• ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • css sliderارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
jquery slider plugin by WOWSlider.com v7.7

صفحه اول گوگل کشمکش قدرت سئو

صفحه اول گوگل کشمکش قدرت سئو

صفحه اول گوگل امروزه محل کشمکش سئو بوده و برترین سایت هایی که با بهینه سازی برتر توانسته اند در جایگاه بهتری قرار بگیرند صفحه اول همواره مورد هجوم سئوکاران بوده است کسانیکه مایل هستند کالاها و خدمات خود را به همگان معرفی نمایند شرکت ها و موسسات و سازمانها با استخدام سئوکار نخبه در این کشمکش پیروز هستند صفحه اول گوگل امروزه مورد مراجعه میلونها کاربر است که بدنبال پاسخ سوالات خود و رفع نیازهای علمی و اجتماعی و اقتصادی خود هستند برای اینکار لازم است در ابتدا بر سئو مسلط باشیم و نقش جایگاه صفحه اول گوگل را بخوبی در یابیم.

آنچه صفحه اول گوگل را به نسبت سایر موتورهای جستجو متمایز کرده میزان مراجعات کاربران میباشد ایندکس فراوان کلید واژه ها و گوگل ادوردز  و تبلیغات وسیعی که در صفحه اول گوگل وجود دارد و همچنین آپلود میلیونها فیلم و عکس و انیمیشن و سایت های بزرگ فروشگاهی از صفحه اول گوگل رقیبی بسیار سخت برای سایر موتورهای جستجو ساخته است.

صفحه اول گوگل

دید وب سایت شما در صفحه اول گوگل می‌تواند وجود آنلاین شما را تحت‌تاثیر قرار دهد؛ حتی اگر این وب سایت به خوبی در موتورهای جستجو قرار نگیرد، حتی بهترین وب سایت نیز می‌تواند توجه شما را جلب کند. صفحه اول گوگل، چیزی است که کتاب eBook سعی خواهد کرد آن را برای شما فراهم کند و آن را با پنهان کردن اسرار گوگل که می‌تواند به وب سایت شما کمک کند و یا صفحات را به خوبی در نتایج جستجو به شما کمک کند، ارائه می‌دهد.

اکثر وب سایت‌های اینترنتی در دستیابی به نتایج جستجوی صفحه اول گوگل شکست می‌خورند؛ هدف این کتاب الکترونیکی، مطرح کردن راز پنهان گوگل است که می‌تواند یک وب سایت را در موقعیت برتر موتور جستجو قرار دهد.

این eBook شما را بیشتر از صفحه اول گوگل به شما ارائه می‌دهد؛ همچنین به شما درک تخصصی در بهینه‌سازی موتور جستجو با تجربیات پس پردازش واقعی ارایه می‌دهد.

اسرار صفحه اول گوگل

اگر می‌خواهید رتبه‌بندی گوگل و ترافیک وب سایت خود را به صورت نمایی افزایش دهید، این می‌تواند به شما کمک کند تا آن را به انجام برسانید.

بعد از آن، این کتاب به طرز باورنکردنی برای webmasters ارزشمند بود.

۱. جنبه‌های رتبه‌بندی پنهان
۲. همه حقایق در وبلاگ Experiments وبلاگ
۳. سیستم خودکار Automated آزاد
۴. برگه Cheat قانونی (در دستورالعمل اکید گوگل)

تبلیغ صفحه اول گوگل

هر صاحب وب سایت می‌خواهد در صفحه اول گوگل موتور جستجوی گوگل باشد، با دانستن این که گوگل چطور وب سایت شما را می‌بیند می‌تواند به شما کمک کند صفحات وب خود را برای نتایج رتبه‌بندی گوگل بهتر بهینه‌سازی کنید. این کتاب الکترونیکی به شما کمک خواهد کرد تا بررسی کنید که گوگل چگونه وب سایت شما را می‌بیند و قطعا صفحات وب سایت شما را خواهد ساخت تا در صفحه اول گوگل ظاهر شود.

