با تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل و سایر شبکه های اجتماعی دارای راهکارها و ترفندهای ویژه ای است صدها شبکه اجتماعی فعال هستند که با معرفی به آنان میتوانید تجارت و کسب و کار خود را معرفی نمایید بدیهی است مهمترین مکان برای تبلیغات ارزان همانا صفحه اول گوگل است که از طریق سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو امکان پذیر میباشد در این صفحه از سایت جام ارژنگ راهکارهای تبلیغات ارزان را ارائه مینماییم.

از معیارهای پوچی منحرف کننده خلاص شوید

کاهش بودجه PPC به دلایل مالی بدان معناست که شما باید از هر دقیقه و دلاری که صرف می کنید بیشترین بهره را ببرید. برای اینکه چنین دوره ای را پشت سر بگذارید و در نهایت بودجه خود را به گذشته برگردانید ، به این کارایی نیاز دارید. برای اینکه تا حد ممکن مقرون به صرفه باشید ، باید تمرکز بیشتری داشته باشید ، بنابراین آنچه باید انجام دهید در اینجا آمده است:

از ستون های داده ای که روزانه استفاده نمی کنید و / یا هیچ ارزش افزوده ای در بهینه سازی های روزمره برای شما ایجاد نمی کنند ، خلاص شوید.

همه ما دوست داریم مجموعه ستون های خود را با تغییرات مختلف داده تنظیم کنیم که می خواهیم کمپین های خود را ردیابی و بهینه کنیم ، اما گاهی اوقات ، داشتن بیش از حد داده در مقابل چشمانمان ، ما را از داده هایی که واقعاً مهم هستند ، منحرف می کند. ممکن است وجود نداشته باشد .

به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید از ستون هایی مانند "Search Imp." خلاص شوید. به اشتراک بگذارید "، همانطور که با بودجه محدود ، کار زیادی نمی توانید انجام دهید در مورد اینکه رقبای شما هنوز هم می توانند قیمت های بالاتر از شما را بدهند. درعوض ، روی معیارهایی که در واقع می توانید روی آنها تأثیر بگذارید ، مانند CTR خود تمرکز کنید. نوشتن برخی از آگهی های جدید و بهبود یافته با کپی تبلیغاتی جذاب می تواند به افزایش CTR شما بدون افزایش پیشنهادات کمک کند.

بهینه سازی تبلیغات google جستجوی چاپ. اشتراک گذاری

ستون های خود را طوری تنظیم کنید که فقط موارد ضروری را نشان دهند و تمام تمرکز خود را روی این موارد بگذارید تا مطمئن شوید هر چیزی را که می توانید تغییر دهید و توسط خودتان بهینه سازی کنید از دست ندهید.

تبلیغات صفحه اول گوگل

Google Ads به شما می گوید که تبلیغات شما چند بار در جستجوها نشان داده شده است (به نام "نمایش تبلیغات") و چه زمانی روی آنها کلیک شده است ، اما به شما اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این تعاملات منجر به تبدیل در وب سایت شما می شود ، نمی دهد. اگر می خواهید تبدیلات خود (خریدها ، تماس ها ، ارسال فرم ها) یا سایر اقداماتی که مشتریان در سایت شما انجام می دهند را ردیابی کنید ، از ابزار رایگان Google Analytics استفاده کنید. 
به همین ترتیب ، هنگامی که بازدید کنندگان بلافاصله پس از کلیک بر روی یک آگهی خاص ، وب سایت شما را ترک می کنند ، Analytics می تواند به شما نشان دهد. اگر این اتفاق زیاد بیفتد ، این نشان می دهد که کلمات کلیدی پیشنهادی شما ممکن است به اندازه تصور شما مرتبط نباشند. در اینجا ، به جای اینکه به همان چند کلمه کلیدی که منجر به تبدیل نمی شوند ، بمانید ، ممکن است انتخاب کنید کلمات کلیدی مختلفی را آزمایش کنید. 
حرف آخر؟ Google Analytics ابزاری ضروری برای همه صاحبان مشاغل و بازاریابان است و خوب است شما به طور منظم داده های موجود در حساب Google Analytics خود را مرور کنید. هنگامی که با استفاده از این داده ها پیوند صفحه فرود یا کلمات کلیدی خود را بهبود می بخشید ، این می تواند امتیاز کیفیت تبلیغات شما را افزایش دهد. این می تواند به شما کمک کند تا متوسط ​​هزینه شما برای هر کلیک کاهش یابد ، به شما این امکان را می دهد که با بودجه مشابه نتایج بیشتری بدست آورید. درباره امتیازات کیفیت بیشتر بدانید.

تبلیغات ارزان صفحه اول گوگل

ابزار بازاریابی google ads

Google AdWords ابزاری بازاریابی است که برای کمک به شما در نمایش تبلیغات برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود به صورت آنلاین توسعه یافته است. Google صدها میلیون جستجو در روز را پردازش می کند ، بنابراین ایجاد تبلیغات ساده و م andثر و نمایش آنها برای افرادی که قبلاً در جستجوی اطلاعات آنلاین مربوط به تجارت شما هستند منطقی است. 
بازاریابی جستجوی پرداخت شده برای همه مشاغل جذابیت زیادی دارد. مدل قیمت گذاری رقابتی و متناسب با بودجه شماست ، بنابراین اگر با بودجه "بند کفش" شروع می کنید ، Google AdWords هنوز در دسترس شماست. به سادگی ، AdWords پیشنهاد می دهد هدف گذاری دقیق و اندازه گیری ، و همچنین دسترسی فوق العاده و دستیابی به ROI بالا در مقیاس بزرگ امکان پذیر است. 
در صورت مدیریت و راه اندازی صحیح ، AdWords می تواند ضمن کاهش هزینه های بازاریابی ، به افزایش بازدید آنلاین ، بازدید در فروشگاه ، شناسایی برند و تولید فروش کمک کند. اگر از Google AdWords برای ایجاد مشاغل خود استفاده می کنید ، نکات زیر را یادداشت کنید.

پرداخت به ازای کلیک در گوگل

پرداخت به ازای هر کلیک چگونه کار می کند؟ 
تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) ساده است: شما فقط برای هر کلیک که تبلیغ شما دریافت می کند هزینه پرداخت می کنید. هنگامی که تبلیغات PPC مانند Google Ads را اجرا می کنید ، کنترل میزان بودجه ای را که می خواهید هزینه کنید و همچنین مکان و نحوه مصرف آن را به شما کنترل می کند. به سادگی کلمات کلیدی مرتبط را پیشنهاد دهید ، سپس هر وقت که مشتری برای دیدن وب سایت شما یا تماس با شما روی تبلیغ شما کلیک می کنند ، هزینه را پرداخت کنید. 
آیا می خواهید برای به حداکثر رساندن بودجه Google Ads خود ، استراتژی ارائه دهید؟ برخی از نکات مفید را بخوانید.

صفحه اول گوگل

اگر از Google Ads برای تبلیغ کالاها یا خدمات خود استفاده می کنید ، در تلاش شدید آگاهانه و قابل توجهی برای افزایش تجارت و بهبود سهم خود در بازار هستید. با این حال ، شما سودآوری خود را افزایش نخواهید داد و حداکثر پتانسیل خود را نخواهید برد مگر اینکه اقدامات لازم را برای بهینه سازی کمپین Google Ads خود انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که بهترین ضربه را به شما می زند.

خوشبختانه ، ابزارهای بهینه سازی کمپین مانند SEISO می توانند به تشخیص مشکلات تبلیغ کنندگان با تبلیغات Google Ads کمک کنند.

از طریق فرایند کمک به هزاران متخصص بازاریابی دیجیتال و متخصصان تبلیغات آنلاین ، ارزیابی کمپین های خود را انجام داده ایم ، لیستی از پنج نکته اساسی را برای کمک به بهینه سازی کمپین های Google Ads و استفاده بیشتر از دلارهای تبلیغاتی خود گردآوری کرده ایم.

بودجه ماهانه تبلیغات صفحه اول گوگل

هنگامی که در مورد بودجه ماهانه بازاریابی Google Ads تصمیم گرفتید ، قبل از ارزیابی نتایج خود ، چند ماه به آن پایبند باشید. در حالی که Google Ads به شما امکان می دهد روزانه مقدار مشخصی از بودجه خود را برای نمایش تبلیغ خود تعیین کنید ، توجه داشته باشید که ممکن است هزینه روزانه شما در برخی روزها از بودجه شما بیشتر شود. این به این دلیل است که Google در روزهایی که افراد بیشتری به دنبال اصطلاحاتی هستند که پیشنهاد شما را جستجو می کنند ، و کمتر به دلیل کند بودن بازدید ، تبلیغات شما را بیشتر نشان می دهد. 
در مجموع ، هزینه روزانه شما ممکن است تا 20٪ متفاوت باشد ، اما نگران نباشید - Google Ads برای جلوگیری از هزینه بیش از حد کمپین شما ، میانگین روزانه شما در کل ماه است.

صفحه اول گوگل

اجرای یک کمپین موفق Google Ads به شدت وابسته به داده هایی است که می توانید از طرف کمپین خود جمع آوری کنید. هنگامی که شما قادر به جمع آوری داده های بیشتر و به ویژه سهم Impression باشید ، توانایی شما در بهینه سازی و گسترش کارزار خود بسیار بیشتر خواهد بود. با این حال ، این گفته گاهی اوقات آسان تر از انجام است. با افزودن ستون Search Lost IS در گروه های تبلیغاتی و گزارش های کلمات کلیدی می توانید داده های اشتراک Impression را دریافت کنید. این معیار درصدی را نشان می دهد که تبلیغ شما به دلیل رتبه بندی ضعیف و بودجه کم نشان داده نشده است. این بدان معناست که فرصت ها را از دست می دهید و باید اقدام کنید. این همچنین بدان معنی است که شما می توانید بخش قابل توجهی از برداشت را که می تواند به شما در انجام یک کارزار قوی و سودآور کمک کند کنار بگذارید.

ابزاری بهینه سازی مانند SEISO در کمک به تبلیغ کنندگان مهارت دارد تا درک کنند واقعاً سهم از دست رفته آنها چیست. عمل به آن یک قدم فاصله دارد ، اما اولین کار این است که بفهمید چه گوشه هایی از بازار تبلیغات را از دست می دهید و یک برنامه عملیاتی برای استفاده از این حوزه ایجاد می کنید. برای تخمین پتانسیل رشد کمپین ها و سود بودجه خود از ابزار SEISO استفاده کنید.

کلمات کلیدی در تبلیغات صفحه اول گوگل

باید وقت بگذارید و لیستی از کلمات کلیدی خاص را تهیه کنید که مشتریان بالقوه ممکن است برای یافتن شما از طریق موتورهای جستجو استفاده کنند. ابزار کلمه کلیدی Google مکان عالی برای شروع و رایگان است! یکی از رایج ترین و پرهزینه ترین اشتباهات AdWords تمرکز تمام توجه شما بر روی کلمات کلیدی مثبتی است که بازدیدکننده شما را به خود جلب می کند. فراموش نکنید که لیستی از کلمات کلیدی منفی (کلماتی را که نمی خواهید افراد شما را برای شما پیدا کنند) نیز تهیه کنید. ، اگر ساعت های طلا می فروشید ، از کلمه کلیدی منفی "نقره" استفاده می کنید. لیست جامع کلمات کلیدی منفی می تواند کیفیت بازدید شما را افزایش دهد و CTR (نرخ کلیک) شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

صفحه اول گوگل

CTR را افزایش دهید تا امتیاز کیفیت خود را افزایش دهید

هنگامی که از تبلیغ خود برداشت کردید ، کار شما تمام نشده است. یکی از مهمترین معیارها در Google Ads نرخ کلیک یا CTR و نمره کیفیت است. ممکن است از تبلیغات خود ترافیک با کیفیت و مقرون به صرفه دریافت کنید ، اما اگر از نظر استاندارد از صنعت استفاده نکنید ، همه چیز بی فایده است. داشتن نمره کیفیت خوب چیزی است که هزینه شما برای هر کلیک را مقرون به صرفه تر می کند و میانگین موقعیت تبلیغات شما افزایش می یابد.

همانطور که اتفاق می افتد ، تجزیه و تحلیلگر SEISO Google Ads از ویژگی هایی برخوردار است که به شما کمک می کند نمره کیفیت Google Ads خود را بررسی کنید تا به شما نشان دهد در کجا رشد می کنید و در کجا می توانید از پیشرفت استفاده کنید. این می تواند تأثیر زیادی در بازگشت سرمایه کمپین های شما داشته باشد ، و SEISO راهی آسان برای اولویت بندی تلاش های شما برای دستیابی به تجربیات مورد انتظار CTR ، Ad Advance، Landing Page از تبلیغات خود به شما می دهد.

با PPC از ترافیک ارگانیک پشتیبانی کنید . 

با PPC از ترافیک ارگانیک پشتیبانی کنید .
اعتماد به ترافیک موتور جستجوی رایگان به تنهایی یک استراتژی خطرناک است. به طور معمول 6 تا 12 ماه طول می کشد تا یک کمپین SEO راه اندازی شود ، در حالی که یک کمپین AdWords شروع به کار می کند و در صورت تنظیم صحیح تقریباً بلافاصله نتیجه می دهد. با یک کمپین AdWords شما کنترل بیشتری بر انسجام ترافیکی که می گیرید دارید. ترکیبی از SEO (بهینه سازی موتور جستجو) و PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) برای دستیابی به حضور گسترده در وب توصیه می شود.

صفحه اول گوگل

نوع منطبق کلمات کلیدی دقیق

هنگام ساخت کمپین Google Ads خود ، یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید این است که نوع مطابقت را برای استراتژی پیشنهاد کلمات کلیدی خود تعیین کنید. نوع تطابق تعیین می کند که کلمه کلیدی شما از جمله نهایی که پیشنهاد می دهید باید یکسان باشد. همانطور که می توانید تصور کنید ، این تأثیرات نسبتاً بزرگ و قدرتمندی بر نه تنها میزان هزینه شما برای تبلیغات ، بلکه همچنین میزان تبدیل Google Ads شما نیز دارد. وقتی نوع مطابقت کلمات کلیدی مناسب را انتخاب می کنید ، می توانید نرخ تبدیل بهتر و هزینه های خرید مشتری با قیمت مناسب تری را تجربه کنید. با این حال ، نوع مطابقت اشتباه می تواند به سرعت کل بودجه شما را بدون نتیجه غرق کند.

تلاش برای کشف نوع مطابقت برای کلمات کلیدی شما اغلب می تواند به یک بازی حدس و گمان تبدیل شود که شامل آزمون و خطای گران قیمت است. اگر می خواهید زودتر به نوع مطابقت کلمات کلیدی مناسب بیایید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید ، بهترین کار برای شما این است که از حسابرسی SEISO استفاده کنید ، که می تواند تجزیه و تحلیل نوع مطابقت را با بهترین روش های بهینه و مناسب برای شما فراهم کند.

adwords ابزار تبلیغات گوگل

AdWords آسانترین موتور تست در جهان است ، به شما امکان می دهد متن تبلیغات و صفحات فرود را آزمایش کنید و به Google اجازه دهید به شما بگوید که کدام یک از آنها بهتر کار می کنند. شما حتی می توانید موقعیت ها را آزمایش کنید - فقط به این دلیل که شماره 1 ظاهر می شوید لزوما به این معنی نیست که همه را دریافت خواهید کرد کلیک ها بعضی اوقات شماره های 2 و 3 به همان تعداد کلیک ایجاد می کنند اما با هزینه کمتری. ما با مشتریان زیادی کار کرده ایم که با آزمایش پیشنهادات و پیام رسانی با AdWords قبل از شروع تولید و فروش ، در هزینه های زیادی صرفه جویی کرده اند.

صفحه اول گوگل

تاکتیک های تبلیغات

1. انجام یک نظر سنجی 
قبل از اقدام به تاکتیک ها ، ایجاد یک برنامه بازاریابی بسیار مهم است. و اولین قدم در تهیه یک برنامه بازاریابی این است که بفهمید مشتریان هدف شما چه کسانی هستند و آنها از شرکت شما چه می خواهند. 
یک روش خوب برای درک بهتر مشتریان خود انجام نظرسنجی درباره محصولات یا خدمات است. اگر توانایی استخدام یک شرکت تحقیقاتی را ندارید ، خودتان این کار را با ایجاد یک پرسشنامه کوتاه و جذب مشتریان فعلی و احتمالی برای شرکت در این کار انجام دهید. 
2. مشتریان فعلی خود را نگران کنید 
خرید فروش به مشتری جدید معمولاً پنج برابر هزینه آن برای مشتری موجود است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که از افرادی که قبلاً شما را می شناسند و به شما اعتماد دارند ، غافل نمی شوید. 
برای مثال در نظر بگیرید که بهترین مشتریان خود را برای صرف شام یا گلف بیرون می برید و از این فرصت استفاده می کنید تا از آنها در مورد چگونگی بهبود تجارت خود س askال کنید. همچنین می توانید شخصاً با 10 مشتری برتر خود نامه نگاری کنید تا از آنها تشکر کنید و به آنها بگویید آنها بخشی از برنامه جدید وفاداری شما هستند یا از آنها دعوت کنید تا پیش نمایش جدیدترین محصول شما را دزدکی حرکت کنند. 
3- به بازاریابی آنلاین متعهد شوید 
اینترنت ویترین ارزان قیمت 24 ساعته مجازی را برای شما فراهم می کند. شما می توانید با ارائه محتوای با کیفیت بالا در سایت خود از جمله وبلاگ ها ، نحوه دستیابی به مقالات ، فیلم ها و خبرنامه ، با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنید. 
همچنین می توانید با استفاده از شبکه های اجتماعی دامنه خود را افزایش دهید. با این حال یک نکته احتیاط: اگر مایل نیستید هفته ای شش تا هشت ساعت از وقت یک کارمند را اختصاص دهید ، بهتر است با یک وب سایت ساده و کاملاً طراحی شده همراه شوید. 
4. از تمام املاک و مستغلات خود استفاده کنید 
ساختمان و زمین یا پیاده رو اطراف شما مکان های بسیار خوبی برای نصب علائم و نشانه ها هستند. و فراموش نکنید که از وسایل نقلیه خود به عنوان بیلبوردهای متحرک استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید: تصاویر و پیام های شما باید بر روی آنچه می فروشید متمرکز شود ، نه نام شرکت شما. 
5- در روابط عمومی کار کنید 
یک داستان رسانه ای درباره شرکت شما به دلیل اعتباری که به کسب و کار شما می دهد ، به طور کلی بسیار ارزشمندتر از یک تبلیغ است. اما در این دوره از کاهش رسانه ها ، جلب توجه روزنامه نگاران بیش از هر زمان دیگری دشوار است. به خاطر داشته باشید که آنها به دنبال داستانی جذاب برای گفتن هستند. بنابراین با اطلاع از کالای نوآورانه شما ، تماس غیرمعمول مشتری یا قمار پرمخاطره ای که نتیجه داد ، به آنها کمک کنید. و ادامه دهید - ایجاد روابط با رسانه ها نتیجه خواهد داد. 
6. کارمندان را به سفیر تبدیل کنید 
کارمندان شما بخشی از جامعه هستند و انواع ارتباطات را دارند که می توانند به شما کمک کنند. در مورد دعوت کارمندان و خانواده های بزرگ آنها به یک مراسم سرگرم کننده در تجارت خود چطور؟ ممکن است متوجه شوید کسب و کار دهان به دهان جدیدی می گیرید یا درباره یک شریک تجاری جدید بالقوه می شنوید. حداقل تیم شما دوشنبه با احساس انرژی به کار خود برمی گردد. 
7. پس بدهید 
با حمایت مالی از یک تیم هاکی یا شرکت در یک رانندگی خیریه با یک چک و یک ظرف جمع آوری در اتاق ناهار خود یا صندوق پول ، شما نه تنها وظیفه خود را برای جامعه انجام می دهید ، بلکه باعث ایجاد حسن نیت برای مشتریان و چشم انداز می شوید.

