تعرفه سئو سایت برچه اساس است

تعرفه سئو یک وب سایت را بطور کامل و در یک حرکت اصولی نمیتوان محاسبه کرد باید کلید واژه درخواستی مشتری در ابتدا مورد بررسی قرار بگیرد فرض کنید شخصی سایتی دارد که مربوط به فروش کتاب است اگر بخواهد با کلمه کتاب در صفحه اول گوگل قرار بگیرد شاید هزینه ای سرسام آور داشته باشد اما اگر همین شخص با جمله ای مانند فروش کتابهای درسی بخواهد تعرفه سئو کمتر میگردد بنابر این برای قیمت سئو باید جزییات بهینه سازی را بررسی کرد و سپس با توجه به مقدار ساعت زمانی که نیاز دارد و ایجاد محتوا ،لینک و کلیه اجزای وب سایت برای سئو تعیین قیمت کرد بنابر این تعرفه و نرخ اعلام شده از قبل برای سئو امکان پذیر نخواهد بود

مجری سئو ارزان

عناصر موفقیت سئو

اگرچه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، یوتیوب و اینستاگرام بیشتر سر و صدا را در اطراف ترافیک مشاهده می کنند ، موتورهای جستجو مانند گوگل ، یاهو و بینگ بیشترین ترافیک وب سایت ها را برای سازمان ها ادامه می دهند. این امر باعث می شود شما به طور منظم در تمام دارایی های دیجیتالی خود بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را انجام دهید. این فقط یک پروژه یک بار مصرف نیست ، بلکه چیزی است که باید به طور مداوم بهینه شود تا SEO شما همچنان به نفع تلاش های بازاریابی شما باشد.

اگر آشنایی ندارید ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به مجموعه ای از قوانین بازاریابی اشاره دارد که بر گسترش دید وب سایت و محتوای شما در جستجوی ارگانیک (نتایج پرداخت نشده) موتورهای اصلی جستجو تمرکز دارد. این افراد واقعی هستند که وب سایت شما را بر اساس جستجوی محتوای مفید ، پیدا کردن وب سایت شما و کلیک کردن می بینند تا ببینند چگونه وب سایت شما می تواند به سوالی که در آن زمان دقیق به دنبال پاسخ آن هستند کمک کند.

سئو شامل عناصر فنی و خلاقانه ای است از جمله کلمات کلیدی شما برای کمک به افراد در یافتن وب سایت شما ، روش پیوند سایر وب سایت ها به شما ، سرعت بارگذاری وب سایت شما و موارد دیگر ، از جمله کلمات کلیدی است که شما انتخاب می کنید. سئو موثر باعث جلب بازدید از وب سایت شما می شود ، رتبه شما را در نتایج جستجو بهبود می بخشد و آگاهی از برند را افزایش می دهد. بیایید پنج مورد از مهمترین عناصر برای تدوین استراتژی موفقیت آمیز SEO را بررسی کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که مخاطبان هدف شما می توانند شما را به صورت آنلاین پیدا کنند.

1. طرح سئو

استراتژی های SEO طی دهه گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته اند. دیگر کافی نیست که به سادگی چند کلمه کلیدی را انتخاب کنید و آنها را در کد یک صفحه وب بارگذاری کنید. امروز ، یک استراتژی جامع SEO اهدافی را که انتظار دارید از طریق جستجوی ارگانیک به آن دست یابید ، شرح می دهد و اسناد و مدارک ، به طور جزئی ، عناصر اساسی SEO را که باید در هر صفحه وجود داشته باشد ، از جمله: عنوان صفحه ، توضیحات متا ، برچسب های H1 ، متن Alt تصویر ، محتوای بدن ، پیوندها و موارد دیگر. طرح سئو شما باید شامل کلمات کلیدی کوتاه ، کلمات کلیدی دم بلند و کلمات کلیدی مارک دار باشد که مخاطبان شما را به همراه دارد. برنامه شما همچنین باید بر روی پروفایل شخصیت های شما متمرکز باشد تا دریابد که آنها به دنبال چه چیزی هستند و همچنین رقبای شما به صورت آنلاین چه کاری انجام می دهند تا بتوانید از طریق یک استراتژی جامع SEO بر رقابت غلبه کنید.

2. لیست کلمات کلیدی

هسته اصلی استراتژی SEO شما حول کلیدواژه هایی است که برای وب سایت ، پست های اجتماعی ، وبلاگ های مهمان و سایر موارد انتخاب می کنید. شما نه تنها از کلمات کلیدی خود برای بهینه سازی موتورهای جستجو و ایجاد صفحات وب مختلف استفاده خواهید کرد ، بلکه در کل استراتژی بازاریابی خود برای یک تجربه ثابت برند استفاده خواهید کرد. لیستی از کلمات کلیدی هدف و کلمات کلیدی هدف (کلمات کلیدی که امیدوارید در آینده نزدیک رتبه بندی کنید) را ماهانه مرور کنید و کلمات کلیدی جدید را اصلاح کرده و اضافه کنید تا در بالای روند جستجو و صنعت قرار بگیرید. استفاده از یک نرم افزار بازاریابی ، مانند HubSpot یا Google Analytics ، برای پیگیری مداوم کلمات کلیدی برای دیدن چگونگی رتبه بندی در طول زمان ، بسیار مهم است. این به شما کمک می کند که چه مواردی باید در استراتژی SEO خود تغییر یا حفظ شود.

3. محتوای با کیفیت بالا

حتی اگر به تمام م technicalلفه های فنی برای بهینه سازی موتور جستجو تسلط داشته باشید ، باید محتوای با کیفیت و مرتبط در وب سایت خود داشته باشید. این محتوا نه تنها به رتبه بندی خوب وب سایت شما ، افزایش تعامل و جذب مشتری از طریق کانال بازاریابی شما کمک می کند ، بلکه به صفحات شما نرخ جستجوی بهبود یافته ای را می دهد (به این معنی که بازدیدکنندگان مدت بیشتری در وب سایت شما خواهند ماند). محتوا در انواع مختلف و کانال ها وجود دارد ، از جمله:

مقالات

وبلاگ ها

فیلم های

صفحات فرود

پادکست ها

وبینارها

کاغذهای سفید

همچنین می توانید وبلاگ ما را درباره انواع محتوا بخوانید که می توانید برای کمک به ایجاد انواع محتوای عالی برای نام تجاری خود استفاده کنید.

4. ایجاد پیوند

توانایی شما در جذب پیوندهای خارجی به وب سایت شما نقش مهمی در نحوه رتبه بندی موتورهای جستجو برای وب سایت شما دارد. مسلماً ایجاد پیوند ممکن است چالش برانگیزترین و وقت گیرترین کارها در فرآیند جستجوگرها باشد. برخی از استراتژی های به دست آوردن پیوندهای خارجی به اشتراک گذاری پیوندها با رهبران فکری است تا بتوانند آنها را با شبکه خود به اشتراک بگذارند و همچنین از وبلاگ نویسی مهمان در وب سایت های دیگر استفاده کنند. بهترین راه برای ایجاد ارگانیک پیوندهای خارجی تولید محتوای اصلی و عمیق است که سایر وب سایت ها می خواهند در محتوای خود به آنها مراجعه و پیوند دهند. این اعتبار وب سایت شما را افزایش می دهد و رتبه بندی SEO شما را افزایش می دهد. تمرکز بر این امر به عنوان یک ابتکار هفتگی به شما کمک می کند تا یک استراتژی پیوند سازگار را حفظ کنید.

5. معیارها و تبدیل

به عنوان آخرین مرحله در این فرآیند ، شما باید متغیرهای مختلفی را اندازه گیری و پیگیری کنید تا بتوانید اثربخشی تلاش های خود را در زمینه سئو جستجو کنید. صفحات مهم وب سایت خود را ارزیابی و تجزیه و تحلیل کنید تا مشخص شود که بازدیدکنندگان شما از کجا تماس اولیه با وب سایت شما برقرار می کنند و موانع بالقوه برای تبدیل بالاتر. اگر از HubSpot استفاده می کنید ، می توانید عملکرد فردی یک صفحه را با استفاده از ابزار صفحه عملکرد ردیابی کنید. این به شما کمک می کند ببینید که چگونه ترافیک به آن صفحه هدایت می شود و آیا به صفحه های جدید و مشتری تبدیل می شود.

سئو عامل موفقیت مارکتینگ

یکی از بارزترین مزایای سئو این است که با بهبود رتبه بندی ، قابلیت مشاهده وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد. از آنجا که سئو شامل بهینه سازی محتوای سایت شما با کلمات کلیدی مرتبط است که تعداد زیادی جستجو را انجام می دهد ، باعث بهبود رتبه شما در صفحات نتیجه جستجو برای این کلمات کلیدی می شود

این باعث می شود وب سایت شما بیشتر در معرض جستجو قرار گیرد ، که می تواند مزایای بیشتری را برای خود به همراه داشته باشد. طبق یک مطالعه موردی توسط پرونتو مارکتینگ ، سئو پیشرفته در طی 9 ماه به بهبود رتبه مشتریان آنها به طور متوسط 25 موقعیت کمک کرد

ترافیک سئو به چه معناست

ترافیک seo به چه معناست و چه تاثیری در تعرفه سئو دارد؟ 

ترافیک فقط هر ترافیکی نیست. شما به ترافیکی نیاز دارید که متشکل از مخاطبان علاقه مند و بسیار متناسب با حوزه شما باشد

آنها به وب سایت شما آمدند زیرا آنها به طور فعال در جستجوی چیزی بودند. و وب سایت شما از برجسته ترین نتایج مربوط به جستجوی آنها بود.

بنابراین آنها فقط به خاطر آن از وب سایت شما بازدید نمی کنند. آنها آنجا هستند زیرا به دنبال چیزی می گردند 

این که آیا آنها به دنبال اطلاعات و یا محصولات برای خرید هستند ، به دلیل تلاش های پیشرفته شما در زمینه جستجوگرها ، احتمال اینکه آنها آن را در سایت شما پیدا کنند بسیار خوب است

مزایای سئو در 15 مورد

شماره 1: به شما دید بیشتری می بخشد

شماره 2: این امر باعث ایجاد ترافیک ارگانیک بیشتر می شود

شماره 3: ترافیک سئو بسیار مرتبط است

شماره 4: تجربه کاربر را افزایش می دهد

شماره 5: این میزان نامزدی شما را بهبود می بخشد

شماره 6: این یک نرخ کلیک بالاتر است

شماره 7: منجر به تولید کیفیت می شود

شماره 8: به شما کمک می کند فروش بیشتری داشته باشید

شماره 9: نتایج ارگانیک بیشتر از تبلیغات کلیکی کلیک می کنند

شماره 10: این امر به شما کمک می کند تا هزینه خرید خود را کاهش دهید

شماره 11: سئو نتایج درازمدت ارائه می دهد

شماره 12: این به شما کمک می کند تا از پس رقابت برآیید

شماره 13: سئو قابل اندازه گیری است

شماره 14: به روابط عمومی شما کمک می کند

شماره 15: سئو با سایر تلاش های بازاریابی ادغام می شود

نقش سئو در افزایش تجربه کاربر

یکی از بزرگترین مزایای سئو این است که تجربه کاربر را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا تأثیرات ماندگاری در مخاطبان مناسب داشته باشید
منظور ما از تجربه کاربر چیست؟
این عبارت شامل درگیری کلی کاربر با محصول است. این شامل تجربه مخاطبان با وب سایت شما و محصول است
سئو شما را با افرادی که در جستجوی اطلاعات مرتبط با محصولات یا محتوای شما بودند متصل می کند
از آنجا که وب سایت شما حاوی اطلاعاتی است که با آنچه که آنها به دنبال آن بودند مرتبط است ، مطمئناً تأثیر مثبتی روی تجربه آنها خواهد داشت
علاوه بر این ، سئو شامل روشهای دیگری برای افزایش تجربه کاربر مانند ایجاد یک طرح آسان برای پیمایش ، بهینه سازی سرعت بارگذاری صفحه و استفاده از پیکربندی مناسب برای تلفن همراه است
همه اینها به افزایش تجربه افرادی که از سایت شما بازدید می کنند کمک می کند که مزایای مثبت خود را خواهد داشت. به عنوان مثال ، این امر منجر به افزایش نرخ تعامل در سایت شما می شود و باعث افزایش رتبه شما می شود

نقش سئو در تعرفه

آنچه در مورد همه این مزایای سئو بسیار خوب است این است که به نوعی بهم پیوسته اند. یک فایده منفعت دیگری به همراه خواهد داشت

بنابراین سئو چگونه فروش را افزایش می دهد؟

بنابراین حتی در جنبه فروش ، سئو عملکرد شما را بهبود می بخشد زیرا به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان مرتبط را جذب کرده و منجر به کیفیت شوید. و این فقط فرض نیست بسیاری از مطالعات موردی وجود دارد که ثابت می کند سئو به فروش بهتر منجر می شود

بیایید نگاهی بیندازیم به نمونه غذاخوری ایتالیایی پینوکیو واقع در برایتون ، کلرادو. این رستوران قبلاً هرگز با یک متخصص سئو کار نکرده بود و وب سایت آنها حتی برای تلفن همراه مناسب نبود

آنها با کمک یک تیم سئو ، سایتی مناسب برای موبایل با طرح بهینه شده راه اندازی کردند که تعاملات کاربر را ساده می کند. به دنبال این رستوران 16.7٪ افزایش فروش داشته است

یک مثال حتی قابل توجه تر ، نمونه سند اویل است که متمرکز بر ایجاد محتوای با کیفیت است که برای موتورهای جستجو بهینه شده است. آنها در طی شش ماه آینده موفق شدند 40٪ از ثبت نام کنندگان خود را از طریق سئو جستجو کنند

سئو تجربه کاربری پیشرفته

تجربه کاربری پیشرفته برای مخاطبان بسیار مرتبط فقط می تواند یک معنی داشته باشد. بازدید کنندگان شما زمان بیشتری را در سایت شما سپری خواهند کرد

چرا تعامل کاربر مهم است؟تعامل زیاد کاربر با افزایش بازگشت سرمایه همراه است. وقتی مشتریان شما درگیر محصول شما هستند ، این بدان معنی است که آنها با نام تجاری شما پیوند دارند

این ، به نوبه خود ، به معنای وفاداری مشتری برای محصول شما است از آنجا که پیمایش آسان است و نوع اطلاعاتی را که آنها به دنبال آن هستند دارید ، احتمالاً آنها با محتوای شما به طور دقیق تری درگیر می شوند. این به طور قابل توجهی حضور در سایت شما را بهبود می بخشد ، که به معنی نرخ تعامل بالاتر است

سئو به مشاغل کوچک اعتبار میدهد

سئو به صاحبان مشاغل کوچک کمک می کند تا وب سایت های سریع ، قوی و کاربر پسند ایجاد کنند که در موتورهای جستجو رتبه بالاتری دارند ، که به نوبه خود به مشتریان بالقوه واجد شرایط بیشتری در سایت های آنها کمک می کند و در نهایت نرخ تبدیل را افزایش می دهد
سئو همچنین به ایجاد آگاهی از نام تجاری برای تجارت شما کمک می کند زیرا کاربران موتور جستجو به سایتی که در صفحه اول صفحات نتایج موتور جستجو است اعتماد بیشتری دارند تا مارک هایی که اینگونه نیستند
اگر صاحب مشاغل کوچکی هستید ، باید از سئو برای ایجاد حضور گسترده در وب و دور زدن رقابت های خود برای به دست آوردن مشتریان جدید برای کسب و کار خود استفاده کنید و آن را به سطح بالاتری برسانید

تعرفه سئو سایت

تعرفه سئو برای مشاغل کوچک

سئو به صاحبان مشاغل کوچک کمک می کند تا یک وب سایت سریعتر ، روان و کاربرپسندتر ایجاد کنند. اگرچه اکثر مردم هنوز به تعریف قدیمی سئو نگاه نمی کنند و فکر می کنند که این فقط بهینه سازی برای موتورهای جستجو است ، اما امروزه سئو همچنین به بهبود تجربه کاربر نیز کمک می کند

وب سایت های دارای ساختار خوب ، تمیز و بدون سر و صدا ، یک بازدید کننده گاه به گاه را مجبور به طولانی تر ماندن می کنند ، در نتیجه نرخ جستجوی سایت کاهش می یابد و بازدید از صفحه افزایش می یابد. به همین ترتیب ، محتوای بسیار مرتبط خوانندگان را راضی نگه می دارد زیرا احتمال اینکه بتوانند پاسخگوی سوالات آنها باشند ، مشکلات فوری آنها را حل کنند و به آنها کمک کند دقیقاً آنچه را که در سایت شما جستجو می کنند پیدا کنند

سئو درون صفحه ای اگر به درستی انجام شود ، کاربران شما را خوشحال می کند ، این امر باعث خوشحالی موتورهای جستجو می شود زیرا آنها دوست دارند اطلاعات با کیفیت بالا را در اختیار کاربران خود قرار دهند

سئو برای ما چکار میکند

افرادی هستند که محصولات یا خدمات شما را در موتورهای جستجو جستجو می کنند بیش از 2 میلیارد نفر آنلاین هستند. 93٪ فعالیتهای آنلاین از طریق موتور جستجو آغاز می شود. هر ثانیه 40،000 جستجو و هر روز 3.5 میلیارد جستجو انجام می شود. میلیون ها فرصت برای کسب و کار شما در موتورهای جستجو وجود دارد. یکی از مهمترین مزایای سئو این است که مشتریان شما روزانه از موتورهای جستجو استفاده می کنند
سئو ترافیک با کیفیت را جذب می کند
ترافیک در موتورهای جستجو بهترین ترافیک است. چرا؟ زیرا مردم در واقع به دنبال مشکلی هستند که شما حل می کنید. می توانید ترافیک را به سمت تجارت خود بکشید. برای ترغیب مردم به خرید ، لازم نیست تبلیغات را "فشار" دهید. ترافیک جستجو از قبل به محصولات و خدمات شما علاقه مند است. به همین دلیل ارزش صنعت سئو 65 میلیارد دلار است
ترافیک جستجوگرها به احتمال زیاد تبدیل می شود
احتمال تبدیل ترافیک سئو نسبت به سایر منابع ترافیک بیشتر است. در حقیقت ، ترافیک جستجو بهترین نرخ تبدیل را برای اکثر وب سایت ها دارد. با قرار گرفتن در مکان های خود در موتورهای جستجو ، موقعیت کسب و کار خود را برای برنده شدن در تبدیل های بیشتر تعیین می کنید
سئو باعث افزایش فروش و افزایش قیمت می شود
سئو افسانه نیست. در صورت ارائه محصول یا خدمات مناسب ، منجر به افزایش و فروش خود خواهید شد. یک تجارت کوچک فقط در مدت 5 ماه بیش از 103،510.98 دلار نتیجه سئو ایجاد کرد
با این حال ، شما باید در بهترین استراتژی سئو سرمایه گذاری کنید. با یک کمپین برنده سئو ، کسب و کار شما در مسیر تبدیل های بالاتر قرار دارد
سئو می تواند هزینه شما را برای هر خرید کاهش دهد
یکی دیگر از مزایای سئو "رایگان" بودن آن است. هزینه جذب مشتری بسیار کمتر از تبلیغات است. تنها هزینه در سئو هزینه های استخدام بهترین شرکت سئو است. تا زمانی که تجربه کد نویسی وب سایت و الگوریتم های گوگل را نداشته باشید ، برای رشد رتبه بندی خود و استفاده از مزایای سئو به یک شرکت یا نمایندگی سئو نیاز خواهید داشت
سئو هیچگونه تبلیغات پولی را شامل نمی شود
اگر دارای رتبه بندی خوب سئو هستید ، مجبور به تبلیغ نیست. شما می توانید بدون نیاز به پرداخت هر کلیک ، میزان بازدید از وب سایت خود را افزایش دهید. یک استراتژی موثر در جستجوگرها می تواند به شما کمک کند دلار تبلیغاتی خود را کاهش دهید و آن را در زمینه های کارآمد سرمایه گذاری کنید
رتبه بندی برتر سئو ، تبلیغات گوگل را فراهم می کند
سئو نمایشگاه تبلیغاتی است. نمی خوابد. بله ، این یکی دیگر از مزایای سئو است. رتبه بندی شما یک شبه از بین نمی رود. شما می توانید بازدید وب سایت خود را در تمام روز ، هر روز افزایش دهید. هنگامی که در موتورهای جستجو رتبه بالایی کسب کنید ، آنها باعث رونق کسب و کار شما در هنگام خواب می شوند
سئو باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود
مردم به گوگل اعتماد دارند. آنها هر روز از آن استفاده می کنند تا آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا کنند. با کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو ، کسب و کار شما اعتماد و اعتبار را در بین مخاطبان خود ایجاد می کند. در واقع ، 37٪ از کلیک های موتور جستجو در اولین لیست ارگانیک است
سئو یک استراتژی بلند مدت است
سئو یک استراتژی بلند مدت است. دیدن رتبه بندی مطلوب ممکن است 6-12 ماه طول بکشد. با این حال ، همانطور که برای بالا رفتن از رتبه بندی زمان می برد ، برای پایین آمدن از رتبه بندی نیز زمان لازم است. هنگامی که در موقعیت های بالایی قرار گرفتید ، به ندرت به سمت پایین حرکت می کنید. تنها دلیل این تغییر به دلیل افزایش رقابت سئو یا تغییر الگوریتم گوگل است
سئو باعث آگاهی بیشتر مشتریان شما می شود
مشتریان شما از موتورهای جستجو برای تحقیق استفاده می کنند. آنها از یافته های خود برای کمک به آنها در تصمیم گیری آگاهانه درباره گزینه های موجود استفاده می کنند. رتبه بندی بالای سئو به شما امکان می دهد به مشتریان بالقوه آموزش دهید. این به طور غیر مستقیم اعتماد ایجاد می کند ، اما مهمتر از همه به آنها کمک می کند تا آگاهانه تصمیم بگیرند
سئو بر تصمیمات خرید تأثیر می گذارد
سئو به طور قابل توجهی بر تصمیمات خرید تأثیر می گذارد. این به دلیل اعتماد و اعتبار توسعه یافته است که در نکات قبلی ما ذکر شده است. از سئو برای بهبود تبدیلات خود با تأثیرگذاری قابل توجه بر تصمیمات خرید آنهایی که در وب هستند استفاده کنید
سئو باعث افزایش آگاهی و برابری برند شما می شود
تبدیل ها به کنار ، سئو همچنین ارزش ویژه برند شما را ایجاد می کند. به عبارت دیگر ، سئو به افراد کمک می کند تا از نام تجاری شما آگاه شوند. آگاهی از اهمیت برخوردار است زیرا ممکن است بازدیدکنندگان وب سایت شما همیشه آماده خرید نباشند. با این حال ، با آگاهی از پیشنهادات شما ، ممکن است در آینده نزدیک خرید کنند
سئو باعث افزایش انتساب یا "لمس" مشتری می شود
در حالی که آگاهی شما در حال افزایش است ، سئو به طور همزمان امتیاز انتساب مشتری را افزایش می دهد. پیشرفت سئو بستگی به مقدار دفعاتی است که مخاطبان شما برند شما را می بینند. هرچه تعداد بیشتری از مشاغل شما را ببینند ، احتمال خرید از مشاغل شما بیشتر است. رتبه بندی قوی سئو به شما کمک می کند تا نقاط لمس خود را با خریداران بالقوه افزایش دهید
سئو برنده تبلیغات پولی است. این به این دلیل است که لیست های ارگانیک سئو 90٪ کلیک را دریافت می کنند. بسیاری از کاربران موتورهای جستجو از تبلیغات پولی چشم پوشی می کنند. این امر به احتمال زیاد به دلیل اعتماد آنها به الگوریتم سئو است. با سرمایه گذاری در سئو ، به احتمال زیاد بازدید بیشتری نسبت به تبلیغ کنندگان کلمات کلیدی مشابه خواهید داشت
سئو می تواند ارجاعات وب سایت شما را افزایش دهد
یکی از مزایای سئو این است که باعث افزایش مراجعه به وب سایت شما می شود. ارجاع وب سایت بیشتری از موتورهای جستجو بدست خواهید آورد. علاوه بر این ، بازدید کنندگان وب سایت شما احتمالاً وب سایت شما را به دوستان خود ارجاع می دهند. با وجود حضور پررنگ سئو ، تعداد مراجعه شما به معنای واقعی و معنایی افزایش می یابد
سئو قابل اندازه گیری است
سئو سایت قابل اندازه گیری است. می توانید تبدیل ها و منبع تبدیل های خود را اندازه بگیرید. همچنین می توانید پیشرفت رتبه بندی وب سایت و میزان بازدید ارگانیک خود را اندازه گیری کنید. با استفاده از ابزارهای مناسب ، شما قادر خواهید بود که کدام یک از کلمات کلیدی جستجو را برای کسب و کار خود با ارزش ترین ارزیابی کنید
سئو باعث فروش آفلاین می شود
آیا مشتریان شما قبل از مراجعه به فروشگاه شما به صورت آنلاین تحقیق می کنند؟ البته که می کنند! از آنجا که بیشتر افراد تحقیقات خود را به صورت آنلاین انجام می دهند ، سئو همچنین فروش آفلاین را نیز در پی دارد. این به این دلیل است که آنها برای انجام تحقیقات خود از موتورهای جستجو استفاده می کنند ، اما ممکن است به فروشگاه شما مراجعه کنند یا با یک تماس تلفنی محصولات شما را خریداری کنند. بنابراین ، سئو یکی از عوامل اصلی در فروش آفلاین است
سئو نسبت به تبلیغات پولی مقرون به صرفه است
این بدون فکر است. سئو مقرون به صرفه تر از تبلیغات پولی است. در واقع ، میانگین هزینه هر کلیک با در نظر گرفتن کلیه صنایع 2.32 دلار است. چرا وقتی می توانید با استفاده از سئو موثر در نتایج جستجوی ارگانیک پیشرفت کنید ، برای یک صفحه هزینه می کنید تا دیده شود
هنگامی که در موتورهای جستجو رتبه بالایی کسب کنید ، دیگر نیازی به پرداخت هزینه کلیک از موتورهای جستجو ندارید. و دیگر نگران بودجه تبلیغات کلیکی خود نخواهید بود. کمپین های تبلیغاتی خود را موقتاً متوقف کنید و اجازه دهید رتبه بندی شماره 1 سئو نتایج بیشتری کسب کند
رقبای شما از سئو برای رشد استفاده می کنند
کشتن یا کشته شدن مشتریان شما سفر اینترنتی خود را با جستجو آغاز می کنند. رقبای شما برای رشد تجارت خود از جستجو استفاده می کنند. در حقیقت بر اساس مطالعه اخیر ، 61٪ از این بازاریابان اظهار داشتند که بهینه سازی وب سایت خود اولویت اصلی آنها است
دیر یا زود ، اگر برای رشد تجارت خود از جستجو استفاده نمی کنید ، تجارت نخواهید داشت
سئو می تواند کسب و کارهای کوچکتر را در شرکت های بزرگ تر جلب کند
اگر مشاغل کوچکی را اداره می کنید ، می توانید به سختی از پس رقبای بزرگتر در گوگل ادز برآیید. با این حال ، یک استراتژی موثر در SEO می تواند راه شما برای کسب رتبه های بالاتر باشد. در حالی که شرکت های بزرگتر به تبلیغات متکی هستند ، شما می توانید به استراتژی زیرکی سئو اعتماد کنید تا از پشت در برای جلب مشتری استفاده کنید
سئو به شما کمک می کند سهم بازار خود را بدست آورید
سئو به شما کمک می کند وارد بازارهای جدید شوید
سئو به شما کمک می کند وارد بازارهای جدید شوید. پس از بهینه سازی وب سایت ، می توانید وب سایت خود را برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی دیگر شروع کنید. کلمات کلیدی انتخابی شما می تواند محصولات یا خدمات جدیدی باشد که می توانید ارائه دهید. شما می توانید بر روی موتورهای جستجو حساب کنید تا بتواند بازدیدهای واجد شرایط را به پیشنهادات جدید خود هدایت کند و به شما در ورود به بازارهای جدید کمک کند
سئو ارزش کسب و کار شما را افزایش می دهد
یکی دیگر از قابل توجه ترین مزایای سئو این واقعیت است که با افزایش رتبه سئو سایت ، کسب و کار شما از ارزش بیشتری برخوردار می شود. اگر در بازار فروش تجارت خود هستید ، بسیاری از خریداران رتبه بندی سئو قوی را به عنوان یک دارایی نامشهود ارزشمند پیدا می کنند. این احتمالاً به این دلیل است که رتبه بندی سئو در طول سالها ارزش خود را حفظ کرده و حفظ می کند