با سئو نویسی در گوگل باشیم

سئو نویسی جنبه های گوناگون و متنوعی دارد یکی از آن جنبه ها ایجاد محتواست بعنوان مثال شما یک وب سایت درست کرده اید این وب سایت شما با هدف تبلیغات و کسب درآمد است شما میتوانید هزاران مطلب راجع به تبلیغات در وب سایت خود بنویسید مقاله نویسی کنید مانند اینکه میخواهید راجع به یک مطلبی انشا بنویسید این مهمترین اصل سئو نویسی است.
در باره موضوعات مختلف بخوانید و تحقیق کنید سپس برداشت های خود را در سایتتان بنویسید عین همان مطلب را کپی نکنید آنچه که از خواندن آن مطلب دریافت کرده اید همان دریافت های ذهنی خود را با خوانندگان سایت خود مطرح کنید این سئو نویسی کار شما را بسیار آسان میکند و مورد اقبال موتورهای جستجو قرار میگیرید بنابر این سئو نویسی یهنی نوشتن مقالات که میتواند حداقل 300 تا 1500 کلمه طول داشته باشد هرچه مقالات و نوشته های شما طولانیتر باشد اهمیت آن نیز بیشتر خواهد بود.
با سئو نویسی و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بویژه در 5 لینک اول گوگل میتوانید کلیک های فراوانی دریافت کنید سایت خود را به تمام موتورهای جستجو معرفی نمایید و از همه جستجوگرها کلیک دریافت کنید تا اقتدار و اعتبار شما افزونتر گردد در باره اصول سئو نویسی بیشتر بخوانید.

سئو نویسی و شئو شناسی

سئو نویسی مورد رضایت موتورهای جستجو

در سال 2020 ، محتوای شما باید مورد رضایت مردم و موتورهای جستجو قرار گیرد. هیچ راهی وجود ندارد .
اگر پست وبلاگ شما به صفحه یک موتور جستجو نرسد ، ترافیک ارگانیکی به همراه نخواهد داشت. باید برای سئو بهینه شود. 
و این همه ماجرا نیست: حتی اگر به محتوای شما توجه شود ، اگر تبدیل نشود ارزش زیادی ندارد. یا حداقل خوانندگان خود را بیشتر به پایین قیف فشار دهید. 
SERP ها شلوغ است. کاربران وردپرس به تنهایی هر ماه حدود 70 میلیون پست جدید و 77 میلیون نظر جدید تولید می کنند. 
در همان زمان ، میانگین نرخ کلیک برای موقعیت اول در Google 28.5٪ و فقط 2.5٪ برای دهم است (و برای صفحه نتیجه دوم بسیار بسیار کمتر ...). 
دشوار است که بفهمید محتوای شما باید درجه یک باشد. و اگر به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خود ، مطالب را به صورت آنلاین منتشر می کنید ، این را خوب می دانید: یک پست وبلاگ جالب ، به تنهایی صورت حساب ها را پرداخت نمی کند. 
به همین دلیل است که شما باید مهارت نوشتن SEO خود را جلا دهید. این تنها راه برای: 
رتبه بالایی در SERP ها ، 
خوانندگان خود را وادار به انجام اقدامات مطلوبی کنید ، 
به بیشترین جستجوگر محتوا در بازار تبدیل شوید.

سئو نویسی اصل مهم بهینه سازی

نوشتن سئو به یک ماجراجویی تبدیل شده است ، مسئله ریاضی پیچیده ای که همه ما سعی در محاسبه آن برای یافتن راز برای سریعتر نتیجه گرفتن داریم. تعداد فاکتورهای موتور جستجو پیشرفته ، به روزرسانی الگوریتم گوگل افزایش یافته ، تعداد مشاغل استفاده کننده از سئو افزایش یافته است ، تعداد نمایندگی های جستجوگرها افزایش یافته و افراد بیشتری از اهمیت آن آگاه شده اند. به این ترتیب بازار کاملاً به هم ریخته و رقابت بسیار بالا بود. و ما می دانیم که ایستادن در میان جمعیت برای شما چقدر مهم است. 
برخی موارد وجود دارند که از نظر سئو هنوز هم در دسترس هستند و موارد جدید زیادی نیز وجود دارد. ما یک راهنما برای کشف نحوه نوشتن برای سئو در سال 2020 و بعد از آن تهیه کرده ایم. به این ترتیب می توانید اطمینان حاصل کنید که در بالای توده باقی مانده اید. 
نوشتن برای سئو یک هنر است. وظیفه نویسنده سئو ، نوشتن محتوا برای موتورهای جستجو و کاربران است و برای انجام موفقیت آمیز آن ، شما باید بدانید که چگونه اصول اولیه محتوای سئو را در عمل به کار ببرید.

seo writing

نوشتن سئو چیست

به هر حال نوشتن سئو چیست؟ 
نوشتن سئو به معنای نوشتن محتوایی است که هم خواننده پسند باشد و هم موتور جستجو. 
اصطلاح "نوشتن سئو" غالباً به جای "نوشتن سئو SEO" به کار می رود. 
طبق تعریف مفید متیو وودوارد: 
SEO copywriting درمورد ساخت محتوایی است که کلمات کلیدی خاص را با سطح بالایی از تعامل هدف قرار می دهد تا خوانندگان شما را به دام بیندازد. 
محتوای شما فقط لازم نیست که توجه خوانندگان شما را جلب کند و دقیقاً همان چیزی را که می خواهند به آنها ارائه دهد. همچنین برای رتبه بندی کلمات کلیدی خاص در Google ، باید به درستی بهینه سازی شود. 
چالش برانگیزترین کار برای نوشتن متن ، یافتن تعادل بین عنصر خلاق و بهینه سازی موتور جستجو است. 
رقابت نیز سخت است. فقط در LinkedIn ، تعداد داوطلبانی که برای کارهای نوشتن متقاضی درخواست می کنند و ادعا می کنند مهارت های جستجوگرها را دارند ، این است ... 
نویسندگان متن با مهارت های جستجوگرها در Linkedin 
اما هنوز وحشت نکنید بازار بسیار بزرگی است اما نوشتن مطالب دلخراش زیادی وجود دارد. من شرط می بندم که 90٪ از آن بچه ها هیچ تصوری از بهینه سازی مدرن ندارند و هنوز فکر می کنند نوشتن یک عنوان و توضیحات متا تمام کاری است که باید انجام دهند. بهترین زمان برای یادگیری چند ترفند مفید در زمینه SEO است که به شما کمک می کند مشتری و کارفرمای خود را تحت تأثیر قرار دهید. 
و نکته مهم اینجاست: 
مواردی که باعث رضایت خوانندگان می شود و مواردی که باعث رضایت روبات های گوگل می شود با هم همپوشانی دارند. در سال 2020 ، لازم نیست یکی را انتخاب کنید یا دیگری. 
الگوریتم های Google روز به روز پیچیده تر می شوند (تاکنون در مورد به روزرسانی الگوریتم BERT و NLP در SEO شنیده اید؟). موتورهای جستجو سعی می کنند بهترین تجربه را به کاربران خود ارائه دهند. به همین دلیل است: 
Google صفحات با نرخ پرش کم و زمان حضور در صفحه را ترجیح می دهد - بنابراین شما باید محتوای کافی بنویسید تا خوانندگان خود را درگیر کنید. 
Google از ساختار مقاله های منطقی و تمیز طرفداری می کند - و همچنین این مواردی است که به خوانندگان شما تجربه خواندن بهتری می دهد. 
Google از نظر کاربر خاص طرفداری می کند - بنابراین شما باید مطابق با انتظارات خوانندگان خود باشید. 
Et cetera ، et cetera. بنابراین به راحتی می توانید دو پرنده را با یک سنگ بکشید! 
حتی وقتی مقاله های مربوط به HubSpot پیچیده ترین هنر نیستند ، Google محتوای آنها را دوست دارد.

تکنیک سئو نویسی

نوشتن برای سئو به تکنیکی اشاره دارد که نه تنها خواننده بلکه موتورهای جستجو را راضی می کند. نوع استاندارد نوشتن متن به داستان سرایی ، اطلاعات توصیفی ، محتوای طاقچه مبتنی بر دانش مخاطب متکی است. همچنین به عنوان نوشتن متن با در نظر گرفتن سئو شناخته می شود. 
سئو نوشتن فرآیندی برای نوشتن است که به وب سایت ها کمک می کند تا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند. با ترکیب خلاقیت نویسنده و پردازش ، محتوای وب سایت می تواند در موتورهای اصلی جستجو سریعتر برجسته شود. 
نوشتن برای سئو یک فرایند کاملاً ساده است. این به استراتژی محتوا ، داده ها و نظم و انضباط خوب تحقیق شده نیاز دارد. برای درک هدف جستجوی مخاطبان و کشف نوع محتوایی که مخاطبان شما مصرف می کنند ، جاسوسی مخاطبان و یافتن مزیت رقابتی - شکاف محتوا ، باید تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید . 

سئو نویسی

نوشتن مطالب سئو در مقابل کپی کردن محتوای سئو  

نوشتن مطالب سئو در مقابل کپی کردن محتوای سئو 
چه تفاوتی بین نوشتن مطالب سئو وکپی کردن محتوای سئو وجود دارد؟ 
به طور خلاصه: این به هدف هر دو شکل خلاصه می شود. 
هدف از نوشتن محتوای SEO هدایت ترافیک ارگانیک به سایت شما است. 
SEO copywriting با هدف تبدیل سرنخ ها ، انتقال آنها به پایین کانال و فروش بیشتر است. 
هر چند گاهی اوقات ، مرز بین این دو مبهم است. یک کپی فروش ممکن است با داشتن رتبه بالا برای هدف کاربر ، ترافیک را به وب سایت هدایت کند و یک پست وبلاگ خوب به لطف ماهیت اقناع کننده و CTA های مناسب آن فروش داشته باشد. 
در این مقاله ، به یک دلیل تصمیم گرفتم بر روی نوشتن مطالب متمرکز باشم. به این دلیل که هدف آن فقط جلب توجه و ایجاد اقتدار نیست بلکه هدف تبدیل لیدها است. 
و من معتقدم که یک استراتژی سئو به خوبی اجرا شده می تواند از همان ابتدا به توجه مناسب کمک کند. 
اگر مخاطبی که از طریق موتورهای جستجو به سایت شما می آید از قبل در ذهنیت درستی قرار داشته باشد ، نیمی از کار شما تمام شده است! 
اما در تعاریف ثابت نباشید. در چشم انداز همیشه در حال تغییر بازاریابی آنلاین و ابزارهای اختصاصی ، موارد اندکی در سنگ قرار می گیرند. فرم های محتوا تکامل یافته و تغییر می کنند. نکاتی که در زیر ارائه می دهم برای هر نوع نویسنده سئو به همان اندازه ارزشمند خواهد بود.

نوشتن سئو مهم است

نوشتن برای سئو مهم است زیرا یکی از بهترین راه هایی است که می توانید مطمئن شوید محتوای شما به خوانندگان شما می رسد. بهینه سازی موتور جستجو بلیط برای سرزمین عجایب از مکان های اول در گوگل است. در غیر این صورت بیهوده می نوشتیم. مردم محتوای شما را پیدا نمی کنند ، و به هیچ کس ، نه به کاربران و نه به موتورهای جستجو (که راهی است که کاربران به محتوای شما می رسانند) خدمت نمی کنند. 
ایجاد محتوای دوستانه سئو برای کمک به مخاطبان ، ایجاد ترافیک ارگانیک به وب سایت و حفظ مشتریان وفادار مهم است. سئو باعث ادامه کار می شود. در حالی که روشهای دیگر توزیع محتوا و تبلیغات پولی تا زمانی که شما سرمایه خود را ادامه می دهید مشتری شما را به ارمغان می آورد ، از سئو برای استراتژی های طولانی مدت استفاده می شود که وب سایت شما را در جستجو قابل مشاهده می کند و نیاز به سرمایه گذاری مالی کمتری دارد. برای رسیدن به موقعیت های برتر و باقی ماندن در آنجا ، باید بیشتر از نوشتن محتوا کار کنید.

سئو نویسی چیست

کلمات کلیدی چه نقشی در سئو نویسی دارند

جستجو و ارزیابی کلمات کلیدی خود 
تحقیقات کلمات کلیدی جایی است که بیشتر تلاشهای محتوای سئو و نوشتن مطالب سئو آغاز می شود. اگر این کار را اشتباه انجام دهید ، سخت کوشی شما از همان ابتدا محکوم به فنا است. 
با این حال بسیاری از بازاریابان به اندازه کافی جدی با آن برخورد نمی کنند. آنها هنوز این ذهنیت را دارند که هرچه میزان جستجو بیشتر باشد ، کلمه کلیدی بهتر است. 
اما پرسش های رایج معمولاً تحت تأثیر رقابت شدید قرار دارند. بزرگ نمایی از آنها یک کار چالش برانگیز است. و اگر نمی توانید به صفحه اول موتور جستجو بروید ، تلاش های شما بی فایده است. 
همانطور که شوخی شناخته شده SEO می گوید ، "بهترین مکان برای دفن بدن ، صفحه دو Google است." 
آنچه شما باید انجام دهید در اینجا است: 
از کلمات کلیدی که فقط دامنه های قوی را رتبه بندی می کنند استفاده نکنید. در عوض ، کلمات کلیدی دنباله دار را جستجو کنید که بتوانید به جای قدرت دامنه خود ، با محتوای خود رقابت کنید. 
من مثالی از نحوه تحقیق و ارزیابی صحیح کلمات کلیدی برای شما می آورم. 
بگذارید بگوییم شما می خواهید برای سایتی که تجهیزات نظافت سگ را می فروشد کپی کنید. شناخت برند آن هنوز برجسته نیست. 
اولین فکر شما ممکن است تمایل به رتبه بندی برای "نظافت سگ" باشد. به هر حال ، کلمه کلیدی ترافیک زیادی را جمع می کند و باید اولین توقف برای هر کسی باشد که فکر می کند سگ خود را کمی اصلاح کند. خوب است که بخشی از آن ترافیک را بدست آورید! 
اما اکنون ، بیایید ببینیم برای جلب توجه باید با چه کسانی رقابت کرد. من از Surfer Content Editor ، ابزاری که مخصوصاً برای نوشتن برای SEO استفاده شده است ، استفاده می کنم تا در پانل سفارشی سازی خود ، رقابت SERP را بررسی کنم. 
انتخاب رقابت در پانل سفارشی ویرایشگر محتوای Surfer 
ای وای! نام دامنه ها به تنهایی برای ایجاد سردرد کافی است - منظور من این است که چگونه یک انسان فانی می تواند با Yelp رقابت کند؟ علاوه بر این ، نگاهی به میانگین ترافیک ماهانه و نمره دامنه بیندازید (که بعداً ، همراه با نمره محتوا درباره آن بیشتر توضیح خواهم داد). 
به هیچ وجه نمی توانید رتبه بالایی برای این کلمه کلیدی داشته باشید. 
به جای تعقیب غیرممکن ها ، باید سراغ کلمات کلیدی دنباله دار بروید. آنها بیشتر تخصصی هستند و کمتر تحت سلطه دامنه های قوی قرار می گیرند. با تشکر از آن ، شما می توانید با محتوای خود رتبه بندی کنید و نه فقط بک لینک. 
بیایید بررسی کنیم که نتایج جستجو برای عبارت "قیچی نظافت سگ" چگونه است. 
رقابت برای کلمه کلیدی قیچی نظافت سگ در صفحه سفارشی ویرایشگر محتوای surfer 
خیلی ترسناک تر است ، نه؟ پشت سر گذاشتن آمازون مشکل خواهد بود ، اما شما می توانید بقیه را به راحتی شکست دهید. امتیاز دامنه آنها زیاد نیست ، بنابراین فقط با بهینه سازی عالی در صفحه رقابت خواهید کرد. 
این بدان معنی است که با نوشتن سئو با کیفیت بالا ، می توانید به صفحه اول بروید. و از آنجا که میزان بازدید ماهانه نیز منطقی است ، چرا این کلمه کلیدی را هدف قرار نمی دهید؟

