تبلیغات صفحه اول گوگل 8 مزیت دارد
تبلیغات صفحه اول گوگل برای تمام مشاغل لازم است.کسب و کارهایی که میخواهند به مخاطبان بیشتری برسند میدانند که رتبهبندی بالای نتایج موتور جستجو گوگل حیاتی است . با این حال , رسیدن به نقطه برتر دشوار است , به ویژه زمانی که بازار با رقبا اشباع میشود . اینجاست که آگهیهای گوگل وارد میشوند .
گوگل ادز یک سرویس تبلیغاتی آنلاین است
گوگل ادز یک سرویس تبلیغاتی آنلاین است که به شرکتها امکان نمایش مطالب بازاریابی تبلیغاتی در رتبهبندی جستجوی گوگل را میدهد . شما میتوانید نتیجه جستجو را بگویید یک آگهی است چون برچسب " آگهی " کوچکی روی آن دارد .
با خدمات آگهیهای گوگل , کسبوکار شما میتواند کمپینی ایجاد کند که متناسب با اهداف , مکان , جمعیت شناختی ایدهآل , کلمات کلیدی هدف و بودجه شماست . زمانی که کاربر وارد یکی از کلمات کلیدی هدف شما در گوگل میشود , کمپین تبلیغاتی راهاندازی میشود و تبلیغ مربوطه را در نتایج جستجو نمایش میدهد . برای مثال , اگر کمپین تبلیغاتی شما کلمات کلیدی " بهترین رستورانها در تامپا , فلوریدا " را هدف قرار میدهد و کسی در جستجوی این عبارت است , تبلیغ شما در بالای صفحه نتایج جستجو آنها ظاهر خواهد شد .
تبلیغات گوگل میزبان یک مزایده مجازی است تا مشخص شود کدام تبلیغات در بالای موتورهای جستجو ظاهر میشوند , که در این زمینه به عنوان فضای آگهی عمل میکند . شرکتها میتوانند براساس سه استراتژی اصلی مناقصه , برای تعیین جایگاه این تبلیغات پیشنهاد دهند :
هزینه هر کلیک ( cpc ) - این استراتژی براساس تعداد کلیک روی آگهی شماست . شرکتها تنها زمانی حقوق میدهند که کسی از سایت آنها بازدید کند . پیشنهاد cpc بالاتر شانس ظهور نتایج جستجو را افزایش میدهد .
هزینه هر برداشت ( cpm ) - این براساس زمانی است که تبلیغ شما بر روی نتایج موتور جستجوی گوگل نمایش داده میشود . کسب و کارهایی که قابلیت دید برند را بیش از کلیک ارزش میدهند اغلب این استراتژی را انتخاب میکنند .
هزینه هر اقدام ( cpa ) - این نرخ پرداخت یک کسبوکار برای هر اقدام تکمیلشده در سایت آنها پس از کلیک روی تبلیغ آنها است که به عنوان تبدیل نیز شناخته میشود . این تبدیل میتواند چیزی از زدن دکمه " خرید " برای تکمیل یک نظرسنجی آنلاین برای امضای خبرنامه باشد .
چرا شرکتها باید از تبلیغات گوگل استفاده کنند؟
چرا شرکتها باید از تبلیغات گوگل استفاده کنند؟
با اینکه ممکن است تمایلی به سرمایهگذاری در تبلیغات آنلاین نداشته باشید , دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید از تبلیغات گوگل استفاده کنید :
۱. گرفتن نتایج سریعتر از کمپین های بهینهسازی موتور جستجو ( seo ) فرآیند بهبود عملکرد وب سایت و محتوای آن برای استفاده ارگانیک از الگوریتم جستجوی گوگل است . این برنامه شامل تحقیق در مورد کلمات کلیدی , انتشار مطالب به خوبی نوشته شده , تنظیم مطالب مرتبط و اطمینان از اجرای بهینه وب سایت است . با اینکه استراتژی seo برای بهبود رتبه وب سایت و افزایش ترافیک ضروری است , اما زمان میبرد تا میوه را تحمل کند زیرا شرکتهای دیگر نیز از طریق روشهای مشابه برای نقطه اول رقابت میکنند .
اگر میخواهید به سرعت ترافیک بیشتری به وب سایت خود وارد کنید , از آگهیهای گوگل استفاده کنید . تبلیغات گوگل نتایج سریعتر ارائه میدهند چون شما با نتایج جستجوی ارگانیک رقابت نمیکنید . وب سایتی که هدف قرار میدهید به محض راهاندازی کمپین تان در بالای نتایج جستجوی مخاطب قرار خواهد گرفت . این به این معنی نیست که seo بیربط است ; تبلیغات گوگل فقط نتایج سریعتر را با دریافت فوری وب سایت شما توسط افراد بیشتری بدست میآورند .
۲. دسترسی به تبلیغات گوگل مناسب شما را قادر میسازد تا مخاطبین هدف خود را با مکان , کلمات کلیدی , زبان , علایق و چیزهای دیگر سفارشی کنید . شما حتی میتوانید افرادی را هدف قرار دهید که در حال حاضر علاقه خود را به محصول شما براساس تاریخچه جستجو شان ابراز کردهاند یا صفحات خاصی را در وب سایت شما بازدید کردهاند . به این ترتیب , سایت شما تنها میتواند توسط مشتریان با کیفیت بالا دیده شود و شما در حال هدر دادن دلار تبلیغات بر روی جمعیت اشتباه نیستید .
۳. افزایش شناخت و آگاهی از برند گوگل اولین جایی است که افراد در حال انجام تحقیقات هستند , به دنبال محصول یا سرویس هستند , یا فقط به صورت آنلاین جستجو میکنند . به همین دلیل است که حضور در محبوبترین موتور جستجو جهان بسیار مهم است .
با تبلیغ وب سایت خود در آگهی گوگل میتوانید اطمینان حاصل کنید که برند شما همیشه برای مخاطبان مربوطه قابلمشاهده است . زمانی که کاربران همان آگهی را چندین بار میبینند , بیشتر احتمال دارد برند شما را بشناسند و به یاد بیاورند . این نوردهی و شناسایی کلید کسب راهنمایی , تبدیل و پرداخت مشتریان است .
۴. وقتی وب سایت شما بازدیدکنندگان گوگل ادز را دریافت میکند با مشتریان ارتباط برقرار کنید اما آنها با آن تعامل نمیکنند , شرکت شما میتواند فرصتهای تبدیل احتمالی را از دست بدهد .
آگهیهای گوگل به شما این امکان را میدهد که با نشان دادن تبلیغات بنر به آنها در وب سایتها یا برنامههای دیگر , آن بازدیدکنندگان را از بین ببرید . برای مثال , شما میتوانید تبلیغات retargeting برای مشتریانی که در یک سرویس یا صفحه محصول خاص اقامت داشتند ایجاد کنید اما هنوز خرید نکرده اید . این تبلیغات میتوانند تبلیغات ویدیویی , تبلیغات تصویری و متنی یا تبلیغات پویا باشند که فرد را در اطراف یک وب سایت خاص دنبال میکنند. با بیرون راندن بیشتر مبارزات انتخاباتی , شما میتوانید با رهبری ارتباط داشته باشید حتی زمانی که آنها فعالانه به دنبال شرکت شما نیستند .
۵. پایش و اندازهگیری عملکرد کمپین تبلیغاتی آگهی گوگل تجزیه و تحلیل دقیقی را در کمپین های تبلیغاتی شما , از جمله کلیک , برداشت , ترافیک ایجاد شده , تبدیل و بیشتر فراهم میکند . گزارشهای گوگل ادز نیز میتوانند ردیابی کنند که در کجا راهنمایی میشود , چه چیزی کلمات کلیدی تبلیغ را تحریک کرد , و کدام فرمت موفقترین بود . به این ترتیب میتوانید به راحتی ببینید که کدام کمپین ها بهترین کار را میکنند , آنها را برای نتایج بهتر اصلاح میکنند , یا فعالیتهایی را که نتایج مطلوب تولید نمیکنند متوقف کنید .
۶. کنترل بودجه مبارزات انتخاباتی خود بر بودجه کمپین تان , مزیت اصلی تبلیغات گوگل است . برای شروع , شما کلمات کلیدی خاص را هدف قرار میدهید و یک استراتژی مناقصه براساس آنچه که برای کسبوکار شما مهم است انتخاب میکنید ( برای مثال , کلیک , برداشت , یا تبدیلات ) .
سپس میتوانید بودجه روزانه برای هر کمپین تعیین کنید تا اطمینان حاصل کنید که در حین حداکثر کردن reach , overspend را don . علاوه بر این , اگر هزینهها بیش از حد بالا باشد یا بخواهید محتوای تبلیغ خود را تغییر دهید , میتوانید در هر زمانی مبارزات خود را متوقف کنید .
۷. تبلیغات گوگل competitors را ردیابی کنید و بهتر عمل کنید , یک سکوی شفاف است که در آن میتوانید آنچه رقبای شما انجام میدهند را ردیابی کنید و اینکه چگونه برای کلمات کلیدی خود پیشنهاد میدهند .
این به شما این فرصت را میدهد که استراتژیهای آنها را تجزیه و تحلیل کرده و مطابق آن شما را تنظیم کنید . برای مثال , اگر رقبا بر روی کلمات کلیدی مشابه شما پیشنهاد میدهند , میتوانید cpc بالاتر را پیشنهاد دهید , تغییرات کلمات کلیدی رقابتی کمتری را امتحان کنید , یک پایه کاربر خاص را هدف قرار دهید یا کیفیت محتوای آگهی را بهبود بخشید . همچنین ممکن است انتخاب کنید که به یک استراتژی مناقصه متفاوت مانند cpm یا cpa switch .
۸. حداکثر کردن بازده در آگهیهای گوگل سرمایهگذاری ( roi ) , roi قابلتوجهی را برای کسبوکار فراهم میکند . برای یک نفر, شما میتوانید مخاطبین هدف خود را تنها به کسانی که به احتمال زیاد به سایت شما مراجعه میکنند محدود کنید , که میتوانند تبدیل را افزایش دهند .
از همه مهمتر , تجزیه و تحلیل آگهیهای گوگل به شما این امکان را میدهد که هزینههای کمپین را کاهش دهید و مشخص کنید که آیا تبلیغات شما واقعا ً موثر هستند یا خیر . این بینش برای کسب و کارها به دنبال بهبود استراتژیهای بازاریابی و تصمیمگیری آینده ارزشمند است .
اگر میخواهید از مزایای کامل آگهیهای گوگل بهرهمند شوید , داشتن درک عمیق از سکو بسیار مهم است . گروه راهحلهای دینامیک تنها افراد مناسبی برای این کار هستند . از راهاندازی کمپین های شما تا حفظ محدوده عملکرد آن , تیم متخصصان ما اطمینان حاصل خواهند کرد که بیشترین میزان سرمایهگذاری در تبلیغات گوگل را دریافت خواهید کرد .