• طراحی سایت
  • سئو ارزان
  • تبلیغات صفحه اول گوگل
  • غرفه آرایی

مجله دیجیتال

مجله دیجیتال در بسیاری از موارد مشابه مجلات چاپی است لیکن از فناوری دیجیتال استفاده میکند و قابلیت نمایش در کامپیوتر،لپ تاپ،تبلت و تلفن همراه را دارد.استفداده از مجله دیجیتال مزایای عمده ای دارد از آن جمله کاهش هزینه چاپ و نشر و سازگاری با محیط زیست،عدم نیاز به مکان خاصی جهت آرشیو ،عدم نیاز به حمل جهت توزیع بین نمایندگان و مشترکین،و قابلیت نمایش ویدئو و انیمیشن و سایر مطالب و محتواهای دیجیتال.

مجله دیجیتال

مجله دیحیتال چیست

بسیاری از مجلات و روزنامه ها به جهت حضور فعال در شبکه اینترنتی نسخه ای از روزنامه یا مجله چاپ شده خود را بصورت دیجیتال منتشر میکنند که اصطلاحا بدان مجله دیجیتال میگویند ناشرین جله دیجیتال میتوانند از راههای مختلف اقدام به توزیع نمایند از طریق ایمیل و یا سی دی . یا فایل pdf قابل دانلود از وبگاه ناشر مجله دیجیتال.

قابلیت ماندگاری مجله دیجیتال یکی از امتیازات بزرگ آن است  برخلاف روزنامه ها و مجلات کاغذی که پس از مدتی دچار فرسودگی میگردند مجله دیجیتال از امنیت کاملی برخوردار است هرگز دچار فرسودگی و فرسایش نمیشود.

از دیگر مزایای مجله دیجیتال عدم نیاز به مکان و محل خاصی برای نگهداری مباشید هملنطور که میدانید برای نگهداری نسخه های قبلی مجلات و روزنامه های چاپی نیاز به انبار یا اتاق و قفسه و همچنین طبقه بندی آنان و ایجاد پرونده برای هرسال و ماه و هفته است اما مجله دیجیتال ازین عمل فارغ است و میتوان میلیونها نسخه مجله دیجیتال را بر روی هاست یا داخل هارد یک کامپیوتر ذخیره سازی کرد.

یکی دیگر از قابلیت های بزرگ مجله دیجیتال به نسبت نسخه های چاپی قابلیت پخش مالتی مدیاست شما میتوانید موسیقی،انواع ویدئو طیق سلائق خوانندگان خود،فیلم و انیمیشن را در مجله دیجیتال خود بگنجانید که این خاصیت باعث جذب بیشتر کاربران و اشتیاق آنان برای مشاهده نسخه دیجیتالی مجله میگردد.

اما بزرگترین تفاوت مجله دیجیتال با نسخه چاپی درخواست مجوز نشر روزنامه و مجله است که بابد مسئولیت هایی مانند صاحب امتیاز و سردبیر و نویسندگان مشخص گردد اما در مجله دیجیتال این حالت وجود ندارد و شما میتوانید آزادانه در فضای وب مطالب خود را برای خوانندگان انتشار دهید.

7 مزیت مجله دیجیتال

7 مزیت تبلیغات در مجلات دیجیتال طبق گزارش Magazine Media Factbook 2013/2014 ، بیش از 90٪ از بزرگسالان آمریکایی هنوز مجله می خوانند و تعداد بیشتری از آنها در رایانه های لوحی و تلفن های هوشمند این کار را انجام می دهند. در ادامه این گزارش آمده است كه از هر 10 مالك تبلت یكی روزانه مجله های دیجیتال می خواند و برنامه های مجله اغلب در جدول iPad در دسته هایی مانند شیوه زندگی ، بهداشت و تناسب اندام و اخبار قرار دارند.

این کتاب واقعیت ، برخی ارقام چشم نواز دیگری را که بیانگر روند تقاضای مصرف کنندگان و مصرف هرچه بیشتر رسانه های دیجیتالی در قالب انتشارات مجلات آنلاین است ، به اشتراک گذاشت:

80٪ پاسخ دهندگان پس از بارگیری نسخه دیجیتالی یک مجله مانند بازدید از وب سایت مجله ، سایت های رسانه های اجتماعی یا توصیه مجله به یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود ، نوعی اقدام کردند.
پیش بینی شده است که تا سال 2016 59٪ از کاربران اینترنت ایالات متحده یک رایانه لوحی دارند.
10٪ دارندگان تبلت تقریباً هر روز مجلات دیجیتال می خوانند و 13٪ کاربران تبلت حداقل یک بار در هفته مجلات دیجیتال می خوانند. 17٪ از کاربران تبلت گفتند که ماهانه یک تا سه بار مجله دیجیتال می خوانند ، در حالی که 40٪ هر بار یکبار مجله دیجیتال می خوانند.
این ارقام برای بازاریابان با توجه به تبلیغ در یک مجله دیجیتال چه معنایی دارند؟ مجلات دیجیتال مزایای فوق العاده ای دارند که با سایر کانال های رسانه ای قابل مقایسه نیستند.

اولین مزیت مجله دیجیتال

1. به خوانندگان فراتر از مرزهای منطقه ای دسترسی پیدا کنید

مجلات دیجیتالی توانایی دستیابی به خوانندگان در مقیاس جهانی را دارند. آنها به روشی جذاب و جذاب تبدیل شده اند تا ضمن حفظ وفاداری ، علاقه خواننده را حفظ کنند ، حتی وقتی خوانندگان به مکان دیگری نقل مکان کرده اند. مجله های دیجیتال به ناشران اجازه می دهند محتوا را برای خوانندگان صرف نظر از مکان آنها ارسال کنند.

دومین مزیت مجله دیجیتال

2. انتشار و توزیع سریعتر

مجلات دیجیتال در مدت زمان بسیار کمی به مخاطبان خود می رسند و خوانندگان آنلاین اغلب نسخه را در همان روز توزیع می کنند.

سومین مزیت مجله دیجیتال

3. انعطاف پذیری مطالب

یکی از مزایای مجلات دیجیتال این است که می توانند حاوی افزایش تعداد صفحات باشند بدون تغییر طرح و یا متراکم کردن متن برای کار با یک قالب خاص. همچنین ، ناشران برای کاغذ یا چاپ صفحات اضافی در نسخه دیجیتالی یک مجله هزینه اضافی ندارند ، این بدان معنی است که هیچ هزینه اضافی به تبلیغ دهندگان پرداخت نمی شود.

چهارمین مزیت مجله دیجیتال

4. مجلات دیجیتال نسخه های چاپ شده را نمی کشند 7 مزایای تبلیغات در مجلات دیجیتال

برخی معتقدند که انتشارات دیجیتال جای چاپ را می گیرد ، اما این خیلی ساده نیست - جای مجلات چاپی و دیجیتال وجود دارد. در حقیقت ، کتاب واقعیت MPA گزارش می دهد که 87٪ از کسانی که به خواندن مجله در یک دستگاه تلفن همراه علاقه مند هستند ، هنوز یک نسخه چاپی را می خواهند. داشتن نشریه دیجیتالی یک مجله باعث نمی شود خوانندگان نسخه چاپی را نیز بخواهند.

پنجمین مزیت مجله دیجیتال

5. درک بهتر خوانندگان

رضایت مشتری واقعی غالباً به ارتباط دو طرفه متکی است و نرم افزار نشر دیجیتال به مجلات دیجیتال اجازه می دهد تا میزان تعامل خواننده را ردیابی کرده و موضوعات برگزیده را شناسایی کنند ، که پس از آن می تواند انتشارات آینده را تقویت کند. وقتی محتوا برای علاقه مندی های مخاطب ایجاد می شود ، آنها بیشتر سرگرم می شوند و بیشتر می توانند روی تبلیغات توزیع شده در کل مطالب کلیک کنند.

ششمین مزیت مجله دیجیتال

6. عدم از دست دادن درآمد حاصل از نسخه های فروش نرفته

با مجلات دیجیتال ، ناشران نگران هزینه و تدارکات مربوط به نسخه های فروخته نشده نیستند. باز هم ، هرچه ناشر پول بیشتری پس انداز کند ، پس انداز بیشتری نیز به تبلیغ دهندگان منتقل می شود.

7. معیارهای داخلی

به لطف فناوری مدیریت تبلیغات و تبلیغ تبلیغات ، ناشران می توانند به تبلیغ دهندگان بگویند که دقیقاً چه تعداد خواننده روی پیوندهای تبلیغات کلیک کرده اند. تبلیغ کنندگان همچنین به پیوندهای متنی ساده محدود نمی شوند بلکه اکنون می توانند از رسانه های ثروتمند مانند ویدئوها و پیوندهای تعاملی استفاده کرده و گزارش گیری کنند.

مجلات دیجیتال تجربه تبلیغاتی با نام تجاری پیشرفته ای را ارائه می دهند زیرا آنها خواننده را در یک زمینه تحریری بسیار طراحی شده قرار می دهند که باعث ایجاد تعامل و قصد خرید خواننده می شود. سپس ناشران می توانند از نرم افزار ویژه ردیابی استفاده کنند که بینش عملی درباره چگونگی تعامل مخاطبان با محتوای سرمقاله و تبلیغات را کشف می کند ، که به تبلیغ کنندگان امکان می دهد کمپین های آینده را برای کسب حداکثر نتایج تنظیم کنند.

مجله دیجیتال

مجله دیجیتال

مجله دیجیتال و بازاریابی

ارتباط مجله دیجیتال و بازاریابی اینترنتی امروزه تبدیل به یک منبع بزرگ کسب درآمد شده است بعنوان مثال شما یک وب سایت دارید که با کلیدواژه مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل است خب اینجا شما میتوانید از کسانیکه در کار چاپ و طراحی و نشر مجله دیجیتال چه به صورت چاپی و چه بصورت نشریه آنلاین هستید از طریق درج آگهی آنان کسب درآمد نمایید حالا فرض کنید یک نشریه آنلاین الکترونیکی یا همان مجله دیجیتال دارید و این نشریه شما مختص آگهی است و شما با پذیرش صدها آگهی در سایت خود چه مبلغ میتوانید گسب درآمد نمایید این روش گونه ای از بازاریابی دیجیتال است.

 

محتوای مجله دیجیتال

محتوای مجله دیجیتال

اولین و بارزترین مزیت این است که یک نشریه دیجیتالی هنوز راهی را برای ناشران برای ارائه محتوای تنظیم شده فراهم می کند. همه ما می دانیم که چه چیزی در برنامه ریزی انتشار یک دیجیتال قرار دارد. از ایجاد استراتژی های محتوا و برنامه های تولیدی تا طرح و طراحی تا تبلیغات ؛ وقت و منابع لازم است اما نتیجه نهایی را فراموش نکنیم: تیم شما این فرصت را دارد تا تصویری کامل از سازمان ، ارزش ها و محصولات شما برای خوانندگان شما ایجاد کند که ممکن است از مشاهده گاه به گاه وب سایت شما به دست نیاورد.

مطالب تخصصی

وب سایت ها برای ارائه یک نمای کلی از سازمان شما عالی هستند ، اما همچنین باید به افرادی که قبلاً هرگز به وب سایت شما مراجعه نکرده اند خدمات ارائه دهد. این نوعی مانند حضور در میکسر تجاری است که در آن نیمی از افراد را می شناسید و نیمی دیگر را نمی شناسید. اگر با شخصی که می شناسید شروع به مکالمه کنید ، می توانید بلافاصله درباره مشخصات سازمان خود و نحوه ارتباط آن با او بحث کنید زیرا آنها قبلاً می دانند شما کی هستید. اگر با کسی که نمی شناسید مکالمه برقرار کردید ، باید ابتدا با معرفی خود و سازمان خود صحبت های کوچک ناجور را شروع کنید و به طور تصادفی نوشیدنی خود را بر روی آنها بریزید.

اتصال با خوانندگان

مزیت دیگر این است که انتشارات دیجیتال راهی عالی برای ناشران برای ارتباط و تعامل با خوانندگان خود است.

به عنوان خواننده انتشارات دیجیتال ، می توانم با اطمینان بگویم که یکی از مزایایی که بیشتر از انتشارات دیجیتال بهره مند می شوم ، احساس موفقیت است. به ندرت یک وب سایت را ترک می کنم با این احساس که هر گوشه و کنار را جستجو کرده و در همه اسرار آن جستجو کرده ام. اما من مجلات را برای پوشش جلد خوانده ام. مقالات مورد علاقه من را علامت گذاری کرد ، به اشتراک گذاشت و برجسته کرد و شماره های مورد علاقه من را ذخیره کرد. 

بنابراین ... آیا باید برای محتوای خود یک نشریه دیجیتال یا وب سایتی ایجاد کنم؟ 

و این یکی از بهترین توصیه هایی است که می توانم به شما بدهم. نباید فکر کنید که جواب باید یا / یا باشد ؛ می تواند هر دو باشد / و. در دنیای انتشارات ، نشریات دیجیتال و حتی چاپی می توانند با همکاری و تغذیه یکدیگر اتحادی استراتژیک ایجاد کنند که حداکثر نتیجه را داشته باشد: خوانندگان و تبلیغ کنندگان خوشحال تر. 

ممکن است برخی از اطلاعات و محتوای مناسب برای یک وب سایت وجود داشته باشد و همچنین اطلاعاتی که برای یک انتشار دیجیتال مناسب تر باشد ، اما چرا خود و خوانندگان را به یک نقطه توزیع محتوا محدود کنید؟ شما این فرصت را دارید که داستانهای عمیقی را در نشریه دیجیتال خود ایجاد کنید که بتواند به وب سایت شما پیوند داده شود و برای خوانندگانی که می خواهند با محتوای شما عمیق تر شوند ، در وب سایت شما برای انتشار دیجیتال خود اشتراک دارند.

 مجله دیجیتال

مجله دیجیتال فراتر از مرزها

مجلات دیجیتال از مرزهای منطقه ای به خوانندگان می رسند

مجلات دیجیتالی می توانند در مقیاس جهانی به خوانندگان برسند زیرا آنها به روشی کاملاً جذاب برای جلب توجه خواننده تبدیل شده اند و در عین حال وفاداری را حفظ می کنند حتی اگر خوانندگان به مکان دیگری بروند. مجله های دیجیتال به ناشران اجازه می دهند محتوا را برای خوانندگان بدون توجه به جایی که هستند ارسال کنند. 

انتشار و توزیع سریعتر

مجلات دیجیتالی در مدت زمان بسیار کمی به مخاطبان خود می رسند. علاوه بر این ، خوانندگان آنلاین اغلب نسخه را در همان روزی که توزیع می شود ، مصرف می کنند. 

انعطاف پذیری محتوا

یکی از مزایایی که مجلات دیجیتال دارند این است که ممکن است از افزایش تعداد صفحات بدون نیاز به تغییر طرح یا متراکم کردن متن برای کار با یک قالب خاص پشتیبانی کنند. علاوه بر این ، ناشران هزینه اضافی برای کاغذ یا چاپ صفحات اضافی در نسخه دیجیتالی یک مجله ندارند. این بدان معنی است که هیچ هزینه اضافی به تبلیغ دهندگان پرداخت نمی شود. 

درک بهتر خوانندگان

رضایت واقعی مشتری اغلب به ارتباط دو طرفه بستگی دارد. نرم افزار نشر دیجیتال به مجلات دیجیتال امکان ردیابی تعامل خواننده و همچنین شناسایی موضوعات برگزیده را می دهد. این امر می تواند باعث انتشار نشریات در آینده شود. وقتی محتوا بر اساس علایق مخاطب طراحی می شود ، بیشتر با آنچه مصرف می کنند درگیر می شوند. با این کار کلیک روی تبلیغاتی که در کل مطالب توزیع می شود احتمال بیشتری را ایجاد می کند. 

بدون از دست دادن درآمد از نسخه هایی که فروخته نمی شوند

با وجود مجله هایی که در قالب دیجیتال هستند ، ناشران نگران هزینه و تدارکات مربوط به نسخه های فروخته نشده نیستند. باز هم ، هرچه ناشری بیشتر پس انداز کند ، میزان پس انداز بیشتری به تبلیغ دهندگان منتقل می شود. 

معیارهای داخلی

در نتیجه فناوری مدیریت تبلیغ و تبلیغ آگهی ، ناشران ممکن است به تبلیغ دهندگان بگویند که دقیقاً چه تعداد خواننده روی پیوندهای آگهی کلیک کرده اند. علاوه بر این ، تبلیغ کنندگان به پیوندهای متنی ساده محدود نمی شوند ، زیرا اکنون می توانند از رسانه های ثروتمند مانند فیلم ها و همچنین پیوندهای تعاملی از رسانه های ثروتمند استفاده کرده و گزارش را دریافت کنند. 

مجلات دیجیتالی تجربه تبلیغاتی با نام تجاری بهبود یافته ای را ارائه می دهند زیرا خواننده را در یک زمینه ویرایشی کاملاً مناسب طراحی می کنند که علاوه بر قصد خرید ، مشارکت خواننده را نیز در پی خواهد داشت. ناشران می توانند از نرم افزار ویژه ردیابی استفاده کنند که درک درستی از نحوه ارتباط مخاطبان با سرمقاله ها و همچنین محتوای تبلیغاتی پیدا می کند. این نتیجه نهایی این است که به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد کمپین های آینده را برای بهترین نتایج ممکن تنظیم کنند.

 

تبلیغات در مجله دیجیتال

تبلیغات در مجله دیجیتال یکی از راههای کسب درآمد است برخی مجلات دیجیتال آنلاین برای صنف و دسته خاصی تبلیغ میکنند جام ارژنگ با کلیدواژه حساس مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل آماده دریافت آگهی های مراکز چاپ و نشر مجله دیجیتال است چنانچه مایل به درج تبلیغ در این صفحه هستید علاوه بر آگهی شما در این صفحه یک صفحه اختصاصی نیز به نام شما با مشخصات کامل و نمونه کارها و سابقه کار و تماس و سایر مطالب مورد علاقه شما درج میشود جهت آگهی در صفحه مجله دیجیتال جام ارژنگ با ما تماس بگیرید.

محتوای دیجیتال آینده رسانه های اینترنتی است. ما با پرورش نوآوری های فناوری در حال ورود به دوره جدید هستیم. امروزه ممکن است طی 5-10 سال آینده مجلات چاپ شده کاملاً از بین بروند. مجلات در حال پیشرفت سریع و آنلاین هستنددشوار است به دنیایی فکر کنیم که همه اطلاعات و داده های مهم ما به صورت ایمن و دیجیتالی ذخیره شده باشد. فکر و مفهوم استفاده مجدد و "برو سبز" هر روز قویتر است ، به همین دلیل واقعی یک مجله دیجیتال کاملاً منطقی است صنعت مجله در مرحله شروع Resurgence است. مجلات دیجیتال داغترین موضوع رویه های صنعت هستند ، سیستم عامل های انتشار مجله های دیجیتال شکوفا می شوند و شرکای بزرگ خرده فروشی از جمله گوگل ، آمازون و اپل ناشران مجله را با آهنگ های دوست داشتنی آژیر خود فریب می دهند

 

چه تعداد از مزایای دیجیتال شدن چیست؟

مجلات دیجیتال در لبه بالایی انقلاب وب 2.0 قرار دارند. آنها ارزش متعارف خواننده خود را با تعامل عالی ، طول عمر ، به موقع بودن ، ارزش و رفتارهای محیطی ایجاد می کنند. متأسفانه بسیاری از اصحاب صنعت تبلیغات و رسانه هنوز از این امر آگاهی ندارند و برتری و تأثیر متعاقب آن را در مجلات دیجیتال درک نکرده اند

دیجیتال شدن چندین مزیت دارد. با استفاده از مجلات دیجیتال ، سازمان ها می توانند فرآیند چاپ وقت گیر و پرهزینه را نادیده بگیرند. این کمک می کند تا وقایع مهم را به روشی به موقع پوشش دهید. فضای چاپ با تعداد محدودی صفحه دیگر با مجله دیجیتال محدود نمی شود

مجله دیجیتال: فراتر از یک صفحه وب ساده 

مجلات چاپی و دیجیتال - هر دو از اهمیت زیادی برخوردار هستند. در گرفتن بهترین از دنیای چاپی و دیجیتال ، یک مجله دیجیتال یک پیشنهاد ارزش منحصر به فرد ارائه می دهد که آهسته فقط توسط تبلیغ کنندگان و بازاریاب ها قابل درک است. 

صنعت نشر در عصر امروز در حال تغییر است و فرصت ها برای جنبه های مختلف صنعت بسیار زیاد است. فارغ از پتانسیل های درخشان ، فناوری مدرن به تبلیغ کنندگان و ناشران ارائه می دهد ، برندگان واقعی در نهایت کاربران نهایی خواهند بود. خوانندگان بسیار مشتاقانه منتظر آینده نزدیک هستند و پتانسیل های آن حتی آغاز نشده است. در میان چندین مزیت اضافی که رسانه مجله دیجیتال در مقایسه با چاپ سنتی در اختیار خوانندگان قرار می دهد ، در اینجا مجموعه ای از 7 مزیت برتر سرمایه گذاری در مجله دیجیتال آورده شده است. 

پایداری: تا زمانی که ناشر بخواهد و اجازه دهد مجلات دیجیتال در دسترس هستند. به همین ترتیب ، پیام یک تبلیغ دهنده بیش از آنچه در چاپ باشد ، به راحتی در دسترس می ماند. مجلات آنلاین با اهدای مقاومت استقامت می کنند. بسیاری از ناشران مسائل عقب مانده را که به صورت آنلاین در دسترس هستند حفظ می کنند ، به طوری که مخاطبان یک موضوع خاص با گذشت زمان همچنان رشد می کنند. 

سازگار با محیط زیست: در مجلات دیجیتال از جوهر ، کاغذ یا مواد شیمیایی استفاده نشده است. آنها هیچ زباله دانی را مسدود نمی کنند. حتی در مجلات کوچک می توان گفت که داشتن 65 صفحه و تیراژ محدود 20 کیلوگرم ، بیش از 12 تن کاغذ را با هر شماره مصرف می کند. 

تعاملی: مجلات دیجیتال می توانند پیوندهایی را برای دسترسی سریع یا سفارش سریع به وب سایت شما ارائه دهند. علاوه بر این ، پیام تصویری شما می تواند با استفاده از ویدئو یا انیمیشن برای تأثیرات حساس و شخصی بهبود یابد. 

موتور جستجوی دوستانه: بزرگترین مزیت مجلات دیجیتال این است که می توانند توسط موتورهای جستجوگر برجسته به راحتی نمایه شوند ، و راهی دیگر برای فریب خوانندگان به پیام هدف شما فراهم می کند. خوانندگانی که آخرین اطلاعات خاص را می خواهند می توانند همانطور که ممکن است در یک وب سایت مشاهده کنند یا به صفحه مجله دیجیتال برسند.

طراحی و چاپ مجله دیجیتال،مجله دیجیتال آنلاین،مزایای مجله دیجیتال،ابزارهای چاپ مجله دیجیتال

جام ارژنگ

دفتر مرکزی:
واحد فروش: 02136050035 (10خط)
بازاریابی : 02133200484 (8 خط)