• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

تبلیغات در شبکه های اجتماعی مهم است

تبلیغات در شبکه های اجتماعی بسیار مهم است و آن به دلیل رایگان بودن تبلیغات در شبکه های اجتماعی بسیار فراگیر شده است.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی بزرگی مانند فیسبوک،اینستاگرام،لینکدین،یوتیوب و تلگرام امروزه بسیار رایج است.

میلیونها کاربر روزانه مطالب و محتوای مورد علاقه خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک میگذارند.

وچود میلیونها صفحه در شبکه های اجتماعی که نربوط به فروش محصولات و خدمات است اهمیت تبلیغات در شبکه های اجتماعی را اثبات کرده است.

انگیزه بودجود آمدن شبکه های اجتماعی چیست؟

معروفترین شبکه های اجتماعی جهان کدامند؟

چکونه در شبکه های اجتماعی تبلیغات رایگان انجام دهیم.

در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره شبکه های اجتماعی به تفصیل صحبت میکنیم.

چرا باید در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشیم

امروزه همه ما از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنیم . خب , شاید نه همه , اما حداقل مقدار زیادی از جمعیت . سوال این نیست که اگر از آن استفاده کنیم , اما چرا . و این دقیقا ً همان چیزی است که شاخص وب جهانی به آن نگاه می‌کند .
بنابراین دلیل اصلی شما برای فعال شدن در فیس بوک , تویی‌تر , اینستاگرام و یا هر شبکه اجتماعی دیگر چیست ? ظاهرا , بیشتر ما از آن‌ها برای حفظ ارتباط با دیگران استفاده می‌کنیم , بلکه باید در مورد آنچه که در جهان اطراف ما می‌گذرد , به روز شوند .

اصطلاح شبکه اجتماعی به استفاده از سایت‌های ارتباط جمعی مبتنی بر اینترنت برای ارتباط با دوستان , خانواده , همکاران , مشتریان , یا مشتریان اشاره دارد . شبکه‌های اجتماعی می‌توانند یک هدف اجتماعی , یک هدف کسب‌وکار , یا هر دو , از طریق سایت‌هایی مانند فیس بوک , توییتر , linkedin , و اینستاگرام داشته باشند. شبکه‌های اجتماعی نیز یک پایه مهم برای بازاریابان در تلاش برای تعامل با مشتریان است . فیس بوک بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شبکه اجتماعی است , با ۲.۹۱ میلیارد نفر به صورت ماهانه , از ۳۱ دسامبر , ۲۰۲۱.۱ اینستاگرام , Messenger بوک , twitter و Pinterest محبوب‌ترین شبکه اجتماعی هستند .

شبکه های اجتماعی چگونه کار میکنند

شبکه‌های اجتماعی شامل توسعه و حفظ روابط شخصی و تجاری با استفاده از فن‌آوری است . این کار از طریق استفاده از سایت‌های شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک , اینستاگرام و تویی‌تر انجام می‌شود . این سایت‌ها به مردم و شرکت‌ها اجازه می‌دهند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند تا بتوانند روابط را توسعه دهند و بنابراین می‌توانند اطلاعات , ایده‌ها و پیام‌ها را به اشتراک بگذارند .
اعضای خانواده که دور از هم هستند ممکن است به سایت‌های شبکه‌های اجتماعی شخصی مانند فیس بوک متصل بمانند . آن‌ها می‌توانند عکس‌ها را به اشتراک بگذارند و چیزهایی را که در زندگی شان می‌گذرد به روز رسانی کنند . افراد همچنین می‌توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند ( به طور برجسته , غریبه‌ها ) که علایق مشترکی دارند . افراد می‌توانند از طریق گروه‌ها , لیست‌ها و استفاده از hashtags یکدیگر را پیدا کنند .
شبکه‌های اجتماعی معمولا ً توسط بازاریابان برای افزایش شناخت برند و تشویق وفاداری به برند مورد استفاده قرار می‌گیرند . از آنجا که این شرکت یک شرکت را در دسترس مشتریان جدید قرار می‌دهد و برای بازارهای موجود بیشتر قابل‌شناسایی است , بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی به ترویج صدا و محتوا کمک می‌کند .
برای مثال , یک کاربر توئیتر مکرر ممکن است برای اولین بار از طریق یک خوراک خبری درباره یک شرکت یاد بگیرد و تصمیم بگیرد که یک محصول یا سرویس را خریداری کند. هر چه افراد بیشتری در معرض نمایش قرار گیرند , احتمال یافتن و حفظ مشتریان جدید بیشتر می‌شود .
بازاریابان از شبکه‌های اجتماعی برای بهبود نرخ‌های تبدیل استفاده می‌کنند . ایجاد یک ساختمان به دنبال دسترسی و تعامل با مشتریان جدید , جدید و قدیمی است . به اشتراک گذاری پست‌ها , تصاویر , ویدئوها و یا توضیحات در مورد وب سایت‌های ارتباط جمعی به پیروان امکان می‌دهد واکنش نشان دهند , از وب سایت شرکت بازدید کنند و به مشتریان تبدیل شوند .

ملاحظات خاصی وجود دارند که همه رویکردی برای بازاریابی دارند .  به این دلیل که هر کسب‌وکار منحصر به فرد است و هدف متفاوتی از جمعیت , تاریخ و بازار رقابتی دارد . از آنجا که شرکت‌های شبکه اجتماعی می‌خواهند کسب و کارها برای تبلیغات خود بپردازند , شرکت‌ها اغلب تعداد کسب و کارها را محدود می‌کنند که ممکن است از طریق پست رایگان دریافت کنند . برای مثال , اگر یک شرکت ۵۰۰ دنبال کننده دارد , دنبال ممکن است همه یک پست دریافت نکنند .

همان طور که در بالا ذکر شد , شبکه اجتماعی به افراد اجازه می‌دهد تا با خانواده و دوستانشان در تماس باشند , وگرنه ممکن است به دلیل فاصله و یا از دست دادن لمس , با خانواده ارتباط برقرار کنند . افراد هم چنین می‌توانند با افراد دیگری ارتباط برقرار کنند که علایق مشترکی دارند و روابط جدیدی را توسعه می‌دهند .
همچنین به شرکت‌ها این امکان را میدهد که با مشتریان جدید و موجود ارتباط برقرار کنند . آن‌ها همچنین می‌توانند از رسانه‌های اجتماعی برای ایجاد , ارتقا و افزایش آگاهی از برند استفاده کنند . آن‌ها همچنین بر نظرات و نظرات مشتریان خود متکی هستند . هرچه مشتریان بیشتر در مورد یک شرکت پست کنند, ارزش ویژه برند قوی‌تر می‌شود . این امر منجر به فروش بیشتر و رتبه‌بندی بالاتر موتورهای جستجو می‌شود . بنابراین شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به ایجاد یک برند به صورت مشروع , معتبر و قابل‌اعتماد کمک کنند .
یک شرکت ممکن است از شبکه‌های اجتماعی برای نشان دادن سطح خدمات مشتریان خود و غنی‌سازی روابط با مصرف کنندگان استفاده کند . به عنوان مثال , اگر مشتری در مورد یک محصول یا سرویس در توییتر شکایت کند , شرکت ممکن است فورا ً به این موضوع بپردازد , عذرخواهی کند و اقدام کند تا آن را درست کند .

شبکه‌های اجتماعی می‌توانند تاثیر بزرگی بر گسترش اطلاعات نادرست داشته باشند و این می‌تواند مانند آتش‌سوزی در میان باشد . این امر پس از سال ۲۰۱۲ به طور فزاینده‌ای شایع شد . اطلاعات به صورت شایعه شروع می‌شوند که سریع‌تر از حقایق منتشر می‌شوند . یک مطالعه نشان داد که اطلاعات نادرست ۷۰ درصد بیشتر از اطلاعات واقعی در تویی‌تر است .
شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به اندازه تاثیر زیان آوری بر شرکت‌ها داشته باشند . انتقاد از یک برند می‌تواند به سرعت در رسانه‌های اجتماعی پخش شود . این می‌تواند منجر به ایجاد سردرد مجازی برای اداره روابط‌عمومی شرکت ها شود .
اگرچه خود شبکه اجتماعی آزاد است , ساخت و نگهداری پروفایل یک شرکت هر هفته ساعت‌ها طول می‌کشد . هزینه‌های آن روزها به سرعت افزایش می‌یابد . کسب و کارها به پیروان زیادی قبل از شروع یک کمپین بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی نیاز دارند که شروع به ایجاد یک بازده مثبت برای سرمایه‌گذاری می‌کند ( roi ) . برای مثال , ارسال یک پست به ۱۵ تن از پیروان به اندازه ارسال پست به ۱۵۰۰۰ تن از پیروان , تاثیری ندارد .

6 دلیل محبوبیت شبکه های اجتماعی

محبوبیت سایت‌های شبکه‌های اجتماعی در طی چند سال گذشته به سرعت افزایش‌یافته است . شبکه‌های اجتماعی انواع خدمات و مزایای زیادی را برای کاربران خود فراهم می‌آورند , مانند کمک به آن‌ها برای برقراری ارتباط با افراد جدید , تبادل نظر با مردم و ارتباط با دوستان و همکاران قدیمی . برخی از دلایل محبوبیت سایت‌های شبکه‌های اجتماعی عبارتند از:

فرصت ملاقات با افراد جدید در شبکه های اجتماعی

 فرصت ملاقات با افراد جدید در شبکه‌های اجتماعی به مردم فرصتی می‌دهد تا افراد جدیدی را در سراسر دنیا ملاقات کنند . کاربران این سایت‌ها به میلیون ‌ها پروفایل از سراسر جهان دسترسی دارند . قبل از ظهور وب سایت‌های شبکه‌های اجتماعی , اتاق‌های گپ تنها راه دیدار با افراد جدید در اینترنت بود . اما اشکال اصلی اتاق گپ این بود که شما ممکن است کسی را که با او در تعامل هستید , نمی‌شناسید . مقدمه پروفایل ‌های شبکه‌های اجتماعی به افراد اجازه می‌دهد تا قبل از اینکه با آن‌ها تعامل داشته باشند اطلاعات بیشتری درباره یک فرد بدانند .

شبکه های اجتماعی کاربر پسند هستند

سایت‌های شبکه‌های اجتماعی , محبوب کاربر پسند هستند به طوری که آن‌ها بسیار کاربر پسند هستند . بسیاری از سایت‌ها به این راحتی هستند که به دانش کمتری از اینترنت نیاز دارند . همچنین آن‌ها روش بهتری برای برقراری ارتباط با افراد جدید نسبت به سایر کانال‌های اینترنتی مانند تابلوهای اعلانات و ایمیل ارائه می‌دهند . نسخه‌های موبایل این سایت‌های شبکه‌های اجتماعی حتی بیشتر از کاربر هستند که تعداد زیادی از افراد را به آن‌ها متصل می‌کند . 

گروه های ایجاد شده در شبکه های اجتماعی

به گروه‌هایی بپیوندید که علایق شما را به اشتراک می‌گذارند , بیشتر شبکه‌های اجتماعی محبوب به کاربران اجازه ایجاد گروه‌هایی را می‌دهند . این گروه‌ها به likeminded اجازه می‌دهند تا علایق و سرگرمی‌ها را به اشتراک بگذارند . یک گروه درست به عنوان باشگاهی عمل می‌کند که عضویت آن برای هر کسی که علایق مشترکی دارند , باز است .

شبکه های اجتماعی رایگان هستند.

آن‌ها رایگان هستند تا از بسیاری از سایت‌های شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب مانند فیس بوک و google + استفاده کنند که آن‌ها را آزاد می‌سازد . این سایت‌ها عمدتا ً از طریق تبلیغات پول خود را می‌سازند . راه‌های دیگر این سایت‌ها پول درآوردن از طریق ویژگی‌های اضافی مانند بازی و دیگر برنامه‌های کاربردی است که باید توسط کاربران پرداخت شود .

بازار کار در شبکه های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای به مردم در ایجاد برند آنلاین خود کمک می‌کنند . افراد می‌توانند مهارت‌ها , دستاوردها , و تجربیات قبلی خود را در این شبکه‌ها پست کنند و خود را توسط همکاران , دیگر گروه‌های هم‌کار و حتی کارفرمای احتمالی تشخیص دهند . بسیاری از شرکت‌ها شروع به استخدام افراد از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند linkedin کرده‌اند . کاربران همچنین اختیار جستجو برای پیدا کردن شغل را از طریق شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای مانند هر پورتال شغلی دیگر دارند . رسانه‌های اجتماعی هم اکنون سهم بزرگی در بازار کار دارند .

کمک شبکه های اجتماعی به کسب و کار

یکی دیگر از دلایل مهم موفقیت سایت‌های شبکه‌های اجتماعی این است که آن‌ها به کسب و کارها کمک می‌کنند تا به راحتی به مشتریان بالقوه خود برسند . شبکه‌های اجتماعی بر خلاف موتورهای جستجو مانند گوگل , راه‌حل‌های آگهی هدف را توسعه داده‌اند که از آن کسب و کارها می‌توانند به مشتریان بالقوه خود براساس پروفایل کاربران خود برسند . شبکه‌های اجتماعی همچنین دسترسی منحصر به فردی به اطلاعات شخصی کاربران خود مانند سرگرمی‌ها , علایق , مکان‌ها و غیره دارند که به کسب و کارها در هدف قرار دادن صحیح تبلیغات کمک می‌کنند .
اینترنت در سراسر مرزه‌ای جهان ارتباطات ایجاد کرده‌است . و شبکه اجتماعی به مردم کمک کرده‌است تا شبکه خود را گسترش دهند, دوستان خود را افزایش دهند , روابط خود را افزایش دهند, کارمندان را استخدام کنند, کارمندان را استخدام کنند , و افرادی را با مهارت‌های اندک پیدا کنند که دلیل شهرتش را خلاصه می‌کند .

چرا مردم از شبکه های اجتماعی استفاده میکنند 

چرا مردم از شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند ?
چه شما به شروع یک کسب‌وکار جدید فکر می‌کنید و یا در حال حاضر در حال اجرا هستید , رسانه‌های اجتماعی باید در خط مقدم استراتژی بازاریابی شما باشند .
و برای انجام این کار , شما نه تنها باید بدانید که محبوب‌ترین سیستم‌عامل‌های وب سایت‌های ارتباط جمعی مانند پشت دست شما عمل می‌کنند , اما شما همچنین باید هدف اصلی رسانه‌های اجتماعی را درک کنید . به عبارت دیگر , شما باید بدانید که چگونه سکوهای رسانه اجتماعی برای آن استفاده می‌شوند .
بنابراین , کاربران چه چیزی را دلیل اصلی استفاده از رسانه‌های اجتماعی می‌دانند ?
براساس یک بررسی اخیر , بزرگ‌ترین دلیل استفاده از رسانه‌های اجتماعی این است که با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار کنیم . در این میان ۴۷.۶ درصد از کاربران اینترنت این فهرست را به عنوان یکی از کاربردهای بالای رسانه‌های اجتماعی مطرح کرده‌اند .
این تعجب‌آور نیست , با توجه به این که دقیقا ً هدف رسانه اجتماعی چیست . از پروفایل و پیام گذاری و اظهار نظر درباره فرصت‌ها برای به روز رسانی ‌های نقطه عطف و به روز رسانی ‌های روز به روز , در مورد یک فرد ( و یک کسبوکار , برای آن ماده ) که در نهایت به رسانه‌های اجتماعی ختم نمی‌شود , چیز زیادی وجود ندارد .
دومین دلیل اصلی استفاده از وب سایت‌های ارتباط جمعی , مقابله با خستگی است - ۳۶.۳ درصد کاربران اینترنتی می‌گویند که آن‌ها از رسانه‌های اجتماعی برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده می‌کنند . این امر با خواندن داستان‌های خبری در ۳۵.۱ درصد دنبال می‌شود .
با توجه به اینکه رسانه‌های اجتماعی محتوای بصری دارند , مصرف آن بسیار ساده است و به راحتی مصرف می‌شود و ارزش تفریحی آن بسیار بالاست . در واقع تحلیلگران آن را اگرگیتور خبر و سرگرمی می‌دانند .
سه کاربرد اصلی دیگر رسانه‌های اجتماعی , یافتن محتوا ( با ۳۱.۶ درصد کاربران اینترنت ) , مشاهده آنچه در مورد ( 29.5 % ) و یافتن الهام برای انجام و خرید ( 27.7 درصد ) وجود دارد , می‌باشد .
هفتمین دلیل محبوب کاربران اینترنت در وب سایت‌های ارتباط جمعی , یافتن محصولاتی برای خرید است . به عنوان یک مالک تجاری تجارت الکترونیک ( مشتاق ) , این یک آمار برای توجه بیشتر به این است که ۲۶.۳ درصد از مردم از رسانه‌های اجتماعی برای جستجو برای خرید استفاده می‌کنند . این بیش از یک در چهار - یک کل فرصت‌های فروش است - و قطعا ً مزایای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را برجسته می‌کند .
اشتراک و بحث در مورد عقاید با دیگران هم در میان استفاده‌های اصلی از رسانه‌های اجتماعی , با یکی در چهار کاربر است .
در حدود ۲۴ درصد هر یک از آن‌ها , تماس‌های جدیدی ایجاد کرده و در حال تماشای جریان‌های زنده از ۱۰ استفاده از رسانه‌های اجتماعی هستند .

شبکه اجتماعی فیسبوک

فیس بوک یک سایت شبکه اجتماعی است که برای شما آسان است که با خانواده و دوستان آنلاین ارتباط برقرار کنید . در اصل برای دانشجویان کالج طراحی شده‌بود , فیس بوک در سال ۲۰۰۴ توسط مارک Zuckerberg در حالی که در دانشگاه هاروارد ثبت‌نام‌کرده بود , ایجاد شد . تا سال ۲۰۰۶ , هر کسی در سن ۱۳ سالگی با یک آدرس ایمیل معتبر می‌تواند به فیس بوک بپیوندد . امروزه فیسبوک بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی با بیش از ۱ میلیارد کاربر در سراسر جهان است .

چرا از فیسبوک استفاده کنیم

آیا تا بحال به این فکر کرده‌اید که چرا مردم از فیسبوک خوششان می‌آید ? به هر حال , راه‌های دیگری نیز برای برقراری ارتباط آنلاین مانند ایمیل , پیام فوری , و غیره وجود دارد . چیزی که باعث می‌شود فیس بوک منحصر به فرد شود , توانایی برقراری ارتباط و اشتراک گذاری با افرادی است که شما در آن به آن‌ها توجه می‌کنید .
برای بسیاری , داشتن یک حساب فیس بوک هم اکنون یک بخش مورد انتظار آنلاین است , خیلی شبیه به داشتن آدرس ایمیل خودتان . و از آنجا که فیسبوک بسیار محبوب است ,  سایت‌های دیگر برای ادغام فیس بوک تلاش کرده‌اند .این به آن معنی است که می‌توانید از یک حساب کاربری تکی استفاده کنید تا به سرویس‌های مختلف در سراسر وب اشاره کنید .

فیس بوک به شما این امکان را می‌دهد تا پیام‌های خود را ارسال کرده و به روز رسانی ‌های پست را برای ارتباط با دوستان و خانواده ارسال کنید . همچنین می‌توانید انواع مختلفی از محتوا را به اشتراک بگذارید , مانند عکس‌ها و پیوندها . اما به اشتراک گذاشتن چیزی در فیسبوک از انواع دیگر ارتباطات آنلاین کمی متفاوت است . بر خلاف ایمیل یا پیام فوری , که نسبتا ً خصوصی هستند , چیزهایی که در فیس بوک با آن‌ها به اشتراک می‌گذارید , عمومی‌تر هستند , به این معنی که معمولا ً توسط بسیاری از افراد دیگر دیده می‌شوند .