• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

فهرست مطلب

تبلیغات آنلاین در اینترنت

مجری تبلیغات آنلاین در اینترنت

تبلیغات آنلاین چیست؟اصول و روش تبلیغات آنلاین در اینترنت را در این صفحه از سایت جام ارژنگ بررسی کرده ایم.

تبلیغات آنلاین در اینترنت

مجری تبلیغات آنلاین در فضای وب یعنی کسی که ارائه دهنده انواع تبلیغات آنلاین بصورت طراحی سایت و سئو و یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی است.

تبلیغات آنلاین یک استراتژی بازاریابی است که شامل استفاده از اینترنت به عنوان رسانه برای به دست آوردن ترافیک وب سایت و هدف و رساندن پیام‌های بازاریابی به مشتریان مناسب است . تبلیغات آنلاین برای تعریف بازارها از طریق کاربردهای منحصربفرد و مفید صورت می‌گیرد .
از اوایل دهه ۱۹۹۰ افزایش چشمگیری در رشد تبلیغات آنلاین وجود داشته‌است که به استانداردی برای سازمان‌های کوچک و بزرگ تبدیل شده‌است .
تبلیغات آنلاین نیز به عنوان تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجیتال شناخته می‌شوند .

شما به مرورگر وب خود وارد می‌شوید تا یک گزارش خبری را چک کنید و یک آگهی تبلیغاتی را از فروشگاه‌های البسه مورد علاقه خود ببینید . شما برای جستجوی یک مورد جدید برای گوشی‌های هوشمند خود به گوگل پا می‌گذارید , و یک تبلیغ برای نسخه جدیدتری از موبایل شما ایجاد می‌کند . شما به سایت رسانه‌های اجتماعی مورد علاقه خود نگاه می‌کنید , و آگهی برای یک رستوران جدید و یک جفت کفش که به چشم خود دارید را مشاهده می‌کنید .
تبلیغات آنلاین فراگیر هستند ، و در تمام زمینه‌های اینترنت ، رسانه‌های اجتماعی و تجربه‌های همراه نمایش داده می‌شوند . اما به چه هدفی خدمت می‌کنند ؟ و اینکه چه تعداد از انواع مختلف وجود دارند ؟ Let's دقیق‌تر نگاه می‌کنند .

همانطور که تکنولوژی‌های وب در دهه ۱۹۹۰ تکامل یافتند , تبلیغات اینترنتی به عنوان یک معادل مجازی برای روش‌های بازاریابی سنتی مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی , تبلیغات روزنامه , بیلبورد و غیره ظاهر شد .
بیایید ببینیم چرا تبلیغات آنلاین به قدری محبوب شده‌اند و محبوب‌ترین انواع مورد استفاده برای بازاریابی موتورهای جستجو ، بازاریابی ایمیلی ، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی ، تبلیغات ، تبلیغات بومی و چیزهای دیگر را بررسی می‌کنند .

اهمیت تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین تبدیل به نیروی محرک چشمگیری در روند اقتصادی مدرن در طول سال‌ها شده‌است .
علی‌رغم تاثیر اقتصادی همه‌گیر شدن ۲۰۲۰ ، هزینه‌های تبلیغات دیجیتال در سال ۲۰۲۰ افزایش یافت و سال ۲۰۲۱ ، به جای کاهش در مقایسه با رقم سال ۲۰۱۹ ، افزایش یافت . و پیش‌بینی می‌شود که همچنان در حال افزایش است .
تبلیغات آنلاین همانطور که هزینه‌های تبلیغ رشد می‌کند، چشم‌انداز بازاریابی آنلاین نسبت به سال ۲۰۲۲ رقابتی‌تر خواهد بود . شما باید تجربیات مشتری را شخصی کنید تا از طریق سر و صدا قطع شوند.
در حالی که تبلیغات اینترنتی یک راه موثر برای جذب مشتریان به وب سایت شما است ، فراوانی گزینه‌ها ممکن است قابل‌توجه باشد . به همین دلیل است که این راهنما را ایجاد کردیم تا به شما نکاتی درباره نحوه تبلیغ آنلاین ارایه دهیم .

ساده ترین تعریف تبلیغات آنلاین

در ساده‌ترین تعریف ، تبلیغات آنلاین به تبلیغاتی اشاره دارد که در ایمیل‌ها یا وب سایت‌ها ظاهر می‌شوند . این یک استراتژی بازاریابی است که از اینترنت برای تولید ترافیک وب سایت و رساندن پیام‌های بازاریابی خاص به مشتریان مناسب استفاده می‌کند .
تبلیغات دیجیتال به متقاعد کردن مشتریان هدف برای انجام اقدامات خاص مانند ایجاد یک خرید کمک می‌کند .
بر خلاف استراتژی‌های تبلیغی سنتی ، محصولات تبلیغاتی به صورت آنلاین به شما این امکان را می‌دهند که یک جمعیت شناختی خاص مانند جنسیت ، نسل یا منطقه جغرافیایی را هدف قرار دهید . تبلیغات آنلاین تعاملی هستند ، به این معنی که کاربران می‌توانند از طریق اقداماتی مانند کلیک کردن و بازدید از وب سایت شما پاسخ دهند .

تبلیغات آنلاین چیست

تبلیغات آنلاین نوعی از پیام بازاریابی است که با کمک اینترنت نشان داده می‌شود . این بدان معنی است که می‌تواند در یک مرورگر وب ، موتور جستجو ، در رسانه‌های اجتماعی ، روی دستگاه‌های تلفن همراه و حتی در پست الکترونیکی ظاهر شود .

تبلیغات آنلاین یکی از موثرترین راه‌ها برای کسب و کارها برای همه اندازه‌ها برای توسعه دسترسی , یافتن مشتریان جدید و متنوع کردن جریان‌های درآمدی آن‌ها است .
با این همه گزینه‌های موجود - از PPC and گرفته تا نمایش آنلاین تبلیغات و تبلیغات در برنامه تبلیغاتی - تبلیغات آنلاین می‌تواند برای تازه‌واردها ترسناک باشد
تبلیغ کنندگان  به طور فزاینده‌ای از این انجمن برای رسیدن به مصرف کنندگان استفاده می‌کنند ، به دلایلی :

  • ارزان بودن نسبتا ً ارزان
  • به مخاطبین گسترده‌ای می‌رسد
  • می‌تواند برای اندازه‌گیری موفقیت ( یا شکست ) پی‌گیری شود
  • آن می‌تواند برای مخاطبان هدف شخصی شده باشد

در حقیقت , تبلیغات آنلاین فقط در حال افزایش است , به عنوان راه‌های جدید برای ورود بازاریابان ( فکر کردن به تبلیغات ارایه‌شده از طریق پیام متنی یا پیام‌های بازاریابی که به کاربران در یک منطقه مشخص تحویل داده می‌شوند ) . اما در حالی که برخی از تبلیغات کم‌تر معمول هستند و یا فقط کشش ایجاد می‌کنند , مقدار زیادی وجود دارد که ما هر روز در معرض چندین بار قرار می‌گیریم .

مزایا و معایب تبلیغات اینترنتی

بیش از چهار میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان وجود دارد . این باعث افزایش چشمگیر تبلیغات اینترنتی می‌شود . افراد با استفاده از موتورهای جستجو , به دنبال نام‌های تجاری مورد علاقه شان در رسانه‌های اجتماعی , و در درخواست اطلاع‌رسانی به فعالیت‌های خود از طریق پست الکترونیکی و push به دنبال محصولات می‌گردند . فرصت‌های تبلیغاتی بسیار زیاد هستند , اما استفاده صحیح از آن‌ها آسان نیست .

