• سئو ارزان

روانشناسی سئو

روانشناسی سئو به معنای بررسی تک تک تکنیک ها و شناخت اصول و اهداف بهینه سازی موتورهای جستجو یا همان سئو میباشد.

سئو یک زمینه جذاب بازاریابی است زیرا این نقطه ای است که شما می توانید براساس نیازهای مشتریان خود از طریق موتورهای جستجو مانند Google و Bing با آنها درگیر شوید. سئو هنر درک نحوه تفسیر داده ها ، علم بهینه سازی محتوا بر اساس آن داده ها و مهارت همدلی برای درک عنصر انسانی جستجوهای آنلاین است. در جدیدترین باز کردن اسرار سئو ، ما در می یابیم که چگونه کاربر همیشه باید استراتژی سئو را آگاه کند.

سئو کوه یخی

اگر فروید بازاریاب بود ، احتمالاً می گفت: "سئو مانند کوه یخی است ، با یک هفتم حجم عمده خود در زیر آب شناور است". وقتی نوبت به بهینه سازی وب سایت می رسد ، موارد بسیار بیشتری نسبت به آنچه که تصور می کنید است. اگر بخواهید در Google رتبه بالاتری داشته باشید ، نحوه درج عنوان سئو یا نحوه نوشتن متن alt بسیار مهم است. اما موفقیت شما با درک جستجوگر ، تلاش برای یافتن پاسخ و چگونگی تأثیر نهایی انتخاب در وب سایت شما آغاز می شود. به همین دلیل است که در این مقاله می خواهیم رویکرد روانشناختی تری در مورد سئو جستجو کنیم.


هیچ رازی نیست که روانشناسی در بسیاری از زمینه ها در دنیای بازاریابی اعمال می شود. از استفاده از اعداد گرفته تا تئوری رنگ و طراحی ، رفتار انسان عامل بزرگی در نحوه تولید محتوا توسط بازاریابان است. و سئو سایت تفاوتی ندارد. داشتن درک بهتر از دانش پشت ذهن جستجوگر ، شما را قادر می سازد حتی محتوای بهتری برای وب سایت خود ایجاد کنید. به نوبه خود ، Google با افزایش سئو برای سایت شما به شما پاداش می دهد. # ذهن را باد کنید.


آیا به دنبال کلمات کلیدی بی روح بوده اید و آنها را بی خیال وارد فراداده خود کرده اید؟ پس شاید وقت آن رسیده باشد که شما به فکر کوچک کردن استراتژی بازاریابی خود باشید. در زیر برخی از بینش ها را به شما کمک خواهیم کرد که به شما کمک می کنند از روانشناسی به نفع خود استفاده کنید و از بازی سئو خود استفاده کنید.

روانشناسی سئو چکار میکند

روانشناسی سئو که رفتار جستجو را هدایت می کند.
وقتی می دانید چرا مردم از کلمات کلیدی خاصی استفاده می کنند ، می توانید محتوا را به طور موثر هدف قرار دهید.

جستجوهای "چگونه ..." بازدید کننده ای را که می خواهد بر کاری مسلط شود و این کار را برای خودش انجام دهد جذب می کند. اگر در حال فروش کتاب نحوه سفارش هستید ، این جستجو متناسب با مشتری احتمالی شماست.
"چرا ..." بازدیدکنندگانی را که به دنبال پاسخ هستند جذب می کند.
"کی does" همچنین بازدیدکنندگانی را که به دنبال پاسخ هستند جذب می کند.
"چه کسی پیشنهاد می کند ..." ممکن است بازدید کننده ای را که به دنبال یک سرویس یا برنامه آموزشی خاص است جذب کند.
کاوش در مورد نقاط درد آغازگر به شما کمک می کند محتوایی را بنویسید که پاسخ مخاطب مورد نظر شما را با آن جلب کند.

در ابتدا سه نوع جستجو وجود دارد.

ناوبری: Â دلیل اینکه شخص این جستجو را انجام می دهد یافتن سایتی است که از قبل می شناسد. هدف قرار دادن تلاش های جستجوگرها در این راستا صرف نظر از اینکه شما شناخته شده اید یا نیستید اتلاف وقت است. همانطور که آشنایی با اینکه کی هستید و آنچه شما ارائه می دهید رشد می کند ، این جستجوی ارگانیک به طور طبیعی اتفاق می افتد

اطلاعاتی: Â بیشتر جستجوها در این گروه قرار می گیرند و به ندرت خرید گرا دارند. این نوع جستجوی اصلی است که هنگام جستجوی ایده برای وبلاگ استفاده می کنم. من فقط یک واقعیت سریع می خواهم. من نمی خواهم هزینه آن را بپردازم.

تجاری / معاملاتی: این جستجو از نیاز به حل یک مشکل آغاز می شود. این بدان معناست که ممکن است قصد خرید در پشت جستجو وجود داشته باشد یا نداشته باشد. با این حال ، اگر محتوای شما روشن کند که شما یک راه حل دارید که مشکل را برطرف می کند ، احتمالاً قصد خرید آن دنبال می شود.

همانطور که محتوا تولید می کنید ، اطلاعاتی باشید ، اما همیشه بر روی مشکلاتی که برای قبیله ای که می خواهید جذب کنید حل می شود ، تمرکز کنید. شما می خواهید بدون برچسب قیمتی که برای اشاره به مقدار نمایی همراه با محصولات و / یا خدمات شما ارزش کافی را ارائه دهد.

روانشناسی سئو در ادراک مشتری

روانشناسی ادراک مشتری
دیدگاه شما مهم است ، اما همیشه از اهمیت مشتری کمتری برخوردار است مگر اینکه تضادی بین ارزش های شما ایجاد شود. در نهایت ، همسو بودن با ارزشهای اصلی شما برای داشتن ارزش واقعی برای مشتری شما ضروری است.

از کدام برداشت مشتری باید خودداری کنید؟
هیچ کس رجز خوانی را دوست ندارد. صفحه ای از محتوا که به میزان خوب بودن خدمات یا محصول شما برای فروش یا تماس با ما کمک نمی کند. بیشتر مردم قبلاً همه چیز را شنیده اند. اگر یک ماشین عضلانی می فروختید ، فقط نمی گفتید: "این یک ماشین واقعا سریع است. به کار زیبای رنگ آن نگاه کنید. " شما می توانید مشخصات حاکی از قدرت گرفتن زیر کاپوت را به اشتراک بگذارید. کار رنگ فقط یک افزودنی است. رویکرد ارائه کسب و کار یا محصولات خود به شکلی که ارزش آن را به عنوان یک ابزار تحول آفرین نشان دهد.
این استراتژی SEO خوب است که بر تحولی که در زندگی آینده خود ایجاد می کنید تمرکز کنید زیرا مشتری شما به دنبال آن است. بنابراین ، ویدئویی که محصولی را در عمل نشان می دهد بهتر از این است که بگویید شما بهترین whatcha-ma-callit را در کره زمین می فروشید. به همین ترتیب ، ارائه محتوایی که بینش مشترک در مورد چگونگی ایجاد تحول در یک سرویس بهتر از محتوای تحسین برانگیز است ، اما هنوز هیچ مدرکی برای نحوه کار برای دیگران ارائه نمی دهد.

مطمئناً هدف شما جذب افرادی است که آماده اند تا مقداری ریسک کنند. با این حال ، همه روابط جدیدی را با سطحی از عدم اطمینان آغاز می کنند. ترسی را که هرکسی هنگام اولین "دیدار" شما دارد ، تشخیص دهید. هیچ نفسی در این کره خاکی از دست دادن یک نوع یا نوع دیگر جلوگیری نکرده است. طبیعی است که ترس داشته باشید بدون پرداخت غرامت کافی پول آنها را خواهید گرفت.

بنابراین ، شما باید آماده باشید که بدون هیچ هزینه ای کمی از ارزش خود را برای دیگران "نشت" کنید. بد نیست با ارزش ترین اطلاعات را برای تصمیم گیرندگان نگه دارید ، اما "سطل نشتی" خود را به عنوان قدرتمندترین دارایی برای افزایش اعتماد به نفس و وفاداری در نظر بگیرید.

این کمی شبیه داستان گلدان است که در طول جاده بین چاه و خانه صاحب آن نشت می کند. در امتداد آن طرف مسیر ، گلهای سرسبز شکوفا می شدند ، در حالی که طرف دیگر از همه ، به جز وحشتناک ترین علف های هرز ، بی بهره بود.

