نوشتن سئو چیست
به هر حال نوشتن سئو چیست؟
نوشتن سئو به معنای نوشتن محتوایی است که هم خواننده پسند باشد و هم موتور جستجو.
اصطلاح "نوشتن سئو" غالباً به جای "نوشتن سئو SEO" به کار می رود.
طبق تعریف مفید متیو وودوارد:
SEO copywriting درمورد ساخت محتوایی است که کلمات کلیدی خاص را با سطح بالایی از تعامل هدف قرار می دهد تا خوانندگان شما را به دام بیندازد.
محتوای شما فقط لازم نیست که توجه خوانندگان شما را جلب کند و دقیقاً همان چیزی را که می خواهند به آنها ارائه دهد. همچنین برای رتبه بندی کلمات کلیدی خاص در Google ، باید به درستی بهینه سازی شود.
چالش برانگیزترین کار برای نوشتن متن ، یافتن تعادل بین عنصر خلاق و بهینه سازی موتور جستجو است.
رقابت نیز سخت است. فقط در LinkedIn ، تعداد داوطلبانی که برای کارهای نوشتن متقاضی درخواست می کنند و ادعا می کنند مهارت های جستجوگرها را دارند ، این است ...
نویسندگان متن با مهارت های جستجوگرها در Linkedin
اما هنوز وحشت نکنید بازار بسیار بزرگی است اما نوشتن مطالب دلخراش زیادی وجود دارد. من شرط می بندم که 90٪ از آن بچه ها هیچ تصوری از بهینه سازی مدرن ندارند و هنوز فکر می کنند نوشتن یک عنوان و توضیحات متا تمام کاری است که باید انجام دهند. بهترین زمان برای یادگیری چند ترفند مفید در زمینه SEO است که به شما کمک می کند مشتری و کارفرمای خود را تحت تأثیر قرار دهید.
و نکته مهم اینجاست:
مواردی که باعث رضایت خوانندگان می شود و مواردی که باعث رضایت روبات های گوگل می شود با هم همپوشانی دارند. در سال 2020 ، لازم نیست یکی را انتخاب کنید یا دیگری.
الگوریتم های Google روز به روز پیچیده تر می شوند (تاکنون در مورد به روزرسانی الگوریتم BERT و NLP در SEO شنیده اید؟). موتورهای جستجو سعی می کنند بهترین تجربه را به کاربران خود ارائه دهند. به همین دلیل است:
Google صفحات با نرخ پرش کم و زمان حضور در صفحه را ترجیح می دهد - بنابراین شما باید محتوای کافی بنویسید تا خوانندگان خود را درگیر کنید.
Google از ساختار مقاله های منطقی و تمیز طرفداری می کند - و همچنین این مواردی است که به خوانندگان شما تجربه خواندن بهتری می دهد.
Google از نظر کاربر خاص طرفداری می کند - بنابراین شما باید مطابق با انتظارات خوانندگان خود باشید.
Et cetera ، et cetera. بنابراین به راحتی می توانید دو پرنده را با یک سنگ بکشید!
حتی وقتی مقاله های مربوط به HubSpot پیچیده ترین هنر نیستند ، Google محتوای آنها را دوست دارد.