  • پوشش جهانی آسان . این روزها مردم عادت به جستجوی اطلاعات درباره محصولات و خدمات از طریق موتورهای جستجو مانند Google , بینگ و دیگران دارند . تبلیغات اینترنتی راهی برای نشان دادن پیشنهادها خود در برابر بیش از ۳ میلیارد کاربر وب در سراسر جهان است . شما می‌توانید به راحتی کل دنیا را از طریق اینترنت هدف قرار دهید . 
  • برای هر بودجه‌ای مقرون‌به‌صرفه است . با توجه به اینکه بازاریابی ساده ساده, حداقل هزینه برای رسیدن به یک مخاطب ۲۰۰۰ برابر ارزان‌تر از روش‌های سنتی تبلیغاتی است , بنابراین هر شرکت از یک کسب‌وکار خانوادگی کوچک به یک شرکت بزرگ می‌تواند از تبلیغات اینترنتی استفاده کرده و از منابع مالی آن‌ها خارج شود .
  • به وب سایت رفت و آمد کنید . هرچه بیشتر به سایت بروید , مشتریان احتمالی بیشتری دارید که باعث افزایش فروش خواهد شد . هدف تبلیغات اینترنتی جلب توجه کاربران و ارسال آن‌ها به وب سایت شما است . پیشنهاداتی که در تبلیغات دیجیتال نمایش داده می‌شوند باید حس کنجکاوی داشته باشند و به مردم دلیل خوبی برای کلیک کردن از طریق سایت شما بدهند .
  • امکان هدف‌گیری را فراهم می‌کند . بر خلاف رسانه‌های بازاریابی سنتی که بدون فیلتر کردن به همه تبلیغ می‌کنند , تبلیغات اینترنتی این پیام را به مخاطب ویژه مورد هدف قرار می‌دهند - افرادی که به احتمال زیاد به مشتریان تبدیل می‌شوند . به عنوان مثال , یک شرکت تجهیزات مسافرتی ممکن است از تبلیغات رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغات به کاربرانی که مشتاق سفر , تشویق لایک و سهام هستند , استفاده کند .
  • هدف گذاری دوباره را ممکن می‌سازد . تبلیغات اینترنتی راهی برای گفتن هستند  اگر چشم اندازه‌ای زیادی از لوازم خانگی تان به صورت آنلاین دیدن کنید ، بدون خریدن چیزی به آن‌ها یاد آوری کنید که تبلیغاتی که در وب سایت‌هایی به نمایش گذاشته می‌شوند روی وب سایت نمایش داده شوند .
  • این به شما این امکان را می‌دهد که راه‌های ارتباطی مختلف با مخاطبین خود ایجاد کنید . تبلیغات اینترنتی به شما کمک می‌کند در زمان مناسب در مکان مناسب ظاهر شوید تا با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید . اگر یک نانوایی کوچک دارید , از socials مانند Instagram و Pinterest به نشان دادن محصولات خود استفاده کنید . برای به اشتراک گذاشتن اخبار , و ایجاد روابط طولانی‌مدت با مخاطبین خود , آن‌ها را با بازاریابی ایمیلی تقویت کنید . با مخلوط کردن انواع مختلف تبلیغات دیجیتال , می‌توانید نشان دهید که شرکت شما همیشه حاضر و آماده خدمت است .
  • رقابت بالا . البته این به جایگاه شما بستگی دارد ، اما اگر شما یک چیز جدید را اختراع کنید ، باید برای توجه مشتریان رقابت کنید . این بازار oversaturated است ، به خصوص برای کسب و کاره‌ای eCommerce ، بنابراین شما باید نیازهای مشتریان خود را پیش از پیش قرار دهید و به طور منظم محصول خود را بهبود بخشید تا آن را رقابتی کنید .
  • اشتباه‌ات پرهزینه هستند . هدف قرار دادن افراد نادرست , انتخاب کلمات کلیدی بسیار رقابتی و ترک تبلیغات شما پس از روشن کردن آن , شایع‌ترین اشتباهاتی هستند که می‌توانند برای شما هزینه داشته باشند . برای از بین بردن این اشتباه‌ات , شما به یک متخصص ارشد و یا تجربه زیادی نیاز دارید . هر دو متغیر نیازمند سرمایه‌گذاری هستند.
  • تجزیه و تحلیل پیچیده . برای تجزیه و تحلیل عملکرد آگهی‌های شما ، شما به یک برنامه شخص ثالث مانند Google Analytics و برخی تجربه برای تفسیر درست نتایج نیاز دارید . شرکت‌های متوسط و برنده‌ای بزرگ دارای تحلیل گران هستند تا تبلیغات هدفمند و موثر شوند .

 تبلیغات آنلاین : جستجوی پولی

زمانی که به تبلیغات آنلاین فکر می‌کنید ، احتمال بسیار خوبی وجود دارد که شما به تبلیغات جستجوی پرداختی فکر می‌کنید . search ، یا PPC - یکی از معمول‌ترین و موثرترین انواع تبلیغات آنلاین است .
تبلیغات آنلاین گوگل ادوردز تصویر را از طریق گوگل تبلیغ می‌کند.
جستجوی پولی به شما این امکان را می‌دهد که از عبارات و عبارات مرتبط استفاده کنید تا زمانی که آن‌ها به جستجوهای جستجوی خاص در گوگل یا بینگ وارد می‌شوند ، تبلیغات مبتنی بر متن به کاربران نمایش داده شوند . این عبارات و عبارات به عنوان کلمات کلیدی شناخته می‌شوند و اساس تبلیغات PPC را تشکیل می‌دهند . تبلیغ برای کلمات کلیدی به عنوان بخشی از یک مزایده . این تضمین می‌کند که همه تبلیغ کنندگان شانس منصفانه ای دارند که تبلیغات آن‌ها به کاربران نمایش داده شود ، به جای آن‌هایی که دارای بزرگ‌ترین بودجه‌های تبلیغاتی هستند.
کلمات کلیدی باید به شدت مرتبط با کسب‌وکار شما باشد ، سازمان‌یافته و با گروه‌های تبلیغاتی منطقی که از نوع کمپین جدا شده و با نوع مطابقت درست تنظیم می‌شوند تا در زمان مناسب برای کمپین مناسب به بازدیدکنندگان مناسب نمایش داده شوند .

در باره تبلیغات آنلاین بیشتر بدانیم.

تبلیغات آنلاین چه معنایی دارد ?
تبلیغات آنلاین یک استراتژی بازاریابی است که شامل استفاده از اینترنت به عنوان رسانه برای به دست آوردن ترافیک وب سایت و هدف و رساندن پیام‌های بازاریابی به مشتریان مناسب است . تبلیغات آنلاین برای تعریف بازارها از طریق کاربردهای منحصربفرد و مفید صورت می‌گیرد .
از اوایل دهه ۱۹۹۰ افزایش چشمگیری در رشد تبلیغات آنلاین وجود داشته‌است که به استانداردی برای سازمان‌های کوچک و بزرگ تبدیل شده‌است .
تبلیغات آنلاین نیز به عنوان تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجیتال شناخته می‌شوند .

مزیت اصلی تبلیغات آنلاین

مزیت اصلی تبلیغات آنلاین ترویج سریع اطلاعات محصول بدون محدودیت‌های مرزی جغرافیایی است . چالش اصلی ، زمینه تکامل تبلیغات تعاملی است که چالش‌های جدیدی را برای تبلیغ کنندگان آنلاین به وجود می‌آورد .
تبلیغات آنلاین از طریق یکی از وسایل نقلیه مشترک زیر خریداری می‌شوند :
هزینه برای هر هزار ( CPM ) : تبلیغات زمانی که پیام‌ها در معرض مخاطبان خاص قرار می‌گیرند .
هزینه برای هر کلیک ( CPC ) : تبلیغ هر بار یک کاربر روی آگهی‌های خود کلیک می‌کند.
هزینه برای هر اقدام ( CPA ) : تبلیغات تنها زمانی پرداخت می‌شود که یک اقدام خاص ( به طور کلی یک خرید ) انجام می‌شود .
نمونه‌هایی از تبلیغات آنلاین عبارتند از تبلیغات بنر ، صفحات نتایج موتور جستجو ، آگهی‌های شبکه‌های اجتماعی ، اسپم پست الکترونیکی، تبلیغات طبقه‌بندی‌شده آنلاین ، تبلیغات متنی .

آیا تا به حال به یک تصویر در اینستاگرام ضربه زدید ، به یک ویدئو در فیس بوک واکنش نشان داده ، یا یک نتیجه جستجو در گوگل را کلیک کرده‌اید ، تنها برای اینکه متوجه شوید که این یک تبلیغ است ؟
شاید اصلا ً متوجه نشدید که این یک تبلیغ برای همه است.
بیش از هر زمان ، آگهی‌ها می‌توانند متنی ، مرتبط ، هدفمند ، و مفید باشند به گونه‌ای که قبلا ً هرگز نمی‌توانستند . به طور خلاصه ، امروزه تبلیغات راضی هستند .
اما دورنمای تبلیغات آنلاین در حال تغییر است .
سکوهای جدید ، انواع آگهی و قابلیت‌های هدف‌گیری شده همیشه در حال رشد هستند .

تبلیغات آنلاین : چگونه تبلیغات آنلاین اینترنتی موثر را ایجاد کنیم تبلیغات آنلاین تبلیغاتی یکی از موثرترین راه‌ها برای کسب و کارها برای همه اندازه‌ها برای توسعه دسترسی , یافتن مشتریان جدید , و متنوع کردن جریان‌های درآمدی آن‌ها است .
با این همه گزینه‌های موجود - از تبلیغات آنلاین کلیکی گرفته تا نمایش آنلاین تبلیغات و تبلیغات در برنامه تبلیغاتی - تبلیغات آنلاین می‌تواند برای تازه‌واردها ترسناک باشد ، اما لزومی ندارد .

تبلیغات آنلاین کلیکی

تبلیغات آنلاین : وقتی به تبلیغات آنلاین فکر می‌کنید , احتمال بسیار خوبی وجود دارد که شما به تبلیغات جستجوی پرداختی فکر می‌کنید . search , یا PPC - یکی از معمول‌ترین و effective انواع تبلیغات آنلاین است .

جستجوی پولی به شما این امکان را می‌دهد که از عبارات و عبارات مرتبط استفاده کنید تا زمانی که آن‌ها به جستجوهای جستجوی خاص در گوگل یا بینگ وارد می‌شوند ، تبلیغات مبتنی بر متن به کاربران نمایش داده شوند . این عبارات و عبارات به عنوان کلمات کلیدی شناخته می‌شوند و اساس تبلیغات PPC را تشکیل می‌دهند . تبلیغ برای کلمات کلیدی به عنوان بخشی از یک مزایده . این تضمین می‌کند که همه تبلیغ کنندگان شانس منصفانه ای دارند که تبلیغات آن‌ها به کاربران نمایش داده شود ، به جای آن‌هایی که دارای بزرگ‌ترین بودجه‌های تبلیغاتی هستند.
کلمات کلیدی باید به شدت مرتبط با کسب‌وکار شما باشد ، سازمان‌یافته و با گروه‌های تبلیغاتی منطقی که از نوع کمپین جدا شده و با نوع مطابقت درست تنظیم می‌شوند تا در زمان مناسب برای کمپین مناسب به بازدیدکنندگان مناسب نمایش داده شوند .

گوگل سرچ تبلیغ گوگل آگهی‌های تبلیغات آنلاین هستند که در کنار صفحه نتایج موتور جستجو ظاهر می‌شوند زمانی که کاربران جستجوی کلمه کلیدی در گوگل را جستجو می‌کنند . این تبلیغات , PPC , هستند , یا تبلیغات بر روی هر کلیک , که در آن تبلیغ کنندگان برای هر تبلیغ کلیک می‌کنند . تبلیغات جستجوی PPC گوگل از طریق پلت فرم آگهی گوگل تبلیغ می‌شود , که به تبلیغ کنندگان اجازه می‌دهد تا بر روی کلمات کلیدی , متن آگهی صنعت , بودجه تعیین‌شده , و بیشتر تبلیغ کنند . 

تبلیغات آنلاین در فیس بوک

تبلیغات آنلاین در فیسبوک
فیس بوک شبکه اجتماعی محبوب‌ترین سرگرمی آنلاین برای بزرگسالان در سرتاسر جهان است و تبلیغ کنندگان استراتژی‌های خود را برای هدف قرار دادن مشتریان در جایی که زمان خود را صرف می‌کنند، یعنی در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر ایجاد کرده‌اند . فعالیت‌های تبلیغاتی اجتماعی به طور مشابه به جستجو پرداخت ، با استثنا قابل‌توجه که تبلیغ کنندگان ، نه کاربران ، از این ابتکار عمل می‌کنند - تبلیغ کنندگان باید " جستجو " برای کاربران را به جای دیگر روش‌ها " جستجو " کنند .
یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت تبلیغات اجتماعی ، بیواسطه بودن با آن است که تبلیغ کنندگان می‌توانند مشتریان بالقوه را هدف قرار دهند ، و این اصل پشتیبان بسیاری از پلت فرم‌های تبلیغاتی اجتماعی و محصولات است . تبلیغات می‌توانند کاربران را با صدها پارامتر ، از داده‌های دموگرافیک ( مانند سن ، جنسیت ، درآمد ، سطح تحصیلات و وضعیت تاهل ) برای مرور ترجیحات و رفتار اجتماعی هدف قرار دهند .
فیس بوک به تبلیغ کنندگان اجازه می‌دهد تا کاربران را براساس سطح تحصیلات تحصیلی و حتی مدارس خاص مورد هدف قرار دهند .
تبلیغ کنندگان همچنین می‌توانند کاربران را براساس انواع صفحات و پروفایل آن‌ها هدف قرار دهند ، چیزهایی را که می‌خرند ، و خبرهایی که می‌خوانند . این مخاطبان سفارشی می‌توانند از داده‌های مشتری موجود تا لیست‌های ایمیل ، که فیس بوک و تویی‌تر می‌توانند با داده‌های آن‌ها در مورد این کاربران صحبت کنند تا نگرش‌های بیشتری درباره رفتارشان نشان دهند .

تبلیغات فیس بوک در بسیاری از اشکال مختلف وجود دارد , هر کدام مزایا و معایب منحصر به فردی را برای تبلیغ کنندگان در جستجوی بازار در فیس بوک ارایه می‌کنند . 
تبلیغات بازار در ستون‌های کناری سایت فیس بوک با تیتر ، کپی و یک تصویر ظاهر می‌شوند .
boosted Posts تبلیغات فیس بوک هستند که به تبلیغ کنندگان اجازه می‌دهند تا یک نرخ ثابت را برای ارتقا یک پست آلی منفرد در صفحه کسب‌وکار فیس بوک خود پرداخت کنند . این پست ارتقا یافته به هواداران و دوستان بیشتری از یک پست معمولی می‌رسد .

تبلیغات آنلاین : اجتماعی پولی پرداخت شده‌

در حالی که جستجو پرداختی ممکن است تبلیغات اینترنتی را تغییر داده ، پول پرداختی را به شبکه فردا تبدیل کرده‌است .
شبکه اجتماعی محبوب‌ترین سرگرمی آنلاین برای بزرگسالان در سرتاسر جهان است و تبلیغ کنندگان استراتژی‌های خود را برای هدف قرار دادن مشتریان در جایی که زمان خود را صرف می‌کنند، یعنی در شبکه‌های اجتماعی مانند Facebook و Twitter ایجاد کرده‌اند . فعالیت‌های تبلیغاتی اجتماعی به طور مشابه به جستجو پرداخت ، با استثنا قابل‌توجه که تبلیغ کنندگان ، نه کاربران ، از این ابتکار عمل می‌کنند - تبلیغ کنندگان باید " جستجو " برای کاربران را به جای دیگر روش‌ها " جستجو " کنند .
یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت تبلیغات اجتماعی ، تضمینی بودن با آن است که تبلیغ کنندگان می‌توانند مشتریان بالقوه را هدف قرار دهند ، و این اصل پشتیبان بسیاری از پلت فرم‌های تبلیغاتی اجتماعی و محصولات است . تبلیغات می‌توانند کاربران را با صدها پارامتر ، از داده‌های دموگرافیک ( مانند سن ، جنسیت ، درآمد ، سطح تحصیلات و وضعیت تاهل ) برای مرور ترجیحات و رفتار اجتماعی هدف قرار دهند .

تبلیغ کنندگان همچنین می‌توانند کاربران را براساس انواع صفحات و پروفایل آن‌ها هدف قرار دهند ، چیزهایی را که می‌خرند ، و خبرهایی که می‌خوانند . این مخاطبان سفارشی می‌توانند از داده‌های مشتری موجود ( برای ایجاد " lookalike " برای کاربران مشابه استفاده کنند ) تا لیست‌های ایمیل ، که فیس بوک و تویی‌تر می‌توانند با داده‌های آن‌ها در مورد این کاربران صحبت کنند تا نگرش‌های بیشتری درباره رفتارشان نشان دهند .

همان طور که تبلیغ کنندگان جستجو باید قبل از راه‌اندازی کمپین ‌های خود به طور عمیق کلمات کلیدی را انجام دهند , آگهی دهندگان اجتماعی باید مشتریان ایده‌آل خود را در داخل و خارج بشناسند تا اطمینان حاصل کنند که مخاطبان مناسب را با پیام‌رسانی مناسب هدف قرار می‌دهند . این همان جایی است که خریدار شحصا وارد بازی می‌شود .
ایجاد یک خریدار دقیق برای مشتریان ایده‌آل شما به شما این امکان را می‌دهد که فراتر از اطلاعات سطح سطح در مورد بیشتر مشتریان خود بروید و گزینه‌هایی را مورد هدف قرار دهید که به شما این امکان را می‌دهد تا مشتریان احتمالی خود را با میزان زیادی از دانه‌بندی هدف قرار دهید . این نه تنها به شما این امکان را می‌دهد که اثربخشی تبلیغات خود را به حداکثر برسانید ، بلکه تبلیغات هدفمند و هدفمند را نیز به مخاطبین خود ارائه می‌دهد - اطلاعات اخیر نشان می‌دهد که مردم در واقع از تبلیغات آنلاین بیشتر در زمانی که هدف بسیار مورد هدف و مرتبط با منافع آن‌ها است ، قدردانی می‌کنند .

تبلیغات آنلاین بسیار بیشتر از قرار دادن آگهی در اینترنت و امید به بهترین حالت است . موثرترین فعالیت‌های تبلیغاتی, عناصر به‌هم‌پیوسته زیادی را ترکیب می‌کنند که همگی آن‌ها عملکردهای منحصر به فردی را برای به حداکثر رساندن پتانسیل این کمپین انجام می‌دهند . هر فعالیت تبلیغاتی آنلاین هر عنصر را خواهد داشت , اما اجزای زیر از یک ابتکار بازاریابی دیجیتال در بسیاری از مبارزات مشترک خواهد بود .

تبلیغات گوگل آگهی‌ها و تبلیغات بینگ , تبلیغ دهندگان را به انتخاب هر کدام از تبلیغات مبتنی بر متن و یا تبلیغات بصری بیشتر , مانند بنرها ارائه می‌دهند . آگهی‌های مبتنی بر متن اغلب به سادگی به عنوان تبلیغات PPC نامیده می‌شوند , در حالی که تبلیغات و فرمت های تبلیغاتی مشابه معمولا ً به عنوان تبلیغات نمایش داده می‌شوند . علاوه بر آن , سکوهای رسانه اجتماعی مانند فیس بوک فرمت های تبلیغاتی بسیار بصری را ارایه می‌دهند که شامل برخی از نسخه‌های آگهی می‌شوند , که می‌تواند به عنوان ترکیبی از هر دو مورد تصور شود . ده‌ها فرمت تبلیغاتی در دسترس تبلیغ کنندگان امروزی وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که فرمت و شبکه تبلیغاتی را انتخاب کنید که مناسب نیازهای تبلیغاتی شما باشد .

تبلیغات آنلاین :صفحات فرود

صفحات فرود متخصص ، صفحات وب بهینه هستند که بازدیدکنندگان برای کلیک روی آگهی استخدام می‌شوند . صفحات فرود می‌توانند محصولات خاصی را که خودشان در تبلیغات نشان داده می‌شوند ، نشان دهند ، و یا ممکن است شامل درخواست‌های کاربران برای ایجاد the با اطلاعات بیشتر ، مانند فرم‌های وب باشند . صفحات فرود می‌توانند برای متقاعد کردن چشم‌انداز برای تکمیل عملی ، مانند ایجاد یک خرید ، یا عملکرد به عنوان یک گام دیگر در یک " قیف " ، مانند درخواست اطلاعات بیشتر یا دانلود یک قطعه از محتوا برای اهداف تولید هدایت استفاده شوند .

بسیاری از تبلیغ کنندگان ترجیح می‌دهند از محتوای پشتیبانی شده به عنوان یک عنصر از فعالیت‌های تبلیغاتی آنلاین خود استفاده کنند . محتوای پشتیبانی شده می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد, از محتوای ویرایشی سبک advertorial که در وب سایت‌ها ( معمولا به عنوان تبلیغات بومی شناخته می‌شود ) , تا به روز رسانی شده روی سکوهای رسانه اجتماعی . هم فیس بوک و هم تویی‌تر این ویژگی را با هم ارائه می‌کنند , با هر دو سیستم‌عامل , دامنه وسیعی از گزینه‌های به روز رسانی شده پشتیبانی شده مانند فیس بوک و Tweets پشتیبانی شده تویی‌تر را نشان می‌دهد .