سوال و جواب روانشناسی سئو

یک سوال می تواند چندین پاسخ داشته باشد

بیایید این را بپذیریم: Google احتمالاً از طریق جستجوی جستجوی شما بیشتر از درمانگر واقعی شما اطلاعات دارد. و به لطف RankBrain ، یک برنامه هوش مصنوعی که برای پردازش سeriesالات استفاده می شود ، موتور جستجو بهتر می فهمد دقیقاً به دنبال چه چیزی است و می خواهید چه نوع نتیجه ای را ببینید. روش کار به این صورت است که اگر چندین کاربر به جای نتیجه اول بر روی نتیجه هفتم کلیک کنند ، مکانیزم درک می کند که این نتیجه بهتر است و آن را به بالا منتقل می کند. نه تنها این ، بلکه می تواند نوع محتوایی را که جستجوگران می خواهند ببینند نیز درک کند. به عنوان مثال ، اگر جستجوگران بیشتر از اینکه بر روی مقالات خبری کلیک کنند ، بر روی نتایج ویدئو کلیک می کنند ، بازگشت این نوع صفحات را شروع می کند. Google دائماً نکات ظریفی درباره رفتار جستجوگر به ما می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بدانید چگونه می توانید سرنخ ها را رمزگشایی کنید. خوب ما اینجا هستیم ، درست است؟


بیایید به حالت تجزیه و تحلیل برویم. اولین کاری که باید هنگام تلاش برای رقابت برای یک کلمه کلیدی انجام دهید ، تجزیه و تحلیل SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) است. این به شما واقعاً درک خوبی از آنچه گوگل معتقد است قصد جستجوگر است می دهد. به عنوان مثال ، برای یک کلمه کلیدی مانند "چگونه نان موز درست کنیم" ، بیشتر نتایج به جای اینفوگرافی یا تصاویر ، دستورالعمل های واضح است. به 5 نتیجه اول نگاه کنید ، آیا شباهتی در آنجا می بینید؟ اگر برای این کلمه کلیدی رقابت می کنید ، به احتمال زیاد این سبک محتوایی است که باید ایجاد کنید. یک روش عالی دیگر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلمات کلیدی خود ، بررسی جستجوهای مرتبط و نتایج پیشنهادی خودکار است. این روش ناخودآگاه Google است که به شما نشان می دهد سایر جستجوها در رابطه با کلمات کلیدی شما تایپ می شوند که احتمالاً در همان جلسه جستجو شده اند. برای دیدن نتایج و آنچه در آنجا ارائه می شود ، بررسی کنید. ممکن است نتایج اینجا منسوخ شده باشند یا محتوای عالی ارائه ندهند. که می تواند به معنای رقابت کمتر برای آن کلمات کلیدی خاص و فرصت بیشتر برای شما برای تهیه آن محتوا باشد.

نوع شناسی سئو

نوع شناسی جستجوها

این یک رفتار شناخته شده است: همه ما از موتورهای جستجو استفاده می کنیم. در واقع در لحظه ای که این مطلب را می خوانید ، Google بیش از 40 هزار پرسش را پردازش می کند. در پایان روز این رقم 3.5 میلیارد خواهد بود. در حالی که همه ما هنگام ورود به Google عملکرد یکسانی داریم ، ممکن است به دلایل مختلف و با فرایندهای مختلف فکر به موتور جستجو بپردازیم. به عنوان مثال ، اگر کسی در جستجوی "ایجاد یک وب سایت" وارد شود ، ممکن است از خود بپرسید: چه چیزی از سر این جستجوگر عبور می کند؟ آیا آنها به دنبال آموزش نحوه ایجاد وب سایت هستند؟ یا آنها به دنبال خدماتی هستند که در واقع وب سایت خودشان را بسازند؟ برای کمک به ما در درک مقداری بهتر یک جستجوگر ، نظریه پردازان جستجوگرهای عمومی انواع معمول جستجوها را ترسیم کرده اند و سه دسته اصلی را تعریف کرده اند: معاملات ، اطلاعات ، ناوبری.


سوالات ناوبری یا «برو»


این س searchالات جستجو با هدف یافتن مشاغل شما تایپ می شود و معمولاً به کاربرانی نسبت می یابد که از قبل با تجارت یا نام تجاری شما آشنا هستند. این س searchال جستجو معمولاً از طریق شخصی است که نام تجاری شما را تایپ می کند ، به عنوان مثال "Wix" (یا تغییر نام غلط نام شما) در نوار جستجو.


سوالات اطلاعاتی یا "بدانید"


این جستجوها معمولاً از طرف افرادی صورت می گیرد که اطلاعات بیشتری درباره یک موضوع می خواهند ، اما نمی دانند شما سایتی هستید که باید به آنها مراجعه کنید. آنها اغلب با "How to .." یا "what is .." کار خود را شروع می کنند مانند: "بهترین رستوران ایتالیایی شیکاگو چیست" یا "Who sings 'Let it Be'".


سوالات معامله ای یا "انجام"


اینها جستجوهایی عمل محور است که باید مشتریان بالقوه را به سمت تجارت شما سوق دهد. جستجوها از افرادی تشکیل شده است که به دنبال کاری هستند که تجارت شما انجام می دهد ، اما ممکن است ندانند شما بهترین تجارت برای مراجعه به آنها هستید. به عنوان مثال ، شخصی که به دنبال "موسیقی آنلاین" یا "کلاس های ارزان سالسا در تورنتو" است.


تعریف گروه های مناسب برای مخاطبان جستجوی شما می تواند شما را در وضعیت ذهنی گروه هدف قرار دهد و درک بهتری از نیازهای آنها داشته باشد.

 

02. یک کلمه کلیدی می تواند چندین معنی داشته باشد

دقیقاً مانند زیبایی که در چشم بیننده است ، معنی یک کلمه در چشم جستجوگر است. این امر به ویژه برای کلمات کلیدی یا نمایش داده می شود ، به معنای ترکیب کلمات مورد استفاده در یک جعبه جستجو. چشمان خود را ببندید (اما به خواندن ادامه دهید) و این را تصور کنید: شما به سمت Google می روید و اصطلاح "وب سایت" را در جعبه جستجو وارد می کنید. به صفحه ای پر از نتیجه می رسید و چند لحظه وقت صرف بررسی قطعه های نمایش داده شده می کنید. شما که از پاسخ ها راضی نیستید ، یک بار دیگر جستجو می کنید. اما اکنون ، به جای استفاده از اصطلاح دیگری ، خاص تر می شوید و می نویسید "ایجاد یک وب سایت". این یک مورد کلاسیک از RSS یا "سندرم جستجوی تکرار شده" است ، و عمدتا هنگام جستجوی بسیار معنی دار مشاهده می شود. به طور کلی ، اگر یک اصطلاح غیر اختصاصی را جستجو کنید ، ترکیبی از نتایج (تعاریف ، آموزش ها ، فیلم ها و غیره) خواهید گرفت. چرا؟ از آنجا که تشخیص اینکه آیا یک نوع پرسش "می دانم ، می روم" یا "انجام می شود" خیلی دشوار است.


از این رو ، هرچه کلمات کلیدی خاص تر باشند ، هدف جستجوگر روشن تر می شود. درک بهتر قصد به شما امکان می دهد محتوایی ایجاد کنید که پرسش کاربر را به بهترین شکل ممکن برآورده کند. این دلیل مهم دیگری برای استفاده از کلمات کلیدی دنباله بلند است. ما در مورد "جریان آگاهانه" صحبت نمی کنیم ، بلکه عباراتی را می گوییم که حداقل چهار یا پنج کلمه باشند ، به عنوان مثال "نحوه ساخت وب سایت" یا "نمونه هایی از طراحی وب خلاق". هنگامی که کلمات کلیدی دم بلند را شناسایی کردید ، حتی می توانید وبلاگ خود را ایجاد کنید. این به شما امکان می دهد طیف متنوعی از مطالب را منتشر کنید ، به شما کمک می کند افراد مناسب را هدف قرار دهید و کلیک ها را روی وب سایت خود افزایش دهید.

سئو روانشناسی محور

سئو روانشناسی محور چیست؟
سئو مدرن امروزی براساس نیازهای مشتریان ، اقدامات رقبا در بازار و اهداف تجارت شما به طور مداوم در حال تغییر است.

در دنیای امروز بازاریابی سئو ، شرکت ها باید پیام های آنلاین خود را بر اساس آنچه مشتریان جستجو می کنند تطبیق دهند و هدف آنها را بر اساس سوالات جستجوی خاص درک کنند.

در گذشته ، سئو با استفاده از جنبه های فنی موتورهای جستجو بر "بازی در سیستم" متمرکز بود. سئو امروز پویایی از فن آوری اختلاط هنر و علم با نیازهای کاربران است.

سئو بر رفتار انسان و نیازهای مشتری متمرکز است. اگر می خواهید تجارت شما رونق داشته باشد ، باید بدانید که مردم چگونه و چرا از کلمات کلیدی خاص استفاده می کنند.
تمرکز سئو باید بر روی مخاطبان شما باشد و در مورد کسب و کار شما نباشد. لاف زدن در مورد تجارت شما نتیجه مثبتی ندارد زیرا شما می خواهید همیشه بخواهید مشتری های خود را به یک قهرمان تبدیل کنید.
هدف از جستجوگرها ، ایجاد ترافیک و فروش واجد شرایط برای تجارت شما است. اگرچه کشاندن تعداد زیادی بازدید به سایت شما هیجان انگیز است ، اما اگر 90٪ بازدیدکنندگان واجد شرایط نیستند ، کسب و کار شما هزینه و وقت زیادی را هدر می دهد.
SEO بخشی از یک استراتژی جامع برای کمک به رشد تجارت شما است. از آنجا که سئو تنها یکی از جنبه های یک استراتژی جامع بازاریابی است ، شرکت شما باید یک استراتژی سئو در مورد اهداف تجاری شما ایجاد کند.
تنها راهی که سئو برای کسب و کار شما کار می کند این است که بتوانید برای کلمات کلیدی خاصی که مربوط به مخاطبان شما هستند رتبه بندی کنید و خط اصلی کسب و کار خود را دنبال کنید. این کلمات کلیدی باید در صفحات با اطلاعات مربوطه بهینه شوند و صفحات فقط درصورت مرتبط بودن با نیازهای خاص مشتریان مرتبط هستند.

حال که فهمیدیم سئو برای کاربر چیست ، بیایید نگاهی بیندازیم به سه جنبه مهم که بر استراتژی بازاریابی تأثیر می گذارند.

بهینه سازی محتوا بر اساسی روانشناسی مشتری

بهینه سازی محتوا بر اساس سفر مشتری
مشتریان شما قبل از خرید با شما سفری طولانی و پیچیده را طی می کنند. این سفر شامل شناسایی نیاز ، تحقیق در مورد راه حل ها و خرید است.

در حالی که صدها سفر مشتری وجود دارد ، برخی از جنبه های گسترده سفر مشتری عبارتند از:

آگاهی: در اینجا مشتریان شما برای شناسایی نیازهای خود تلاش می کنند. آنها اغلب س specificالات خاصی ندارند و در تلاشند تا آگاهی در مورد نیازهای خود را روشن کنند.
مقایسه: وقتی مشتری شما درباره نیاز خود تحقیق می کند ، مقایسه راه حل ها را شروع می کند. پرسش ها اطلاعاتی و متمرکز بر راه حل هستند و مشتریان محصولات / خدمات بالقوه را براساس نیاز خود فیلتر می کنند.
توجه: مشتریان گزینه بالقوه را مورد بررسی قرار می دهند و اکنون آنها در مورد مشکل و گزینه های موجود مطلع می شوند. مشتریان اغلب می خواهند در این مرحله با ویژگی ها آشنا شوند تا بهترین راه حل را درک کنند.
تبدیل: مشتری آماده خرید است زیرا آنها تحقیقات زیادی برای درک راه حل های موجود و سنجش همه گزینه ها انجام داده اند.
برای درک اینکه چگونه می توانیم از ابزارهای قدرتمند برای درک اهداف مشتریان خود استفاده کنیم ، تصور کنیم که ما یک شرکت تهویه مطبوع داریم.

اگر می خواهیم برای تجارت خود در زمینه تعمیرات تهویه مطبوع محتوا ایجاد کنیم ، پس باید درباره نوع اطلاعاتی که مردم در ارتباط با نیازها و سایر عناصر مورد نیاز خود دارند ، فکر کنیم. استفاده از این روش به ما امکان می دهد تا در نقاط مختلف سفر مشتری ، بهترین محتوا را برای مشتریان خود بسازیم. این ترفند درک قیف جستجوی موضوعی است که در حال تحقیق آن هستید.

می توانیم ببینیم که ایده های محتوایی زیادی برای مرحله در نظر گرفتن سفر مشتری وجود دارد ، ما می توانیم در مورد انواع مختلف محتوا به کاربران بر اساس جایی که مشتری در سفر خود به سمت فروش است ، فکر کنیم. این بدان معنی است که ما می توانیم مرحله ای را که مشتریان در آن هستند با خدمات و استراتژی نوشتن متن برای ادغام بهترین مطالب در سایت خود ادغام کنیم.

در اینجا خلاصه ای از برخی موضوعات و انواع محتوا آورده شده است که می توانیم از اطلاعاتی که در مرحله قبل کشف کردیم ، روی آنها کار کنیم.


اکنون که ایده های محتوایی و موضوعی مبتنی بر مرحله ای که مشتریان ما در آن قرار دارند ، داریم ، می توانیم بر اساس تقسیم بندی کلمات کلیدی خاص غواصی عمیق تری را شروع کنیم. بیایید نگاهی به چگونگی درک نیازهای مشتریان و قصد کاربر با تقسیم بندی کلمات کلیدی خاص بیندازیم.

هدف کاربر را با تقسیم بندی کلمات کلیدی درک کنید
همانطور که یک استراتژی سئو در مورد نیازهای مشتریان خود ایجاد می کنید ، باید نحوه جستجوی مشتریان و نوع کلمات کلیدی مورد استفاده آنها را برای یافتن محصول یا خدمات خود ثبت کنید.

در اینجا خلاصه ای از انواع مختلف بخشهای جستجوی جستجو که باید بررسی کنید و نحوه بهینه سازی هر یک از آنها در استراتژی بازاریابی آنلاین خود آورده شده است.

ایجاد لیست موضوعات

1. لیستی از موضوعات را تهیه کنید.
کلمات کلیدی در قلب سئو جستجو می شوند ، اما در واقع دیگر اولین قدم شما برای بازی با رشد آلی نیستند. اولین قدم شما تهیه لیستی از موضوعاتی است که می خواهید از یک ماه به ماه دیگر بپردازید.

برای شروع ، لیستی از حدود 10 کلمه کوتاه و اصطلاح مربوط به محصول یا خدمات خود را تهیه کنید. از یک ابزار SEO (ابزار کلمات کلیدی Google ، Ahrefs ، SEMRush یا GrowthBar فقط برای ذکر چند مورد) استفاده کنید تا حجم جستجوی آنها را شناسایی کنید و تغییرات متنوعی برای تجارت خود پیدا کنید.

همانطور که می توانید بگویید این موضوعات را با کلمات کلیدی محبوب کوتاه مرتبط می کنید ، اما پست های وبلاگ منفرد را به این کلمات کلیدی اختصاص نمی دهید. اگر تازه شروع به بهینه سازی وب سایت خود برای جستجو می کنید ، این کلمات کلیدی به راحتی رقابتی هستند تا بتوانند در Google رتبه بالایی کسب کنند. ما فقط در عرض یک دقیقه نحوه استفاده از این مباحث را مرور خواهیم کرد.

با استفاده از حجم جستجو و رقابت ، لیست خود را به 10-15 کلمه کلیدی کوتاه کوتاه که برای شما مهم هستند و افراد مخاطب شما در جستجوی آنها هستند ، کاهش دهید. سپس این لیست را بر اساس میزان جستجوی ماهانه و ارتباط آن با تجارت خود بر اساس اولویت قرار دهید.

به عنوان مثال ، اگر یک تجارت استخر شنا سعی در رتبه بندی در "استخرهای فایبرگلاس" دارد - که ماهانه 110،000 جستجو دریافت می کند - این کلمه کلیدی کوتاه دم می تواند کلمه ای باشد که نمایانگر موضوع اصلی است که آنها می خواهند بر اساس آن محتوا ایجاد کنند. سپس کسب و کار می تواند مجموعه ای از کلمات کلیدی دم بلند را که مربوط به این کلمه کلیدی دم کوتاه هستند ، دارای حجم جستجوی ماهانه مناسب و توضیح بیشتر در مورد استخرهای فایبرگلاس است ، شناسایی کند. در مرحله بعدی این روند در مورد این دم بلندها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

هر یک از این کلمات کلیدی "ستون" نامیده می شوند ، و به عنوان پشتیبانی اصلی برای "خوشه" بزرگتر کلمات کلیدی دنباله دار عمل می کنند ، همان چیزی است که ما را به مرحله بعدی خود می رساند ...

نقش سئو

سئو می تواند به یک شرکت نوپا در حال رشد کمک کند تا حضور خود را تثبیت کند و اهداف تجاری را برآورده کند. در اینجا نحوه شروع کار با بهینه سازی موتور جستجو و تمرکز بر روی کدام مناطق وجود دارد.

یافتن منابع و زمان تمرکز روی بسیاری از فعالیت های مختلف که می توانند تجارت آنها را به سطح بالاتری برسانند ، برای استارت آپ های مرحله اولیه و در حال رشد یک چالش مشترک است. همچنین احساس راحتی در بین همه کارها ، عدم توانایی تصمیم گیری برای شروع ، آسان است.

SEO در بعضی مواقع هنگام تعیین اولویت ها به عنوان یک فعالیت نادیده گرفته می شود ، اما می تواند در موارد زیر بسیار مفید باشد:

ایجاد اقتدار استارتاپ شما
رسیدن به مخاطبان گسترده تر
ایجاد ترافیک و آگاهی از برند
بهبود تعامل
ایجاد علاقه در تجارت شما
این یک مرور کلی از چگونگی شروع استارتاپ ها یا مشاغل جدید با سئو با دنبال کردن یک سری مراحل است که می تواند به آنها کمک کند حضور آنلاین خود را بهبود بخشند و مخاطبان جدیدی پیدا کنند.

استراتژی سئو

استراتژی سئو چیست؟
استراتژی SEO (همچنین به عنوان "رویکرد SEO" یا "استراتژی بهینه سازی موتور جستجو" نیز شناخته می شود) فرآیند برنامه ریزی ، طرح کلی و اجرای مراحل طراحی شده برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو است.

به عبارت دیگر: استراتژی SEO فرایندی است که وقتی می خواهید ترافیک ارگانیک بیشتری داشته باشید آن را دنبال می کنید.

با استفاده از این ، مراحل ایجاد استراتژی SEO در سال 2020 اینجا است:

مرحله شماره 1: لیستی از کلمات کلیدی را ایجاد کنید
مرحله شماره 2: تجزیه و تحلیل صفحه اول Google
مرحله شماره 3: چیزی متفاوت یا بهتر ایجاد کنید
مرحله شماره 4: یک قلاب اضافه کنید
مرحله شماره 5: بهینه سازی سئو در صفحه
مرحله شماره 6: بهینه سازی برای هدف جستجو
مرحله شماره 7: مطالب خود را عالی جلوه دهید
مرحله شماره 8: پیوندهایی به صفحه خود بسازید
مرحله شماره 9: محتوای خود را بهبود بخشیده و به روز کنید

سئو تضمینی

سئو تضمینی شامل مواردی است که رعایت آنها توسط موتورهای جستجو بویژه گوگل اعلام شده است انجام این تکنیک ها میتواند یک وب سایت را در طول یک زمان که استراتژی seo تعیین میشود به صفحات اول گوگل برساند اما فراموش نشود که کسی نمیتواند رتبه seo را گارانتی نماید برخی در تعریف یا برداشت از سئو تضمینی دچار اشتباه میشوند ابتدا باید در نظر داشت که از الگوریتم گوگل کسی باخبر نیست و همزمان سایت های رقبا در حال بروز رسانی و بهینه سازی هستند بنابر این نمیتوان ضمانت کرد که رتبه سایت در کجا قرار بگیرد رتبه سایت را گوگل بر اساس توآوری و خلاقیت های ایجاد وب سایت مانند محتوای نو و آموزنده و تصاویر و سایر فایل های بکار رفته تعیین مینماید رتبه سایت همچنین به زمان ثیت دامنه بستگی دارد و اینکه یک وب سایت چه مدت از زمان ثبت آن گذشته است با توجه به این مطالب سئو تضمینی امری محال بنظر میرسد اما برخی سایت ها با کلید واژه های دلخواه در صفحه اول گوگل هستند که این به رتبه سایت چندان بستگی ندارد و سئوکار آن سایت روی کلیدواژه خاصی فعالیت کرده است جهت آشنایی بیشتر با سئو تضمینی کلیه مطالب این صفحه را مطالعه کرده و جهت بهره مندی از مشاوره رایگان جام ارژنگ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سئو چگونه کار میکند؟

سئو چیست؟
SEO به سادگی فرآیند تلاش برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو در یک صفحه وب است. Google و سایر موتورهای جستجو محتوایی را که از نظر آن جالب ، با کیفیت و مرتبط است اولویت بندی می کنند - نمایش چنین محتوایی بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو.

سئو چگونه می تواند به من به عنوان یک محقق کمک کند؟
هرچه رتبه مقاله شما بالاتر باشد ، می توانید افراد بیشتری را ترغیب به کلیک ، کشف ، مطالعه و در نهایت استناد به تحقیقات خود کنید. سئو به شما کمک می کند تا بیشتر قابل کشف باشید. بین بازدیدهای آنلاین و استنادات بعدی برای مقالات مجله همبستگی زیادی وجود دارد.

نکات برتر برای کشف مقاله شما

نکات برتر برای کشف مقاله شما
کلمات کلیدی و عبارت جستجو را برای بهینه سازی سند خود پیدا کنید
به مهمترین کلماتی که مربوط به مقاله هستند فکر کنید.
به جستجوی کلمات کلیدی خاص در Google Trends یا ابزار Google Adwords Keywords بپردازید تا بفهمید کدام عبارت جستجو محبوب است.
کلمات کلیدی خود را در Google Scholar و غیره امتحان کنید و اگر نتایج زیادی برگشت داده شود ، بهتر است یک کلمه کلیدی با رقابت کمتر در نظر بگیرید.
مطمئن شوید که برای مقاله خود عنوان سئو دوست دارید
عنوان باید توصیفی باشد و باید حاوی یک عبارت کلیدی مربوط به موضوع شما باشد.
کلمات کلیدی خود را در 65 نویسه اول عنوان قرار دهید. Google Scholar طول عنوان را در نظر می گیرد. در جستجوی عبارت "SEO برای نویسندگان: راهنمای چگونگی راهنما" بالاتر از یک عنوان با عنوان "بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای نویسندگان: رتبه بندی اطلاعات و نکات انتشار" رتبه بندی می شود. اگرچه در کل عناوین باید نسبتاً کوتاه باشد ، اما در صورت وجود بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط ، پیشنهاد می کنیم عنوان طولانی تری انتخاب شود.
خلاصه مقاله خود را با استفاده از کلمات کلیدی ، عبارات و مترادف بنویسید
کلمات کلیدی و عباراتی را در خلاصه مقاله خود بگنجانید که یک محقق ممکن است برای یافتن مقاله شما آنها را جستجو کند. کلمات کلیدی مرتبط و مترادف اضافی دیگری برای این کلمات کلیدی در نظر بگیرید زیرا آنها به مقاله شما مربوط می شوند ، در نظر داشته باشید که این کلمات کلیدی توسط سرویس های انتزاع و نمایه سازی به عنوان روشی برای برچسب گذاری محتوای تحقیق نیز استفاده می شوند.
ثابت قدم بمانید
در کل مقاله و به همان روشی که در انتشارات آنلاین گذشته به آنها اشاره شده است ، به نام و حروف اول نویسندگان مراجعه کنید. اگر از نامها متناقض استفاده شود ، موتورهای جستجو نمی توانند مقالات یا نقل قولها را به درستی شناسایی کنند. در نتیجه ، ممکن است نقل قول ها به اشتباه تخصیص داده شود ، و مقالات آنچنان که باید رتبه بالایی نخواهند داشت. به عنوان مثال ، Jöran ، Joeran و Joran همه هجی های درست یکسانی هستند (با توجه به قوانین مختلف رونویسی) ، اما Google Scholar آنها را سه نام متفاوت می داند. ORCID تهیه کنید و هنگام ارسال آثار به ناشران برای کمک به ابهام زدایی از آن استفاده کنید.
از عناوین استفاده کنید
عناوین بخشهای مختلف مقاله شما موتورهای جستجو را به ساختار و محتوای مقاله شما معرفی می کند. هر جا مناسب باشد ، کلمات کلیدی و عبارات خود را در این عناوین قرار دهید.
از انتشارات قبلی خود یا نویسندگان خود استفاده کنید
موتورهای جستجوی دانشگاهی و به ویژه Google Scholar ، وزن قابل توجهی را به تعداد استنادها اختصاص می دهند. استنادها بر اینکه نمایه شده اند یا اصلاً مقاله ها تأثیر ندارند ، و همچنین بر رتبه بندی مقالات تأثیر دارند. هنگام مراجعه به کارهای منتشر شده خود ، مهم است که پیوندی در آن بارگیری شود. این به خوانندگان کمک می کند تا مقاله شما را پیدا کنند و به موتورهای جستجوگر دانشگاهی کمک می کند تا متن کامل مقالات ارجاع شده را فهرست بندی کنند.
متن در شکل و جداول باید توسط ماشین قابل خواندن باشد
از گرافیک برداری حاوی متن مبتنی بر قلم باید به جای تصاویر تصادفی استفاده شود تا بتواند توسط موتورهای جستجوی دانشگاهی نمایه شود. گرافیک های ذخیره شده به عنوان فایل های JPEG ، BMP ، GIF ، TIFF یا PNG گرافیک برداری نیستند.
هنگام تبدیل اسناد به PDF ، همه فراداده ها باید صحیح باشند (به ویژه نویسنده و عنوان). برخی از موتورهای جستجو از فراداده PDF برای شناسایی پرونده یا نمایش اطلاعات مربوط به مقاله در صفحه نتایج موتور جستجو استفاده می کنند.

مراحل یک سئو تضمینی

چگونه مقالات خود را بهینه کنم؟
در اینجا ، ما پنج مرحله سریع و آسان را به شما ارائه می دهیم که می توانید برای کمک به بهبودسئو وب سایت شما کمک کند.

1. کلمات کلیدی را انتخاب کنید
اما چگونه کلمات کلیدی خود را انتخاب می کنید؟ به چگونگی جستجوی مقالات ، و کلمات یا عباراتی که قرار داده اید ، فکر کنید. سپس مقاله خود را در نظر بگیرید ، و اینکه چه کلمات کلیدی بیشترین ارتباط را با محوریت کار شما دارند. پس از تهیه لیست کوتاه ، سعی کنید آنها را جستجو کنید تا نتایج مطابق با حوزه تحقیق مقاله شما باشد.
کلیدهای کلیدی خود را برای اطمینان از حداکثر دقت آنها محدود کنید و سپس اطمینان حاصل کنید که آنها را در عنوان و چکیده خود وارد کرده اید (زیرا بعضی از موتورهای جستجو فقط اینها را فهرست بندی می کنند) ، در حالی که هنوز هم قابل خواندن است. وسوسه کلمات کلیدی وسوسه نشوید - روش وارد کردن چندین بار کلمات کلیدی خود ، و در نتیجه نوشتاری غیرقابل خواندن.
2.عنوانی مناسب برای موتور جستجو ایجاد کنید
قدرت عنوان مقاله دقیق و مختصر را دست کم نگیرید. ما قبلاً فهمیدیم که کلمات کلیدی چقدر مهم هستند ، بنابراین مطمئن شوید که عنوان شما شامل کلمات کلیدی انتخابی شما و همچنین اصطلاحات دیگری است که معمولاً در رشته تحقیقاتی شما استفاده می شوند.
به یاد داشته باشید که همیشه مخاطب مقاله خود را بخاطر داشته باشید. آنها در مورد چه چیزی تحقیق می کنند؟ آنها به دنبال چه می گردند؟ اطمینان حاصل کنید که عنوان شما پاسخی آسان برای این سوالات دارد.

3. ایجاد ارتباط با پیوندهای خارجی
پیوندهای خارجی با محتوا به طور گسترده ای در تأثیرگذاری در رتبه بندی جستجو نقش اساسی دارند. پس از انتشار ، پیوند دادن به مقاله شما از صفحه وب شخصی خود ، وبلاگ ، از طریق سایت های شبکه های اجتماعی و وب سایت دپارتمان شما به قابلیت کشف بیشتر آن در موتورهای جستجو کمک می کند. فراموش نکنید که همکاران و همتایان خود را به پیوند دادن به مقاله شما از سایت هایشان نیز تشویق کنید. هرچه پیوندهای ورودی بیشتری به تحقیقات شما از سایتهای دیگر داشته باشید ، بهتر است!

4- رسانه های اجتماعی را در خود بگنجانید.
ارسال توییت درباره تحقیقات خود یا ارسال آن در فیس بوک یا LinkedIn می تواند به طور مستقیم تعداد افرادی را که مقاله شما را پیدا می کنند و می خوانند افزایش دهد. بنابراین ، چرا نمی بینید که چه کسی با پیروی از نمره توجه Altmetric و درگیر کردن در برخی مکالمات شبکه های اجتماعی ، در مورد تحقیقات شما صحبت می کند؟

آیا می دانید YouTube دومین موتور جستجوی پرکاربرد در جهان است؟ اگر شما یا همکارانتان از علاقه مندان به وبلاگ نویسان هستید ، سعی کنید محتوای ویدیویی ایجاد کنید و تحقیقات خود را در نظرات ویدیویی ارتقا دهید.

5. هر بار که منتشر می کنید ، چک لیست سئو خود را تکمیل کنید
اطمینان حاصل کنید که هر بار که مقاله جدیدی می نویسید ، مراحل بهینه سازی مقاله تحقیقاتی خود را دنبال کنید. موارد فوق را به عنوان یک چک لیست برای کار با آنها در نظر بگیرید.

5 نکته برای افزایش سئو شما

5 نکته برای افزایش قابلیت کشف موتور جستجوی مقاله شما
شبکه ویلی
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع و سایر عناوین وبلاگ ما را بررسی کنید.

1. یک عنوان دوستانه برای موتور جستجو ایجاد کنید
شامل 1-2 کلمه کلیدی مرتبط با موضوع خود باشید
کلمات کلیدی خود را در 65 نویسه اول عنوان خود قرار دهید
عنوان خود را کوتاه نگه دارید
عبارتی را از عنوان خود به جمله اول یا دوم چکیده خود منتقل کنید
2. چکیده مقاله خود را بهینه کنید
یافته ها و کلمات کلیدی اساسی را در دو جمله اول چکیده خود قرار دهید
فقط دو جمله اول به طور معمول در نتایج موتور جستجو نمایش داده می شوند
کلمات کلیدی خود را 3-6 بار تکرار کنید
فراموش نکنید که هدف خلاصه مقاله شما بیان نکات کلیدی تحقیق خود ، به روشنی و مختصر است
برای نمونه ای از چکیده بهینه سازی شده به زیر مراجعه کنید.
3. در کل مقاله خود از کلمات کلیدی استفاده کنید
کلیدواژه ها را در عناوین (1-2) ، چکیده (2-3) و فیلدهای کلمات کلیدی (5-7) خود قرار دهید
کلمات کلیدی ممکن است عبارات کلمات کلیدی باشند نه فقط کلمات منفرد.
کلمات کلیدی را نیز در عناوین خود وارد کنید
عناوین موتورهای جستجو را به ساختار و محتوای مقاله شما معرفی می کند.
کلمات کلیدی خاص را در Google Trends و ابزار کلمات کلیدی Google Adwords پیدا کنید
به یاد داشته باشید که کلمات کلیدی برای خدمات A&I و همچنین SEO مهم هستند.
از کلمات کلیدی متناسب با رشته خود استفاده کنید
اگر مطمئن نیستید ، کلمات مورد استفاده در مقالات اصلی رشته خود را بررسی کنید.
بگذارید کلمات کلیدی به طور طبیعی و به روشی متنی جریان پیدا کنند
موتورهای جستجو از تکرار بیش از حد کلمات کلیدی که به عنوان پر کردن کلمات کلیدی شناخته می شوند ، بدشان می آید و ممکن است مقاله شما را از فهرست بندی خارج کند و یافتن آن را دشوار کند.
4- ثابت قدم باشید
در کل مقاله به صورت سازگار به نام و حروف اول مراجعه کنید
به یاد داشته باشید که باید با انتشارات آنلاین قبلی مطابقت داشته باشید.
5. پیوند ایجاد کنید
به مقاله خود از طریق رسانه های اجتماعی ، شبکه ها و سایت های سازمانی پیوند دهید
هرچه پیوندهای مقید به مقاله شما بیشتر باشد ، موتورهای جستجوی بیشتری مانند Google برای محتوای شما ارزش قائل و برجسته می شوند.

سئو تضمینی چگونه است؟

سئو تضمینی موقعی بدست می آید که اصول بهینه سازی را رعایت کنیم بعنوان مثال وقتی شما کالایی میخرید که گرانتی دارد یعنی تمام استانداردهای جهانی در ساخت آن کالا لحاظ گردیده است سئو تضمینی نیز شامل همین مورد است در اینجا موارد خاصی را که اعمال آنها باعث میشود تا بتوان بهینه سازی وب را گارانتی نمود را فهرست وار اعلام میکنیم.

نقش محتوا در سئو تضمینی

یکی از اصلی ترین مواردی که حیاتی است ایجاد محتواست محتوا یعنی ایجاد مطالب جالب و تحقیقی و غیر کپی شده که خواندن این مطالب به دانش و آگاهی کاربر اضافه میکند محتوا میتواند شامل متن،عکس فیلم و انیمیشن باشد محتوا باید بگونه ای باشد که کاربر از دیدن و خواندن آن لذت ببرد اما اینکه محتوا چه مشخصاتی باید داشته باشد خودش نیز داستانی دارد شما گاهی اوقات ممکن است در گوگل مطلبی را سرچ کنید مانند دانلود فیلم دلخواهتان اما وقتی وارد سایت میشوید ناگهان با سیل آگهی هایی مواجه میشوید که تمام سایت را پر کرده است این مطلب بدون تردید موجب نارضایتی کاربر میگردد و بلافاصله سایت شما را ترک میکند بنابر این محتوا باید در راستای اهداف ایجاد سایت باشد.

سئو تضمینی

سئو تضمینی:حقیقت یا شعار

سئو تضمینی که گارانتی کردن بهینه سازی موتورهای جستجو یا همان جمله معروف search engine optimization است درگیرودار حقیا یا شعار مانده است برخی سئو تضمینی را یک شعار یا مانور تبلیغاتی برای جلب و جذب مشتری میدانند بسیاری از سئو کاران و کارشناسان seo معتقدند تحت هیچ شرایطی نمبشود سئو را گارانتی کرد زیرا الگوریتم های موتورهای جستجو دائم در حال تغییر و بروز رسانی است و هیچ شخصی یا موسسه ای بر این الگوریتم ها تسلط ندارد و نمیتواند بطور قطع و یقین بگوید که این وب سایت در چه زمانی به صفحه اول گوگل میرسد اما ممکن است شرکتی یا فردی وب سایت شما را با یک کلمه کلیدی خاص در گوگل قرار دهد این به معنای یک سئو کامل نیست برخی از کلمات کلیدی دم دراز از سرچ کمتری برخوردارند و رقابت در آن کمتر است بنابر این حضور در صفحه اول گوگل با یک کلیدواژه خاص بمنزله یک یهینه سازی کامل نیست سئو تضمینی شامل همین مورد است و کارشناسان معتقدند آوردن یک کلید واژه در صفحه اول گوگل به معنای حقیقی seo نیست بنابر این با سئو تضمینی مخالفت میکنند حقیقت هم همین است هیچکس نمیتواند تاریخ خاصی برای سئو مشخص کند و یا مدعی باشد تمام تکنیک های یروز رسانی را انجام داده است موتورهای جستجو بوِزه گوگل خزنده های خود را دارند و هیچکس از آن اطلاع ندارد بنابر این سئو تضمینی بیشتر به یک شعار تبلیغاتی شباهت دارد.

سئو تضمینی عالی

سئو تضمینی در 21 حرکت

سئو تضمینی وب سایت در 21 حرکت 
تمام این استراتژی های اثبات شده در سال 2020 عالی عمل می کنند. 
و در اینجا تاکتیکهایی است که در این پست یاد خواهید گرفت. 
1. کلمات کلیدی دست نخورده را در Reddit کشف کنید 
2. سایت خود را برای Google RankBrain بهینه کنید 
3. به روز رسانی ، به روز رسانی و بازنشر پست های وبلاگ قدیمی 
4- تبلیغات Adwords را کپی کنید تا عنوان و شرح برچسب ها را قاتل کنید 
5- فرصت های ایجاد لینک شکسته را در ویکی پدیا پیدا کنید 
6. بهترین کلمات کلیدی رقبای خود را بدزدید 
7. بهینه سازی محتوای خود برای به حداکثر رساندن "اشتراک پذیری" 
8. به سایت های اقتدار پیوند دهید 
9. آب میوه لینک را به صفحه هایی که در صفحه 2 یا 3 نشسته اند ارسال کنید 
10. این یک کلمه را به ایمیل اطلاع رسانی خود اضافه کنید ... و میزان پاسخ خود را 45٪ افزایش دهید 
11. پست کوتاه بلاگ را برای توضیحات YouTube بنویسید 
12. بهینه سازی محتوا برای "SEO معنایی" 
13. کلمات کلیدی Long Tail را در برچسب های عنوان قرار دهید 
14. ویکی پدیا را برای ایده های کلیدی و موضوعی هک کنید 
15. برای یافتن فرصتهای ایجاد لینک عالی از "بهترین" لیستها استفاده کنید 
16. انتشار مطالب با حداقل 1800 کلمه 
17. "قانون اولویت اول پیوند" را بخاطر بسپارید 
18. کلمات کلیدی خود را ایجاد کنید 
19. با این ابزار جستجوگر "Underground" کلمات کلیدی کشف نشده را پیدا کنید 
20. با استفاده از Flippa ، فرصت های ایجاد پیوند مخصوص طاقچه را پیدا کنید 
21. از کنسول جستجوی Google برای دریافت ترافیک بیشتر (هدفمند) استفاده کنید
سئو تضمینی ارزان

عبارت سئو تضمینی

اگر عبارت "سئو تضمین شده" را می شنوید و سریعاً تحریک پذیر هستید ، باید از احساس روده خود احساس خوبی داشته باشید. اگر به نظر شما خوب نیست ، باید به مطالعه ادامه دهید تا بدانید که چرا باید از هر بازاریابی که می گویند می توانند سئو را تضمین کنند ، دوری کنید. 
 
قبل از ادامه کار ، باید معنی این عبارت را بفهمید. سئو ، کوتاه شده برای بهینه سازی موتور جستجو ، بازدیدها و جستجوی آنلاین شرکت شما را افزایش می دهد. بسیاری از افراد این اصطلاح را گیج کننده می دانند و این آنها را به عنوان هدفی آسان برای شرکت های ارائه دهنده وعده های دروغین تبدیل می کند. سئو تضمین شده یک ترفند بازاریابی است که آژانس های سئو برای کسب درآمد استفاده می کنند. 
 
شرکت های سئو ادعا می کنند که می توانند نتایج خاصی مانند رتبه بندی شماره 1 یا تعداد بازدیدهای معینی را در Google در یک بازه زمانی مشخص تضمین کنند. آنها این طعمه را تنظیم کرده و منتظرند تا صاحب مشاغل ناآگاه نیش بزند. این مسئله ساز است زیرا این یک نوید پوچ و عبارت واضح است که برای جذب مشتریان جدید استفاده می شود ، با یک امتیاز فروش جذاب به نظر می رسد. اگر می بینید که یک شرکت سئو در حال تبلیغ این موضوع است ، باید از این موضوع دوری کنید. 
 
هیچ کس نمی تواند پیشنهادات رتبه بندی را تضمین کند 
نفرت برای شکستن آن به شما ، اما هیچ کس نمی تواند تضمین رتبه بندی. چه کسی تضمین محکم را دوست ندارد؟ متأسفانه امکان پذیر نیست زیرا متغیرهای زیادی وجود دارند که نتیجه را کنترل می کنند. وقتی Google می گوید هیچ کس نمی تواند رتبه # 1 را در سایت خود تضمین کند ، می دانید که واقعی است. 
 
بعلاوه ، فعالیتهای بازاریابی رقبا و نتایج آنها نیز بر رتبه شما تأثیر می گذارد. شرکت سئو شما نمی تواند رقبا را کنترل کند و بنابراین نمی تواند سئو را کنترل کند. الگوریتمی که رتبه بندی ایجاد می کند فقط اجازه آن را نمی دهد. شاید بتوانید پیش بینی کنید ، اما نمی توانید کنترل کامل داشته باشید. 
 
شرکت های خوب برای ایجاد رتبه بندی ثابت و ROI مثبت با شما همکاری خواهند کرد ، اما آنها تضمین کننده رتبه بندی نیستند زیرا این کار غیرممکن است. شرکت های سئو که قول این را می دهند احتمالاً نمی دانند که چگونه کار می کند یا فقط قصد کلاهبرداری را دارند. صرف نظر از این ، این یک کار تجاری غیر حرفه ای و غیراخلاقی است. شرکت های بازاریابی مناسب برای شناسایی خواسته های کاربران اینترنت با تجارت شما کار می کنند و از یک رویکرد جامع برای جذب و تبدیل آنها به مشتری استفاده می کنند. 
 سئو تضمینی سایت

سئو زمان می برد 

 
سئو فرآیندی پیچیده است که به زمان نیاز دارد. از آنجا که عوامل بیشماری بر رتبه بندی تأثیر می گذارند ، نمی توان آن را در زمانی که توسط این نوع شرکت ها تبلیغ می شود انجام داد - مهم نیست که آنها تجربه یا ابزاری را دارند. SEO یک استراتژی طولانی مدت است ، بنابراین نمی توانید یک چارچوب زمانی برای آن تعیین کنید. 
 
یک شرکت SEO خوب با گذشت زمان کار می کند تا کیفیت و اعتماد سایت شایسته را با محتوای عالی و صفحات وب مورد اعتماد موتورهای جستجو ، ایجاد کند. به هر شرکتی که سئو سایت را تضمین می کند نتایج سئو را در یک بازه زمانی مشخص بدبین باشید.

سئو تضمینی در یک نگاه

چرا نتایج واقعی سئو تضمین نمی شوند 
بنابراین بیایید نتایج واقعی سئو را به عنوان سه لیست برتر برای یک کلمه کلیدی کاملاً تحقیق شده در نظر بگیریم ، مخصوصاً مربوط به محصولات یا خدمات مشتری و با کمی رقابت و مقدار واقعی جستجو. 
آیا می توانید چنین نتایج را تضمین کنید؟ جواب کوتاه، نه است. 
واقعیت ها عبارتند از: 
 
Google (و سایر موتورهای جستجو) اشخاص ثالث هستند. هیچ شرکت سئو نمی تواند به موتورهای جستجو پرداخت کند تا نتایج ارگانیک مطلوبی را نشان دهد. 
نتایج جستجوگرها به عوامل مختلفی از جمله خود وب سایت ، پیوندها به وب سایت و رقابت شما بستگی دارد. شرکت سئو شما نمی تواند کاری را که رقابت شما انجام می دهد محاسبه کند. تمام شرکت SEO شما می تواند استراتژی رقابت را تجزیه و تحلیل کند و اطمینان حاصل کند که استراتژی خود "بهتر" می کند. 
مشاوره Google در انتخاب آژانس جستجوگرها 
در توصیه های Google به مشاغل متقاضی سئو به طور خاص آمده است که هیچ کس نمی تواند رتبه بندی را تضمین کند ، 
"هیچ کس نمی تواند رتبه # 1 در Google را تضمین کند. 
مراقب SEO هایی باشید که ادعا می کنند رتبه بندی را تضمین می کنند ، ادعا می کنند "رابطه خاصی" با Google دارد یا "ارسال اولویت" به Google را تبلیغ می کنند. هیچ اولویتی برای Google وجود ندارد. در واقع ، تنها راه ارسال مستقیم سایت به Google از طریق صفحه Add URL ما یا با ارسال نقشه سایت است و می توانید این کار را خودتان بدون هیچ هزینه ای انجام دهید. " 
کاری که یک شرکت سئو می تواند انجام دهد 
شرکت های سئو نمی توانند رتبه بندی را تضمین کنند. اما آنچه آنها می توانند انجام دهند این است: - 
مطالعات موردی را در اختیار شما قرار دهند - نه تنها URL های وب سایت بلکه حتی مخاطبان پایگاه مشتری آنها که خوشحال می شوند در مورد خدمات شرکت SEO با شما صحبت کنند. 
به شما ایده روشنی و شفاف درباره نحوه اجرای مبارزات خود بدهید. 
نمونه هایی از مطالعات موردی آنها را در مورد موفقیت آمیز بودن این استراتژی در گذشته ارائه دهید و به شما اطمینان دهند که شما نیز به همین روش عمل خواهید کرد. 
رقابت خود را تجزیه و تحلیل کنید و به شما تخمین واقع بینانه بدهد که چه از نظر زمان و چه از نظر منابع ، برای شکست دادن آنها به چه چیزی نیاز دارید. 
اگر به دنبال سئو جستجوگر هستید که ارزش واقعی و نتایج واقعی را نوید دهد ، بیایید با هم صحبت کنیم. ما عاشق کار با مشاغلی هستیم که می خواهند رشد کنند!
سئو تضمینی چیست

چالش سئو تضمینی

سئو تضمینی از آن جمله کلید واژه هایی است که چالش برنگیز و جنجالی قلمداد میشود سرتاسر گوگل مابین کارشناسان نظرات مختلفی ردوبدل میشود برخی معتقدند سئو تضمینی اصولا یک واژه تبلیغاتی جهت جذب مشتری میباشد و با توجه به الگویتم های گوگل نمیتوان بهینه سازی موتورهای جستجو را گارانتی نمود و مضافا بر اینکه گوگل دارای خزنده هایی است که مرتب سایت ها را چک میکند و با توجه به بروز رسانی سایت رقبا به هیچ وجه نمیتوان پیش بینی کرد که یک سایت سئو شده صددرصد در صفحه اول گوگل قرار بگیرد بنابر این سئو تضمینی عملا ناممکن است و شعار آن میتواند ناباورانه قلمداد شود حتی برخی میز سئو تضمینی را نوعی کلاهبرداری و فریب خوانده اند وقتی تمام دلایل مورد نظر کارشناسان بهینه سازی وب را در کنار هم میگذاریم به این نکته میرسیم که واقعا نمیتوان بطور صددرصد قول حضور در صفحه اول گوگل را به مشتریان بدهیم.
 رتبه بالا را نمی‌توان تضمین کرد چون الگوریتم‌ها دائم آپدیت می‌شوند: گوگل هر روز در حال تغییر و رشد است. با هر آپدیت جدید ممکن است نتایج تغییر کنند. متخصص سئو کنترلی روی این تغییرات ندارد. فقط می‌تواند سایت را با آن‌ها هماهنگ کند. به همین دلیل سئو یک فرایند دائمی است. 
فاکتورهای رتبه‌بندی برای هر کلمه متفاوت هستند: در مورد بعضی از کلمه‌ها بک لینک مهم است و برای بعضی دیگر محتوا. کسی از این معیارها خبر ندارد و فقط با آزمون و خطا می‌توان آن‌ها را حدس زد. 
گوگل نتایج را شخصی‌سازی می‌کند: با توجه به موقعیت جغرافیایی و سابقه سرچ و کلیک‌های هر کاربر، نتایجی که نمایش داده می‌شود متفاوت خواهد بود.
سئو تضمینی در گوگل

سئو سایت چیست

سئو سایت چیست؟ - چرا باید سایتمان را سئو کنیم؟

سئو

سئو چیست ؟ سئو سایت چیست ؟ بهینه سازی سایت شرکت سئو با دارا بودن چندین سال تجربه در زمینه سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت برای تمام موتورهای جستجو Google، Bing،Yahoo،MSN و… مفتخر به کسب بیشترین میزان رضایت مندی از کارفرمایان محترم می باشد . عملیات متفاوتی جهت بهینه سازی سایت مورد استفاده قرار می گیرد که از میان آنها می توان به White SEO یا همان سئو سفید،Black SEO یا همان سئو سیاه اشاره نمود .

ذکر این نکته در این قسمت بسیار حائز اهمیت می باشد در صورتیکه سئو سایت شما از روش Black SEO ،سئو سیاه بهینه شده باشد موتورهای جستجو، وب سایت بهینه شده با روش Black SEO را در داخل لیست سیاه قرار داده و پس از آن به سرعت رتبه وب سایت در موتورهای جستجو کاهش یافته و کاهش رتبه در موتورهای جستجو سبب می گردد تا وب سایت در موتورهای جستجو دیده نشود.

سئو سایت

سئو سایت و بهینه سازی سایت در کل پروسه های بهینه سازی سایت شامل یک سری از اصول اساسی می باشد که سئویاب پس از تحویل پروژه به کارفرمایان محترم این موارد را به آنها انتقال می دهد تا در صورت لزوم بدون پرداخت هزینه و با اتکا به نیروی فنی مجموعه خود در بهره وری هرچه بهتر از نیرو های خود کوشا باشند.

با قدرت گرفتن موتورهای جستجوگر در دو دهه اخیر و افزایش تمایل کاربران اینترنتی به استفاده از این واسطه ها ، این مطلب که مخاطب بتواند به جای نوشتن کامل آدرس تارنمای شما ، تنها با جستجوی کلیدواژه یا مطلبی مرتبط به آن به سایت مذبور دسترسی پیدا کند از اهمیت فراوانی برخوردار شده است .

در سال های اولیه رواج استفاده از موتورهای جستجوگر – همانند هر پدیده نوپای دیگری – عیوب و اشتباهات فراوانی در قالب آن ها وجود داشت که سبب می شد تا افراد زیرک از این ناهمخوانی ها نهایت استفاده را کرده و با فنون تخصصی و زیرکانه اما نامطلوب برای مخاطبین ( مثلاً تکرار به ظاهر بی دلیل یک کلمه خاص یا لینک دهی های بی ثمر و نامرتبط ) خود را در معرض دید کاربران عام قرار دهند ، این در حالی بود که گردانندگان این نمایش نیز بیکار ننشسته و در صدد رفع این حفره های پر تعداد برآمدند . 

وجود این عوامل به جنگی تمام عیار تبدیل شد که تا امروز نیز ادامه داشته و طرفین این جدال ( یعنی موتورهای جستجوگر به ویژه گوگل و افرادی که در پی میانبری آسان برای رسیدن به صدر نتایج نمایش داده شده هستند ) کماکان درگیر آن می باشند ؛ چالشی که روز به روز به نفع عوامل غیر انسانی و هوش مصنوعی پیشروی کرده و عرصه فعالیت را برای افرادی که در چارچوب آن فعالیت نکرده و قصد دارند بی نوبت به جلوی این صف برسند ، تنگ تر می کند . 

در این میان ، مجموعه هایی که به سئو ، بهینه سازی سایت در موتور های جستجوگر یا همان Search Engine Optimization متوسل می شوند ، چنانچه اقدامات خود را با الگوریتم های گوگل و توسل به قوانینی که به کاربران خود ابلاغ می کند پیش ببرند ، با پوشش سفید کلاه خود (White Hat SEO) از این فیلتر عبور کرده و با اثبات لیاقت و شایستگیشان در مراتب بالای این نتایج می نشینند و چنانچه به هر طریقی از این دستورالعمل ها تخطی نمایند ، متهم به بر سر کردن کلاهی سیاه شده (Black Hat SEO) و بنا به میزان و شدت نا فرمانی انجام گرفته شده ، با تبعید به صفحات دورتر جریمه می شوند . 

در همین رابطه از آنجایی که گام نهادن در مسیر خواسته های گوگل امری تخصصی ، زمانبر و طاقت فرسا می باشد ، چنانچه فرد یا مجموعه ای به دنبال آن بوده و بخواهد در میان رقبای محلی یا بین المللی خود بهتر دیده شود ، ملزم به تخصیص زمان قابل توجهی از ساعات مفید کاریش بوده و عملاً نمی تواند هم به این امور و هم به فعالیت های روزانه خود برسند ، در نتیجه اینکه برداشتن این هندوانه ها با یک دست ، هیچ کدام را سالم به مقصد نمی رساند . از سویی دیگر ، استخدام وبمستری همیشگی به عنوان یک کارمند ثابت نیز هزینه های فراوانی به ویژه برای مجموعه های کوچک در بر خواهد داشت که شاید برای آنان توجیه اقتصادی نداشته باشد ، به همین دلیل است که تأکید متخصصین امر به برون سپاری این پدیده مهم و سپردن آن به دست افراد حرفه ای در این حوزه می باشد . 

مجموعه فعالیت هایی که در قالب سئو سایت انجام می پذیرد می تواند شامل رفع عیوب وب سایت شما نیز شود بدین صورت که شما وب سایت خوبی داشته اید و تا بحال در رتبه بندی گوگل نیز موقعیت مناسبی را داشته اید اما به یکباره دچار افت و یا ریزش ورودی شده اید ، در این حالت ممکن است از طریق های مختلف دچار مشکل شده باشید که یکی از جریمه هایی که گوگل برایتان در نظر گرفته است پنالتی گوگل است اما خارج از این مورد موارد دیگری نیز هست . 

مانند جریمه یکی از کلمات کلیدی شما و یا تخریب رقبای شما که می تواند به سادگگی باعث افت رتبه وب سایت شما در موتور های جستجو شود ، بنابراین برای تشخیص صحیح مشکل و رفع عیوب و کم و کاستی ها بهترین راه شما سپردن کار به کاردان و یا همان متخصصین بهینه سازی سایت می باشد که می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین نتایج را برای رتبه سایت شما به ارمغان آورند. 

خدمات سئو

به مجموعه خدماتی اطلاق می گردد که توسط شرکت ها به منظور ارتقای رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو نظیر گوگل ارائه می گردد و مشتمل بر انواع سئو داخلی یا ساختار و یا خدمات سئو خارجی می باشد که با توجه به نیاز هر مجموعه ای این خدمات قابل ارائه خواهد بود. 

سئو داخلی سایت 

به مجموعه خدماتی که باعث می شود که در داخل سایت شما انجام می پذیرد این سئو می تواند شامل اصول مختلفی از جمله لینک سازی استاندارد داخل سایت شما که باید قالب سایت و همچنین در داخل محتوا های شما انجام شود و همینطور استاندارد سازی محتوا ، زمان های بروز رسانی محتوای وب سایت شما و بسیاری از موارد دیگر می باشد که توسط کارشناسان سئو برای سایت شما انجام خواهد پذیرفت. 

سئو خارج از سایت 

به مجموعه فعالیت هایی که خارج از وب سایت شما صورت می گیرد و باعث ارتقای رتبه سایت شما در گوگل میشود گفته میشود این عمال شامل مواردی مانند : ساخت بک لینک ، رپورتاژ آگهی ،کار بر روی شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها و… موارد دیگر خواهد بود ، که البته نیاز به تخصص و مهارت بالا در این خدمات از جمله بک لینک می باشد. 

سئو ساختار 

ساختار وب سایت شما ممکن است در برخی از موارد کاربر پسند باشد که از نظر گوگل اینگونه نباشد و همینطور ممکن است ایراداتی در سایت شما مانند : طولانی بودن زمان لود سایت ، استفاده از فلش در سایت ، استفاده بیش از حد از اسکریپت های جاوا و بسیاری از موارد دیگر وجود داشته باشد که در این صورت بهترین راه بررسی کامل ساختار سایت شما ، نوع لینک دهی ، متون لینک دهی ، متن های ارتباط دهنده و ….. میباشد، که در اولین قدم از سئو سایت انجام خواهد پذیرفت. 

سئو وب سایت

سئو وب سایت در دنیای پر رقابت امروز هر وب سایت نماینده مجموعه خود است و برای اینکه بتوانیم به جایگاه قابل قبولی دست پیدا کنیم لازمه آن جذب مشتری بیشتر و بیشتر در معرض توجه قرار گرفتن می باشد ، با توجه به این که طراحی سایت به تنهایی نمی تواند برای ما مشتری آفرین شود ما نیاز به افزایش رتبه سایت خود در موتورهای جستجو از جمله گوگل را داریم که این اتفاق تنها به کمک سئو سایت قابل انجام است. 

بهینه سازی سایت

برای اینکه یک وب سایت بهینه در موتور های جستجو داشته باشیم نیازمند تولید مطالب هستیم و در واقع مطالب سایت باید بهینه سازی گردد ، مطالب باید پر مغز ، جدید و صرفا برای مخاطبین نوشته شده تا در بهینه سازی سایت ما موثر واقع گردند. 

هزینه سئو سایت

برای اینکه قیمت سئو سایت را برآورد کنید حتما به ارسال اطلاعات سایت خود از طریق ایمیل و یا تماس تلفنی احتیاج دارید زیرا بهینه سازی سایت مبحث بسیار بسیار بزرگ است که در چند جمله و کلمه نمی توان کلیت موضوع را بیان نمود. 

سئو حرفه ای سایت

از جمله کارهایی که نیاز دارید تا به یک سئو حرفه ای سایت خود برسید کار بر روی الگوریتم های جدید گوگل است زیرا همانطور که میدانید تعداد دفعات تغییرات در الگوریتم های گوگل از تعداد روزهای هفته بیشتر است و طبیعتا غیر قابل اجرا ، اما نگران نباشد گوگل اصولی مهم و اساسی دارد که اگر آنها را آموزش ببینید دیگر لازم نیست که هر روز به دنبال پیگیری اصول جدید باشید و البته این به این معنا نمی باشد که بروزرسانی و اخبار مهم سئو را بررسی نکنید برای سئو حرفه ای سایت همواره باید بروز باشید.

 نقش محتوا در سئو تضمینی،سئو تضمینی چیست،معیارهای سئو تضمینی،پکیج سئو تضمینی،نرخ سئو تضمینی

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی