• سئو ارزان

10 روش مهم سئو 

روش های سئو,نبض سئو در کجا میطپد,سئو در سال 2021 چگونه انجام میشود با مقالات سئو جام ارژنگ همراه شوید.

سخت ترین قسمت سئو ، روان بودن آن است. گوگل الگوریتم خود را 500-600 بار در سال به روز می کند. این بدان معناست که حداقل در هر روز از سال حداقل یک به روزرسانی وجود دارد. حتی متخصصان سئو که کل زندگی خود را وقف معیارهای رتبه بندی می کنند ، در پایان روز سر خود را می خارانند. 

پیگیری کلیه تغییرات غیرممکن است. وقت خود را با این کار تلف نکنید. اما اگر در مورد برخی از بزرگترین روندها و تکنیک های جستجوگرها در سال 2021 آگاهی داشته باشید ، بالاتر از سطح رقابت خود خواهید بود. ما می دانیم که 75٪ جستجوگران هرگز از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی کنند. بنابراین ضروری است که بفهمید چگونه می توانید این به روزرسانی های الگوریتم را شکست دهید و در صفحه اول صفحه نتایج موتور جستجو باقی بمانید.  

برای جلوگیری از تازه سازی مداوم صفحه به روزرسانی گوگل ، این لیست از 10 روش مهم SEO در سال 2021 را گردآوری کرده ایم.

1. هسته اصلی وب سایت خود را درک کنید 

هسته های وب اصلی ممکن است اصطلاح SEO جدیدی باشد که شما نام آن را نشنیده باشید. اما در سال 2021 ، ضروری است که شما با معنای اینها و معیارهای معیار آن آشنا شوید. در ماه مه ، گوگل Page Experience را ارائه می دهد ، الگوریتمی جدید که صفحات را بر اساس امتیازات حیاتی وب اصلی خود رتبه بندی می کند. 

بنابراین حیات وب اصلی چیست؟ Google آنها را به عنوان مجموعه ای از معیارها تعریف می کند که سرعت ، پاسخگویی و ثبات بینایی را اندازه گیری می کند. ما در این پست کمی معنای عمیق تری را در مورد معنی حیوانات اصلی وب داریم ، اما در اینجا یک بازبینی سریع ارائه می شود. 

  • بزرگترین رنگ محتوا (LCP) - سرعت صفحه را اندازه گیری می کند. این مدت زمان بارگیری محتوای اصلی یک صفحه است. LCP ایده آل 2.5 ثانیه یا سریعتر است.
  • تأخیر ورودی اول (FID) - پاسخگویی صفحه را اندازه گیری می کند. این زمانی است که برای تعاملی شدن یک صفحه لازم است. FID ایده آل کمتر از 100 میلی ثانیه است. 
  • تجمع چیدمان تجمعی (CLS) - ثبات بینایی را اندازه گیری می کند. این مقدار تغییر طرح بندی غیرمنتظره محتوای صفحه تصویری است. CLS ایده آل کمتر از 1 است.   

اکنون که دانستید برای چه چیزی باید اندازه گیری کنید ، چگونه آن را اندازه گیری می کنید؟ گوگل بسیاری از ابزارهای موجود خود را به روز کرده است تا شامل قابلیت های اصلی اندازه گیری حیوانات وب باشد. هر یک از این ابزارها گزارش هایی را ارائه می دهند که جزئیات و بینش هایی در مورد سلامت معیارهای اصلی وب شما ارائه می دهند. مدتی را در هر یک از این سیستم عامل ها بگذرانید و با این گزارش ها آشنا شوید و اینکه چگونه ممکن است قبل از فعال شدن به روزرسانی تجربه جدید صفحه ، بتوانید امتیازات خود را بهبود ببخشید. 

2. برای رتبه بندی Google Passage بهینه شوید

در اکتبر سال 2020 ، گوگل آنچه را که رتبه بندی پاساژ می نامند راه اندازی کرد که در آن صفحات وب می توانند به همراه کل صفحه خود رتبه بندی شوند. چرا این مهم است؟ این به این معنی است که Google می تواند بخشهایی از یک صفحه را بیرون بکشد حتی اگر آن صفحه موضوعی متفاوت از آنچه در SERP نمایش داده می شود را پوشش دهد.

به عنوان مثال ، بگویید شما یک پست وبلاگ در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی نوشتید ، و جنبه های مختلف بازاریابی در شبکه های اجتماعی را شامل می شود ، مانند ابزارها ، استراتژی ، معیارها ، شبکه ها و غیره. صفحه شما ممکن است برای کلمه کلیدی ابزار بازاریابی شبکه های اجتماعی رتبه بندی شود ، حتی اگرچه ممکن است شما برای آن کلمه کلیدی بهینه سازی نکرده باشید. از آنجا که Google یک متن مربوط به ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی را در پست شما می بیند ، آن قسمت خاص را نمایه سازی می کند. 

در اینجا نمونه دیگری از رتبه بندی گذر از Google وجود دارد . 

نمونه ای از رتبه بندی گوگل پاساژبهینه سازی برای رتبه بندی Google Passage واقعاً به سادگی ایجاد یک پست آسان برای خواندن وبلاگ و یک تجربه کاربر پسند است. بیشترین تمرکز شما باید ایجاد بخشهای واضح در پست ها باشد. روی ترکیب کلمات کلیدی به عنوان عناوین این بخشها تمرکز کنید. محتوای شما در این بخشها باید روشن و متمرکز بر زیرمجموعه درون آن باشد. به عنوان یک پست وبلاگ در داخل یک پست وبلاگ فکر کنید. این بخشها همیشه باید با موضوع اصلی شما مرتبط باشد ، اما اگر بخواهید به تنهایی بایستید از نظر متنی نیز منطقی است.

3. بر روی قطعه های ویژه تمرکز کنید 

قطعه های ویژه ، اگر قبلاً وجود نداشته باشند ، باید بخشی از استراتژی شما در سال 2021 باشند. همچنین به عنوان جام مقدس جستجو شناخته می شود ، قطعه های برجسته در موقعیت صفر یا در بالای صفحه SERP در یک جعبه مستطیل ظاهر می شوند. 

مطمئناً ، شما نمی توانید محتوای نمایش داده شده در یک قطعه ویژه را انتخاب کنید ، اما می توانید محتوای خود را بهینه کنید ، بنابراین احتمال بیشتری دارد که در یک قطعه ویژه نمایش داده شود. در اینجا چند توصیه وجود دارد.  

کلمات کلیدی بلند مدت 

طبق SEMrush ، هرچه کلمات طولانی تر در یک جستجوی جستجو ، احتمال بیشتری دارد که یک قطعه برجسته را بازگرداند. تنها 4.3٪ کلمات کلیدی تک کلمه منجر به قطعه برجسته شده در مقایسه با 17٪ کلمات کلیدی متشکل از 5 کلمه و 55.5٪ کلمات کلیدی ساخته شده از 10 کلمه است. 

از سالات استفاده کنید

هر محتوایی که می نویسید باید با هدف کاربر ایجاد شود. غالباً ، وقتی افراد در Google جستجو می کنند ، از پرس و جوها به صورت سال استفاده می کنند. بنابراین نوشتن محتوا با در نظر داشتن این س questionsالات و پاسخ ها ، شما را قادر می سازد تا قطعه های برجسته تری به دست آورید. 

SEMrush کلمات پرسشی را پیدا کرد ، "چرا" ، "انجام" و "می تواند" برجسته ترین قطعه ها را برمی گرداند ، در حالی که کلمه "کجا" باعث ایجاد حداقل مقدار قطعه های برجسته می شود. 

عاقلانه قالب بندی کنید 

چهار نوع مختلف از قالب های قطعه ویژه وجود دارد: پاراگراف ، لیست ، جدول و ویدئو. وقتی مطالب خود را می نویسید ، این قالب های مختلف را در ذهن داشته باشید. همچنین هدف یک قطعه ویژه را به خاطر بسپارید. گوگل می خواهد اطلاعات را به راحتی و به طور واضح برای جستجوگرانی که به دنبال پاسخ سریع هستند نمایش دهد. بنابراین برای سرعت خوان فرمت کنید.

این بدان معنا نیست که شما نمی توانید پاراگرافهای طولانی تری از متن را در پست خود داشته باشید ، اما آن محتوا را پس از تعریف قطعه ویژه خود حفظ کنید. این باید کوتاه ، واضح و مهم باشد.

4- اصل EAT را یاد بگیرید

علی رغم تغییر الگوریتم دائمی گوگل ، اصل EAT می تواند به شما کمک کند تا به موفقیت طولانی مدت در سئو برسید. خیلی عالی به نظر می رسد ، اینطور نیست؟ اما EAT در دنیا چیست؟ 

EAT مخفف تخصص ، اقتدار و قابل اعتماد بودن است . این اساساً اندازه گیری اعتبار برند شما در وب است. Google سایت های معتبر و معتبر و معتبر را بالاتر از موارد ناشناخته قرار می دهد. 

اقتدار نام تجاری و جستجوگرها

اگر صنعت شما نسبت به بازارهای دیگر کمی اشباع شده باشد ، ممکن است به این فکر کنید که چگونه در دنیا قرار است برخی از رقبای خود را که شرکت های بزرگی هستند یا نام های تجاری معتبری را شکست دهم؟ 

از کوچک شروع کنید ، احساس ضعف نکنید. گام های روشنی وجود دارد که می توانید برای ایجاد اقتدار ، قابل اعتماد بودن و شهرت برند خود انجام دهید. چندتایی این جاست: 

  • از مشتریان بخواهید که در سایت های معتبری مانند Yelp ، BBB ، Amazon یا Google نظرات خوبی را ارائه دهند. 
  • از سایت های صنعت خود پیوندهای با کیفیت بالا کسب کنید. 
  • در مجامع عمومی فعال باشید و مواردی را تشویق کنید.
  • EAT را از طریق توصیفات ، مطالعات موردی ، بررسی ها و سایر اشکال اثبات اجتماعی در وب سایت خود نشان دهید .

5. چندین عبارت کلیدی کلیدی دم دراز را پشتیبانی کنید

با هر بروزرسانی الگوریتمی که گوگل منتشر می کند ، موتور جستجو پیشرفته تر می شود. اکنون ، Google اعلام کرده است که می تواند موضوعات فرعی مربوط به یک کلمه کلیدی خاص را درک کند. به عنوان مثال ، اگر قرار بود "تجهیزات ورزش در خانه" را جستجو کنید ، Google اکنون می فهمد که "تجهیزات بودجه ای" ، "انتخاب های برتر" یا "ایده های فضای کوچک" زیرمجموعه های مربوطه هستند و SERP نتایج وسیع تری را نشان می دهد. 

این برای سئو به چه معناست؟ رقابت بسیار بیشتری برای کلمات کلیدی کوتاهتر دم وجود دارد. اما اگر از کلمات کلیدی دم بلند یا کلمات کلیدی خاص تر با سه کلمه یا بیشتر استفاده کنید ، شانس بالاتری برای رتبه بندی برای آن عبارت مرتبط و احتمالاً عبارات مرتبط نیز خواهید داشت. 

در اینجا یک مثال آورده شده است. اگر می خواهید برای "پوشاک مارک سفارشی" رتبه بندی کنید ، ممکن است عنوان ، توضیح متا و URL شما شامل این عبارت باشد ، اما همچنین "کت های آرم برای شرکت ها" ، "ژاکت های دامن دار و تی شرت های مارک دار" و "ژاکت های تجاری برای مشاغل" را در خود جای دهید. به محتوای خود نیز وارد شوید. این به شما کمک می کند تا انواع مختلف جستجوهای مختلف را رتبه بندی کنید و به Google اجازه می دهید که لباس های مارک دار سفارشی را به سایر کلمات کلیدی دنباله بلند نیز مرتبط کنید.

6. محتوای جدید ایجاد کنید

این ممکن است به نوعی بدیهی به نظر برسد ، اما گاهی اوقات بازاریابان بیش از حد درگیر جزییات SEO صفحه خود می شوند و از تمرکز در ایجاد محتوای با کیفیت جدید برای جستجوگران غافل می شوند. به خاطر داشته باشید که روزانه بیش از 4.4 میلیون پست وبلاگ منتشر می شود. بنابراین اگر به طور منظم محتوای جدیدی تولید نمی کنید ، عقب افتادن بسیار آسان است. 

هنگامی که محتوای جدیدی ایجاد می کنید ، در اولین فرصت فرصتی برای بهینه سازی بهترین روشهای جستجوگرها دارید. بر روی عناوین صفحه ، سرصفحه های مطالب ، زیرعنوان ها ، متن alt تصویر و کلمات کلیدی جدیدی که هدف قرار داده اید تمرکز کنید. 

همچنین محتوای تازه توسط کاربران با ارزش تر از محتوای قدیمی است. وقتی افراد در جستجوی پاسخ به س aالی هستند ، اغلب تاریخ را از نظر ارتباط مشاهده می کنند. اگر همه پست های شما دارای تاریخ قدیمی و اطلاعات منسوخ شده باشند ، به سرعت از نتایج جستجوی بعدی عبور می کنند. 

سرانجام ، طراوت به خودی خود یک عامل رتبه بندی است. هرچه بیشتر منتشر کنید ، بیشتر اوقات Google صفحات شما را فهرست بندی می کند و با سرعت بیشتری محتوای شما رتبه بندی می شود.

چرا محتوا برای SEO مهم است؟

7. محتوای قدیمی را به روز کنید

اگرچه ممکن است مشغول ایجاد محتوای جدید باشید ، اما نمی توانید از بروزرسانی مطالب قدیمی خود غافل شوید. این یک روش اساسی SEO در سال 2021 است. اگر فقط محتوای جدیدی منتشر می کنید ، محتوای قدیمی شما از روی نقشه افتاده و بی ربط می شود. از آنجا که احتمالاً وقت زیادی برای آن پست های قدیمی صرف کرده اید ، فرصتی را که می توانند ارائه دهند از دست ندهید. 

یکی از ساده ترین راه ها برای بازگشت و تازه کردن مطالب قدیمی ، انجام یک حسابرسی پیوند است . پیوندهای خارجی خراب یا منسوخ شده را پیدا و رفع کنید. این نه تنها تجربه کاربری شما را بهبود می بخشد ، بلکه شما را از مجازات گوگل برای داشتن پیوندهای خراب زیاد باز می دارد. 

برگردید و پیوندهای داخلی خود را نیز به روز کنید. هنگام ایجاد محتوای تازه ، فراموش نکنید که به مطالب قدیمی مرتبط بازگردید و پیوندهایی به این پست های جدید اضافه کنید. این به گوگل می گوید که رابطه ای بین این صفحات وجود دارد و به Google کمک می کند تا صفحات جدید شما را سریعتر فهرست بندی کند ، در حالی که به پست های شما برای جستجوی مربوطه در رتبه بالاتر کمک می کند. 

8- بر روی تجربه کاربر تمرکز کنید 

صادقانه بگویم ، وقتی صحبت از سئو می شود ، هر تاکتیکی باید به نوعی به بهبود تجربه کاربر مربوط شود. SEO همین است. در سال 2021 ، این مهم بیش از هر زمان دیگری اهمیت خواهد یافت. 

به هر حال ، تمرکز جدید روی هسته های اصلی وب ، همه در مورد تجربه کاربر است. اما علاوه بر این ، Google همچنین نرخ پرش ، زمان ماندگاری و درصد کلیک را در نظر می گیرد. هدف این است که یک کاربر بر روی نتیجه شما کلیک کند ، وقت خود را صرف کلیک کردن بر روی صفحات مختلف کند و حداقل 3 دقیقه را در سایت خود بگذراند. 

در اینجا چند فاکتور وجود دارد که باید هنگام تجزیه و تحلیل تجربه کاربری خود در نظر بگیرید: 

  • سازگاری با موبایل - آیا سایت شما دارای طراحی پاسخگو برای موبایل است؟ 
  • پیمایش - آیا کاربران برای یافتن صفحات دیگر در سایت شما آسان هستند؟ 
  • سرعت صفحه - آیا بارگیری سایت برای همیشه لازم است؟ 
  • تعامل - آیا در سایت خود ویژگی هایی دارید که باعث شود کاربران با محتوای شما تعامل داشته باشند؟ 
  • کیفیت محتوا - آیا اشتباه تایپی ، پیوندهای خراب یا محتوای ساده ضعیفی دارید؟ 

با بهبود برخی از این زمینه ها ، خواهید دید که کاربران زمان بیشتری را در سایت شما سپری می کنند. در نتیجه ، Google شروع به رتبه بندی سایت شما و صفحات مربوطه در SERP بالاتر می کند. 

همه به دلیل تجربه خوب کاربر است.

9. در مورد تصاویر فراموش نکنید

بیش از 20٪ از کل جستجوهای وب ایالات متحده در تصاویر Google اتفاق می افتد. بنابراین برای تسخیر SEO در سال 2021 ، لازم است بدانید که چگونه هر تصویری را برای جستجو بهینه کنید. 

نحوه بهینه سازی تصاویر برای جستجوی گوگل

با اطمینان از کیفیت بالا بودن تصاویر مرتبط با کلمه کلیدی خود شروع کنید. برای کاربران باید مشخص باشد که محتوای شما فقط با دیدن تصویر شما در مورد چه چیزی است. 

همیشه قبل از بارگذاری تصاویر در سایت خود ، از فشرده سازی تصاویر استفاده کنید. به یاد داشته باشید ، گوگل به سرعت صفحه به عنوان یک عامل رتبه بندی نگاه می کند. تصاویر 21٪ از وزن کل صفحه وب را تشکیل می دهند ، به این معنی که حتی فقط یک تصویر بزرگ می تواند سرعت یک سایت سریع را کاهش دهد. Squoosh ابزاری آسان و رایگان است که می توانید برای فشرده سازی سریع تصاویر خود از آن استفاده کنید. 

برچسب های alt تصویر نیز بسیار مهم هستند. این متن جایگزین تصاویر است و توسط موتورهای جستجو برای کمک به ارتباط کلمات کلیدی با تصویر شما استفاده می شود. علاوه بر این ، در صورتی که تصویر شما بارگیری نشود ، این همان چیزی است که در گوشه بالا سمت چپ برای کاربر نشان داده می شود. هنگام ایجاد متن alt خود ، اطمینان حاصل کنید که در صورت لزوم اطلاعات و کلمات کلیدی مرتبط را وارد کنید. با این حال ، مراقب باشید که موارد کلمات کلیدی را رعایت نکنید. اگر ترکیب کلمه کلیدی گفته شده منطقی نیست ، آن را وارد نکنید. Google ممکن است این مورد را هرزنامه تلقی کند و در نتیجه سایت شما را جریمه کند. 

10. بک لینک های خود را بسازید

بک لینک قلب سئو است. شما واقعاً نمی توانید در سال 2021 استراتژی جامع سئو داشته باشید و همچنان ایجاد پیوندهای با کیفیت بالا به سایت خود را نادیده بگیرید. 

چرا؟ بک لینک یک راه مهم برای ایجاد اقتدار نام تجاری است. و ما قبلاً تشخیص داده ایم که در سال 2021 ، تخصص ، اقتدار و وثاقت بیش از هر زمان دیگری مهم خواهد بود. هنگامی که سایتی با اعتبار معتبر از قبل مشخص شده به سایت شما پیوند می زند ، فاکتور EAT شما افزایش می یابد و بنابراین Google سایت شما را به عنوان یک پاسخ معتبر برای جستجوگران می داند. 

ما یک راهنمای کامل در مورد چگونگی ایجاد استراتژی بک لینک شما ارائه داده ایم . از الگوهای ایمیل گرفته تا بایدها و نبایدهای ایجاد پیوند ، در مورد چگونگی ساخت بک لینک به طور موثر اطلاعات بیشتری کسب کنید. در اینجا چند نکته سریع آورده شده است: 

  • روی کیفیت بر کمیت تمرکز کنید - اعتبار دامنه پیوند دهنده شما از میزان پیوندهایی که دارید مهمتر است.
  • وبلاگ نویسی مهمان را در نظر بگیرید.
  • از انجمن های آنلاین استفاده کنید تا محتوای خود را به اشتراک بگذارید و با افراد صنعت خود ارتباط برقرار کنید.
  • با به اشتراک گذاشتن محتوای ارزشمند و ارتباط برقرار کردن با دیگران در مورد لینک دادن به سایت خود ، از رسانه های اجتماعی استفاده کنید.
  • نامهای بدون پیوند را پیدا کرده و آنها را به لینک تبدیل کنید. 

با این تکنیک های مهم SEO در سال 2021 رقابت را پشت سر بگذارید

امکان پذیر نیست که با تک تک به روزرسانی های الگوریتم Google همراه باشید پیگیری از آخرین روند مفید است ، اما هنوز هم برای یک بازاریاب مشغول کار دشوار است. بنابراین بزرگترین تکنیک SEO که باید همیشه در ذهن داشته باشید بهینه سازی برای افراد است. 

تلاش برای نوشتن محتوا برای موتور جستجو را ترک کنید. در سال 2021 ، افراد و تجربیات هسته اصلی هر تکنیک جستجوگرها هستند و آنها را فریب می دهند. بنابراین وقت و انرژی خود را بر روی تولید محتوای با کیفیت بالا متمرکز کنید ، که به افراد هدف شما پاسخ می دهد و آنها را آگاه می کند . این پایه و اساس هر استراتژی خوب SEO است. از آنجا ، برای اصلاح ، ریز بینی و بهینه سازی تلاش های خود ، از تکنیک های مهم SEO در سال 2021 استفاده کنید.

 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی