مجری کیست وظایف مجری تبلیغات

مجری اصطلاحا به چه کسی گفته میشود مجری تبلیغات چه وظایفی بر عهده دارد مجری تبلیغات گوگل چه راهکارهایی ارائه میدهد طبقه بندی مجری در بخش های مختلف به چه صورتی انجام میشود در این صفحه در رابطه با وظایف مجری تبلیغات میگوییم. 

شروع کار یک مجری

رابرت گرین در کتاب تسلط خود دریافت که اکثر مجریان برجسته تاریخ (و در زمان ما) با مربیان همکاری می کنند تا مهارت های خود را گسترش دهند. دانشمند بریتانیایی مایکل فارادی سالها قبل از رسیدن به برجستگی به عنوان دستیار آزمایشگاه شیمی دان برجسته هامفری دیوی کار می کرد. گرین همان الگوی بازی هنرمندان ، کارآفرینان و بسیاری از استادان دیگر را پیدا می کند. یادگیری از سایر مجریان عالی یکی از بهترین راه ها برای پیشرفت است. 

مجری تبلیغات

ویژگی یک مجری خوب

مدتهاست که متخصصان منابع انسانی از کارمندان "متوسط" و "متوسط" و نقش آنها در محل کار آمریکا دفاع می کنند. آنها ممکن است از ولتاژ عملکرد بالا برخوردار نباشند ، و ممکن است تمایلی به انجام کارهایی بیش از حد ضروری نداشته باشند ، اما هنوز هم در موفقیت یک کسب و کار سهیم هستند. 
روانشناسان می گویند ، وضعیت "متوسط" بودن بسیار بد است ، و این یک چیز خوب است با توجه به اینکه بسیاری از کارمندان ، اگر نه بیشتر آنها ، از ویژگی های یک مجری خوب برخوردار هستند. در واقع ، مجموعه عملکرد بالا حتی ممکن است کوچکتر از تحقیقات گالوپ باشد: 
"پیشرفت جهان به کسانی بستگی دارد که از طریق کمک های استثنایی و ابتکاری خود برجسته شوند ، اما این افراد بخشی از 1 درصد برتر در زمینه خود هستند ، که ترکیبی از استعدادهای واقعاً غیر متعارف ، اخلاق کاری و تمرکز است. برای 99 درصد باقیمانده ما ، پذیرش اینکه استعدادها و انگیزه ما بسیار متعارف تر است و بعید است به موفقیتهایی در جهان تغییر کند ، منعکس کننده یک خودپنداره سالم و منطقی تر از توهمات بزرگ بینی یا استعداد خیالی است. " 

عملکرد یک مجری

هنگام اجرای تکالیف و فعالیت های جدید ، مجریان عالی می پرسند که چه چیزی می خواهند از تجربه یاد بگیرند. به عنوان مثال ، یک توسعه دهنده برتر نرم افزار ممکن است از فرصت کار بر روی یک فن آوری جدید هیجان زده شود. اگر آنها یادگیری لازم برای رشد را کسب نکنند چه؟ طولی نکشید که آنها به دنبال فرصت های جدید می گردند. 
مجریان برتر به ندرت در کار طولانی مدت خسته و بدون چالش می مانند. بنابراین ، این نکته عملی را دنبال کنید: به سه وظیفه قبلی که در محل کار انجام داده اید فکر کنید. چگونه آن تلاش ها را یاد گرفتید و رشد کردید؟ اگر رشد را مشاهده نمی کنید ، بینش و پروژه های جدید را از مدیر خود بخواهید. 

مجری تبلیغات

بررسی شخصیتی یک مجری خوب

آنها مهارت بالایی دارند و از نظر کیفیت نیز چسبناک هستند. همانطور که ممکن است آنها با استانداردهای کمتری نسبت به همکاران خود اخم کنند ، عملکرد بالایی نسبت به خود سختگیرتر هستند - بدترین منتقدان خود. 
آنها یادگیرندگان مادام العمر هدف گرا هستند. مانند صاحبان مشاغل کوچک ، افراد با عملکرد بالا عاشق خواندن و کشف تکنیک های جدید برای بهبود مهارت های خود هستند. تلاش آنها برای تعالی و خودسازی عمیق است ، و آنها را وادار به ثبت نام در کارگاه ها ، سمینارهای آموزشی و کلاس های آموزش مداوم می کند که ممکن است در کوتاه مدت برای صاحب مشاغل کوچک هزینه داشته باشد اما در طولانی مدت نتیجه می دهد. 
آنها اشتیاق و مثبت اندیشی نشان می دهند - این طرز برخورد می تواند انجام دهد که بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک را تحت مصاحبه تحت تأثیر قرار می دهد. عملکرد بالا می تواند یک نیروی محرک باشد ، بدون اینکه حتی تلاش کند روحیه همکاران را تقویت می کند. 
آنها گفتگوی خوبی (و اغلب عالی) هستند. عملکرد بالا بازدید کنندگان معمولا بسیار مستقیم، که حس می کند چرا که آنها دوست به اتلاف وقت نیست. به همین ترتیب ، آنها همچنین تفاوت بین پاسخ دادن و واکنش را درک می کنند ، بنابراین ارزش گوش دادن فعال را نیز در خود جای می دهند. 
آنها طبق قانون "یودا" زندگی می کنند - مرام استاد جدی "سعی نکنید ؛ انجام دهید یا انجام ندهید. هیچ تلاشی وجود ندارد. " هنگامی که یک بالا performe R وعده برای تکمیل یک کار، شما می توانید آن را انجام داده است. مسئولیت پذیری و مدیریت زمان ماهیت دوم است. 
آنها احساس محدودیت در عنوان های شغلی ، به ویژه عنوان های خود بلکه دیگران نمی کنند. به این ترتیب ، افراد با عملکرد بالا افراد مسئولیت پذیر هستند و برای انجام وظایف وارد عمل می شوند و هر کار دیگری که برای انجام کار لازم است انجام می دهند. هرگز با گفتن اینکه این وظیفه در شرح وظایف آنها نیست ، آنها را جدا می کنید. 
آنها ریسک می کنند ، و این روش دیگری است که می گوید شجاع هستند زیرا در برابر شکست از بین نمی روند. (مانند بقیه ، آنها کاملاً از آن لذت نمی برند ، اما می فهمند که ریسک پذیری یکی از بهترین راه های یادگیری است.) افراد با عملکرد بالا نیز از تعارض بیزار نیستند ، و آن را بیشتر به عنوان یک اجتناب ناپذیر تلقی می کنند تا تعجب که دیگران را خنثی می کند 

تبلیغات گوگل چگونه کار میکند

Google Ads چیست؟ 
تقریباً هر بار که آگهی مربوط به صفحه صفحه فرود یک شرکت را به عنوان اولین (یا دوم یا سوم) نتیجه جستجو در جستجوی گوگل مشاهده می کنید ، این فقط نتیجه سئو خوب نیست. این شرکت احتمالاً یک کمپین Google Ads در حال انجام است. 

از طریق Google Ads (قبلاً با نام Google AdWords شناخته می شد) ، شما هزینه می دهید تا یک تبلیغ Google برای تجارت خود به مشتریانی نشان دهید که عبارات مربوط را در جستجوی Google و Maps جستجو می کنند. Google Ads ابزاری کلیدی برای بازاریابی دیجیتال برای هر مشاغلی است که به دنبال دریافت نسخه تبلیغاتی معنی دار در مقابل مخاطبان هدف خود است. 

از طریق Google Ads ، شما فقط برای نتایج واقعی و قابل اندازه گیری ، مانند کلیک در وب سایت و تماس های تجاری ، هزینه پرداخت می کنید. این ساختار به عنوان کمپین پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) شناخته می شود. می توانید ماهانه تبلیغ تبلیغات تبلیغات Google Ads را تنظیم کنید که Google به طور خودکار آن را دنبال کند و می توانید مخاطبان هدف خود را جهانی یا محلی کنید. 

Google Ads چگونه کار می کند؟ 
اکنون که دانستید Google Ads چیست ، شاید از خود بپرسید که چگونه کار می کند. هنگامی که هزینه تبلیغات گوگل را شروع می کنید ، ابتدا به Google می گویید کدام یک از این سه هدفی را دنبال می کنید: 

تماس با تجارت خود را افزایش دهید. 
بازدیدکنندگان بیشتری را به فروشگاه خود هدایت کنید. 
افراد را به صفحه اصلی وب سایت یا شرکت خود راهنمایی کنید. 
سپس ، تعیین خواهید کرد که آیا نسخه تبلیغات شما به مخاطبان جهانی یا محلی تحویل داده می شود. در مرحله بعد ، شما از تصاویر یا سه جمله کوتاه استفاده خواهید کرد تا به Google بگویید چه چیزی باعث برجسته شدن تجارت شما می شود و Google از این داده ها برای ایجاد نسخه تبلیغ شما استفاده می کند. سرانجام ، بودجه خود را تعیین می کنید ، Google از آن برای پیش بینی موفقیت در تبلیغات Google Ads استفاده می کند و Google تبلیغ شما را به صورت زنده انجام می دهد. مخاطبان شما رتبه تبلیغات شما را در سطح بالایی مشاهده می کنند و به عنوان یک نتیجه برتر جستجو ظاهر می شوند و هرچه تعداد بیشتری از افراد روی تبلیغات کمپین PPC شما کلیک می کنند ، کسب و کار شما به تحقق بودجه از پیش تعیین شده نزدیک می شود. 

پنج نوع Google Ads 
مراحل فوق الذکر در تمام کمپین های Google Ads سازگار است. هر دو کمپین دقیقاً شبیه هم نیستند. در واقع ، پنج نوع مجزا از Google Ads وجود دارد: 

کمپین شبکه جستجو . از طریق یک کمپین Search Network ، تبلیغ شما نه تنها در جستجوی Google و Maps بلکه در صدها شریک دیگر جستجوی Google ، از جمله YouTube و Google Shopping ، نمایش داده می شود. در هر یک از این سایت ها ، وقتی کاربران عبارات مربوط به یک کلمه کلیدی را برای کمپین شما جستجو می کنند ، تبلیغ شما را مشاهده می کنند. 

کمپین نمایش شبکه . از طریق یک کمپین Display Network می توانید در مقابل افرادی که از محصولات موجود در Google Display Network از جمله Gmail و YouTube استفاده می کنند ، تبلیغات بصری دریافت کنید. 

کمپین خرید . از طریق یک کمپین خرید ، Google به جای کلمه کلیدی کاربر ، از اطلاعات محصول فروشگاه وب شما استفاده می کند تا تعیین کند که چگونه و در کجای Google Shopping تبلیغ شما نشان داده شود. 

کمپین ویدیویی . از طریق یک کمپین ویدئویی ، شرکت شما از طریق یک آگهی ویدیویی نمایش داده شده در YouTube و سایر ویژگی های شبکه نمایش Google تبلیغ می شود. 

کمپین برنامه . از طریق یک کمپین برنامه ، تبلیغ شما در جستجوی Google ، YouTube ، Google Play ، AdMob ، شبکه نمایش Google ، Google Discover ، شرکای جستجوی Google و بسیاری از ناشران دیگری که تبلیغات برنامه را نمایش می دهند ، نمایش داده می شود. 
مهم نیست که کدام نوع کمپین را انتخاب کنید ، احتمالاً شامل بیش از یک گروه تبلیغاتی خواهد بود. هر گروه تبلیغاتی ممکن است محصول متفاوتی را که می خواهید برای مخاطبان یکسان بازاریابی کند ، نشان دهد و هر گروه تبلیغاتی ممکن است یک مجموعه کلمه کلیدی منحصر به فرد داشته باشد. 

