• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

4 نکته بسیار کاربردی در تبلیغات گوگل که باید همین الان امتحان کنید

4 نکته تبلیغات گوگل عنوان مقاله ایست که عینا از سایت http://wordstream.com در باره اهمیت تبلیغات گوگل نقل شده است.
 
 
ادوردز راهنمایی تصویر عنوان

در این ماه، من دست به دست هم با مدیران حساب Google کار کرده‌ام تا گروهی از حساب‌ها را بررسی و ارزیابی کنم، و در نهایت به سه توصیه مهم ما برای هر حساب رسیدم. در طی این مکالمات، چند نکته و تکنیک جدید تبلیغات گوگل (که قبلاً به عنوان AdWords شناخته می شد) و رویکردهای مختلف در مورد "وفاداران قدیمی" که سال ها در اینجا در WordStream استفاده می کردیم، یاد گرفتم.

به دنبال چند استراتژی جدید برای پیاده سازی در حساب Google Ads خود هستید؟ در اینجا چهار نکته فوق العاده کاربردی Google Ads وجود دارد که قطعا در چند هفته آینده آنها را امتحان خواهم کرد!

نکته شماره 1 تبلیغات گوگل: اصطلاحات مارک را با کلمات کلیدی گسترده اصلاح شده ترکیب کنید

راز کاهش CPC و افزایش همزمان رتبه تبلیغات در معیار اسرارآمیز Google - امتیاز کیفیت نهفته است . تبلیغ‌کنندگان باهوش دائماً حساب‌های خود را تغییر می‌دهند تا به دنبال آن 10 مورد آرزو باشند، اما دستیابی به امتیازات بالا شاهکار ساده‌ای نیست. در واقع، به نظر می رسد که تنها کلمات کلیدی که به طور مداوم امتیاز 7-10 دارند، اصطلاحات مارک هستند.

نمره کیفیت

 اصطلاحات مارک دار به دلایل زیادی یک مشکل هستند . اولاً، ایجاد تبلیغات فوق‌العاده مرتبط و صفحات فرود برای این کلمات کلیدی آسان است، زیرا نام تجاری شما باید به طور منظم در سراسر نسخه تبلیغاتی و وب سایت شما ظاهر شود. حتی بهتر از آن، افرادی که در حال جستجوی عبارات برند شما هستند، احتمالاً قصد قوی دارند. آنها دقیقا می دانند که به دنبال چه شرکتی هستند، بنابراین می توانند روی تبلیغات شما کلیک کنند و نرخ تعامل بالایی در وب سایت شما داشته باشند.

در حالی که این کلمات کلیدی ممکن است جام مقدس برای امتیازهای با کیفیت بالا باشند، مطمئناً نمی خواهید دید تبلیغات خود را محدود به افرادی کنید که قبلاً نام تجاری شما را می شناسند و به دنبال آن هستند. با این حال، می‌توانید از قدرت این کلمات کلیدی مارک‌دار برای تأثیرگذاری بر امتیازات کیفیت اصطلاحات غیر مارک استفاده کنید.

در اینجا نحوه کار هک آمده است - کلمات کلیدی ایجاد کنید که ترکیبی از اصطلاحات مارک و غیر مارک هستند. عبارت بدون مارک را روی تغییر گسترده (با استفاده از علامت +) تنظیم کنید، اما عبارت مارک را روی گسترده بگذارید. استفاده از این تکنیک به تبلیغات شما اجازه می‌دهد زمانی که افراد ترکیبی از عبارات غیر مارک شما را جستجو می‌کنند، نمایش داده شوند—الزامی نیست که عبارات مارک شما وجود داشته باشند.

بنابراین، به عنوان مثال، فرض کنید که اصطلاح مارک شما Havaianas است و اصطلاحات غیر مارک شما فلیپ فلاپ های نئون هستند. شما کلمه کلیدی را به صورت havaianas +neon +flip +flops اضافه می‌کنید ، و آگهی واجد شرایط نمایش عبارت‌های جستجویی است که شامل کلمات نئون، فلیپ و فلاپ است.

چرا این تکنیک نمرات کیفیت بالایی را به همراه دارد؟ به یاد داشته باشید، گوگل امتیازات شما را بر اساس مطابقت دقیق با عبارت کلیدواژه شما محاسبه می کند. از آنجایی که کلمه کلیدی "رسمی" از نظر فنی شامل عبارات مارک تجاری شما می شود، احتمالاً امتیاز کیفیت فوق العاده ای را به همراه خواهد داشت.

نکته شماره 2 تبلیغات گوگل: از اصلاح کننده های پیشنهادی مبتنی بر مکان استفاده کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای تنظیم دقیق حساب Google Ads این است که شناسایی کنید چه چیزی کار می‌کند و آن را تقویت کنید (یا «تک شاخ‌های» خود را به زبان لری کیم تبلیغ کنید). یک مسیر برای انجام این کار از طریق اصلاح کننده های پیشنهادی مبتنی بر مکان است.

تعداد زیادی از تبلیغ کنندگان هدف خود را به گونه ای تنظیم می کنند که منعکس کننده مناطقی باشد که محصولاتشان در آن فروخته می شود و از بازدید مجدد این تنظیمات غفلت می کنند. مشکل این است که همه مکان‌های جغرافیایی عملکرد یکسانی ندارند. به عنوان مثال، اگر تجهیزات شکار را بفروشید، احتمال زیادی وجود دارد که در مناطق روستایی که در آن شکار یک ورزش پرطرفدار است، تبدیل‌های بیشتری از جستجوگران دریافت کنید تا در مراکز شهری پرجمعیت.

گزارش پرس و جو جستجو

به جای حدس زدن اینکه کدام مناطق برای کسب و کار شما ارزشمندتر هستند، به برگه ابعاد بروید و نمای خود را روی جغرافیا تنظیم کنید. این یک گزارش قابل مرتب سازی تولید می کند که معیارهای عملکرد شما را بر اساس کشور، منطقه، منطقه مترو، شهر و "خاص ترین مکان" تجزیه می کند. برای درک مناطقی که بیشترین فروش را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورند، بر اساس تبدیل سازماندهی کنید.

تنظیم قیمت موبایل

هنگامی که با ارزش ترین مکان های خود را شناسایی کردید، مجدداً از تنظیمات مکان یابی خود بازدید کنید و برای هر یک از این مکان ها یک تنظیم پیشنهادی مثبت تنظیم کنید. قیمت‌های بالاتر به شما کمک می‌کند تا دید بهتری برای جستجوگرانی که در مکان‌های برتر شما قرار دارند (یا در جستجوی محصولات در داخل) هستند، به دست آورید، و حتی تبدیل‌های بیشتری را به همراه خواهد داشت.

نکته 3 تبلیغات گوگل: فراتر از تنظیمات زبان فعلی خود برسید

بر اساس یک مطالعه در سال 2013 توسط مرکز مطالعات مهاجرت، از هر پنج ساکن ایالات متحده، یک نفر در خانواده خود به زبانی غیر از انگلیسی صحبت می کند. با این حال، فقط به این دلیل که زبان ترجیحی آنها انگلیسی نیست، به این معنی نیست که اکثریت قریب به اتفاق این افراد انگلیسی نیز صحبت نمی کنند.

به یاد داشته باشید، AdWords تنظیمات هدف‌گیری زبان خود را بر اساس زبان رابط کاربر Google استوار می‌کند. کاربران می توانند این تنظیم را ویرایش کنند تا مطمئن شوند که Google نتایج را به زبان انتخابی آنها بدون توجه به موقعیت مکانی آنها ارائه می دهد.

تنظیمات ادوردز دو زبانه

همانطور که می بینید، وقتی تنظیمات زبان برگزیده خود را به اسپانیایی تغییر می دهم، با وجود اینکه به نسخه ایالات متحده Google.com وارد شده ام، فقط تبلیغاتی به من ارائه می شود که اسپانیایی زبانان را هدف قرار می دهد.

جستجوی پروفایل اسپانیایی

همانطور که می‌توانید تصور کنید، بسیاری از این آمریکایی‌های دوزبانه، زبان اول خود را به عنوان زبان اصلی خود در گوگل تعیین می‌کنند و به طور موثر تبلیغات شرکت‌هایی را که هدف‌گیری به زبان اسپانیایی را در کمپین‌های تبلیغاتی گوگل خود لحاظ نمی‌کنند، حذف می‌کنند. این منبع بزرگی از فرصت‌های از دست رفته برای تبلیغ‌کنندگان مستقر در ایالات متحده است که قطعاً باید برای مشتریان دوزبانه تبلیغ کنند.

گسترش تلاش‌های تبلیغاتی خود به بازاری کاملاً جدید ممکن است مانند سردرد به نظر برسد، اما در واقع بسیار ساده است. ابتدا مشخص کنید که کدام زبان ها در مناطق هدف شما برجسته تر هستند.

نقشه برای رایج ترین زبان های گفتاری غیر از انگلیسی

منبع: Slate.com

سپس، تنظیمات هدف‌گیری زبان خود را طوری تنظیم کنید که شامل این مخاطبان جدید شود.

تنظیمات زبان ادوردز

خودشه! نیازی به افزودن کلمات کلیدی، تبلیغات یا صفحات فرود غیر انگلیسی نیست. این تقریباً خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد، درست است؟

به همین دلیل است که این ترفند کار می کند - اگر وب سایت شما یکپارچه ترجمه نمی شود یا نمایندگان فروش شما برای پشتیبانی از چندین زبان آموزش ندیده اند، واقعاً نباید این خطر را به خطر بیندازید که "کلا" بروید و کمپین هایی را به طور خاص برای غیر انگلیسی زبانان ایجاد کنید. این در واقع می‌تواند بیشتر ضرر داشته باشد تا مفید، زیرا این کمپین احتمالاً تعداد زیادی بازدید و کلیک را به همراه خواهد داشت، اما تبدیل‌های کمتری را به همراه خواهد داشت. در عوض، این ترفند واقعاً به شما کمک می کند تا با مخاطبان دو زبانه ارتباط برقرار کنید. افرادی که از مرورگر غیرانگلیسی استفاده می کنند اما همچنان تبلیغات نوشته شده به زبان انگلیسی را می فهمند و به آنها پاسخ می دهند.

نمونه تبلیغ دو زبانه grubhub

همانطور که در مثال بالا می بینید، GrubHub این استراتژی را به خوبی اتخاذ کرده است. این به وضوح یک جستجوگر دو زبانه است (نمایه گوگل او روی اسپانیایی تنظیم شده است، اما او به زبان انگلیسی جستجو می کند) و آگهی انگلیسی GrubHub باید برای او مناسب باشد!

نکته 4 Google Ads: گروه‌های تبلیغاتی در حال مرگ را با RLSA نجات دهید

آیا تا به حال یک گروه آگهی که شما احساس واقعا در مورد خوب اما آن را فقط در حال کشیدن نه از طریق با نتایج قوی؟ زمانی که روده شما به شما می گوید که این کلمات کلیدی پتانسیل ناشناخته ای دارند، زدن دکمه مکث سخت است. همچنین توجیه کلیدواژه‌هایی که تعداد کلیک‌های زیادی ندارند، دشوار است.

به‌جای این‌که به‌طور کامل قطع کنید، سعی کنید گروه تبلیغاتی خود را با استفاده از فهرست‌های بازاریابی مجدد برای تبلیغات جستجو (RLSA) احیا کنید . با استفاده از این ویژگی، می توانید ترافیک آن را تنها با نمایش تبلیغات به افرادی که قبلاً از سایت شما بازدید کرده اند، محدود کنید. از آنجایی که آنها از قبل می‌دانند شما چه کسی هستید و به پیشنهادات شما علاقه نشان داده‌اند، به احتمال زیاد در چرخه خرید بیشتر از مخاطبان استاندارد شما آماده هستند تا تبدیل شوند.

تنظیمات هدف و پیشنهاد قیمت rlsa

اگر تصمیم به رفتن به این مسیر دارید، بسیار مهم است که آن را به درستی اجرا کنید. با RLSA، معیار اصلی هدف‌گیری شما همچنان کلمات کلیدی است – سپس فهرست بازاریابی مجدد شما به عنوان یک روش هدف‌گیری ثانویه لایه‌بندی می‌شود. هنگام افزودن لیست بازاریابی مجدد خود، این فرصت را دارید که آن را روی «فقط پیشنهاد» یا «هدف و پیشنهاد» تنظیم کنید. در این سناریو، حتماً «هدف و پیشنهاد» را انتخاب کنید، که دید تبلیغات شما را برای بازدیدکنندگان قبلی سایت محدود می‌کند.