• سئو ارزان

50 مکان تبلیغات ارزان

50 مکان تبلیغات ارزان و رایگان در این صفحه از سایت جام ارژنگ مجری تبلیغات و مجری سئو ارزان برای کاربران قرار داده شده است.

شما در تجارت هستید ، اما اگر مشتری ندارید ، این به معنای بسیار کم است. برخی از اشکال تجارت به صورت خودکار مشتری مانند دهان به دهان را به خود جلب می کند ، تعداد آنها بسیار کم است و این احتمالاً برای تجارت شما درست نیست. دهان به دهان در واقع داشتن مشتری است و سپس می خواهید با دیگران درباره تجربه آنها از تجارت خود صحبت کنید.

دست دادن و امید به مشتری فایده ای ندارد ، اما ممکن است بودجه شما از پرداخت هزینه زیاد یا هر چیز دیگری برای تبلیغات پشتیبانی نکند.

در اینجا چند خبر خوب وجود دارد: 

شما حتی می توانید در بودجه هزینه خود جایی برای تبلیغات نداشته باشید ، می توانید تجارت خود را تبلیغ کنید. من قصد دارم 50 روش برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در اینترنت به شما نشان دهم. این سیستم عامل ها یک منبع حیاتی برای صاحبان مشاغل کوچک یا افرادی هستند که تازه کار خود را شروع کرده اند ، زیرا وقتی تازه کار خود را شروع می کنید پول می تواند تنگ باشد و کسب و کارهای کوچک بودجه محدودی برای خرید بازاریابی دارند.

بخاطر داشته باشید که برخی از لیست هایی که ما پیشنهاد می دهیم برای برخی از مشاغل موثرتر از برخی دیگر است ، اما با 50 روش انتخاب ، مطمئناً چندین مورد را پیدا خواهید کرد که به تبلیغات سالم کسب و کار شما کمک می کند. با هدف کمک به شما در رشد تجارت خود در ذهن دارید یا ، بیایید شروع کنیم.

 

50 روش رایگان برای تبلیغات کسب و کار شما ... به صورت رایگان در اینترنت (آیا من گفتم رایگان است؟)

 

شماره 1. Google برای کسب و کار من

این مساله مضحک است که Google Business My Business را به عنوان اولین مکانی که باید در آن از تجارت خود به صورت رایگان تبلیغ کنید ، درج نکنید. پس از همه ، شما فقط یک تن از وقت ، تلاش و پول نقد صرف کرده اید تا اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما موتور جستجو برای گوگل بهینه شده است. با کسب و کار Google این امکان را دارید که در تقریباً 8 میلیارد جستجوی روزانه پیدا شوید. با استفاده از Google My Business ، مکان فیزیکی و شماره تلفن شما می تواند به کاربران برنامه تلفن های هوشمند پیوند داده شود تا بتوانند به راحتی به درب شما بروند. کانالهای رسانه اجتماعی دیگر خود را نیز پیوند دهید.

نحوه استفاده از این روش:  برای استفاده از قدرت این فهرست با رتبه برتر و به دست آوردن علاقه مندی به تبلیغات تجاری آزاد ، تجارت خود را در Google برای کسب و کار من ثبت کنید  !

 

شماره 2. MapQuest / Yext

ممکن است MapQuest را به خاطر بسپارید. خب ، MapQuest برای تسهیل یافتن محل کار ، آدرس و شماره تلفن شما با Yext همکاری کرده است. همچنین لازم به ذکر است که برنامه تلفن همراه MapQuest هنوز با Google Maps نشان داده می شود ، بنابراین همچنان یک روش عالی برای کمک به افراد در یافتن شماست.

نحوه کار به این صورت است:  برای ایجاد شناخت برند خود ، قدرت  MapQuest w / Yext را بیفزایید .

 

شماره 3. جستجوی شهر

رستوران ها ، بارها ، هتل ها ، آبگرم و چندین نوع کسب و کار دیگر می توانند از Citysearch بهره مند شوند. Citysearch با سیستم عامل هایی مانند Urbanspoon ، Expedia و MerchantCircle شریک است. لیست ها از طریق برنامه تلفن همراه Citysearch قابل دسترسی هستند. مشاغلی که توسط کاربران ترجیح داده می شوند در لیست های "بهترین" قرار دارند که در 20 دسته قرار دارند.

نحوه کار: برای ارتقا در  Citysearch  ، می خواهید محل کار و کسب و کار خود را ثبت کنید.

 

شماره 4. مانتا

اختصاص داده شده به منافع کسب و کارهای کوچک ، شما به سختی می توانید یک فهرست بهتر پیدا کنید که بتواند نام شما را در آن جا پیدا کند. این سایت ماهانه میلیون ها بازدید کننده منحصر به فرد دارد و این پلتفرم لیست دارای یکی از جامع ترین پایگاه های داده با لیست های بخش های خاص جغرافیایی ، مشاغل منفرد و صنعت است.

نحوه این کار:  ثبت نام در Manta  سریع و آسان است و همچنین بسته های بهینه سازی زیادی برای انتخاب دارید.

 

شماره 5. YellowBot

شما یک لیست ابتدایی مشابه همان صفحات زرد قدیمی با YellowBot دریافت می کنید ، اما همچنین شامل نظرات مشتریان و برخی گزینه های اضافی برای کسانی که به یک بسته حق بیمه ارتقا می یابند. YellowBot با ورود سریع به سیستم و ورود به سیستم Google ، Facebook ، Windows Live ، Twitter و Yahoo متصل شده و این کار را آسان و راحت انجام می دهد.

نحوه کار:  برای شروع لیست خود ، کسب و کار خود را در YellowBot ثبت کنید  .

 

شماره 6. کتاب زرد

لیست های مشاغل قابل جستجو که شامل اطلاعات کسب و کار شما ، پیوند وب سایت ، توضیحات محصول ، ویژگی های نقشه و همچنین گزینه هایی برای نمایش و تبلیغات ویدئویی هستند ، همه اینها با Yellowbook امکان پذیر است. علاوه بر اینکه در لیست مشاغل آنها قرار گرفته اید ، با سایت های شریک گوگل ، بینگ و یاهو مرتبط هستید و یک برنامه وابسته نیز وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

نحوه کار: با   به اشتراک گذاشتن مشاغل خود ، Yellowbook را برای کارتان تنظیم کنید.

 

شماره 7. superpages

Superpages یکی از آسانترین لیست های تجاری برای پیمایش کاربران ، لیست کردن و مدیریت لیست مشاغل شما را نیز آسان می کند. همراه با لیست های مشاغل ، این سرویس شامل لیست آب و هوا و قرعه کشی نیز می باشد. همچنین شامل گزینه ورود سریع به سیستم از طریق فیس بوک است.

نحوه کار با این روش: شروع به تنظیم لیست Superpages خود  کرده  و رشد محبوبیت خود را مشاهده کنید.

 

شماره 8. صفحات زرد

همان صفحه های زرد قدیمی که والدین و پدربزرگ و مادربزرگ شما در آن ورق می زدند تا آنچه را که لازم دارند پیدا کنند ، هنوز هم وجود دارد و یک نسخه آنلاین بسیار منظم دارد. علاوه بر لیست رایگان معمولی شما ، هنگام آماده شدن برای گسترش ، گزینه های بسیار متنوعی نیز در دسترس است. این لیست سالانه 70 میلیون بازدید کننده در لیست های مرتبط خود جلب می کند.

نحوه کار با این روش: تبلیغات Yellow Pages خود را   با یک فرآیند ثبت نام ساده به صورت آنلاین آغاز کنید.

 

شماره 9. صفحه های سفید

این همراه در صفحات زرد حدود 30 میلیون شرکت را در سراسر کشور لیست می کند و هر زمان که آماده ارتقا هستید گزینه های اضافی را برای خدمات برتر ارائه می دهد. این خدمات شامل یک سرویس پیام متنی برای مشتریان و لیست تبلیغات بزرگتر با اطلاعات گسترده است.

نحوه کار:  برای شروع لیست کسب و کار خود را در Whitepages اضافه و ویرایش کنید  .

 

شماره 10. MerchantCircle

یکی دیگر از شبکه های رایگان با هدف مشاغل کوچک که به دنبال برقراری ارتباط با مشتریان محلی و سایر مشاغل کوچک محلی هستند ، MerchantCircle است. لیست های خود را تقویت کنید ، وبلاگ های تجاری ارسال کنید و از تعداد زیادی ابزار بازاریابی رایگان که برای کمک به ایجاد تجارت شما طراحی شده اند ، استفاده کنید.

نحوه کار با این روش: با MerchantCircle ثبت نام کنید   و فعالانه درگیر اتفاقاتی باشید که در آنجا می گذرد تا بهترین نتایج را مشاهده کنید.

 

شماره 11. Yelp

محبوب ترین منبع آنلاین برای بررسی صریح مصرف کنندگان Yelp است. قرار گرفتن در فهرست Yelp می تواند شما را از بین ببرد یا از بین ببرد ، اما کسانی که خدمات عالی و بررسی های خوب ارائه می دهند با استفاده از این لیست رشد زیادی را تجربه می کنند. آمار جمعیتی کاربران Yelp باعث می شود که گذشتن از آن بسیار ارزشمند باشد.

نحوه کار به این صورت است: حتماً تجارت خود را کاملاً فعال کنید و سپس  با Yelp ثبت نام کنید .

 

شماره 12. مکان های بینگ برای تجارت

بعد از گوگل ، این پلت فرم تبلیغات تجاری آزاد توسط مایکروسافت ، به شما امکان می دهد چندین مکان تجاری ، فیلم ، عکس و موارد دیگر را اضافه کنید. این یک فرآیند ثبت سریع و آسان دارد و شما حتی می توانید تبلیغات خود را برای سیستم عامل های مختلف مشاهده از طریق Bing Places برای تجارت بهینه کنید.

نحوه انجام این کار: با ثبت نام در Bing Places برای کسب و کار ، شروع کار خود را به سمت بالا آغاز کنید  .

 

شماره 13. یاهو محلی

یاهو محلی هنوز در بالای رتبه های لیست کسب و کار معلق است. با پشت سر گذاشتن Google و Bing ، همچنان می توانید یک لیست اساسی رایگان دریافت کنید و هنگامی که آماده گسترش دسترسی یا بودجه لازم برای مدیریت آن هستید ، گزینه های بسیار عالی با قیمت برتر مجاز خواهید بود. یاهو محلی اگرچه مانند گذشته یک غول موتور جستجو نیست اما هنوز یک فهرست فهرست فروخته شده است.

نحوه کار: با ثبت نام در Yahoo Local حضور تجاری آنلاین خود را ایجاد کنید  .

 

شماره 14. ثبت نام در تجارت

این فهرست برای شروع کار نمایه لیست مشاغل رایگان را ارائه می دهد و سپس به موتورهای جستجوی محبوب کمک می کند تا تجارت شما پیدا شود. هنگامی که بودجه شما بتواند هزینه اضافی تبلیغات را تحمل کند ، خدمات رایگان و حق بیمه فراوانی نیز برای کمک به گسترش حضور شما و بازاریابی بهتر کالاها و خدمات وجود دارد.

نحوه کار به این صورت است: نمایه خود را در  Enroll Business ثبت نام کنید  و شروع به پیشرفت در آینده کنید.

 

شماره 15. کودزو

Kudzu یک پایگاه داده رایگان است که ادعا می کند سالانه به بیش از 20 میلیون صاحبخانه در زمینه بازسازی کمک می کند. نمایه ها می توانند شامل توصیف بازاریابی ، عکس یا فیلم از کار در حال انجام یا کار کامل ، کوپن ، وابستگی های حرفه ای و اعتبارسنجی ، و همچنین بررسی ها و رتبه بندی های ایجاد شده توسط کاربر باشند تا به شما در پیشرفت کار کمک کنند.

نحوه کار به این صورت است: لیست Kudzu خود را  شروع کرده  و از مزایایی که این سایت می تواند به شما در زمینه تجارت ارائه دهد استفاده کنید.

 

شماره 16. هاتفورگ

Hotfrog یک فهرست آنلاین است که برای کمک به رونق کسب و کار شما در میان نتایج جستجوی Google طراحی شده است. علاوه بر داشتن لیست قابل توجهی از بیش از 1.6 میلیون کاربر فعال ، گزینه های زیادی مانند کوپن و تبلیغات برای کمک به جلب مشتری به لیست منحصر به فرد شما نیز وجود دارد.

نحوه کار:  برای شروع کار با مزایای آن ، تجارت خود را در Hotfrog ثبت کنید  .

 

شماره 17. لیست انجی

تقریباً همه با لیست آنجی آشنا هستند. این یکی از معتبرترین سایتهای بررسی با بررسیهای کاملاً عینی در وب است. این شرکت دارای بیش از 3 میلیون عضو است که ارائه دهندگان خدمات محلی را تحقیق ، استخدام ، امتیاز و بررسی می کنند. اگر جدی در رشد تجارت خود هستید ، این لیست مهمی است که نمی توانید از آن چشم پوشی کنید.

نحوه کار:  به لیست انجی بپیوندید و کسب  و کار خود را برای بررسی در لیست قرار دهید.

 

شماره 18. مجلات تجاری

این لیست در بیشتر شهرهای بزرگ ایالات متحده موجود است و ماهانه 8 میلیون جستجوگر تولید می کند. چهار سطح لیست وجود دارد که با یک پروفایل رایگان شروع می شود و شما را به کار می اندازد و گزینه ها و منابع مقرون به صرفه زیادی برای رشد و گسترش کسب و کار شما وجود دارد.

نحوه کار: مشخصات رایگان خود را تنظیم کنید و سپس دریابید که چگونه  Business Journals  می تواند تجارت شما را به سطوح جدیدی گسترش دهد.

 

شماره 19. DexKnows

یکی دیگر از لیست های آنلاین که رتبه بندی ها و بررسی های شما را کنترل می کند و همچنین داده هایی را در مورد نحوه ارتباط مشتریان با نمایه شما ارائه می کند ، DexKnows است. این سایت همچنین به شما کمک می کند بینش بیشتری در مورد فرصت های بالقوه تبلیغات آنلاین و آفلاین داشته باشید ، همچنین به شما کمک می کند تا نام تجاری خود را در آن جا قرار دهید. DexKnows یک برنامه تلفن همراه است که امکان جستجو با یک ضربه را فراهم می کند و برای تجهیزات جانبی اپل و Android در دسترس است. مشتریان شما می توانند موارد دلخواه را علامت گذاری کنند ، نظرات خود را بنویسند و مکان شما را بر اساس مختصات GPS بدون توجه به مکان شما ، پیدا کنند.

نحوه کار به این صورت است: شما می توانید  با ثبت نام و شروع به رشد آنلاین نام تجاری خود ، از خدمات رایگان  DexKnows بهره مند شوید.

 

شماره 20. چهارگوش

آرم چهارگوش جدید

شبکه های اجتماعی و فهرست کسب و کار در چهار ضلعی با هم برخورد می کنند. به کاربران امکان می دهد با استفاده از نقشه خود اعلام حضور کنند و نظرات و نظراتی را درباره کسب و کار شما از طریق برنامه تلفن همراه یا هر دسک تاپ ، لپ تاپ یا رایانه لوحی ارائه دهند. Foursquare دارای 60 میلیون کاربر ثبت شده و 50 میلیون کاربر فعال ماهانه است.

نحوه انجام این کار: در Foursquare ثبت نام کنید   و در انجمن شرکت کنید تا کارها به هم بریزد.

 

شماره 21. Local.com

اطلاعات دقیق در مورد رویدادها ، معاملات و مشاغل محلی مربوطه برای هر شهری که در Local.com جستجو می شود به جستجوگران ارائه می شود. این پایگاه داده شامل بیش از 16 میلیون لیست تجاری با کد پستی در سراسر ایالات متحده به یک شهر خاص است. گزینه های برتر برای توسعه بعدی نیز در دسترس هستند تا به کسب و کار شما رونق بیشتری دهند.

نحوه انجام این کار: با Local.com ثبت نام کنید   و از گرفتن لیست در منطقه محلی خود بهره مند شوید.

 

شماره 22. منتقد فهرست

منتقد فهرست راهنماها و محتوای وب مناسب برای جستجوگرها را فراهم می کند تا به عنوان یک منبع ایجاد لینک برای تبلیغ کالاها و / یا خدمات شما کمک کند. یک فهرست عمومی و همچنین لیست های فهرست تخصصی و فهرست در فهرست خدمات بدون هزینه طراحی شده برای کمک به شما در حضور موتور جستجوی قوی تر در وب وجود دارد.

نحوه انجام این کار: در برنامه Critic Directory ثبت نام کنید   و بهینه سازی حضور کسب و کار خود در وب را شروع کنید.

 

شماره 23. بهترین وب

میلیون ها وب سایت در مجموعه دایرکتوری های وب در بهترین وب (BOTW) گنجانده شده است. BOTW بر ایجاد لیست های مرتبط و منحصر به فرد متمرکز شده است تا کاربران با بصیرت را به خود جلب کند. بیش از بیست و پنج میلیون نفر سالانه از فرصت های جستجوی محلی با BOTW استفاده می کنند.

نحوه کار با این روش: به  صورت رایگان در بهترین وب ثبت نام کنید و به  محض اینکه بودجه شما این امکان را می دهد ، در گزینه های برتر قرار بگیرید

 

# 24. اینستاگرام

ما با برنامه رایگان اشتراک گذاری عکس و فیلم ، اینستاگرام ، به حوزه رسانه های اجتماعی فرو می رویم . این برنامه در Apple iOS ، Android و Windows Phone در دسترس است ، و هنگام استفاده از آن بسیار متنوع است. هر ماه بیش از 1 میلیارد کاربر فعال را به خود جلب می کند و مکانی عالی برای آشنایی مردم با آنچه شما انجام می دهید و آنچه که شما ارائه می دهید است. این برای هر شغلی کارساز نیست ، اما مطمئناً ارزش حضور در آن را دارد زیرا مطمئناً این یکی از کانالهای اصلی رسانه های اجتماعی برای سالهای آینده خواهد بود.

نحوه کار با این روش: نحوه ثبت نام و استفاده از اینستاگرام را  برای کمک به رشد تجارت خود بیاموزید  .

منابع مرتبط در Makeawebsitehub:
ابزارهای اینستاگرام
بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام
نحوه کسب درآمد در اینستاگرام

 

شماره 25. پاسخ دادن به س Quالات Quora

داشتن یک متخصص / رهبر فکر در Quora می تواند توجه شما و تجارت شما را نیز جلب کند. Quora یک پلت فرم به سبک فروم است که دارای سوالات مداوم کاربر است که همانند شما درخواست پاسخ توسط کارشناسان را دارد. برای ایجاد نام و شناخت برند خود ، به این مخاطبان بسیار گسترده و همه کاره ضربه بزنید. تبدیل شدن به یک رهبر فکری در زمینه خود ، یک روش مطمئن برای جذب مشتری و مشتری جدید است.

Quora همچنین به شما این امکان را می دهد تا خارج از وب سایت خود محتوای با کیفیت مربوط به جایگاه خود ایجاد کنید. این عالی است زیرا به مخاطبان بیشتری اجازه می دهد تا سخنان شما را بخوانند.

نحوه کار: به عنوان یک متخصص Quora ثبت نام   کنید و از طریق تخصص خود شروع به تبلیغ خود کنید.

 

شماره 26. ایمیل هدفمند

نامه های الکترونیکی هدفمند نه تنها رایگان هستند ، بلکه از نظر آماری بالاترین میزان بازدهی را نسبت به زمان و تلاش صرف شده برای ایجاد و توزیع آنها ارائه می دهند. شما باید یک لیست ایمیل داشته باشید تا این یک روش موثر بازاریابی باشد ، اما روشهای زیادی وجود دارد که 80 روش برای ایجاد لیست ایمیل شما و ایجاد این بهترین تبلیغات رایگان ، 80 راه است.

در اینجا نحوه: اطمینان ساخت لیست ایمیل خود را به همان اندازه به عنوان مهم به عنوان بسته شدن یک فروش و شروع به ارسال مواد تبلیغاتی به طور مستقیم به مشتریان خود و مشتریان بالقوه را به صورت منظم.

منابع مرتبط در Makeawebsitehub:
نحوه دریافت ایمیل تجاری رایگان
نحوه ایجاد آدرس ایمیل حرفه ای
بهترین نرم افزار بازاریابی از طریق ایمیل

 

شماره 27. عکس و پس زمینه جلد فیس بوک

همه عکس روی جلد فیس بوک و عکسهای پس زمینه شما را می بینند ، بنابراین شما همچنین می توانید از آنها برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده کنید. افزودن پیشنهادات تبلیغاتی ، موارد جدید یا خدمات جدید به این فضاهای تصویری به شما امکان می دهد کالاها و خدمات خود را برای طیف گسترده ای از افراد به نمایش بگذارید.

نحوه کار به این صورت است: برای دریافت نکاتی در مورد نحوه استفاده از این فرصت ،  اینجا را کلیک کنید .

 

شماره 28. انتشار مطالب در LinkedIn

تغییرات در LinkedIn طی دو سال گذشته به شما امکان می دهد تا در اصل یک وبلاگ در LinkedIn میزبانی کنید. این به ساده سازی وبلاگ نویسی شما در حضور LinkedIn متمرکز بر B2B کمک می کند . شما می توانید خود را به عنوان یک متخصص تثبیت کنید و همچنین از طریق این پست ها کارهای خود را انجام دهید و آنچه را که می توانید ارائه دهید ارتقا دهید.

نحوه کار با این روش: بیاموزید که چگونه شروع به  انتشار مطالب در LinkedIn کرده  و سپس گسترش افق های کاری خود را شروع کنید.

 

شماره 29. در LinkedIn Groups شرکت کنید

علاوه بر ارسال منظم محتوا در LinkedIn ، می توانید به گروه های LinkedIn بپیوندید تا به شبکه و بازاریابی تجارت خود کمک کنید. با مشارکت محترمانه و آگاهانه در بحث های گروهی LinkedIn خود را متخصص نشان دهید و افراد شروع به جستجوی خدمات شما می کنند.

نحوه انجام این کار: شما باید خود را بیشتر آشنا کنید که چگونه می توانید با استفاده از گروه های LinkedIn تجارت خود را به بازار عرضه کنید  .

 

# 30. وبلاگ نویسی مهمان

وبلاگ نویسی مهمان در وبلاگی که ارتباط تنگاتنگی با آنچه شما در کالاها و / یا خدمات در تجارت خود ارائه می دهید می تواند راهی عالی برای دستیابی به خریداران بالقوه ای باشد که از قبل به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند. ممکن است مجبور شوید به نوعی مبادله ای بین خود و صاحب وبلاگ انجام دهید ، اما یک معامله سودمند متقابل تقریباً همیشه معامله خوبی است.

نحوه کار به این صورت است:  برای یافتن وبلاگهایی که مناسب کسب و کار شما هستند ، از یک فهرست وبلاگ استفاده  کنید.

 

# 31. پادکست های تجاری

شما می توانید این کار را با میزبانی پادکست اختصاصی برای تجارت خود یا با پیشنهاد مصاحبه در پادکست های شناخته شده کسب و کار که مربوط به کاری که انجام می دهید و آنچه ارائه می دهید ، انجام دهید. بسته به سطح تخصص شما در این زمینه ، می توانید مخاطبانی را رشد دهید که می توانند به سرعت مشتری بالقوه شوند.

در اینجا نحوه: پیدا کردن  پادکست که به خوبی مربوط به کسب و کار شما  و درخواست مصاحبه و یا مطالعه چگونه آنها انجام می شود و شروع به میزبان خود را.

منابع مرتبط در Makeawebsitehub: 
چگونه پادکست خود را شروع کنیم

 

شماره 32. از YouTube استفاده کنید

اگرچه YouTube تنها کمی بیشتر از 13 سال سن دارد ، اما قبلاً تأثیر خارق العاده ای در کمک به تبلیغات و بازرگانی در سراسر جهان داشته است. تخمین زده می شود که 1.3 میلیارد نفر روزانه از YouTube استفاده می کنند و هر روز نزدیک به 5 میلیارد فیلم در این سیستم مشاهده می شود. شما به سختی می توانید این ابزار رایگان ایجاد تجارت را نادیده بگیرید.

نحوه کار به این صورت است: برای شروع یک تحقیق جامع و یک منحنی یادگیری بسیار شدید لازم است ، اما اگر بخواهید بیشتر تلاش کنید می توانید از YouTube  برای بازاریابی تجارت خود استفاده  کنید .

 

شماره 33. تخصص خود را در تالارها نشان دهید

همانطور که قبلاً با گروه های Quora و LinkedIn اشاره کردیم ، نشان دادن تخصص شما در انجمن های مختلف می تواند به شما در توسعه مشتریانی بالقوه کمک کند. برای رسیدن به این مهم شما باید انجمن های مناسب ، انواع سوالات مناسب را انتخاب کنید ، از ارسال هرزنامه و درگیر شدن در هر نوع بحثی جلوگیری کنید و یک نمایه جذاب ایجاد کنید که مشتریان بالقوه را به وب سایت شما بکشاند.

نحوه انجام این کار:  برای پیگیری مباحث مربوط به حوزه تخصصی خود در یک یا چند موتور جستجو در انجمن ثبت نام  کنید.

 

شماره 34. خود را در گروه های فیس بوک درگیر کنید

گروه های فیس بوک مانند گروه های LinkedIn فرصتی را برای شما فراهم می کنند تا با افرادی ارتباط برقرار کنید که ممکن است از مهارت ها ، تخصص و خدمات ارائه شده شما بهره مند شوند. از پر فروش بودن در این گروه ها خودداری کنید و اجازه دهید دانش شما همان چیزی باشد که اعضای گروه را برای بررسی شما جذب می کند. برای رسیدن به بزرگترین موفقیت احترام قائل باشید و خود را به عنوان یکی از اعضای نمونه گروه معرفی کنید.

در اینجا نحوه: جستجو برای  گروه های فیس بوک  که به بهترین متناسب با منافع و مناطق از تجربه و تخصص خود را.

 

# 35. Pinterest

آنها می گویند که یک عکس هزار کلمه ارزش دارد ، بنابراین این ممکن است راهی عالی برای انتقال این کلمات به مشتریان بالقوه شما باشد. Pinterest چیزی شبیه تخته چوب پنبه آنلاین است. هدف اصلی آن جمع آوری قطعات بصری چندرسانه ای است. معمولا عکس ها و تصاویر شما می توانید در یک بستر رسانه ای بسیار گسترده و بسیار مورد استفاده ، تابلوهای مختلفی برای سنجاق کردن عکس های خود و ارتقا business تجارت و حوزه تخصص خود ایجاد کنید.

نحوه انجام این کار: درباره اینکه چگونه می توانید Pinterest را به یک ابزار برتر بازاریابی  برای تجارت خود تبدیل کنید ، بیشتر بیاموزید  .

 

شماره 36. StumbleUpon (اکنون Mix.com)

یک سایت نشانه گذاری در شبکه های اجتماعی کمتر شناخته شده که سودهایی کسب می کند ، StumbleUpon است. اساساً این سایت به کاربران این امکان را می دهد تا وب سایت های خاصی را "دوست" داشته ، آنها را به نمایه خود اضافه کرده و به دوستان و آشنایان خود منتقل کنند. برای یک سایت کمتر شناخته شده در رسانه های اجتماعی ، StumbleUpon هنوز 30 میلیون کاربر عادی کاملاً سالم دارد که آماده اند StumbleUpon کسب و کار شما و تبلیغ آن برای دیگران باشد.

نحوه کار به این صورت است: شما می توانید در مورد نحوه کار StumbleUpon  و اینکه چگونه می تواند به تجارت شما کمک کند اطلاعات بیشتری  کسب کنید.

 

# 37. Reddit

Reddit یک سایت جمع آوری اخبار اجتماعی است که کمی متفاوت از سایت های معمول رسانه های اجتماعی است. اساساً پیوندها ، پست ها یا تصاویر توسط کاربران ارسال می شوند و سپس توسط سایر کاربران در سایت رتبه بندی می شوند. محتوایی که بیشترین رأی را به خود اختصاص دهد به سمت بالای لیست Reddit در دسته های مختلف حرکت می کند و باعث می شود سطح بیشتری از قرار گرفتن در معرض آنها قرار گیرد. این سایت با بیش از 500 میلیون بازدید کننده ماهانه به شماره 3 در پربازدیدترین وب سایت های جهان تبدیل شده است.

نحوه کار به این صورت است: ممکن است بخواهید قبل از ثبت نام برخی از توصیه های جدی را در مورد نحوه استفاده  Reddit  برای تجارت کوچک خود دریافت کنید.

 

# 38. داستان شروع کننده

Starter Story  پلتفرمی است که از کارآفرینان بهره می برد و داستان های مربوط به تجارت آنها را به اشتراک می گذارد. در هر مصاحبه ، بنیانگذاران در مورد چگونگی شروع کار ، چگونگی رشد و چگونگی اداره مشاغل خود صحبت می کنند. داستان ها الهام بخش هستند و همچنین مشاوره و بینش خاصی در مورد راه اندازی کسب و کار ارائه می دهند. Starter Story ماهانه بیش از 100 هزار خواننده دارد و به اشتراک گذاشتن داستان شما یک روش عالی برای تبلیغ کلمه کسب و کار شماست!

نحوه کار:  اطلاعات خود را برای  شروع روند در Starter Story ارسال کنید .
 

# 39. توییتر

این رسانه اجتماعی بسیار کوتاه فرم کوتاه بسیار جذاب و همچنین تعداد زیادی از کاربران برای دسترسی به آن جذابیت دارند. توییتر در چند سال گذشته منفجر شده است و نادیده گرفتن این سیستم عامل در مورد بازاریابی تجارت شما غیرممکن است. آمار نشان می دهد که تقریباً 350 میلیون کاربر ماهانه فعال در توییتر برای هدف قرار دادن نام تجاری شما وجود دارد.

نحوه انجام این کار:  پس از ثبت نام در یک حساب رایگان ، باید از مشاوره و نکات خوبی  برای استفاده از Twitter استفاده کنید تا بتوانید تجارت خود را گسترش دهید.

 

# 40. اشتراک اسلاید

اگر در ایجاد PowerPoints تبحر دارید یا تجارت شما به خوبی با آن نوع ارائه مناسب است ، Slideshare یک وب سایت اجتماعی رایگان است که باید هنگام بازاریابی آن را در خاطر داشته باشید. ارائه های SlideShare توسط افراد عمومی ، قابل جستجو و اشتراک گذاری است. SlideShare ارائه های شما را در همه قالب های مشاهده سازگار می کند. این سایت ماهانه 60 میلیون کاربر قابل احترام دارد.

نحوه انجام این کار: ثبت نام کنید و یاد بگیرید چگونه  SlideShare را  یکی دیگر از ابزارهای مهم بازاریابی کنید.

 

# 41. دفتر بهتر تجارت

اکثر مردم فکر می کنند Better Business Bureau (BBB) ​​محلی است که شما در آن شکایات مربوط به خدمات ضعیف ، کلاهبرداری یا کارهای نادرست تجاری را ثبت می کنید ، اما یک جنبه مثبت برای این سازمان وجود دارد. BBB به ارتقا business مشاغل معتبر نیز کمک می کند و حتی دایرکتوری ارائه می دهد که با توجه به نوع کسب و کار و مکان برای مشاغل ثبت شده و معتبر خود قابل جستجو است.

نحوه این کار:  برای تبدیل شدن به یک تجارت معتبر اقدام کنید  و در فهرست جستجوگر BBB قرار می گیرید.

 

# 42. اتاق بازرگانی

اگر عضوی از اتاق بازرگانی محلی خود هستید ، پس می توانید از فهرست فهرست دیگری که توسط آنها حمایت مالی می شود ، استفاده کنید. اتاق بازرگانی کلیه مشاغل خود را با توجه به صنعت و موقعیت مکانی در وب سایت خود لیست می کند و این منبع قدرتمندی است که در اختیار شما قرار دارد.

نحوه انجام این کار: به اتاق بازرگانی محلی خود بپیوندید و فراموش نکنید که تجارت خود را در   وب سایت اتاق بازرگانی ثبت کنید.

 

# 43. Cylex

Cylex یک فهرست کسب و کار بین المللی است که 35 دایرکتوری را در 5 قاره مدیریت می کند و به شما امکان می دهد تقریباً در هر مکان خود را به بازار عرضه کنید. آمار نشان می دهد بیش از 25 میلیون کاربر ماهانه دایرکتوری های Cylex را مشاهده می کنند.

نحوه کار این است:  تجارت خود را با Cylex ثبت کنید  و به شبکه گسترده ای از کاربران ضربه بزنید.

 

شماره 44. اکنون آن را پیدا کنید

فهرست Find It Now فهرست بندی را با توجه به طبقه بندی صنعت و تجارت ارائه می دهد. این سایت طیف گسترده ای از تجارت و تعداد زیادی از مناطق را نیز شامل می شود.

نحوه کار به این صورت است: تجارت خود را ثبت کنید و شروع به استفاده از فهرست  Find It Now کنید .

 

شماره 45. ما را در اینجا پیدا کنید

ما را پیدا کنید در اینجا یک فهرست جهانی از مشاغل و سازمانهای جامعه است. این شامل بیش از 13 میلیون لیست فقط در ایالات متحده و بیش از 18 میلیون لیست جهانی است که آن را به یک دایرکتوری کاملاً محکم برای کمک به بازاریابی تجارت شما تبدیل می کند.

نحوه انجام این کار: ثبت نام و شروع به کار با استفاده از  Find Us Here .

 

# 46. هابیز

فهرست راهنمای رایگان دیگری که مشاغل را بر اساس دسته بندی ، ایالت و شهر لیست می کند ، Hubbiz است. علاوه بر این که تعداد زیادی لیست را در بر می گیرد ، Hubbiz محبوب ترین مشاغل را به سطح دید بالاتری ارتقا می دهد تا به کسانی که کارها را درست انجام می دهند کمک کند تا رشد بیشتری داشته باشند.

نحوه کار به این صورت است: کسب و کار خود را در Hubbiz ثبت کنید و   محبوبیت خود را افزایش دهید.

 

# 47. فهرست یاس

فهرست یاس ، شما آنها را انتخاب نمی کنید ، آنها شما را انتخاب می کنند. این یک دایرکتوری انتخابی است که تصمیم گیری در مورد اینکه آیا مشاغل خود را وارد می کنید 24 ساعت طول می کشد. اگرچه این ممکن است در ابتدا دلهره آور به نظر برسد ، شما باید در نظر بگیرید که انتخاب شدن به شما کمک می کند تا نام تجاری شما به سطح بالاتری از مشروعیت برسد.

نحوه کار: برای تأیید درخواست کنید تا در فهرست یاس ذکر شود  .

 

# 48. Thumbtack

از هر نوع حرفه ای محلی می توانند نام تجاری خود را در فهرست Thumbtack تبلیغ کنند. لیست اولیه این سرویس رایگان است ، اما ویژگی ها و خدمات دیگری وجود دارد که اجرای آنها کمی بیشتر هزینه می کند.

نحوه کار: برای شروع برای لیست رایگان خود در Thumbtack ثبت نام کنید   .

 

# 49. EZ محلی

EZ Local لیست های مشاغل خود را برای کاربران ثبت نام شده ارائه می دهد ، اما همچنین به کسب و کارها در موتورهای جستجو نیز کمک می کند. این سرویس متمرکز بر کمک به کاربران محلی است که ابتدا دقیقاً همان چیزی را که به صورت محلی نیاز دارند پیدا کنند.

نحوه کار:  با ثبت نام لیست خود را در  EZ Local ثبت کنید.

 

# 50. هارو

HARO مخفف کلمه Help A Reporter Out است. با ثبت نام به عنوان منبعی برای خبرنگاران که به عنوان یک منبع خبره در اختیار شما قرار می گیرند ، می توانید توجه خود و تجارت خود را جلب کنید. شما با استفاده از این سایت درخواستهای منبعی دریافت خواهید کرد که می توانید به همراه اطلاعات بیوگرافی پاسخ دهید.

نحوه کار: به عنوان منبع HARO ثبت نام کرده   و اطلاعات بیوگرافی درخواستی را پر کنید.

 

نتیجه

اگر می خواهید تجارت فیزیکی یا آنلاین خود را گسترش دهید و حضور خود را افزایش دهید یا شاید فقط به صورت آنلاین درآمد کسب کنید ، برای تحقق هدف خود باید از نوعی تبلیغات استفاده کنید. حتی اگر بودجه تبلیغاتی زیادی نداشته باشید یا پول نقدی برای تبلیغات در دسترس داشته باشید ، با استفاده از تبلیغات و لیست های رایگان می توانید حضور خود را در وب احساس کنید

اگرچه ممکن است نتوانید از 50 روش تبلیغ رایگان تجارت خود در اینترنت بهره مند شوید ، اما باید بتوانید از تعداد زیادی از پیشنهادهایی که در لیست خود قرار داده ایم استفاده کنید. بنابراین ، درست به داخل شیرجه بروید و شروع به معرفی حضور کسب و کار خود کنید.

دو زبانه زیر محتوای زیر را تغییر می دهند.

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی