• سئو ارزان

راهنمای کمپین سئو

راهنمای کمپین سئو برای کسانیکه علاقه مند هستند در کار بهینه سازی وارد شوند و توضیح این مطلب که کمپین سئو چیست این راهنما کامل کمپین سئو در سایت جام ارژنگ بطور کامل شرح داده میشود.

کمپین سئو یعنی نیاز به اینکه صفحه سایت شما در صفحه اول گوگل باشد و هدفتان این است که مثلا با کلیدواژه کمپین سئو در صفحه اول گوگل قرار بگیرید تمام تلاشهایی که برای رسیده به این هدف انجام میدهید را کمپین سئو گویند.

شروع یک کمپین سئو واقعاً بر روی سه زمینه اصلی تمرکز دارد:

  • کلمات کلیدی و محتوا
  • بهینه سازی در صفحه
  • پیوندها

اگر بتوانید آن سه مورد اصلی را میخ بزنید ، نتیجه خواهید دید.

در حال حاضر تعداد زیادی نمونه واقعی وجود دارد که می توانید برای پیاده سازی در استراتژی کمپین سئو خود استفاده کنید.

مرور و بهینه سازی محتوای موجود

بهینه سازی محتوا و سئو در صفحه برای رتبه بندی بالا در Google بسیار مهم است.

اگر یک وب سایت موجود با محتوا دارید - عالی است ، یک تن وجود دارد که می توانید از قبل برای بهبود رتبه بندی خود انجام دهید.

اگر از ابتدا شروع می کنید ، این نیز عالی است ، زیرا می توانید از این استراتژی های دقیق برای زمان شروع تولید محتوا استفاده کنید.

با استفاده از کلمه کلیدی اصلی خود URL های کوتاه ایجاد کنید

وقتی صحبت از بهینه سازی موتور جستجو می شود ، URL ها بسیار مهم هستند.

شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که آنها را کوتاه نگه داشته اید و از کلمه کلیدی خود تا حد ممکن نزدیک جلوی URL استفاده می کنید .

از کلمه کلیدی اصلی خود در عنوان عنوان و توضیحات متا استفاده کنید

برچسب عنوان و توضیحات متا از اهمیت بالایی برخوردار هستند زیرا اولین چیزی است که جستجوگر می خواهد هنگام پیدا کردن صفحه شما هنگام جستجوی در Google ببیند.

هنگامی که یک کپی عالی و جذاب می نویسید ، این امر باعث می شود تا کاربران روی نتیجه شما در مقابل دیگران کلیک کنند.

در عین حال ، ایجاد نکردن توضیحات متا برای صفحات شما باعث می شود Google نتیجه جستجوی خود را براساس آنچه در آن صفحه خاص ذکر شده ایجاد کند.

صفحات دارای متا توضیحات در مقایسه با صفحاتی که چنین کاری ندارند ، نرخ کلیک بالاتر دارند:

از کلمه کلیدی اصلی خود به طور طبیعی استفاده کنید و یک نسخه جذاب بنویسید تا کاربران بتوانند روی نتیجه جستجوی شما کلیک کنند.

همیشه می توانید بعداً برگردید ، برخی از تست های A / B و یک کمپین بهینه سازی نرخ تبدیل را انجام دهید و دریابید کدام نسخه بهترین نتایج را دارد یا یک صفحه خاص.

از کلمه کلیدی اصلی در 100 کلمه اول استفاده کنید

همیشه به طور طبیعی از مطالب اصلی خود در 100 کلمه اول محتوای خود استفاده کنید.

این به Google می گوید که کلمه کلیدی مهم است.

پیوند داخلی به کاربران کمک می کند تا در وب سایت شما پیمایش کنند و به موتورهای جستجو این امکان را می دهد تا به راحتی خزیدن و نحوه ساختار صفحات وب شما را ببینند.

شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که پیوندهای داخلی به صفحات مربوطه ، به ویژه برای محتوای سبک وبلاگ ایجاد می کنید.

این البته نه تنها یک بازی سئو است ، بلکه به کاربران اجازه می دهد تا مطالب مفید دیگری را در مورد یک موضوع خاص پیدا کنند.

زیاده روی نکنید - در هر مقاله ای که ایجاد می کنید حداقل چند بار با محتوای مرتبط ارتباط برقرار کنید.

تحقیق کلمات کلیدی

درک اینکه چه کلمات کلیدی را باید در محتوای خود استفاده کنید ، یک مرحله مهم برای موفقیت در سئو است.

همچنین درک مخاطبان هدف ، و شکل ظاهری آنها بسیار مهم است.

بعضی از کلمات کلیدی حجم بیشتری از جستجو را پشت سر خود دارند ، به این معنی که افراد بیشتری در مقایسه با سایر کلمات کلیدی ، آن کلمات کلیدی را جستجو می کنند.

در عین حال ، رتبه بندی برخی کلمات کلیدی در مقایسه با سایر کلمات دشوارتر خواهد بود.

از ابتدا ، بیایید بر روی تهیه لیستی از 20 کلمه کلیدی که می توانیم برای تلاش در تحلیل کلمات کلیدی خود تمرکز کنیم ، تمرکز کنیم.

تعداد زیادی ابزار مختلف برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی در بازار وجود دارد که به شما امکان می دهد تحقیقات مربوط به کلمات کلیدی را انجام دهید ، از جمله Moz ، SEMRush و KWFinder.

به نظر من ، هیچ چیز با سهولت استفاده شما با Ahref’s Keyword Explorer مقایسه نمی شود.

ممکن است کمی هزینه داشته باشد ، اما ارزش آن را دارد که سرمایه گذاری کنید تا در تاریکی تیراندازی نکنید.

Ahrefs نه تنها یک ابزار تحقیق در مورد کلمات کلیدی است ، بلکه دارای ویژگی های بسیاری دیگر است که هنگام کار روی بهینه سازی موتور جستجو به کار شما می آیند.

برای این راهنما ، ما تصور خواهیم کرد که شما قبلاً Ahrefs را راه اندازی کرده اید و آماده رفتن هستید - در غیر اینصورت ، کار را ادامه دهید و با یک حساب جدید ثبت نام کنید.

Ahrefs را باز کنید و از "Keyword Explorer" از تب بالا بازدید کنید و با وارد کردن یک کلمه کلیدی شروع کنید:

آنچه در اینجا مهم است ، دو مورد برجسته شده با رنگ قرمز است:

  • دشواری کلمه کلیدی
  • میزان جستجو

دشواری کلمه کلیدی در مقیاس 0-100 رتبه بندی می شود ، جایی که رتبه بندی 100 تقریباً غیرممکن است.

حجم جستجو بر اساس حجم جستجوی ایالات متحده در هر ماه برای این اصطلاح ارائه شده است.

اگر به دنبال حجم جستجو در خارج از ایالات متحده هستید ، باید "Global Volume" را به سمت راست نگاه کنید.

در حال حاضر ، فرض کنید ما فقط در ایالات متحده جستجو می کنیم

ما می خواهیم کلمات کلیدی را از نظر استراتژیک انتخاب کنیم که:

  1. دشواری کلمات کلیدی کم (کمتر از 20 کیلوگرم)
  2. حجم جستجوی زیاد (50+ جستجو در هر ماه)
  3. متناسب با آنچه مشتریان واقعاً در جستجوی آن هستند ، باشد

دو ابزار اول به راحتی با ابزاری مانند Ahrefs قابل مشاهده هستند.

این معیارها نیز در سنگ تنظیم نشده اند - بدیهی است که هرچه حجم بالاتر و دشواری کمتر باشد ، بهتر است.

اگر یک کلمه کلیدی عالی پیدا می کنید که هر ماه 5000 جستجو دارد ، از نظر دشواری کلمه کلیدی فقط 5/100 است و قصد جستجوی درستی دارد ، باید با محتوای عالی دنبال آن باشید.

پیدا کردن هدف جستجوی صحیح در پشت کلمات کلیدی درک کمی بیشتر از مشتریان شما و نحوه هدف قرار دادن آنها براساس جستجوهایشان است.

اکنون که لیست 20 کلمه کلیدی اصلی را در اختیارتان قرار داده اید ، آماده نوشتن هستید.

افزودن کلیدواژه های ثانویه

افزودن کلمات کلیدی مرتبط یا کلمات کلیدی ثانویه به محتوای شما ، به Google کمک می کند تا بفهمد صفحه درباره چیست.

همچنین این فرصت را برای شما فراهم می کند تا بیش از یک کلمه کلیدی از جمله تغییرات مختلف کلمات کلیدی رتبه بندی کنید.

با بررسی نتایج Google یا استفاده از Ahrefs می توانید به راحتی یک تن ایده کلمات کلیدی برای محتوای خود دریافت کنید.

تایپ یک عبارت جستجو در Google را شروع کنید ، و برخی از پیشنهادات خودکار Google را دریافت خواهید کرد:

در مورد کلمات کلیدی دم بلند فراموش نکنید

کلمات کلیدی Long-tail کلمات کلیدی بسیار خاصی هستند که به طور معمول طولانی تر از چند کلمه هستند.

این کلمات کلیدی بسیار کمتر از کلمات کلیدی دیگر هستند و بنابراین رتبه بندی برای کلمات کلیدی دم طولانی بسیار آسان تر از کلمات کلیدی رایج تر است.

رقابت کمتر ، به معنی رتبه بندی آسان تر است.

در اینجا چند مثال آورده شده است:

  • چگونه بدون وزنه عضله بگیریم
  • چگونه عضلات پاها را بدست آوریم
  • چگونه می توان در خانه عضله گرفت

یک عبارت جستجوی کلی تر به سادگی "چگونه می توان عضله گرفت" ، که بسیار رقابتی تر از اصطلاحات فوق است.

اگر به تازگی با استراتژی بازاریابی محتوای خود شروع کرده اید ، بهتر است این کار را با هدف قرار دادن کلمات کلیدی دنباله دار شروع کنید که می توانید به راحتی آنها را هدف قرار دهید و محتوای عالی را در مورد آنها ارائه دهید.

محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید

اکنون که لیستی از کلمات کلیدی دارید که می خواهید آنها را هدف قرار دهید ، زمان نوشتن است.

همیشه با هدف ایجاد بهترین مطالب در مورد موضوعی که پوشش می دهید وجود دارد.

اگر یک متخصص صنعت هستید ، می خواهید روی عمق یک اینچ و عمق یک مایل تمرکز کنید و ارزش خوانندگان خود را فراهم کنید.

بنابراین - چگونه مطالب بهینه شده برای SEO را می نویسید؟

بیایید نگاهی دقیق تر بیندازیم.

محتوای طولانی شماره 1 است

بین تعداد کل کلمات محتوای شما و میزان رتبه بندی آن در Google همبستگی وجود دارد:

تعداد کل کلمات Backlinko و مطالعه موقعیت رتبه بندی Google

شما نمی خواهید بیرون بروید و 5000 کلمه چیزهای بی معنی بنویسید ، اما می خواهید موضوعات را بسیار عمیق پوشش دهید.

این مقاله خاص بیش از 3000 کل کل کلمه است ، زیرا من می خواستم تمام مراحل تبلیغات جستجوگرها را به طور کامل شرح دهم.

وقتی محتوا ایجاد می کنید ، همه چیز خود را ارائه دهید و واقعاً تمام زمینه هایی را که می توانید پوشش دهید و به خاطر بسپارید که ارزش نوشتن خود را به کاربران خود ارائه دهید.

Google به شما پاداش می دهد و کاربران نیز به شما پاداش می دهند.

برای درگیر شدن از رسانه های غنی استفاده کنید

همه ما عاشق تصاویر هستیم - اگر درست انجام شود ، تفکرات و نکات مهم را به راحتی درک می کند.

همچنین به برجسته شدن مطالب و برند شما کمک می کند.

مشاهده خواهید کرد که من از تصاویر زیادی در مقالات خود برای توضیح مراحل مختلف و ارائه برخی داده ها به نقاط پشتیبان استفاده می کنم.

این نه تنها برای کاربران مفید است ، بلکه به شما امکان می دهد در Google Images رتبه بندی کنید.

تعریف آنچه که "برچسب alt" برای تصویر نامیده می شود به شما امکان می دهد یک کلمه کلیدی در پشت تصویر اضافه کنید.

روند این کار در هر سیستم عامل متفاوت است ، بنابراین می خواهید قبل از غواصی بررسی کنید که بهترین روش برای افزودن برچسب alt چیست.


بک لینک ها یک استراتژی اساسی برای هرگونه فعالیت SEO است و هنوز هم یکی از فاکتورهای رتبه بندی شماره یک گوگل است.

اگر با نحوه کار بک لینک آشنایی ندارید ، با این تشبیه ساده به این فکر کنید:

هر بار وب سایت دیگری به وب سایت شما (هر صفحه ای) پیوند می دهد که این رأیی است که برای اقتدار وب سایت شما حساب می شود.

هرچه رای بیشتری کسب کنید ، اقتدار شما بالاتر می رود.

اقتدار در مورد سئو بسیار مهم است ، زیرا هرچه قدرت شما بالاتر باشد ، کلمات کلیدی بیشتری می توانید در Google رتبه بندی کنید (به ویژه کلمات کلیدی رقابتی):

اقتدار دامنه دامنه پیوند دهنده همچنین از نظر وزنی که برای اقتدار شما و رتبه بندی موتور جستجو خواهد داشت ، تأثیری خواهد داشت.

اگر در فضای مالی مشاغلی را اداره می کنید ، داشتن 10 بک لینک با کیفیت بالا از قبیل Entrepreneur.com ، Forbes و Bloomberg بسیار پربارتر از 50 سایت است که هیچ دامنه ای ندارند.

دسترسی به ایمیل

دسترسی به ایمیل برای گرفتن تعداد زیادی پیوند واقعاً یک ضرورت است.

پیوندها ممکن است به طور طبیعی با مشارکت افراد در تجارت شما روبرو شوند ، و این باعث افزایش دید می شود اما ما نمی توانیم دور هم بنشینیم و فقط منتظر اتفاقات باشیم.

هنگامی که محتوای عالی و منابعی که ایجاد کرده اید را تبلیغ می کنید ، می توانید برخی از لینک های با کیفیت بالا را انتخاب کنید.

اگر در حال ایجاد محتوای عالی هستید ، از تبلیغ آن خجالتی نباشید.

درباره تأثیرگذاران یا صاحبان مشاغل دیگر در صنعت خود که به محتوای شما علاقه مند هستند ، فکر کنید.

شاید شما بهترین منبع را در صنعت خود در مورد یک موضوع خاص ایجاد کرده باشید.

یک لیست هدفمند از افرادی ایجاد کنید که می توانید آن را با آنها به اشتراک بگذارید ، کلمه را به گوش دیگران برسانید و پیوندها را انتخاب کنید.

تنها ترین چیز مهم به یاد داشته باشید در هنگام انجام هر نوع ایمیل است توسعه این:

همیشه ابتدا مقادیر را ارائه دهید - در اولین ایمیل خود چیزی نپرسید.

وبلاگ نویسی مهمان احتمالاً محبوب ترین راه برای گرفتن لینک است.

چرا؟

هر کس می خواهد محتوای عالی بیشتری در وب سایت خود داشته باشد.

این یک برد-برد است.

این وب سایت محتوای بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد که به جذب خوانندگان آنها کمک می کند و شما یک لینک و مراجعه به سایت دریافت می کنید.

هنگام تمرکز بر فرصت های وبلاگ نویسی مهمان ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که وب سایت های مرتبط با صنعت خود را هدف قرار داده اید.

اگر شما یک طراح گل هستید ، نمی خواهید پست های مهمان را برای یک وبلاگ قهوه بنویسید.

مشاغل دیگری را در صنعت خود پیدا کنید ، ارزش خود را فراهم کنید و رابطه برقرار کنید و پیشنهاد دهید یک مقاله برای آنها به صورت رایگان بنویسید.

نظارت بر نتایج

نتایج هنگام سئو زمان می برد.

اگر از صفر شروع می کنید ، ممکن است ماه ها طول بکشد تا شروع به دیدن چیزهای آهسته ای بکنید.

برای وب سایتی که قبلاً تاسیس شده است ، اگر از قبل دارای لینک و محتوای فهرست شده در Google باشد ، نتایج با سرعت بسیار سریعتری اتفاق می افتد.

چند ابزار عالی وجود دارد که می توانید برای نظارت بر نتایج کمپین SEO خود استفاده کنید:

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

به طور خاص مشاهده عملکرد کمپین شما و میزان بازدید وب سایت شما از جستجوی ارگانیک با Google Analytics آسان می شود .

برای دسترسی به داده های ترافیک خود ابتدا باید وارد سیستم شوید یا یک حساب کاربری در صورت عدم وجود آن و نصب کد رهگیری در وب سایت خود.

Google Analytics را باز کنید و از منوی سمت چپ به برگه مخاطب بروید و روی نمای کلی کلیک کنید .

در فهرست بالا ، روی Add Segment کلیک کرده و همه موارد را به غیر از Organic Traffic از حالت انتخاب خارج کنید .

همچنین می توانید بر اساس شروع کمپین خود ، یک محدوده داده را از گوشه بالا سمت راست تنظیم کنید.

اکنون برای کلیه دوره های موجود ، تفکیک کاملی از میزان ترافیک ارگانیک خود خواهید داشت:

اگر میزان بازدید شما افزایش یافته است - عالی است! به کار خود ادامه دهید.

اما اگر آهنگ شما کاهش یافته است ، می خواهید دوباره از استراتژی خود بازدید کنید و ببینید چه چیزی را می توانید تغییر دهید.

به یاد داشته باشید - دیدن نتایج به زمان نیاز دارد ، بنابراین اگر ترافیک راکد است ، این کار را ادامه دهید و منصرف نشوید.

کنسول جستجوی Google

Google Analytics برای دریافت یک نمای کلی در سطح عالی عالی است ، اما اگر می خواهید آن را یک گام جلوتر بردارید (و باید آن را انجام دهید) پس می توانید از Google Search Console استفاده کنید .

کنسول جستجوی Google منبع بسیار خوبی است که می توانید از آن استفاده کنید تا از ترافیک ارگانیک خود اطلاعاتی کسب کنید.

خوب چه چیزی در مورد Search Console بسیار جالب است؟

نه تنها می توانید داده های ترافیک را مانند Google Analytics مشاهده کنید ، بلکه همچنین می توانید ببینید کدام بازدید کنندگان از کلمات کلیدی مرتبط برای یافتن وب سایت شما استفاده می کنند.

از منوی سمت چپ ، روی برگه عملکرد کلیک کنید و به پایین پیمایش کنید:

شما اکنون لیستی از کلمات کلیدی کاربران را برای جستجوی صفحه ای در وب سایت خود پیدا کرده اید.

هنگامی که کمپین شما به راه افتاد و راه اندازی شد ، زمان مناسبی برای اجرای حسابرسی SEO است .

روند ممیزی به دنبال زمینه های بهبود ، از جمله سرعت صفحه ، نقشه سایت و خزیدن و همچنین استفاده از لینک ورودی است.

بینش ها و موارد قابل عملیاتی که از نتیجه ممیزی به دست می آیند می توانند به افزایش بازدید و تبدیل کمک کنند.

همچنین می توانید از Search Console استفاده کنید تا ببینید کدام صفحات بیشترین بازدید را به وب سایت شما وارد می کنند.

از همان پنجره دقیقاً ، روی برگه Pages کلیک کنید و اکنون لیستی از صفحه های برتر خود را در اختیار خواهید داشت:

زمان راه اندازی کمپین سئو شماست

شما اکنون آماده بیرون رفتن از طبیعت و راه اندازی کمپین بازاریابی SEO خود هستید.

به یاد داشته باشید - راه اندازی یک کمپین موفق SEO مستلزم این است که به اصول ذکر شده در این راهنما پایبند باشید ، صبور باشید و نتایج تلاش های خود را مشاهده خواهید کرد.

ابتدا با کدام مورد از لیست شروع می کنید؟

تحقیق کلید واژه برای یک پروژه جانبی جدید؟

برچسب های این مطلب:

کمپین سئو چیست ، راهنمای کمپین سئو ، گام به گام با کمپین سئو ، مراحل اجرای کمپین سئو ، کمپین سئو در صفحه اول گوگل

آموزش کمپین سئو ، مجری کمپین سئو ، چگونه کمپین سئو ایجاد کنیم ، نقش بک لینک در کمپین سئو ، ملزومات اولیه کمپین سئو

ساختار کمپین سئو ، علل موفقیت کمپین سئو ، علل شکست کمپین سئو ، مدیریت کمپین سئو ، اهمیت کمپین سئو در گوگل

کمپین سئو چگونه اجرا میشود ، استراتژی کمپین سئو ، پیش به سوی کمپین سئو ، متخصص کمپین سئو

 

 

 

 

 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی