• سئو ارزان

موثرترین روش سئو

عوامل رتبه بندی در صفحه

نحوه بهینه سازی صفحه شما می تواند تأثیر زیادی در توانایی رتبه بندی آن داشته باشد.

عوامل رتبه بندی On-Page برای سئو چیست؟

در صورت بهینه سازی صحیح ، عوامل رتبه بندی درون صفحه ای می توانند تأثیر زیادی در توانایی رتبه بندی صفحه شما داشته باشند. بزرگترین فاکتورهای صفحه ای که بر رتبه بندی موتور جستجو تأثیر می گذارند عبارتند از:

محتوای صفحه

محتوای یک صفحه همان چیزی است که آن را شایسته یک موقعیت نتیجه جستجو می کند. این همان چیزی است که کاربر مشاهده کرده است و بنابراین برای موتورهای جستجو بسیار مهم است. به همین ترتیب ، ایجاد محتوای خوب مهم است. خوب محتوای خوب چیست؟ از دیدگاه سئو ، تمام محتوای خوب دارای دو ویژگی است. محتوای خوب باید تقاضا را تأمین کند و باید پیوند پذیر باشد.

محتوای خوب یک تقاضا را تأمین می کند:

درست مانند بازارهای جهان ، اطلاعات تحت تأثیر عرضه و تقاضا قرار دارند. بهترین مطالب محتوایی است که بهترین کار را در تأمین بیشترین تقاضا انجام می دهد. این ممکن است به شکل یک کمیک XKCD باشد که جوک های احمقانه ای را به گروه بزرگی از فن آوران ارائه می دهد یا ممکن است یک مقاله در ویکی پدیا باشد که تعریف وب 2.0 را به جهانیان توضیح می دهد. این می تواند یک ویدئو ، یک تصویر ، یک صدا یا متن باشد ، اما باید یک تقاضا را تأمین کند تا محتوای خوبی در نظر گرفته شود.

محتوای خوب قابل پیوند است:

از دیدگاه سئو ، هیچ تفاوتی بین بهترین و بدترین محتوای موجود در اینترنت وجود ندارد ، در صورتی که لینک پذیر نباشد. اگر افراد نتوانند به آن پیوند دهند ، بعید به نظر می رسد كه موتورهای جستجو آن را رتبه بندی كنند ، و در نتیجه این محتوا باعث بازدید سایت به وب سایت داده نمی شود. متأسفانه ، این اتفاق خیلی بیشتر از مواردی که تصور می شود می افتد. چند نمونه از این موارد عبارتند از: نمایش اسلایدهای تصویری با استفاده از AJAX ، محتوایی که فقط پس از ورود به سیستم قابل دسترسی است و محتوایی که امکان تولید یا اشتراک ندارد. محتوایی که تقاضای شما را تأمین نمی کند یا قابل پیوند نیست از نظر موتورهای جستجو بد است - و به احتمال زیاد برخی از افراد نیز.

تاثیرات سئو
از: یک راهنمای تصویری برای هدف گذاری کلمات کلیدی و سئو در صفحه

عنوان عنوان

برچسب های عنوان بعد از محتوا ، دومین عامل مهم در صفحه برای SEO هستند. می توانید اطلاعات بیشتر درباره برچسب های عنوان را در اینجا بخوانید .

آدرس اینترنتی

همراه با پیوند داخلی هوشمند ، سئوکاران باید اطمینان حاصل کنند که سلسله مراتب دسته بندی وب سایت داده شده در URL ها منعکس شده است .

موارد زیر مثالی از ساختار URL است:

  • http://www.example.org/games/video-game-history

این URL سلسله مراتب اطلاعات صفحه را به وضوح نشان می دهد (تاریخچه مربوط به بازی های ویدیویی در زمینه بازی ها به طور کلی است). این اطلاعات برای تعیین ارتباط یک صفحه وب داده شده توسط موتورهای جستجو استفاده می شود. با توجه به سلسله مراتب ، موتورها می توانند نتیجه بگیرند که این صفحه احتمالاً مربوط به تاریخ به طور کلی نیست بلکه بیشتر مربوط به تاریخچه بازی های ویدیویی است. این امر آن را به عنوان نامزدی ایده آل برای نتایج جستجو مرتبط با تاریخچه بازی های ویدیویی تبدیل می کند. بدون نیاز به پردازش محتوای صفحه ، می توان تمام این اطلاعات را حدس زد.

 

برخلاف مثال اول ، این URL سلسله مراتب اطلاعات وب سایت را نشان نمی دهد. موتورهای جستجو می توانند ببینند که صفحه داده شده مربوط به عناوین (/ title /) است و در دامنه IMDB است اما نمی تواند تعیین کند صفحه مربوط به چه صفحه ای است. مراجعه به "tt0468569" مستقیماً چیزی را که احتمالاً یک وبگرد جستجو می کند ، نتیجه گیری نمی کند. این به این معنی است که اطلاعات ارائه شده توسط URL برای موتورهای جستجو بسیار کم است.

ساختار URL از این جهت مهم است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا اهمیت نسبی را درک کرده و یک معیار مرتبط مفید به صفحه داده شده اضافه کنند. از نظر لنگر متن نیز مفید است زیرا اگر کلمات کلیدی در URL گنجانده شود ، افراد به احتمال زیاد با کلمه یا عبارت مربوطه پیوند برقرار می کنند.

سئو بهترین روش

صفحات محتوا گوشت وب سایت ها است و تقریباً همیشه دلیل مراجعه بازدید کنندگان به یک سایت است. صفحات محتوای ایده آل باید کاملاً مربوط به یک موضوع مشخص باشد - معمولاً یک محصول یا یک شی - و بیش از حد مربوط باشند.

هدف از صفحه وب داده شده باید به طور مستقیم در تمام زمینه های زیر بیان شود:

  • برچسب عنوان
  • آدرس اینترنتی
  • محتوای صفحه
  • متن alt متن

در اینجا مثالی از یک وب سایت خوش فرم و مناسب موتور جستجو وجود دارد. همه عوامل موجود در صفحه آن بهینه شده است.

on-page-rules-good.png؟ mtime = 20170104131419 # دارایی: 2275: url

صفحه محتوا در این شکل به چند دلیل خوب در نظر گرفته شده است. اول اینکه ، خود محتوا در اینترنت بی نظیر است (که باعث می شود موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشند) و اطلاعات بسیار کمی را در عمق زیادی تحت پوشش قرار می دهد. اگر یک جستجوگر در مورد Super Mario World س questionالی داشته باشد ، احتمال زیادی وجود دارد که این صفحه به پرسش آنها پاسخ دهد.

جدا از محتوا ، این صفحه به خوبی ارائه شده است. موضوع صفحه در عنوان عنوان (Super Mario World - Wikipedia ، دائرlopالمعارف رایگان) ، URL (http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Mario_World) ، محتوای صفحه (عنوان صفحه ، "Super Mario World ") و در متن alt هر تصویر موجود در صفحه.

مثال زیر یک صفحه وب بهینه سازی نشده است. توجه کنید که تفاوت آن با مثال اول چیست.

on-page-rules-poor.png؟ mtime = 20170104131430 # دارایی: 2279: url

این شکل نمونه ای کمتر دوستانه از موتور جستجو در صفحه محتوایی را نشان می دهد که اصطلاح "Super Mario World" را هدف قرار داده است. در حالی که موضوع صفحه در برخی از عناصر مهم صفحه وب وجود دارد (برچسب عنوان و تصاویر) ، قدرت محتوا نسبت به مثال ویکی پدیا کمتر است و نسخه مربوطه در صفحه کمتر به خواننده کمک می کند.

توجه داشته باشید که شرح بازی به طور مشکوکی شبیه کپی نوشته شده توسط یک بخش بازاریابی است. "ماریو در بزرگترین ماجراجویی خود به سر می برد و این بار دوست خود را آورده است." این زبانی نیست که جستجوگران به آن کوئری می نویسند و نوع پیغامی نیست که احتمالاً به پرسش جستجوگر پاسخ می دهد. این را با جمله اول مثال ویکی پدیا مقایسه کنید: "Super Mario World یک بازی پلتفرمی است که توسط نینتندو به عنوان یک عنوان پرتاب برای سیستم سرگرمی Super Nintendo ساخته و منتشر شده است." در مثال بهینه سازی نشده ، تنها چیزی که با جمله اول مشخص می شود این است که کسی یا چیزی به نام ماریو در یک ماجراجویی بزرگتر از ماجراجویی قبلی خود است (چگونه آن را کمی می کنید؟) و او با یک همراه است دوست بی نام

مثال ویکی پدیا به خواننده می گوید که Super Mario World یک بازی است که توسط نینتندو برای سیستم بازی Super Nintendo Entertainment System تولید و منتشر شده است - مثال دیگر چنین نیست. نتایج جستجو در هر دو Bing و Google نشان می دهد که صفحه بهینه سازی بهتری بالاتر است.

یک صفحه وب بهینه سازی شده ایده آل

یک وب سایت ایده آل باید تمام موارد زیر را انجام دهد:

  • بیش از حد مربوط به یک موضوع خاص باشید (معمولاً یک محصول یا یک شی)
    • موضوع را در برچسب عنوان قرار دهید
    • موضوع را در URL قرار دهید
    • موضوع را در متن alt تصویر قرار دهید
    • در طول محتوای متن چندین بار موضوع را مشخص کنید
  • محتوای منحصر به فرد در مورد یک موضوع خاص ارائه دهید
  • به صفحه دسته خود پیوند دهید
  • به صفحه زیر مجموعه خود پیوند دهید (در صورت وجود)
  • به صفحه اصلی خود پیوند دهید (به طور معمول با پیوند تصویری نشانگر آرم وب سایت در سمت چپ بالای صفحه انجام می شود).
  • آیا شبکه های اجتماعی می توانند به سئو کمک کنند؟ قبل از اینکه به این سوال پاسخ دهیم ، واژه نامه ای سریع از اصطلاحات بهینه سازی موتور جستجو برای خوانندگانی که ممکن است متخصص سئو نباشند.

    واژه نامه اصطلاحات جستجوگرها

    • SERP: صفحه نتایج موتور جستجو
    • رتبه جستجو: موقعیتی که URL برای یک کلمه کلیدی خاص در SERP نگه می دارد
    • قابلیت مشاهده جستجو: معیاری است که برای محاسبه میزان مشاهده یک وب سایت یا صفحه در SERP استفاده می شود. به عنوان مثال ، اگر این عدد 100 درصد باشد ، این بدان معناست که URL در یک موقعیت اول برای یک کلمه (های) کلیدی قرار دارد. هنگام ردیابی رتبه بندی کل یک وب سایت برای سبد کلمات کلیدی ، قابلیت مشاهده جستجو بسیار مهم است.
    • مرجع دامنه یا صفحه: قدرت یک وب سایت یا صفحه با موضوع خاص در نظر موتورهای جستجو. به عنوان مثال ، وبلاگ Hootsuite به عنوان یک مرجع بازاریابی در شبکه های اجتماعی شناخته می شود. این بدان معناست که ما شانس بیشتری برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی مرتبط با شبکه های اجتماعی داریم تا یک وبلاگ غذایی مانند Smitten Kitchen.

    آیا شبکه های اجتماعی به سئو کمک می کند؟

    این سوال که آیا شبکه های اجتماعی تاثیری در سئو دارند ، مدتهاست که بحث شده است. در سال 2010 ، هر دو گوگل و بینگ اعتراف کردند که از سیگنال های اجتماعی برای کمک به رتبه بندی صفحات در نتایج خود استفاده کرده اند. چهار سال بعد ، این موضع تغییر کرد که توئیتر دسترسی گوگل به شبکه اجتماعی آنها را به طور موقت مسدود کرد. در سال 2014 ، رئیس سابق وب اسپم گوگل ، مت کاتس ، ویدئویی منتشر کرد که توضیح می دهد چگونه گوگل نمی تواند به سیگنالهایی که ممکن است فردا وجود نداشته باشد اعتماد کند .

    آنجا بود که مکالمه متوقف شد. از سال 2014 ، گوگل علناً تأثیر اجتماعی بر رتبه بندی را به طور علنی رد می کند.

    اما اکنون سال 2018 است. در طی چهار سال گذشته چیزهای زیادی تغییر کرده است. یک تغییر قابل توجه این است که شبکه های اجتماعی در مقیاس بسیار گسترده تری در موتورهای جستجو ظاهر می شوند.

    URL های فیس بوک در 100 سایت برتر Google.com (ایالات متحده) قرار دارند

     

    توییتر URL ها در 100 سایت برتر Google.com (ایالات متحده) قرار دارد

     

    به رشد نمایی صفحات فیس بوک و توییتر که به نتایج گوگل راه یافته توجه می کنند؟ خوب ما این کار را کردیم و فکر کردیم وقت آن رسیده است که با یک سری تست ها رابطه بین SEO و رسانه های اجتماعی را تحلیل کنیم.

    سلام بر "پروژه فیل" ، آزمایشی که برای "فیل در اتاق" نامگذاری شده است. فیل در این مورد س beingال پرسش شده ای است اما هرگز پاسخ داده نشده است: آیا شبکه های اجتماعی می توانند به بهبود رتبه جستجو کمک کنند؟

    پاداش: راهنمای گام به گام استراتژی رسانه های اجتماعی را با نکاتی در مورد چگونگی حضور رسانه های اجتماعی خود بخوانید . 

    چگونه آزمایش خود را ساختیم

    نمایندگان تیم های بازاریابی درونی ، تجزیه و تحلیل داده ها و بازاریابی اجتماعی Hootsuite گرد هم آمدند تا رویکرد آزمون قابل اطمینان و کنترل شده ای را ایجاد کنند.

    ما مطالب خود را - مقالات وبلاگ ، برای اهداف این آزمایش - در سه گروه سازمان دادیم:

    1. گروه کنترل: 30 مقاله ای که هیچ نشریه ارگانیک یا تبلیغات پولی در شبکه های اجتماعی (یا هرجای دیگر) دریافت نکرده اند
    2. گروه A (فقط ارگانیک): 30 مقاله منتشر شده به صورت ارگانیک در توییتر
    3. گروه B (تبلیغات پرداخت شده): 30 مقاله به صورت ارگانیک در توییتر منتشر شده و سپس با بودجه 100 دلار برای دو روز افزایش یافته است

    برای ساده کردن تعداد نقاط داده ، ما تصمیم گرفتیم این آزمایش اول را در توییتر انجام دهیم و یک برنامه انتشار را تنظیم کردیم تا خود را در مسیر درست قرار دهیم.

    اما قبل از شروع آزمون ، باید سطح بازی را مساوی کنیم. بنابراین ، برای یک هفته کامل قبل از راه اندازی ، هیچ یک از 90 مقاله انتخاب شده برای آزمایش به روز یا تبلیغ نشده است. این به ما اجازه می دهد تا یک پایه از رتبه بندی جستجوی آنها ایجاد کنیم.

    به دنبال این مرحله ، ما هر روز دو پست از گروه A و گروه B را طی یک دوره دو هفته ارتقا دادیم و نتایج را در هفته بعد اندازه گیری کردیم. شروع به پایان ، کل آزمایش حدود یک ماه طول کشید.

    روش شناسی

    برای اطمینان از اینکه همه پایگاه های خود را پوشش داده ایم ، نقاط داده زیر را ثبت کردیم:

    • کدام کلمات کلیدی را ردیابی می کردیم
    • کدام URL ها (مقالات وبلاگ) را ردیابی می کردیم
    • حجم جستجو ماهانه برای هر کلمه کلیدی
    • رتبه جستجوی Google در هر مقاله قبل از شروع آزمون
    • رتبه جستجوی گوگل برای هر مقاله 48 ساعت پس از شروع آزمون
    • رتبه جستجوی Google در هر مقاله یک هفته پس از شروع آزمون
    • تعداد پیوندهای اشاره شده به هر مقاله قبل از شروع آزمون (بک لینک ها راننده شماره یک رتبه جستجو هستند)
    • تعداد وب سایت های منحصر به فردی که به هر مقاله قبل از شروع آزمون اشاره می کنند
    • رتبه بندی URL ( معیارهای aHrefs ، بیشتر در یک دقیقه) برای هر مقاله قبل از شروع آزمون
    • تعداد پیوندهایی که پس از پایان آزمایش به هر مقاله اشاره دارد
    • تعداد وب سایتهای منحصر به فردی که پس از پایان آزمایش به هر مقاله اشاره می کنند
    • رتبه بندی URL (معیار aHrefs) برای هر مقاله پس از پایان آزمایش

    با ورود ، ما درک کردیم که موضع پذیرفته شده در مورد این موضوع این است: بین رسانه های اجتماعی و SEO رابطه غیر مستقیم وجود دارد . یعنی محتواهایی که از نظر اجتماعی عملکرد خوبی داشته باشند ، بک لینک بیشتری کسب می کنند که به افزایش رتبه جستجو کمک می کند.

    به دلیل این رابطه غیرمستقیم بین رتبه بندی اجتماعی و جستجو ، ما باید بتوانیم تشخیص دهیم که آیا معیارهای مرجع دامنه / صفحه سنتی در تغییر درجه ای نقش دارند یا خیر.

    معیارهای اقتدار صفحه بر اساس شاخص زنده aHrefs بود . aHrefs یک پلت فرم SEO است که صفحات وب را جستجو می کند و داده های مربوط به ارتباط بین وب سایت ها را جمع آوری می کند. تا به امروز ، آنها 12 تریلیون لینک را جستجو کرده اند. سرعت خزیدن aHrefs در وب تنها بعد از Google است .

    آزمایش رسانه های اجتماعی SEO

    نتایج آزمایش

    تأثیر بر قابلیت جستجو

    از سطح بالا ، می توانیم بهبود بین قابلیت جستجو بین سه سبد کلمات کلیدی را مشاهده کنیم. همانطور که از نتایج بالا می بینید ، به نظر می رسد بین فعالیت اجتماعی و رتبه بندی همبستگی زیادی وجود دارد .

    بیایید دندان های خود را در نقاط داده واقعی فرو ببریم تا مکانیسم های تقویت رتبه بندی را بهتر درک کنیم.

    تأثیر رتبه بندی کوتاه مدت و بلند مدت

    همانطور که نشان داده شده است ، گروه کنترل کمترین سطح بهبود رتبه بندی را مشاهده می کند و بالاترین سطح رتبه بندی در مقایسه با سایر گروه های آزمون کاهش می یابد.

    تغییر کوتاه مدت در رتبه در مقابل مشارکت اجتماعی

    اگرچه رتبه بندی برای مدت زمان آزمون ثبت شده است ، اما ما به طور مشخص می خواهیم تغییراتی را که بلافاصله پس از تبلیغ محتوای در شبکه های اجتماعی اتفاق افتاده است ، صفر کنیم.

    پراکندگی های فوق تغییر در رتبه مشاهده شده در 48 ساعت اول به اشتراک گذاری یک مطلب ، همراه با تعداد کل مشارکت های اجتماعی را نشان می دهد. همانطور که مشاهده می کنید ، گروه های آزمایشی ارگانیک و تقویت شده عملکرد بسیار بهتری نسبت به گروه کنترل دارند ، که در آنجا افت رتبه بندی بیشتری مشاهده می شود.

    تغییر کوتاه مدت در رتبه در مقابل مشارکت اجتماعی

    نمودار فوق به طور خاص به تغییر رتبه در 48 ساعت اول در مقابل تعداد کل مشارکتهای اجتماعی مرتبط با آن دارایی محتوا در تمام گروههای آزمون نگاه می کند. با نگاهی به داده ها از سطح ، می توان یک خط روند مثبت را مشاهده کرد ، که نشان دهنده رابطه مثبت بین تعداد مشارکت های اجتماعی و تغییر رتبه است.

    مطمئناً ، هر استراتژیست فصلی SEO این ارتباط را به دلیل تعدادی از عوامل مربوط به چگونگی تأثیر مشارکت های اجتماعی در سایر معیارها که در واقع عوامل رتبه بندی هستند ، زیر سال می برد. بعداً بیشتر در این باره

    تغییر طولانی مدت در رتبه در مقابل مشارکت اجتماعی

    وقتی به کل مشارکتهای اجتماعی در مقابل تغییر رتبه بعد از یک هفته در بین همه گروههای آزمون نگاه می کنیم ، می توان یک روند خطی مثبت را نیز مشاهده کرد که نشان دهنده رابطه مثبت بین این دو معیار است.

    اما در مورد بحث قدیمی: فعالیت اجتماعی منجر به پیوندهای بیشتری می شود که منجر به رتبه بندی بهتر می شود؟

    تعاملات اجتماعی بر تغییر در حوزه های ارجاع تأثیر می گذارد

    همانطور که در بالا ذکر شد ، گوگل به طور سنتی این واقعیت را که فعالیت های اجتماعی بر رتبه تأثیر می گذارد رد می کند ، در عوض پیشنهاد می کند که تعامل اجتماعی ممکن است بر سایر معیارها مانند پیوندها تأثیر بگذارد ، که می تواند بر رتبه شما تأثیر بگذارد. این نمودار تغییر در دامنه های ارجاع را نشان می دهد که به بخشی از محتوای تبلیغ شده در مقابل تعداد مشارکت های اجتماعی دریافت شده اشاره دارد. همانطور که می بینیم ، قطعاً بین دو معیار همبستگی مثبت وجود دارد.

     

     

    دامنه ها رتبه بندی بهتری دارند

    کارشناسان سئو می توانند به پیمایش ادامه دهند ، زیرا آنها قبلاً پاسخ این سوال را می دانند که آیا پیوندها با رتبه بندی بهتر ارتباط دارد یا خیر. با این وجود بازاریاب های اجتماعی باید به آنها گوش فرا دهند. نمودارهای فوق نشانگر رتبه بندی در مقابل تعداد دامنه های ارجاع دهنده است که به دارایی محتوا در زمینه نشان می دهند.

    همانطور که مشاهده می کنید ، بین تعداد وب سایت هایی که به بخشی از محتوا و رتبه نسبی اشاره دارند همبستگی زیادی وجود دارد. برای سرگرمی ، ما نتایج را با حجم جستجو فیلتر کردیم و برای کلمات کلیدی با بیش از 1000 جستجو ماهانه ، همبستگی بسیار کمتری مشاهده کردیم که نشان دهنده سطح بالاتری از رقابت است. این منطقی است. برای هر پیوند به دست آمده ، در شرایط رقابتی کمتر ، در مقایسه با شرایط رقابتی ، پیشرفت های بسیار بیشتری خواهید داشت.

    چه اتفاقی می افتد اگر مواردی را تغییر دهیم که تغییر در دامنه های ارجاع را مشاهده کنیم؟

    تعامل اجتماعی در مقابل تغییر رتبه

    برای به چالش کشیدن صحیح این نظریه که بازاریابی اجتماعی تنها می تواند از طریق پیوندهای اکتسابی بر رتبه بندی تأثیر بگذارد ، و نه مستقیماً روی رتبه بندی ، همه موارد کلمات کلیدی را که تغییر در دامنه های ارجاع را در طول آزمون مشاهده کرده اند ، حذف کردیم. آنچه برای ما باقی مانده بود ، تنها دو عامل بود: تغییر درجه و مشارکت های اجتماعی .

    مسلماً ، این سطح از فیلتر کردن ، اندازه نمونه ما را ناچیز کرده است ، اما تصویری امیدوار کننده برای ما ایجاد کرده است.

    بین مشارکتهای اجتماعی و تغییر رتبه همبستگی مثبتی وجود دارد . به طور کلی ، پیشرفت های بیشتری در رابطه با مشارکت های اجتماعی در مقایسه با افت رتبه مشاهده شده وجود دارد.

    البته این داده ها یک آزمون در مقیاس بزرگتر را تشویق می کند ، که با توجه به SEO سختگیرانه و روش های اجتماعی اعمال شده در این آزمایش ، دشوار است که آن را آزمایش کنید.

    آنچه بازاریابان باید (و نباید) با این داده ها انجام دهند

    بله ، اجتماعی می تواند به SEO کمک کند. اما این نباید به شما مجوز رایگان ارسال و ارسال مطالب اسپم توسط افراد را بدهد. اگر این کار را انجام دهید ، خطر آزار دهنده ها را تهدید می کنید. و سپس ممکن است پست های شما را نادیده بگیرند ، یا بدتر از آن ، شما را کاملاً دنبال نمی کنند.

    کیفیت پست ها - نه کمیت - کلیدی است. بله ، ارسال منظم مهم است ، اما اگر ارزش مخاطب خود را ارائه نمی دهید ، دیگر هیچ معنایی ندارد.

    بخاطر بسپارید ، ممکن است فقط یک بک لینک جدید برای ارتقا search قابل توجه رتبه جستجوی یک URL لازم باشد (بستگی به رقابتی بودن کلمه کلیدی و معتبر بودن سایت دارد که به سایت شما پیوند دارد). اگر فرد مناسب را به اندازه کافی تحت تأثیر قرار دهید تا محتوای خود را در وب سایت خود به اشتراک بگذارد ، افزایش رتبه جستجو و قابلیت مشاهده جستجو را مشاهده خواهید کرد.

    بازاریابان اجتماعی همچنین باید به پیامدهای ارتقا paid پرداختی در سئو توجه داشته باشند. در واقع ، یافته های ما نشان می دهد که تبلیغات پرداخت شده تقریباً دو برابر سود SEO در تبلیغات ارگانیک دارد .

    SEO باید متفکرانه در استراتژی بازاریابی اجتماعی گسترده شما ادغام شود ، اما نباید موتور محرک باشد. اگر روی ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای با کیفیت تمرکز کنید ، وضعیت خوبی خواهید داشت. به هر حال ، کیفیت عامل درجه یک در گوگل است.

  • در این پست ، برخی از حقایق مهم در مورد رسانه های اجتماعی و تأثیر آن بر سئو سایت خود را خواهید آموخت.

     

    شماره 1: رانندگی را هدایت می کند

    ترافیک همیشه به عنوان یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی در نظر گرفته شده است . رسانه های اجتماعی با ارائه دید بیشتر به محتوای شما ، بر بازدید سایت شما تأثیر می گذارند.

    هنگامی که افراد زیادی محتوای شما را در شبکه های خود به اشتراک می گذارند ، آنها می خواهند ترافیک بیشتری به وب سایت شما بفرستند و بنابراین رتبه بندی شما را افزایش می دهند.

    یک مطالعه موردی CognitiveSEO نشان داد که رتبه بندی آنها برای اصطلاح "تصاویر Google" فقط در مدت یک روز از موقعیت 74 به رتبه 8 رسیده است. این افزایش سریع در رتبه بندی دقیقاً پس از آن رخ داد که شرکت 20،000 بازدید کننده منحصر به فرد از Reddit دید.

    منبع تصویر: CognitiveSEO

    شماره 2: رتبه بندی نمایه ها در نتایج موتورهای جستجو

    نمایه های رسانه های اجتماعی شما فقط به شبکه های اجتماعی محدود نمی شوند. آنها همچنین در نتایج موتور جستجو رتبه بندی می کنند. آنها به طور برجسته در نتایج جستجوی مارک ، اغلب در صفحه اول ، قابل مشاهده هستند.

    بنابراین نام تجاری شما می تواند با ایجاد پروفایل های شبکه های اجتماعی و بهینه سازی آنها ، قابلیت مشاهده موتور جستجوی شما را افزایش داده و بازدید بیشتری را ایجاد کند.

    به عنوان مثال ، نگاهی بیندازید که چگونه صفحه فیس بوک مرکز خودرو تگزاس در جستجوی کلمات کلیدی مارک دار دقیقاً زیر بسته های محلی قرار دارد.

    منبع تصویر: نتایج جستجوی گوگل

    همچنین می توانید رتبه بندی صفحه و برخی از بریده ها را مشاهده کنید. بنابراین اگر کسی بخواهد درباره این شرکت اطلاعات بیشتری کسب کند ، ممکن است روی این پیوند کلیک کند. بازدید از صفحه فیس بوک این شرکت به آنها کمک می کند تا از شخصیت برند آگاهی یابند و به آنها کمک می کند تا محتوای ارزشمندی کشف کنند.

    شماره 3: دسترسی به محتوای شما را بهبود می بخشد

    رسانه های اجتماعی یک کانال عالی برای اطمینان از دسترسی هرچه بیشتر افراد به محتوای شما هستند. در موتورهای جستجو ، افراد فقط وقتی محتوای شما را جستجو می کنند که کلمه کلیدی مرتبطی را جستجو می کنند. اما در شبکه های اجتماعی ، محتوای خود را در مقابل افرادی خواهید دید که حتی متوجه نشده اند که به محتوای شما نیاز دارند.

    دسترسی به محتوای بهتر به معنای ترافیک با کیفیت بالا است که باز هم در رتبه بندی شما تأثیر می گذارد. متیو وودوارد با انجام آزمایشی سعی در رتبه بندی کلمه کلیدی "غذاهای ناسالم" داشت. در حالی که او واقعاً یک استراتژی بک لینک وجود داشت ، اما آنچه واقعاً برای او تفاوت ایجاد کرد ، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی بود.

    هنگامی که کسی آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت ، بارها و بارها به اشتراک گذاشته شد تا اینکه جورج تاکی خود پست را به اشتراک گذاشت. سهم او 16000+ پسندیدن و 8،800+ اشتراک به دست آورد. اندکی بعد ، پست یک قطعه ویژه برای عبارت جستجوی هدف دریافت کرد. این نشان می دهد سهام اجتماعی تا چه اندازه می تواند تأثیرگذار باشد ، به ویژه هنگامی که یک شخصیت رسانه اجتماعی تأثیرگذار درگیر آن باشد.

    منبع تصویر: متیو وودوارد

    حتی اگر نتوانید از اینفلوئنسر استفاده کنید تا محتوای شما را به صورت ارگانیک به اشتراک بگذارد ، باز هم می توانید به دنبال تأثیرگذارانی باشید که ممکن است بخواهند آن را به اشتراک بگذارند. برای کشف تأثیرگذارهای مربوطه در حالت عمودی خود می توانید از سیستم عامل هایی مانند Influence.co استفاده کنید. این پلتفرم همچنین به شما کمک می کند مشارکت های تجاری قبلی آنها را ببینید تا ببینید آیا با نام تجاری شما همسو هستند یا خیر.

    شماره 4: سیستم عامل های رسانه های اجتماعی موتورهای جستجو هستند

    مردم فقط از موتورهای جستجو برای یافتن وسایل استفاده نمی کنند. با قابلیت های جستجوی قوی ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به عنوان موتورهای جستجوی ارزشمند خود عمل می کنند. ممکن است افرادی باشند که از طریق جستجوی شبکه های اجتماعی نمایه ، صفحه یا محتوای شما را کشف می کنند.

    همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، برخی از نتایج جستجو برای عبارت "استراتژی بازاریابی محتوا" دارای زیرنویس های بهینه شده با عبارت هستند.

    منبع تصویر: فیس بوک

    به همین دلیل بهینه سازی صفحات و محتوای رسانه های اجتماعی خود با کلمات کلیدی مرتبط بسیار مهم است تا قابلیت مشاهده شما افزایش یابد. شما می توانید از ابزارهایی مانند SpyFu برای جستجوی کلمات کلیدی که رقبای شما برای آنها رتبه بندی می کنند و کلمات کلیدی کلیک می کنند استفاده کنید.

    این به شما ایده می دهد که از کدام کلمات کلیدی استفاده کنید تا محتوای شما در نتایج جستجوی شبکه های اجتماعی بیشتر دیده شود و کلیک های بیشتری به سایت شما وارد کند. با این کلمات کلیدی می توانید بیوگرافی و زیرنویس رسانه های اجتماعی خود را بهینه کنید.

    شماره 5: سئو محلی

    رسانه های اجتماعی همچنین از چند طریق بر تلاش های محلی شما در زمینه سئو تأثیر می گذارند.

    همانطور که قبلاً می دانید ، NAP (نام ، آدرس و شماره تلفن مشاغل شما) نقش مهمی در رتبه بندی جستجوی محلی دارد .

    اگر اطلاعات NAP سازگار را در تمام لیست ها و وب سایت خود حفظ کنید ، Google تجارت شما را معتبرتر می داند. و این می تواند رتبه شما را در نتایج جستجوی محلی افزایش دهد. که استفاده از همان اطلاعات NAP را در میان پروفایل های شبکه های اجتماعی ، لیست های محلی و وب سایت شما بسیار مهم می کند.

    علاوه بر این ، برخی از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهند داستان ها و پست های خود را برچسب گذاری جغرافیایی کنید. این یک روش عالی برای به دست آوردن دید بیشتر در بین مخاطبان محلی است که به شما کمک می کند دامنه خود را گسترش دهید.

    به عنوان مثال ، در اینستاگرام ، کاربران می توانند محتوایی را جستجو کنند که برچسب گذاری شده در یک مکان خاص باشد. شما باید بتوانید بازدید کنندگان محلی بیشتری را از این طریق جذب کنید.

    منبع تصویر: اینستاگرام

    در بررسی بر روی رسانه های اجتماعی خود صفحات نیز به شما کمک جذب مشتریان محلی است.

    یک تحقیق BrightLocal نشان داد که 86٪ از مصرف کنندگان در مورد مشاغل محلی نظرات را می خوانند. همانطور که از نکات قبلی آموخته اید ، پروفایل های شبکه های اجتماعی شما در نتایج موتور جستجو نشان داده می شوند و تکه های بررسی را نمایش می دهند.

    این می تواند مخاطبان کنجکاو محلی را به بازدید از صفحه رسانه های اجتماعی شما ترغیب کند.

    شماره 6: سئو YouTube

    ویدیوهای YouTube دارای رتبه بندی برجسته در نتایج موتور جستجو هستند. در واقع ، ویدیوهای محبوب و مرتبط YouTube اولین کسی هستند که برای جستجوی خاص نشان داده می شوند.

    نگاهی بیندازید که چگونه فیلم زیر در مورد نحوه حذف حساب اینستاگرام خود کل صفحه صفحه نتایج جستجو را اشغال می کند.

     

    علاوه بر این ، پس از نتایج برتر جستجو همچنان می توانید چرخ فلک های ویدیویی دریافت کنید ، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

     

    این باعث می شود آن را بسیار مهم برای بهینه سازی خود را کانال یوتیوب و فیلم ها برای جستجوگرها. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که توضیحات و عنوان فیلم ها را با کلمات کلیدی مرتبط بهینه کنید. این به شما کمک می کند تا نه تنها در سیستم عامل بلکه در نتایج جستجوی منظم بیشتر دیده شوید.

    نتیجه

    همانطور که از این نکات مشاهده می کنید ، رسانه های اجتماعی نقش مهمی در استراتژی کلی SEO شما دارند حتی اگر ممکن است مستقیماً بر رتبه شما تأثیر نگذارد. این کار عمدتا با نشان دادن نام تجاری و محتوای شما بیشتر دیده می شود ، که به نوبه خود باعث ایجاد بازدید بیشتر می شود.

    علاوه بر این ، نمایه های رسانه های اجتماعی و فیلم های YouTube نیز در میان نتایج جستجوی منظم قرار می گیرند. بنابراین بهینه سازی آنها برای موتورهای جستجو قطعاً باعث افزایش استراتژی کلی SEO شما می شود.

 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی