• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

سئو / بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

 

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

 
 

سئو چیست؟

 

پنج راه برای بهبود رتبه سایت (سئو)

 

 سئو چیست و چرا مهم است؟

 

سئو چیست؟

 

سئو یک استراتژی کلیدی بازاریابی دیجیتال است.

 

فرآیند بهبود سئو
 

سئو چیست و چرا مهم است؟

3 نوع سئو و نحوه اکسل در آنها

 

 

با 44 تکنیک سئو کلاه سیاه آشنا شویم

 

سئو برای تولید کنندگان و شرکت های صنعتی در سال 2021: آیا سئو ارزش آن را دارد؟

 

 

سئو برای تولید کنندگان

 

19 تکنیک جدید SEO برای سال 2022

19 تکنیک جدید سئو برای سال 2022 عنوان مقاله ایست که توسط برایان دی منتشر شده است که برای علاقه مندان سئو قرار داده ایم. 

در مورد تکنیک‌های سئو که باید در سال ۲۰۲۲ استفاده کنید ? این مقاله به بررسی ۱۹ تکنیک برتر می‌پردازد که به رتبه‌بندی وب سایت شما کمک خواهند کرد .
در این مقاله 19 تکنیک برتر جستجوگرها در خارج از صفحه بررسی می شود که برای رتبه بندی بالا در نتایج جستجو در سال 2022 ضروری است. ما در مورد هر تکنیک به طور مفصل بحث خواهیم کرد و نکاتی در مورد چگونگی شروع استفاده از این تکنیک ها برای افزایش دید و ترافیک وب سایت شما فراهم خواهیم کرد.
بدون این که بگوییم بیش از ده سال یا بیشتر طول می‌کشد ، دنیای بهینه‌سازی موتور جستجو ( SEO ) به طور فزاینده‌ای تکنیکی شده‌است ، با webmasters و بازاریابان به طور مداوم نیازمند این هستند که با گستره‌ای از تحولات در رابطه با الگوریتم‌ها ، توسعه وب و امنیت دست و پنجه نرم کنند .
با این حقیقت در ذهن ، یادگیری و درک برخی از آخرین تکنولوژی‌ها ، پیشرفت‌ها ، و دستورالعمل‌های درون و اطراف SEO و بهینه‌سازی وب سایت مهم است .
 

تحقیق پیشرفته کلیدواژه در سئو

اغلب نقطه شروع هر فعالیت , تحقیق کلید واژه بخش بنیادی SEO است , و به webmasters و کسب و کارها کمک می‌کند تا اطلاعات مناسب را برای موتورهای جستجو فراهم کنند تا کاربران بتوانند آن‌ها را پیدا کنند .
با این حال ، مانند بسیاری دیگر از عناصر SEO ، آن هم چنین یک تکامل بزرگ را در طول چند سال گذشته دیده‌است .
گوگل به روز رسانی مرغ مگس‌خوار را چند سال پیش راه‌اندازی کرد ، که نقطه عطف مهمی برای جستجو بود . همچنین به این معنی است که گوگل در حال حاضر برای درک ارتباط معنایی کلمات تلاش می‌کند .
بنابراین، این به این معنی است که مقادیر قابل‌توجهی از تفکر باید به تحقیق و تحقیق اختصاص یابد ، به طوری که شامل گستره‌ای از ملاحظات مانند کلمات کلیدی معنایی ، پرس و جو‌ها ، پرس و جو‌ها ، پرس و جو‌ها ، سوالاتی که می‌توانند منحصر به فرد باشند ( مثلا " که نزدیک‌ترین مغازه قهوه مستقل در لندن کجاست ؟ " ) .
تحقیقات پیشرفته به معنی درک نحو پرس و جو ، درک مخاطب ، هدف جستجو و البته ، دانستن نحوه ترسیم کلمات کلیدی برای محتوای شما هستند. شما می‌توانید از گوگل برای تحلیل روند و پیش‌بینی تغییرات قصد جستجو استفاده کنید .
در اینجا یک مقاله بزرگ درباره نحوه پیش‌بینی تغییرات قصد جستجو وجود دارد .
زمانی که تحقیق کلید واژه‌های کلیدی یکی از کاره‌ای مورد علاقه من برای طبقه‌بندی کلمات کلیدی گروهی است .

تصاویر تاکتیک مهم سئو

تصاویر همیشه یک تاکتیک مهم SEO هستند ، اگر گاهی اوقات نادیده گرفته می‌شوند . تضمین این که تصاویر شما توصیفات مناسب ، برچسب‌ها و فشرده‌سازی را داشته باشند ، همیشه ضروری بوده ، به خصوص برای کاربران تلفن همراه .
با این حال ، مانند دیگر حوزه‌های SEO ، جستجوی تصویری پیوسته در حال تغییر است، و یک به‌هنگام‌سازی الگوریتم تنها در سپتامبر گذشته رخ داده‌است .
گوگل در اعلامیه‌ای که در وبلاگ خود منتشر کرد ، گفت که قصد دارد تا محتوای تصویری immersive بیشتری را با داستان‌های AMP ایجاد کند ، که موضوعات مورد نظر به طور بصری قابل نمایش در نتایج موتور جستجو هستند ، و این که اطلاعات بیشتری را با هر تصویری که نشان می‌دهد ارایه می‌دهد .
گوگل به تازگی تایید کرده‌است که آن‌ها از تشخیص تصویر برای شناسایی محتوا در یک تصویر استفاده می‌کنند . با این حال ، آن‌ها از تشخیص تصویر بر روی همه تصاویر استفاده نمی‌کنند .
این بدان معنی است که webmasters باید اطلاعات بیشتری را با هر تصویر یک‌سان فراهم کند .

 
 
 

17 تکنیک برتر سئو برای افزایش رتبه وب سایت شما در سال 2022

 

 

 11 تکنیک عملی سئو برای کسب رتبه اول گوگل

تکنیک های عملی سئو کدامند؟در این صفحه 11 تکنیک عملی سئو برای کسب رتبه اول در گوگل را به شما معرفی کرده ایم.

مهم نیست که چه وب سایتی هستید که با آن سر و کار دارید , چه کسب‌وکار شما باشد و چه مشتری , شما به یک استراتژی سئو  نیاز دارید . قبل از اینکه شما به این کار نزدیک شوید , اولین قدم که باید بردارید ارزیابی سرمایه‌های خود است . با آنالیز چالش خود شروع کنید و گزارشی از محتوای سایت , بک لینک ها , ترافیک جستجو و رتبه‌بندی‌ها تهیه کنید . ابزارهای مفید برای یک حسابرسی ساده و سریع گوگل وبمستر و گوگل آنالایتیکس  ( برای ترافیک ) هستند . این به شما اساس طراحی یک استراتژی دقیق را می‌دهد و تصمیم‌گیری می‌کند که کدام تکنیک‌های سئو در وهله اول باید مورد تاکید قرار گیرند .

تکنیک اول سئو:تحقیق کلمات کلیدی

این بخش باید تا جایی که ممکن است ساده باشد . این تاکتیک‌ها را برای نتایج بهینه ترکیب کنید :

شناخت رقبا

لیستی از ۱۰ رقیب برتر خود را آماده کنید و با استفاده از برنامه‌ریز کلیدی گوگل ایده‌های کلیدی برای هر حوزه پیدا کنید . سپس تمام نتایج را به یک صفحه گسترده دانلود کنید.

انتخاب کلمات کلیدی پیشنهادی

برای کلمات کلیدی کلیدی خود از ابزارها استفاده کنید . نگاهی به کلیدواژه‌هایی بیاندازید که در آمازون , ویکی‌پدیا , Quora و هر گونه فروم های مربوطه برای درک نحوه استفاده مردم از آن‌ها ظاهر می‌شوند .

فهرست عناوین با حجم بالا

فهرستی از عبارت‌های با حجم بالا را از Google Keyword Planner جمع‌آوری کنید، سپس به سراغ اینترنت اکسپلورر ، Ubersuggest.org یا سایت KeywordTool.io بروید و نتایج خود را به صفحه گسترده اضافه کنید . بارگذاری آن‌ها به Google Keyword پلنر به منظور کسب اطلاعات در مورد حجم جستجو و امتیاز رقابت آن‌ها . این فهرست را دانلود کنید .

حذف کلیدواژه های ضعیف

حذف از صفحه گسترده هر کلیدواژه با کم‌تر از ۵۰ جستجوی ماهانه و آن‌هایی که رقابت بالا دارند. به یاد داشته باشید که هر کلمه کلیدی غلط یا عبارت‌هایی که " منطقی " نیستند , برای خلق محتوای شما بی‌فایده هستند . بنابراین می‌توانید از شر آن‌ها خلاص شوید .

حال , زمان آپلود کردن فهرست کلمات کلیدی خود به Positionly و شروع نظارت بر آن زمان است !
هنگامی که با اولین نتایج در اختیار شما قرار می‌گیرید ، می‌توانید به راحتی ارزیابی کنید که کدام کلمات کلیدی باید از ابتدا مراقبت شوند . به شدت توصیه می‌شود که در رده‌بندی کلمات کلیدی بین ۱۱ تا ۹۹ در SERPs کار کنید .

تکنیک دوم سئو:ایجاد محتوا

زمانی که لیست کلمات کلیدی شما آماده است , ما می‌توانیم جلوتر برویم و با جستجوی موضوعات داغ برای نوشتن شروع کنیم ! چطور آن‌ها را پیدا کنیم ? ما می‌توانیم آن‌ها را براساس سهام اجتماعی قرار دهیم .
نشان‌داده شده‌است که همبستگی مثبت بین پیوندها و سهام وجود دارد ، که نشان می‌دهد دلایل مشابهی برای به اشتراک گذاری و ارتباط وجود دارد . همبستگی معنا نیست ، اما اگر افراد به دلایل مشابه با محتوا سهیم شوند و ارتباط برقرار کنند ، شما می‌توانید بر این روش تکیه کنید . به همین دلیل است که شما می‌توانید بااعتماد به نفس به موضوعات داغ براساس سئو برسید .

برای کلمات کلیدی خود جستجو کنید و به دنبال مقاله‌های مرتبط با سطوح بالای اشتراک گذاری اجتماعی بگردید .
سپس ، عناوین را تحلیل کرده و دو لیست از عبارت‌های سودمند را برای گنجاندن در مقاله تان تهیه کنید . اولی باید لیستی از کلمات به شدت مرتبط با کلمات کلیدی گسترده شما باشد . لیست دوم باید شامل modifiers مانند " نحوه " ، " ، " ، " ۱۰ " و هر کلیدواژه مرتبط باشد .
همچنین می‌توانید با استفاده از forums ، LinkedIn و یا گروهه‌ای فیس بوک ، Reddit و Quora به طرز فکر مخاطبین خود برسید . این به شما کمک می‌کند راهکارهای خود برای مشکلات مشترک را درک کنید ، نگرش آن‌ها در مورد برخی موضوعات و واژگان متداول . این به شما یک مرور روشن از گرایش‌ها در حال پیشرفت و نحوه ایجاد لحن و لحن شما می‌دهد .

به یاد داشته باشید که کلمات کلیدی باید با محتوای شما هماهنگ باشند , هرگز برعکس . شما افراد واقعی را با نیازهای واقعی هدف قرار می‌دهید . یک طرح کلی براساس تحقیقات محتوای تهیه کرده و سپس با کلمات کلیدی با هر بخش خاص مطابقت داشته باشید . البته , تنها جایی که این کار منطقی است . این روش , شانس رتبه‌بندی بالا را افزایش می‌دهد زیرا موتورهای جستجو می‌توانند روابطی را در محتوای شما پیدا کنند و آن را برای پرس و جوهای جستجو مورد نظر پیدا کنند .

تکنیک سوم سئو:چگونه عناوین را برای سئو و CTR بهینه کنیم؟

به غیر از جنبه‌های فنی مانند کلمات کلیدی شما و نگه داشتن عنوان تان زیر ۱۶۰ شخصیت در طول مدت طولانی, یک مفهوم بسیار مهم دیگر نیز وجود دارد که باید در ذهن داشته باشید . اخبار شما باید تبدیل شود ! تی‌تر شما باید جذب , تعامل , فروش , برانگیختن احساس , و شوک باشد! بهترین کار این است که این عوامل همزمان اتفاق بیفتند .

یک بینش و یا ایده متفاوت را چندین بار تکرار کنید .

این که چقدر تعامل به ارمغان می‌آورد را اندازه بگیرید .

اگر آن را می‌گیرد , پس از آن یک وبلاگ درباره موضوع بنویسید .

  1. اعداد - آن‌ها را در ابتدای جمله قرار دهید ; هر چه تعداد بزرگ‌تر باشد , تاثیر بهتری ایجاد می‌کند . فهرست موارد / نکات / دلایل در محتوای خود را ذکر کنید چون خواندن و تنوع آن برای خوانندگان آسان به نظر می‌رسد .
  2. راهنماها - به یاد داشته باشید که مردم می‌خواهند هوشمندتر شوند , به همین دلیل همیشه ایده خوبی برای نوشتن " diy " , " چگونه , راهنمایی " , " مقدمه " و " باید " باشد .
  3. توضیحات خاص - همیشه مطمئن شوید که تی‌تر شما برای خوانندگان شما توضیح می‌دهد که مقاله شما درباره چیست و مزایای بازدید کننده شما را از خواندن قطعه شما به دست می‌آورد .
  4. کلمات جادویی - فهرستی از کلمات عمومی وجود دارد که هنگام استفاده در headline شانس آن را افزایش می‌دهد . آن‌ها عبارتند از : هوشمند , غافلگیر کننده, علم , تاریخ , hacks ( هک , هکرها , غیره ) , بزرگ / بزرگ و بحرانی .

تکنیک چهارم سئو:html

سیگنال‌های کاربر نقش حیاتی را به عنوان یک عامل رتبه‌بندی ایفا می‌کنند . واکنش خوانندگان شما درباره کیفیت محتوای شما به گوگل می‌گوید . این بازخورد مستقیم درباره رضایت کاربر است و دلیل اینکه چرا باید محتوای خود را با نشانه‌گذاری داده ساختار بندی کنید . این یک روش html برای دادن اطلاعات دقیق درباره وب سایت و یا محتوای آن است .

محتوای شما برای موتورهای جستجو مناسب‌تر خواهد بود و صفحه ما نتایج غنی‌تر خواهد شد وقتی که با Snippets غنی افزایش پیدا کند . همچنین شما می‌توانید شامل جزئیات اضافی مانند ستاره‌های بازبینی , ارزش درجه‌بندی کلی و شمارش آرا نیز باشید . آن‌ها برای هر جستجوگر مفید هستند .

اگر روی WordPress کار می‌کنید , هیچ کاری آسان‌تر از دانلود متصل شونده Schema.org و اضافه کردن داده‌های سازمان‌یافته از نوع مناسب برای محتوای شما وجود ندارد . اکنون این مورد پشتیبانی می‌کند : بررسی مورد , رویدادها , افراد , محصول , محصول , تحقیق , برنامه نرم‌افزاری , مقاله & .

تکنیک پنجم سئو:پاسخگویی به نظرات

به یاد داشته باشید که به تمام نظراتی که در زیر مقاله شما مطرح می‌شوند پاسخ دهید . محتوای تولید شده کاربر یک دارایی ارزشمند است زیرا ترافیک ارگانیک شما را افزایش می‌دهد, به شما این امکان را می‌دهد که در سطح شخصی بیشتری به مخاطبین خود دسترسی داشته باشید و به شما کمک می‌کند تا در همان زمان اثبات اجتماعی را به دست آورید .

زمانی که در نهایت برای نتایج کلمه کلیدی ایمیل ایمیل می‌شود , منابع معتبر را انتخاب کنید و ببینید آیا نوشتن یک نظر مناسب است یا خیر. به شما بازخورد صادقانه بدهید و به شما توصیه کنید که به عنوان ادامه این موضوع به پست خود مراجعه کنید . به این روش ساده , شانس کسب ترافیک بیشتر را افزایش می‌دهید . علاوه بر این , شما یک backlink ایجاد می‌کنید , نه یک فرد قوی , اما هنوز هم مربوط است .

تکنیک ششم سئو: ارسال ایمیل

 زمانی که یک پست منتشر کردید , بلافاصله subscribers را با اخبار شاد ایمیل کنید . آن‌ها در لیست ایمیل شما ثبت‌نام کرده‌اند چون آن‌ها راضی هستند که مطالب تان را ذکر کنید ! تردید نکنید و با یک پیغام ساده به آن‌ها اطلاع دهید ! از پرسیدن نظر آن‌ها نترسید ; ساده‌ترین راه برای رسیدن به مدرک اجتماعی است .

تکنیک هفتم سئو برای ترافیک

آیا خیلی ساده است که یک الگو موثر باشد ؟ نگران نباشید ، ایمیل‌های مبتنی بر متن کار کنید : - ) . این تاکتیک پستی ثابت شده‌است … " هیچ چیز باعث می‌شود باز و کلیک شود و همچنین یک ایمیل قدیمی ، یک ایمیل ساده و ساده ."
زمانی که به مشترکین خود ایمیل می‌زنید ، متوجه افزایش میزان تعامل شما و حتی افزایش زیاد در ترافیک و نظرات خواهید شد ( پیش از این که شما حتی شروع به تبلیغ بیشتری کنید ) .
سپس می‌توانید به شرکای خود ، نویسندگان مهمان و هر کسی که به طور مرتب با آن‌ها هم‌کاری می‌کنید و روابط مثبتی با آن‌ها داشته باشید ، دسترسی پیدا کنید .

تکنیک هشتم سئو

بدیهی است که شما باید این مقاله را در کانال‌های اصلی اجتماعی خود به اشتراک بگذارید . این کار no . به اشتراک گذاری , ترافیک ارگانیک را هدایت کرده و افراد جدید را به همراه می‌آورد . بنابراین , برنامه ارتقای خود را برنامه‌ریزی کنید , اخبار جذاب آماده کنید و بهترین روزها و ساعت‌ها را برای سهام انتخاب کنید . علاوه بر این, به این فکر کنید که چطور می‌توانید آن را خودکار کنید . در Positionly ما از Buffer استفاده می‌کنیم که وقت فوق‌العاده‌ای است .

تکنیک نهم سئو برای افزایش ترافیک

درگیر گروه‌های بسته در فیسبوک و linkedin که برای niche مناسب هستند . موضوعات مداوم را تحت نظر داشته باشید, سعی کنید یک عضو فعال باشید , شهرت خود را ایجاد کنید, به صورت روزانه مشارکت کنید و هر گونه نشریات جدیدی را به اشتراک بگذارید .
این فرآیند شبیه به هر دو سیستم‌عامل است . برای پیوستن به گروه‌های مرتبط با فیس بوک , شما باید به دنبال عبارات broad در نوار جستجو اصلی بگردید و " گروه‌ها " را انتخاب کنید. بهتر است به ۵ تا ۱۰ گروه با کیفیت بالا همراه با سطح خوب تعامل در هر سکو , ملحق شوید .

تکنیک دهم سئو برای افزایش ترافیک

Quora جایی است که هر کس می‌تواند سوال کند و پاسخ بدهد , می‌تواند یک سکوی بسیار موثر برای کسب‌وکار شما باشد . با این حال , بازاریابی quora واضح نیست . اگر می‌خواهید از آن بهره‌مند شوید , باید یک استراتژی درست را توسعه دهید . دقت کنید که قبل از اینکه هر یک از مقالات خود را تبلیغ کنید به سوالات مربوطه پاسخ دهید . به منظور جلوگیری از ممنوع بودن فعالیت, قانون % ۱۰ % خود را به ۹۰ % فعالیت خنثی نگاه دارید .
سایت‌های aggregator می‌توانند بسیار مفید باشند اگر شما به یک ترافیک اضافی برای وبلاگ کسب‌وکار خود نیاز دارید . این سایت‌ها برای بررسی محتوای مختلف طراحی شده‌اند و یک جامعه حرفه‌ای ایجاد می‌کنند که در آن‌ها موضوعات ارایه‌شده به طور فعال به آن‌ها داده می‌شود و مورد بحث قرار می‌گیرد .
این سایت‌ها برای همه در دسترس هستند ، بنابراین شما این آزادی را دارید که به یک بحث ملحق شوید یا خودتان را راه‌اندازی کنید . علاوه بر این ، بهترین بخش این است که این سایت‌ها می‌توانند برای ترافیک و backlinks ارگانیک شما شگفتی ایجاد کنند ، بنابراین در تبلیغ مقاله تان به طور مستقیم بعد از انتشار تردید نکنید !

تکنیک یازدهم سئو برای افزایش ترافیک

پس از استقرار تاکتیک‌های پیشنهادی seo , چند هفته صبر کنید و نتایج خود را در تجزیه و تحلیل گوگل و Positionly اندازه‌گیری کنید :

گوگل تجزیه و تحلیل گوگل : معیارهای کیفیت مانند ترافیک , زمان بر روی صفحه و نرخ بازتاب :

آخرین اما نه حداقل , آنچه که برای شما کارساز است را تجزیه و تحلیل کنید و آنچه هنوز باید بهینه شود . مهم است که نرخ رشد مثبت را حفظ کنید بنابراین همیشه به دنبال بهبود استراتژی خود باشید .

 

 

 

44 تکنیک سئو کلاه سیاه جهت تبلیغات

تبلیغات از طریق سئو کلاه سیاه بسیار رایج است ولیست 44 تکنیک سئو کلاه سیاه جهت تبلیغات در این بخش آمده است.

البته این تکنیک ها معمولا از طرف موتورهای جستجو جریمه میشوند و ممکن است که صفحه حتی سایت نیز از لیست گوگل خارج شوند.

سئو کلاه سیاه black hat seo عبارت است از بکار بردن ترفندهایی جهت رسیدن یک وب سایت به صفحه اول گوگل از طریق فریب دادن موتورهای جستجو.

سئو کلاه سیاه به مجموعه‌ای از روش‌هایی اشاره دارد که برای افزایش تعداد سایت یا صفحات در موتورهای جستجو از طریق ابزارهایی که شرایط جستجوی موتورهای جستجو را نقض می‌کنند , استفاده می‌شود . واژه " کلاه سیاه " از فیلم‌های وسترن گرفته تا " افراد بد " را از " افراد خوب " که کلاه‌های سفید می‌پوشیدند متمایز سازد . اخیرا , بیشتر برای توصیف هکرها , سازندگان ویروس و کسانی که کاره‌ای غیراخلاقی با کامپیوترها انجام می‌دهند , استفاده می‌شود .

مهم است که درک کنید که اجرای تکنیک‌های سئو کلاه سیاه و استراتژی‌ها ی آن می‌تواند سایت شما را از موتورهای جستجو حذف کند, به جز شما از شماره یک منبع ارجاع ترافیک در اینترنت . همه سئو به یک درک درست از SEO کلاه سیاه و نتایج آن نیاز دارد .

سئو کلاه سیاه را بهتر بشناسیم

سئو کلاه سیاه به عنوان یک روش مخالف تعریف می‌شود که با این وجود می‌تواند رتبه یک صفحه را در صفحه نتایج موتور جستجو افزایش دهد ( SERP ) . این روش‌ها خلاف شرایط موتور جستجو هستند و می‌توانند منجر به مسدود شدن سایت از موتور جستجو و سایت‌های وابسته شوند . فهرستی از تاکتیک‌ها و استراتژی‌های  حرفه‌ای سئو کلاه سیاه به صراحت در راهنمای گوگل وبمستر و راهنمای وبمستر بینگ مورد انتقاد قرار گرفته‌است .

سئو کلاه سیاه را چگونه گزارش کنیم

دو دلیل وجود دارد که چرا شما می‌توانید سئو کلاه سیاه  را گزارش کنید . یا وب سایت شما از طریق یک هک بد , ویروس یا تبلیغات منفی سئو در ارتباط با لینک‌های spammy مورد حمله قرار گرفته‌است . برای دومی , می‌توانید یک گزارش webspam را از طریق ابزار وبمستر گوگل تهیه کنید . لطفا از این ابزار با اختیار استفاده کنید . اسپم برای مواضع جستجو در بالای معدن تکیه نمی‌کنند ! به اشتباه گزارش اسپم وب می‌تواند به عنوان کلاه سیاه در نظر گرفته شود .

در صورتی که وب سایت شما از طریق یک هک , ویروس و یا بدافزار مورد حمله قرار گرفته باشد , پس از حذف کد مخرب درخواست بازبینی بدافزار کنید .

در صورتی که وب سایت شما هدف یک کمپین منفی سئو کلاه سیاه از لینک‌های spammy باشد , از ابزار پیوندهای انکار شده در ابزارهای وبمستر گوگل استفاده کنید , پس از این که سعی کردید با وبمسترها تماس بگیرید که این لینک‌ها را به وب سایت شما نشان می‌دهند تا آن‌ها را حذف کنید .

تاکتیک‌های بازاریابی سئو کلاه سیاه می‌تواند وب سایت شما را از گوگل و دیگر موتورهای جستجو دریافت کند .
اگر چه ممکن است برخی از موفقیت‌های کوتاه‌مدت از طریق افزایش ترافیک به سایت شما وجود داشته باشد ، مجازات گوگل بیشتر و پیچیده‌تر می‌شود و می‌تواند اثرات مخربی بر روی رتبه‌بندی‌ها و ترافیک شما داشته باشد . با وجود صدها میلیون کاربر که در روز در گوگل جستجو می‌کنند ، آیا واقعا ً توان آن را دارد که شاخص گذاری شود ؟

سئو کلاه سیاه چه کاری انجام میدهد

سئو کلاه سیاه به عنوان تمرین در برابر دستورالعمل‌های موتور جستجو استفاده می‌شود که برای بدست آوردن رتبه بالاتر در نتایج جستجو استفاده می‌شود . این تاکتیک‌های غیر اخلاقی فرد جستجوگر را حل نمی‌کنند و اغلب در یک پنالتی از موتورهای جستجو به پایان می‌رسد . تکنیک‌های کلاه سیاه شامل پر کردن کلید واژه , cloaking و استفاده از شبکه‌های پیوند خصوصی است .

نشان دادن نتایج جستجو برای رشد کسب‌وکار حیاتی است ، اما روش درست و غلط برای بهینه‌سازی موتور جستجو وجود دارد .
سئو کلاه سیاه یک روش بهینه سازی روش اشتباه است .
سئو کلاه سیاه به جای حل کردن برای کاربر ، به دنبال الگوریتم جستجوی موتور جستجو می‌باشد .
به جای کسب حق امتیاز برای رتبه‌بندی بالا به شدت بر روی نتایج موتور جستجو ، سئو کلاه سیاه از تاکتیک‌های سایه‌دار برای رسیدن به آنجا استفاده می‌کند .
استفاده مداوم از تکنیک‌های سئو کلاه سیاه به جای بهبود آن ، به حضور شما در موتورهای جستجو آسیب می‌رساند .

سئو کلاه سیاه در مقابل سئو کلاه سفید

اگر شما در فضای جستجو جدید هستید ، هدف موتورهای جستجو مانند Google ، ارائه بهترین نتایج زمانی است که فرد جستجو را کامل می‌کند . آن‌ها می‌خواهند که مردم یک تجربه جستجوی عالی داشته باشند و نتایج حاصل از آن‌ها اسپم باشند . آن‌ها این کار را به طور خودکار از طریق الگوریتم یا اقدامات دستی انجام می‌دهند که هدف آن تشخیص و تنبیه افراد درگیر در سئو کلاه سیاه هستند .
الگوریتم ‌های موتور جستجو در طول زمان پیچیده‌تر شده‌اند ، به همین دلیل است که شما باید از سئو کلاه سیاه به هر قیمتی خودداری کنید .
سئو کلاه سفید روش بسیار بهتری برای بهینه‌سازی موتور جستجو است . این یک رویکرد اخلاقی است که از شرایط و دستورالعمل‌های تنظیم‌شده توسط موتورهای جستجو تبعیت می‌کند . سئو کلاه سفید شامل ایجاد محتوای کیفی و یک تجربه کلی بهتر برای افرادی است که از سایت شما دیدن می‌کنند.

سئو کلاه سیاه به دستورالعمل‌های تنظیم‌شده توسط موتورهای جستجو و دستکاری آن‌ها برای کسب رتبه‌های بالاتر ادامه می‌دهد . این می‌تواند منجر به پاک شدن کامل از نتایج جستجو و یا کسب جایگاه پایین‌تر شود . سئو کلاه سفید به روش بهتر برای انجام سئو با ایجاد محتوای کیفیت و یک تجربه کاربر خوب است .

 

اولین تکنیک سئو کلاه سیاه

پر کردن کلمات کلیدی در سئو کلاه سیاه

 

پر کردن یک صفحه رایج ترین تکنیک سئو کلاه سیاه است.فرض کنید یک صفحه در سایت وجود دارد که اهمیت فراوانی دارد مثلا در باره فروش فیلم است .تمام جای جای صفحه را از عبارات و کلماتی که واژه فیلم را در دارد پر میکنند بحدی که عبارت فیلم بیشتر از محتوای اصلی صفحه است.Keyword Stuffing یا انباشته کردن کلمات کلیدی که بسیار در سئو کلاه سیاه رایج است سبب جریمه از طرف گوگل میگردد.

در تلاش برای دستکاری در جایی که صفحه در صفحات نتایج جستجو قرار می‌گیرد کلیدواژه به عمل پر کردن محتوای خود با کلمات کلیدی بی‌ربط اشاره می‌کند . اضافه کردن انواع مختلفی از کلمات کلیدی که در آن‌ها هیچ ارزشی ندارند , تجربه بدی برای کاربران ایجاد می‌کند . همچنین ممکن است باعث شود که صفحه شما برای پرس و جوهای غیر مرتبط رتبه‌بندی شود .

تکنیک شماره 2 سئو کلاه سیاه

انباشته کردن شرح تصاویر

همانگونه که میدانید در شرح تصاویر که به آن Alt میگویند معمولا مطلبی یا عنوانی درج میکنند که موتورهای جستجو بشناسند. در سئو کلاه سیاه پر کردن شرح تصاویر با کلمات کلیدی یکی از تکنیک های شناخته شده است.وقتی کاربری تصویر را نبیند Alt بیان کننده شرح تصویر است .

تکنیک شماره 3 سئو کلاه سیاه

استفاده از لنگر غنی در سئو کلاه سیاه

استفاده از لنگر غنی از کلمات کلیدی یکی از تکنیک های رایج در سئو کلاه سیاه است.Anchor Text یکی از تکنیک های سئو است اما وقتی از کلمات کلیدی انباشته شود یک تکنیک سئو کلاه سیاه است.

تکنیک شماره 4 سئو کلاه سیاه

پرکردن کلمات کلیدی در سئو کلاه سیاه

یکی دیگر از تکنیک های سئو کلاه سیاه پرکردن صفحه از کلمات کلیدی نامرتبط است.فرض کنید یک صفحه راجع به سئو عالی داریم آنوقت مثلا کلمات کلیدی نامرتبط مانند سئو کفش،سئو مغازه یا عباراتی ازیندست در سایت را وارد کنیم.

تکنیک شماره 5 سئو کلاه سیاه

پیوند بیش از حد در سئو کلاه سیاه

پیوند بیش از حد بهینه سازی یکی دیگر از تکنیک های سئو کلاه سیاه است.یعنی از یک صفحه سایت به صفحات دیگر لینک دادن که اینکار نوعی دریافت ترافیک است.مثلا یک صفحه از سایت ما در صفحه اول گوگل  است بعد ما از یک صفحه دیگر بیش از حد به آن صفحه ایجاد پیوند نماییم.

مخفی کردن متن در سئو کلاه سیاه

پنهان کردن پیوندها و متن تنها هدف از ایجاد پیوندها در اندازه‌ها و اشکال مختلف است . گوگل همه طرح‌ها را کشف کرده‌است : پنهان کردن متن یا پیوند با استفاده از CSS برای پست کردن متن خاموش ، با استفاده از فونت رنگی مشابه پس‌زمینه ، تنظیم اندازه قلم به ۰ یا پنهان کردن یک پیوند به یک کاراکتر .
شما شگفت‌زده خواهید شد ، اما مبتدیان هنوز از این تکنیک فریب آمیز استفاده می‌کنند .

استفاده از H1 در سئو کلاه سیاه

استفاده از چند H1 در یک صفحه یک تاکتیک بسیار گسترده برای نفوذ بر روی سایت SEO است. استفاده از این روش کلاه سیاه باعث می‌شود سایت شما پر شود.

تکنیک کپی در سئو کلاه سیاه

Copied Content

محتوای کپی نوعی از محتوا است که بر روی بیش از یک سایت ظاهر می‌شود . هم چنین ممکن است محتوای آن از جاه‌ای دیگر ( URL ) دزدیده شود . این تنها ارایه یک زمان سخت برای موتورهای جستجو برای انتخاب از تمام محتوای کپی است , و یک قطعه درست اطلاعات را نشان می‌دهد - که معمولا ً اتفاق می‌افتد , و گوگل محتوای اصلی را در SERPs نشان می‌دهد . این به این دلیل است که نمی‌تواند محتوای کپی را نشان دهد - این به کاربر مربوط نمی‌شود .
اوه ، چند روز خوب SEO وقتی که محتوای کپی نمی‌شود به سایت شما آسیب نمی‌رساند . این روزها استفاده از این تکنیک رتبه شما را در یک چشم به هم زدن ضربه خواهد زد . علاوه بر آن ، شما ممکن است سایت خود را در معرض خطر بالای گرفتن جریمه توسط گوگل پاندا قرار دهید .

اتوماسیون محتوا در سئو کلاه سیاه

Content Automation

اتوماسیون محتوا به معنی استفاده از ابزارها و خطوط برای تولید خودکار محتوا و انتشار آن در سایت شما بدون هیچ تلاشی از طرف شما است. محتوای خودکار بدون هیچ قصد برای کاربر نوشته می‌شود ، و هیچ فرمت یا سبک خاصی ندارد ، بدون عکس ، تیتر HTML ، فاصله بند ، alignment و غیره .
شاید شما فکر کنید که در کوتاه‌مدت ایده خوبی است چون شما یک سایت با مقدار زیادی از محتوا در زمان و تلاش خواهید داشت ، اما شما شروع به تجربه افت رتبه مهم ، وارد کردن کلید واژه‌های کلیدی و بدتر از همه ریسک وارد کردن لیست سیاه در موتور جستجو می‌کنید .
کاره‌ای کثیف زیادی برای انجام دادن کاره‌ای کثیف وجود دارد . اما بهتر است به این فکر کنید که عواقب بعدی چه خواهد بود .
شما می‌توانید برندمنشن را برای الهام بخشیدن به شما برای نوشتن و تولید ترافیک و رتبه ارگانیک امتحان کنید . یافتن و جستجو برای اطلاعات و یا کلمات کلیدی مفید و سرگرم‌کننده است و ببینید  چه چیزی گرایش دارد .

سوئیچ محتوا در سئو کلاه سیاه

Bait and Switch

بیت و سوییچ روش اشتباهی برای تغییر محتوا تنها به یک صفحه برای رتبه‌بندی است . اولین قدم , نوشتن یک صفحه برای گوگل با مجموعه‌ای از کلمات کلیدی است , و بعد از آن , نویسنده آن را با یک پروژه یا محصول دیگر تغییر می‌دهد . زمانی که کاربران وارد سایت می‌شوند , چیزی کاملا ً متفاوت را می‌بینند . این واقعا ً یک ایده موذیانه است , و فردی که با این تکنیک آمده بود خلاق بود . این راه بی‌ارزش و بی‌ارزش گوگل ممکن است در گذشته خوب کار کرده باشد, اما حالا این کار شما را ممنوع خواهد کرد و اگر به جک پات رسیدید , می‌توانید مشمول طرح دعوی شوید .
در سال ۲۰۱۱ ، Groupon به عنوان " بیت و سوییچ " در تبلیغات جستجو استفاده کرد و متهم به اجرای " کسب‌وکار نادرست و گمراه‌کننده " توسط یک شرکت تور اتوبوس در سان‌فرانسیسکو بود . کلمه کلیدی که آن‌ها استفاده می‌کردند " شیب ناحیه برفی " بود .

تکنیک ریدایرکت در سئو کلاه سیاه

یک redirect شامل فرستادن یک نفر به یک نشانی اینترنتی متفاوت از چیزی است که ابتدا کلیک کرده بودند . SEO خارجی در خارج از هدفی که برای آن طراحی شده‌اند , استفاده می‌شود . در امتداد همان خطوط به عنوان cloaking , این می‌تواند شامل تغییر مسیر ماشین جستجو به یک صفحه و تمام کاربران دیگر به یک صفحه دیگر باشد .
یک مثال دیگر ، تغییر مسیر یک صفحه بسیار معتبر با تعداد زیادی backlinks به یک صفحه نامربوط دیگر ، تنها برای بالا بردن موقعیت خود در نتایج جستجو است . یک انحراف ۳۰۱ اکثریت اختیارات را از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل می‌کند . این به این معنی است که فردی که در حال تمرین کلاه مشکی است می‌تواند صرفا ً برای اهداف دستکاری نتایج جستجو جهت تغییر جهت استفاده کند .
Redirects تنها باید برای هدفی که طراحی شده‌بودند مورد استفاده قرار گیرد . این ممکن است در رویدادی باشد که دامنه وب سایت را تغییر می‌دهید یا دو قطعه محتوی را محکم کنید . همچنین استفاده از جاوا اسکریپت برای هدایت مجدد کاربران در برخی موارد قابل‌قبول است . به عنوان مثال ، LinkedIn به شما اجازه می‌دهد تا زمانی که وارد سیستم می‌شوید ، پروفایل کامل خود را وارد کنید، به جای اینکه نسخه عمومی یک پروفایل کاربر را در هنگام ورود به سیستم به شما نشان دهید . از طرف دیگر باید از تغییر جهت آب زیر آب جلوگیری شود . آن‌ها دستورالعمل‌های موتورهای جستجو مانند گوگل را نقض می‌کنند .

بازنویسی در سئو کلاه سیاه

Article Spinning

این عمل ساخت یک روش دستی ( دستی یا خودکار ) بازنویسی محتوای تنها برای فرار از چتر " محتوای کپی " و تولید محتوای " جدید " برای نگاه خوب در مقابل موتورهای جستجو است . این یک کلاه سیاه محسوب می‌شود , زیرا هیچ ارزشی و اطلاعات مربوط به کاربر را همراه نخواهید داشت . اگر شما چیزی جدید در مورد موضوعی که قبلا ً در یک مقاله پوشش داده بودید پیدا کردید , می‌توانید این اطلاعات جدید را به عنوان یک روز به روز رسانی کنید . این روش شما می‌توانید به این رتبه بهتر کمک کنید و آن را ترقی دهید .

دستکاری محتوا در سئو کلاه سیاه

محتوای scraping محتوای نوشته‌های ناشران دیگر را با کمک کمی از متن و پست کردن آن در وب سایت خود سرقت می‌کند . این یک تمرین جالب است زیرا موضوع برخی از موارد نقض حق مالکیت مالک سایت اصلی بود . hatching content نه تنها ممنوع است بلکه در ایالات‌متحده و کشورهای دیگر غیر قانونی است . به عنوان مثال , در سال ۲۰۱۱ در کانادا یک سازمان هم‌کاری محدود با مسئولیت محدود قرن ۲۱ کانادا وجود داشت که در آن اظهار داشت : " استفاده از صفحات نمایش " , " scraping ها " و هر فعالیت دیگری که قصد جمع‌آوری , ذخیره , سازماندهی مجدد , خلاصه کردن یا دستکاری هر محتوای ( چه از طریق یک برنامه خودکار یا یک فرآیند دستی ) وجود دارد . در طول زمان , thereappeared ان نوار کناری با " اخبار اخیر " اجرا شده توسط webmasters , اما برخی از آن‌ها اطلاعات زیادی را باخود بردند و منتشر کردند . شما باید دقت کنید که چقدر اطلاعات در سایت‌های دیگر ارسال کنید تا باعث ناراحتی جی بزرگ نشوید .
این کار به هر دو روش صورت می‌گیرد . اگر شما قربانی این عمل هستید ، می‌توانید نرم‌افزاری را پیدا کنید که به شما کمک کند بفهمید چه کسی محتوای شما را دزدیده و از سایتی که محتوای شما را دزدیده ، شکایت دارد .

ویژگی کیفیت ضعیف که هیچ ارزشی برای جستجوگر ندارد نیز یک روش رایج در سئو کلاه سیاه است . این شامل scraped محتوا از یک وب سایت دیگر یا توسط یک ربات یا یک فرد می‌شود . در یک نقطه از موتورهای جستجو مانند Google در تشخیص محتویات کپی شده از وب سایت‌های دیگر خوب نبودند . روز رسانی شرکت گوگل پاندا در سال ۲۰۱۱ این موضوع را حل و فصل کرد . بسیاری از سایت‌ها با محتوای کپی در رتبه‌های جستجو قرار گرفتند . از آن زمان , گوگل در تشخیص محتوای کپی و کیفیت پایین بسیار بهتر شده‌است .
افزودن کلمات کلیدی نامریی به محتوای شما نیز یک عمل ممنوع است . برخی وب سایت‌هایی که در کلاه سیاه قرار دارند این کار را با درست کردن متن به عنوان پس‌زمینه صفحه انجام می‌دهند . این به این معنی است که صفحه ممکن است در جستجوی کلمات کلیدی نامریی باشد , با وجود اینکه هیچ محتوای قابل‌رویت در مورد آن‌ها در صفحه وجود ندارد . زمانی که یک کاربر در نتیجه فکر می‌کند که این موضوع در مورد موضوعی خواهد بود که آن‌ها جستجو می‌کنند , آن‌ها هیچ یک از محتوایی که آن‌ها به دنبال آن بودند را پیدا نمی‌کنند چون کلمات کلیدی نامریی هستند . اگر برای کاربر در حال حل کردن هستید , نیازی نیست که محتویات وب سایت خود را پنهان کنید .
طعمه و سوییچ " یک کلاه سیاه دیگر برای موتورهای جستجو گمراه‌کننده است . این شامل ایجاد محتوای پیرامون موضوعی است که شما می‌خواهید به آن رتبه دهی . هنگامی که صفحه در حال رتبه‌بندی برای این موضوع است , محتوا برای چیز دیگری عوض می‌شود . این باعث ایجاد یک تجربه منفی برای جستجوگران به عنوان محتویات کلیک شده برای مشاهده دیگر وجود ندارد . این روش‌ها کاربران و موتورهای جستجو را فریب می‌دهند و راه خوبی برای SEO نیستند .
نوشتن محتوای اصلی , کیفیت کیفی بخش مهمی از کلاه سفید SEO است . نه تنها لازم است که از یک پنالتی از موتورهای جستجو اجتناب شود , همچنین وب سایت شما را از هم باز خواهد کرد . ایجاد محتوای با کیفیت بالا به مخاطبین هدف خود اعتماد کرده و بازدیدکنندگان را به مشتریان تبدیل می‌کند .


تکنیک Cloaking سئو کلاه سیاه

Cloaking شامل نشان دادن یک قطعه از محتوا به کاربران و یک قطعه از محتویات مختلف برای موتورهای جستجو است . وب سایت‌هایی که سئو کلاه سیاه  را تمرین می‌کنند این کار را به منظور رتبه‌بندی محتوا برای انواع اصطلاحات بی‌ربط به محتوای آن‌ها انجام می‌دهند . وب سایت‌های اسپم اغلب این کار را انجام می‌دهند تا از پیدا کردن یک روبات موتور جستجو برای یافتن محتوای اسپم که به کاربران خدمت می‌کنند , اجتناب کنند .

تعیین محتوای خود به گروه‌های مختلف از کاربران قابل‌قبول است . برای مثال ، زمانی که کسی از یک دستگاه تلفن همراه بازدید می‌کند ، اندازه وب سایت خود را کوچک کنید . همچنین می‌توانید زبان یک صفحه را براساس کشوری که کسی از آن بازدید می‌کند تغییر دهید . یک ناشر مانند فوربس و Inc ممکن است تبلیغاتی را که در یک صفحه ظاهر می‌شوند را تغییر دهند تا محتوای آن‌ها را تامین کنند . این مثال‌ها کاملا ً قابل‌قبول هستند . تا زمانی که تنها محتوایی که برای crawlers موتور جستجو به نظر می‌رسد را تغییر نمی‌دهید .

در حالی که هیچ قانون سخت و سریعی برای مشخص کردن آنها وجود ندارد و چه چیزی نیست , بهترین توصیه من این است که از خودتان بپرسید , آیا قصد دارید این کار را برای کاربر انجام دهید ? اگر این کار را بکند , پس قابل‌قبول است . شما باید ربات‌های موتور جستجو را درمان کنید که در سایت شما مانند هر کاربر دیگر حرکت می‌کنند .

نمونه ای پیوندهای بیش از حد در زیر آمده است:

برنامه تبليغات ارزان با سئو,دانلود تبليغات ارزان با سئو,دانلود برنامه تبليغات ارزان با سئو,دانلود نسخه جديد  تبليغات ارزان با سئو,دانلود برنامه ي تبليغات ارزان با سئو که اینها نمونه کوچکی از این تکنیک سئو کلاه سیاه است که از طرف موتورهای جستجو غیر قابل قبول شناخته شده است.

 

 

 

 

این چیزی است که باید در مورد ایجاد یک کمپین سئو برای کسب و کار خود بدانید

 

11 نکته برای سئو پست های وبلاگ خود برای سئو