• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

چگونه مجله دیجیتالی خود را بسازیم

مجله دیجیتال,طراحی مجله دیجیتال,چاپ مجله دیجیتال,فروش مجله دیجیتال,نرم افزار مجله دیجیتال,مزایای مجله دیجیتال,معایب مجله دیجیتال,سئوسازی مجله دیجیتال,digital magazine,digital marketing

شما باید همیشه به دنبال راه های نوآورانه برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود باشید. اجازه ندهید استراتژی‌های محتوای شما با چسبیدن به انواع محتوای یکسان سال به سال کهنه شود.

مخاطبان و مصرف کنندگان انتظار دارند که برندها تکامل یافته، رشد کنند و بسترهای ارتباطی خود را گسترش دهند. افزودن نوع جدیدی از محتوا - مانند یک مجله دیجیتال - می تواند هر استراتژی را احیا کند.

همه برندها از محتوایی بهره می برند که برای خوانندگان آنها ارزش به همراه دارد و به تبدیل آنها به مشتریان وفادار کمک می کند. مجلات دیجیتال راهی عالی برای باز شدن به روی فالوورهای جدید و حفظ پیروان قدیمی با نشان دادن اینکه در حال تکامل هستید، هستند. مجلات دیجیتال نیز راه بسیار خوبی برای بهبود آگاهی از برند هستند.

در این مقاله، یک راهنمای گام به گام برای ایجاد مجله دیجیتال خود، به علاوه مجموعه‌ای پر جنب و جوش از قالب‌های مجلات دیجیتالی که به الهام گرفتن کمک می‌کند و به شما کمک می‌کند، راهنمایی می‌کنیم.

بیا شروع کنیم!

مجله دیجیتال چیست؟

زمانی که مجلات دیجیتال برای اولین بار در دهه 90 وارد صحنه بازاریابی آنلاین شدند، آنها صرفاً نسخه دیجیتالی مجلات چاپی بودند. دیگر نه!

در حال حاضر، آنها معمولا به عنوان نسخه های دیجیتال بدون چاپ اولیه عرضه می شوند. مجلات دیجیتال قبلاً شبیه همتایان چاپی خود بودند، اما اکنون می توانند به سادگی یک PDF ثابت یا به اندازه یک تجربه تعاملی هیجان انگیز جذاب باشند .

مجلات دیجیتال مانند تبلیغات رسانه های اجتماعی یا صفحات فرود برای یک برند نیستند. آنها مانند یک بروشور دارایی فروش نیستند . هدف یک مجله دیجیتال برقراری ارتباط، اطلاع رسانی یا سرگرمی است.

به علاوه، انواع محتوایی که تبلیغاتی نیستند، عملکرد بهتری دارند. به همین دلیل است که 90 درصد از موفق ترین بازاریابان با اولویت دادن به نیازهای اطلاعاتی مخاطبان خود نسبت به پیام های فروش، به نتایج مطلوب دست می یابند .

انواع مجلات دیجیتال

مجلات دیجیتال به اشکال مختلف تولید می شوند. بنابراین تعیین نوع مجله دیجیتال مناسب برای کسب و کار شما بسیار مهم است.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، مجلات دیجیتال از زمان پیدایش خود تکامل یافته اند - چیزی که زمانی به عنوان PDF های ثابت که مجلات چاپی را منعکس می کردند، به یک ابزار بازاریابی و ارتباط مستقل برای مشاغل در صنایع مختلف تبدیل شده است.

در طول سال‌ها، عملکرد بهبود یافت، بنابراین خواندن محتوا در دستگاه‌های تلفن همراه آسان‌تر بود. سپس، آنها تعامل بیشتری پیدا کردند و اکنون یک مجله دیجیتال می تواند یک تجربه کامل باشد.

سبک مجلات دیجیتالی را انتخاب کنید که بیشترین معنا را برای اهداف شما داشته باشد و نوع محتوایی را انتخاب کنید که با صدای برند و ارزش های شما مطابقت دارد.

مجلات دیجیتال در حال بازگشت هستند. 

برای اکثر خوانندگان، این ممکن است عجیب به نظر برسد. برای سال‌ها، مجلات دیجیتالی برخی از بدترین جنبه‌های انتشار دیجیتال را نشان می‌دهند.
بسیاری از مجلات دیجیتالی به نظر می رسد که به خوبی اجرا نشده اند، و به سختی پیدا می شوند، خواندن آنها سخت است و از نظر بصری جالب نیستند.

معمولا مجلات دیجیتال مانند یک مجله چاپی می خوانند، اما بدتر.

خبر خوب این است که این در حال تغییر است. تیم‌های انتشارات و بازاریابی به طور فزاینده‌ای روی محتوای با کیفیت بالا سرمایه‌گذاری می‌کنند، که به تجدید حیات در نشر مجلات دیجیتال کمک کرده است. می‌توانید در راهنمای ما درباره ظهور پلتفرم‌های مجلات دیجیتال بیشتر بدانید.

این تیم ها بر ایجاد تجربیات خواندن همهجانبه به صورت بومی در وب تمرکز می کنند. آنها با احساس بسیار آشنا "وب پی دی اف" در بسیاری از مجلات دیجیتال فاصله دارند. یک مثال عالی از امپریال کالج لندن آمده است.

پس از 9 ماه انتشار داستان های دیجیتال، امپریال شاهد 142 درصد میانگین بازدید از صفحه منحصر به فرد و 50 درصد میانگین زمان بیشتر در صفحه بود.

مجله دیجیتال چیست؟

مجله دیجیتال - در غیر این صورت به عنوان یک مجله آنلاین یا روزی روزگاری یک مجله الکترونیکی شناخته می شود - مجله ای است که به صورت دیجیتالی با استفاده از وب یا یک برنامه منتشر شده است.

برخلاف مجلات چاپی، مجلات دیجیتال می توانند شامل پیوندها، تصاویر با وضوح بالا، ویدئو، صدا و انیمیشن های وب باشند. آنها همچنین می توانند از توزیع ارزان تر و بالقوه گسترده تر نسبت به مجلات چاپی استفاده کنند.

مجلات دیجیتال توسط مجموعه‌ای از سازمان‌ها، از شرکت‌ها و دانشگاه‌ها گرفته تا ناشران غیرانتفاعی و سنتی‌تر مجلات، پذیرفته شده‌اند.

انواع مجله دیجیتال

مجلات دیجیتالی از ابتدای ظهور خود «دیجیتال» وجود داشته‌اند و از آن زمان تا کنون مراحل مختلفی را طی کرده‌اند، از فلاپی دیسک تا فلش (RIP). 

امروزه پنج روش اصلی برای ایجاد یک مجله دیجیتال وجود دارد. مدلی که انتخاب می کنید به خوانندگان، بودجه، استراتژی بازاریابی و مدل کسب و کار شما بستگی دارد. 

یک مجله PDF تعبیه شده

همه ما تجربه کرده ایم که روی یک مجله آنلاین کلیک کرده ایم و می بینیم - با آه - که به عنوان یک PDF جاسازی شده منتشر شده است.

طیف وسیعی از خدمات وجود دارد که اجازه می‌دهد فایل‌های PDF در یک وب‌سایت جاسازی شوند و سازمان‌هایی که عجله دارند نسخه‌ای «دیجیتال» مجله خود را ایجاد کنند، اغلب ابتدا از این روش استفاده می‌کنند.

نتیجه اغلب یک کپی به سبک کتاب تلنگر از یک مجله چاپی یا پیوندی به یک فایل PDF است. 

متأسفانه، PDF های تعبیه شده - و به طور کلی فایل های PDF - تجربه کاربری دیجیتال وحشتناکی را ایجاد می کنند. آنها به خصوص در دستگاه های تلفن همراه ضعیف هستند. آنها تجزیه و تحلیل قابل اعتمادی ارائه نمی دهند. آنها همچنین معمولاً در دسترس نیستند. آنها با SEO عالی نیستند. و معمولاً به خوبی گزینه های جایگزین عمل نمی کنند.

نتیجه‌گیری:  می‌دانیم که تیم‌های محتوا گاهی فایل‌های PDF را دوست دارند، اما آنها برای مخاطبان دیجیتال مدرن مناسب نیستند. ما در پست خود در مورد کاهش PDF اطلاعات بیشتری در مورد محدودیت های آنها منتشر کرده ایم .

یک اپلیکیشن اپل یا اندروید

گزینه بعدی برای ایجاد یک مجله دیجیتال، ساخت یک برنامه مجله است. نکته مهم در مورد برنامه ها این است که آنها یک تجربه عالی در تلفن همراه از جمله آیفون، آی پد و دستگاه های اندرویدی ایجاد می کنند. آنها همچنین از طریق App Store و Google Play Store توزیع کرده اند. 

با این حال، هزینه ساخت یک برنامه سفارشی برای اکثر تیم‌های محتوا گران است و قالب‌های برنامه عمومی - که ارزان‌تر هستند - همیشه نیازهای شما را برآورده نمی‌کنند. اگر به ساختن یک اپلیکیشن علاقه مند هستید، باید مطمئن باشید که می توانید یک استراتژی قوی برای قرار دادن آن اپلیکیشن در مقابل خوانندگان خود داشته باشید.

نتیجه‌گیری : برنامه‌ها می‌توانند شگفت‌انگیز به نظر برسند، اما ساخت و نگهداری آن‌ها بسیار گران است. همچنین متمایز کردن برنامه شما از سایرین ممکن است دشوار باشد. 

مجله الکترونیکی کیندل

با ظهور Kindle آمازون، بسیاری از ناشران سنتی ترجیح دادند نسخه های الکترونیکی مجلات خود را با استفاده از غرفه خبری Kindle توزیع کنند. خواندن این مجلات در دستگاه‌های Kindle بسیار آسان است و برای کسانی که از خواندن روی صفحه‌نمایش‌های با نور روشن خسته شده‌اند، خواندنی عالی ایجاد می‌کنند. 

متأسفانه، مجلات الکترونیکی Kindle از نظر عملکرد بسیار محدود هستند. شما نمی توانید بسیاری از تصاویر را اضافه کنید و بسیاری از خوانندگان آنها را به صورت رنگی تجربه نخواهند کرد. 

نتیجه‌گیری:  این یک مدل خوب برای مجلات معتبری است که محتوای بسیار «نویسنده» منتشر می‌کنند. اما تجربه بصری ضعیف است و مخاطبان عموماً محدود به کاربران Kindle Power هستند. 

مجموعه ای از پست های منتشر شده در یک CMS

برای کسانی که مایلند به سادگی محتوای مجله خود را آنلاین دریافت کنند، یک گزینه ساده این است که از CMS موجود خود استفاده کنند و هر پست را در یک مسیر URL منحصر به فرد منتشر کنند. با یک صفحه فرود که نمایانگر «جدول مطالب» و جلد آن مجله است، خوانندگان می توانند مجله شما را به همان روشی که هر محتوای دیگری در وب انجام می دهند هدایت کنند. 

با این حال، مجله شما معمولاً با محتوای کوتاه منتشر شده در وبلاگ شما متفاوت است. به طور کلی، مقالات مجلات توجه - و منابع - بیشتری به تولید خود دارند. این منجر به محتوای با کیفیت بالاتر می شود، که در نظر گرفته شده است که تأثیر بیشتری نسبت به وبلاگ های معمولی یا مقالات خبری داشته باشد. 

به همین دلیل، بسیاری از تیم های محتوا تمایلی به انتشار این محتوا با استفاده از نمایش تصویری وانیلی CMS خود ندارند. 

نتیجه‌گیری : این گزینه خوبی برای تیم‌های محتوایی است که به‌دنبال دریافت محتوای خود در وب در سریع‌ترین زمان ممکن هستند، اگرچه بعید به نظر می‌رسد که با تأثیر محتوایی که از نظر بصری چشمگیرتر و همه‌جانبه‌تر است مطابقت داشته باشد.

انتشار دیجیتالی از داستان های دیجیتالی که از نظر بصری غوطه ور هستند

گزینه نهایی ایجاد یک نشریه دیجیتال از داستان های بصری همهجانبه است. این داستان‌ها معمولاً ارائه بصری بدون حواس‌پرتی، با رسانه‌های با وضوح بالا دارند. آنها همچنین اغلب از تکنیک های داستان سرایی بصری پیشرفته مانند انیمیشن مبتنی بر اسکرول استفاده می کنند.