• سئو ارزان

تبلیغات عالی در گوگل

تبلیغات عالی در گوگل میتواند از روش های متعددی باشد تبلیغات ارزان در گوگل از طریق سئو سایت و یا تبلیغات کلیکی و پولی که در اینجا روش تبلیغات در صفحه اول گوگل را شرح میدهیم.

گوگل محبوب ترین موتور جستجو در جهان است. بیش از 70٪ از سهم بازار جستجو را در اختیار دارد و تقریباً 85٪ از ترافیک تلفن همراه را به خود اختصاص می دهد. اگر کسب و کار شما از قبل در Google تبلیغ نمی کند ، صدها هدایت گرم را از دست خواهید داد. اگر قبلاً حساب Google Ads (سابقاً Google Adwords) ندارید ، با نحوه راه اندازی حساب کاربری در اینجا آشنا شوید.

در این وبلاگ ، ما تمام اطلاعات لازم برای شروع تبلیغات در Google را به شما ارائه خواهیم داد. ما اصول اولیه را توضیح خواهیم داد و نحوه استفاده از تبلیغات Google برای هدایت موثر بازدید بیشتر به وب سایت شرکت شما را توضیح خواهیم داد. اگر می خواهید آگاهی از برند را افزایش داده و تبدیل را افزایش دهید ، افزایش میزان بازدید مربوط به وب سایت شما ضروری است ، کاری که اکثر مشاغل انجام می دهند.

بستر تبلیغات آنلاین در گوگل

Google Ads چیست؟
Google Ads یک بستر تبلیغات آنلاین رایگان است که به مشاغل اجازه می دهد هزینه تبلیغات خود را برای نمایش در صفحات نتایج موتور جستجوی Google (SERP) و در سراسر شبکه نمایش Google پرداخت کنند. مشاغل می توانند از این سرویس استفاده کنند تا تبلیغات خود را در همان لحظه دقیق که در جستجوی محصولی مشابه محصول خود هستند ، در معرض دید مخاطبان قرار دهند ، و این کار را راهی بسیار موثر برای هدایت ترافیک مربوط به وب سایت شرکت و افزایش تبدیلات می کند. شاید شما هم در مورد تبلیغات "پرداخت به ازای هر کلیک" شنیده باشید. Google Ads به این ترتیب کار می کند. هر بار که کاربر روی تبلیغ شما کلیک می کند ، هزینه ای را پرداخت می کنید.

برخلاف SEO (بهینه سازی موتور جستجو) که ثمر دادن آن ممکن است ماهها یا حتی سالها به طول انجامد ، PPC این امکان را دارد که سریع نتیجه را ارائه دهد. تبلیغات بهینه سازی شده می توانند به سرعت در SERP ها ، بالاتر از نتایج جستجوی ارگانیک (پرداخت نشده) ، در موقعیت اصلی ظاهر شوند ، و این امکان را برای کسب و کارها فراهم می کند تا بیشترین میزان بازدید را داشته باشند. تبلیغات Google (پولی) با یک برچسب کوچک "تبلیغ" در کنار URL مشخص شده اند.

google ads چگونه کار میکند

Google Ads چگونه کار می کند؟
اصول Google Ads حتی برای مبتدیان نیز به راحتی قابل یادگیری است. مطمئناً ، ویژگی های پیشرفته بسیاری وجود دارد و توسعه استراتژی های پیروزی نوعی هنری است که برخی از مردم سالها برای کامل کردن آن می گذرانند ، اما شروع کار ساده است. کنترل بودجه شما نیز آسان است. بنابراین از ترس هزینه ناخواسته هزاران پوندی که کسب و کار شما توانایی پرداخت آن را ندارد ، منصرف نشوید.

کلمات کلیدی در هسته Google Ads هستند. اینها کلماتی هستند که ممکن است مخاطبان هنگام جستجوی راه حلی برای مشکلشان به جستجوی آنها بپردازند. یکی از اولین مراحل ایجاد یک کمپین Google Ads ایجاد لیستی از این کلمات کلیدی است. به عنوان مثال ، یک شرکت املاک ممکن است "خانه های فروشی" یا "آپارتمانهای اجاره ای در منچستر" را انتخاب کند. سپس می توانید برای هر بار کلیک روی تبلیغ خود محدودیتی در میزان پرداخت خود تعیین کنید (پرداخت به ازای هر کلیک). این می تواند خیال شما را راحت کند که بودجه ای را به باد نمی دهید. اما به یاد داشته باشید ، رقبای شما از همان کلمات کلیدی پیشنهاد می دهند ، بنابراین هرچه پیشنهاد شما بیشتر باشد ، به احتمال زیاد تبلیغ شما به جای تبلیغات شما نمایش داده می شود.

مبلغ پیشنهاد تنها عاملی نیست که Google برای تعیین تبلیغ برای جستجوی کلمات کلیدی خاص استفاده می کند. از معیار "آگهی رتبه" Google برای تعیین اینکه چه کسی مقام نخست را کسب می کند نیز استفاده می شود. علاوه بر مبلغ پیشنهاد ، رتبه آگهی بر اساس کیفیت آگهی بستر جستجوی آن است.

مزایای استفاده از Google Ads چیست؟

نتایج سریع تبلیغات پولی خیلی سریعتر از سئو نتایج را ارائه می دهد. ممکن است سالها طول بکشد تا موقعیت خوبی در نتایج جستجوی ارگانیک (SEO) بدست آورید ، در حالی که کمپین های PPC می توانند تبلیغات شما را بلافاصله در بالاترین سطح قرار دهند. 75٪ از کاربران اینترنت هرگز از صفحه اول نتایج جستجوی Google عبور نمی کنند و تبلیغاتی که در بالای SERP ظاهر می شود بهترین دید را دارد. Google Ads به راحتی می توانید ببینید چه چیزی کار می کند و چه کار نمی کند ، بنابراین تبلیغ کنندگان می توانند به سرعت تبلیغات و کمپین ها را برای دستیابی به بهترین نتیجه تطبیق دهند.

قابلیت بازاریابی مجدد. آیا اگر بتوانید افرادی را که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند و به محصول یا خدمات شما علاقه نشان می دهند ، تبلیغ کنید ، عالی نخواهد بود؟ Google Ads به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید. بازاریابی مجدد به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد تا تبلیغاتی را به کاربرانی که از صفحات اصلی وب سایت خود بازدید کرده اند ، بعداً بعداً در سایتهای موجود در شبکه نمایش گوگل قرار بگیرند یا عبارات کلیدی را جستجو کنند ، ارائه دهند. با نمایش تبلیغات به مخاطبان علاقه مند ، نرخ کلیک (CTR) به طرز چشمگیری افزایش می یابد و منجر به گرم شدن وب سایت شما می شود.

مبارزات را به راحتی کنترل و اندازه گیری کنید. پلتفرم Google Ads داده های فراوانی را ارائه می دهد که به تبلیغ کنندگان امکان مدیریت و ارزیابی م effectivelyثر کمپین ها را می دهد. شما می توانید اطلاعاتی از قبیل اینکه چه کسی روی تبلیغ شما کلیک کرده است ، کلمات کلیدی بهترین نتیجه را ارائه می دهد ، تعداد تبلیغات منجر به تولید تبلیغات و هزینه هر یک از تبلیغات را می توانید مشاهده کنید. مجهز به این اطلاعات ، تبلیغ کنندگان می توانند به سرعت کمپین های با عملکرد ضعیف را خاتمه دهند یا اصلاح کنند و بودجه افرادی را که نتایج بسیار خوبی دارند ، افزایش دهند. اتصال Google Ads به Google Analytics سطح دیگری از داده را فراهم می کند که می تواند برای هدایت هزینه تبلیغات استفاده شود.

آگاهی از برند را افزایش دهید. Google Display Network از بیش از 2 میلیون وب سایت ، فیلم و برنامه تشکیل شده است و به بیش از 90 درصد کاربران اینترنت در سراسر جهان می رسد. این بدان معنی است که تبلیغ کنندگان می توانند از طریق Google Ads به مخاطبان زیادی دسترسی پیدا کنند ، که برای افزایش آگاهی از نام تجاری عالی است. تبلیغات دقیقاً در زمان مناسب روی افراد مناسب تمرکز می کند ، این زمانی است که آنها در جستجوی محصولات یا خدمات مرتبط هستند.
بزرگترین رقبای خود را شکست دهید. "پیشنهاد منفی برای تقسیم سهم" یک استراتژی بسیار م forثر برای اطمینان از اینکه آگهی تبلیغات شما به جای رقبا ارائه می شود ، بسیار موثر است. گزارش های Google Ads به شما کمک می کند وب سایت دیگری بطور مرتب از شما در Google بالاتر باشد یا خیر. تنظیم قیمت پیشنهادی برای پیشنهادات خودکار در رتبه بندی بالاتر ، به Google Ads اجازه می دهد پیشنهادات شما را افزایش یا کاهش دهد تا تبلیغات شما نسبت به دامنه مشخص شده دیگری بیش از حد باشد. تبلیغ شما سپس بالاتر از رقبای اصلی شما ظاهر می شود .

هزینه تبلیغات گوگل چقدر است؟

پاسخ کوتاه این است که ، یک تار چند طول دارد؟ متوسط ​​هزینه هر کلیک در انگلیس بین 0.66 تا 1.32 پوند است. با این حال ، هزینه Google Ads به عوامل مختلفی بستگی دارد و از یک کسب و کار به کسب و کار دیگر می تواند به میزان قابل توجهی متفاوت باشد. خبر خوب این است که با تعیین محدودیت های پیشنهادی ، کنترل میزان هزینه خود آسان است. هنگامی که متوجه شدید عملکرد این پلتفرم چیست و کدام کمپین ها برای شرکت شما بیشتر موفق هستند ، می توانید درباره اینکه چه زمان بیشتری باید خرج کنید و چه زمان هایی را کاهش دهید ، یک تصمیم کاملاً آگاهانه بگیرید. هزینه Google Ads به موارد زیر بستگی دارد:

کلمات کلیدی انتخاب شده در بازارهای بسیار رقابتی ، محبوب ترین کلمات کلیدی دارای CPC بالا هستند. برای مثال "کازینو" به طور متوسط ​​58.57 پوند هزینه دارد و در حال حاضر گرانترین کلمه کلیدی در انگلستان است.
حداکثر پیشنهاد شما این بیشترین مبلغی است که شما مایل به پرداخت هر کلیک هستید و Google Ads آن را هنگام تعیین CPC در نظر می گیرد.
نمره کیفیت شما Google متن مورد نظر شما را در تبلیغات و صفحه مقصدی که افراد را به آن راهنمایی می کند بررسی می کند و بسته به تجربه کاربری ارائه شده ، نمره کیفیت 1-10 را ارائه می دهد. تبلیغات با کیفیت بهتر که مربوط به کاربر باشد ، CPC پایین تری را به خود جلب می کند.
رتبه آگهی پیشنهاد دهندگان رقیب. این معیار برای تعیین موقعیت یک تبلیغ استفاده می شود. این هر بار که آگهی واجد شرایط نمایش باشد ، محاسبه مجدد می کند و بنابراین می تواند نوسان داشته باشد. اگر تبلیغاتی که دارای رتبه تبلیغ بالا برای کلمه کلیدی مشابه شما باشد پیشنهاد می دهد ، این می تواند CPC را افزایش دهد.

نحوه تبلیغات با Google Ads

یک حساب Google Ads تنظیم کنید. اگر قبلاً حساب Google Ads ندارید ، باید از طریق صفحه اصلی Google Ads آن را تنظیم کنید. راهنمای مفید ما برای راه اندازی حساب Google Ads را اینجا ببینید.
اهداف خود را تعیین کنید. گام بعدی تصمیم گیری در مورد اهداف اصلی خود است. آیا هدف اصلی شما افزایش آگاهی از برند است یا ایجاد ترافیک و افزایش تبدیل ها؟ هنگام تنظیم Google Ads ، از شما خواسته می شود که هدف اصلی تبلیغات خود را از میان لیست سه گزینه انتخاب کنید. بدون هدف مشخص ، اندازه گیری موفقیت تقریباً غیرممکن است.
مخاطبان هدف را مشخص کنید. ممکن است بیش از یک هدف داشته باشید و به همین ترتیب ، احتمالاً چندین زیر مجموعه مخاطب خواهید داشت. وقتی شروع به کار می کنید ، مفید است که به طور گسترده در مورد افرادی که می خواهید تبلیغ خود را ببینید فکر کنید. آنها در چه سنی هستند؟ آنها کجا واقع شده اند؟ از کدام دستگاه ها استفاده می کنند؟ با شروع استفاده از سیستم عامل می توانید تغییراتی ایجاد کنید و درباره نوع افرادی که به کالاها یا خدمات شما علاقه مند هستند اطلاعات بیشتری کسب کنید.
لیستی از کلمات کلیدی هدف ایجاد کنید. انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای موفقیت در Google Ads ضروری است. برای انجام تحقیقات کامل درباره کلمات کلیدی وقت بگذارید. Google Ads Keyword Planner ابزاری عالی برای شروع کار است. سعی کنید از انواع مختلف کلمات کلیدی مختلف استفاده کنید. شما می توانید در راهنمای ما ، "کلمات کلیدی در Google Ads چیست؟" درباره انواع کلمات کلیدی و نحوه استفاده از کلمات کلیدی در Google Ads اطلاعات بیشتری کسب کنید.
محدودیت بودجه و پیشنهاد خود را تعیین کنید. با تعیین محدودیت روزانه پیشنهادات برای هر کلمه کلیدی مورد نظر ، کنترل میزان هزینه شما آسان است. به یاد داشته باشید ، برخی از کلمات کلیدی نسبت به سایر کلمات رقابت پذیر هستند. هیچ محدودیتی برای تعیین محدودیت روزانه وجود ندارد که حتی هزینه دو کلیک را پوشش ندهد. کلمات کلیدی مرتبط و در عین حال مقرون به صرفه را انتخاب کنید و یک محدودیت روزانه تعیین کنید که بدون کسر بودجه نتیجه بدست آورد. از ابزارهایی مانند SpyFu و SEMrush استفاده کنید تا ببینید رقبا کجای تبلیغات خود تمرکز می کنند. اگر آنها سرمایه گذاری زیادی در یک کلمه کلیدی خاص انجام دهند ، احتمال زیادی وجود دارد که باعث ایجاد ترافیک زیادی به سایت آنها شود و همین امر می تواند برای شما نیز انجام دهد.
تبلیغات عالی ایجاد کنید. نمره کیفیت شما با توجه به تجربه کاربر در تبلیغات و صفحاتی که منجر به ارائه آنها می شود ، تعیین می شود. تبلیغات Google برای تنظیم CPC از نمره کیفیت (همراه با عوامل دیگر) استفاده می کند. بنابراین کاملاً ارزش دارد که برای تهیه تبلیغات مرتبط که منجر به صفحات فرود کاربر پسند در وب سایت شما می شود ، وقت بگذارید.
ردیابی تبدیل را فعال کنید. این یک مورد ضروری برای سایت های تجارت الکترونیک است. بدون نصب ردیابی تبدیل ، راهی نخواهید داشت که بدانید چند کلیک منجر به تبدیل شده است. این داده ها برای ارزیابی موفقیت در کمپین و اطمینان از هزینه کردن بودجه تبلیغات در مکان های مناسب ضروری است. ردیابی تبدیل برای سایت های تجارت الکترونیکی بسیار مهم است ، اما این یک ویژگی مفید برای بسیاری از مشاغل است زیرا نه تنها فروش بلکه انواع دیگر تبدیل مانند ثبت نام از طریق ایمیل یا بارگیری کتاب الکترونیکی را ردیابی می کند. فعال کردن ردیابی تبدیل شامل کپی و چسباندن قطعه کد به صفحه وب است که مشتریان پس از تکمیل تبدیل به آن ارسال می شوند. برای راهنمایی های گام به گام به صفحه راهنمای Google بروید.
لیست های بازاریابی مجدد ایجاد کنید. همانطور که قبلا ذکر شد ، بازاریابی مجدد برای افرادی که قبلا از وب سایت شما بازدید کرده اند یکی از جالبترین ویژگی های Google Ads است. قبل از ارائه تبلیغات به این مخاطبان ، باید لیستی از افرادی که از صفحات اصلی وب سایت شرکت بازدید می کنند ، ایجاد کنید. می توانید قوانینی تنظیم کنید که تعیین کند کاربر آگهی شما را ببیند یا خیر.
این موارد اصول تبلیغات در Google Ads است. بعد از اینکه با اصول مقابله کردید ، بیاموزید که چگونه استراتژی خود را انتخاب کرده و از کمپین های PPC خود نتیجه بهتری بگیرید با تماشای پادکست ما ، "چگونه سود خود را از تبلیغات Google Ads افزایش دهیم".

نحوه تبلیغات در Google Maps

Google Maps یک روش عالی برای افزایش رد پا در فروشگاه محلی شما است. همانطور که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای کالاها و خدمات را بصورت آنلاین سفارش می دهند ، مشاغل متکی به تجارت محلی در تلاشند تا عرف لازم را برای حفظ حاشیه سود سالم جذب کنند. اما بسیاری از افراد هنوز قبل از آمادگی برای خرید ، به فروشگاه های آجر و ملات مراجعه می كنند تا محصولات را مشاهده ، لمس و حتی بو كنند.

بنابراین چگونه می توانید از یک ابزار آنلاین مانند Google Maps برای تقویت تجارت در فروشگاه استفاده کنید؟

هنگامی که افراد در برنامه Google Maps مانند "سوپرمارکت نزدیک من" به جستجوی مشاغل نزدیک می پردازند ، ممکن است تبلیغات جستجوی محلی با موقعیت مکانی کسب و کار شما ارائه شود. این هدف افرادی است که دقیقاً در لحظه ای که بدنبال کالاها یا خدماتی هستند که شما ارائه می دهید ، نزدیک فروشگاه شما هستند. در نتیجه ، تجارت شما از افزایش ترافیک پا در فروشگاه ، حجم بیشتری از سوالات تماس تلفنی ورودی و افزایش آگاهی از برند برخوردار خواهد شد. هنگامی که افراد اطلاعاتی در مورد مکان شما ، زمان کار و موارد دیگر دریافت می کنند ، احتمال بیشتری برای بازدید یا تماس در فروشگاه در آینده وجود دارد. همچنین با کلیک بر روی URL شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار ، احتمالاً شاهد افزایش بازدید وب سایت خواهید بود.

تبلیغات جستجوی محلی معمولاً وقتی دو واژه جستجو در Google Maps وارد می شود ، به عنوان دو نتیجه برتر ظاهر می شوند. آنها با علامت "تبلیغ" بنفش مشخص شده اند. اگر کاربری آگهی را انتخاب کند ، اطلاعات دقیق تری در مورد این تجارت می بیند. کسب و کار شما روی نقشه ها به صورت "سنجاق تبلیغاتی" بنفش نشان داده می شود. درست مانند تبلیغات PPC معمولی ، هر بار که کاربر روی تبلیغ کلیک می کند ، از تبلیغ کنندگان هزینه دریافت می شود.

برای تبلیغ در Google Maps ، باید "برنامه های افزودنی محلی" را برای تبلیغات خود فعال کنید. این موارد افزودنی تبلیغات متنی است که در Google Ads ایجاد کرده اید و به آنها اجازه می دهد تجارت شما در Google Maps نشان داده شود. اگر کاربری "رستوران های نزدیک من" را جستجو کند و شما در Google Ads این کلمات کلیدی را پیشنهاد دهید ، شرکت شما در معرض نمایش در Google Maps قرار دارد. سپس کاربران می توانند بر روی برنامه افزودنی شما کلیک کنند تا اطلاعات بیشتری مانند آدرس محل کار ، شماره تلفن و ساعات کار را مشاهده کنند.

 نحوه تبلیغ در YouTube

ماهانه بیش از 1.9 میلیارد کاربر ورود به سیستم از YouTube بازدید می کنند. این مخاطبان عظیمی برای محصول یا خدمات شما هستند. اگر قبلاً در YouTube تبلیغ نمی کنید ، چرا نه؟ در اینجا نحوه شروع کار آمده است.

یک کانال تجاری در YouTube راه اندازی کنید. این ساده تر نیست. وارد YouTube شوید ، روی نماد کاربر کلیک کنید و دنده چرخشی "تنظیمات" را انتخاب کنید. روی دکمه "ایجاد یک کانال جدید" کلیک کنید و پس از انتخاب "استفاده از کسب و کار یا نام دیگر" ، نام شرکت را وارد کنید. YouTube در اینجا راهنمای راه اندازی دستی و ویدیویی را ایجاد کرده است. شما همچنین به یک حساب Google Ads نیاز خواهید داشت زیرا این سیستم عامل ها دست به دست هم می دهند.
محتوای ویدیویی خود را ایجاد کنید. موفق ترین محتوای YouTube سرگرم کننده است یا مشکل کاربر را حل می کند ، مانند "چگونه لاستیک دوچرخه را عوض کنیم". ممکن است هزینه تولید ویدئوهای با کیفیت بالا بیشتر باشد ، اما تصویر حرفه ای مورد نیاز تجارت شما را برای جذب مشتری ایجاد می کند.
تبلیغ خود را بارگذاری کنید. داشبورد YouTube بسیار کاربرپسند است و برای یافتن راه خود مدت زیادی طول نمی کشد. برای بارگذاری تبلیغات خود ، روی نماد دوربین فیلمبرداری در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. "بارگذاری ویدئو" را انتخاب کنید و مخاطب مورد نظر خود را از میان چهار گزینه ارائه شده - عمومی ، لیست نشده ، خصوصی یا برنامه ریزی شده انتخاب کنید.
در Google Ads کمپینی ایجاد کنید. درست مانند آنچه در هر کمپین PPC انجام می دهید ، یک کمپین جدید در Google Ads ایجاد کنید. "مبارزات" را در نوار منوی سمت چپ انتخاب کنید و روی دکمه آبی به علاوه کلیک کنید. در اینجا راهنمایی بیشتری در مورد شروع کار با Google Ads وجود دارد. وقتی نوبت به انتخاب نوع کمپین می رسد ، حتماً "ویدئو" را انتخاب کنید.
قالب تبلیغات را انتخاب کنید. بسته به هدف کمپین انتخاب شده ، می توانید از پنج قالب تبلیغات در Google Ads - در جریان ، کشف ویدیو ، سپر ، غیرقابل رد شدن در جریان یا خارج از جریان انتخاب کنید. این موارد حکایت از کجا و نحوه نمایش تبلیغ شما در کنار محتوای ویدیویی انتخاب شده دارد.
پارامترهای کمپین را تنظیم کرده و کلمات کلیدی را انتخاب کنید. هنوز در Google Ads نامی به کمپین خود اختصاص دهید ، بودجه و استراتژی پیشنهادات را تنظیم کنید و مخاطبان هدف را سفارشی کنید. همچنین می توانید محتوا را انتخاب کنید تا زبانهای مورد استفاده و موارد دیگر را حذف کنید. با کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که مخاطب هدف شما به دنبال آن است و نوع محتوایی که دوست دارد مصرف کند ، این قسمت از فرآیند احتمالاً به آزمایش و خطا نیاز دارد. مانند هر کمپین PPC ، شما همچنین باید در مورد کلمات کلیدی مورد نظر خود که می خواهید تبلیغات خود را تحریک کنید تحقیق و انتخاب کنید.
تبلیغ ویدیویی خود را به کمپین Google Ads پیوند دهید. به YouTube برگردید و URL آگهی را از صفحه ای که محتوای ویدئو را در آن بارگذاری کرده اید کپی کنید. این را در Google Ads در بخش "ایجاد تبلیغ ویدیویی خود" جایگذاری کنید. بررسی کنید تمام جزئیات صحیح است و چراغ سبز را برای پخش مستقیم تبلیغ کنید. به محض اینکه YouTube تأیید تبلیغ شما را دریافت کرد ، تبلیغ شروع به نمایش می کند.

چگونه موفقیت Google Ads را ردیابی کنیم؟

 

با اندازه گیری معیارهایی که با اهداف کمپین شما همسو هستند ، می توانید Google Ads Success را ردیابی کنید. برخی از معیارهای اصلی برای ارزیابی کمپین ها باید شامل موارد زیر باشد:

نمره کیفیت همانطور که قبلاً ذکر شد ، نمره کیفیت روش Google برای ارزیابی ارتباط و کیفیت کلمات کلیدی انتخابی شما و تبلیغاتی است که ایجاد می کنید (از جمله صفحات مقصد مورد نظر). نمره با کیفیت بالاتر به طور کلی منجر به هزینه کمتری برای هر تبدیل می شود. Google به طور خودکار به هر کلمه کلیدی جدیدی به حساب شما رتبه شش اختصاص می دهد. ممکن است فکر کنید که نمره کیفیت 10 نشانه قطعی موفقیت است ، اما بسته به نوع کلمه کلیدی انتخاب شده ، هدف گذاری برای نمرات مختلف واقع بینانه تر است. کسب نمره نه یا 10 برای کلمات کلیدی مارک دار ، مانند نام شرکت شما ، کاملاً قابل دستیابی است - در حالی که رتبه سه یا چهار برای کلمات کلیدی رقبا واقع بینانه تر است.
نرخ کلیک اگر فقط به یک معیار نگاه کنید (که ما به شما توصیه نمی کنیم!) ، نرخ کلیک (CTR) یکی از مواردی است که باید به آن توجه کنید. این معیار اندازه گیری میزان دفعات مشاهده تبلیغات توسط افراد بر روی تبلیغات شما است. CTR یکی از فاکتورهای اصلی است که Google برای تعیین نمره کیفیت شما استفاده می کند و می دانیم هزینه هر کلیک و در نهایت هزینه هر تبدیل را تعیین می کند. اگر CTR سالم دارید ، می توانید مطمئن باشید که تبلیغات با کیفیت بالا را به مخاطبان علاقه مند نشان می دهید. هدف CTR 1 درصد یا بیشتر باشد. کمتر از این بدان معناست که تبلیغ مخاطب مورد نظر شما را جذب نمی کند و شما باید تغییراتی ایجاد کنید.
نرخ تبدیل. اگر ردیابی تبدیل را فعال کرده باشید ، این معیار به شما می گوید که هر چند وقت یک بار شخصی روی افزودن شما کلیک می کند و به تبدیل ادامه می دهد. تبدیل به شخصی گفته می شود که اقدام مورد نظر را انجام دهد ، خواه خرید یا اشتراک در لیست ایمیل باشد. کلیک مهم است ، اما باید جایی برود. این معیار به شما ایده خوبی درباره بازگشت سرمایه (ROI) هزینه Google Ads شما می دهد. برای محاسبه نرخ تبدیل یک آگهی ، تعداد کل تبدیل ها را بر تعداد کلیک های تبلیغات در یک دوره ثابت تقسیم کنید.
معیارهای بیشتری وجود دارد که می تواند برای نظارت بر موفقیت در Google Ads استفاده شود ، به خصوص اگر Google Ads را به Google Analytics پیوند دهید. با این حال ، این سه معیار اصلی است که باید همیشه آنها را تحت نظر داشته باشید زیرا اندازه گیری خوبی از عملکرد تبلیغات شما به شما ارائه می دهند.

کلمات کلیدی در قلب موفقیت Google Ads قرار دارند ، بنابراین بهتر است به طور مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت کرده و لیست کلمات کلیدی خود را به روز کنید. مواردی را که مورد پسند شما نیست حذف کنید و شاید بودجه افرادی که منجر به CTR بالا می شوند را افزایش دهید. با اجرای یک تشخیص کلمه کلیدی در Google Ads ، نمره کیفیت کلمه کلیدی خود را بررسی کنید.

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی