مجله دیجیتال

ارتباط مجله دیجیتال و بازاریابی اینترنتی امروزه تبدیل به یک منبع بزرگ کسب درآمد شده است بعنوان مثال شما یک وب سایت دارید که با کلیدواژه مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل است خب اینجا شما میتوانید از کسانیکه در کار چاپ و طراحی و نشر مجله دیجیتال چه به صورت چاپی و چه بصورت نشریه آنلاین هستید از طریق درج آگهی آنان کسب درآمد نمایید حالا فرض کنید یک نشریه آنلاین الکترونیکی یا همان مجله دیجیتال دارید و این نشریه شما مختص آگهی است و شما با پذیرش صدها آگهی در سایت خود چه مبلغ میتوانید گسب درآمد نمایید این روش گونه ای از بازاریابی دیجیتال است

مجله دیجیتال یک نشریه الکترونیکی است که بر روب وب منتشر میشود و قابلیت پخش مدیا دارد میتوانید روی آن فیلم و ویدئو و تصاویر و گالری های بسیار زیبایی ایجاد کنید مجله دیجیتال میتواند مربوط به یک صنف خاص باشد و اشتراک پذیری و عضو گیری داشته و قابلیت اخذ آگهی و تبلیغات را نیز داشته باشد در این صفحه از سایت جام ارژنگ بطور کامل و گسترده در باره مجله دیجیتال میگوییم.

مجله دیجیتال

با مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل

مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل از جایگاه خاصی برخوردار است ایندکس واژه مجله دیجیتال بیش از یک میلیارد است و این نشاندهنده اهمیت آن است صفحه اول گوگل امروزه جایگاه بسیار مناسب و قدرتمندی برای فعالیت های اقتصادی و خدماتی و آموزشی است میلیونها کاربر روزانه کارهای خود را از طریق موتوز جستجوی گوگل که قویترین موتور جستجوی جهان است انجام میدهند معمولا دو گروه هستند که در گوگل سعی میکنند تا با واژه مجله دیجیتال خود را سئو کرده تا بتوانند بر رقبای خود پیشی گرفته و جزو ده لینک برتر صفحه اول گوگل باشند.

گروه اول کسانی هستند که که در کار چاپ و نشر مجله دیجیتال هستند یعنی چاپخانه دارند و با استفاده از دستگاههای پیشرفته چاپ دیجیتال انجام میدهند این گروه سعی دارند در صفحه اول گوگل نمایان گشته و بتوانند مشتریان جدید و بیشتری را جذب نمایند.

گروه دوم کسانی هستند که مجله دیجیتال آنلاین دارند و سعی در جذب آگهی و فروش اشتراک دارند مجله دیجیتال اینترنتی میتواند حاوی مطالبی بر اساس مالتی مدیا و نمایش فیلم و موزیک و تصاویر جالبی باشد البته طراحان سایت مجله دیجیتال نیز مهمولا در همین دسته بندی می گنجند. 

بسته انتشار مجله دیجیتال

معرفی بستر قدرتمند انتشارات مجله تلفن همراه
FlipHTML5 دیگر تنها نرم افزار مجله دیجیتال نیست ، بلکه بستر انتشار مجله تعاملی تلفن همراه برای همه است. شما می توانید به راحتی مجلات PDF ثابت را بصورت آنلاین بارگذاری کرده و با منابع آنلاین اصلاح کنید. در نتیجه ، می توانید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا خوانندگان شما بتوانند به راحتی محتوای تعاملی را با دستگاه های تلفن همراه بدون توجه به مکان آنها بخوانند.
در این بستر انتشار مجله های تلفن همراه ، می توانید مجله های واگرد آنلاین را به راحتی با قفسه کتاب واقع بینانه مدیریت کنید. علاوه بر این ، در هر زمان که بخواهید می توانید تنظیمات کلی را ویرایش کنید. همچنین برای شما راحت است که با آمار دسترسی آنلاین از رفتار خوانندگان مطلع شوید

مجله دیجیتال

محتوای مجله دیجیتال

محتوای مجله دیجیتال

اولین و بارزترین مزیت این است که یک نشریه دیجیتالی هنوز راهی را برای ناشران برای ارائه محتوای تنظیم شده فراهم می کند. همه ما می دانیم که چه چیزی در برنامه ریزی انتشار یک دیجیتال قرار دارد. از ایجاد استراتژی های محتوا و برنامه های تولیدی تا طرح و طراحی تا تبلیغات ؛ وقت و منابع لازم است اما نتیجه نهایی را فراموش نکنیم: تیم شما این فرصت را دارد تا تصویری کامل از سازمان ، ارزش ها و محصولات شما برای خوانندگان شما ایجاد کند که ممکن است از مشاهده گاه به گاه وب سایت شما به دست نیاورد.

مطالب تخصصی

وب سایت ها برای ارائه یک نمای کلی از سازمان شما عالی هستند ، اما همچنین باید به افرادی که قبلاً هرگز به وب سایت شما مراجعه نکرده اند خدمات ارائه دهد. این نوعی مانند حضور در میکسر تجاری است که در آن نیمی از افراد را می شناسید و نیمی دیگر را نمی شناسید. اگر با شخصی که می شناسید شروع به مکالمه کنید ، می توانید بلافاصله درباره مشخصات سازمان خود و نحوه ارتباط آن با او بحث کنید زیرا آنها قبلاً می دانند شما کی هستید. اگر با کسی که نمی شناسید مکالمه برقرار کردید ، باید ابتدا با معرفی خود و سازمان خود صحبت های کوچک ناجور را شروع کنید و به طور تصادفی نوشیدنی خود را بر روی آنها بریزید.

اتصال با خوانندگان

مزیت دیگر این است که انتشارات دیجیتال راهی عالی برای ناشران برای ارتباط و تعامل با خوانندگان خود است.

به عنوان خواننده انتشارات دیجیتال ، می توانم با اطمینان بگویم که یکی از مزایایی که بیشتر از انتشارات دیجیتال بهره مند می شوم ، احساس موفقیت است. به ندرت یک وب سایت را ترک می کنم با این احساس که هر گوشه و کنار را جستجو کرده و در همه اسرار آن جستجو کرده ام. اما من مجلات را برای پوشش جلد خوانده ام. مقالات مورد علاقه من را علامت گذاری کرد ، به اشتراک گذاشت و برجسته کرد و شماره های مورد علاقه من را ذخیره کرد.

بنابراین ... آیا باید برای محتوای خود یک نشریه دیجیتال یا وب سایتی ایجاد کنم؟

و این یکی از بهترین توصیه هایی است که می توانم به شما بدهم. نباید فکر کنید که جواب باید یا / یا باشد ؛ می تواند هر دو باشد / و. در دنیای انتشارات ، نشریات دیجیتال و حتی چاپی می توانند با همکاری و تغذیه یکدیگر اتحادی استراتژیک ایجاد کنند که حداکثر نتیجه را داشته باشد: خوانندگان و تبلیغ کنندگان خوشحال تر.

ممکن است برخی از اطلاعات و محتوای مناسب برای یک وب سایت وجود داشته باشد و همچنین اطلاعاتی که برای یک انتشار دیجیتال مناسب تر باشد ، اما چرا خود و خوانندگان را به یک نقطه توزیع محتوا محدود کنید؟ شما این فرصت را دارید که داستانهای عمیقی را در نشریه دیجیتال خود ایجاد کنید که بتواند به وب سایت شما پیوند داده شود و برای خوانندگانی که می خواهند با محتوای شما عمیق تر شوند ، در وب سایت شما برای انتشار دیجیتال خود اشتراک دارند.

مجله دیجیتال فرار از مرزها

مجلات دیجیتال از مرزهای منطقه ای به خوانندگان می رسند

مجلات دیجیتالی می توانند در مقیاس جهانی به خوانندگان برسند زیرا آنها به روشی کاملاً جذاب برای جلب توجه خواننده تبدیل شده اند و در عین حال وفاداری را حفظ می کنند حتی اگر خوانندگان به مکان دیگری بروند. مجله های دیجیتال به ناشران اجازه می دهند محتوا را برای خوانندگان بدون توجه به جایی که هستند ارسال کنند.

انتشار و توزیع سریعتر

مجلات دیجیتالی در مدت زمان بسیار کمی به مخاطبان خود می رسند. علاوه بر این ، خوانندگان آنلاین اغلب نسخه را در همان روزی که توزیع می شود ، مصرف می کنند.

انعطاف پذیری محتوا

یکی از مزایایی که مجلات دیجیتال دارند این است که ممکن است از افزایش تعداد صفحات بدون نیاز به تغییر طرح یا متراکم کردن متن برای کار با یک قالب خاص پشتیبانی کنند. علاوه بر این ، ناشران هزینه اضافی برای کاغذ یا چاپ صفحات اضافی در نسخه دیجیتالی یک مجله ندارند. این بدان معنی است که هیچ هزینه اضافی به تبلیغ دهندگان پرداخت نمی شود.

درک بهتر خوانندگان

رضایت واقعی مشتری اغلب به ارتباط دو طرفه بستگی دارد. نرم افزار نشر دیجیتال به مجلات دیجیتال امکان ردیابی تعامل خواننده و همچنین شناسایی موضوعات برگزیده را می دهد. این امر می تواند باعث انتشار نشریات در آینده شود. وقتی محتوا بر اساس علایق مخاطب طراحی می شود ، بیشتر با آنچه مصرف می کنند درگیر می شوند. با این کار کلیک روی تبلیغاتی که در کل مطالب توزیع می شود احتمال بیشتری را ایجاد می کند.

بدون از دست دادن درآمد از نسخه هایی که فروخته نمی شوند

با وجود مجله هایی که در قالب دیجیتال هستند ، ناشران نگران هزینه و تدارکات مربوط به نسخه های فروخته نشده نیستند. باز هم ، هرچه ناشری بیشتر پس انداز کند ، میزان پس انداز بیشتری به تبلیغ دهندگان منتقل می شود.

معیارهای داخلی

در نتیجه فناوری مدیریت تبلیغ و تبلیغ آگهی ، ناشران ممکن است به تبلیغ دهندگان بگویند که دقیقاً چه تعداد خواننده روی پیوندهای آگهی کلیک کرده اند. علاوه بر این ، تبلیغ کنندگان به پیوندهای متنی ساده محدود نمی شوند ، زیرا اکنون می توانند از رسانه های ثروتمند مانند فیلم ها و همچنین پیوندهای تعاملی از رسانه های ثروتمند استفاده کرده و گزارش را دریافت کنند.

مجلات دیجیتالی تجربه تبلیغاتی با نام تجاری بهبود یافته ای را ارائه می دهند زیرا خواننده را در یک زمینه ویرایشی کاملاً مناسب طراحی می کنند که علاوه بر قصد خرید ، مشارکت خواننده را نیز در پی خواهد داشت. ناشران می توانند از نرم افزار ویژه ردیابی استفاده کنند که درک درستی از نحوه ارتباط مخاطبان با سرمقاله ها و همچنین محتوای تبلیغاتی پیدا می کند. این نتیجه نهایی این است که به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد کمپین های آینده را برای بهترین نتایج ممکن تنظیم کنند.

استفاده آسان از مجله دیجیتال

امروزه تلفن های همراه بر عصر دیجیتال فناوری حاکم هستند. انزجار شدید از برخورد با واقعیت ، بدون شک از این واقعیت که نسل بشر با سرعت کامل دستگاه های تلفن همراه پیش رفته است آگاه شدید. تلفن های هوشمند در مدت زمان نسبتاً کوتاهی مورد توجه قرار گرفتند که تأثیر قابل توجهی در علاقه مشتری دارد. علاوه بر این ، این افزایش استفاده از داده های تلفن همراه است که باعث افزایش قابل توجهی در مصرف محتوای دیجیتال شده است. انتشار مجله موبایل داغترین موضوع رویه های صنعت در سیستم عامل های انتشار دیجیتال است که شکوفا می شود و شرکای قابل توجه خرده فروشی مزایای مختلفی دارند. FlipHTML5 بستری است که در آن می توانید اسناد دیجیتالی خود را از طریق مجلات تعاملی تلفن همراه به اشتراک بگذارید.

مزایای مجله دیجیتال

ده مزیت مجله دیجیتال

1. دسترسی آسان به محتوا 
مهمترین دلیل در مورد ترجیح مجله های دیجیتال این است که ما وقت زیادی را به صورت آنلاین می گذرانیم. محدود به هیچ زمانی از روز ، عادات مطالعه ما شامل استفاده گسترده از اطلاعات آنلاین است. انتشارات دیجیتال برای ما ساده تر است که مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنیم ، آنها را به اشتراک بگذاریم  یک انجمن ایجاد کنیم و به صورت آنلاین بحث کنیم. 
2. دسترسی فوری 
خرید و خواندن مجلات دیجیتال بدون شک روندی سریع و آسان است. نشسته در راحتی خانه ما ، شخص می تواند فوراً نسخه دیجیتال دلخواه خود را بخرد. در هر زمان و هر مکان - در هنگام مسافرت ، استراحت ناهار یا هنگام انتظار در کافی شاپ ، می توان به آن دسترسی داشت و آن را خواند. به جای دست زدن به انبوهی از کتاب ها ، می توان بلافاصله در نوک انگشتان خود به اطلاعات دسترسی پیدا کرد. 
3. قابل حمل و راحت 
مجلات دیجیتال قابل حمل هستند و در صورت راحتی کاربر می توان به آنها دسترسی داشت. با استفاده از مجلات دیجیتال ، یک خواننده می تواند به جای حمل چندین مجله چاپی ، چندین شماره را با هم حمل کند. 
4. حضور جهانی 
پس از انتشار ، یک مجله دیجیتال به صورت جهانی در دسترس خواهد بود. یک نویسنده می تواند به مخاطبان سراسر جهان برسد تا داستان و افکار خود را به اشتراک بگذارد. مرزهای جغرافیایی دیگر مانعی ندارند. 
علاوه بر این ، خوانندگان ممکن است به راحتی مجلات دیجیتال را در میان دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند ، که باعث افزایش بیشتر کاربران در انتشارات می شود. 
5. تعامل 
مجلات دیجیتالی با تعاملی بیشتر از نسخه های چاپی ، تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهند. علاوه بر افزودن تصاویر ، صدا و فیلم بسیار جذاب ، می توان با نمایش جذاب 360 درجه نمایش ، پنجره های بازشو ، پیوندهای وب و بسیاری از عناصر تعاملی ، علاقه کاربران را برانگیخت. 
یک نویسنده می تواند با امکان برقراری ارتباط دو طرفه ، با استفاده از اطلاع رسانی های فشاری و فرم های بازخورد ، تعامل کاربر را بیشتر ارتقا دهد. 
6. مقرون به صرفه 
هنگامی که با فرآیندهای مشابه مجلات چاپی مقایسه می شود ، روند ایجاد و توزیع مجلات دیجیتال بسیار مقرون به صرفه است. برای چاپ ، صحافی و تحویل هزینه اضافی وجود ندارد. و بله ، درست فهمیدید ، به دلیل نسخه های فروش نرفته ، خسارتی رخ نمی دهد. 
7. تجزیه و تحلیل 
خدمات تجزیه و تحلیل دیجیتال به نویسندگان کمک می کند تا درک عمیقی از رفتار و آمار استفاده از کاربر داشته باشند. به راحتی می توان بررسی کرد چه کسی روی صفحات کلیک می کند ، محتوا را می خواند ، دوست ندارد یا دوست ندارد و در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد. دریافت این سطح از تجزیه و تحلیل استفاده فقط برای مجلات چاپی سنتی امکان پذیر نیست. خدمات تجزیه و تحلیل دیجیتال به نویسندگان کمک می کند تا عمیق شوند .
8. پایداری 
با یک عمر بی نهایت ، یک نشریه دیجیتالی حتی پس از سالها استفاده به همان شکل باقی مانده است. مجله های چاپی هر سال که می گذرد خراب می شوند. همچنین احتمال سبکتر شدن چاپ ، تخریب کیفیت کاغذ و موارد مشابه وجود دارد. 
9. کسب درآمد 
نویسندگان می توانند انواع فضاهای مناسب تبلیغاتی را بفروشند یا خدمات یا محصولات خود را تبلیغ کنند. آنها نه تنها می توانند از ویژگی های دیجیتال برای ایجاد تبلیغات تعاملی استفاده کنند ، بلکه می توانند مخاطبان خود را نیز بهتر هدف بگیرند و در نتیجه منجر به تبدیل بهتر و فروش بیشتر شوند. 
10. به روز رسانی آسان است 
ویرایش متن در یک مجله چاپی چیزی کمتر از یک کابوس نیست. پس از چاپ نسخه ها ، اصلاح هر چیزی غیرممکن می شود. در این صورت ، تنها راه حل چاپ نسخه کاملاً جدید است. ویرایش یک مجله دیجیتال ، بسیار آسان است. یک نویسنده به راحتی می تواند متن را ویرایش کند ، و طرح و تعداد صفحات را یکسان نگه دارد. بنابراین ، یک مجله به روز موضوع چند مورد به روزرسانی شده است. 
به طور خلاصه ، مجلات دیجیتالی الگوی کاملاً جدیدی را ارائه می دهند و آنها انقلابی در روند انتشار قدیمی ایجاد کرده اند. از ارائه تعاملی تا راحتی ، آنها همیشه به روز هستند و ارزش پول را ارائه می دهند. اکثر ناشران مجله قبلاً این تحول دیجیتال را در پیش گرفته اند تا در بالای منحنی صنعت قرار بگیرند. پس برای چی منتظری؟ امروز اهداف خود را تعیین کنید و با اتخاذ راهکارهای مناسب برای انتشار یک مجله دیجیتال ، شانس خود را به نفع خود تغییر دهید. 

ناشران مجله دیجیتال

مجلات دیجیتال مزایای بسیاری را به ناشر و مصرف کننده ارائه می دهند ، برخی از این مزایا را در زیر ذکر کردم. 
• گنجاندن رسانه های غنی - بیشتر بخوانید چرا محتوای رسانه های غنی برای بازاریابی شما ضروری است در اینجا. 
• کمپین های بازاریابی مبتنی بر مکان - توانایی هدف قرار دادن مصرف کنندگان با محتوای چند رسانه ای بر اساس موقعیت مکانی آنها با استفاده از فناوری GPS. 
• انعطاف پذیر - می توانید هر زمان که لازم باشد در انتشارات آنلاین خود تغییراتی ایجاد کنید. 
• یکپارچه سازی از طریق کانال 
• ادغام رسانه های اجتماعی 
• اثربخشی هزینه - در مقایسه با نشریات چاپی ، انتشارات آنلاین را می توان با کسری از هزینه تولید و تحویل داد. 
• قابل اندازه گیری - از طریق استفاده از تجزیه و تحلیل گوگل. 
• کار مداوم - عامل راحتی مصرف کننده. 
این یک ارزیابی عادلانه است که بگوییم عصر دیجیتال به یک روش یا دیگری بیشتر زندگی ما را تحت تأثیر قرار داده است. ظهور اینترنت ، انفجار کانالهای دیجیتال که به طور گسترده در دسترس هستند و پیشرفت مداوم در فن آوری ، همگی به تغییرات عمده در رویکردهای مارک های بازاریابی کمک کرده اند. 
در جامعه دیجیتال امروزی ، درصد بالایی از مردم تلفن هوشمند و یا رایانه لوحی و درصد حتی بیشتر تلفن همراه دارند. دستگاه های متصل و نفوذ آنها در زندگی روزمره ما هر روز که می گذرد رشد می کنند. برای اینکه کسب و کارها به رشد خود ادامه دهند و از فضای آنلاین که همیشه در حال رشد است و مزایای بی شماری که به همراه دارد بهره ببرند.

مجله دیجیتال آنلاین

مجله دیجیتال چیست؟

مجله دیجیتال چیست؟

مجله الکترونیکی یا دیجیتال دارای بسیاری از مشخصات یک مجله چاپی است، اما از فناوری نشر دیجیتال استفاده می‌کند، بنابراین می‌تواند در یک دستگاه الکترونیکی مانند رایانه ، رایانه لوحی یا تلفن همراه نمایش داده شود.

استفاده از مجله دیجیتال مزایای زیادی دارد. ازجمله این مزایا می‌توان صرفه‌جویی در هزینه‌های چاپ و سازگاری با محیط‌زیست را نام برد. مجلات دیجیتال بسته به فناوری استفاده شده می‌توانند از مزایای زیبایی و عملکردی خاصی نیز برخوردار باشند. به عنوان مثال، ممکن است حاوی انیمیشن، ویدئو و سایر محتواهای دیجیتال دیگر باشند.

جالب است بدانید که اولین مجلات دیجیتال در واقع در دهه 1980 تولید شده‌اند! دیسکین‌ها (یا دیسک های بزرگ) مجله‌هایی بودند که از طریق پست بر روی دیسک‌های فلاپی توزیع و از طریق کامپیوتر خوانده می‌شدند. PCLife از اولین کسانی بود که مجله‌هایی با این فرمت ایجاد کرد. این مجله یک برنامه اجرایی بود که شامل موسیقی، انیمیشن و اشکال مختلف چندرسانه‌ای بود.

مجله آنلاین چیست؟

مجلات آنلاین (یا مجلات الکترونیکی، مجلات دیجیتال، وب سایت‌ها) مجلات دیجیتالی هستند که به صورت آنلاین توزیع و خوانده می‌شوند. اگر چه آن‌ها برخی ویژگی‌های مشترک با روزنامه‌ها و وبلاگ‌های آنلاین دارند، اما روش تحریریه آن‌ها بیشتر شبیه یک مجله سنتی است.

انواع مجلات دیجیتال

مجله الکترونیکی | Digital Magazine - شرکت شازین

مجله الکترونیکی | Digital Magazine – شرکت شازین

امروزه مجلات آنلاین را می‌توان در قالب‌های مختلفی یافت. آن‌ها می‌توانند نشریاتی مستقل در وب باشند یا می‌توانند در قالب نرم‌افزارهایی در گوشی موبایل طراحی شوند. 

مجلات فلش | Flash magazines

Flash یک فناوری بود که در ابتدا توسط Macromedia ایجاد شد و بعدا توسط Adobe خریداری شد. این قالب در اوایل دهه 2000 برای بسیاری از مجلات آنلاین محبوب بود.

مجلات پی دی اف | PDF Magazines

اکثر مجلات آنلاین PDF هستند. ارائه مجلات به‌صورت آنلاین هم آسان است و هم هزینه اندکی دارد. با PDF می‌توانید یک نسخه دقیق و مشابه از نسخه چاپی خود ایجاد کنید و تقریباً همه نرم‌افزارهای طراحی مجلات می‌توانند در قالب پی دی اف ارائه شوند.

مجلات Flipbook | Flipbook magazines

با گسترش مجلات آنلاین، برداشت جدیدی از PDF ها به نام PDF های قابل انعطاف (یا قابل مرور) ظاهر شد. این اسناد PDF به طور معمول در وب سایت‌ها تعبیه شده‌اند و می توانند ورق زدن صفحات را مانند نمونه چاپی شبیه‌سازی کنند. اساساً، آن‌ها به عنوان یک کپی دیجیتالی عمل می‌کنند.

مجلات با برنامه‌های بومی | Native app magazines

برخی از ناشران تصمیم می گیرند برنامه بومی خود را برای مجله ایجاد کنند. منظور از برنامه بومی برنامه‌ای است که می‌توانید آن را از فروشگاه برنامه Apple یا فروشگاه Google Play برای دستگاه iOS یا Android خود بخرید. این موارد را نمی‌توان در رایانه رومیزی یا لپ تاپ استفاده کرد.

برنامه‌های اشتراک مجله | Magazine subscription apps

فروشگاه مطبوعاتی Google Play و فروشگاه مطبوعاتی اپل به‌ترتیب متوقف شده اند و به ترتیب با Google News و Apple News جایگزین شده‌اند. با این حال، هنوز برخی از رقیبان اصلی در فضای اشتراک مجله ازجمله Amazon’s Kindle Newsstand ، Zinio ، Texture ، Magzter ، Readly و موارد دیگر نیز وجود دارند.

مجلات HTML5 | HTML5 magazines

مجلات دیجیتالی‌ای هستند که از وب سایت ها استفاده می‌کنند. آن‌ها در هر نوع مرورگری قابل استفاده می‌باشند. به همین دلیل برای کامپیوتر و دستگاه‌های تلفن همراه نیز مناسب هستند.

تبلیغات در مجله دیجیتال یکی از راههای کسب درآمد است برخی مجلات دیجیتال آنلاین برای صنف و دسته خاصی تبلیغ میکنند جام ارژنگ با کلیدواژه حساس مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل آماده دریافت آگهی های مراکز چاپ و نشر مجله دیجیتال است چنانچه مایل به درج تبلیغ در این صفحه هستید علاوه بر آگهی شما در این صفحه یک صفحه اختصاصی نیز به نام شما با مشخصات کامل و نمونه کارها و سابقه کار و تماس و سایر مطالب مورد علاقه شما درج میشود جهت آگهی در صفحه مجله دیجیتال جام ارژنگ با ما تماس بگیرید

مجله دیجیتال

محتوای دیجیتال آینده رسانه های اینترنتی است. ما با پرورش نوآوری های فناوری در حال ورود به دوره جدید هستیم. امروزه ممکن است طی 5-10 سال آینده مجلات چاپ شده کاملاً از بین بروند. مجلات در حال پیشرفت سریع و آنلاین هستنددشوار است به دنیایی فکر کنیم که همه اطلاعات و داده های مهم ما به صورت ایمن و دیجیتالی ذخیره شده باشد. فکر و مفهوم استفاده مجدد و "برو سبز" هر روز قویتر است ، به همین دلیل واقعی یک مجله دیجیتال کاملاً منطقی است صنعت مجله در مرحله شروع Resurgence است. مجلات دیجیتال داغترین موضوع رویه های صنعت هستند ، سیستم عامل های انتشار مجله های دیجیتال شکوفا می شوند و شرکای بزرگ خرده فروشی از جمله گوگل ، آمازون و اپل ناشران مجله را با آهنگ های دوست داشتنی آژیر خود فریب می دهند

چه تعداد از مزایای دیجیتال شدن چیست؟

مجلات دیجیتال در لبه بالایی انقلاب وب 2.0 قرار دارند. آنها ارزش متعارف خواننده خود را با تعامل عالی ، طول عمر ، به موقع بودن ، ارزش و رفتارهای محیطی ایجاد می کنند. متأسفانه بسیاری از اصحاب صنعت تبلیغات و رسانه هنوز از این امر آگاهی ندارند و برتری و تأثیر متعاقب آن را در مجلات دیجیتال درک نکرده اند

دیجیتال شدن چندین مزیت دارد. با استفاده از مجلات دیجیتال ، سازمان ها می توانند فرآیند چاپ وقت گیر و پرهزینه را نادیده بگیرند. این کمک می کند تا وقایع مهم را به روشی به موقع پوشش دهید. فضای چاپ با تعداد محدودی صفحه دیگر با مجله دیجیتال محدود نمی شود

مجله دیجیتال: فراتر از یک صفحه وب ساده

مجلات چاپی و دیجیتال - هر دو از اهمیت زیادی برخوردار هستند. در گرفتن بهترین از دنیای چاپی و دیجیتال ، یک مجله دیجیتال یک پیشنهاد ارزش منحصر به فرد ارائه می دهد که آهسته فقط توسط تبلیغ کنندگان و بازاریاب ها قابل درک است.

صنعت نشر در عصر امروز در حال تغییر است و فرصت ها برای جنبه های مختلف صنعت بسیار زیاد است. فارغ از پتانسیل های درخشان ، فناوری مدرن به تبلیغ کنندگان و ناشران ارائه می دهد ، برندگان واقعی در نهایت کاربران نهایی خواهند بود. خوانندگان بسیار مشتاقانه منتظر آینده نزدیک هستند و پتانسیل های آن حتی آغاز نشده است. در میان چندین مزیت اضافی که رسانه مجله دیجیتال در مقایسه با چاپ سنتی در اختیار خوانندگان قرار می دهد ، در اینجا مجموعه ای از 7 مزیت برتر سرمایه گذاری در مجله دیجیتال آورده شده است.

پایداری: تا زمانی که ناشر بخواهد و اجازه دهد مجلات دیجیتال در دسترس هستند. به همین ترتیب ، پیام یک تبلیغ دهنده بیش از آنچه در چاپ باشد ، به راحتی در دسترس می ماند. مجلات آنلاین با اهدای مقاومت استقامت می کنند. بسیاری از ناشران مسائل عقب مانده را که به صورت آنلاین در دسترس هستند حفظ می کنند ، به طوری که مخاطبان یک موضوع خاص با گذشت زمان همچنان رشد می کنند.

سازگار با محیط زیست: در مجلات دیجیتال از جوهر ، کاغذ یا مواد شیمیایی استفاده نشده است. آنها هیچ زباله دانی را مسدود نمی کنند. حتی در مجلات کوچک می توان گفت که داشتن 65 صفحه و تیراژ محدود 20 کیلوگرم ، بیش از 12 تن کاغذ را با هر شماره مصرف می کند.

تعاملی: مجلات دیجیتال می توانند پیوندهایی را برای دسترسی سریع یا سفارش سریع به وب سایت شما ارائه دهند. علاوه بر این ، پیام تصویری شما می تواند با استفاده از ویدئو یا انیمیشن برای تأثیرات حساس و شخصی بهبود یابد.

موتور جستجوی دوستانه: بزرگترین مزیت مجلات دیجیتال این است که می توانند توسط موتورهای جستجوگر برجسته به راحتی نمایه شوند ، و راهی دیگر برای فریب خوانندگان به پیام هدف شما فراهم می کند. خوانندگانی که آخرین اطلاعات خاص را می خواهند می توانند همانطور که ممکن است در یک وب سایت مشاهده کنند یا به صفحه مجله دیجیتال برسند.



طراحی مجله دیجیتال

طراحی برای یک مجله دیجیتال مشابه طراحی برای یک مجله چاپی است ، اما گزینه های دیگری وجود دارد که باید در نظر بگیرید. تعامل مهم است ، اما سهولت در خواندن و پیمایش از اهمیت بیشتری برخوردار است اگر در طراحی مجله تازه کار هستید ، یک الگوی یک مکان منطقی برای شروع است. الگوهای مجله ارزش بالایی دارند و به شما امکان می دهند مستقیماً به سفارشی کردن مجله خود بپردازید بدون اینکه مجبور شوید با صفحات اصلی ، شماره صفحات یا سبک های عنوان مبارزه کنید. اکثر الگوها در اندازه های استاندارد موجود هستند و برای چاپ بهینه شده اند

مجله دیجیتال

یک مجله دیجیتال با طراحی خوب دارای عناصر سازگار است که از کل جلد تا جلد دیگر در کل طرح به اشتراک گذاشته می شود. چنین طرح های موضوعی مشخصه یک مجله حرفه ای و با برنامه ریزی دقیق است.بنابراین اگر کاملاً با روند ایجاد مجلات دیجیتال آشنایی ندارید ، در اینجا یک چک لیست برای کمک به شما در ایجاد ظاهر زیبا و سازگار طراحی شده است:جلد مجله نقش مهمی در جذب خوانندگان دارد - به عنوان یک ابزار قدرتمند بازاریابی کار می کند. بله ، مجلات واقعاً براساس جلد قضاوت می شوند. بنابراین با استفاده از عکاسی با تأثیر بالا و هدر چشم نواز مطمئن شوید جلد شما جذاب است. یک قانون کلی خوب این است که یک عنوان اصلی نمایش دهید و بیش از پنج عنوان فرعی برای اطمینان از یک طرح تمیز وجود ندارد.پالت رنگ - یک تا سه رنگ را انتخاب کنید و به طور مداوم از آنها برای عناوین ، متن ها و پس زمینه ها استفاده کنید. بسیاری از طراحی های موثر مجله از رنگ به میزان کم استفاده می کنند ، نشان می دهد که پاپ ساده با رنگ پررنگ می تواند از یک پالت روشن رنگین کمان چشمگیرتر باشد

اینستاگرام بستر مجله دیجیتال

اینستاگرام یک بستر عظیم برای مجله دیجیتال است ، زیرا بسیاری از مجلات به شدت با تصاویر کار می کنند. امکان به اشتراک گذاشتن سریع و آسان تصاویر ، در عین حال که با مخاطبان بالقوه گسترده ارتباط برقرار می کند ، فوایدی است که می تواند به خوبی برای هر مجله ای خدمت کند. توییتر و فیس بوک نیز برای ارتباط بیشتر با مخاطبان در سطح شخصی تر بسیار مهم هستند. جدیدترین اخبار و به روزرسانی ها را با سهولت از فیس بوک برای متوقف کردن خوانندگان بالقوه در میان پیمایش برای دیدن آنچه که برای به اشتراک گذاشتن استفاده کنید

مجله دیجیتال

به خوانندگان فراتر از مرزهای منطقه ای دسترسی پیدا کنید مجلات دیجیتالی توانایی دستیابی به خوانندگان در مقیاس جهانی را دارند. آنها به روشی جذاب و جذاب تبدیل شده اند تا ضمن حفظ وفاداری ، علاقه خواننده را حفظ کنند ، حتی وقتی خوانندگان به مکان دیگری نقل مکان کرده اند. مجله های دیجیتال به ناشران اجازه می دهند محتوا را برای خوانندگان صرف نظر از مکان آنها ارسال کنند

 انتشار و توزیع سریعتر:مجلات دیجیتالی در مدت زمان بسیار کمی به مخاطبان خود می رسند و خوانندگان آنلاین اغلب نسخه را در همان روز توزیع آن مصرف می کنند

انعطاف پذیری مطالب:یکی از مزایای مجلات دیجیتال این است که می توانند حاوی افزایش تعداد صفحات باشند بدون تغییر طرح و یا متراکم کردن متن برای کار با یک قالب خاص. همچنین ، ناشران برای کاغذ یا چاپ صفحات اضافی در نسخه دیجیتالی یک مجله هزینه اضافی ندارند ، این بدان معنی است که هیچ هزینه اضافی به تبلیغ دهندگان پرداخت نمی شود

 مجلات دیجیتال نسخه های چاپ شده را نمی کشند

برخی معتقدند که انتشارات دیجیتال جای چاپ را می گیرد کسانی که به خواندن مجله در یک دستگاه تلفن همراه علاقه مند هستند هنوز یک نسخه چاپی را می خواهند. داشتن نشریه دیجیتالی یک مجله باعث نمی شود خوانندگان نسخه چاپی را نیز بخواهند

 درک بهتر خوانندگان:رضایت واقعی مشتری غالباً به ارتباط دو طرفه متکی است و نرم افزار نشر دیجیتال به مجلات دیجیتال اجازه می دهد تا میزان تعامل خواننده را ردیابی کرده و موضوعات برگزیده را شناسایی کنند ، که این امر می تواند انتشارات آینده را افزایش دهد. وقتی محتوا بر اساس علایق مخاطبان ایجاد می شود ، آنها بیشتر سرگرم می شوند و بیشتر می توانند روی تبلیغات توزیع شده در کل مطالب کلیک کنند

 عدم از دست دادن درآمد حاصل از نسخه های فروش نرفته با مجلات دیجیتال ، ناشران نگران هزینه و تدارکات مربوط به نسخه های فروخته نشده نیستند. باز هم ، هرچه ناشر پول بیشتری پس انداز کند ، پس انداز بیشتری نیز به تبلیغ دهندگان منتقل می شود

 معیارهای داخلی:به لطف فناوری مدیریت تبلیغات و تبلیغ تبلیغات ، ناشران می توانند به تبلیغ دهندگان بگویند که دقیقاً چه تعداد خواننده روی پیوندهای تبلیغات کلیک کرده اند. تبلیغ کنندگان همچنین به پیوندهای متنی ساده محدود نمی شوند بلکه اکنون می توانند از رسانه های ثروتمند مانند ویدئوها و پیوندهای تعاملی استفاده کرده و گزارش گیری کنند

مجلات دیجیتال تجربه تبلیغاتی با نام تجاری پیشرفته ای را ارائه می دهند زیرا آنها خواننده را در یک زمینه تحریری بسیار طراحی شده قرار می دهند که باعث ایجاد تعامل و خرید خواننده می شود. سپس ناشران می توانند از نرم افزار ویژه ردیابی استفاده کنند که بینش عملی درباره چگونگی تعامل مخاطبان با محتوای سرمقاله و تبلیغات را کشف می کند ، که به تبلیغ کنندگان امکان می دهد کمپین های آینده را برای کسب حداکثر نتایج تنظیم کنند


یک مجله دیجیتال بهترین محصول چند منظوره برای تجارت شما است. این فرصت های زیادی را برای توسعه فعالیت های بازاریابی و تقویت استراتژی توزیع محتوا به شما می دهد . و پس از ایجاد آن ، می توانید از آن برای اهداف مختلف استفاده کنید:ایجاد ارتباط گسترده تر: این یک روش عالی برای افراد بیشتر است تا در مورد شما و محصولات و خدمات شما اطلاعات کسب کنند. شما می توانید مجلات خود را از طریق همه کانالهایی که در اختیار دارید به اشتراک بگذارید ، اعم از وبلاگ ، رسانه های اجتماعی ، وب سایت یا خبرنامه . در مورد بهترین ایده ها برای بخش های خبرنامه های یک و دو در ادامه مطلب بخوانید ایجاد روابط: مجلات باعث ایجاد اعتماد بین تجارت و مخاطبان شما می شوند. مجلات ارزش زیادی را به مشتریان علاقه مند ارائه می دهند ، مشتریانی که به راحتی می توانند اطلاعاتی در مورد خدمات ، صنعت و تجارت شما کسب کنند.وضعیت تخصصی: داشتن یک مجله با کیفیت به شما فرصت بزرگی می دهد تا به عنوان یک متخصص و تأثیرگذار در جایگاه خود شهرت پیدا کنید. این کار بیشتر از یک وبلاگ است ، اما اگر واقعاً به دنبال آن باشید ، سود بیشتری خواهید داشت

مجله دیجیتال چیست

مجله دیجیتال به مجله ای اطلاق می گردد که بر وب یا با امکان مطالعه با طرق دیجیتال انتشار می یابد. این طور مجلات امکان دارد در مدت زمانی معلوم نوشته های تازه به وب‌گاه خود بیافزایند یا می تواند ترتیب خاصی در نشر نداشته باشند قالب بندی مجلات الکترونیکی متمایز است. بعضی از مجلات دیجیتال کوچک بر وب منتشر می گردند که به ان ها وب زین گفته می شوند . این مفهوم یعنی مجله ای کم حجم و دیجیتال که به طور مستقیم از راه یک مرورگر به طور سند اچ‌تی‌ام‌ال قابل مطالعه است. قالب دیگری که وجود دارد نشریه یا مجله دیجیتال مانند فایل های اجرایی است که با برنامه ادوبی فلش یا نرم‌افزارهای مانند آن خروجی گرفته می‌شود

مجله دیجیتال

قبل از ایجاد نشریه ، تحقیق و درک انواع مختلف قالب ها و ابزارهای خروجی ضروری است. گزینه های زیادی وجود دارد و باید وقت بگذارید تا بررسی کنید کدام قالب چاپی متناسب با نیاز شماست. قبل از ایجاد یک نشریه ، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود مانند اینکه انتشار شما در چه بستری مشاهده خواهد شد ، محتوای مورد نظر چه کانونی خواهد بود ، طراحی و استراتژی های تبلیغاتی. پس از تصمیم گیری ، می توانید تعیین کنید که کدام ابزار برای انتشار شما بهترین است.

نسل امروز خوانندگان با قالب های دیجیتالی راحت ترند و ناشران به طور مداوم به دنبال تحویل محتوای الکترونیکی مناسب برای رفع این نیازها هستند. انتخاب قالب صحیح کلیدی است. هر قالب انتشاراتی ویژگی ها و ویژگی های متمایز خاص خود را دارد که هدف آنها افزایش تجربه خوانندگان است

در این وبلاگ ، ما بر روی دو قالب انتشاراتی اصلی ، مجلات دیجیتال و EPUB ها ، با تمرکز بر مزایا و معایب هر یک تمرکز خواهیم کرد. ما همچنین به طور خلاصه به سایر قالبهای انتشار موجود که در بین مخاطبان امروز محبوب هستند ، خواهیم پرداخت

مجله دیجیتال

انتشارات مجله های دیجیتال به دلیل تعامل و نمایش رسانه های غنی مشهور هستند. هنگام ساخت یک مجله آنلاین ، احتمالاً از ویژگی هایی استفاده می کنید که تجربه کاربر را غنی می کند مانند ویدیو ، صدا ، پیوندهای وب و پلاگین های اجتماعی. چنین ویژگی های آمیخته با گزینه های جذاب طراحی ، طرح بندی های متعدد و کاربرد آسان نرم افزار ، این قالب انتشارات دیجیتالی را بسیار محبوب کرده

است

مزایای مجله دیجیتال

تعاملی: شما یک طیف وسیعی از ویژگی های تعاملی را برای انتخاب یک تجربه جذاب جذاب برای خوانندگان خود دارید

کم هزینه: هزینه ها در مقایسه با مجلات چاپی نسبتاً کم است. یکی از این موارد هزینه های حمل و نقل است

دسترسی: با داشتن یک مجله دیجیتال آنلاین ، می توانید به خوانندگان در سراسر جهان دسترسی پیدا کنید. خوانندگان شما وفادار خواهند ماند زیرا می توانند مکان را تغییر دهند و همچنان محتوای شما را از طریق نسخه دیجیتال شما دریافت می کنند

پویا: مجلات دیجیتال بسیار پویا هستند. آنها را می توان در رایانه لوحی و دستگاه های تلفن همراه در هر مکان و هر زمان خواند. خوانندگان می توانند بدون تأخیر به اطلاعات دسترسی پیدا کنند

Unsold Stock: هیچ ترس از وجود سهام فروخته نشده مانند روزنامه ها و مجلات چاپ شده وجود ندارد

سازگار با محیط زیست: با مجلات دیجیتال ، دیگر نیازی به کاغذ یا جوهر نیست

درآمد: آنها کانالهای جدید درآمد پایدار را از طریق تبلیغات و تجارت الکترونیکی باز می کنند

 

معایب

خواندن مجلات دیجیتال گاهی اوقات دشوارتر از مجلات چاپی است زیرا خواننده باید قادر به بزرگنمایی و کوچک نمایی باشد. باز هم ، این به نرم افزار مجله دیجیتال انتخاب شده بستگی دارد. سایر مواردی که ممکن است برخی از مردم با آن روبرو شوند ، نرم افزار منسوخ شده ، اتصال اینترنت ضعیف و سرعت بارگیری است. با داشتن یک مجله یا روزنامه فیزیکی ، دیگر لازم نیست نگران تمام شدن شارژ آن باشید

کاربرد مجله دیجیتال

کم شدن مبلغ چاپ و پخش کردن : چاپ کننده قادر است مجله الکترونیک خود را از طرق گوناگون پخش کند و بر عکس توزیع مجلات چاپی که مبالغی مانند انبار داری و بسته‌بندی و تحویل به آدرسی مخصوص را در بر دارد ، نشریات الکترونیکی را قادریم از راه کپی سی دی یا ایمیل مارکتینگ به مشتریان عرضه کنیم توانایی بایگانی و پایداری: عکس چاپ مجله کاغذی که پس از گذشت زمان دستخوش ساییدگی ، خوردگی یا تغییر رنگ در کاغذ می شوند ، مجلات دیجیتال عمری درازی دارند و در حجم یک فایل کوچک دیجیتال امکان بایگانی شدن دارند

مجله دیجیتال

مجله دیجیتال یا نشریه آنلاین

یک مجله دیجیتال چطور کار میکند؟ یک مجله دیجیتال یک نشریه آنلاین است که ممکن است نسخه دیجیتالی یک مجله چاپ باشد و یا ممکن است مجله‌ای باشد که به طور خاص برای اینترنت ایجاد شده‌است مجلات دیجیتال به طور فزاینده‌ای در میان ناشران و خوانندگان به دلایل مختلف در حال محبوب شدن هستند. اول، ناشران می‌توانند هزینه‌های چاپ و هزینه را با انتشار یک مجله دیجیتال به جای یک مجله چاپ و یا با جایگزین کردن بخشی از چاپ آن با انتشار دیجیتال ذخیره کنند. دوم، ناشران قادر به رسیدن به یک مخاطب جدید از طریق توزیع یا تهیه مجله دیجیتال خود به دنیای آنلاین هستند. در نهایت، ناشران می‌توانند با فروش چنین چیزهایی مانند گردش، تبلیغات، ویدیو و آمارگیری در مجله دیجیتال پول بیشتری کسب کنند. به طور خلاصه، مجله "وارونه" برای ناشر بزرگ است 

مجله دیجیتال

نقش مجله دیجیتال در بازاریابی

یک مجله دیجیتال تقریبا برای هر کسب‌وکار یک بازی خوب است. گام اول قبل از تصمیم‌گیری برای راه‌اندازی یک مجله آنلاین مطمئن شوید که این حرکت مناسب برای شما و کسب‌وکار شماست.ابتدا، چک کنید تا ببینید آیا در جایگاه شما مجلات دیجیتال موفق وجود دارد یا خیر. اگر نه، این ممکن است یک پرچم قرمز باشد که یک مجله دیجیتال برای مخاطب هدف شما مناسب نیست. ممکن است که مخاطب هدف شما مسن‌تر باشد و مجلات چاپ را ترجیح می‌دهد. یا شاید به اندازه کافی محتوای مختلف در جایگاه شما برای ایجاد نشریات منظم وجود ندارد. شما تنها با انجام تحقیقات برای اثبات مفهوم خود می‌توانید بفهمید 

مجله دیجیتال
مجله دیجیتال

هزینه انتشار مجله دیجیتال

ناشران می‌توانند هزینه‌های چاپ و هزینه را با انتشار یک مجله دیجیتال به جای یک مجله چاپ و یا با جایگزین کردن بخشی از چاپ آن با انتشار دیجیتال ذخیره کنند. دوم، ناشران قادر به رسیدن به یک مخاطب جدید از طریق توزیع یا تهیه مجله دیجیتال خود به دنیای آنلاین هستند. در نهایت، ناشران می‌توانند با فروش چنین چیزهایی مانند گردش، تبلیغات، ویدیو و آمارگیری در مجله دیجیتال پول بیشتری کسب کنند

مجله دیجیتال

کارکرد مجله دیجیتال


یک مجله دیجیتال چطور کار میکند؟ یک مجله دیجیتال یک نشریه آنلاین است که ممکن است نسخه دیجیتالی یک مجله چاپ باشد و یا ممکن است مجله‌ای باشد که به طور خاص برای اینترنت ایجاد شده‌است مجلات دیجیتال به طور فزاینده‌ای در میان ناشران و خوانندگان به دلایل مختلف در حال محبوب شدن هستند

مجله دیجیتال

قالب بندی مجله دیجیتال

قالب بندی مجلات الکترونیکی متمایز است. بعضی از مجلات دیجیتال کوچک بر وب منتشر می گردند که به ان ها وب زین گفته می شوند . این مفهوم یعنی مجله ای کم حجم و دیجیتال که به طور مستقیم از راه یک مرورگر به طور سند اچ‌تی‌ام‌ال قابل مطالعه است. قالب دیگری که وجود دارد نشریه یا مجله دیجیتال مانند فایل های اجرایی است که با برنامه ادوبی فلش یا نرم‌افزارهای مانند آن خروجی گرفته می‌شود

مجله دیجیتال

ایندکس مجله دیحیتال

ایندکس پرشمار واژه مجله دیجیتال در گوگل نشانگر اهمیت این کلید واژه است طراحان سایت و دارندگان وبلاگها از عنوان مجله دیجیتال برای معرفی خود بیشتر استفاده میکنند البته دارندگان صنعت چاپ دیجیتال بیشتر بدنبال این کلید واژه بسیار مهم هستند اصولا شاید واژه مجله دیجیتال در وهله اول چاپ دیجیتال را در ذهن متبادر نماید لیکن بسیاری از سایت ها مجله دیجیتال آنلاین تخصصی هستند

مجله دیجیتال

مجله دیجیتال در وب

مجله دیجیتال براحتی از طریق وب در دسترس همگان است یکی دیگر از مزایای مجله دیجیتال قابلیت آرشیو و ماندگاری است نیاز به مکان خاصب ندارد در حالیکه بایگانی مجلات چاپی نیاز به انبار یا اتاق خاصب داشته و بمرور زمان دچار فرسودگی و پوسیدگی میگردند مجله دیجیتال خاصیت چند رسانه ای دارد یعنی قابلیت پخش صوت و تصویر دارد میتواند فیلم نمایش دهد و مفهوم خبر را براحتی به بیننده انتقال دهد

مجله دیجیتال

استفاده از مجله دیجیتال


استفاده از مجله دیجیتال و نشریه آنلاین مزایایی دارد و معایبی نیز دارد که در این پست به بخشی از مزایای استفاده از مجله دیجیتال اشاره میکنیم اولین مزیت آن کاهش هزینه چاپ و توزیع است چاپ مجله یعنی خرید کاغذ و با توجه به نوسانات قیمت کاغذ و مرغوبیت آن و همچمین توزیع مجله در مناطق و کیوسک های مطبوعاتی باعث صرف هزینه و وقت و بکارگیری افراد و ماشین آلات میگردد

چرا مجله دیجیتال داشته باشیم؟تحقیقات نشان می‌دهد که خواندن اخبار یک فعالیت محبوب برای کاربران لوح است. حدود ۶۴ درصد از کاربران تبلت هر هفته اخبار هفتگی و ۳۷ درصد این کار را انجام می‌دهند. این درصدها به کاربران گوشی‌های هوشمند در هر روز ۶۲ درصد و در هر روز ۳۶ درصد است. از آنجا که حتی افراد بیشتری در هر سال از گوشی‌های هوشمند و تبلت خود استفاده خواهند کرد، به احتمال زیاد مجلات دیجیتال نیز محبوبیت بیشتری پیدا خواهند کرد.انجام انتشار نام تجاری؟ مجلات دیجیتال از همیشه منطقی‌تر هستند. بسیاری از بازاریابان از مجلات مشتری به عنوان یک ابزار موثر برای ایجاد رابطه عمیق‌تر بین برندها و مشتریان استفاده می‌کنند. به همین دلیل است که شما باید یک مجله دیجیتال را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خود ایجاد کنید


مجله دیجیتال از ایندکس و ترافیک بالایی در صفحه اول گوگل برخوردار است نگاهی به آمار جستجوی کلیدواژه مجله دیجیتال اهمیت آنرا نشان میدهد سایت های فروانی هستند که در کار طراحی و چاپ مجله دیجیتال اعم از چاپی و یا اینترنتی و اصطلاحا نشریه آنلاین هستند اما صفحه اول گوگل برای 10 سایت بیشتر جای ندارد و این دغدغه تمامی کسانی است که مایلند با عنوان مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل قرار بگیرند برای کار دو راه وجود دارد اول سئو کردن سایت برای رسیدن به گوگل با عنوان مجله دیجیتال و دوم تبلیغات کلیکی که بسیار پر هزینه است ارژنگ هاست با عنوان مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل آماده طراحی سایت و سئو کاربران و بازدیدکنندگان محترم است

حضور مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل برای چند گروه بسیار حیاتی و مهم است یکی از گروههایی که نیاز دارند وب سایت آنان با کلید واژه مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل باشد دارندگان چاپخانه هایی است که در کار چاپ مجله دیجیتال هستند زیرا بسیاری از ناشران کتاب و مجلات تبلیغاتی و نمایشگاهی مایلند از مکان و تعرفه و چگونگی طراحی و چاپ باخبر باشند دسته دوم کسانی هستند که مجله دیجیتال آنلاین روی وب دارند اینگونه سایت ها برای دریافت بازدید بیشتر و کاربر فراوان و دریافت آگهی و اشتراک لازمست که در صفحه اول گوگل باشند تا بخوبی دیده شوند دسته سوم طراحان وب سایت هستند همچنین سئوکارانی که قادر به سئو کردن واژه مجله دیجیتال میباشند ایندکس این کلیدواژه در گوگل سرسام آور است نزدیک به 4 میلیارد سرچ برای کلیدواژه مجله دیجیتال نشان از اهمیت آن دارد

مجله دیجیتال در گوگل

مجله دیجیتال کلیدواژه بسیار قدرتمند است که بسیار از طرف کاربران مورد جستجو قرار میگیرد افرادیکه سعی میکنند با کلیدواژه مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل قرار بگیرند عموما بر سه دسته هستند اول گسانیکه دست اندرکار چاپ مجله دیجیتال هستند و بصورت آگهی نامه آن را چاپ کرده و توزیع مینمایند دوم افرادیکه مجله دیجیتال آنلاین بر روی اینترنت دارند و سوم مشترکین مجله آنلاین بنابر این حجم جستجوی کلیدواژه مجله دیجیتال بسیار گسترده است

مجله دیجیتال تبلیغات صفحه اول گوگل

تاثیر مجله دیجیتال در کسب و کار

یک مجله دیجیتال تقریبا برای هر کسب‌وکار یک بازی خوب است. گام اول قبل از تصمیم‌گیری برای راه‌اندازی یک مجله آنلاین مطمئن شوید که این حرکت مناسب برای شما و کسب‌وکار شماست ابتدا، چک کنید تا ببینید آیا در جایگاه شما مجلات دیجیتال موفق وجود دارد یا خیر. اگر نه، این ممکن است یک پرچم قرمز باشد که یک مجله دیجیتال برای مخاطب هدف شما مناسب نیست. ممکن است که مخاطب هدف شما مسن‌تر باشد و مجلات چاپ را ترجیح می‌دهد. یا شاید به اندازه کافی محتوای مختلف در جایگاه شما برای ایجاد نشریات منظم وجود ندارد. شما تنها با انجام تحقیقات برای اثبات مفهوم خود می‌توانید بفهمید

مجله دیجیتال تبلیغات صفحه اول گوگل

مجله دیجیتال گرافیک:گرافیک یک مجله گرافیکی منتشر شده در سئول، کره است. آن بر روی سایر گرایش‌ها طراحی گرافیک متمرکز است که متفاوت از جریان اصلی و روی پدیده آن هستند. آن با رویکرد عمیق برای یک تم با سیاست تحریریه یک موضوع - یک موضوع مشخص می‌شود. گرافیک یک مجله مستقل است که به حمایت مالی و یا هر سازمان دولتی برای کمک مالی وابسته نیست بلکه بیشتر به دنبال روزنامه‌نگاری خلاق و مستقل است

مجله دیجیتال ما را با یک فرصت صرفه‌جویی در فضای کافی فراهم می‌کند: پرونده‌های دیجیتال، پست، کتاب و اشتراک مجله، برای چند نفر. مجلات عشق، اما از داشتن توده عظیم روی میز قهوه شما نفرت دارند؟ پیش بروید و برخی از درختان و فضای با ارزش را با امتحان کردن اشتراک مجله دیجیتال ذخیره کنید. خبر خوب این است که شما اغلب پول پس‌انداز می‌کنید، به مسائل پشتیبان دسترسی پیدا می‌کنید، و همیشه مجلات مورد علاقه تان را هر جا که می‌روید داشته باشید

یک مجله دیجیتال چطور کار میکند؟ یک مجله دیجیتال یک نشریه آنلاین است که ممکن است نسخه دیجیتالی یک مجله چاپ باشد و یا ممکن است مجله‌ای باشد که به طور خاص برای اینترنت ایجاد شده‌است مجلات دیجیتال به طور فزاینده‌ای در میان ناشران و خوانندگان به دلایل مختلف در حال محبوب شدن هستند. اول، ناشران می‌توانند هزینه‌های چاپ و هزینه را با انتشار یک مجله دیجیتال به جای یک مجله چاپ و یا با جایگزین کردن بخشی از چاپ آن با انتشار دیجیتال ذخیره کنند. دوم، ناشران قادر به رسیدن به یک مخاطب جدید از طریق توزیع یا تهیه مجله دیجیتال خود به دنیای آنلاین هستند. در نهایت، ناشران می‌توانند با فروش چنین چیزهایی مانند گردش، تبلیغات، ویدیو و آمارگیری در مجله دیجیتال پول بیشتری کسب کنند. به طور خلاصه، مجله "وارونه" برای ناشر بزرگ است


استفاده از مجله دیجیتال و نشریه آنلاین مزایایی دارد و معایبی نیز دارد که در این پست به بخشی از مزایای استفاده از مجله دیجیتال اشاره میکنیم اولین مزیت آن کاهش هزینه چاپ و توزیع است چاپ مجله یعنی خرید کاغذ و با توجه به نوسانات قیمت کاغذ و مرغوبیت آن و همچمین توزیع مجله در مناطق و کیوسک های مطبوعاتی باعث صرف هزینه و وقت و بکارگیری افراد و ماشین آلات میگردد در حالیکه مجله دیجیتال براحتی از طریق وب در دسترس همگان است یکی دیگر از مزایای مجله دیجیتال قابلیت آرشیو و ماندگاری است نیاز به مکان خاصب ندارد در حالیکه بایگانی مجلات چاپی نیاز به انبار یا اتاق خاصب داشته و بمرور زمان دچار فرسودگی و پوسیدگی میگردند مجله دیجیتال خاصیت چند رسانه ای دارد یعنی قابلیت پخش صوت و تصویر دارد میتواند فیلم نمایش دهد و مفهوم خبر را براحتی به بیننده انتقال دهد


یک مجله دیجیتال تقریبا برای هر کسب‌وکار یک بازی خوب است. گام اول قبل از تصمیم‌گیری برای راه‌اندازی یک مجله آنلاین مطمئن شوید که این حرکت مناسب برای شما و کسب‌وکار شماست.ابتدا، چک کنید تا ببینید آیا در جایگاه شما مجلات دیجیتال موفق وجود دارد یا خیر. اگر نه، این ممکن است یک پرچم قرمز باشد که یک مجله دیجیتال برای مخاطب هدف شما مناسب نیست. ممکن است که مخاطب هدف شما مسن‌تر باشد و مجلات چاپ را ترجیح می‌دهد. یا شاید به اندازه کافی محتوای مختلف در جایگاه شما برای ایجاد نشریات منظم وجود ندارد. شما تنها با انجام تحقیقات برای اثبات مفهوم خود می‌توانید بفهمید


فرم تماس با مجله دیجیتال جام ارژنگ

جهت سفارش آگهی در صفحه اختصاصی مجله دیجیتال با ما تماس بگیرید