اگر به دنبال شناختن بهترین مختصص و کارشناسان سئو در سطح جهانی هستید , در نقطه درستی هستید . ما فهرستی از متخصصان ارشد سئو را تهیه کردهایم . اما قبل از این که این نامها را بررسی کنیم , بیایید ببینیم چرا استخدام یک کارشناس سئو ضروری است , چگونه یک متخصص سئواستخدام کنید , و سپس در مورد توصیههایی برای انتخاب یک متخصص عالی سئو برای وب سایت شما بحث خواهیم کرد .
مزایای زیادی برای استفاده از خدمات یک متخصص سئو وجود دارد , از جمله : ترافیک وب سایت پیشرفته : کارشناسان seo برای افزایش ترافیک وب سایت شما , مقررات سئو گوگل را هدایت میکنند .
رتبهبندی موتورهای جستجو بالا : کارشناسان سئو مهارتهایی دارند که رتبهبندی بالاتری را برای صفحات وب سایت شما در کلمات کلیدی هدفمند در سراسر صفحات نتایج موتور جستجو دارند .
دید بالای برند : از طریق سئو , وب سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو برجستهتر میشود , آگاهی از برند را تقویت میکند و کسبوکار خود را در معرض مخاطبان گستردهتر قرار میدهد .
مزیت رقابتی : سئو با سوار کردن وب سایت تان به رتبهبندی بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو , امکان دسترسی بیشتر به مشتریان بالقوه و جدا کردن شما از رقبا را فراهم میکند .
کارایی هزینه : تخصص سئو ثابت میکند که سرمایهگذاری مقرونبهصرفه در بلندمدت است . در حالی که بازاریابی موتور جستجو ممکن است سود کوتاهمدت را با هزینه بالاتر ارائه دهد , سئو در طول زمان مزایای پایدار بدست میآورد .
نیل پاتل موسس سلام بار و تخممرغ دیوانه یک کارآفرین برجسته آمریکایی , بازاریاب دیجیتال , سخنگو و حرفهای seo است . نیل که به دلیل تخصص خود مشهور است , با اجرای استراتژیهای موثر seo در وب سایت خود به شرکتهای بزرگ در مقیاس کردن کسب و کارشان کمک میکند .
شغل برجسته او شامل همکاری با غولهای صنعتی مانند آمازون , مایکروسافت , و Airbnb است. نیل به طور گسترده به عنوان یکی از مهمترین متخصصان seo در سطح جهانی شناخته میشود. علاوه بر این , او یک وبلاگ نویس پرکار , podcaster و YouTuber است . وبلاگ او به عنوان یکی از منابع بازاریابی دیجیتال در سراسر جهان به شمار میرود و بیش از ۱۰ میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد در ماه جذب میکند.
چنانچه میخواهید بیشتر با نیل پاتل و مقالات و نظرات او در باره سئو آشنا شوید از طریق لینک زیر وارد وبلاگ او شوید.
ورود به سایت نیل پاتل
مراحل استخدام یک متخصص سئو چیست ؟
وقتی به دنبال استخدام یک متخصص سئو هستید , مهم است که جنبههای زیر را در نظر بگیرید : تخصص : اطمینان حاصل کنید که متخصص سئو دانش و تجربه مرتبط در موقعیت وب سایت شما دارد .
ارزیابی پورتفولیو : از متخصص سئو درخواست کنید که نمونههایی از کار گذشته آنها را ارائه دهد و به شما اجازه دهد تخصص آنها را ارزیابی کنید .
شفافیت : یک متخصص سئو را انتخاب کنید که شفافیت را در مورد قیمتگذاری و روشهای آنها حفظ میکند . آنها باید استراتژیهای خود را بیان کنند و اینکه چگونه موفقیت را به وضوح اندازهگیری میکنند .
مهارتهای ارتباطی : یک متخصص سئو را انتخاب کنید که به طور موثر ارتباط برقرار کند و شما را از پیشرفت آنها مطلع نگه میدارد .
اصطلاح بهینهسازی موتور جستجو به فرآیند بهینهسازی یک وب سایت برای موتورهای جستجو اشاره دارد. سئو فرآیند تلاش برای بهبود رتبهبندی یک وب سایت یا بخشی از محتوای گوگل است .تفاوت اصلی بین سئو و تبلیغات پرداختشده این است که سئو شامل رتبهبندی " ارگانیک " است که به این معنی است که شما مجبور نیستید در آن نقطه پول بپردازید . برای یک روش دیگر , بهینهسازی موتور جستجو فرآیند بهبود یک قطعه از مواد آنلاین است به طوری که در بالای صفحه موتور جستجو وقتی کسی دنبال چیزی میگردد , ظاهر میشود .این روش را در نظر بگیرید : وقتی کسی به دنبال " مشاور سئو " میگردد , احتمالا ً به دنبال فرآیند سئو , اجزای سئو و دستورالعمل برای آمادهسازی آن هستند . اگه یک مقاله در مورد مشاور سئو نوشته باشید و میخواهید مردم مشاور سئو را پیدا کنند . شما باید بالاتر از همه وب سایتهاقرار دهید تا مردم آن را پیدا کنند . کار سادهای نیست , اما این موضوع بازاریابی سئو است .بیایید یک گام بیشتر برداریم : موتور جستجو مانند گوگل جایی است که بخش عمدهای از جستجوهای آنلاین آغاز میشوند . در واقع گوگل نقطه شروع % از این سوالات است . ابتدا باید درک کنید که جستجو چگونه کار میکند تا بهتر درک کنید که چگونه محتوای خود را در موتورهای جستجو رتبهبندی کنید . زمانی که میتوانید اصول جستجو را درک کنید , میتوانید محتوای خود را برای رتبهبندی بهتر در گوگل و جذب بازدیدکنندگان بیشتر به وب سایت خود بهینه کنید.
رند فیشکین , موسس Moz و SparkToro , یکی از چهرههای برجسته در حوزه بهینهسازی موتور جستجو است . او که سابقا مدیر عامل Moz بود , نقش محوری در تاسیس SEOmoz به عنوان یک مقام ارشد در ابزارهای سئو , منابع و مشارکت اجتماعی ایفا میکرد. علاوه بر این , رند فیشکین به عنوان مدیر عامل SparkToro و نویسنده " بازنده و موسس " همچنان به مشارکت قابلتوجهی در این زمینه ادامه میدهد .
رند که به دلیل تخصص خود مشهور است یک وبلاگ نویس فعال است و در نشریات معتبر مانند سیمی , کارآفرین و وال استریت ژورنال به نمایش گذاشته شدهاست . دانش عمیق او به عنوان کارشناس سئو او را از همتایان خود جدا میکند .
در میان دستاوردهای قابلتوجه او , دوره تصدی rand به عنوان مدیر عامل رشد نمایی Moz را به بیش از ۱۳۰ کارمند , درآمد بیش از ۳۰ میلیون دلار , و سالانه ۳۰ میلیون بازدید کننده از سکو دید .
چنانچه میخواهید بیشتر با نیل پاتل و مقالات و نظرات او در باره سئو آشنا شوید از طریق لینک زیر وارد وبلاگ او شوید.
ورود به صفحه رند فیشکین
به عنوان یک متخصص سئو شما استراتژیها , تکنیکها و تاکتیکهای افزایش تعداد بازدیدکنندگان یک وب سایت را شناسایی کرده و جایگاه رتبه بالایی در صفحه نتایج موتورهای جستجو کسب خواهید کرد. با ایجاد رهبری بیشتر برای کسبوکار فرصتهای جدیدی برای رشد و سود باز خواهید کرد.
این نوع کار ممکن است به عنوان بازاریابی محتوا یا بهینهسازی نرخ تبدیل شناخته شود و در عوض ممکن است عنوان شغلی بازاریابان آنلاین یا مدیر حساب دیجیتال داشته باشید .
یک بهینهسازی موتور جستجو یا تستهای تخصصی سئو , تجزیه و تحلیل و تغییر یک وب سایت به این ترتیب برای موتورهای جستجو بهینه میشود , و در نتیجه وب سایت در نتایج جستجو در موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل و بینگ بالاتر است .
یک متخصص سئو در سراسر یک وب سایت بهینهسازی صفحهای را انجام میدهد تا اطمینان حاصل کند نتایج جستجو مرتبط هستند و تجربه مثبت کاربر , ترافیک وب سایت , حجم رهبری و آگاهی از برند ایجاد میکنند. به عبارت دیگر , یک متخصص سئو تفاوتی با دیگر بازاریابی دیجیتال یا حرفهای بازاریابی سنتی ندارد : آنها در نهایت در تلاش برای ایجاد فروش بیشتر برای شرکتی هستند که برای آن کار میکنند .
با انجام تحقیقات کلید واژه و استفاده از ابزارهای سئو مانند تجزیه و تحلیل گوگل , یک متخصص سئو میتواند دید وب سایت گوگل را افزایش دهد که به نوبه خود مزایای بزرگی برای هر شرکت دارد . برخی نیز ممکن است با دیگر اعضای تیم بازاریابی همکاری نزدیکی داشته باشند تا ابتکارات جدیدی ایجاد کنند یا حسابهای رسانههای اجتماعی را بهتر مدیریت کنند تا تعامل و ترافیک کاربر را افزایش دهند .
روزهایی که کلمات کلیدی تنها روش بودند سپری شده اند , اما این بدان معنا نیست که هنوز مهم نیستند . تفاوت امروز این است که برای موثر بودن , کلمات کلیدی باید به خوبی مورد تحقیق قرار گیرند , انتخاب شوند و در محتوای شما به کار گرفته شوند .اما , دقیقا , کلمات کلیدی چیست ? کلمات کلیدی واژهها و عباراتی هستند که مشتریان برای پیدا کردن مطالب آنلاین استفاده میکنند و برندها میتوانند برای تعامل با مشتریان در جستجوی محصولات و خدمات خود استفاده کنند . وقتی به دنبال کلمات کلیدی بگردید , به دنبال کلمات کلیدی با نرخ جستجوی بالا و رقابت کم باشید و کلمات کلیدی دم کوتاه ( مانند سگ ) , کلمات کلیدی دم بلند ( مانند سگهای شکاری برای فروش ) و کلمات کلیدی محلی ( مانند puppies برای فروش ) باشید . کلمات کلیدی همچنین میتوانند برای بهبود عناوین , نشانیهای اینترنتی و دیگر عوامل سئو استفاده شوند .
از آنجا که محتوا وسیله نقلیهای است که برای رسیدن به مخاطب استفاده میکنید و درگیر آن میشوید , این یک جز ضروری سئو است . برای مثال , اگر شما یک مهدکودک را اداره میکنید و میخواهید دید خود را افزایش دهید , میتوانید یک سری وبلاگ درباره باغبانی , انتخاب گیاه , نکات رشد و موضوعات دیگر بنویسید . زمانی که کسی به دنبال دانش درباره باغبانی میگشت , وبلاگ شما پیدا میشد و شما میتوانستید با ارائه اطلاعات مفید با آن فرد ارتباط برقرار کنید . برای مثال , شما اولین دایه خانه خواهید بود که اگر این چشمانداز برای خرید یک کارخانه لازم باشد به ذهن میرسید . محتوای امروز باید هم آموزنده و هم سرگرمکننده و هم موضوعی , جذاب و سرگرمکننده باشد .
تاکتیکهای بهینهسازی خارجی که در خارج از سایت شما رخ میدهد به جای آن به سئو خارج از صفحه گفته میشود . ساختمان Backlink رایجترین رویکرد سئو خارج از صفحه است زیرا backlinks عالی از سایتهای خارجی به موتورهای جستجو اطلاع میدهند که سایت شما ارزشمند و با کیفیت بالا است که قدرت را افزایش میدهد .وبلاگ نویسی مهمان , ایجاد تعداد زیادی وبلاگ نویسی که به طور گسترده به اشتراک گذاشته خواهد شد , و اشاره به influencers در محتوای شما تنها چند نمونه از بهترین روشهای موجود برای ساخت backlink هستند .
از آنجا که افراد بیشتری از دستگاههای تلفن همراه برای جستجو استفاده میکنند , سئو محلی به طور فزایندهای حیاتی میشود . اکنون تبلت ها و گوشیهای هوشمند درصد از همه جستجو را تشکیل میدهند و نیمی از آن جستجو دارای هدف محلی هستند.برای مثال اگر شما یک رستوران دارید , سئو محلی اطمینان حاصل خواهد کرد که بازدیدکنندگان در محله شما وب سایت شما را در جستجوی رستورانهای عالی در شهر پیدا کردهاند. سایر بهترین اقدامات سئو محلی شامل ثبت فهرست دایرکتوری , ایجاد صفحات خاص مکان برای وب سایت , و ایجاد صفحات برای کسبوکار شما در کسبوکار من , گوگل پلاس و گوگل علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی محلی است .
سئو یک تکنیک بازاریابی ورودی است که مدیران واجد شرایط را پرورش میدهد که یکی از مزایای اصلی آن است . زمانی که یک مشتری به دنبال محصول یا سرویس شما است , شانس خوبی وجود دارد که آنها در مورد تجارت با شما یا رقیب فکر میکنند . اگر بتوانید دریافت کنید که مصرف کنندگان از طریق جستجوی ارگانیک قادر به رسیدن به آنها قبل از رقابت در یک نقطه مهم در سفر خریدار هستند - و بدون صرف پول برای تبلیغات میتوانید آن را انجام دهید .
افزایش دید , یا سادهتر کردن یافتن شما در زمان جستجو برای هر چیزی که باید ارائه دهید , یکی از مهمترین وظایف سئو است . درجهبندی شما مستقیما ً متناسب با دید شما است .هر چه شما در صفحه نتایج موتور جستجو بالاتر باشید , مشتریان احتمالی بیشتری شما را خواهند دید و به وب سایت شما مراجعه خواهند کرد . هر چه تلاشهای سئو موثرتر باشد , موقعیت و دید شما بیشتر خواهد بود , که به ویژه با توجه به اینکه یک چهارم از کاربران وب هرگز از اولین مرحله عبور نمیکنند , ضروری است .
یکی از اهداف کلیدی سئو افزایش ترافیک آنلاین است که ممکن است از طریق افزایش دید و رتبه انجام دهید . این را در نظر بگیرید : صفحه رتبهبندی بالا تقریبا ً ۳۳ % از همه موارد را دریافت میکند , و پنج فهرست اول بیش از ۷۵ % از کل کلیک را دریافت میکنند .اگر میخواهید افراد بیشتری با استفاده از موتور جستجو وب سایت شما را ببینند , به تکنیکهای سئو نیاز خواهید داشت که به شما کمک کند تا در پنج نتیجه بالا رتبه بگیرید , به طور ایدهآل اول .
دلیل دیگر مهم سئو این است که تمام تلاشهایی که شما صرف ایجاد محتوای عالی و بهینهسازی سایت خود با سئو روی صفحه میکنید , قابلیت استفاده آن را بهبود میبخشد , که منجر به تجربه خوب مشتری میشود .برای مثال , زمانی که برای پاسخگویی به سایت خود تلاش میکنید , برای همه کاربران موبایل و همچنین کسانی که از یک لپتاپ یا کامپیوتر رومیزی بازدید میکنند , قابلدسترسی خواهد بود . افزایش سرعت بار وب سایت شما نیز نرخ بازتاب را به حداقل میرساند و کاربران را تشویق میکند که بیشتر در سایت خود بمانید . تقریبا نیمی از مشتریان پیشبینی میکنند که یک صفحه در کمتر از دو ثانیه بارگذاری شود , و هرچه بیشتر طول بکشد , نرخ بازتاب بیشتر و نرخ تبدیل کمتر میشود .