همه موتورهای جستجو براساس تعدادی از معیارها، هم کیفی و هم کمی هستند. هنگام انجام این معیارها، وب سایت تان به آرامی از رتبه‌بندی‌ها بالا می‌رود و بالاتر و بالاتر از نتایج جستجو برای کلمات کلیدی خاص به نظر می‌رسد.
آن معیارها و روشی که موتورهای جستجو از آن‌ها استفاده می‌کنند، اسرار هستند اما تجربیات و به اشتراک گذاری دانش یک درک جهانی به ما می‌دهد.
معیار اول کمی کمی است: چند لینک به وب سایت شما اشاره می‌کنند؟ چند لینک که توسط دیگر وب سایت‌ها و بلاگ ها ایجاد شده‌اند، مسیر بازدید کنندگان را به وب سایت شما تغییر می‌دهند؟
سپس، این معیار دقیق به روش کمی در نظر گرفته می‌شود: ماهیت این پیوندها چیست؟ آیا آن‌ها لینک‌های خشنی (ساخته در کد شما)یا لینک‌های نرم (استخراج‌شده از یک پایگاه‌داده)هستند؟

صفحه اول گوگل

پس از آن، ما باید کیفیت خود لینک را ارزیابی کنیم: آیا این پیوندها در متن قرار داده شده‌اند؟ چه چیزی در مورد کیفیت این متن (یک لینک "در اینجا" ارزش بسیار کمی دارد، بر عکس، لینکی که بر روی "مدل‌های مد" برای یک وب سایت مدل قرار دارد دارای ارزش بالایی است)؟ آیا پیوند روی یک تصویر وجود دارد؟ آیا این تصویر حاوی یک برچسب "alt" با کلمات کلیدی است؟ آیا صفحه‌ای که لینک به نظر می‌رسد شامل لینک‌های دیگر است؟
در نهایت، کیفیت وب سایتی که لینک شما را میزبانی می‌کند بسیار مهم است: آیا این وب سایت به همان زبان شما است؟ آیا این میزبان در همان کشور میزبان است؟ رتبه‌بندی آن چیست؟ آیا این وب سایت با موضوعات مشابه برخورد می‌کند؟
تمام این جزئیات به شدت بر رتبه‌بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو تاثیر می‌گذارد. به خاطر داشته باشید که این معیارها تنها بخشی از چیزهایی هستند که موتورهای جستجو در هنگام طبقه‌بندی وب سایت‌ها به آن نگاه می‌کنند. برخی از معیارهای دیگر مربوط به وب سایت تان نیز بر نتیجه تاثیر می‌گذارند: وب سایت شما پر از کلمات کلیدی است؟ آیا آن‌ها در یک زمینه مناسب قرار گرفته‌اند؟ آیا آن‌ها در جملات منطقی ظاهر می‌شوند یا به سادگی در فهرست کلمات کلیدی قرار می‌گیرند؟ آیا وب سایت شما به گونه‌ای ساخته شده‌است که روبات‌ها (جزئیات بیشتر بعدا در این مقاله)می‌توانند به آسانی به آن دست یابند؟ آیا صفحات شما به درستی مرتبط هستند؟ آیا وب سایت شما براساس یک کد HTML معین ساخته شده‌است، یا پر از فلاش است؟ آیا شما یک sitemap ارائه می‌دهید؟ آیا به مقررات W۳C احترام می‌گذارید؟ تمام این معیارها (و بسیاری دیگر)رتبه‌بندی شما را در موتورهای جستجو تعریف می‌کنند.

راز صفحه اول گوگل

رتبه بندی صفحه اول گوگل

با مقدار اطلاعات موجود در وب، پیدا کردن چیزی که نیاز دارید تقریبا بدون کمک به دسته‌بندی از طریق آن ممکن است تقریبا غیر ممکن باشد. سیستم‌های رتبه‌بندی گوگل برای انجام این کار طراحی شده‌اند: از طریق صدها میلیارد وب سایت در شاخص جستجوی ما برای یافتن مرتبط‌ترین پاسخ‌های مفید در کسری از ثانیه، و ارائه آن‌ها به شیوه‌ای که به شما کمک می‌کند چیزی را که به دنبالش هستید پیدا کنید.
این سیستم‌های رتبه‌بندی از یک سری الگوریتم ساخته نشده‌اند، بلکه یک سری الگوریتم کلی است. برای دادن the اطلاعات، الگوریتم های جستجو به عوامل زیادی از جمله کلمات پرس و جو، ارتباط و قابلیت استفاده صفحات، تخصص منابع، و محل و تنظیمات شما نگاه می‌کنند. وزن اعمال‌شده به هر عامل بستگی به ماهیت پرس و جو شما دارد - برای مثال، تازگی محتوا نقش بزرگتری در پاسخ پرس و جو در مورد موضوعات خبری فعلی ایفا می‌کند تا در مورد تعاریف فرهنگ لغت.

صفحه اول گوگل
برای کمک به حصول اطمینان از این که الگوریتم‌های جستجوی با استانداردهای بالایی از ارتباط و کیفیت مطابقت دارند، ما یک processthat دقیق داریم که شامل دو تست زنده و هزاران جستجوی خارجی آموزش‌دیده خارجی از سراسر جهان است. این raters کیفیت دستورالعمل‌های سختگیرانه‌ای را دنبال می‌کنند که اهداف ما را برای الگوریتم جستجوی تعریف می‌کنند و برای هر کسی در دسترس هستند.

صفحه اول گوگل ایران

نتایج جستجو صفحه اول گوگل

برای پاسخ دادن به نتایج مربوط به پرس و جوی تان در صفحه اول گوگل ابتدا باید اطلاعاتی را ایجاد کنیم که به دنبال مقصود شما پس از پرس و جوی تان هستید. درک قصد اساسا در مورد درک زبان است و جنبه انتقادی جستجو است. ما مدل‌های زبانی می‌سازیم تا بفهمیم کدام رشته از کلماتی را که باید در شاخص به آن‌ها نگاه کنیم را کشف کنیم.
این شامل مراحل به ظاهر ساده کردن اشتباه‌ات هجی کردن است، و به تلاش برای درک نوع پرس و جوی که با استفاده از آخرین تحقیقات در زمینه درک زبان طبیعی وارد کرده‌اید، گسترش می‌یابد. به عنوان مثال، سیستم synonym ما به جستجو کمک می‌کند تا بداند منظور شما از ایجاد این کلمه چه معنایی دارد. این توانایی به جستجو برای تطبیق با "چگونگی تغییر یک لامپ" با صفحات توضیح می‌دهد که چطور یک لامپ سوخته را عوض کنید. این سیستم پنج سال طول کشید تا توسعه یابد و به طور قابل‌توجهی نتایج را بیش از ۳۰ درصد از جستجوها را در عرض چند زبان بهبود بخشد.

صفحه اول گوگل چیست

علاوه بر کلمات مترادف، الگوریتم های جستجو همچنین سعی می‌کنند بدانند که شما به دنبال چه دسته اطلاعاتی هستید. جستجوی بسیار خاص و یا جستجوی گسترده است؟ آیا کلماتی مانند "مرور" یا "تصاویر" یا "لحظات آغازین" وجود دارند که نشان‌دهنده نیاز به اطلاعات خاص پشت جستجو هستند؟ آیا این نامه پرس و جو است که به زبان فرانسه نوشته شده‌است و پیشنهاد می‌دهد که شما به دنبال پاسخ به این زبان هستید؟ یا در جستجوی یک کسب‌وکار نزدیک و نیاز به اطلاعات محلی هستید؟
یک بعد مهم از این دسته‌بندی پرس‌وجو، تجزیه و تحلیل ما از این است که آیا پرس و جوی شما به دنبال محتوای جدید است. اگر دنبال کلمات کلیدی گرایش بگردید، الگوریتم های تازگی ما آن را به عنوان علامتی که اطلاعات به روز می‌تواند مفید از صفحات قدیمی‌تر باشد، تفسیر می‌کنند. این به این معنی است که زمانی که به دنبال آخرین "امتیازات NFL" هستید، با نتایج ستاره‌ها و یا "درآمده‌ای یکنواخت‌تر" برقصید، آخرین اطلاعات را خواهید دید.

نماینده صفحه اول گوگل

چرا صفحه اول گوگل

مردم دائما به ما مراجعه می‌کنند و از خود می‌پرسند که چرا در صفحه اول گوگل نیستند. و اینطور نیست که ما می‌توانیم به یک چیز اشاره کنیم و بگوییم: "این چیزی است که شما اشتباه می‌کنید" معمولا عناصر زیادی وجود دارند که به وب سایت شما آسیب می‌زنند. با این حال، یک عنصر ویژه از وب سایت شما وجود دارد که می‌تواند به نتایج شما آسیب برساند، و افراد زیادی حتی آن را درک نمی‌کنند: سرعت
بزرگ‌ترین منبعی که ما پیدا کردیم، سرعت صفحه گوگل است. این یک ابزار رایگان است که در آن می‌توانید نشانی اینترنتی خود را وارد کنید، و گوگل به شما خواهد گفت که سایت شما چقدر سریع است و امتیاز ۱۰۰ % را به شما می‌دهد. معمولا شما می‌خواهید در محدوده بالای ۸۰ % قرار بگیرید. هر چه بالاتر باشد، بهتر است.
بسیاری از مردم نمی‌دانند که اگر محل آن‌ها به آرامی بارگیری شود، آن‌ها مشتریان خود را از دست می‌دهند. اگر چیز زیادی برای بار کردن وجود داشته باشد، آن‌ها می‌خواهند به جای دیگری بروند. افراد مشغول هستند؛ زمان کافی برای صبر کردن در یک صفحه وب آهسته ندارند، زمانی که آن‌ها احتمالا می‌توانند همان خدمات را در جای دیگری بگیرند.
گوگل هم چنین به سرعت سایت شما اهمیت می‌دهد. هرچه سایت شما کندتر باشد، گوگل به دنبال نتایج جستجو خواهد بود. همانطور که قبلا گفتیم، گوگل به مردم اهمیت می‌دهد و مردم خواستار سرعت هستند.

هزینه صفحه اول گوگل

راز دیگر صفحه اول گوگل

یک راز دیگر گوگل که اکثر مردم متوجه نمی‌شوند: اگر سایت شما همراه با موبایل نیست، گوگل به شما اجازه می‌دهد که از هر گونه نتایج جستجوی همراه استفاده کنید. اجازه دهید تکرار کنم: اگر کسی به دنبال شما روی تلفن همراه باشد وب سایت شما در گوگل نمایش داده نخواهد شد و شما یک سایت همراه با موبایل ندارید. بنابراین اگر من یک طراح وب را در کلورادو به گوگل وارد کنم، گوگل به سایت من مراجعه نکرد. آیا متوجه می‌شوید که چند مشتری به تازگی از دست داده‌اید؟ بیش از نیمی از جستجوهای Google بر روی تلفن همراه اتفاق می‌افتد
بنابراین، شما می‌خواهید از همه اسرار گوگل استفاده کنید؟ آنجا هستند. گوگل راحت است. لطفا گوگل را راضی کنید، لطفا گوگل را راضی کنید. هرچه سریع‌تر، بهتر و مهربان‌تر باشد، بهتر است.

 

 

 

این وب سایت در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

روابط عمومی: 02136050035 (10 خط)

بازاریابی: 02133200484 (20 خط)

مدیریت و پشتیبانی 09124341774

مدیریت اجرایی 09126486013

واحد گرافیک: 03955008180