نویسنده سئو 

نویسنده سئو محتواهایی را می نویسد که برای رتبه بندی وب سایت در صفحات بالای موتورهای جستجو بهینه شده است. اگر یک نویسنده متن ، کپی را فقط با هدف برقراری ارتباط با پیام ، نوشتن ایده ، توصیف وضعیت یا رویدادی می نویسد ، یک متخصص جستجوگرها نتایج محتوای وب سایت را تجزیه و تحلیل ، بررسی و پیگیری می کند تا رتبه بندی موتور جستجو را افزایش دهد. نقش اصلی وی حل هر مسئله ای است که ممکن است از بالاترین رتبه وب سایت جلوگیری کند. 
نویسنده تبلیغاتی که با در نظر گرفتن سئو می نویسد ، مشاغل این دو بازیکن را ترکیب می کند. او از روش ها و استراتژی های متخصص سئو برای برقراری ارتباط با روش نوشتن مطالب و دستیابی به بسیاری از خوانندگان استفاده می کند. 

سئو نویسی سایت

هدف گیری سئو نویسی

هدف جستجو را درست دریافت کنید 
قصد جستجو (یا کاربر) یکی از عوامل اساسی رتبه بندی کلمات کلیدی در این روزها است. اهمیت آن در نوشتن سئو بسیار زیاد است. 
به همین دلیل است که پشت پرسش جستجو قرار می گیرد - دلیل اینکه مردم به دنبال چیزهایی می گردند. آیا آنها می خواهند اطلاعات خاصی پیدا کنند؟ راهنمای گسترده ای بخوانید؟ خریدی انجام می شود؟ این همان چیزی است که شما باید تصمیم بگیرید. 
با پیچیدگی بیشتر گوگل در ارائه نتایج جستجوی مرتبط ، همه ما باید دقیقاً همان چیزی را که آنها می خواهند به جستجوگران ارائه دهیم. 
برای یک نویسنده سئو ، صحیح رسیدن به هدف جستجو بسیار مهم است. 
درک هدف جستجو نه تنها به شما کمک می کند تا رتبه بالاتری داشته باشید ، بلکه باعث رضایت خوانندگان خود می شود. اگر به تمام نیازهای آنها به روشی جامع و ارزش محور پاسخ دهید ، اعتماد آنها را جلب خواهید کرد. 
اما چگونه هدف جستجو را تعیین می کنید؟ خبر خوب: در SERP همه چیز درست است. 
ابتدا ، بیایید در مورد چهار نوع معمولاً هدف جستجو صحبت کنیم: 
قصد اطلاعاتی - کاربر به دنبال اطلاعات و دانش است. 
قصد پیمایش - کاربر از قبل می داند که کجا می خواهد برود و می خواهد مارک آنها را به آنجا هدایت کند (زیرا آنها آدرس دقیق URL را نمی دانند). 
تراکنش - کاربر می خواهد چیز خاصی خریداری کند. 
تجاری - کاربر در حال برنامه ریزی برای خرید است ، اما هنوز در حالت تحقیق است (به دنبال بررسی ، مقایسه و غیره است). 
بنابراین چگونه می توان حدس زد که کدامیک را باید ارضا کنید؟ 
بیایید از مثالی از کلمه کلیدی "استخدام نویسندگان محتوا" استفاده کنیم و درست در SERP فرو برویم. 
10 حالت برتر به این صورت است: 
قصد جستجو در serp برای استخدام نویسندگان محتوای کلمه کلیدی 1 
قصد جستجو در serp برای استخدام نویسندگان محتوای کلمه کلیدی 2 
قصد جستجو در serp برای استخدام نویسندگان محتوای کلمه کلیدی 3 
اینجا چه چیزی می توانیم ببینیم؟ 
صفحات 1 ، 3 و 10 فهرست راهنمای نوشتن محتوا هستند. آنها هدف معامله را برآورده می کنند. 
صفحات 2 ، 4 ، 5 و 6 صفحات فرود سرویس هستند. آنها به شما امکان می دهند نویسندگان محتوا را نیز استخدام کنید ، در عین حال شما را ترغیب می کنند که با آنها کار کنید. آنها در خدمت هدف معاملاتی نیز هستند ، شاید با نشانه ای ظریف از هدف تجاری. 
صفحه 7 یک لیست است ، مشخصه برای هدف تجاری. می توانید درباره مکانهای برتر برای استخدام نویسندگان محتوا مطالعه کنید. 
صفحات 8 و 9 راهنمای استخدام نویسندگان محتوا هستند و کاملاً آموزشی هستند. آنها با هدف اطلاعات مطابقت دارند. 
خوب ، پس چگونه این اطلاعات در نوشتن سئو به شما کمک می کند؟ 
گوگل فرض می کند افرادی که این کلمه کلیدی را جستجو می کنند در شرف خرید هستند. برای رتبه بندی در "استخدام نویسندگان محتوا" ، بهترین شانس شما این است که یک صفحه فرود سرویس را منتشر کنید. 
اگر قصد داشتید برای این کلمه کلیدی با راهنما رتبه بندی کنید ، باید در مورد آن تجدید نظر کنید. از هر 10 صفحه فقط 2 راهنما است. شانس شما برای پیشی گرفتن از آنها و صفحات خدمات (که به دلیل تفاوت فرمها حتی نمی توانید مقاله خود را با آنها مقایسه کنید) بسیار کم است. 
می توانید این فرایند را برای هر کلمه کلیدی تکرار کنید تا تعیین کنید کدام محتوا را برای رتبه بندی بنویسید. 
همچنین ارزش بررسی دامنه و شکل محتوایی را که با آن رقابت می کنید ، دارد. به عنوان مثال ، اگر قبلاً تصمیم گرفته اید که یک راهنمای اطلاعاتی بنویسید ، بررسی کنید که پست های وبلاگ مسابقه شما چگونه است. آیا آنها پر از پاراگراف های طولانی هستند ، یا فقط گلوله های قابل اجرا هستند؟ آیا انواع مختلفی از رسانه یا شانس تعامل وجود دارد؟ 
هرچه پیدا کردید - مطمئن باشید این همان چیزی است که خوانندگان شما می خواهند. چرخ را از نو اختراع نکنید و سعی کنید به قوانین پایبند باشید!

نوشتن مطالب سئو

از آنجا که نوشتن مطالب سئو استراتژی پیچیده تری را با هم ترکیب می کند ، همه نویسندگان سئو باید بدانند که چگونه بنویسند ، صدای منحصر به فرد و سبک نوشتاری خاصی داشته باشند . نویسنده محتوای سئو باید مخاطب را درک کند و از رقابت جاسوسی کند. 
تبدیل شدن به یک متخصص نوشتن سئو به مهارت سازماندهی و مدیریت بیشتری احتیاج دارد زیرا آنها باید بدانند که به چه موضوعاتی نزدیک شوند ، تحقیق کلمات کلیدی ، تجزیه و تحلیل رقابتی را انجام دهند ، اقداماتی انجام دهند و پیشنهادهایی ارائه دهند . آن شخص همچنین باید بداند چه موضوعاتی در وبلاگ مورد بحث قرار گرفته است ، به ایده های جدیدی می پردازد یا در صورت لزوم محتوای تازه ایجاد می کند. و این در اینجا متوقف نمی شود. آن شخص باید تمام مطالب موجود در وب سایت - صفحات محصول ، صفحه اصلی ، صفحه درباره و سایر صفحات دسته را در نظر بگیرد. نویسنده سئو باید کل وب سایت را ارزیابی کند. 
بازاریابان محتوا باید ایده ها و تکنیک هایی مانند هرس محتوا ، تقویت محتوا ، سندیکای محتوا ، نظارت بر محتوا و موارد دیگر را ارائه دهند. آنها همچنین می توانند تکنیک های ترکیبی ایجاد کنند تا قدرت محتوا را تقویت کرده و آن را قابل تبدیل کنند. 

سئو نویسی مطالب

سئو نویسی یعنی نوشتن محتوا برای رضایت کاربر

محتوای سئو می تواند شامل هر یک از موارد زیر باشد: 
صفحات محصول - این نان و کره هر سایت تجارت الکترونیکی خرده فروشی است. یک صفحه محصول خوب می تواند هم به عنوان محتوای سئو و هم به عنوان صفحه فرود PPC عمل کند. 
پست های وبلاگ - یک وبلاگ یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد یک جریان منظم از محتوای موثر سئو است. به طور کلی ، پست های وبلاگ بیشتر از صفحات محصول جذاب و جذاب هستند و لینک ها را جذب می کنند ، بنابراین می توانند راهی عالی برای ایجاد اقتدار برای سایت شما باشند. (به خاطر داشته باشید که وبلاگ ها بسیار انعطاف پذیر هستند و می توانید از آنها برای میزبانی از هر یک از انواع محتوای زیر در این لیست استفاده کنید.) 
مقالات - به مقاله خبری ، مصاحبه یا یک بخش ویژه فکر کنید. این نوع اصلی محتوایی است که در اکثر وب سایت های به سبک روزنامه یا مجله پیدا خواهید کرد. 
لیست ها - لیست در واقع فقط نوعی مقاله است ، اما قالب بندی آن به صورت لیست (مانند "10 راه برای کاهش قبض انرژی" یا "101 موردی که از Google متنفرم") اسکن را آسان می کند. به نظر می رسد که این نوع عناوین وقتی در نتایج جستجو یا در فیدهای شبکه های اجتماعی یافت می شوند ، قابل کلیک بیشتری هستند. 
راهنماها - راهنما محتوای طولانی تری است که به طور دقیق نحوه انجام کار را توضیح می دهد. (راهنماها اغلب در چندین صفحه وب شکسته می شوند ، اگرچه این بهترین روش این است که به کاربران اجازه دهید در صورت تمایل محتوای طولانی را به صورت یک صفحه مشاهده کنند.) می توانید یک راهنمای کامل در وب سایت خود قرار دهید ، یا می توانید خلاصه یا گزیده ای را ارسال کنید. ، بازدید کنندگان را ملزم به پر کردن فرم ثبت نام برای خواندن راهنمای کامل می کند. این می تواند یک روش خوب برای تولید سرنخ باشد ، اما به خاطر داشته باشید که ایجاد یک دیوار ثبت نام احتمالاً میزان ترافیک جستجوگرها را که می توانید به آن راهنما هدایت کنید کاهش می دهد. 
فیلم ها - به طور کلی فیلم ها در وب کمتر از صفحات متن هستند. در نتیجه ، می توان با ایجاد یک ویدیو به جای مقاله ، در صفحه اول برای یک کلمه کلیدی رقابتی رتبه بندی آسان تری داشت. بسته به نوع سایت یا شغلی که اداره می کنید ، فیلم ها می توانند راهی عالی برای جذب و جذب مخاطب باشند. آموزش استفاده از محصولات خود را در نظر بگیرید. یا فرایندی را که مربوط به تجارت شماست را به تصویر بکشید - به عنوان مثال ، یک لوله کش می تواند یک فیلم تهیه کند که نشان می دهد چگونه سینک ظرفشویی را جدا کنید. (یادداشتی درباره سئو: ممکن است متن متن فیلم خود را در نظر بگیرید. در اینجا چند نکته اضافی برای بهینه سازی فیلم ها آورده شده است.) 
اینفوگرافیک - اینفوگرافیک یا تصاویر با فرم بزرگ که حاوی داده های زیادی (اغلب به صورت نمودار یا نمودار) در یک موضوع واحد هستند ، می تواند تعداد زیادی بازدید از صفحه و پیوندها را بهمراه داشته باشد. با این حال ، از آنجا که محتوای زیادی در تصویر جاسازی شده است و بنابراین به عنوان متن توسط موتورهای جستجو قابل خواندن نیست ، مهم است که بقیه صفحه را به دقت بهینه سازی کنید. برای شروع می توانید از یکی از این پنج الگو اینفوگرافیک رایگان استفاده کنید. 
نمایش اسلایدها - نمایش اسلاید راهی برای نمایش مجموعه ای از تصاویر مرتبط است. بعضی اوقات تصاویر مهمتر از متن هستند - بگویید شما سعی دارید نشان دهید آنچه همه ستاره ها در اسکار پوشیده اند. در اینجا دوباره ، جستجو در سایت عنوان ، زیرنویس ها ، نام فایل های تصویری و غیره مهم است زیرا موتورهای جستجو برای "خواندن" کمتر دارند. 
واژه نامه ها - قسم می خورم افراد بیشتری از Google برای جستجوی اصطلاحات استفاده می کنند تا اینکه از فرهنگ لغت استفاده کنند. (آیا شما حتی می دانید فرهنگ لغت شما کجاست؟) اگر در یک صنعت تخصصی کار می کنید ، یک واژه نامه کاملاً مناسب می تواند روش خوبی برای جذب ترافیک جستجو باشد. به اصطلاحات پخت و پز ، اصطلاحات پزشکی ، اصطلاحات مد ، اصطلاحات معماری فکر کنید ... 
دایرکتوری ها - دایرکتوری طبقه بندی مفیدی است که از لینک های سایت ها یا منابع پیرامون یک موضوع مشخص استفاده می شود. به عنوان مثال ، یک وبلاگ عطر ممکن است فهرست مکانهایی برای خرید عطر ، از فروشگاه های بزرگ گرفته تا فروشگاه های مستقل در سراسر کشور ، ایجاد کند. 

تحقیق سئو نویسی

اولین قدم در نوشتن محتوای سئو باید تحقیق در مورد کلمات کلیدی باشد . با استفاده از مباحث مورد علاقه و سوالات قاتل ، می توانیم اصطلاحات توصیفی را شرح دهیم و محتوای جذاب بسازیم. جستجوی کلمات کلیدی اصلی یا ثانویه به ما کمک می کند موضوع را در بهترین حالت برای کاربران توصیف کرده و آن را برای جستجو بهینه کنیم. 
یافتن کلمات کلیدی نباید سخت باشد ، اما در پارک نیز قدم زدن نیست. شما باید یک نقطه شروع داشته باشید و بر اساس کلمه کلیدی مورد نظر ، مشتقات زیادی پیدا کنید. برخی از ابزارها می توانند به شما در یافتن بهترین نمونه ها و ایجاد ترافیک ارگانیک کمک کنند. کلید واژه ابزار و محتوا بهینه ساز یاور عالی در این مورد است. مثل بهترین دوست شماست که می توانید نیمه شب با او تماس بگیرید تا شما را از مشکل دور کند. می توانید ایده های موضوعات جدید و کلمات کلیدی مرتبط با موضوعی را که هدف قرار داده اید و همچنین سوالاتی که افراد در رابطه با موضوع شما می پرسند پیدا کنید. 

سئو نویسی در گوگل

سئو نویسی برای مخاطبان

باید زمینه جستجوی مشتریان بالقوه خود را درک کرده و خلا ها را پر کنید. دانستن نیازها و علایق مشتریان بالقوه خود برای درک هدف جستجوی پس از آن اجباری است . 
گوگل کشف کرد که جستجوی کلمات کلیدی معمولی ، همانطور که ما آن را می شناسیم ، محدودیت هایی دارد و نتایج موضعی را بر اساس جستجوی پرسش ارائه نمی دهد. برای یک کلمه کلیدی ساده ، بسیاری از عناوین و اطلاعات مرتبط به صورت آنلاین در دسترس هستند. 
گوگل برای دستیابی به نتایج دقیق تر ، حق ثبت اختراع هایی را برای درک متن از پایگاه های دانش ایجاد کرده است. این برنامه می خواهد بیشتر بر روی نتایج مرتبط با موضوع تمرکز کند ، بنابراین کل فرایند براساس احتمالات کار می کند. به عنوان مثال ، هنگامی که یک کاربر جستجو در گوگل را انجام می دهد ، موتور جستجو با استفاده از سیستمی صفحات فرود با موضوعات مربوط به پرس و جو را با مشاهده متن در آن صفحه بازگرداند.

سئو نویسی برای مخاطیان

سئو نویسی باید جذاب باشد

گام دوم در مرحله تحقیق یافتن موضوعاتی است که دائماً افراد را به سمت وب سایت شما سوق می دهد. معمولاً مقالاتی که همیشه سبز هستند اطلاعاتی دارند که به موقع تغییر نمی کنند. این نوع محتوا است که مشکلی را که بسیاری از مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند حل می کند. 
برای برخی ، این ممکن است یک داستان قدیمی باشد ، اما برای برخی دیگر یک کشف جدید. در مقایسه با انواع دیگر کویرها بی نظیر است. این دو چیز را در یک چیز دارد. این نوع محصول / موضوع ممکن است باعث ماندگاری آن شود. هنگامی که اولین بار در NYE ظاهر شد ، مردم در صف این ترکیبی ایستادند. هیچ کس نمی دانست طعم آن چطور است ، اما همه شیفته بودند. بنابراین رمز و راز جلب توجه می کند و منحصر به فرد بودن آن را زنده نگه می دارد. دهان به دهان محرک خوبی بود. در اینجا درس این است که شما به موضوعی نیاز دارید که جامعه را درگیر خود کند.

سئو نویسی جذاب

استراتژی سئو نویسی

نوشتن مطالب سئو در هر استراتژی سئو هم یک عنصر اصلی است و هم یک چالش بزرگ. همانطور که موتورهای جستجو صفحات وب را خزنده می کنند ، محتوای وب سایت شما باید با الگوریتم های - همیشه در حال تغییر - موتورهای جستجو تنظیم شود. علاوه بر این ، شما باید به وضوح بنویسید تا مخاطبان شما هم از وب سایت شما لذت ببرند و هم درک کنند. به هر حال ، ما می دانیم که میزان خوانایی رتبه بندی می شود . 
این راهنمای کامل برای نوشتن متن در زمینه سئو ، شما را در روند تحقیق کلمات کلیدی راهنمایی می کند. همچنین به شما کمک می کند خواندنی و سئو دوستانه بنویسید مقالات مورد نیاز وب سایت خود را بنویسید! و در آخر ، اما نه بیشتر از همه ، ما به شما در مورد نوشتن محتوا برای سایت های بین المللی ، و چالش های همراه با آن ، بینشی می دهیم.

سئو نویسی برای گوگل

هدف اصلی سئو نویسی

هدف اصلی سئو نویسی باید ساخت و نگهداری بهترین وب سایت ممکن باشد. اگر وب سایت شما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد ، رتبه بندی در گوگل به طور خودکار انجام می شود. دلیل آن: گوگل می خواهد به مشتریان خود آنچه را می خواهند ارائه دهد. ماموریت آنها این است: تمام اطلاعات جهان را نمایه سازی کرده و در دسترس جهانی قرار دهند . علاوه بر این ، البته گوگل می خواهد درآمد کسب کند ، اما آنها باید نتایج مورد نظر خود را به مردم نشان دهند - در غیر این صورت ، مردم دیگر از گوگل استفاده نمی کنند. بنابراین ، می توانیم توافق کنیم که گوگل می خواهد بهترین نتایج را به مردم نشان دهد. اگر وب سایت شما بهترین در بازار طاقچه شما است ، گوگل می خواهد آن را در نتایج بالاترین رتبه قرار دهد.

سئو تویسی صفحه اول گوگل

لیست کلمات سئو نویسی

هنگامی که بیانیه ماموریت روشنی را برای سئو تنظیم کردید ، می توانید لیستی از کلمات جستجو (کلمات کلیدی) موردنظر برای یافتن وب سایت خود را شروع کنید. پس از روشن شدن مأموریت خود ، در تهیه اصطلاحات جستجو که در بازار طاقچه شما اعمال می شود ، باید کمی مشکل داشته باشید و امتیازات فروش منحصر به فرد شما . اینها کلمات کلیدی ای هستند که می خواهید برای آنها پیدا کنید. 
برای رسیدن به اصطلاحات خوب ، واقعاً باید وارد سر مخاطبان خود شوید. چگونه احتمالاً شما را پیدا می کنند؟ آنها چه چیزی را در گوگل جستجو می کنند؟ در پایان تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود ، باید لیستی از تمام عبارات جستجوی مرتبطی را که ممکن است افراد استفاده کنند داشته باشید. همچنین ، به ترکیبات و تغییرات این اصطلاحات فکر کنید. چند ابزار وجود دارد که می تواند تحقیق کلمات کلیدی را آسان کند.  

سئو نویسی تبلیغاتی

فرآیند سئو نویسی

اولین مرحله از فرآیند نوشتن متن واقعی سئو برنامه ریزی قطعه شما است. قبل از اینکه قلم را روی کاغذ (یا انگشتان روی صفحه کلید) بگذارید ، کمی وقت بگذارید و به آنچه می خواهید بنویسید فکر کنید. تاکنون موضوعی در ذهن شما خواهد بود ، اما قبل از شروع به نوشتن ، باید پاسخ های روشنی به سوالات زیر نیز داشته باشید: 
هدف مقاله شما چیست؟ چرا می نویسید؟ شما می خواهید به چه جیزی برسید؟ 
پیام اصلی پست شما چیست؟ سوال اصلی که می خواهید به آن پاسخ دهید چیست؟ 
مخاطب شما کیست؟ آنها به دنبال چه می گردند؟ 
برای نوشتن قطعه خود به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟ 
اطلاعات خود را به چه ترتیب ارائه می دهید؟ ساختار مقاله شما چگونه خواهد بود؟

سئو نویسی ارزان گوگل

هدف مقاله سئو نویس

 هدف مقاله شما در سئو چیست . مهم است که قبلاً به آن فکر کنید زیرا این امر بر نحوه نوشتن مقاله خود تأثیر می گذارد. آیا می خواهید به کاربران اطلاع دهید؟ سرگرم آنها؟ یا آنها را ترغیب کنید که در سایت شما کاری انجام دهند؟ مرحله آماده سازی همچنین زمانی است که شما باید قصد بازدید کننده خود را در نظر بگیرید. اگر تحقیقات کلمات کلیدی شما به وضوح نشان داده است که هدف یک پرسش خاص اطلاعاتی است و شما می خواهید برای آن کلمه کلیدی یک صفحه متقاعد کننده و متمرکز بر فروش بنویسید ، این خیلی مناسب نیست. مطمئناً ، اگر کمی به استراتژی کلمات کلیدی خود فکر کرده باشید ، مشکلی ایجاد نمی کند. 
در هر صورت ، شما باید قبل از شروع به نوشتن ، به نیت کاربر خود فکر کنید ، فقط به این دلیل که یک متن آموزنده متفاوت از متن متقاعد کننده نوشته شده است. زبانی که هنگام نوشتن متن آموزنده از آن استفاده می کنید باید واضح و متمرکز باشد ، در حالی که زبان اقناعی معمولاً بسیار مثبت خواهد بود و تمرکز بیشتری روی خواننده خواهد داشت. و متن های سرگرم کننده تمایل دارند از زبان غیر رسمی ، بازی با کلمات یا اغراق بیشتر استفاده کنند.

سئو نویسی ارزان

نکات سئو نویسی

برای آگاهی بهتر از روند ، نکات زیر را در زمینه نوشتن سئو رعایت کنید: 
با پیدا کردن موضوعات مورد علاقه و سوالات قاتلی که مردم از موضوعات خاص می پرسند ، اصطلاحات توصیفی را بسازید و محتوای جذاب بسازید . 
سعی نکنید برای موضوعات یا محیط های پر سر و صدا محتوا ایجاد کنید ، جایی که یک مکان اشباع شده با محتوای بیش از حد وجود دارد. 
با جاسوسی از رقابت خود در جستجوی موضوعات خاص ، خلا content محتوا را پیدا کنید. ببینید دیگران چه می نویسند و محتوای بهتری پیدا کنید. 
زمینه جستجوی مشتریان بالقوه خود را درک کرده و خلاها را پر کنید. 
هدف جستجو را دریابید و محتوای مناسب را تحویل دهید. برای یک کلمه کلیدی ممکن است موضوعات زیادی وجود داشته باشد. به عنوان مثال کلمه کلیدی راک را در نظر بگیرید - که می تواند در مورد موسیقی ، زمین شناسی ، ایستگاه رادیویی و موارد دیگر باشد. 
تا آنجا که ممکن است سعی کنید موضوعات محتوای همیشه سبز را پیدا کنید . 
انواع مختلفی از محتوا را بسازید : نحوه کار ، ویدئو ، مقاله های سفید ، لیست ها و موارد دیگر. 
به ترفندهای قدیمی پایبند نباشید ، بلکه به دنبال ارائه محتوای جدید باشید ، بلکه مقالات موجود را نیز به روز کنید . 
هنگامی که در مورد موضوع تصمیم گرفتید ، یک ساختار یا خلاصه برای محتوای خود ایجاد کنید. 
تصاویر زیبایی را به محتوای خود اضافه کنید. 
مطمئن شوید که لینک سازی داخلی را در صفحات وب سایت خود انجام می دهید. 
سایت خود را از نظر محتوای تکراری و سایر مشکلات مربوط به محتوا بررسی کنید و با استفاده از یک ابزار حسابرسی SEO مشکلات را برطرف کنید . 
با پیروی از دستورالعمل های Google (با استفاده از Google Speed ​​Test Insights and Lighthouse) ، تجربه کاربر را بررسی کرده و یک وب سایت سریع طراحی کنید . 
یک وب سایت مناسب برای موبایل ایجاد کنید یا از CMS (مانند وردپرس) استفاده کنید که به طور پیش فرض برای دستگاه مناسب طراحی شده است.