با 11 روش تبلیغات ارزان آشنا شویم

مطالعات نشان می دهد که بیش از سه چهارم مصرف کنندگان انگلیس قبل از خرید خرید آنلاین انجام می دهند. این آمار قابل توجه اهمیت ایجاد حضور آنلاین برای مشاغل شما را نشان می دهد ، و پتانسیل وجود دارد که بتوانید مشتریان و مشتریانی را که دقیقاً مانند محصولات شما و محصولات شما هستند بخرند. 
و در حالی که شرکت های زیادی برای ارائه خدمات آنلاین به تجارت خود خدمات ارائه می دهند ، شما احتمالاً می توانید بیشتر این تبلیغات را خودتان با هزینه بسیار کم یا حتی رایگان انجام دهید. 
در اینجا 11 روش موثر برای کسب اطلاع از کسب و کار خود به صورت آنلاین ، برای هزینه بسیار اندک ، آورده شده است. 
1. یک وب سایت شرکت ایجاد کنید 
ممکن است به نظر عقل سلیم برسد ، اما تجارت شما برای رقابت در فضای آنلاین به یک وب سایت نیاز دارد . بدون داشتن یک وب سایت ، برای اینکه قابل مشاهده و حرفه ای به نظر برسید ، با یک نبرد پر سر و صدا دائمی روبرو خواهید شد. 
پس از راه اندازی ، یک وب سایت فقط چند پوند در سال برای میزبانی و نام دامنه برای شما هزینه می کند و با این کار می توانید مشتری و فروش ایجاد کنید. 
2. تبلیغات آنلاین 
هر مشاغل می توانند با استفاده از تبلیغات طبقه بندی شده آنلاین در سایتهایی مانند Gumtree و Craigslist در معرض دید قرار بگیرند و اینها می توانند بسیار ارزان - یا حتی رایگان باشند. 
می توانید هر روز بصورت آنلاین تبلیغات هدفمندی را برای کسب و کار خود قرار دهید و افراد از طریق جستجو آنها را پیدا می کنند. شما می توانید از یک رویداد یک روزه مانند فروش گاراژ گرفته تا خدماتی مانند عکاسی ، لوله کشی یا باغبانی تبلیغات کنید. 

3. از بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید 
بازدید رایگان از موتور جستجو برابر با برنده شدن در قرعه کشی است. اگر می توانید موتورهای جستجو را متقاعد کنید که وب سایت شما مناسب ترین سایت برای کلمات کلیدی مورد نظر شما است ، باید جریان پایداری از ترافیک را بدست آورید. برخی از این ترافیک به طور طبیعی به درآمد تبدیل می شود. 
شما می توانید بهینه سازی اولیه را به صورت رایگان انجام دهید ، یا می توانید به شخصی پول پرداخت کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. 
4. بازاریابی محتوا 
یک استراتژی موفق بازاریابی محتوا ، بازدید از وب سایت شما را به دنبال خواهد داشت و به بهینه سازی موتور جستجو کمک می کند و می تواند کاملا رایگان باشد. با این حال ، این کار ممکن است پرمشغله باشد ، و شما باید نویسنده ای شایسته (و سریع) باشید. 
ممکن است ارزش داشته باشد که یک نویسنده مستقل را در سایتی مانند Fiverr یا Upwork به کار بگیرید تا تخصص شما را به مقالاتی که خوب نوشته شده ترجمه کند ، زیرا این احتمال برای پذیرش برای انتشار در سایت های دیگر غیر از سایت شما بیشتر است. 
5- از شبکه های اجتماعی استفاده کنید 
برخی از مشاغل برای هدف قرار دادن ترافیک شبکه های اجتماعی بسیار مناسب هستند و برخی از این موارد مناسب نیستند. ایجاد یک نمایه توییتر تجاری یا صفحه فیس بوک را در نظر بگیرید. این حساب ها به شما امکان می دهد مستقیماً با مخاطبان آنلاین تعامل داشته باشید. 
شما می توانید تصاویر محصول را ارسال کنید ، به مشتریان در مورد تبلیغات یا رویدادها اطلاع دهید و مشتریان خوشحال را تشویق کنید تا جزئیات را با شبکه دوستان خود به اشتراک بگذارند. مشتریان همچنین می توانند با شما تعامل داشته و ایده ها و پیشنهادهایی را برای بهبود تجارت شما به اشتراک بگذارند. 
رسانه های اجتماعی همچنین به تجارت شما کمک خواهند کرد تا از طریق دهان به دهان به صورت ویروسی رشد کند. 
6. محتوای ویدیویی را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید 
اگر می توانید چند فیلم جالب مرتبط با تجارت خود تولید کنید ، ارسال آنها در سایت هایی مانند YouTube و Vimeo می تواند جریان پایدار بازدید از وب سایت را برای شما ایجاد کند. 
ارسال این سایت ها رایگان است و بالقوه کسب ترافیک از آنها نجومی است. مطمئن شوید که بیش از یک ویدیو ارسال کرده اید تا بیشترین میزان نوردهی را داشته باشید. 
7. به اشتراک گذاری آنلاین عکس 
اشتراک عکس آنلاین مانند اشتراک آنلاین ویدیو است. اگر چند عکس مرتبط با تجارت خود دارید ، از به اشتراک گذاشتن آنها در سیستم عامل های بصری مانند اینستاگرام و Pinterest نترسید . 

شما می توانید تصاویر محصول یا افرادی را که از محصولات شما استفاده می کنند ، تصاویر کارمندان ، رویدادهای شرکت یا تصاویر مربوط به تجارت خود ارسال کنید - تنها محدودیت تخیل شماست. با این کار قابلیت مشاهده وب سایت شما افزایش یافته و بازدیدکنندگان با هدف بیشتری به سایت شما ارسال می شوند. 
8- از تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک استفاده کنید 
تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) به ندرت ارزان قیمت تصور می شود ، اما می تواند میزان زیادی از بازدیدکنندگان را به سایت شما هدایت کند. برای استفاده بهتر از تبلیغات PPC باید تعادلی بین هزینه و درآمد پیدا کنید. 
اگرچه می تواند برای تجارت شما بسیار مفید باشد ، اما اگر مراقب نباشید می تواند باعث کاهش شدید بودجه شما شود. 
شما می توانید تبلیغات PPC را تقریباً در همه موتورهای اصلی جستجو و همچنین در سایتهایی مانند Facebook خریداری کنید. 
9. بازاریابی از طریق ایمیل 
در گذشته بازاریابی ایمیلی به عنوان اسپم انگ تلقی می شد - اما تغییر در محافظت از داده ها و قوانین بازاریابی به "پاکسازی" شهرت آن کمک کرده است. 

برای ایجاد یک کمپین بازاریابی الکترونیکی موثر و قانونی ، شما باید لیستی از طرف های علاقه مند ایجاد کنید که فعالانه دریافت ایمیل از شما را انتخاب کرده اند. 
معمولاً شما باید چیز دیگری را برای جلب مردم در ارائه آدرس ایمیل و اجازه ارسال ایمیل به آنها ، هدیه دهید. این می تواند به سادگی یک گزارش یا سند کوچک باشد که ارزش واقعی را ارائه می دهد .
پس از ایجاد لیست خود ، می توانید از طریق ایمیل بازاریابی کنید. مهم است که به گیرندگان خود اجازه دهید در هر زمان که بخواهند خود را از لیست شما حذف کنند. 
10. در لیست های مشاغل محلی ظاهر شوید 
اگر در حال تبلیغ یک شرکت تولید آجر و ملات هستید ، باید از لیست های مشاغل محلی موتورهای جستجو مانند Google برای کسب و کار من استفاده کنید . وقتی کسی در منطقه عملیاتی شما جستجو می کند ، این وب سایت شما را با سرویس های محلی مشابه در صفحه اول قرار می دهد. 
این می تواند راهی عالی برای دستیابی به یک تجارت نوپا در مقابل هزاران مشتری محلی بالقوه باشد. 
11. به دایرکتوری های آنلاین بپیوندید 
درست است که برخی از دایرکتوری های آنلاین در هنگام بهینه سازی موتور جستجو ، سودمندی خود را از دست می دهند ، اما شما هنوز هم می توانید از دایرکتوری های محلی که منطقه خاص شما را هدف قرار می دهند استفاده کنید. ممکن است با افزایش اندکی در رتبه صفحه خود ، و مقداری ترافیک از خود فهرست استفاده کنید. 
در نحوه کار برخی دایرکتوری ها تغییراتی ایجاد شده است. اکنون بسیاری از افراد به افراد اجازه می دهند تا مشاغل خاص را تبلیغ کنند و با تجار محلی مرتبط ارتباط برقرار کنند. در ازای پرداخت هزینه ای ناچیز ، کسبه می توانند برای مشاغل تبلیغ شده قیمت گذاری کنند. 
تجار همچنین می توانند نمایه ای در مورد تجارت و خدماتی که ارائه می دهند اضافه کرده و از مشتریان رتبه بندی کنند. 
روش های مختلفی برای نام تجاری خود وجود دارد ، و شما باید استفاده از برخی یا همه آنها را در نظر بگیرید. با هزینه بسیار کم یا احتمالاً رایگان ، می توانید با استفاده از ثروت مشتریان آنلاین ، به شدت مشتری خود را افزایش دهید.