بهترین روشهای تبلیغات گوگل

بهترین روش های Google Ads 
اگر برای تبلیغ در Google ناموفق تلاش کرده اید ، تسلیم نشوید. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است عملکرد Google Ads شما کم باشد. بیایید برخی از بهترین اقدامات معمول Google Ads را بیان کنیم. 
1. از اصطلاحات کلمه کلیدی گسترده خودداری کنید. 
در مورد کلمات کلیدی خود واقعاً باید آن را میخ بزنید ، به همین دلیل آزمایش و دستکاری باید بخشی از استراتژی شما باشد. اگر کلمات کلیدی شما بسیار گسترده باشد ، Google تبلیغات شما را در مقابل مخاطبان اشتباه قرار می دهد ، این به معنی کلیک کمتر و هزینه تبلیغات بیشتر است. 

آنچه در حال کار است را مرور کنید (یعنی کدام کلمات کلیدی باعث کلیک می شوند) و آنها را متناسب با تبلیغات خود با مخاطبان هدف تنظیم کنید. به احتمال زیاد اولین بار ترکیب را درست دریافت نخواهید کرد ، اما باید کلمات کلیدی را اضافه ، حذف و تغییر دهید. 

نکته : راهکارهای کلمات کلیدی را که در زیر می خوانیم مرور کنید . 

2. تبلیغات بی ربط انجام ندهید. 
اگر تبلیغ شما با هدف جستجوگر مطابقت نداشته باشد ، برای توجیه هزینه تبلیغ خود کلیک کافی نخواهید داشت. عنوان و کپی آگهی شما باید با کلمات کلیدی پیشنهادی شما مطابقت داشته باشد و راه حلی که آگهی شما در بازاریابی دارد برای حل هر نقطه دردی که جستجوگر تجربه می کند ، نیاز دارد. 

این ترکیبی است که نتایجی را که می خواهید به شما ارائه می دهد و ممکن است فقط با چند تغییر سریع فاصله داشته باشد. شما این گزینه را دارید که در هر کمپین چندین تبلیغ ایجاد کنید - از این ویژگی برای آزمایش تقسیم استفاده کنید که تبلیغات بهترین عملکرد را دارند. یا بهتر از آن ، از تبلیغات جستجوی پاسخگو Google استفاده کنید ویژگی . 

نکته: بهترین روش های ما را برای کپی تبلیغ بخوانید . 

3. نمره کیفیت (QS) خود را بهبود ببخشید. 
نمره کیفیت (QS) شما نحوه تعیین رتبه بندی تبلیغات توسط Google است. هرچه رتبه شما بالاتر باشد ، جایگاه شما نیز بهتر خواهد بود. اگر نمره کیفیت شما پایین باشد ، کره کره چشم شما در تبلیغات کمتر و شانس کمتری برای تبدیل خواهد داشت. Google نمره کیفیت شما را به شما می گوید ، اما بهبود آن به شما بستگی دارد. 

نکته: برای یادگیری نحوه بهبود QS خود به مطالعه ادامه دهید . 

4. صفحه فرود تبلیغات خود را بهینه کنید. 
تلاش شما نباید با تبلیغ شما متوقف شود - تجربه کاربر پس از آن یک کلیک به همان اندازه مهم است. 

کاربر شما با کلیک روی تبلیغ شما چه چیزی را می بیند؟ آیا صفحه مقصد شما برای تبدیل بهینه شده است ، یعنی آیا از همان کلمات کلیدی استفاده می کند؟ آیا این صفحه نقطه درد کاربر شما را برطرف می کند یا به س theirال وی پاسخ می دهد؟ کاربر شما باید یک انتقال یکپارچه از طریق تبدیل را تجربه کند. 

نکته: بهترین روشهای صفحه فرود را مرور کرده و برای افزایش نرخ تبدیل خود آنها را پیاده سازی کنید. 

وظایف مدیر تبلیغات

مدیران تبلیغات ، تبلیغات و بازاریابی معمولاً موارد زیر را انجام می دهند: 

با روسای بخش ها یا کارمندان برای بحث در مورد موضوعاتی مانند بودجه و قراردادها ، برنامه های بازاریابی و انتخاب رسانه های تبلیغاتی کار کنید 
برنامه های تبلیغاتی مانند مسابقات ، کوپن ها ، یا هدایا را برنامه ریزی کنید 
برنامه های تبلیغاتی ، از جمله رسانه های تبلیغاتی مانند رادیو ، تلویزیون ، چاپ ، رسانه های آنلاین و بیلبوردها را برنامه ریزی کنید 
درباره قراردادهای تبلیغاتی مذاکره کنید 
ظاهر و احساس وب سایت های مورد استفاده در کمپین ها یا طرح ها را که طرح ها یا برنامه هایی برای تبلیغات هستند ، ارزیابی کنید 
برای درک مشتری و فرصت های بازار برای مشاغل ، مطالعات تحقیقات بازار را آغاز کرده و یافته های آنها را تجزیه و تحلیل کنید 
استراتژی های قیمت گذاری را برای محصولات یا خدمات بازاریابی شده برای مشتریان هدف ایجاد کنید 
برای ارائه بازاریابی یا مشاوره مرتبط با مشتریان ملاقات کنید 
استخدام افراد تبلیغاتی ، تبلیغاتی و بازاریابی را هدایت کنید و بر فعالیت های روزمره آنها نظارت کنید 
مدیران تبلیغات باعث ایجاد علاقه در بین خریداران احتمالی یک محصول یا خدمات می شوند. آنها این کار را برای یک بخش ، برای کل سازمان یا بر اساس یک پروژه انجام می دهند (که به عنوان یک حساب شناخته می شود). مدیران تبلیغات در آژانس های تبلیغاتی که کمپین های تبلیغاتی برای مشتری ها ، شرکت های رسانه ای که فضا یا زمان تبلیغاتی می فروشند و سازمان هایی که تبلیغات سنگینی انجام می دهند را انجام می دهند. 

مدیران تبلیغات برای تولید ایده برای یک کمپین تبلیغاتی با کارمندان فروش و دیگران همکاری می کنند. آنها بر کارکنانی که تبلیغات را توسعه می دهند نظارت می کنند. آنها برای تهیه بودجه و برآورد هزینه های این کمپین با اداره دارایی کار می کنند. 

غالباً ، مدیران تبلیغات به عنوان رابط بین مشتری و آژانس تبلیغاتی یا تبلیغاتی که تبلیغات را تهیه و قرار می دهد ، عمل می کنند. در سازمانهای بزرگتر با دپارتمانهای تبلیغاتی گسترده ، مدیران تبلیغات مختلف ممکن است بر حسابهای داخلی و بخشهای خدمات خلاق و رسانه نظارت کنند. 

علاوه بر این ، برخی از مدیران تبلیغات در زمینه یا نوع خاصی از تبلیغات تخصص دارند. به عنوان مثال ، مدیران رسانه نحوه رسیدن یک کمپین تبلیغاتی به مشتری را تعیین می کنند. آنها می توانند از هر یا همه رسانه های مختلف از جمله رادیو ، تلویزیون ، روزنامه ها ، مجلات ، اینترنت و علائم بیرونی استفاده کنند. 

مدیران تبلیغات که به عنوان مدیران حساب شناخته می شوند ، حساب های مشتریان را مدیریت می کنند ، اما آنها مسئولیتی در قبال ایجاد یا نظارت بر ایجاد یا ارائه تبلیغات ندارند. این وظیفه کار بخش خدمات خلاقیت می شود. 

مدیران تبلیغات برای افزایش فروش برنامه هایی را هدایت می کنند که تبلیغات را با انگیزه های خرید ترکیب می کند. غالباً ، این برنامه ها از پست مستقیم ، درج در روزنامه ها ، تبلیغات اینترنتی ، نمایشگرهای داخل فروشگاه ، تأیید محصول یا رویدادهای ویژه برای هدف قرار دادن مشتریان استفاده می کنند. مشوق های خرید ممکن است شامل تخفیف ، نمونه ، هدیه ، تخفیف ، کوپن ، قرعه کشی یا مسابقه باشد. 

مدیران بازاریابی تقاضای محصولات و خدماتی را که یک سازمان و رقبای آن ارائه می دهند تخمین می زنند. آنها بازارهای بالقوه محصولات سازمان را شناسایی می کنند. 

مدیران بازاریابی همچنین استراتژی های قیمت گذاری را برای کمک به سازمانها در به حداکثر رساندن سود و سهم خود در بازار و در عین حال اطمینان از رضایت مشتریان سازمان ، ایجاد می کنند. آنها با کارمندان فروش ، روابط عمومی و توسعه محصولات کار می کنند. 

به عنوان مثال ، یک مدیر بازاریابی ممکن است روندهایی را که نشانگر نیاز به محصول یا خدمات جدید است ، کنترل کند. سپس او ممکن است در توسعه آن کالا یا خدمات و ایجاد یک برنامه بازاریابی برای آن کمک کند. 

ویژگی های یک مدیر تبلیغات

برای اینکه یک مدیر تبلیغات موفق باشید ، باید بر افزایش آگاهی و ایجاد علاقه به محصولات و خدماتی که نمایندگی دارید متمرکز شوید. شما باید یک مسئله گر جزئیات گرا ، خلاق و مشارکتی با مهارت های برجسته ارتباطات و مدیریت پروژه باشید. 

مسئولیت های مدیر تبلیغات: 
نظارت بر عملیات بخش تبلیغات و اعضای کارکنان. 
کار با اعضای ستاد ، مشتریان یا یک آژانس تبلیغاتی برای ایجاد و تحقق اهداف پروژه ، بودجه ها و جدول زمانی. 
توسعه استراتژی های تبلیغاتی برای افزایش علاقه خریداران به محصولات یا خدمات. 
نظارت بر پیشرفت پروژه ، از برنامه ریزی تا اجرا ، تا اطمینان حاصل شود که متمرکز و موثر است. 
مذاکره در مورد مشخصات قرارداد و شرایط با مشتریان یا سایر طرف های خارجی. 
آغاز و هدایت تلاشهای پژوهشی. 
جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها و ارائه آن به طرف های دیگر از جمله مدیریت و مشتریان. 
مشارکت در استخدام و ارزیابی کارمندان در بخش تبلیغات. 
ارائه مشاوره تخصصی در مورد روشهای بازاریابی و تبلیغات برای محصولات یا خدمات جدید یا موجود. 
الزامات مدیر تبلیغات: 
مدرک کارشناسی در تبلیغات ، بازاریابی یا یک رشته مرتبط. 
حداقل 2 سال تجربه در یک زمینه مرتبط ؛ تجربه مدیریت ممکن است ترجیح داده شود. 
درک اصول و فنون طراحی و بازاریابی. 
توانایی تدوین استراتژی های مبتنی بر روند و تحولات صنعت. 
مهارت های استثنایی سازمانی و چند وظیفه ای ، به ویژه هنگام کار با چندین پروژه یا تیم. 
مهارتهای عالی مدیریت ، مذاکره ، گوش دادن و مهارتهای کلامی و کتبی. 
قاطعیت و مهارتهای قوی حل مسئله ، خصوصاً تحت فشار. 
توانایی توسعه و حفظ روابط کاری. 
مهارت های فروش و ارائه جامد. 

مدیر تبلیغاتی کیست؟

یک مدیر تبلیغات ، استراتژی تبلیغات یک شرکت را توسعه می دهد ، پیاده سازی و مدیریت می کند ، هر دو از نظر تجاری ، فروش و فنی. وظیفه آنها این است که بحث و گفتگو را شروع کرده و مدیریت کنند و نظارت بر فروش با اسپانسرها و آژانس ها را انجام دهند. آنها همچنین مقدار قابل توجهی از وقت خود را صرف مذاکره با نمایندگان فروش خارج از قرارداد می کنند و مسئولیت مدیریت تولید مواد فروش ، از جمله بسته های رسانه ای را دارند. آنها همچنین به طور کلی مسئولیت مدیریت گروهی از نمایندگان فروش تبلیغات را بر عهده دارند. 

علاوه بر فعالیت روزمره ، ایجاد یک مدیر تبلیغات در ایجاد علاقه در بین خریداران احتمالی یک محصول یا خدمات برای یک بخش ، یک کل سازمان یا بر اساس یک پروژه (برای یک حساب خاص آژانس تبلیغاتی) است. 

وظایف معمول مدیر تبلیغات 
شناسایی اهداف تبلیغاتی 
تدوین استراتژی تبلیغات 
هدف قرار دادن بازارهایی که باید برای تأمین تقاضای مشتری به آنها دسترسی پیدا کرد 
مدیریت کلیه تلاشهای تبلیغاتی 
مدیریت کل بخش تبلیغات ، در صورت لزوم 
تدوین برنامه های تبلیغاتی برای رسانه های سنتی و دیجیتال 
نظارت بر اجرای کلیه برنامه های رسانه ها 
ملاقات با مشتریان برای ارائه بازاریابی و مشاوره فنی 
ورودی در استخدام کارمندان تبلیغات ، تبلیغات و بازاریابی 
نظارت بر فعالیت روزانه کارمندان تبلیغات ، تبلیغات و بازاریابی 
یک مدیر تبلیغات اغلب در یک دفتر کار می کند ، اما برخی از موقعیت ها وجود دارد که برای ملاقات با مشتری نیاز به سفر دارد. این امر معمولاً اگر در یکی از آژانس های تبلیغاتی بزرگ با حساب های ملی و بین المللی کار می کنید ، این مورد وجود دارد. همچنین مدیران تبلیغات اغلب ملزم به حضور در رویدادهای مشتری هستند. غیر معمول نیست که مدیر تبلیغات به عنوان رابط بین مشتری و شرکت تبلیغاتی یا تبلیغاتی که تبلیغات را ایجاد ، توسعه و قرار می دهد ، عمل می کند. 

میانگین درامد 
متوسط ​​حقوق و دستمزد سالانه برای مدیریت تبلیغات از آگوست 2017 92407 دلار است و دامنه آن بین 80،887 تا 111،124 دلار است. با این حال ، این به عوامل مختلفی می تواند بسیار متفاوت باشد. جغرافیا عامل بزرگی در مورد جبران خسارت است که اغلب شامل پاداش و تقسیم سود است. 

الزامات آموزش 
برای اکثر موقعیت های تبلیغاتی مدرک کارشناسی لازم است. برخی از کارفرمایان لیسانس تبلیغات یا روزنامه نگاری را ترجیح می دهند. یک دوره آموزشی مرتبط ممکن است شامل کلاسهایی در بازاریابی ، رفتار مصرف کننده ، تحقیقات بازار ، فروش ، روشهای ارتباطی و فناوری ، هنرهای تجسمی ، تاریخ هنر و عکاسی باشد. 

کیفیت های مهم 
ویژگی های رایج مدیران تبلیغات شامل مهارت های بین فردی و همچنین مهارت های تحلیلی است. مهارت های تحلیلی لازم است زیرا صنعت تبلیغات با افزایش رسانه های دیجیتال و به طور کلی چشم انداز دیجیتال به طور مداوم در حال تغییر است. مدیران باید بتوانند روند صنعت را تجزیه و تحلیل کنند تا امیدوار کننده ترین استراتژی ها را برای سازمان یا مشتریان خود تعیین کنند. از دیگر ویژگیهای مهم می توان به مهارتهای ارتباطی خوب ، خلاقیت ، مهارتهای تصمیم گیری مناسب و مهارتهای سازمانی به خوبی توسعه یافته جهت مدیریت کارآمد وقت و بودجه خود ضمن هدایت و ایجاد انگیزه در کارکنان اشاره کرد. همانطور که می بینید ، دلیل شغل مدیر تبلیغات با حقوق سنگین این است که این شغل با مسئولیت زیادی همراه است.