا جدا کردن اعضای مخاطب به گروهها بر اساس اقداماتشان است، مانند خریدهای بار اول، چرخ دستیهای رها شده، خریدهای تکراری و بازدید از صفحه بدون تبدیل. .
وایت افزود: "هر گروه رفتاری می تواند از نظر جمعیتی بسیار شبیه یکدیگر به نظر برسد و سپس به روش های بسیار متفاوت عمل کند." «بخشبندی رفتاری چیزی است که به ما امکان میدهد با هر گروه به گونهای صحبت کنیم که از نحوه تعامل آنها با برند منطقی باشد.»
3. اجازه دهید داده ها خلاقیت شما را هدایت کنند
به گفته ناتالیا ولف، مدیر عامل آژانس بازاریابی دیجیتال Effective Spend، پلتفرمهایی مانند گوگل و فیسبوک کنترل بیشتری بر هدفگیری مخاطبان در دست میگیرند، زیرا همزمان از قابلیتهای مناقصه دستی دور میشوند. در همین حال، الگوریتمهای آنها در درک اینکه کدام تصاویر و کپیهای تبلیغاتی بهترین نرخ کلیک و تبدیل را ایجاد میکنند، ماهر شدهاند.
او گفت: "با این تغییرات، ما خلاقیت را به عنوان یک محرک عملکرد جدی مشاهده کرده ایم که وزنی برابر با سایر محرک های کلیدی مانند انتخاب مکان و هدف گیری مخاطب دارد."
در نتیجه، Effective Spend فرآیند طراحی خلاقانه خود را بازنگری کرد تا رویکرد اول داده را در خود جای دهد.
او افزود: «ما معیارهای عملکرد خلاقیت موجود را تجزیه و تحلیل میکنیم، شکافها را شناسایی میکنیم، و سپس خلاقیت جدیدی طراحی میکنیم که مستقیماً بر این معیارهای عملکرد ضعیف تأثیر میگذارد».
4. بر روی تحقیقات اصیل سرمایه گذاری کنید
یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی در سال 2010، سرمایه گذاری در تحقیقات اولیه بود.
تاماس تورک، رئیس بازاریابی آنلاین در شرکت توسعه جاوا اسکریپت کدینگ سانس، گفت که کدینگ سانس از سال 2017 تحقیقات خود را در مورد روند توسعه نرم افزار منتشر کرده است و این گزارش ها لینک هایی از وب سایت های معتبر ایجاد کرده و هزاران مشترک را به دست آورده است.
او گفت: «این استراتژی کارساز بود زیرا ما به چیز جدیدی رسیدیم. "داده های جدید لینک ها را جذب کردند و به زیبایی ارائه شدند، که باعث شد مردم آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند."
کدینگ سانس قصد دارد حداقل سه گزارش جدید را با تحقیقات اصلی در سال 2020 منتشر کند.
متیو زاجچوفسکی، سرپرست تیم توسعه در آژانس بازاریابی دیجیتال Digital Third Coast، موافقت کرد که استفاده از دادههای اختصاصی برای ایجاد محتوای طولانی با گرافیک، یک استراتژی موثر در سال 2019 بوده است که منجر به ایجاد بک لینک از هزاران نشریه معتبر شده است.
او افزود: «ناشران میخواهند زوایای داستانی جدیدی را برای پوشش موضوعی پوشش دهند، حتی اگر قبلاً میلیاردها بار آن را پوشش داده باشند». «داشتن دادههای اختصاصی به ما اجازه میدهد تا آن زاویه منحصربهفرد را داشته باشیم و ارائه آن با گرافیک، اشتراکگذاری را برای آنها آسان میکند. ما به دنبال نویسندگان و نشریاتی می گردیم که این موضوع را پوشش دهند و آن را به عنوان تحقیق یا مطالعه جدید به آنها ارائه کنند.»
5. محتوای خود را به روز کنید
و محتوایی را که قبلا منتشر کرده اید فراموش نکنید.
در واقع، Cyrus Yung، یکی از بنیانگذاران شرکت سئو Ascelade، گفت که به روز رسانی محتوای قدیمی یک استراتژی است که به Ascelade به خوبی خدمت کرده است، زیرا گوگل یک فاکتور رتبه بندی تازگی دارد و اکثر سایت ها در نهایت شاهد پوسیدگی محتوا هستند.
او گفت: "آنها مقالات قدیمی دارند که قبلاً رتبه خوبی داشته اند و بک لینک ها را جذب کرده اند، اما ترافیک جستجو برای آن مقاله خاص روند نزولی دارد."
مارک وبستر، یکی از بنیانگذاران شرکت آموزش بازاریابی آنلاین Authority Hacker ، گفت: سال 2019 سالی بود که Authority Hacker به جای تولید محتوای جدید و با کیفیت بالا، بر این تاکتیک برای تازه کردن محتوای قدیمی تمرکز کرد.
او گفت: «پس از چند آزمایش، متوجه شدیم که ایجاد بهروزرسانیها و ترفندهای ساده و مهمتر از همه، تغییر تاریخ مقاله برای نشان دادن جدیدترین ویرایش، رتبهبندی ما را فوراً [پرش] به بالا انجام داد». این راز نیست که گوگل محتوای تازه را ترجیح می دهد، اما ما پیش بینی نمی کردیم که این پیروزی به این راحتی باشد.
علاوه بر این، بهروزرسانی محتوای قدیمی ارزانتر است، بنابراین وبستر این تکنیک کوچک را «پیروزی بزرگ» میکند.
Jeroen Minks از آژانس PPC Vazooky Digital نیز بهروزرسانی محتوای وبسایت موجود را «یکی از بهترین و موفقترین استراتژیهای بازاریابی که من در سال گذشته استفاده کردم» نامید.
او گفت: "با مرور هر مقاله و صفحه به صورت جداگانه و [به روز رسانی] آنها، من شاهد افزایش زیادی در رتبه بندی های ارگانیک بوده ام که منجر به ترافیک بیشتر وب سایت و مشتریان جدید شده است." بخشی از بهینه سازی محتوا این بود که متخصصان دیگر را در مقالات من درگیر کنم، که منجر به پیوندهای خارجی بیشتر و حضور بهتر در رسانه های اجتماعی شد.
6. اشتراک HARO را امتحان کنید
یکی دیگر از استراتژی های محبوب سال 2019 پاسخ به سؤالات روزنامه نگاران در مورد خدماتی مانند Help A Reporter Out (HARO) بود، زیرا آنها دائماً به دنبال متخصصان در طیف وسیعی از زمینه ها هستند.
در واقع، اولگا میخوپارکینا، مدیر ارشد اجرایی پلتفرم چت چانتی، پاسخ به پرسشهای HARO را «بهترین فعالیت بازاریابی که امسال انجام دادهایم» نامید - بیشتر از وبلاگنویسی مهمان و تعمیر لینکهای شکسته.
دلیلش این است که چانتی با پاسخ دادن به سوالات مربوطه به طور متوسط هفته ای پنج تا ده لینک دریافت می کند.
او گفت: «ما روشی برای انتخاب بهترین و مرتبطترین پرسشها، ارسال پاسخهای به موقع به آنها و در اکثر موارد، بک لینکهایی از وبسایتهای معتبر دریافت کردهایم.» این لیست شامل رسانه هایی مانند American Express، Forbes، CMSWire و Inc.com است.
او افزود: "در نتیجه، ما ترافیک ارگانیک خود را افزایش داده ایم و اعتبار دامنه ما به طور قابل توجهی در عرض چند ماه افزایش یافته است."
Vartika Kashyap، مدیر بازاریابی در شرکت نرمافزار مدیریت پروژه Proofhub، موافق است، و خاطرنشان میکند HARO منبع عالی برای بک لینکهای معتبر بوده و به افزایش رتبه محتوا کمک کرده است.
"و آیا می دانید بهترین بخش چیست؟" از الکساندرا زامولو، رئیس بازاریابی محتوا در پلتفرم ارتباطی Beekeeper پرسید . "این کاملا رایگان است. تنها چیزی که لازم است کمی از زمان شما است تا هر روز چند نقل قول به خوبی نوشته شده که در صنعت شما کاربرد دارند بنویسید. چقدر باحاله؟"
7. فرصت های وبلاگ نویسی مهمان خود را گسترش دهید
راه دیگری برای گسترش دسترسی شما؟ به افراد بیشتری اجازه دهید از طریق وبلاگ نویسی مهمان برای برند شما محتوا ایجاد کنند. Pamela Bourgault، متخصص بازاریابی دیجیتال در بازاریابی دیجیتال و پلت فرم گزارش رسانه های اجتماعی DashThis، گفت DashThis استراتژی محتوای خود را با اجازه دادن به مشتریان برای مشارکت در وبلاگ خود افزایش داده است.
او افزود: "این نوع استراتژی برای هر دوی ما ایدهآل است، زیرا آنها میتوانند از این پست مهمان برای استفاده از تخصص خود استفاده کنند و ما میتوانیم از دانش آنها برای استفاده از وبلاگ خود به عنوان منبعی برای اطلاعات مرتبط و تولید سرنخ استفاده کنیم." در بیشتر موارد، این مقالات ترافیک ارگانیک زیادی و سرنخ های امیدوارکننده ای را برای ما به ارمغان می آورند. ما مقالاتی داریم که مشتریان ما نوشته اند که هنوز هم تا به امروز بیش از 200 سرنخ در ماه به ارمغان می آورد.
8. از ویدیوی بیشتری استفاده کنید (دوباره)
ویدیو در سال 2019 یک تاکتیک بازاریابی دیجیتال محبوب باقی ماند و برای امسال نیز یک استراتژی بازاریابی ضروری است.
استوارت لئونگ، معاون بازاریابی برند Breazy، میگوید که ویدیوها پیوندهای قویتری با مصرفکنندگان ایجاد میکنند که به نوبه خود، احتمال خرید محصول را در آنها افزایش میدهد. گزینه ها شامل آموزش ها، توصیفات و فیلم های پشت صحنه است.
مورد مثال: کریس ساویج، مدیر عامل شرکت نرمافزار ویدیویی Wistia، گفت که Wistia توجه زیادی به افزایش پلتفرمهای استریم داشته است و شاهد بوده است که کسبوکارهای بیشتری صفحهای از کتاب بازی نتفلیکس را انتخاب میکنند و محتوای اصلی طولانیتری برای ساختن برند ایجاد میکنند. قرابت به همین دلیل Wistia برنامه گفتگوی شبانه خود را با نام Brandwagon ایجاد کرد.
او گفت: «در طول سریال، من با برخی از ذهنهای برتر دنیای بازاریابی صحبت میکنم تا رازهای پشت برخی از بزرگترین موفقیتهای آنها را بیاموزم. به علاوه، ما از مهمانان ویژه غیرمنتظره استقبال می کنیم و تیم ما حتی یک واگن در سال 91 خریداری می کند تا در طول مسیر به برند واگن نهایی تبدیل شود.
Savage گفت که Wistia از رسانههای اجتماعی برای تبلیغ تریلرها و کلیپها استفاده میکند و به بینندگان این امکان را میدهد تا کل برنامه را تماشا کنند، که در نتیجه افزایش مداوم حجم جستجوی برند و افزایش زمان کلی صرف شده با نام تجاری را افزایش میدهد.
9. پخش زنده
مورگان لاتین، متخصص بازاریابی در شرکت چاپ Thumbprint، خاطرنشان کرد که پخش زنده در سال 2019 در حال افزایش بود و در سال 2020 به تسلط خود ادامه خواهد داد، زیرا رایگان است، زمان کوتاهی برای تولید نیاز دارد، مخاطبان هدف گسترده تری را جذب می کند، و تعامل واقعی کاربران را ارائه می دهد. .
او افزود: «با این کار، محتوای زنده این توانایی را دارد که تأثیرات بیشتری نسبت به پستهای منتشر شده در فیدهای خبری ایجاد کند».
10. ویدیوهای توضیح دهنده را امتحان کنید
یکی دیگر از گزینه های محتوای ویدیویی توضیح دهنده است. این همان چیزی است که راج واردمن، سردبیر منبع کار از راه دور GoRemotely.net، گفت که سایت او در سال 2019 تصمیم به انجام آن گرفت تا مفاهیم پیچیده را آسانتر درک کند.
او افزود: «الگوریتم گوگل همچنان به وب سایت هایی با محتوای ویدیویی علاقه دارد، که این امر باعث می شود که این وب سایت ها هم برای بازاریابی و هم برای SEO بسیار مهم باشند.
Larissa Murillo، مدیر بازاریابی در SEO و ابزار بازاریابی وب سایت Marketgoo، گفت که Marketgoo با ایجاد یک دوره آموزشی برای پلتفرم یادگیری آنلاین Udemy که بیشتر آموزشی بود تا تبلیغاتی، این کار را یک قدم جلوتر برد.
او گفت: «ایده پشت این تاکتیک ایجاد آگاهی از برند از ابزار سئو و استفاده از این دوره برای آموزش سئو اولیه و نحوه استفاده از ابزار ما برای کمک به این تلاش بود.
موریلو گفت که یکی دیگر از مزیتهای آن این بود که ویدیوها در ظرفیتهای دیگر، مانند پستهای وبلاگ، قابل استفاده مجدد بودند، در حالی که پذیرش انتساب برای ثبتنام دشوار بود، زیرا دانشآموزان به جای کلیک کردن روی پیوندها، URLها را تایپ میکردند.
11. میزبانی یا پیوستن به پادکست ها
مشاور بازاریابی دیجیتال، رایان اسکالون ، پادکست ها را "یک پیشرفت واقعی در سال 2019" با موجی از نمایش ها به ویژه در بازاریابی دیجیتال نامید.
بازاریابان میتوانند به عنوان مهمان در پادکستهای معتبر ظاهر شوند یا پادکست خود را شروع کنند، که هر دوی آنها فواید زیادی را با نکات منفی کمی ارائه میدهند.
او میگوید: «پادکستها روشی عالی برای ایجاد مخاطبی قوی هستند که هر هفته بدون نیاز به حضور چهرهتان در مقابل دوربین بازمیگردند. "همچنین این یک راه عالی برای استفاده مجدد از محتوایی است که ممکن است قبلاً در وبلاگ خود داشته باشید."
استیسی کاپریو، بنیانگذار بازاریابی رشد سریع، گفت که ظاهر شدن در پادکست ها یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی او در سال 2019 بوده است، زیرا باعث افزایش ترافیک سایت و آگاهی از برند شده است.
او گفت: «ترفند این است که ... پادکست هایی را ادامه دهید که مخاطبان را در جایگاه خود اختصاص داده است، بنابراین علاقه مخاطب با شما همپوشانی دارد. زمانی که پادکستر مخاطبان زیادی داشته باشد که به طور ضمنی به آنها اعتماد دارند و مصاحبه آنها با شما به عنوان تأییدیه ای که می خواهند به تنهایی بررسی کنند، به خوبی کار می کند.
12. سئوی محلی را اولویت بندی کنید
به گفته دن رایس، مدیر بازاریابی در شرکت استخدام Talent Locker، موثرترین استراتژی در سال 2019 بهینه سازی و اولویت بندی Google My Business بود، ابزار رایگانی که به کسب و کارها اجازه می دهد حضور آنلاین خود را در سراسر Google، از جمله جستجو و نقشه ها، مدیریت کنند.
او گفت: "ما از این به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی دیجیتال گسترده که برای افزایش آگاهی از نام تجاری و نام تجاری طراحی شده است، استفاده کرده ایم." «از طریق تولید مداوم پستها، بهروزرسانیها و در واقع کمک به سوق دادن افراد به فهرست کسبوکار من در Google، نتایج قوی دریافت کردهایم ... به نظر نمیرسد که این فقط به سئوی محلی کمک میکند، بلکه در جستجوی نامهای تجاری نیز بسیار مهم است. هم."
مشاور بازاریابی دیجیتال، لزلی ویتاکر، با این موضوع موافق است، و خاطرنشان کرد در حالی که بیشتر کسبوکارها ادعای فهرست کسبوکار من در Google را دارند، تنها درصد کمی آن را بهینهسازی کردهاند. بهعلاوه، Google بهطور مداوم ویژگیهای جدید را اضافه میکند و بسیاری از کسبوکارها حتی از وجود آنها اطلاعی ندارند، که به این معنی است که فرصتهایی را برای هدایت مشتریان از دست میدهند .
حضور آنلاین شما چقدر قوی است؟ در 90 ثانیه با LOCALiQ Grader رایگان پیدا کنید!
او گفت: «برای کسبوکارهایی که موقعیت مکانی آجر و ملات دارند، Google My Business یک ابزار بازاریابی ضروری است. "این اولین جایی است که مردم هنگام جستجوی یک کسب و کار، به ویژه مشاغل محلی به آن مراجعه می کنند و این یک راه آسان برای افزایش سرنخ ها در مدت زمان کوتاه است."
به عنوان مثال، با تمرکز بر فهرست گوگل، ویتاکر گفت که یک مشتری، یک اسپا در میدتاون منهتن، شاهد افزایش 398 درصدی تعداد دفعات نمایش فهرست در جستجوهای Google، افزایش 84 درصدی در تماس های تلفنی و افزایش 153 درصدی بود. در ترافیک وب سایت یکی دیگر، یک متخصص پوست با یک عمل جدید در لانگ آیلند و یک لیست جدید، 8900 بار در نتایج جستجو ظاهر شده است و 280 بازدید از سایت از فهرست مذکور به همراه 300 تماس تلفنی دریافت کرده است.
ارین اسپارکس، مدیر عامل شرکت بازاریابی دیجیتال Site Strategics، گفت که املاک و مستغلات جدید گوگل، همراه با عملکرد قیف سرب، نشان میدهد که میخواهد مشتریان ابتدا با ویژگیهای آن تعامل داشته باشند، به همین دلیل است که گوگل به کسبوکارها ابزارهایی برای ارتباط با مشتریان مذکور میدهد. .
او افزود: «از عملکرد دریافت یک نقل قول گرفته تا منوهای خدمات سفارشی گرفته تا تبلیغات نسبتاً جدید خدمات محلی تضمین شده Google، واضح است که Google از شما میخواهد تا با ابزارهایش در سریعترین زمان ممکن با مشتری تعامل داشته باشید.
سئوی محلی را با دوره رایگان سئوی محلی در آزمایشگاه بازاریابی بیاموزید !
13. کمپین های ایمیل مارکتینگ خودکار را راه اندازی کنید
Maciej Baranowski، مدیر تعامل با مشتری در وبسایت مشاوره شغلی ResumeLab، گفت که ResumeLab خودکارسازی کمپینهای بازاریابی ایمیلی خود را در سال 2019 آغاز کرد که یک "موفقیت چشمگیر" بود.
دلیل این امر این است که شرکت می تواند تقریباً چهار برابر تعداد خبرنامه ارسال کند، که بیش از کاهش اولیه نرخ تبدیل را جبران می کند .
او گفت: «در حالت ایدهآل، ما هر دو را میخواهیم، اما ریاضیات به ما میگوید که ارزش آن را داشت و از آن زمان تاکنون در حال افزایش بودهایم».
ایمیل خودکار همچنین امکان سفارشی سازی بهتر با تست A/B، اینفوگرافیک ها، توالی ها، مناطق زمانی و دکمه های CTA و همچنین بهینه سازی مبتنی بر داده را فراهم می کند.
بارانوفسکی گفت: "با هر هفته بعد، ما در مورد اینکه خبرنامه ایده آل چگونه به نظر می رسد هوشمندتر می شویم." «در پایان، آب میوه بیش از آن ارزش داشت. دردهای گذار رویکردی بسیار نرمتر، هوشمندانهتر و کارآمدتر را به همراه داشته است که ما مشتاقانه منتظر تنظیم بیشتر آن هستیم.
14. برای فناوری صدا آماده شوید
با ادامه روند سال های قبل، جستجوی صوتی بار دیگر در سال 2019 مورد توجه بازاریابان قرار گرفت.
این شامل رباتهای چت میشود که پیج آرنوف-فن، مدیر عامل شرکت مشاوره بازاریابی Mavens & Moguls، به کاهش هزینهها و تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخها با پاسخ به پرسشهای متداول و همچنین بهینهسازی برای پرس و جوهای صوتی و کلمات کلیدی طولانی اشاره کرد. از نو.
Arnof-Fenn گفت که دومی کلیدی برای به حداکثر رساندن فرصت های بازاریابی و تبلیغات از طریق دستیارهای صوتی مانند سیری، الکسا و دستیار گوگل خواهد بود.
او افزود: «پیشبینی میکنم مارکهایی که مهارت برند را با تبلیغات مشتری پسندتر [و] کمتر تهاجمیتر کامل کنند، برنده بزرگی خواهند بود.
فیضان علی، که روابط عمومی را برای سایت منبع وردپرس WPBeginner انجام میدهد، گفت که افزودن معناشناسی و بهینهسازی محتوا برای جستجوهای صوتی، قطعههای برجسته زیادی را برای WPBeginner به دست آورد که به افزایش ۳۷ درصدی ترافیک در سال ۲۰۱۹ کمک کرد.
علاوه بر این، الکساندر کهو، مدیر عملیات شرکت طراحی وب سایت Caveni Digital Solutions، گفت که Caveni از پردازش زبان طبیعی برای ارزیابی کیفیت مشارکتکنندگان انسانی خود و ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان استفاده میکند.
15. واقعیت افزوده را آزمایش کنید
با گسترش روند شخصیسازی، پولی کی، مدیر ارشد بازاریابی در خردهفروشی English Blinds، گفت محتوای تعاملی که به مشتریان اجازه میدهد پیشنمایش محصولات را در سال 2019 به خوبی انجام دهند.
برای پرده های انگلیسی، این به معنای ایجاد ابزاری برای مشتریان بالقوه است تا تصاویری از فضای داخلی خانه خود را آپلود کنند تا طرح های مربوط به پنجره را ایجاد کنند تا ببینند چگونه به نظر می رسند.
او گفت: «این ایده در ابتدا از وبسایتهای طراحی موی من بود که در آن زنان میتوانستند تصویری از صورت خود آپلود کنند و ببینند که با مدلهای مختلف مو که روی آن پوشانده شده است، چگونه به نظر میرسد. "این به دلایل بسیاری در طول آزمایش برای ما بسیار موفق بود. واضحترین آنها این است که به مردم امکان میدهد قبل از پرداخت پول و شانس، ببینند یکی از محصولات ما در خانهشان چگونه به نظر میرسد، که البته به خودی خود به ایجاد انگیزه در فروش کمک میکند.»
پس از یک آزمایش چهار ماهه از این ابزار فضای مجازی، این برند تصمیم گرفت تا از نزدیک به امکان تعامل بیشتر در سال 2020 بپردازد.
16. از مناقصه هوشمند استفاده کنید
به گفته Wulfe، گوگل و فیس بوک نیز طی سال گذشته قابلیت های هدف گیری تبلیغات و مناقصه مبتنی بر هوش مصنوعی خود را به طور قابل توجهی گسترش داده اند و آژانس او آنها را در «حداقل 90 درصد از کمپین های تبلیغاتی جستجو و اجتماعی ما» به کار گرفته است.
دلیل آن این است که گزینههای قیمتگذاری هوشمند مانند Target CPA Google میتوانند به سرعت از دادههای گذشته برای بهینهسازی هزینههای تبلیغاتی به سمت جستجوهای جستجو، خلاقیت تبلیغات، مخاطبان و بخشهای جمعیتی با بالاترین تبدیل، بیاموزند. برای اطمینان از اینکه الگوریتمها تا حد امکان دادههای بیشتری دارند، Effective Spend تمام فعالیتهای مهمی که کاربران در سایتهای مشتریان انجام میدهند و دادههای CRM مشتریان را مستقیماً به هر کانال دیجیتال متصل میکند، ردیابی میکند تا به الگوریتم بگوید کدام تبدیلها ناخواسته بوده و کدام یک به سرنخ و فروش واجد شرایط تبدیل شدهاند. .