• سئو ارزان

مدیریت ارزان تبلیغات آنلاین در فضای مجازی

مدیریت ارزان تبلیغات آنلاین در فضای مجازی یکی از راهکارهایی است که همگان بدنبال بهترین استفاده از آن هستند برای اینهمه تبلیغات ارزان جوابگو باشند نکات زیر را بخوانیم.

بازاریابی شبکه های اجتماعی ابزاری قدرتمند برای تحقیقات و ارتباطات بازار است و بر رویکرد کاربر محور در رابطه کاربر و تعامل با کاربران به روشی مشارکتی متمرکز است که در آن کاربران می توانند برای خود و همچنین سازمان ارزش ایجاد کنند.

 

بازاریابی در رسانه های اجتماعی

بازاریابی یک رویکرد مهم است که کاربران فعلی و بالقوه را قادر می سازد بدانند که یک سازمان اطلاعاتی چه خدمات و منابعی را ارائه می دهد و از ابزارهای ارتباطی با کاربران استفاده می کند. بازاریابی ارتباطات و مکالمات در حال تکامل بین متخصصین اطلاعات و کاربران است که به طور فزاینده ای با استفاده از رسانه های اجتماعی و فن آوری های وب 2.0 در عصر دیجیتال انجام می شود. بنابراین ، بازاریابی خدمات و منابع در سازمان های اطلاعاتی باید از رسانه های اجتماعی و فن آوری های وب 2.0 استفاده کند تا با کاربران موجود و بالقوه درگیر شود.

یکی از روندهای اصلی بازاریابی که در حال حاضر بر سازمانهای اطلاعاتی تأثیرگذار است ، رسانه های اجتماعی است. بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده از ابزارهای رسانه های اجتماعی برای دستیابی به کاربران فعلی و بالقوه ، نگه داشتن کاربران در به اشتراک گذاشتن اطلاعات و محتوا و تعامل با یکدیگر است. متخصصان اطلاعات می توانند از وبلاگ ها ، خبرنامه ایمیل ، تبلیغات فیس بوک ، فلیکر ، Google Voice ، پیام رسانی فوری ، LibraryThing ، LinkedIn ، مشاپ ها ، MySpace ، پادکست ها ، فیدهای RSS ، Second Life ، Facebook خود پست شده ، برچسب گذاری ، توییتر ، vodcasts ، ویکی ها و YouTube برای بازاریابی خدمات و منابع. در این مطالعه ، کتابداران دانشگاهی از انواع ابزارهای موثر Web 2.0 برای بازاریابی خدمات و منابع استفاده کردند و متغیرهای جمعیتی ، سرمایه انسانی و کتابخانه نقش مهمی در درک کتابداران دانشگاهی از ابزارهای موثر Web 2.0 به کار رفته دارند.متغیرهای جمعیتی شامل جنسیت و سن ، متغیرهای سرمایه انسانی مانند سطح تحصیلات ، سالهای موقعیت فعلی ، تعداد موقعیت های مختلف حرفه ای کتابخانه و شرکت در کارگاه بازاریابی در 5 سال گذشته و متغیرهای کتابخانه از جمله تعداد کارکنان کتابخانه قابل توجه بودند پیش بینی های ادراک از ابزارهای موثر وب 2.0 استفاده شده ، اما این مطالعه نشان می دهد که سایر متغیرهای مستقل مانند سالهای کل موقعیت فعلی ، کل سال های خدمات کتابخانه ، تعداد شعب کتابخانه ، تعداد کل جمعیت و مطالعه رسمی بازاریابی تفاوتی ندارند .و متغیرهای کتابخانه مانند تعداد کارکنان کتابخانه پیش بینی قابل توجهی از ابزارهای موثر وب 2.0 استفاده شده بودند ، اما این مطالعه نشان می دهد که سایر متغیرهای مستقل مانند سالهای کل موقعیت فعلی ، کل سال های خدمات کتابخانه ، تعداد شعب کتابخانه ، تعداد از کل جمعیت ، و مطالعه رسمی بازاریابی تفاوتی نداشت.و متغیرهای کتابخانه مانند تعداد کارکنان کتابخانه پیش بینی قابل توجهی از ابزارهای موثر وب 2.0 استفاده شده بودند ، اما این مطالعه نشان می دهد که سایر متغیرهای مستقل مانند سالهای کل موقعیت فعلی ، کل سال های خدمات کتابخانه ، تعداد شعب کتابخانه ، تعداد از کل جمعیت ، و مطالعه رسمی بازاریابی تفاوتی نداشت.

سازمان های اطلاعاتی به طور فزاینده ای نسبت به رویکردهای بازاریابی سنتی ، بازاریابی و استفاده از فن آوری های رسانه های اجتماعی و فن آوری های وب 2.0 و همچنین برنامه های استراتژیک را به عنوان رویکردهای جدید برای ارتقا services خدمات و منابع در قالب های جدید برای مخاطبان گسترده تر ، به کار می گیرند.متخصصان اطلاعات از طریق شبکه سازی و توسعه روابط از طریق روش های شخصی تر با کاربران فعلی و جدید ارتباط برقرار می کنند و با آنها ارتباط برقرار می کنند. بازاریابی شبکه های اجتماعی ابزاری قدرتمند برای تحقیقات و ارتباطات بازار است و بر رویکرد کاربر محور در رابطه کاربر و تعامل با کاربران به روشی مشارکتی متمرکز است که در آن کاربران می توانند برای خود و همچنین سازمان ارزش ایجاد کنند. بنابراین ، ایجاد یک استراتژی رسانه اجتماعی به منظور توسعه روشهای مبتنی بر شواهد از اطلاعات به دست آمده از تحقیقات بازار و فعالیت های اسکن محیط زیست ، ایجاد روابط با کاربران و بخشهای بازار ، سازگاری با نیازهای سازمان ، برای یک سازمان اطلاعاتی بسیار حیاتی است. کاربران ، و ارزش آن را به ذینفعان داخلی و خارجی نشان دهد.

سازمان های اطلاعاتی باید یک برنامه بازاریابی قوی از جمله ملاحظات استراتژیک استفاده از رسانه های اجتماعی و فن آوری های وب 2.0 داشته باشند ، و سپس آنها می توانند محیط بازاریابی ، بازارها و رقبا را بهتر درک کنند و برنامه ریزی استراتژیک داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که همه کاربران از همه موارد راضی هستند خدمات و منابع ارائه شده یک استراتژی بازاریابی برنامه ریزی شده با بهره گیری از رسانه های اجتماعی و فناوری های وب 2.0 برای یک سازمان اطلاعاتی ارزشمند خواهد بود و موفقیت خدمات و منابع بازاریابی را در عصر دیجیتال تضمین می کند.

فضای مجازی و قراردادها

قرارداد اجتماعی مربوط به حقوق و مسئولیت ها در جوامع بشری بوده است. فیس بوک و نقش آن در ساخت و حفظ یک قرارداد اجتماعی جهانی ، "ما" جدید به وضوح یکی از زمینه های تحقیقاتی است که نیاز به توجه بیشتری دارد. "ما" جدیدی در عصر جدیدی از اتصال و ارتباط با رویکرد جدیدی نسبت به مسئولیت و حقوق در سطوح فردی و جمعی روی سن می یابد. فیس بوک قصد دارد دنیای جدیدی را مبتنی بر ارتباط و ارتباطات که مبتنی بر پیشرفت و شکوفایی است ، بسازد. با این حال ، یک فاکتور و ویژگی اساسی فیس بوک که نیاز به توجه و تحقیق بیشتر دارد این است که افراد و کاربران در حالی که با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند ، در این فرآیند به طور فزاینده ای تنها ، جدا و مستقل می شوند. این قرارداد اجتماعی جدید و "ما" از این رو دارای ویژگی های جدیدی از روابط بین سازمان انسانی و ساختارهای اجتماعی وی است. فضای مجازی محصول اختیار انسان است و به وضوح یک ساختار اجتماعی خاص را ایجاد و پایدار می کند. این تحقیق به دنبال بررسی رابطه بین اختیارات انسانی ، تغییر ابزارهای فنی ارتباطی و ارتباطی و ساختارهای اجتماعی در حال ظهور و تکامل و قراردادهای اجتماعی است. "نظریه شناختی اجتماعی" بندورا (2006) تعارض و دوگانگی بین عاملیت و ساختار اجتماعی را رد می کند. از آنجا که نمایندگی به ایجاد ساختارهای جدید اجتماعی کمک می کند پس از تخریب ساختارهای قدیمی ، این ساختارهای جدید با احساس مسئولیت ، تعهدات و حقوق جدید قرارداد اجتماعی جدیدی ایجاد می کنند و "ما" را حفظ می کنند.

مدیریت تبلیغات آنلاین

امروزه ، کاربران اینترنت دائماً با تبلیغات دیجیتالی شخصی شده روبرو می شوند ، یعنی تبلیغاتی که براساس داده هایشان به آنها نشان داده می شود (Boerman، Kruikemeier، & Zuiderveen Borgesius، 2017). یکی از راههای مقابله با خطرات مرتبط ، توانمندسازی کاربران است تا بتوانند کنترل بیشتری داشته باشند. در حقیقت ، مقررات عمومی حفاظت از داده ها (GDPR) که در اتحادیه اروپا معرفی شده ، از جمله اهداف دیگر ، توانمندسازی مصرف کنندگان است. برای دستیابی به این هدف ، سازمانها مجبورند دو نوع اطلاعات در اختیار مصرف كنندگان قرار دهند: اول ، اطلاعات فنی (یعنی در مورد جمع آوری و پردازش داده ها) ، و دوم ، اطلاعات مربوط به حقوق (یعنی در مورد وجود حقوق مختلف مصرف كننده) (GDPR ، Art 13)

در نتیجه ، شرکت هایی که از شخصی سازی استفاده می کنند تلاش کرده اند تا شفاف تر شوند (Politico، 2018). آنها شروع به دادن نقش فعال تر به مصرف کننده در روند شخصی سازی کرده اند. مصرف کنندگان می توانند تصمیم بگیرند که در وهله اول می خواهند هدف تبلیغات شخصی قرار بگیرند یا اینکه می خواهند به طور فعال از آنها اجتناب کنند. به عنوان مثال ، بسیاری از تبلیغات شخصی شده بصورت آنلاین دارای یک آرم کوچک AdChoices هستند. اگر کسی روی آن کلیک کند ، به صفحه ای هدایت می شود که گزینه های جمع آوری داده و انصراف را توضیح دهد. با این حال ، ادعا شده است که این تلاش ، هرچند کارآمد ، بسیار پیچیده است و بار زیادی را بر دوش مصرف کننده می گذارد (Tugend، 2015). راه حل ساده تری توسط Google ارائه شده است. این یک وب سایت با شرح مفصلی از داده هایی را که برای شخصی سازی تبلیغات جمع آوری و استفاده می شود ، ارائه می دهد. در وب سایت ، کاربران Google همچنین می توانند علایق پیش بینی شده را بازرسی و تنظیم کنند و همچنین از خدمات شخصی شده کاملاً انصراف دهند. به عبارت دیگر ، حرکت به سمت توانمند سازی مصرف کننده نه تنها در قوانین و مقررات ، بلکه در اطلاعات فنی و امکان کنترل بیشتر این پردازش که توسط خود سیستم عامل های تبلیغاتی به مصرف کنندگان داده می شود ، قابل توجه است.

با توجه به اینکه شخصی سازی در تحقیقات مصرف کننده به عنوان یکی از بحث برانگیزترین روشهای بازاریابی به تصویر کشیده شده است (Turow ، Hennessy و Draper ، 2015) ، انتظار می رود که چنین عملکردهای کنونی محبوب باشد. با این حال ، اینطور نیست. به عنوان مثال ، سلف عملکرد ارائه شده توسط گوگل ، یعنی بی صدا کردن تبلیغات منفرد ، حدود 5 میلیارد بار در سال 2017 مورد استفاده قرار گرفت (روبلز ، 2018) ، که ممکن است زیاد به نظر برسد ، اما فقط بخش کوچکی از تبلیغات ارائه شده به عنوان گفته شده Google است بیش از 24 میلیارد برداشت تبلیغاتی در روز دارند (کیم ، 2012). چنین نرخ های پایین انصراف ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. اول ، مطالعات قبلی نشان داده است که مصرف کنندگان هم مطمئن نیستند که چگونه شخصی سازی را کنترل کنند (Ur ، Leon ، Cranor ، Shay و Wang ، 2012) و هم نمی دانند که شخصی سازی چه چیزی را به دنبال دارد (Boerman و همکاران ، 2017). بنابراین نداشتن دانش فنی ممکن است مانع نمایندگی آنها شود. در عین حال ، عملکردهای انصراف به خودی خود شناخته شده نیستند. فقط 9٪ از مصرف کنندگان آنچه AdChoices را به همراه دارد درک می کنند (Tugend، 2015). بنابراین تأثیر دو نوع دانش (در مورد پردازش و کنترل) در این زمینه مهم است. دوم ، مطالعات نشان داده است که شخصی سازی منجر به ایجاد احساسات متفاوت در بین مصرف کنندگان می شود: از یک طرف ، آنها آن را وحشتناک می دانند. از طرف دیگر ، آنها مزایای متعددی از آن می بینند (Lee & Cranage، 2011). بنابراین ، چرا مصرف کنندگان ممکن است در واقع تبلیغات شخصی را دوست داشته باشند ، انصراف می دهند؟

از این رو تحقیقات به دلایل متعددی اشاره دارد که ممکن است منجر به عدم انصراف مصرف کنندگان شود ، اما عوامل اصلی همچنان نامشخص هستند زیرا انصراف از شخصی سازی هنوز به طور منظم بررسی نشده است. در عین حال ، ما نمی دانیم که آیا دانش در مورد پردازش و کنترل در واقع به مصرف کنندگان این قدرت را می دهد تا در فرآیندهای شخصی سازی نقش فعالی داشته باشند. مطالعه حاضر بر روی دانش فنی متمرکز است و هدف آن از بین بردن این شکاف با بررسی موارد زیر است: 1) تا چه اندازه ارائه اطلاعات در مورد پردازش داده ها برای شخصی سازی رفتار انصراف را برانگیخته می کند ، و 2) چگونه می توان تأثیر (عدم) توانمندسازی دانش را توضیح داد . برای رسیدن به این اهداف ، ابتدا دانش پاسخ دهندگان را در مورد پردازش داده ها برای شخصی سازی توسط Google دستکاری می کنیم (دانش فنی مورد نیاز رگولاتورها) و دوم ، همه پاسخ دهندگان را در مورد عملکرد عملکرد انصراف توسط Google آگاه می کنیم و متعاقباً انگیزه آنها را اندازه گیری می کنیم. استفاده کنند و اگر واقعاً چنین کاری می کنند. از آنجا که دانش فنی کانون این مطالعه است ، دستکاری می شود ، در حالی که اطلاعات مربوط به انصراف به عنوان یک نیاز اساسی برای اقدام تلقی می شود و به همه پاسخ دهندگان ارائه می شود. برای توضیح تأثیر دانش فنی ، از نظر تئوری ، این مطالعه از تئوری انگیزه محافظت (PMT) استفاده می کند (راجرز ، 1975) ، که قبلاً در حفاظت از حریم خصوصی اعمال شده بود (به عنوان مثال ، بوهمر ، لاروس ، ریفون ، آلباباش و کوتن ، 2015) ، اما کاربردهای آن در فضاهای دیجیتالی کم است. بعلاوه ، این تئوری هنوز در مورد تبلیغات شخصی و توانمندسازی مصرف کننده اعمال نشده است. از نظر روش شناختی ، این مطالعه از هر دو روش سنتی و محاسباتی برای ترکیب اقدامات واقعی آنلاین با ویژگی ها و انگیزه های شخصیتی استفاده می کند.

مطالعه ما مشارکتهای متعددی دارد. از لحاظ تئوری ، آن فراتر از مجموعه گسترده ای از تحقیقات در مورد تأثیر شخصی سازی است و زاویه دیگری را بر این پدیده ارائه می دهد. بنابراین ، به جای بررسی خود پدیده و فرصت هایی که ارائه می دهد ، به شخصی سازی به عنوان تهدیدی نگاه می کنیم که مصرف کنندگان می توانند آن را کنترل کنند. با استفاده از PMT در یک زمینه حساس به حریم خصوصی ، مطالعه مفهوم توانمندسازی تأثیر دانش فنی در مورد پردازش داده ها بر روی مصرف کنندگان را به چالش می کشد. سرانجام ، این یکی از اولین مطالعاتی است که هم قصد رفتاری و هم رفتار واقعی آنلاین را بررسی می کند ، که در تحقیقات شخصی سازی گذشته درخواست شده است (Boerman و همکاران ، 2017). از دیدگاه روش شناختی ، این مطالعه از روش های محاسباتی ابتکاری برای ترکیب اقدامات گزارش شده خود با داده های مربوط به رفتار واقعی آنلاین استفاده می کند. عملاً ، یافته ها بینشی در مورد تأثیرات واقعی اقدامات قانونی توانمندسازی مصرف كننده بر رفتار مصرف كننده ارائه می دهند.

کوکی ها در تبلیغات آنلاین

از کوکی ها و اشکالات وب می توان برای تکمیل روش های ثبت تراکنش استفاده کرد. کوکی ها به یک وب سایت اجازه می دهند تا داده ها را در رایانه کاربر ذخیره کند. هنگام بازگشت مشتری به سایت ، می توان از کوکی ها برای یافتن آنچه مشتری در گذشته انجام داده استفاده کرد (به "کوکی ها" در marketingtimes.com مراجعه کنید). کوکی ها اغلب با پرونده های گرافیکی بسیار کوچک با اشکال وب که در پیام های الکترونیکی و وب سایت ها تعبیه شده اند ، ترکیب می شوند. اشکالات وب اطلاعات مربوط به کاربر و حرکات وی را به یک سایت مانیتور منتقل می کند.
Spyware نرم افزاری است که اطلاعات کاربر را از طریق اتصال به اینترنت بدون اطلاع کاربر جمع آوری می کند. برنامه های جاسوسی که در ابتدا برای اجازه دادن به نویسندگان نرم افزار رایگان برای تولید محصولاتشان طراحی شده بودند ، به طور معمول همراه با نرم افزار رایگان است که روی دستگاه های کاربران بارگیری می شود. بسیاری از کاربران متوجه نمی شوند که در حال بارگیری نرم افزارهای جاسوسی با نرم افزار رایگان هستند. گاهی اوقات ارائه دهنده نرم افزار رایگان ممکن است نشان دهد که سایر برنامه ها در قرارداد صدور مجوز بر روی رایانه کاربر بارگیری می شوند (به عنوان مثال ، "ممکن است شامل نرم افزاری باشد که گهگاه اخبار مهم را به اطلاع کاربران می رساند"). نرم افزارهای جاسوسی بر روی هارد دیسک کاربر باقی می مانند و به طور مداوم اقدامات کاربر را ردیابی می کنند و به صورت دوره ای اطلاعات مربوط به فعالیت های کاربر را برای صاحب نرم افزار جاسوسی ارسال می کنند. این به طور معمول برای جمع آوری اطلاعات برای اهداف تبلیغاتی استفاده می شود. کاربران نمی توانند اطلاعات ارسال شده از طریق نرم افزارهای جاسوسی را کنترل کنند ، و مگر اینکه از ابزار خاصی استفاده کنند ، اغلب نمی توانند نرم افزار جاسوسی را حذف نصب کنند ، حتی اگر نرم افزار همراه آن از سیستم برداشته شود. ابزارهای م forثر برای مبارزه با نرم افزارهای جاسوسی شامل Ad-Aware به Adlav Aware مراجعه کنید atlavasoft.com و "Webwasher Spyware from Secure Computing" را در safecomputing.com ببینید. اکنون متعلق به مک آفی است).

استفاده از کوکی ها و اشکالات وب بحث برانگیز است. بسیاری معتقدند که آنها به حریم خصوصی مشتری حمله می کنند ، در privacyfoundation.org به "حریم خصوصی مشتری" مراجعه کنید. پیگیری فعالیت های مشتریان بدون اطلاع یا اجازه آنها ممکن است غیراخلاقی یا حتی غیرقانونی باشد.

 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی