• طراحی سایت

1000 نکته تبلیغاتی

1000 نکته تبلیغاتی گردآوری شده از تمام مقالات تبلیغاتی از تمام سایت های داخلی و خارجی که حاوی نکات بسیار ارزشمند و مفیدی یرای مجریان تبلیغات میتواند یاشد.

40 ایده تبلیغاتی 

چه کسب و کار شما هنوز جدید باشد و چه جا افتاده ، بزرگ یا کوچک ، باید در مورد آن به مردم بگویید و این به معنای تبلیغات است.

اما این بدان معنا نیست که برای تبلیغات کلمه به بودجه ای به اندازه Super Bowl نیاز دارید. بسیاری از ایده های تبلیغاتی رایگان وجود دارد که برای مشاغل از هر اندازه مناسب است. فقط به مارک هایی مانند Rolls-Royce ، Kiehls یا Huy Fong Foods (سازندگان Sriracha) نگاه کنید - همه مارک هایی که آزار دهنده تبلیغات پولی نیستند.

در عوض ، آنها از تاکتیک های رایگان مانند رسانه های اجتماعی و تبلیغات دهان به دهان برای افزایش آگاهی از برند استفاده می کنند و شما نیز می توانید.

برای شروع ، 40 ایده از ایده های تبلیغاتی رایگان برای مشاغل را گردآوری کردیم - حتی اگر بودجه تبلیغاتی زیادی هم داشته باشید باید از بسیاری از آنها بهره ببرید!

1. هرگونه نمایه یا لیست موجود را ادعا کنید
صدها دایرکتوری آنلاین ، لیست ها و سایت های بررسی وجود دارد. مطمئن شوید که لیست مشاغل خود را در سایتهایی مانند Yelp ادعا کرده اید و از به روز بودن اطلاعات اطمینان حاصل کنید.

2. فرصت های دیگری برای لیست شدن پیدا کنید
به دنبال فرصت هایی برای لیست کردن مشاغل خود در هر دایرکتوری یا سایت مرور باشید که قبلاً از آنها استفاده نمی کنید. ممکن است دایرکتوری های تجاری مرتبط با صنعت یا مکان شما و لیست های محله ، شهر و ایالت برای مشاغل محلی با مکان های فیزیکی وجود داشته باشد.

3. با Biteable یک فیلم تبلیغاتی رایگان بسازید
تبلیغات ویدئویی یک روش قدرتمند برای دستیابی به افراد با یک پیام جذاب و مرتبط است. و با Biteable ، برای شروع به بودجه زیادی احتیاج ندارید - در عوض ، از یکی از الگوهای رایگان ما استفاده کنید! در اینجا فقط یک زن و شوهر وجود دارد:

نمایش پرده ای نمایش محصول
ویرایش ویدئو
راه اندازی محصول
ویرایش ویدئو
راه اندازی محصول عالی
ویرایش ویدئو
توضیح دهنده برنامه
ویرایش ویدئو
اطلاعیه محدوده جدید
ویرایش ویدئو
فروش اکنون فعال است
ویرایش ویدئو
پست جدید بلاگ
ویرایش ویدئو
فروش به زودی پایان می یابد
ویرایش ویدئو
4- کسب و کار خود را در گوگل جستجو کنید
مطمئن شوید لیست مشاغل Google شما به روز است. این احتمالاً اولین چیزی است که شخصی هنگام جستجوی کسب و کار شما مشاهده می کند ، بنابراین مطمئن شوید که نمایه شما کاملاً کامل و بهینه شده است. چند عکس را بارگذاری کنید و فراموش نکنید که ساعات کار و اطلاعات تماس خود را اضافه کنید. اگر مشاغل محلی با مکان آجر و ملات فیزیکی دارید ، این از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا به شما کمک می کند تا تجارت شما در Google Maps نشان داده شود.

5- به گفتگو بپیوندید
به دنبال بحث و گفتگو و گفتگوی مربوط به تجارت یا صنعت خود باشید - حتی ممکن است مشتریان شما قبلاً بصورت آنلاین درباره کسب و کار شما بحث کرده باشند!

به یاد داشته باشید که شما نمی خواهید فقط با یک لینک و یک تبلیغ واضح فشار وارد کنید. درعوض ، سعی کنید ارزش خود را با پاسخ دادن به س questionsالات ، به اشتراک گذاشتن تخصص خود یا در مواردی که مشتری ناراضی است ، بیفزایید و با کمال حسن نیت کمک کنید.

6. در مورد وبلاگ ها و مقالات نظر دهید
به همین ترتیب ، به دنبال پست ها و مقالات وبلاگ رهبران فکری یا مشاغل مرتبط با خود باشید ، اما نه رقبای مستقیم. نظرات متفکرانه ای را ارائه دهید (از ظاهر شدن هرزنامه خودداری کنید!) دیدگاه خود را در مورد موضوع به اشتراک بگذارید.

7. وبلاگ نویسی را شروع کنید
اگر قبلاً وبلاگ نویسی نکرده اید ، باید باشید! به طور مداوم به اشتراک گذاری محتوای مربوطه تأثیر مهمی در نمایش وب سایت شما در نتایج جستجو دارد. هرچه صفحه شما بالاتر باشد ، احتمال یافتن مشتری شما بیشتر است.

8. میزبان و یا در چت های توییتر شرکت کنید
گپ های توییتر راهی آسان برای نام بردن از آن است. اگر پهنای باند را برای میزبانی خود ندارید ، فرصت های زیادی برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه خود در گپ های موجود وجود دارد. گپ های مربوط به صنعت خود را در این لیست از TweetReports پیدا کنید.

9. یک خبرنامه ایمیل شروع کنید
ایمیل یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی موجود است. به همین دلیل است: افرادی که در لیست ایمیل شما هستند ، دریافت تبلیغات و پیام های دیگر از شما را انتخاب کرده اند. آنها در ازای پیشنهادات یا اطلاعاتی از شما ، چیزی با ارزش (آدرس ایمیل آنها) را تحویل داده اند. حتماً از آن هوشمندانه استفاده کنید!

10. در یک مراسم صحبت کنید
با سخنرانی در یک کنفرانس یا رویداد یا شرکت در یک پنل به دنبال فرصت هایی برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود باشید. با انتخاب رویدادی که کاملاً منطبق با تجارت یا صنعت شما باشد ، خود را به عنوان یک رهبر فکری قرار می دهید و در مقابل مخاطبی قرار می گیرید که (امیدوارم) مناسب کسب و کار یا محصول شما باشد.

11. با مطبوعات دیدار کنید
برای نوشتن و ارسال اطلاعیه مطبوعاتی به اخبار محلی یا صنعت خود به یک شرکت روابط عمومی گران قیمت احتیاج ندارید. برای اطلاع رسانی های بزرگ خود ، اطلاعیه های مطبوعاتی را بنویسید و از یک سرویس ارسال رایگان برای اطلاع رسانی استفاده کنید - برای امتحان کردن این سرویس ، این لیست را بررسی کنید.

12. ارسال در Reddit
برای هر موضوع زیر نور خورشید اعتبارهای فرعی وجود دارد. نکته اصلی ارسال پست در Reddit به عنوان یک تجارت ، پرهیز از فروش بودن و شفافیت در مورد این است که شما نماینده یک تجارت هستید. سعی کنید در جامعه شرکت کنید و اصیل و مفید باشید.

13. پیشنهاد به وبلاگ مهمان
به دنبال فرصت هایی برای مشارکت در پست مهمان در سایت ها یا وبلاگ های مرتبط با صنعت خود باشید. این تاکتیک می تواند به رانندگی در وب سایت شما کمک کند و نام شما را به عنوان یک رهبر فکری در سایت شما ایجاد کند. برای راهنمایی در مورد شروع کار به راهنمای Kissmetric مراجعه کنید.

14. محتوای خود را دوباره استفاده کنید
استفاده مجدد از محتوای موجود راهی عالی برای کسب بیشتر مسافت پیموده شده از محتوایی است که قبلاً داشته اید - به صورت رایگان. این که آیا یک پست وبلاگ منسوخ را پرداخت می کنید یا یک کتاب الکترونیکی موجود را به یک دوره ایمیل تبدیل می کنید ، استفاده مجدد از آنها فرصت بیشتری برای مواجهه با مخاطبان کاملا جدید به شما می دهد.

15- اینفوگرافی ایجاد کنید
اینفوگرافیک ها راهی برای تبدیل داده های نه چندان جذاب بصری به محتوایی جذاب و بسیار قابل اشتراک است. و به لطف شبکه های تصویری رسانه های اجتماعی مانند Pinterest ، اینفوگرافیک ها راهی گسترده برای گسترش دارند. از یک ابزار رایگان مانند Canva برای تبدیل داده های خود یا داده های مربوط به صنعت خود به یک اینفوگرافیک چشم نواز استفاده کنید.

16- مراجعه کنید
درخواست مراجعه از بهترین مشتریان خود روشی آسان و رایگان برای دریافت تبلیغات دهان به دهان است. توصیه یکی از دوستان معتبرترین شکل تبلیغات به حساب می آید. اما بسیاری از مردم فکر نمی کنند که دوست خود را به تجارت شما ارجاع دهند ، به همین دلیل پرسیدن این مسئله بسیار مهم است.

17. به مشتریان خود پاداش دهید
از آخرین نکته ما در پشت پرده استفاده کنید ، روشهایی را برای پاداش دادن به مشتریان وفادار خود در نظر بگیرید ، به خصوص برای مراجعه یا بررسی مثبت. ارسال مقداری کالای رایگان ، کالای رایگان یا ارائه تخفیف اندک ، همه راه های عالی برای ایجاد انگیزه در مشتریان و ایجاد حسن نیت هستند. اگر مشتریان شما تجربه خوب خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند ، حتی بهتر!

18. یک وب سایت ایجاد کنید
امیدوارم که شما قبلاً این کار را انجام داده باشید ، اما اگر نه ، وقت آن است! ابزارهایی مانند Wix و Weebly به هر کسی اجازه می دهد یک وب سایت رایگان ایجاد کند ، بدون اینکه به مهارت توسعه نیاز باشد. داشتن یک وب سایت کمک زیادی به مشتریان می کند تا شما را در موتورهای جستجو مانند Google بیابند.

19. وب سایت خود را به روز نگه دارید
وقتی وب سایتی گرفتید ، اجازه ندهید که آن تار عنکبوت را جمع کند. به روزرسانی منظم آن با محتوای تازه برای رتبه بندی در نتایج جستجوی Google مهم است. اطمینان حاصل کنید که سایت شما به روز و بهینه شده است. این روزها ، اگر وب سایت شما در تلفن همراه کار نکند یا ظاهر خوبی نداشته باشد ، بسیاری از کاربران بلافاصله کلیک می کنند.

20. برای سئو بهینه سازی کنید
استفاده از یک ابزار SEO رایگان مانند Yoast و انجام برخی تحقیقات اساسی در مورد کلمات کلیدی تا حد زیادی منجر به افزایش رتبه شما در نتایج جستجو می شود. به یاد داشته باشید ، روزهای صفحات زرد گذشته است. اکنون افراد برای یافتن مشاغل به Google مراجعه می کنند ، بنابراین مهم است که برای کمک به آنها در یافتن شما تلاش کنید.

21. برای جوایز وارد کار خود شوید
به دنبال جوایز ارائه شده توسط نشریات تجاری یا تجاری محلی خود ، اتاق بازرگانی و سازمان های حرفه ای یا غیرانتفاعی باشید. جوایز زیادی وجود دارد ، اما واقعیت این است که نامزد شدن جای تعجب ندارد - شما باید وارد شوید!

22. داوطلب
بازگشت به موسسات غیرانتفاعی محلی نه تنها به شما کمک می کند تا در جامعه خود ارتباطات خوب و ارزنده ای برقرار کنید ، بلکه می تواند به ایجاد آگاهی در مورد تجارت شما نیز کمک کند. شما می توانید با تیم خود یک پروژه خدماتی انجام دهید ، یا مثلاً با عضویت در یک هیئت مدیره در یک ظرفیت رهبری خدمت کنید.

23. بررسی کنید
بررسی ها بسیار مهم هستند ، اما آیا می دانید مردم به راحتی تجربه های بد مشتری را از تجربیات خوب به اشتراک می گذارند؟ حتی مشتریان خوشحال نیز همه کسانی نیستند که به Yelp یا Google سر بزنند و حسن نیت خود را به اشتراک بگذارند. به همین دلیل بسیار مهم است که از بهترین مشتریان خود بخواهید که تجربیات خوب خود را با نام تجاری شما به اشتراک بگذارند.

24. برگزاری کارگاه یا وبینار
ورود افراد به خانه (به صورت حضوری یا به صورت مجازی) می تواند تا حد زیادی به آگاهی از برند کمک کند. با ارائه یک جلسه آموزشی مفید که به مشتری ایده آل شما کمک می کند مشکلات خود را حل کند ، در حال ایجاد اعتماد و ارتباط هستید و اطمینان حاصل کنید که دفعه دیگر که به دنبال محصول یا خدماتی مانند شما هستند ، به فکر شما خواهند بود.

25. مسابقه یا مسابقه ای را برگزار کنید
لازم نیست برای یک مسابقه یا مسابقه موثر ثروت خود را صرف جوایز کنید - در واقع ، نباید! هنگامی که جایزه ارتباط تنگاتنگی با کسب و کار شما داشته باشد ، مسابقات بسیار مثر است. به عنوان مثال: محصول رایگان. مطمئناً ، اگر یک iPad را هدیه دهید ، ممکن است 1000 ورودی داشته باشید ، اما آیا این افراد واقعاً به کاری که شما انجام می دهید علاقه مند هستند؟ احتمالا نه.

26. به س questionsالات Quora پاسخ دهید
وقتی اینترنت س hasالی دارد ، Quora غالباً جایی است که روشن می شود. بسیاری از مشاغل موفق به ارسال موفقیت در ارسال پاسخ به س questionsالات در Quora شده اند و انجام این کار می تواند موجب ایجاد اقتدار در زمینه ، افزودن لینک به وب سایت شما و ایجاد ترافیک شود.

مثل همیشه ، سعی کنید مفید باشید ، نه تبلیغاتی - فقط یک لینک به وبلاگ خود ارسال نکنید و آن را روزانه صدا کنید. در عوض ، به دنبال س questionsالات مربوط به صنعت خود باشید ، به خصوص اگر قبلاً یک پست یا ویدیوی وبلاگ در مورد یک موضوع مرتبط دریافت کرده اید. سپس پاسخ را خلاصه کرده و پیوندی به جایی که افراد می توانند بیشتر بیاموزند (در صورت تمایل) قرار دهید.

27. در پادکست ها میهمان شوید - یا میزبان خودتان باشید!
پادکست ها راهی عالی برای دسترسی به مخاطبان جدید هستند. بسیاری از مردم وقت ندارند یا نمی خواهند مقاله های نوشته شده بخوانند ، اما دوست دارند پادکست ها را گوش دهند. با میزبان چند پادکست مرتبط تماس بگیرید و پیشنهاد مهمان شوید. حتی اگر پادکست خود را داشته باشید ، به عنوان میهمان حضور در دیگران به گسترش دسترسی شما کمک می کند.

28. در رویدادهای شبکه شرکت کنید
برای مشاغل در هر اندازه و صنعت ، شبکه حضوری یکی از بهترین روش های مطلق ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه یا شرکای تجاری است. همانطور که تبلیغات پولی می تواند قدرتمند باشد ، ارتباط حضوری و دهان به دهان یکی از بهترین شکل های مطلوب تبلیغات است.

29. با مشاغل دیگر مشارکت کنید
بگویید که شما یک عکاس هستید - احتمالاً مشتریانی دارید که می خواهند آرایش و آرایش خود را نیز انجام دهند. و اگر آرایشگر آرایش و آرایش هستید ، به احتمال زیاد با افرادی که برای مراسم خاص مانند عروسی آماده می شوند ، کار می کنند که ممکن است به دنبال یک عکاس باشند. ایجاد روابطی که در آن با هم کار می کنید و مشتری ها را به یکدیگر ارجاع می دهید ، یکی از روش های فوق العاده ارزشمند برای دریافت تبلیغات دهان به دهان است.

30. حضور رسانه های اجتماعی خود را توسعه دهید
بله ، تأثیرگذاری به صورت ارگانیک (بخوانید: رایگان) در رسانه های اجتماعی از همیشه دشوارتر است. اما این بدان معنا نیست که شما باید آن را نادیده بگیرید. شبکه های رسانه های اجتماعی یکی از رایج ترین مکان ها برای یادگیری مردم در مورد مشاغل است. در واقع ، 25٪ از مصرف کنندگان هزاره هنگام تحقیق در مورد یک تجارت ، با رسانه های اجتماعی شروع می کنند - نه جستجوی Google یا بازدید از وب سایت شرکت. اطمینان حاصل کنید که در هر کانال رسانه های اجتماعی که استفاده می کنید حضوری فعال و نمایه های کاملاً کامل دارید.

31. با مشاغل دیگر همکاری کنید یا
غیرانتفاعی
مشارکت ها نباید به ارجاع مشتری به یکدیگر محدود شوند. آیا می توانید با یک کسب و کار دیگر یا یک سازمان غیرانتفاعی در یک محصول با نسخه محدود همکاری کنید؟ یا برای میزبانی یک رویداد یا مسابقه با هم کار می کنیم؟ این تاکتیک ها می توانند به شما کمک کنند تا به مخاطبان کاملا جدیدی دسترسی پیدا کنید زیرا شما و شریک زندگی خود هر دو در کانال های بازاریابی خود تبلیغ می کنید.

32. در رویدادهای محلی شرکت کنید
برای شرکت در رویدادهای محلی نیازی به بودجه حمایت مالی زیادی ندارید. از تیم خود بخواهید به عنوان کارمند رویداد داوطلب شود ، یا فضای رویداد ، پذیرایی ، محصول خود را به عنوان جوایز حراج یا خدماتی مرتبط با صنعت خود اهدا کنید (به عنوان مثال یک شرکت صوتی می تواند صدا ارائه دهد.)

33. از امضای ایمیل خود بیشترین استفاده را ببرید
آیا در امضای ایمیل شما پیوندی به وب سایت شما وجود دارد؟ در مورد پیوند به کانال های رسانه های اجتماعی شما چطور؟ امضای ایمیل شما ارزشمند است ، اما اغلب نادیده گرفته می شود! حتی می توانید در مورد یک تبلیغ یا پیشنهاد فعلی یک مزاحمت در این فضا قرار دهید.

34. ایمیلهای سرد ارسال کنید
در حالی که بسیاری از مردم از ترس اینکه نامه های ناخواسته به نظر برسد ، از ارسال ایمیل های سرد احتیاط می کنند ، اما اگر این کار خوب انجام شود ، می توانند کار کنند - و هزینه آنها یک سنت نیست. مهم این است که پیام خود را شخصی و کوتاه ، عملی و ارزشمند نگه دارید: چگونه می توانید به حل مشکل آنها کمک کنید؟

35. دفتر خود را باز کنید
ارائه فضای خود برای یک ملاقات یا رویداد دیگر یک روش برجسته برای ایجاد آگاهی در مورد نام تجاری شما است. برای تهیه غذاهای تازه با یک تجارت دیگر شریک شوید و مجبور نیستید هزینه ای کم کنید!

36. بروشور ، بروشور یا کارت پستال ایجاد کنید
مطمئناً ، در مورد تبلیغات آفلاین مانند آگهی های تبلیغاتی هیچ چیز پیشگویی وجود ندارد. اما واقعیت این است که آنها هنوز کار می کنند. با هزینه برخی از کاغذها و تونرها ، می توانید بروشورها و بروشورهایی را برای گرفتن در کافی شاپ ها یا مکان های دیگری که مشتری هدف شما در آنها می گذرد ، شلاق بزنید.

37. انتشار مطالب در LinkedIn
LinkedIn فقط برای شبکه سازی و نگه داشتن برگه های همکاران قدیمی نیست. در واقع این یک پلت فرم انتشاراتی کاملاً قدرتمند است. با چند تغییر ساده برای بهینه سازی محتوای موجود خود برای الگوریتم LinkedIn ، به طور بالقوه می توانید در معرض مخاطبان جدید و گسترده قرار بگیرید.

38. چیزهایی با مارک شرکت بپوشید - و مقداری هدیه دهید!
گرچه کاملاً رایگان نیست ، اما شما احتمالاً از قبل تی شرت یا وسایل دیگری با مارک شرکت دارید. مطمئن شوید که شما و تیمتان هنگام حضور در رویدادها از آنها استفاده می کنید. حتی می توانید آنها را به عنوان هدیه تشکر یا جوایز مسابقه با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.

39. بررسی بگذارید یا توصیفات ارائه دهید
اگر با تأمین کنندگان یا فروشندگان کار می کنید ، در نظر داشته باشید که نظرات مثبت را به صورت آنلاین ترک کنید یا پیشنهاد دهید در مورد تجربه خود یک توصیف به اشتراک بگذارید. شما با شرکای خود حسن نیت ایجاد خواهید کرد ، و نام خود را نیز در آن جا وارد خواهید کرد.

40. تبلیغات پولی - رایگان را امتحان کنید
آخرین و نه مهمترین ، شرکتهایی مانند گوگل ، بینگ ، یاهو و آمازون و برخی از شرکتهای میزبان همه اعتبارهای تبلیغاتی را برای امتحان تبلیغات پولی ارائه می دهند. فیس بوک کوپن های تبلیغاتی دوره ای را نیز ارائه می دهد ، اگرچه نمی توانید برای دریافت آنها مستقیماً ثبت نام کنید. برای یادگیری نحوه استفاده از اعتبارات تبلیغاتی تبلیغاتی ، این راهنما را بررسی کنید.

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات در رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی
نکات مربوط به بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارگانیک بازاریابی رسانه های اجتماعی یکی از موثرترین راه های ارتباط آنلاین با مشتریان ایده آل شماست.

چرا؟ همه چیز به توجهات می رسد.

و واقعیت این است که اساساً همه امروز در شبکه های اجتماعی حضور دارند و چشمانشان به صفحه آنها چسبانده شده است.

به همین دلیل حضور شما در سیستم عامل های کلیدی که مشتریان شما حضور دارند برای شما حیاتی است. شما باید آنها را در جایی که هستند ملاقات کنید.

خواه به دنبال ایجاد یک تبلیغات ارگانیک باشید یا شروع به تبلیغات پولی کنید ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، LinkedIn ، YouTube ، Pinterest ، Snapchat ، TikTok و حتی چند مورد دیگر احتمالاً تعداد زیادی فرصت را برای تجارت شما فراهم می کنند.

بنابراین ، چگونه شروع به استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ آنلاین شرکت خود می کنید؟

ما در زیر به شما در مورد چگونگی انجام بازاریابی رایگان و غیر رایگان در شبکه های اجتماعی مشاوره خواهیم داد. اما ابتدا باید بفهمید که مشتریان شما چه کسانی هستند و در کجای آنلاین پاتوق هستند.

پس از دانستن اینکه آنها چه کسانی هستند و به چه چیزهایی علاقه دارند ، می توانید بستر اجتماعی را که بیشترین تطابق را داشته باشد انتخاب کنید و شروع به ایجاد محتوا یا تبلیغات تبلیغاتی کنید تا مورد توجه آنها قرار گیرد.

رسانه های اجتماعی ارگانیک

رسانه های اجتماعی ارگانیک
رسانه های اجتماعی ارگانیک به سادگی همه پست هایی هستند که از طریق دوستان و شرکت هایی که دنبال می کنید در خبرخوان خود مشاهده می کنید. این رسانه های اجتماعی کلاسیک است.

خواه در مورد فیس بوک ، اینستاگرام ، LinkedIn یا TikTok صحبت کنیم ، هر سیستم عامل به افراد و مشاغل اجازه می دهد تا نمایه ای ایجاد کرده و پست را به صورت رایگان شروع کنند.

البته استفاده از رسانه های اجتماعی ارگانیک برای تبلیغ شرکت شما موافقان و مخالفانی دارد.

اول ، نکات مثبت.

این برای کمک به شما در ایجاد وفاداری آنلاین و دنبال کردن و توزیع محتوا مانند فیلم ها ، وبلاگ ها و موارد موردی بسیار مفید است شما می توانید منابع مفیدی را در اختیار پیروان خود قرار دهید و با تعامل با آنها در نظرات ، آگاهی از برند خود را افزایش دهید.

با ارسال مداوم برند ، برند شما توسط مشتریان بالقوه معتبر و قابل اعتماد شناخته می شود و به شما کمک می کند تا آنها را به پایین کانال خود منتقل کنید.

در حالی که هسته اصلی رسانه های اجتماعی ثابت مانده است ، اما همیشه ویژگی های جدیدی ارائه می شود که به شما کمک می کند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

به عنوان مثال ، هر دو فیس بوک و اینستاگرام (و حتی LinkedIn و YouTube) جریان زنده و داستانهایی را به سیستم عامل خود اضافه کرده اند ، به شما این امکان را می دهد که با مخاطبان خود به طریقی کاملا جدید درگیر شوید.

"زنده رفتن" می تواند راهی عالی برای تعامل سریع با پیروان شما باشد و به آنها نشان دهد که چگونه محصول / خدمات شما می تواند به بهبود زندگی آنها کمک کند. این یک روش عالی برای تولید سریع محتوا است زیرا به تنظیمات کمی ، برنامه نویسی یا ویرایش پس از تولید نیاز دارد. و به شما امکان می دهد مستقیماً با مخاطبان خود صحبت کنید و به س questionsالات آنها پاسخ دهید.

استفاده از جریان مستقیم می تواند به شرکت شما کمک کند تا محبوبیت و قابلیت اطمینان شما را بالا ببرد و چهره ای انسانی به برند شما ببخشد.

داستان ها همچنین ارزش شناختن را دارند زیرا می تواند راه دیگری برای جلب توجه مخاطب شما باشد. آنها به همان اندازه پست های اخبار خبری معمولی محبوب شده اند ، بنابراین این منطقه ای است که نمی خواهید آن را از دست بدهید.

داستان های فیس بوک و اینستاگرام می توانند برای قرار دادن محتوای کوتاه فرم عالی باشند. به خصوص ما دوست داریم که شما می توانید نظرسنجی ، آزمونهایی ایجاد کنید و از داستان های خود س questionsال کنید تا با مخاطبان خود درگیر شوید و مکالمه ای را شروع کنید.

با این حال ، ایجاد مخاطب به صورت ارگانیک بر روی هر سیستم عامل نیاز به زمان زیادی دارد و شما باید با تلاش خود سازگار باشید.

برای اینکه رسانه های اجتماعی ارگانیک را به درستی انجام دهید و در واقع نتایج قابل توجهی را برای کسب و کار خود به ارمغان بیاورید ، نمی توانید پست ها را فقط یک روز تنظیم کنید و آن را روزانه صدا کنید.

این یک "تاکتیک" نیست بلکه یک تغییر در فلسفه بازاریابی شما است و برای دیدن واقعاً نتایج ماهها یا حتی یک یا دو سال طول می کشد.

با این حال ، هنگامی که هزاران دنبال کننده آنلاین داشته باشید که به دلیل تلاش های شما در شبکه های اجتماعی ، برند شما را می شناسند ، دوست دارند و به آن اعتماد دارند ، فروش بسیار ساده تری به آنها خواهید داشت.

رسانه های اجتماعی پرداخت شده

رسانه های اجتماعی پرداخت شده
بازاریابی با پرداخت رایگان در شبکه های اجتماعی یکی از محبوب ترین راه ها برای جابجایی بازدید به وب سایت و تولید سرنخ است.

نکته قابل توجه در مورد آن این است که به شما امکان می دهد از تمام سنگین های سنگین مورد نیاز برای رسیدن به هزاران نفر در این سیستم عامل ها فقط با استفاده از شبکه های اجتماعی آلی عبور کنید. و می توانید هزینه های دلخواه خود را انتخاب کنید.

به معنای اندازه کسب و کار یا بودجه شما ، فرصت های زیادی برای فعالیت در اختیار شما قرار می گیرد.

تا جایی که به ما مربوط می شود این یک معامله بسیار شیرین است.

بنابراین ، دقیقاً چه چیزی با حقوق اجتماعی پرداخت می شود؟

جزئیات بسته به پلت فرم متفاوت است ، اما داستان کوتاه به شما امکان می دهد تبلیغات بسیار هدفمندی را برای مخاطبان ایده آل خود اجرا کنید ، بنابراین می توانید با پیام مناسب در زمان مناسب جلوی آنها قرار بگیرید.

دو نکته اصلی وجود دارد که تبلیغات پولی شبکه های اجتماعی را بسیار موثر می کند. اولین مورد ، قابلیت هدف گذاری سیستم عامل ها است که به شما امکان می دهد تبلیغات خود را به افرادی نشان دهید که قبلاً به محصول یا خدمات شما علاقه نشان داده اند یا با گروه های جمعیتی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید مطابقت دارند. فیس بوک به تنهایی 52000 نقطه داده در هر کاربر دارد.

مهم نیست شرکت شما چقدر خوب است ، وقتی می گوییم برای Facebook مناسب نیست ، به ما اعتماد کنید.

دوم توانایی های تولید سرب است که این سیستم عامل ها به تجارت شما ارائه می دهند. یک تبلیغ بسیار شبیه به پست معمولی است ، بنابراین شما می توانید از کپی جذاب و هرگونه تصویر و فیلم خلاقانه ای استفاده کنید که تیم شما می تواند با جنجال توجه مردم را جلب کرده و آنها را به پیشنهاد شما تبدیل کند.

در پایان روز ، بازاریابی (دیجیتال یا غیر) اساساً به مخاطبان و پیشنهادات خلاصه می شود. فیس بوک ، اینستاگرام ، LinkedIn ، Snapchat ، TikTok دارای تعداد زیادی داده در مورد هر کاربر است که به شما امکان می دهد نوع دقیق شخصی را که به خدمات شما علاقه مند است ، هدف قرار دهید. و شما می توانید پیشنهاد خود را بر اساس علایق و رفتار آن شخص تنظیم کنید.

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات کلیکی در صفحه اول گوگل

تبلیغات با هر کلیک (PPC)
اکنون ، رسانه های اجتماعی تنها راه حضور آنلاین مشتریان شما نیستند. در واقع، بعید میدانم.

اگر به شما بگوییم که نه تنها روش های دیگری وجود دارد که بتوانید به صورت آنلاین در مقابل مشتریان ایده آل خود قرار بگیرید ، بلکه می توانید این کار را درست هنگامی که آنها در حال تحقیق درباره یک محصول یا خدمات هستند و آماده خرید هستند انجام دهید؟

بله این درست است. وارد Google Ads شوید.

Google Ads بستر تبلیغاتی Google Pay Per Click (PPC) است. با PPC ، شما فقط وقتی کاربر روی تبلیغ شما کلیک می کند ، هزینه پرداخت می کنید که در نهایت باعث می شود مقدار زیادی از تغییر در شما صرفه جویی شود (مدیر مالی شما قطعاً فقط یک پمپ مشت کم فشار را در آنجا انجام داده است).

همانند تبلیغات پرداخت شده در شبکه های اجتماعی ، Google Ads به شما امکان می دهد تمام کارهای جستجوگرها را برای رتبه بندی وب سایت خود در بالای Google دور بزنید و در عوض برای هر کلمه کلیدی که می خواهید هدف قرار دهید به بالای نتایج جستجو بروید. این مثل این است که یک Fastpass در Six Flag دریافت کنید ، فقط احتمالاً آنقدرها هم هیجان انگیز نیست.

شروع کار با تبلیغات Google Ads و PPC نسبتاً ساده است. شما فقط به گوگل می گویید که چه کلمات کلیدی را می خواهید هدف قرار دهید ، بودجه روزانه شما چیست و سپس شروع به نوشتن عناوین و توضیحات مربوط به کسب و کار و پیشنهادات اصلی آن می کنید که هنگام جستجوی همان کلمات کلیدی به مردم نشان داده می شود.

البته ، یک تن بیشتر به آن می پردازد ، اما این یک نسخه ساده شده از آن است.

آنچه در مورد تبلیغات PPC بسیار جالب است این است که نه تنها برای تبلیغاتی که واقعاً کلیک می کنند باید هزینه پرداخت کنید ، بلکه ردیابی نتایج و اندازه گیری بازگشت سرمایه آسان است. Google Ads بینش قابل توجهی در مورد تبلیغات و کلمات کلیدی شما برای تبدیل شدن به سایت ارائه می دهد و با این اطلاعات می توانید کمپین خود را به منظور ادامه روند بازده ، تنظیم کنید.

Google همچنین به شما نمره کلی "بهینه سازی" برای فعالیت های شما را می دهد. این گوگل است که به شما می گوید کمپین شما در مقیاس 1٪ - 100٪ چقدر خوب است. همانطور که Google درباره کمپین های شما بیشتر می آموزد ، روش های مختلفی را برای بهینه سازی کمپین های شما برای بهبود عملکرد پیشنهاد می کند. با تشکر ، گوگل!

رسانه چاپی
اگرچه تعدادی از مشاغل شروع به تخصیص مجدد بودجه تبلیغاتی خود به طور کامل به سمت شبکه جهانی وب کرده اند ، اما هرگز رسانه های چاپی را به عنوان یک بستر تبلیغاتی حساب نکنید.

حتی اگر این س beenال مطرح شده باشد که آیا تبلیغات چاپی هنوز ارزش یک پنی زیبا را دارد یا خیر ، هنوز هم یک گزینه مناسب است.

از طرف دیگر ، رسانه چاپی قابل لمس است. ماندگاری تبلیغات آنلاین در بهترین حالت کوتاه مدت است ، در حالی که تبلیغات چاپی توانایی آن را دارند تا زمانی که چارلز بارکلی نوسان گلف مناسبی را کسب کند (هرگز قابل بحث نیست).

ماهیت فیزیکی چاپ می تواند به برند شما کمک کند تا برجسته شود و به آن دسته از اعضای بازار هدف شما برسد که حتی یک وقت آنلاین نمی گذرانند.

تبلیغات چاپی همچنین به عنوان یک نوع پتو امنیتی عمل می کند. با وجود تعداد زیادی از تبلیغات آنلاین گیج کننده که در گوشه گوشه فضای مجازی کمین کرده اند ، دشوار است که تشخیص دهید آیا یک محصول واقعی به شما پیشنهاد می شود یا با معرفی یک نوع بدافزار به سیستم عامل خود ، یک کلیک فاصله دارید.

در واقع ، شما به طور كلی از كلیك كردن روی آنها خودداری می كنید. من نمی توانم تضمین كنم كه هیچ چیز تقلبی در مورد تبلیغ چاپی وجود ندارد ، اما می توانم قول بدهم كه این هیچ كاری ناخواسته یا خطری برای سلامتی شما نیست.

اگرچه هزینه رسیدن به 1000 نفر از طریق روزنامه یا مجله گران است ، زیرا گناه 20 تا 30 دلار است ، اما به دلیل دور شدن از تبلیغات رسانه های چاپی ، قیمت ها در حال کاهش است. این هم برای محصول شما و هم برای کیف پول شما سودمند است زیرا با وجود تبلیغات چاپی کمتری ، تبلیغ شما می تواند در مرحله اول قرار بگیرد.

بازی خود را با مخلوط کردن کانال ها در یک تبلیغ واحد با اضافه کردن کدهای QR که کاربران را به صفحه اصلی ، یک صفحه فرود یا هدایت مجدد آنها هدایت می کند یا به آنها پیشنهاد دسترسی ویژه می دهد ، ارتقا دهید.

چاپ آگهی های تبلیغاتی
Sal Lauretta for Men یک خرده فروش رده بالای محلی است که در شهرستان برگن مستقر است. دیده شدن در نشریات براق محلی مانند 201 و قبل از میلاد مگ مهم است که در ذهن مشتریان عالی خود باقی بمانید.

در این مطالعه موردی بیشتر در مورد کارهای بازاریابی سنتی و دیجیتال ما بخوانید.

فراخوان جدید برای اقدام

تلویزیون
در حالی که بازاریابی دیجیتال به یکی از تبلیغات تبلیغاتی تبدیل شده است که به دنبال تولید سریع و افزایش دنباله روی آنلاین خود هستند ، این بدان معنا نیست که هنوز جایی برای تلویزیون های قدیمی خوب وجود ندارد.

اعم از پخش ملی یا محلی ، تبلیغات تلویزیونی برخلاف مخاطبان كوچك مرتبط با روزنامه ها و ایستگاه های رادیویی محلی ، توانایی دسترسی به تعداد بیشتری را دارد.

مطالعه ای که در سال 2010 انجام شد نشان داد که آمریکایی ها به طور متوسط ​​4.5 ساعت در روز را به تماشای تلویزیون می گذرانند ، در حالی که فقط 96 دقیقه به رادیو گوش می دهند و 30 دقیقه در روز به خواندن روزنامه می پردازند (سوال من - مردم شما از کجا جهنم می گیرند؟ )

قبل از اینکه یک "huzzah" پر سر و صدا منتشر کنید زیرا فکر می کنید رسانه تبلیغات متعالی را پیدا کرده اید ، بدانید که به احتمال زیاد قصد دارید بودجه تبلیغات خود را به سرقت برسانید. به طور متوسط ​​، یک تبلیغ 30 ثانیه ای شما را به طور متوسط ​​بیش از 300،000 دلار در یک شبکه تلویزیونی ملی اجرا می کند. بله

اگرچه اعتبار داشتن یک تبلیغ تجاری به محصول یا خدمات شما اعتبار فوری می بخشد ، روند راه اندازی و اجرای این کلیپ کوتاه بسیار کند و وقت گیر است. علاوه بر این ، می توانید کانالهایی را انتخاب کنید که به نظر شما بهترین مشخصات جمعیتی شما باشد. اما به دلیل عدم بازخورد شبکه ها ، نمی توانید تضمین کنید که مخاطبان هدف شما تبلیغات تجاری شما را مشاهده می کنند.

اما این روزها حتی تلویزیون دیجیتالی می شود. از طرف دیگر ، یوتیوب اکنون یکی از محبوب ترین سرویس های ویدئویی موجود است و در واقع جایگزین تلویزیون هزاره ها و Gen-Z شده است.

این تقریباً 2 میلیارد کاربر دارد ، دومین موتور جستجوی بزرگ جهان (پشت سر گوگل) است و متوسط ​​زمان تماشای آن برای تقریباً 40 دقیقه در هر کاربر است. تلویزیون های هوشمند و دستگاه های پخش جریانی چندین سال پیش تجربه YouTube را به صفحه نمایش بزرگ آورده اند.

و از آن زمان ، یوتیوب به گزینه ای مناسب برای مشاغلی تبدیل شده است که می خواهند هنگام تماشای تلویزیون در مقابل مردم قرار بگیرند ، اما به قابلیت های پیشرفته هدفمندی نیاز دارند و گزینه های بیشتری برای بودجه خود دارند.

رادیو ، پادکست ها و پخش صوتی صوتی
رادیو ، پادکست و تبلیغات صوتی استریم وقتی صحبت از مصرف کننده در هنگام گوش دادن به محتوا می شود ، بازی در دهه اخیر به طرز چشمگیری تغییر کرده است.

برای اولین بار ، محبوبیت روزافزون پادکست ها به طور موثر جایگزین رادیو در میان مصرف کنندگان جوان شده است. و پخش موسیقی از طریق Spotify ، Apple Music و Amazon Music اکنون رایج ترین راه برای گوش دادن به موسیقی است. آخرین باری که سی دی خریده اید کی بوده است؟ بله ، ما هم به خاطر نمی آوریم.

این خبر خوبی برای شرکت شما است. تنوع پادکست ها به این معنی است که مخاطبان شما به احتمال زیاد با چند نمایش متناسب با صنعت و صنعت شما هماهنگ می شوند. اگر بخواهید پادکست را حمایت مالی کنید و آگهی خود را در طول برنامه توسط مجری برنامه بخوانید ، می توانید به مشتریان بالقوه خود دسترسی پیدا کنید در حالی که آنها از قبل مشغول کار هستند و قصد دارند در مورد موضوعات مربوط به خدمات شما فکر کنند. و از آنجا که آگهی توسط میزبانی که آنها را دوست دارند خوانده می شود

نکات مهم تبلیغات

1-با قوانین و مقررات دولت برای بازاریابی و تبلیغات آشنا شوید.
2-تمام جزئیات مربوط به تبلیغات ، محصولات یا خدماتی را که تبلیغ می کنید به طور کامل و واضح فاش کنید.
3-از تصاویر استفاده کنید که همان کالای فروخته شده است.
4-پایین ترین قیمت را از دو یا چند قیمتی که روی یک محصول نشان داده می شود ، شارژ کنید.
5-اطمینان حاصل کنید که مقادیر معقولی از هر کالایی که با قیمت ارزان قیمت تبلیغ می کنید داشته باشید.
6-قبل از ورود شرکت کنندگان احتمالی ، هنگام برگزاری یک مسابقه ، تمام جزئیات مورد نیاز قانون رقابت را فاش کنید.
7-اطمینان حاصل کنید که کارکنان فروش شما با این "بایدها و نبایدها" آشنا هستند. تجارت شما می تواند مسئول نمایندگی های انجام شده توسط کارمندان باشد.
8-فقط زمانی از کلمات "فروش" یا "ویژه" استفاده کنید که قیمت محصول به طور قابل توجهی کاهش یافته باشد.

9-هرگونه نمایه یا لیست موجود را ادعا کنید.

10-از اشتباه گرفتن "قیمت عادی" یا "قیمت عادی" با "قیمت لیست پیشنهادی سازنده" خودداری کنید. آنها یکسان نیستند.
11-از "قیمت عادی" یا "قیمت عادی" در تبلیغات استفاده نکنید ، مگر اینکه کالا برای مدت زمان قابل توجهی با آن قیمت فروخته شده باشد یا حجم قابل توجهی از محصول با آن قیمت فروخته شده باشد.
12-اطمینان حاصل کنید که برای مدت طولانی "فروش" انجام نمی دهید یا هر هفته آن را تکرار نمی کنید.
13-برای پوشش هزینه محصول یا خدمات رایگان ، قیمت محصول یا خدمات را افزایش ندهید.
14-از ادعای مربوط به کالا یا خدمات خودداری کنید ، مگر اینکه بتوانید آنها را ثابت کنید ، حتی اگر فکر می کنید دقیق است.
15-محصولی را بالاتر از قیمت تبلیغ شده به فروش نرسانید.
16-به یاد داشته باشید که هنگام اجرای مسابقه ، توزیع جوایز را به تأخیر نیندازید.
17-از سلب مسئولیت چاپ خوب خودداری کنید. اگر از سلب مسئولیت استفاده می کنید ، اطمینان حاصل کنید که پیام تبلیغات و سلب مسئولیت گمراه کننده نیستند.
18-از به کار بردن اصطلاحات یا عباراتی در تبلیغات که برای شخص عادی معنی دار و واضح نیست ، خودداری کنید.

19-یک قالب متمایز و قابل تشخیص برای تبلیغات خود ایجاد کنید. در استفاده از این سبک ثابت قدم باشید.
20-مارک تجاری خود را برجسته نشان دهید.
21-اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما به خوبی سازمان یافته و به راحتی قابل پیگیری است.
22-همیشه اطلاعات مربوطه را که ممکن است مشتریان بالقوه شما بخواهند بدانند ، درج کنید به عنوان مثال. ساعات کار یا آدرس فروشگاه شما.
23-تماس با مشتری را برای مشتریان آسان کنید - آیا می خواهید آنها از وب سایت شما بازدید کنند ، از طریق تلفن یا ایمیل برای شما ارسال کنند یا وارد فروشگاه شما شوند؟
24-اگر قیمت های خود را در نظر گرفتید ، اطمینان حاصل کنید که یافتن و به خاطر سپاری آنها آسان است.
25-اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات تماس ، اطلاعات محصول و قیمت به روز و دقیق هستند.
26-از زبان ساده و مستقیم با کلمات روزمره که درک آنها آسان است استفاده کنید.
27-به مشتریان خود بگویید که چگونه می توانید در نیازها یا خواسته هایشان به آنها کمک کنید.
28-پیشنهاد فروش بی نظیر خود را روشن کنید.
29-پیام ، سبک و قالب خود را متناسب با مخاطبان هدف خود تنظیم کنید.

30-انواع کلماتی که ترغیب می شوند
31- تصاویری که توجه مصرف کنندگان را به خود جلب می کند
32-نحوه نوشتن نسخه ای که فروش می کند
33- رنگهایی که پیام شما را بهینه می کنند
34- انواع عنوان هایی که بهترین نتیجه را می گیرند
35- روش های معتبرتر کردن تبلیغات شما
36-تعداد تکرارهای مورد نیاز برای فروش محصول شما
37-نحوه راه اندازی تبلیغاتی که واقعاً کارساز هستند
38- انواع طرح هایی که به بهترین وجه جلب توجه می کنند
39- چه زمانی باید از تبلیغات مقایسه ای ، شوخ طبعی  استفاده کرد
40- اهمیت موقعیت یابی محصول یا خدمات شما
41-زمان استفاده از توصیفات و تأییدها
42- چرا انتخاب نوع متن بسیار مهم است
43- چه چیزی در مورد حمایت مالی و جایگذاری محصول فکر کنید
44-تأثیر zapping در تبلیغات تلویزیونی
45- قدرت آرم های شرکت ها و مارک های تجاری
46- انتخاب نام محصول

صاحبان مشاغل کوچک موفق می دانند که ایجاد یک تجارت موفق بیشتر از ارائه محصولات و خدمات عالی است. ایجاد و رشد یک تجارت کوچک همچنین شامل آگاه سازی جهان درباره محصولات و خدمات عالی شما است.

برای ادامه حیات و پیشرفت هر مشاغل ، باید مشتری داشته باشد و تنها راه جذب مشتری ، تبلیغ تجارت شماست. بدون تبلیغات ، نمی توانید به طور موثر با سایر مشاغل رقابت برای جلب توجه مشتریان خود رقابت کنید.

به همین ترتیب ، تبلیغات یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای تجارت کوچک خود انجام دهید.

با این حال ، تبلیغات یک کار ساده نیست. رویکردهای مختلفی در تبلیغات وجود دارد که هرکدام کارایی خاص خود را دارند و انتخاب روش مناسب برای تجارت کوچک شما می تواند کمی چالش برانگیز باشد.

برای کمک به شما در دستیابی به این مهم در این جنبه مهم کسب و کار ، ما 6 بهترین استراتژی تبلیغاتی برای مشاغل کوچک را با شما به اشتراک می گذاریم.

یک هدف و یک بودجه داشته باشید

اولین نکته مهمی که باید هنگام ارائه استراتژی تبلیغاتی خود به آن فکر کنید ، چیزی است که می خواهید به آن دست پیدا کنید. شروع یک کمپین تبلیغاتی بدون داشتن هدفی مانند این است که در کشتی بدون مقصد حرکت کنید و نه قطب نما برای راهنمایی شما. با تعریف اهداف تبلیغات خود شروع کنید.

اهداف باید هوشمند - خاص ، قابل اندازه گیری ، قابل دستیابی ، مرتبط و محدود به زمان باشند. در زیر توضیحی در مورد منظور دقیقاً ما از اهداف هوشمند آورده شده است:

خاص : اهداف تبلیغاتی شما باید بسیار مشخص باشد. اینجا دیگر جایی برای مبهم بودن ندارد. گفتن اینکه می خواهید فروش خود را بهبود ببخشید مبهم است. گفتن اینکه می خواهید فروش خود را 20 درصد افزایش دهید خاص است. به همین ترتیب ، جذب مشتری بیشتر مبهم است ، در حالی که گرفتن 200 مشتری بیشتر خاص است.

قابل اندازه گیری : شما باید یک روش ملموس برای اندازه گیری دستیابی به اهداف تبلیغاتی خود داشته باشید . اهداف تبلیغاتی شما باید به معیارهایی مانند فروش ، تعداد مشتریان جدید ، تعداد اشتراکها و غیره گره خورده باشد.

دست یافتنی : اهدافی را غیر واقعی نگذارید. اگر به اندازه کافی خود را کشش دهید ، اهداف شما قابل دستیابی است. اهدافی که شما را در حین دستیابی به اهداف خود جلب می کنند ، به شما کمک می کنند فرصت هایی را که ممکن است در حال حاضر از دست بدهید ، شناسایی کنید.

مربوط : اهداف تبلیغاتی شما باید مربوط به چشم انداز و مأموریت تجارت کوچک شما باشد. این اطمینان می دهد که در نهایت بر اهدافی تمرکز نخواهید کرد که هیچ کاری برای پیشرفت کار شما انجام نمی دهند.

زمان محدود: سرانجام ، اهداف تبلیغاتی شما باید تاریخ انقضا داشته باشد. افزایش فروش 20 درصدی در مدت شش ماه رشد چشمگیری است. طی 10 سال 20٪ فروش خود را افزایش می دهید؟ خیلی مهم نیست.

پس از دستیابی به اهداف SMART برای تبلیغات تبلیغاتی خود ، باید بر اساس این اهداف بودجه تبلیغاتی تهیه کنید. متأسفانه ، تبلیغات یکی از جنبه های تجارت است که با هزینه ای همراه است. برای داشتن یک کمپین تبلیغاتی موثر باید مقداری هزینه کنید.

طبق statista.com ، مشاغل تجاری بیش از 584 میلیارد دلار برای تبلیغات در سراسر جهان هزینه كرده اند ، انتظار می رود این رقم در سال 2021 از 757 میلیارد دلار فراتر رود. اگر می خواهید تجارت شما همچنان رقابتی باقی بماند.

داشتن بودجه به این معنی است که شما با تبلیغات به عنوان یک فکر پسین رفتار نمی کنید. شما به طور عمدی منابع قابل توجهی را به ایجاد مشاغل جدید اختصاص می دهید.

در عین حال مانع استفاده از همه پول برای تبلیغات می شود. دو روش محبوب در تخصیص بودجه تبلیغاتی ، درصد روش فروش و روش فروش واحد است.

با درصد روش فروش ، شما درصدی از فروش مورد انتظار یا گذشته را به تبلیغات اختصاص می دهید ، در حالی که روش فروش واحد ، هزینه تبلیغات را یک واحد واحد در نظر می گیرد و سپس در تعداد واحدهای فروش برای شما ضرب می شود.

بودجه تبلیغاتی لازم نیست قسمت عظیمی از درآمد شما را به خود اختصاص دهد. طبق مطالعه Gartner Research ، شرکت ها به طور متوسط ​​حدود 12٪ از درآمد سالانه خود را صرف تبلیغات می کنند.

یک عکس تجاری ایجاد کنید و به طور مداوم از آن استفاده کنید

 

مارک شرکت شما چیزی فراتر از یک نام ، یک آرم و رنگ است. مارک نویدبخش مشتریان شما است ، نوید اینکه آنها می توانند کیفیت ، قابلیت اطمینان ، شایستگی و ثبات را از تجارت شما انتظار داشته باشند.

این مجموعه داستان ها ، انتظارات ، روابط و خاطرات است که تجارت شما را از رقبا متمایز می کند و به مشتریان خود دلیلی برای انتخاب شرکت شما می دهد.

با توجه به این نشریه ، 77٪ از بازاریابان بر این باورند که نام تجاری به رشد آینده شرکت بسیار حیاتی است. اگر برند سازی بسیار مهم است ، منطقی است که تصویر برند شرکت شما چیزی است که باید با دقت بسازید.

ایجاد یک تصویر تجاری شامل تصمیم گیری در مورد اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند ، می خواهید به   آنها چه چیزی بگویید ، چگونه پیام را به آنها منتقل می کنید ، چه موقع آن را به آنها بگویید و کجا به آنها بگویید. در زیر چند نکته برای کمک به شما در ایجاد یک تصویر تجاری عالی آورده شده است:

  • روی یک لوگوی ساده و به یاد ماندنی سرمایه گذاری کنید و از آن در همه جا استفاده کنید.
  • رنگ هایی را پیدا کنید که نشان دهنده ارزش برند شما هستند و از آنها در تمام مواد تجاری خود استفاده کنید. طبق این مطالعه ، رنگ تا 80٪ باعث افزایش شناخت برند می شود.
  • پیام برند خود را تعریف کنید. موارد کلیدی که می خواهید مشتریان با دیدن نام تجاری شما به آن فکر کنند چیست؟
  • از برند خود در هر جنبه از تجارت خود استفاده کنید. تصویر برند شما بیشتر از آنچه در بازاریابی قرار داده اید بستگی دارد. مواردی مانند امضای ایمیل شرکت شما ، چگونگی صحبت نمایندگان مراقبت از مشتری با مشتریان ، لباس کارمندان و نحوه بسته بندی محصولات ، همگی تصویر برند شما را تعریف می کنند.
  • یک "صدا" متناسب با مارک شرکت شما تعریف کنید. به عنوان مثال ، اگر نام تجاری شما کودک پسند است ، صدای برند شما باید غیر رسمی و بازیگوش باشد. این صدا باید در تمام ارتباطات بصری و نوشتاری بین شرکت و مشتریان ارائه شود.
  • یک برچسب خلاصه ، به یاد ماندنی و معنی دار ارائه دهید که برند شما را به روشی ساده بیان کند.
  • به قول برند خود عمل کنید. به یاد داشته باشید ، نام تجاری شما نوید بخشیدن به مشتریان شما است. تنها راه تقویت تصویر برند و پرورش وفاداری به برند ، ارائه همیشه آنچه مشتریان از برند شما انتظار دارند را ارائه می دهد.
  • سرانجام ، شما باید در مارک تجاری خود ثابت قدم باشید. صرف نظر از کانالهای توزیع ، باید با مواد مارک تجاری خود همان شکل و ظاهر را حفظ کنید.

بازاریابی محتوای اصلی

بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی طولانی مدت است که هدف آن استفاده از محتوای عالی برای پرورش روابط قوی با مشتریان شما است.

بازاریابی محتوا شامل مواردی مانند مقالات و پست های وبلاگ ، اینفوگرافیک ، مواد چاپی ، مطبوعات ، محتوای ویدئویی ، پست های رسانه های اجتماعی ، PDF و کتابهای الکترونیکی ، عرشه اسلاید ، عکس ، انیمیشن و غیره است.

به درستی انجام شده ، بازاریابی محتوا در واقع موثرتر از تبلیغات پولی است. برخلاف تبلیغات پولی که مشاغل تجاری سعی می کنند محصولات و خدمات خود را به سمت مشتری سوق دهند ، هدف از بازاریابی محتوا جذب مشتری از طریق ارائه محتوای ارزشمند به آنها و حل مشکلات آنها است.

این استراتژی بهتر از تبلیغات پولی عمل می کند ، 70٪ از مشتریان می گویند که ترجیح می دهند از طریق یک مقاله ارزشمند در مورد کسب و کار اطلاعاتی کسب کنند تا از طریق سایر تبلیغات. 

بازاریابی محتوا دارای مزایای زیادی برای مشاغل کوچک است که شامل موارد زیر است:

  • افزایش آگاهی از برند
  • افزایش بازدید وب سایت
  • اقتدار را به نمایش می گذارد و به ایجاد اعتبار و اعتماد به نام تجاری کمک می کند
  • مشکلات مشتری را برطرف می کند
  • درباره محصولات و خدمات شما آگاهی ایجاد می کند
  • اشتراک های ایمیل را افزایش می دهد
  • منجر به افزایش و فروش می شود
  • به مسافران در سفر خریدار کمک می کند

بازاریابی محتوا برای مشاغل کوچک بسیار مهم است به طوری که 91٪ B2B و 86٪ B2C نوعی بازاریابی محتوایی دارند. علاوه بر این ، بازاریابی محتوا برای هر دلار سه برابر بیشتر از بازاریابی سنتی تولید می کند. بیش از 50٪ از مصرف کنندگان همچنین می گویند که تصمیمات خرید آنها تحت تأثیر مقاله ها و پست های وبلاگ است.

اگر بازاریابی محتوا بسیار مهم است ، باید مطمئن باشید که این کار را به روش صحیح انجام می دهید. در زیر چند نکته برای کمک به شما در استفاده حداکثر از بازاریابی محتوای خود آورده شده است.

 
  • ایجاد محتوای همیشه سبز : بازاریابی محتوا به زمان نیاز دارد و بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما پس از انتشار برای مدت طولانی به ارائه ارزش ادامه می دهد. کلید انجام این کار ایجاد محتوای همیشه سبز است. محتوای همیشه سبز محتوایی است که در مدت زمان طولانی تازه ، مرتبط و ارزشمند باقی بماند.
  • محتوای خود را به یادماندنی کنید : امروزه بسیاری از مشاغل درگیر بازاریابی محتوا هستند ، بنابراین اگر می خواهید از دریای محتوای آنلاین که روزانه تولید می شود مورد توجه قرار گیرد ، باید محتوای شما به یاد ماندنی شود. اقدام محتوای خود را پر از داده ها و تصاویری کنید که اطلاعات موجود در محتوا را افزایش می دهد.
  • تمرکز بر آموزش به جای فروش : مشتریان اهمیتی به تجارت یا محصولات شما نمی دهند. آنها به خود و مشکلات خود اهمیت می دهند. اگر می خواهید از طریق بازاریابی محتوا به مشتری برسید ، روی تجارت و محصولات خود تمرکز نکنید. در عوض ، بر تهیه محتوایی تمرکز کنید که به مشتریان شما آموزش می دهد و به آنها کمک می کند تا مشکلات خود را حل کنند.
  • ایجاد یک تقویم سرمقاله : یکی از بزرگترین اشتباهات بازاریابی محتوا که می توانید مرتکب شوید ، نداشتن تقویم تحریریه است. اگر می خواهید تأثیرگذار باشید ، یک تقویم سرمقاله تهیه کنید که نوع محتوایی را که می خواهید تولید کنید ، دفعات انتشار محتوا ، محل انتشار محتوا و مسئولیت ایجاد و انتشار محتوا را پوشش دهد. .
  • محتوای خود را بازتاب کسب و کار خود قرار دهید : هر محتوایی که ارسال می کنید باید با کسب و کار شما به خوبی انعکاس داشته باشد و با تصویر برند شما همخوانی داشته باشد. بهتر است صبر کنید تا زمانی که وقت دارید محتوای عالی ایجاد کنید ، از ارسال محتوای نیمه تمام که تأثیرات خوبی در کسب و کار و نام تجاری شما نخواهد داشت.

مخاطب خود را هدف قرار دهید

 

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مشاغل کوچک انجام می دهند این است که سعی می کنند با تبلیغات خود به همه دسترسی پیدا کنند. حقیقت غم انگیز این است که محصولات یا خدمات شما مشکلات همه روی زمین را حل نمی کند. اگر می خواهید در تبلیغات خود تأثیرگذار باشید ، باید درک کنید که مشتریان اصلی شما چه کسانی هستند و سپس برای آنها تبلیغ کنید.

در واقع ، مخاطبان هدف شما حلقه نجات تجارت شما هستند. آنها نوع محصولات و خدمات ارائه شده شما ، تصمیمات بازاریابی شما ، نوع زبانی را که در تبلیغات خود استفاده می کنید ، کانالهایی را که برای تبلیغ انتخاب می کنید و غیره تعیین می کنند.

اگر بدون ایده روشنی از اینکه مخاطبان چه کسانی هستید تبلیغ می کنید ، ممکن است بودجه تبلیغات خود را از توالت هم پایین بیاورید.

برای رسیدن به ایده روشنی که باید با تبلیغات خود چه کسی را هدف قرار دهید ، باید س questionsالات زیر را در نظر بگیرید:

مشتریان ایده آل شما چه کسانی هستند؟

چه نوع افرادی ممکن است به محصولات و خدمات شما علاقه مند شوند؟ سن آنها چقدر است؟ آیا شاغل هستند یا نه؟ جنسیت آنها چیست؟ آنها کجا زندگی می کنند؟ سرگرمی ها و علایق آنها چیست؟ درآمد متوسط ​​آنها چقدر است؟ عادت خرید آنها چیست؟

بزرگترین مشکل یا خواسته آنها چیست؟

همین که مشتری های ایده آل خود را تعیین کردید ، آن چیزی را شناسایی کنید که شب آنها را بیدار نگه می دارد. درک بزرگترین مشکل یا خواسته آنها به شما کمک می کند تا با نشان دادن روشهایی که می توانید به آنها کمک کنید تا مشکل خود را حل کنند توجه آنها را جلب کنید. زبان شما باید مشکل را از دیدگاه آنها توصیف کند.

آنها از کجا اطلاعات را جستجو می کنند؟

شما می دانید که مشتریان ایده شما چه کسانی هستند ، بزرگترین مشکل آنها را می دانید و برای مشکل آنها راه حلی دارید. چگونه می توانید آنها را از این موضوع مطلع کنید؟ شما باید مکانهایی را که آنها به دنبال اطلاعات می روند ، بشناسید. با این کار می توانید تبلیغات خود را روی کانال هایی متمرکز کنید که احتمالاً توسط افرادی که هدف قرار داده اید دیده می شوند. به عنوان مثال ، اگر لوازم یدکی خودرو می فروشید ، می خواهید محصولات خود را در وبلاگی به سمت سر بنزین بچرخانید ، نه وبلاگ دوستداران حیوانات خانگی.

به کی اعتماد دارند؟

سرانجام ، شما باید درک کنید که مشتریان ایده آل شما به چه کسانی اعتماد دارند. دانستن این موضوع می تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را در جایگاه اعتماد قرار دهید. به عنوان مثال ، فرض کنید شما در حال بازاریابی خدمات خود به جوانان متخصص در بخش مالی هستید و می دانید که آنها به وال استریت ژورنال اعتماد دارند. با تلاش برای عضویت دائمی در وال استریت ژورنال ، می توانید اعتمادی را که به ژورنال دارند به تجارت خود منتقل کنید.

مستر یک پلتفرم رسانه های اجتماعی

آنچه به عنوان راهی برای تعامل و سرگرمی بچه های دانشگاه آغاز شد ، یکی از ابتکاری ترین ابزار بازاریابی و ارتباط با مشتری در اینترنت است. امروز صاحبان مشاغل کوچک نمی توانند رسانه های اجتماعی را نادیده بگیرند. این یک روش آسان و ارزان برای رشد آگاهی از نام تجاری و افزایش تعامل مشتری است.

طبق گزارش Hubspot ، 92٪ از تمام بازاریابان ادعا می كنند كه از طریق رسانه های اجتماعی میزان مشاغل خود را افزایش داده اند ، در حالی كه 80٪ از بازاریابان ترافیك وب خود را از طریق رسانه های اجتماعی افزایش داده اند.

طبق این اینفوگرافیک ، 71 درصد از مصرف کنندگان پس از داشتن تجربه خدمات خوب با این برند در شبکه های اجتماعی ، احتمالاً مارکی را پیشنهاد می کنند. این نشان می دهد هر مشاغلی که از شبکه های اجتماعی استفاده نمی کند این فرصت های عالی را از دست می دهد.

علیرغم اینکه فرصتی خارق العاده برای بازاریابی است ، رسانه های اجتماعی نیز یک چالش بزرگ ارائه می دهند. چندین سیستم عامل رسانه اجتماعی وجود دارد - فکر کنید فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام ، Pinterest ، LinkedIn ، Google+ ، Snapchat و غیره. داشتن نمایه در همه این سیستم عامل ها فرصتی برای دستیابی به مخاطبان بیشتر است.

با این حال ، برای یک کسب و کار کوچک با منابع محدود ، حفظ حضور فعال در همه این سیستم عامل ها می تواند شما را نازک کند و منجر به نتایج کمتر از رضایت کسب و کار شما شود. اگر می خواهید بازاریابی شبکه های اجتماعی شما مثر باشد ، باید بر روی یک بستر رسانه اجتماعی تمرکز کرده و قبل از گسترش به بستر دیگری ، بر آن تسلط کامل داشته باشید.

به هر حال ، داشتن 2000 دنبال کننده در یک بستر رسانه اجتماعی بسیار بهتر از داشتن 400 دنبال کننده در پنج سیستم عامل مختلف است.

با این حال ، من توصیه می کنم که حتی در صورت تلاش جدی برای این کار ، پروفایل هایی برای تجارت خود در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. شما نمی خواهید کسی پروفایل ها را به نام کسب و کار شما ثبت کند ، و مجبور شوید که به دنبال نام پروفایل متناقض با نام تجاری خود باشید.

بنابراین ، چگونه تصمیم می گیرید که بر روی کدام بستر رسانه اجتماعی تمرکز کنید؟ با پیگیری مشتریان خود. سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی افراد مختلفی را از جمعیت های مختلف جذب می کنند. ببینید کدام یک از پلتفرم ها در بین مشتریان ایده آل شما مورد علاقه شماست و سپس به دنبال آن بروید. همچنین می توانید از تعاملات تجاری برای راهنمایی شما استفاده کنید.

به عنوان مثال ، اگر پست های شما چندین نظر و اشتراک در فیس بوک دریافت کند اما به سختی پسندیدن یا بازتوییت در پست های توییتر خود را بدست آورید ، این نشانه واضحی است که باید تمرکز بیشتری روی فیس بوک داشته باشید. در آخر ، شما باید تجارت خود را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر یک عکاس یا طراح خلاق هستید ، تمرکز بر اینستاگرام یا Pinterest ، که بیشتر تصویر محور هستند ، منطقی تر است.

از بازاریابی ایمیل استفاده کنید

ایمیل یکی از کم مصرف ترین کانال های بازاریابی توسط مشاغل کوچک است. بسیاری از مشاغل کوچک فرض می کنند که بازاریابی از طریق ایمیل ذخیره شرکت های بزرگ است. با این حال ، بازاریابی از طریق ایمیل یک کانال بازاریابی بسیار مثر است و نسبتاً ارزان است ، و این گزینه خوبی برای صاحبان مشاغل کوچک برای ایجاد روابط مشتری با مقیاس بزرگ است.

چه چیزی باعث جذابیت بازاریابی از طریق ایمیل می شود؟ این را در نظر بگیرید؛ طبق آمار استاتیستا ، در سال 2017 حدود 3.7 میلیارد کاربر ایمیل وجود داشته که تعداد آنها تا سال 2021 به 4.1 میلیارد نفر رسیده است. F

یا هر دلاری که برای خرید ایمیل خود خرج می کنید ، به طور متوسط ​​44 دلار درآمد کسب خواهید کرد. با چنین بازدهی ، قطعاً بازاریابی از طریق ایمیل باید بخشی از استراتژی تبلیغاتی شما باشد.

اگر تجربه قبلی در زمینه بازاریابی از طریق ایمیل ندارید ، ممکن است وسوسه شوید فکر کنید راه اندازی یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل کار پیچیده ای است. با این حال ، بازاریابی از طریق ایمیل یکی از ساده ترین کمپین های تبلیغاتی است که می توانید راه اندازی کنید. در زیر چهار مرحله برای کمک به شما در راه اندازی یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل برای مشاغل کوچک خود آورده شده است.

مرحله 1: ایجاد یک لیست - اگر می خواهید از طریق ایمیل بازاریابی کنید ، بدیهی است که برای ارسال ایمیل به آدرس های ایمیل نیاز دارید. برای دریافت این آدرس های ایمیل ، به فرم های جذب سرب در وب سایت خود نیاز دارید. ثبت نام در لیست ایمیل شما باید تا حد ممکن آسان باشد و شما باید به طور واضح توضیح دهید که افراد با دادن آدرس ایمیل خود چه چیزی را بدست می آورند. یک راه خوب برای ایجاد سریع لیست خود ، راه اندازی آهنرباهای سرب در وب سایت خود است. اینها پیشنهادات وسوسه انگیزی است که شما قول می دهید به مشتری احتمالی چیزی ارزشمند مانند کتاب الکترونیکی ، ویدئو یا یک دوره آموزشی کوتاه در ازای آدرس ایمیل آنها بدهید.

مرحله 2: در مورد نوع ایمیل هایی که به لیست خود ارسال می کنید تصمیم بگیرید - مرحله بعدی تصمیم گیری در مورد نوع ایمیل ارسال کننده به مشترکانتان است. کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل می تواند شامل انواع مختلف ایمیل باشد ، مانند:

  • خبرنامه های الکترونیکی
  • کمپین های قطره ای ایمیل (ایمیل هایی که به محض اقدام مشتری یا در فواصل از پیش تعیین شده به طور خودکار ارسال می شوند)
  • ایمیل های تبلیغاتی
  • ایمیل های معاملاتی
  • ایمیل های فصلی

کمپین ایمیل شما می تواند شامل چندین نوع از این ایمیل های مختلف باشد. نکته مهم در اینجا اطمینان از این است که هر ایمیلی که ارسال می کنید مقداری ارزش برای مشترکان شما فراهم می کند.

مرحله 3: ایمیل های خود را طراحی و بنویسید - مرحله سوم این است که در واقع برای ایمیل های خود محتوا بنویسید و ایمیل ها را طراحی کنید. شما می خواهید از پاک بودن پیام موجود در ایمیل اطمینان حاصل کنید و اگر می خواهید خواننده پس از خواندن ایمیل اقدامی انجام دهد ، این باید از طریق ایمیل نیز مشخص شود. یک روش خوب برای اطمینان از اینکه ایمیل های شما برای مشترکان شما ارزشمند است ، تقسیم بندی لیست ایمیل های خود در لیست های فرعی است که مشترکین را با هم مشترک می کند و اشتراکات مشترکی بین آنها دارد. به این ترتیب می توانید با توجه به نیازها و علایق خاص هر گروه خاص را مخاطب قرار دهید.

مرحله 4: ارسال ، تجزیه و تحلیل و بهینه سازی - این آخرین مرحله است که در آن ایمیل ها را به لیست خود ارسال می کنید. یکی از بهترین چیزها با ایمیل این است که به راحتی خودکار می شود. این بدان معناست که شما می توانید ایمیل هایی را از قبل ایجاد کرده و برنامه ریزی کنید تا در یک زمان مشخص به طور خودکار برای مشترکان شما ارسال شود. با این حال ، بازاریابی از طریق ایمیل به ارسال ایمیل ختم نمی شود. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که حداکثر نتیجه را می گیرید ، عملکرد ایمیل های خود را تجزیه و تحلیل کرده و بهینه سازی کنید. برخی از معیارهای اندازه گیری برای نظارت شامل نرخ گزاف گویی ، نرخ باز ، نرخ کلیک ، نرخ لغو اشتراک و نرخ تبدیل است. به دنبال راه هایی باشید که از طریق آنها می توانید نتایج خود را بهبود ببخشید.

در حال بسته بندی

استراتژی های تبلیغاتی که بتوانید برای بازاریابی تجارت خود استفاده کنید هیچ کمبودی ندارند. با این حال ، استراتژی های مورد بحث در این مقاله بهترین راه برای یک کسب و کار کوچک است که در تلاش برای رشد است و میلیون ها دلار برای هزینه تبلیغات خود ندارد.

برای جمع بندی مجدد ، اطمینان حاصل کنید که اهداف تبلیغاتی و بودجه تبلیغاتی دارید ، یک تصویر تجاری ایجاد می کنید و به طور مداوم از آن استفاده می کنید ، بر بازاریابی محتوا تسلط دارید ، اطمینان حاصل کنید که مخاطبان خود را به درستی هدف قرار می دهید ، بر یک بستر رسانه اجتماعی کاملاً تسلط پیدا کرده و از بازاریابی ایمیلی استفاده می کنید .

سرانجام ، به یاد داشته باشید که برای تأثیرگذاری مبارزات تبلیغاتی خود ، باید دائماً نتایج تلاش خود را تجزیه و تحلیل کنید و برای به حداکثر رساندن نتایج خود ، به بهینه سازی بپردازید.

 

جام ارژنگ

دفتر مرکزی:
واحد فروش: 02136050035 (10خط)
بازاریابی : 02133200484 (8 خط)