• ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • css sliderارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
jquery slider plugin by WOWSlider.com v7.7

تونل های رسیدن به صفحه اول گوگل

صفحه اول گوگل ایده آل ترین جایگاه برای حضور یک وب سایت است اما برای رسیدن به این مکان باید از تونل های تودرتو و کانال های متعددی عبور کرد راهکارهایی وجود دارد که برای رسیدن به صفحه اول گوگل باید آن را رعایت کرد در ادامه بحث با ما با

تونل های رسیدن به صفحه اول گوگل

صفحه اول گوگل ایده آل ترین جایگاه برای حضور یک وب سایت است اما برای رسیدن به این مکان باید از تونل های تودرتو و کانال های متعددی عبور کرد راهکارهایی وجود دارد که برای رسیدن به صفحه اول گوگل باید آن را رعایت کرد در ادامه بحث با ما باشید.

اولین صفحه جستجوی گوگل مانند مکانی است که تمامی صاحبان وب سایت و بازاریابان دیجیتالی آن را ترک می‌کنند. این طبیعی است که این حقیقت را مد نظر قرار می‌دهد که اکثر کاربران اینترنت تمایل ندارند از نتایج صفحه اول گوگل استفاده کنند. در حقیقت، اولین نتیجه جستجو بیش از ۳۰ % تمام کلیک روی دسکتاپ است.

بدیهی است که بعد از سه نتیجه جستجوی بالا، نرخ کلیک کاهش شدیدی دارد. به همین دلیل است که صاحبان کسب‌وکار و بازاریابان به طور مداوم تلاش می‌کنند وب سایت خود را بالاتر از صفحه اول گوگل به دست آورند.
رتبه‌بندی بالاتر صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs)به مخاطبین هدف شما کمک می‌کند تا وب سایت شما را کشف کنند. اما چرا برای یک وب سایت این قدر مهم است که در صفحه اول گوگل وجود داشته باشد؟
صفحه اول گوگل

یک مثال مضحک از صفحه اول گوگل

رتبه‌بندی موتور جستجو: چرا باید توجه شما را جلب کند
" بهترین مکان برای مخفی کردن جسد مرده صفحه ۲ گوگل است."
این نقل‌قول، در حالی که بسیار مضحک است، کاملا غیرقابل درک نیست. زمانی که برای هر اطلاعاتی به صورت آنلاین جستجو می‌کنید، بیشتر بر روی اولین صفحه نتایج جستجوی گوگل تمرکز خواهید کرد. احتمال کمتری وجود دارد که شما به منظور یافتن اطلاعات مربوطه به صفحه دوم یا سوم کلیک کنید.
در حقیقت، مطالعه CTR پیش از این نشان داد که سه نتایج جستجوی اول ۵۵ % از همه کلیک را بدست می‌آورند. این به وضوح نشان می‌دهد که برای وب سایت شما چقدر مهم است که یک رتبه موتور جستجو بالا داشته باشید. این برای افزایش آگاهی از برند و هدایت ترافیک بیشتر به وب سایت شما بسیار مهم است.
در روز و عصر امروز، برای هر کسب‌وکار، بزرگ و یا کوچک مهم است که حضوری قوی داشته باشند. توسعه یک محصول یا سرویس منحصر به فرد دیگر کافی نیست. شما باید یک مکالمه آنلاین در مورد برند خود به منظور جذب مخاطب هدف خود آغاز کنید.
وب سایت شرکت شما یک ابزار بازاریابی حیاتی است که می‌تواند برای انتقال اطلاعات موثر درباره برند شما به کار رود. شما می‌توانید از آن برای جذب مشتریان احتمالی و تبدیل آن‌ها به طرفداران وفاداری به برند وفادار استفاده کنید
با این حال، طراحی یک وب سایت با ظاهر خوب هیچ فایده‌ای ندارد مگر این که ترافیک قابل‌توجهی دریافت کند.
حضور قوی در صفحه اول گوگل به شما اطمینان می‌دهد که وب سایت شما برای مخاطب هدف شما قابل‌مشاهده است. اگر وب سایت شما جایگاه بالایی در the داشته باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که کاربران اینترنت روی لینک شما کلیک کنند.
از آنجا که آن‌ها به طور فعال به دنبال اطلاعات مربوط به برند شما هستند، احتمال بیشتری وجود دارد که به مشتریان پول پرداخت کنند.
رتبه بالاتر در صفحه اول گوگل همچنین نشان می‌دهد که موتور جستجو شما را به عنوان یک منبع مورد اعتماد ادراک می‌کند. این کار به عنوان یک مهر تایید عمل می‌کند و اعتبار برند شما را تقویت می‌کند.
صفحه اول گوگل
 

اولین صفحه گوگل: چگونه به آنجا خواهید رسید؟


شما می‌توانید وب سایت خود را به دو روش مختلف به صفحه اول گوگل وارد کنید:
بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)- این به استراتژی‌هایی اشاره دارد که هدفشان افزایش رتبه‌بندی موتور جستجوی وب سایت شما به شکل ارگانیک است
پرداخت - کلیک (PPC)- با این روش، شما موتورهای جستجو را برای موقعیت برجسته‌ای در the هزینه می‌کنید.
فعالیت‌های PPC در بالا بردن ترافیک وب سایت به شدت موثر هستند. با این حال، چنین تبلیغاتی اغلب توسط کاربران آنلاین قابل‌اعتماد تلقی می‌شوند.
بنابراین اگر می‌خواهید وب سایت خود را در صفحه اول گوگل بخرید، SEO یک رویکرد موثرتر با مزایای بلندمدت است.
قبل از اینکه بیشتر در مورد SEO صحبت کنیم، بیایید اول سعی کنیم بفهمیم که چگونه موتورهای جستجو مانند گوگل به طور معمول عمل می‌کنند.
به بیان ساده، گوگل از crawlers و یا عنکبوت‌های وب برای جستجوی اینترنت برای یافتن صفحات وب جدید استفاده می‌کند. این صفحات وب در پایگاه‌های داده به نام شاخص ذخیره می‌شوند.
زمانی که کاربر وارد یک جستجوی جستجو می‌شود، Google از این شاخص‌ها برای یافتن صفحات وب مرتبط استفاده می‌کند. گوگل به روز رسانی چندین الگوریتم مانند مرغ مگس‌خوار و RankBrain ها را معرفی کرده‌است تا نتایج جستجوی آن‌ها مناسب‌تر باشد.
در نتیجه، امنیت و حفظ رتبه موتور جستجوی بالا به طور فزاینده‌ای دشوار می‌شود..
صفحه اول گوگل
 

درک بهینه‌سازی موتور جستجو

 
SEO مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و ابزارهایی است که بر هدایت ترافیک ارگانیک به وب سایت شما از موتورهای جستجو تمرکز دارند. وب سایت شما را به صدر صفحه اول گوگل می‌برد و به آن کمک می‌کند در آنجا بماند. که قابلیت دید به برند شما را افزایش می‌دهد و مشتریان احتمالی بیشتری را به وب سایت شما هدایت می‌کند
محتوای عالی در قلب SEO است. موتورهای جستجو یک اولویت برای وب سایت‌هایی دارند که محتوای ارزشمند را ارایه می‌کنند. زمانی که شما به طور منظم مطالب معنی‌دار و مرتبط را در وب سایت خود منتشر می‌کنید، موتورهای جستجو، شما را به عنوان یک مرجع در جایگاه خود تلقی می‌کنند.
علاوه بر این، محتوای با کیفیت بالا نیز به شما کمک می‌کند تا توجه مخاطبین هدف خود را جلب کنید و اعتماد آن‌ها را جلب کنید. که باعث می‌شود آن‌ها بیشتر به وب سایت شما در جستجوی محتوی ارزشمند و روشنگر ادامه دهند. در نتیجه، SEO یک روش موثر برای افزایش تعامل بین مخاطب و وفاداری مشتری است.
کاربرانی که از طریق موتورهای جستجو به وب سایت شما می‌رسند به دنبال عبارات مرتبط با برند شما می‌گردند. بنابراین، این کاربران احتمال بیشتری دارند که به مشتریان پول پرداخت کنند.
به همین خاطر، SEO اغلب بازدهی بهتری نسبت به روش‌های سنتی تبلیغاتی مانند تبلیغات رادیویی، تبلیغات تلویزیونی و غیره ارائه می‌دهد.
علاوه بر این، بر خلاف فعالیت‌های PPC، SEO به شما نیاز ندارد تا برای موقعیت بهتری در the موتورهای جستجو بپردازید. بنابراین، ترافیک ارگانیک که از موتورهای جستجو به وب سایت شما می‌آید لزوما آزاد است.
و برای رقبای شما مشکل می‌شود که شما را تا آنجا که می‌دانید رتبه‌بندی موتور جستجوگر خود را حفظ کنید.
واضح است که SEO یک روش بسیار مقرون‌به‌صرفه برای رسیدن به یک موقعیت بالا در صفحه اول گوگل است. با این حال، مهم است که درک کنیم که این یک فرآیند مداوم است و زمان می‌برد تا نتایج قابل‌توجه ارایه دهد.
حالا بیایید نگاهی به چند استراتژی بیندازیم که برای شما یک رتبه‌بندی موتور جستجو بالا خواهند آورد.
بررسی در نمایه‌سازی
نمایه‌سازی فرایندی است که توسط گوگل استفاده می‌شود تا صفحات وب جدید را شناسایی کرده و آن‌ها را در پایگاه‌های داده مختلف ذخیره نماید (به عنوان شاخص شناخته می‌شود). بنابراین، اولین قدم بررسی این است که آیا وب سایت شما در گوگل شاخص گذاری شده‌است یا خیر. در غیر این صورت، هرگز نور روز را در صفحه اول گوگل نخواهید دید.
ساده‌ترین راه برای انجام این کار این است که جستجوی جستجوی زیر را در گوگل وارد کنید: سایت: < نام دامنه خود >.
اگر پرس و جو یک فهرست از صفحات وب شما را باز می‌گرداند، مشخص می‌کند که وب سایت شما از گوگل استفاده شده‌است. این به این معنی است که اگر وب سایت شما دارای محتوای معنادار و با کیفیت بالا باشد، گوگل ممکن است آن را در جستجوهای جستجوی مرتبط گنجانده شود.
با این حال، اگر صفحات وب شما فهرست نشده باشند، عرق نکنید. شما می‌توانید آن‌ها را در کنسول جستجوی گوگل ارسال کنید. گوگل معمولا چند هفته طول می‌کشد تا وب سایت شما را بازدید کند و تمام صفحات وب را فهرست کند.
محتوای مرتبط:
چگونه تصویب سایت اخبار گوگل را دریافت کنید: چک لیست کامل
کلمات کلیدی خود را به دست آورید:
مرحله بعدی شناسایی کلمات کلیدی است که می‌خواهید برای آن‌ها رتبه‌بندی کنید. کلمات کلیدی عبارت هستند از عبارات و عباراتی هستند که مخاطب هدف شما احتمالا جستجو می‌کند. استراتژی SEO به این بستگی دارد که کلیدواژه های شما چگونه مرتبط با برند و محصولات و یا خدمات شما هستند.
کلمات کلیدی خود را شناسایی کنید
SEMrush ابزار خوبی برای پیدا کردن رایج‌ترین کلمات کلیدی در جایگاه شما است. همچنین می‌توانید از Google Keyword Planner استفاده کنید تا پیشنهادها کلیدی کلمه کلیدی را به دست آورید. برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب، داشتن درک روشنی از مخاطب هدف و نیازها و اولویت‌های آن‌ها مهم است.
همچنین یک ایده خوب برای نگاهی به نوع کلمات کلیدی است که رقبای شما هدف قرار می‌دهند. این احتمال وجود دارد که این کلمات کلیدی به محصول یا سرویس شما نیز مرتبط باشند. رقبای خود را شناسایی کنید و وارد وب سایت آن‌ها شوید که به ابزار تحقیق کلید واژه وارد می‌شوند.
هنگام جستجو برای کلمات کلیدی مناسب، نیازی نیست خودتان را محدود به ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی کنید. همچنین می‌توانید از فروم های بحث مانند Quora و Reddit دیدن کنید و پرس و جوهای جستجو مربوط به کسب‌وکار خود را وارد کنید. سپس در اعماق ترین رشته‌ها کاوش کنید تا بفهمید چه نوع اطلاعاتی برای مخاطب هدف شما به دنبال چه نوع اطلاعاتی است.
همچنین توصیه می‌شود که درخواست جستجوی صدا را مد نظر داشته باشید. آن‌ها معمولا در طبیعت طولانی‌تر و more هستند. آن‌ها همچنین شامل queries محلی یا "نزدیک به من" هستند
با بیش از ۳۳ میلیون دستگاه با نشان دادن دستیاران مجازی در گردش، این یک جنبه است که نباید نادیده گرفته شود.
اعتبارسنجی و تحلیل کلمات کلیدی خود
کلیدواژه تنها در مورد استفاده از یک ابزار یا انجمنی برای شناسایی مناسب‌ترین کلمات کلیدی نیست. شما باید آن‌هایی را انتخاب کنید که ارزش هدف‌گیری داشته باشند. به عبارت دیگر، شما باید کلمات کلیدی خود را آنالیز و تایید کنید. پس تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید آن‌ها را رتبه‌بندی کنید یا خیر.
یک راه ساده برای انجام این کار نصب نوار ابزار moz در مرورگر وب شما است. هر کدام از کلمات کلیدی مورد نظر خود را انتخاب کرده و یک جستجوی گوگل را اجرا کنید. (DA امتیاز دامنه (DA)را در چند مورد اول جستجو با نوار ابزار moz بررسی کنید.
اگر شما بیشتر وب سایت فهرست‌شده زیر ۵۰ را پیدا کنید، به این معنی است که کلیدواژه ها رقابت نسبتا پایینی دارند. هدف قرار دادن کلید واژه رقابتی، دستیابی به رتبه بالاتر در صفحه اول گوگل را نسبتا آسان‌تر می‌کند.
همچنین باید بررسی کنید که آیا هیچ کدام از کلمات کلیدی شما در حال بازگشت به وب سایت‌های قدرت بالا هستند یا خیر. اگر وب سایت تان جدید است، خواندن چنین وب سایت بسیار مشکل است. توصیه می‌شود که از استفاده از این کلمات کلیدی برای SEO خودداری کنید. با این حال، شما می‌توانید از آن‌ها برای کمپین PPC استفاده کنید.
استراتژی محتوای قدرتمند را معرفی کنید.
کیفیت محتوای وب سایت شما تاثیر زیادی بر رتبه‌بندی موتور جستجو دارد. بنابراین، انتشار محتوای با کیفیت بالا باید در زمره اولویت‌های اصلی شما باشد. در عین حال، باید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به نیاز و نیت فرد جستجوگر صدق می‌کند.
هنگامی که کلمات کلیدی هدف خود را شناسایی کردید، زمان ایجاد و انتشار محتوای عالی با ترکیب این عبارات به آن زمان است. مطالب غنی کلیدواژه اغلب توسط موتورهای جستجو به عنوان more و معنی‌دار مشاهده می‌شوند. بنابراین، شما باید کلمات کلیدی را به روش یکپارچه در محتوای خود ادغام کنید.
لازم به ذکر است که تنها پر کردن محتوای شما با کلمات کلیدی هدف می‌تواند بیش از حد مضر باشد. زمانی بود که سازندگان محتوا و بازاریابان با چنین روش‌های ناعادلانه ای کنار رفتند. با این حال، معرفی به روز رسانی پاندا انجام کارها را دشوار کرده‌است.
هدف از معرفی پاندا این بود که به وب سایت‌های با کیفیت بالا پاداش داده و افراد با کیفیت پایین را جریمه کند. بنابراین، فریب دادن تاکتیک‌های کلاه سیاه مانند scraping محتوا، محتوای کپی، و غیره به معنای قرار دادن وب سایت شما در معرض خطر است. این کار شانس شما برای دریافت جریمه را افزایش می‌دهد و حتی از نتایج جستجوی گوگل منع شده‌است.
 

تبلیغات صفحه اول گوگل,طراحی سایت,مجله تبلیغات,مجله دیجیتال,غرفه آرایی نمایشگاه,سئو,هاست رایگان

این وب سایت در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

روابط عمومی: 02136050035 (10 خط)

بازاریابی: 02133200484 (20 خط)

مدیریت و پشتیبانی 09124341774

واحد گرافیک: 09355008180